Free Lotto??

Olenko voittanut jotain

Mulle on tullu monta viestii et oisin voittanu 300 , 50 000 ja 1 000 000
Tässä on osia viesteistäni
Ja lähettäjä on [email protected]

"Pursuant to our discussion, below please find a list of
recent and pending winners as well as their respective
winning status. Note that the winners who took advantage
of the hassle-free F.A.S.T. offer had their winning checks
sent immediately following the win and status marked to
PAID. This includes our most recent $10 Million Dollar
winner - Eric Prevost from France."

Tässä viestis muutin oman nimen.

"Matti, PCC, a division of PNI, has awarded over seventy-five million in US dollars to hundreds of thousands of fortunate recipients in 41 countries.

PNI, a sponsor of online sweepstakes, gives away awards of amounts up to ten million US dollars daily. Matti Meikäläinen OF Meikämaa, review the official listing below to see if you are eligible to receive a check.
Eligibility Requirement: Complete the Payment Directive Form on the following page. Upon submission of a winning entry in accordance with the rules of FreeLotto, it assures you that using the convenient F.A.S.T. service, Matti and only Matti Meikäläinen will be paid $1 Million dollars in the Classic FreeLotto Game or any other cash that you shall be entitled to. Note that untimely response may result in forfeiture."

96

79877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TULEE TÄNNE!!!

      ETTEKÖ TE OPI ETTÄ FREELOTOSTA EI SAA MITÄÄN!!!

      PÄÄSET AINOASTAAN SPÄMMÄÄJIEN LISTOILLE JA HYVÄSSÄ LYKYSSÄ MENETÄT ITSE KAIKKI RAHASI!!!

      JOS KUITENKIN OLET MENETTÄNYT TOIVOSI JA ELÄMÄNHALUSI NIIN TÄYTÄ LOMAKKEET JA KATSO MITÄ TAPAHTUU!!!

      • esatapio

        Minä muka olen liittynyt Free Lotto järjestöön 2006, en ainkaan muista liittyneeni- nyt ne jahtaa koko
        ajan minua "olen ehkä voittanut miljoona dollaria"- en usko koko juttua ollenkaan. Kysyin F-securelta ja ne vastasi, että kyllä se on ihan turvallinen sivusto? Minä luulen,että ne yrittävät kaapata koneeni tai senmyötä päästä verkkopankkiini. Jos ne olisi rehellisiä,niin kai annettaisiin oikeat nimet jas sähköposti-osoitteet ? Nyt sensijaan tulee epämääräisiä pyyntöjä klikata jotain sanaa ja kun en klikkaa ,ne keksii kaikenlaista,vaihtavat erilaisia nimiä. Laitoin palomuuuriin, että estä kaikki Free Loton lähetykset, mutta ne
        keksii aina uusia nimiä päästäkseen palomuurin ohi : esim. "Tilisi","Palkintokoordinaattori", "Free Lotto membership" jne. Niitä on kymmeniä, en viitsi nyt kaikkia kirjoittaa- en ole paranoidinen,vaan mielestäni normaalijärkinen , mutta kertokaapa miten tuosta paskasta voi päästä eroon? V***ttaa avata tietokone kun
        siellä aina tervehtii "Free Lotto",joka ei usko millään,erttä en halua olla sen jäsen-voisiko poliisi auttaa,
        vai pitääkö muuttaa sähköpostiosoitetta?- Tapio


      • Huijattu
        esatapio kirjoitti:

        Minä muka olen liittynyt Free Lotto järjestöön 2006, en ainkaan muista liittyneeni- nyt ne jahtaa koko
        ajan minua "olen ehkä voittanut miljoona dollaria"- en usko koko juttua ollenkaan. Kysyin F-securelta ja ne vastasi, että kyllä se on ihan turvallinen sivusto? Minä luulen,että ne yrittävät kaapata koneeni tai senmyötä päästä verkkopankkiini. Jos ne olisi rehellisiä,niin kai annettaisiin oikeat nimet jas sähköposti-osoitteet ? Nyt sensijaan tulee epämääräisiä pyyntöjä klikata jotain sanaa ja kun en klikkaa ,ne keksii kaikenlaista,vaihtavat erilaisia nimiä. Laitoin palomuuuriin, että estä kaikki Free Loton lähetykset, mutta ne
        keksii aina uusia nimiä päästäkseen palomuurin ohi : esim. "Tilisi","Palkintokoordinaattori", "Free Lotto membership" jne. Niitä on kymmeniä, en viitsi nyt kaikkia kirjoittaa- en ole paranoidinen,vaan mielestäni normaalijärkinen , mutta kertokaapa miten tuosta paskasta voi päästä eroon? V***ttaa avata tietokone kun
        siellä aina tervehtii "Free Lotto",joka ei usko millään,erttä en halua olla sen jäsen-voisiko poliisi auttaa,
        vai pitääkö muuttaa sähköpostiosoitetta?- Tapio

        Joo vahingossa 2007 klikkasin myös ko. huijausmainosta, pitivät väliä lähetyksillään ja nyt siirtyivät spämmin puolelle. Lopetin Luukun sähköpostin ja avasin uuden, jossa on ilmaiset kunnon suodattimet - sillä siitä pääsee. Senverran pitemmälle menin kerran, että olis pitänyt antaa luottokortin numero ja he olis veloittanu noin 15,00taalaa et saisivat lähettää mulle palkintoshekin, mutta siihen tyssäsin tietojen annon ja olen facebookista hakenut niitä " voittajia" kelle on mukama maksettu - eihän niitä löydy tai niitä on samannimisiä tuhottomasti. No nyt loppu, kun Luukkuhan lopetetaan käyttämättömänä 2kk:n jälkeen.


      • marjatta20
        Huijattu kirjoitti:

        Joo vahingossa 2007 klikkasin myös ko. huijausmainosta, pitivät väliä lähetyksillään ja nyt siirtyivät spämmin puolelle. Lopetin Luukun sähköpostin ja avasin uuden, jossa on ilmaiset kunnon suodattimet - sillä siitä pääsee. Senverran pitemmälle menin kerran, että olis pitänyt antaa luottokortin numero ja he olis veloittanu noin 15,00taalaa et saisivat lähettää mulle palkintoshekin, mutta siihen tyssäsin tietojen annon ja olen facebookista hakenut niitä " voittajia" kelle on mukama maksettu - eihän niitä löydy tai niitä on samannimisiä tuhottomasti. No nyt loppu, kun Luukkuhan lopetetaan käyttämättömänä 2kk:n jälkeen.

        saisivat kyl lopettaa jo,ei siin oo mitään tolkkuu! saamari mitä kusetusta!


      • epäuskoinen
        esatapio kirjoitti:

        Minä muka olen liittynyt Free Lotto järjestöön 2006, en ainkaan muista liittyneeni- nyt ne jahtaa koko
        ajan minua "olen ehkä voittanut miljoona dollaria"- en usko koko juttua ollenkaan. Kysyin F-securelta ja ne vastasi, että kyllä se on ihan turvallinen sivusto? Minä luulen,että ne yrittävät kaapata koneeni tai senmyötä päästä verkkopankkiini. Jos ne olisi rehellisiä,niin kai annettaisiin oikeat nimet jas sähköposti-osoitteet ? Nyt sensijaan tulee epämääräisiä pyyntöjä klikata jotain sanaa ja kun en klikkaa ,ne keksii kaikenlaista,vaihtavat erilaisia nimiä. Laitoin palomuuuriin, että estä kaikki Free Loton lähetykset, mutta ne
        keksii aina uusia nimiä päästäkseen palomuurin ohi : esim. "Tilisi","Palkintokoordinaattori", "Free Lotto membership" jne. Niitä on kymmeniä, en viitsi nyt kaikkia kirjoittaa- en ole paranoidinen,vaan mielestäni normaalijärkinen , mutta kertokaapa miten tuosta paskasta voi päästä eroon? V***ttaa avata tietokone kun
        siellä aina tervehtii "Free Lotto",joka ei usko millään,erttä en halua olla sen jäsen-voisiko poliisi auttaa,
        vai pitääkö muuttaa sähköpostiosoitetta?- Tapio

        Minä sain puhelimeeni viestin,jossa kerrotiin minun voittaneeni.


    • Täällä...

      Minullekin lähettävät näitä samanlaisia viestejä, tosin isommilla summilla. Voisin muuten vahvistakin pinin, mutta mitä ihmettä tahtovat visa/mastercardin numerolla. Sitä ei tipu, joten olipa humbuugia tai ei, niin sivu suun menee.

      • howler78

        ne kysyy jos haluaa tietyt numerot pelata kuukaudeksi ei ne voiton takia niit kysy vaan ihan ton takia....


    • MEPA82

      USKOKAA JO SE ON MAINOS SIINÄ ALUSSA!!!!! ALEMPANA ILMOITETAAN LOTON TULOKSET EDELLISELTÄ PÄIVÄLTÄ, TAJUAAKO KUKAA SINNE KATSOA???
      SE MAINOS NÄYTTÄÄ SEN ET JOS OIS VOITTANU NIIN SELLANEN SE OIS. TYHMIÄ OLLAAN KU MAINOKSIA LUULLAAN VOITTOILMOITUKSEKSI
      MAINOS MAINOS MAINOS MAINOS

      • Mainos???

        MEMORANDUM
        Office of Prize Administration

        DATE: 11/18/2006
        TO: C. Alison, CFO
        FROM: S. Roman, Prize Administrator
        RE: Paid & Pending Check Release Status Notification

        Pursuant to our discussion, below please find a list of
        recent and pending winners as well as their respective
        winning status. Note that the winners who took advantage
        of the hassle-free F.A.S.T. offer had their winning checks
        sent immediately following the win and status marked to
        PAID. This includes our most recent $10 Million Dollar
        winner - Eric Prevost from France.

        FIRSTNAME LASTNAME CITY STATE OR AMOUNT STATUS
        COUNTRY
        Susan Vasquez Waukegan IL $1,000,000.00 PAID
        Isabelle Bradley W.Mifflin PA $10,000,000.00 PAID
        xxx Helsinki $10,000.00 PENDING
        Elaine D. Statesville NC $300.00 PENDING
        Ilene Claps Boca Raton FL $10,000.00 PAID
        xxx Helsinki $1,000,000.00 PENDING
        Richard Knue Oconomowoc WI $300.00 PAID
        Eric Prevost Calvados France $10,000,000.00 PAID
        Joseph Lyddane Waldorf MD $10,000.00 PAID
        Ginger Becker San Antonio TX $100,000.00 PAID
        xxx Helsinki $1,000,000.00 PENDING
        Timothy Dahnke Kennesaw GA $100,000.00 PAID
        Jerry Mitchelson Sierra Vista AZ $300.00 PAID
        Dennis S. Oak Harbor OH $100,000.00 PENDING
        Bill Herriott Glasgow UK $1,000,000.00 PAID

        A number of the pending winners listed above may be
        qualified to receive a check in the amount specified by
        verifying their PIN # on the following F.A.S.T. form, in
        conjunction with submitting the winning entry in accordance
        with FreeLotto rules, terms and conditions. The convenient
        F.A.S.T. service guarantees that a winning check in the
        amount of $1 Million will be released to its rightful
        winner upon said submission in conjunction with the rules.

        Here is the URL for PIN...

        cc: xxx
        PIN zzz
        Click Here to Claim:
        ....


      • mepa82
        Mainos??? kirjoitti:

        MEMORANDUM
        Office of Prize Administration

        DATE: 11/18/2006
        TO: C. Alison, CFO
        FROM: S. Roman, Prize Administrator
        RE: Paid & Pending Check Release Status Notification

        Pursuant to our discussion, below please find a list of
        recent and pending winners as well as their respective
        winning status. Note that the winners who took advantage
        of the hassle-free F.A.S.T. offer had their winning checks
        sent immediately following the win and status marked to
        PAID. This includes our most recent $10 Million Dollar
        winner - Eric Prevost from France.

        FIRSTNAME LASTNAME CITY STATE OR AMOUNT STATUS
        COUNTRY
        Susan Vasquez Waukegan IL $1,000,000.00 PAID
        Isabelle Bradley W.Mifflin PA $10,000,000.00 PAID
        xxx Helsinki $10,000.00 PENDING
        Elaine D. Statesville NC $300.00 PENDING
        Ilene Claps Boca Raton FL $10,000.00 PAID
        xxx Helsinki $1,000,000.00 PENDING
        Richard Knue Oconomowoc WI $300.00 PAID
        Eric Prevost Calvados France $10,000,000.00 PAID
        Joseph Lyddane Waldorf MD $10,000.00 PAID
        Ginger Becker San Antonio TX $100,000.00 PAID
        xxx Helsinki $1,000,000.00 PENDING
        Timothy Dahnke Kennesaw GA $100,000.00 PAID
        Jerry Mitchelson Sierra Vista AZ $300.00 PAID
        Dennis S. Oak Harbor OH $100,000.00 PENDING
        Bill Herriott Glasgow UK $1,000,000.00 PAID

        A number of the pending winners listed above may be
        qualified to receive a check in the amount specified by
        verifying their PIN # on the following F.A.S.T. form, in
        conjunction with submitting the winning entry in accordance
        with FreeLotto rules, terms and conditions. The convenient
        F.A.S.T. service guarantees that a winning check in the
        amount of $1 Million will be released to its rightful
        winner upon said submission in conjunction with the rules.

        Here is the URL for PIN...

        cc: xxx
        PIN zzz
        Click Here to Claim:
        ....

        mainos on, mulle tullu just samanlainen, mutten oo piitannu....oon vain kattonu lottotulokset jotka tulee siinä samassa viestissä


      • Vastauksesta...
        mepa82 kirjoitti:

        mainos on, mulle tullu just samanlainen, mutten oo piitannu....oon vain kattonu lottotulokset jotka tulee siinä samassa viestissä

        Kiitti vastauksesta. On varsinaista huijausta. No, en antanutkaan visa-tietoja, mitä ne edellytti, jotta pin-numero olisi vahvistettu.


      • mepa82
        Vastauksesta... kirjoitti:

        Kiitti vastauksesta. On varsinaista huijausta. No, en antanutkaan visa-tietoja, mitä ne edellytti, jotta pin-numero olisi vahvistettu.

        jos pin pitää sillai vahvistaa ja on viestien mukaan voittanu niin miksei free loton omilla sivuilla ole voittajatietoa kuvana tai listassa jossa on 300 dollarin voittajat? ja sielläkin joukossa lauri vivolin eteläisestä eli suomesta eti kans hänen numero ja varmista häneltä 300 dollarin voitto free lotosta jos muka huijaukseksi uskot...


      • VASTATKAA HETI
        mepa82 kirjoitti:

        jos pin pitää sillai vahvistaa ja on viestien mukaan voittanu niin miksei free loton omilla sivuilla ole voittajatietoa kuvana tai listassa jossa on 300 dollarin voittajat? ja sielläkin joukossa lauri vivolin eteläisestä eli suomesta eti kans hänen numero ja varmista häneltä 300 dollarin voitto free lotosta jos muka huijaukseksi uskot...

        onko kelläkään ollut sellasta kokemusta että rahat oltais otettu tililtä voisitteko nopeasti vastat tähän kysymyksyy HALUAN TIETÄÄ!!!


      • ....
        VASTATKAA HETI kirjoitti:

        onko kelläkään ollut sellasta kokemusta että rahat oltais otettu tililtä voisitteko nopeasti vastat tähän kysymyksyy HALUAN TIETÄÄ!!!

        kun korttitiedot antaa rahaa katoaa ja takasi et saa millää, eli sulje tili


      • marika.
        VASTATKAA HETI kirjoitti:

        onko kelläkään ollut sellasta kokemusta että rahat oltais otettu tililtä voisitteko nopeasti vastat tähän kysymyksyy HALUAN TIETÄÄ!!!

        Olen itsekkin joskus muinoon kirjautunut sinne freelottoon tyhmänä minulta otetaan joka kk hieman yli 16e tai sitte 17 e soitin pankkiini pyysivät sulkemaan kortin ja hommaan uuden.Sillä konstilla saa estettyä sen että eivät enään ota

        t.marika


    • ähäh

      loppumaan tuo vahvistusilmoitus? Joka ikinen päivä tulee nimellä ja pyydetään vahvistamaan oma henkilöllisyys, jotta väitetty milj. dollaria voidaan muka maksaa. Tein samoin kuin joku kirjoittikin eli pin-koodia hyväksyin, mutta tietty kysyy Visa-kortin numeroa. En usko moisiin höpötyksiin, mutta ärsyttää, kun roskapostia tulee.

      • perseauki

        minullekkin on tullut noita freelotto voittoilmoituksia ja visakortin tietopyyntöjä jo kaksiviikkoa.olin alussa innoissani,nyt lähti köyhyys meidän pirtistä! mutta valitettavasti kyse on kusetuksesta.kun kävin youtubessa sain ponnarista ilmoituksen jonka mukaan olin voittanut noin 2300dollaria koska olin ollut jollain sivuilla 999 999 kävijä! ei oo dollareita näkynyt.


      • ähäh
        perseauki kirjoitti:

        minullekkin on tullut noita freelotto voittoilmoituksia ja visakortin tietopyyntöjä jo kaksiviikkoa.olin alussa innoissani,nyt lähti köyhyys meidän pirtistä! mutta valitettavasti kyse on kusetuksesta.kun kävin youtubessa sain ponnarista ilmoituksen jonka mukaan olin voittanut noin 2300dollaria koska olin ollut jollain sivuilla 999 999 kävijä! ei oo dollareita näkynyt.

        ensin uskoin ja toivoin ja sitten epäilin... Sama ilmoitus tuosta kävijämäärästä ja vastasin kun hehkutti punaisella, turha toivoa dollareita, mutta haluaisin jo päästä rauhaan tähän köyhyyteen.. ;-)


      • Lupauksiin pettynyt
        ähäh kirjoitti:

        ensin uskoin ja toivoin ja sitten epäilin... Sama ilmoitus tuosta kävijämäärästä ja vastasin kun hehkutti punaisella, turha toivoa dollareita, mutta haluaisin jo päästä rauhaan tähän köyhyyteen.. ;-)

        Sain FREE LOTON loppumaan, kun ilmoitin yli 10 kertaa, ettei sähköpostiini saa laittaa mitään. Kysyivät monta kertaa, oleko erehtynyt, olen muka varmasti voittanut 1.000.000 dollaria. Sitten toinen firma tarjosi sitä 2300 jotakin. Lähetin kaikki tietoni, kun lupasivat lähettää shekin postitse. Mitään shekkiä ei kuulunut, mutta sähköpostiini alkoi tulvia amerikkalaisia postimyyntimainoksia useita kymmeniä joka päivä. Niissäkin luvattiin 500 ja 1000 dollarin lahjoituksia. Kyselin rahaa parista mainoksesta, mutta ilmoittivat, että koskee vain USAn aluetta. Olen tehnyt paljon töitä, kun jokaiselle mainostajalle pitää ilmoittaa erikseen, etten halua enempää sähköpostia.


    • kirotaan FreeLotto!

      Itselleni on tullut myös samoja viestejä ehkä jopa 20 kpl, ja noin 2-3 viikon ajan. Tietty innostuin rahasummista hirveästi, kunnes kellot alko soimaan...googletin koko p****n, ja eksyin lukemaan tätä keskustelua. Ärsyttävää, ku tommonen roska tukkii sähköpostin. Nyt onkin käytössä kaikki mahdolliset estot, onnistumista toivotaan sormet ristissä:D. POISTA KUITENKIN IHMEESSÄ NE VIESTIT!!!!!!

      • RAHAMIES

        Juu...Ei tunnu loppuvan...ViT! 1010300$ VOITTANUT!!!JA välillä ne unohtaa summan,1050300$ VOITTANUT!!!150300$ VOITTANUT!!! 1000300$ VOITTANUT!!!ANNA LUOTTOKORTTINUMEROS ET VOIDAAN VAHVISTAA!!!!HEH,HEH,HEH...=)


      • Wannabe Miljonääri
        RAHAMIES kirjoitti:

        Juu...Ei tunnu loppuvan...ViT! 1010300$ VOITTANUT!!!JA välillä ne unohtaa summan,1050300$ VOITTANUT!!!150300$ VOITTANUT!!! 1000300$ VOITTANUT!!!ANNA LUOTTOKORTTINUMEROS ET VOIDAAN VAHVISTAA!!!!HEH,HEH,HEH...=)

        Ties mitä tyhmyyksiä olisin mennyt tekemään jos mulla olis luottokortti! xD xD xD

        Samat summat mullakin, $ 1 000 000, $ 300 "voitot" pyörii sähköpostissa.. miksi ne ei vaan maksaisi suoraan tilille?

        Kirotun Free Lotto! :D


      • RAHAMIES
        Wannabe Miljonääri kirjoitti:

        Ties mitä tyhmyyksiä olisin mennyt tekemään jos mulla olis luottokortti! xD xD xD

        Samat summat mullakin, $ 1 000 000, $ 300 "voitot" pyörii sähköpostissa.. miksi ne ei vaan maksaisi suoraan tilille?

        Kirotun Free Lotto! :D

        TAAS ON TULLU YKSI MILLI LISÄÄ!!!!KYLLÄ MULLA ON LOTOSSA ONNEA!!!!=)OLEN KIRJOITELLUT AJANKULUKSI HEILLE MUUTAMAN VALITUN SANAN SÄHKÖPOSTILLANI!!!JA AINA LÄHETTÄVÄT SAMAT KIRJEET VASTAUKSEKSI!!!!!VARSINAISIA ROBOTTEJA!!!=)


      • Miljonääri?
        RAHAMIES kirjoitti:

        TAAS ON TULLU YKSI MILLI LISÄÄ!!!!KYLLÄ MULLA ON LOTOSSA ONNEA!!!!=)OLEN KIRJOITELLUT AJANKULUKSI HEILLE MUUTAMAN VALITUN SANAN SÄHKÖPOSTILLANI!!!JA AINA LÄHETTÄVÄT SAMAT KIRJEET VASTAUKSEKSI!!!!!VARSINAISIA ROBOTTEJA!!!=)

        Joopa joo, ette oo yksin tuon free lotto roskan kera.Mulle tulee yksi ilmoitus vuorokaudessa että pitäis vahvistaa jne.Ohessa on oikein kuva 1000000:n dollarin shekistä,joka on valmiina odottamassa!Kirjoitin perään vastineen,että lähettävät shekin tai lopettavat mokoman pommittamisen viesteillään.Tätä on kestäny jo n.kolme viikkoa,mitään ei ole tapahtunut


      • PAKKO SE ON KATSOA...14,95$...
        Miljonääri? kirjoitti:

        Joopa joo, ette oo yksin tuon free lotto roskan kera.Mulle tulee yksi ilmoitus vuorokaudessa että pitäis vahvistaa jne.Ohessa on oikein kuva 1000000:n dollarin shekistä,joka on valmiina odottamassa!Kirjoitin perään vastineen,että lähettävät shekin tai lopettavat mokoman pommittamisen viesteillään.Tätä on kestäny jo n.kolme viikkoa,mitään ei ole tapahtunut

        Ei...tää on kyllä pakko nyt katsoa....eihän se 14,95$ ole paljon....=( Jos onkin voittanut....=(


      • mailannut
        Miljonääri? kirjoitti:

        Joopa joo, ette oo yksin tuon free lotto roskan kera.Mulle tulee yksi ilmoitus vuorokaudessa että pitäis vahvistaa jne.Ohessa on oikein kuva 1000000:n dollarin shekistä,joka on valmiina odottamassa!Kirjoitin perään vastineen,että lähettävät shekin tai lopettavat mokoman pommittamisen viesteillään.Tätä on kestäny jo n.kolme viikkoa,mitään ei ole tapahtunut

        löysin sivuilta sen palautekohdan, jossa oli valmiita otsikoita, valitsin "its free lotto free?". Kirjoitin, että huijaavat koko pelillä ja ettei kukaan näköjään sitä miljoonaa voita, lisäksi kysyin, miksi kysyvät Visa-kortin numeroa ja pyysin lopettamaan nämä huijausviestit. Englanninkieleni ei sitä huippua ole, mutta ne roskapostit loppui siihen!


      • tsn
        mailannut kirjoitti:

        löysin sivuilta sen palautekohdan, jossa oli valmiita otsikoita, valitsin "its free lotto free?". Kirjoitin, että huijaavat koko pelillä ja ettei kukaan näköjään sitä miljoonaa voita, lisäksi kysyin, miksi kysyvät Visa-kortin numeroa ja pyysin lopettamaan nämä huijausviestit. Englanninkieleni ei sitä huippua ole, mutta ne roskapostit loppui siihen!

        Mullekin tullu useita ilmoituksia mahd. voitoista. Nyt ne kyselee tsn-koodia. Olen heidän osoitteeseen lähettänyt useita koodinumeroita saamatta vastausta. En ole lähettänyt tili/ muitakaan numeroita, enkä lähetä. Toisaalta pelaaminenhan on ilmaista, joten siinä ainakaan ei voi hävitä mitään.


      • sunaman
        tsn kirjoitti:

        Mullekin tullu useita ilmoituksia mahd. voitoista. Nyt ne kyselee tsn-koodia. Olen heidän osoitteeseen lähettänyt useita koodinumeroita saamatta vastausta. En ole lähettänyt tili/ muitakaan numeroita, enkä lähetä. Toisaalta pelaaminenhan on ilmaista, joten siinä ainakaan ei voi hävitä mitään.

        Joo, kyllä alkaa hermot menemään täälläkin, kun jo kuukauden päivät on lykännyt noita ns. voittoilmoituksia... Posti oli lukematta viikon ja sinne oli ilmestynyt n. 100 kpl vahvistuspyyntöjä 1 000 000 $ ja 10 000 000 $ voitoille. Kyl napsahtais "prize coordinatoria" leukaan ja kunnolla, jos eksyis mun tielle:) Ei mut ihan tosi, hermo meneeeeee !!!!!


      • Ostoksille..
        sunaman kirjoitti:

        Joo, kyllä alkaa hermot menemään täälläkin, kun jo kuukauden päivät on lykännyt noita ns. voittoilmoituksia... Posti oli lukematta viikon ja sinne oli ilmestynyt n. 100 kpl vahvistuspyyntöjä 1 000 000 $ ja 10 000 000 $ voitoille. Kyl napsahtais "prize coordinatoria" leukaan ja kunnolla, jos eksyis mun tielle:) Ei mut ihan tosi, hermo meneeeeee !!!!!

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä


      • Mäkiroos
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        Onko se odotamisen arvoinen peli?. Olen saanut vahvistuksia monta ja monta. olen antanut niitä numeroita ja nimiä niille. Kuukausi ei ole vielä täynnä, mutta en ymmärrä sitä pending asia. Jos todella voitit, niin voisitko tarkemmin kertoa miten pelisi sujui ja paljon hermoja siihen kului.Muuten saitko niiltä sen mainoksenmukaisen lahjan?
        Valdis Mägiroos


      • persus
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        Erehdyin minäkin antamaan nimeni ja osoitteeni ja postia tulee, noin 4 kpl vuorokaudessa. Jos tuo kirjoittamasi on todella totta, niin kannattaisi kai vastata kirjeisiin. Tähän asti olen ne poistanut.


      • muumittt
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        mikä v... on se tsn koodi? ei oo harmainta hajuakaa mitä se vois tarkottaa..


      • örgh
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        mikä se tsn numero on mist sen näkee??


      • kihj
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        lienee huijaus"firman" suomen asiamies kirjoittanut ed.viestin. (jossa kehotetaan lähettämään kaikki henk.tiedot; ties mihin ne päätyvät. Yhteyksiä terroristeihin, väärennettyjen passien valmistajiin; talousrikoksia tehdään nimelläsi ja tunnuksellasi?)


      • make
        RAHAMIES kirjoitti:

        Juu...Ei tunnu loppuvan...ViT! 1010300$ VOITTANUT!!!JA välillä ne unohtaa summan,1050300$ VOITTANUT!!!150300$ VOITTANUT!!! 1000300$ VOITTANUT!!!ANNA LUOTTOKORTTINUMEROS ET VOIDAAN VAHVISTAA!!!!HEH,HEH,HEH...=)

        vastaa viestiin laita siihen saamasi pin tunnus ja kirjota enkusi tietosi niin lähettävät sekin.


      • kartsa
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        oletko tosissasi että sait shekin?minkä tsn numeron?onko turvallista?


      • jooppe
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        kuinka kauan kesti kun sait kyseisen 10000 dollarin sekin freelotosta? Itse voitin myös kyseisen summan 19.5.2008. Terv. Jose


      • Free my ass

      • TOIMII??
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        Kun yrittää vahvistaa voittolipuketta, niin heti kysytään uusia pelinumeroita ja kun ne on laittanut niin jo kysytään luottokortinnumeroa?? Miten muka voiton voi vahvistaa niin, ettei tarvii maksaa?? Mikä se ihmeen tsn numero on? Ei sitä multa oo kyselty missään. Voisitko valaista asiaa ihan yksinkertaisesti, esim; kuinka itse asian hoidit?


      • arto 81
        RAHAMIES kirjoitti:

        Juu...Ei tunnu loppuvan...ViT! 1010300$ VOITTANUT!!!JA välillä ne unohtaa summan,1050300$ VOITTANUT!!!150300$ VOITTANUT!!! 1000300$ VOITTANUT!!!ANNA LUOTTOKORTTINUMEROS ET VOIDAAN VAHVISTAA!!!!HEH,HEH,HEH...=)

        pitäs lopettaa tuommoset free lotto huijjari viiä nurkantaa ja niskalaukaus itsekkin sai viestin että olen voittanut 1.010.300.00 dollaria


      • Piltti89
        RAHAMIES kirjoitti:

        TAAS ON TULLU YKSI MILLI LISÄÄ!!!!KYLLÄ MULLA ON LOTOSSA ONNEA!!!!=)OLEN KIRJOITELLUT AJANKULUKSI HEILLE MUUTAMAN VALITUN SANAN SÄHKÖPOSTILLANI!!!JA AINA LÄHETTÄVÄT SAMAT KIRJEET VASTAUKSEKSI!!!!!VARSINAISIA ROBOTTEJA!!!=)

        http://hpguru.net/2008/04/12/freelotto-roskapostia-lahettavana-huijaussivustona/


      • menee
        Ostoksille.. kirjoitti:

        Kolahti viime viikol shekki, 10.000$ ja pankissa kelpas...älkää välittäkö niistä mainoksista...mut sitten kun kysellään sitä tsn numeroo niin lähettää sen ja nimi , osoite , puh , ja synt.aika [email protected]...
        Ei sieltä mitään korttitietoja kysellä

        kunnes sait shekin ko. lotossa. Tääl kans pitäs olla tulossa voitto, ei täs muuta kuin ootella et onks tää humpuukia vai voiko olla totta?????


      • kokemusta on
        menee kirjoitti:

        kunnes sait shekin ko. lotossa. Tääl kans pitäs olla tulossa voitto, ei täs muuta kuin ootella et onks tää humpuukia vai voiko olla totta?????

        siis kyseessä on kuullema ihan joku kansainvälinen firma ja ihan laillinen. näin on sanottu LUOTTOKUNNASSA. en kuitenkaan menisi laittamaan tietojani koska, se johtaa siihen että he perivät sinulta joka kuukausi noin 10-13€
        jotain liittymismaksua.. Ja ihan sinulta lupaa kykselemättä.kortti vaihtoon ja näin pois päin.


      • parillakympillä
        kokemusta on kirjoitti:

        siis kyseessä on kuullema ihan joku kansainvälinen firma ja ihan laillinen. näin on sanottu LUOTTOKUNNASSA. en kuitenkaan menisi laittamaan tietojani koska, se johtaa siihen että he perivät sinulta joka kuukausi noin 10-13€
        jotain liittymismaksua.. Ja ihan sinulta lupaa kykselemättä.kortti vaihtoon ja näin pois päin.

        tää on vaikea juttu, kun englanninkielentaito on huono, et miten nää voitot saa täältä tulemaan. Ei kai tää sen kummempi ole kuin suomalaistenkaan pelit, kuukausimaksu n. 17 euroa. Monellakohan suomalaisella pelaajlla menee enemmän näihin oman maan peleihin ja ei silti kukaan väitä et taas se veikkaus huijasi rahat. Tähän pitäs saada jokin laki et näissä nettipeleissä pitäs olla suomalaiset tekstit et miten nää toimii. Monikohan osaa englantia edes sen verran et osaa toimia oikein jos voitto tai muuta kysyttävää ilmaantuu, esim. miten lopetetaan tililtä perittävä kuukausimaksu ettei tartte tiliä lopettaa, vai pitäskö ottaa yhteys kuluttajansuojavirastoon, kai näillekin jokin laki luulis olevan.


      • alle 15 rollariako sen tuo?
        PAKKO SE ON KATSOA...14,95$... kirjoitti:

        Ei...tää on kyllä pakko nyt katsoa....eihän se 14,95$ ole paljon....=( Jos onkin voittanut....=(

        Juu, olen pyörinyt ja odottanut pari kuukautta.Entä jos todellakin voi pienellä sitoumusmaksulla lunastaa ilmaisaikana mäjähtäneen päivämillin????

        Nyt tartten tukea, onko kukaan muu päätymässä onnenkokeilijaksi?


    • mie iha ite

      Joo. minäkin olen miljonääri... vaan eipä näy missään fyrkkaa... oheista linkistä voitte katsoa kuvan s-postista että ne ihan ettii mua, vaikka niillä on mun osoitekkin mihin chekin voi laittaa. http://koti.welho.com/saro1/freelotto.jpg
      Lähetän niille kyllä kuvan itestäni heti kun milli on tullu postissa niin saavat sen tohon prosuuriin. En paljo ymmärrä tota engelsmania mutta onhan niillä mun osoitetiedot joten missähän se chekki viipyy. Noita on tullu jo jonkin aikaa. Tsemppiä vaan pelaajille. Ja kun en omista vielä luottokorttia...(ennen kun milli on tullu) ei tarvi laittaa luottokortin numeroakaan.

      • en saa rahoja

        olen voittanut mutta vahvistus ei toimi vaan pyytää 6 uutta numeroa.oiskohan suomessa yhtiö mihkä vois soittaa ja pyytää shekkejä


    • valdis

      Mä oon niin kyllästyny koko free lotto -huuhaahan, ettei kukaan usko. Vajaan kolmen kuukauden aikana mulle on tullu sieltä noin 250 roskapostia. Eikö tätä firmaa saa millään kuriin. Se on erittäin agressiivinen ja lupaa mitä tahansa.
      Ja sitten vielä, että mikä hiton free, kun ne kyselevät luottokortin mumeroita. Toivottavasti kukaan ei oo niitä antanut.

    • K. Kolumbus

      Raha kiinnostaa muitakin vaikka se saisi ilmaiseksi! Free-pelit on ilmaisia kerran päivässä. Jos haluat lisää pelata, niin joudut maksamaan. Ja siihen lisäpelaamiseen ne kysyy luottokortti yms. tietoja. Käyttäkää vaikka sanakirjaa kuten minäkin. Ja tavoitteeni on ennen joulua päästä lähettämään kuvani 10 miljoona listaan. Katelkaa sitä sitten...K.Kolumbus, Amerikka & $$$$$$$ käy hyvin yhteen...

      • yks mummeli

        Kyllä täytynee uskoa, vaikka netistä vielä aloin muita pelaajia etsiskellä.

        Pelannut olen, mutta että vielä voitto?

        Täytyy katsoa kuinka tässä käy, omalla pelitunnuksellanikin sivuille mennessä tuli viesti: That is not a joke, you are the winner!


      • katso ja ole skarppi, mutta...

    • reunaehto

      -siis mitä tekee -että saa pois varmistaa otot pois luottokortilta

    • Hans

      No minulle on ihan täsmälleen samanlainen viesti.

      • Keke from lapland

        Minun nimi on listalla ja kysellään pankkitilinumero ja luottokortin numeroa????!!!! kyllä haiskahtaa joku kusetus...ja pitäisi maksaa 14,90 nii saa lotot joka päivälle vetämään..


    • 1234567

      kyllä minä loysin listan voittajista,mutta sitä suomalaista ei siellä näkynyt

      • odih

        kelpaishan tollaset summat kelle tahansa, mut luulenpa että kyse on vaan mainoksesta. Itse en pelannut mitään pelejä mutta sivu aukesi toisen sivun avautuessa..


    • soile

      minullekin tuli että olen voittanut 1000000$ mutta minun piti pistää pankki tietoni sinne ja sivu kuin latautui tuli minulle tyhjä sivu ja ei kulunut pari päivää minulta otettiin kaikki rahat tililtäni huijarit elkää missään nimessä pelatko free-lottoa en anna koskaan enään tilitietojani mihinkään netti peliin

      • 3ever

        saameri minulta vietiin kaikki rahani free-lotossa ette tiedäkkään minulta otettiin 500 euroa free-lotossa varoitan vaan että elkää koskaa pelatko free lottoa


    • Jos olet haksahtanut...

      Jos Sinulle tulee viesti "Matti Meikäläinen", You have won,
      toimi seuraavasti:

      Viestissä, ihan alhaalla, on linkki, jota sinun tulee klikata.
      Sieltä saat PIN koodin.
      MISSÄÄN VAIHEESSA ÄLÄ LUOVUTA LUOTTOKORTIN NUMEROA

      Ota kyseinen PIN numero talteen ja palaa meiliisi.
      Liitä PIN viestin aiheeksi, laita viestiin uudestaan PIN numero,
      osoitteesi, koko nimesi, syntymäaika JA TNS numero*
      ja lähetä koko roska osoitteeseen [email protected].

      MISSÄÄN NIMESSÄ ÄLÄ ANNA LUOTTOKORTIN NUMEROA.

      *TNS saattaa löytyä jostain voittoilmoituksesta (niitä tulee monta), mutta ainakin siitä meilikupongista, jonka alunperin olet saanut meiliisi, kun olet numerot ohjelmaan syöttänyt.

      Ilman TNS:ää voi koittaa voittoa myöskin saalistaa.

      MISSÄÄN TILANTEESSA ÄLÄ ANNA LUOTTOKORTIN NUMEROA.

      Jos freelotto vastailee sinulle ja pyytää lisää informaatiota, lähetä sinnikkäästi samat tiedot kuin ylempänä.
      MISSÄÄN VAIHEESSA ÄLÄ ANNA LUOTTOKORTIN TIETOJA.

      Jää odottamaan.
      Freelotto kusettaa ihmisiä tuolla luottokortti-hommalla, eli ihmiset luulevat, että luottokorttitiedot tarvitaan, jotta voitto voitaisiin saada.
      Näin ei ole.
      He pyytävät luottokorttitietoja, jotta voivat sitten "toimia helposti välikätenä mahdollisen voiton osuessa kohdallesi", eli itse lottoaminen on ilmaista.
      Joudut kuitenkin kestämään melkoisen määrän roskaposteja, joten jokainen voi miettiä omalla kohdallaan, onko homma kaiken tämän tohinan arvoista.


      Freelotto rahoittaa toimintaansa näillä luottokortti-kusetuksilla ja jakavat silloin tällöin yksittäisiä voittoja ihmisille näistä kusetusrahoista, joita ovat ihmisiltä hassanneet. Näin bisnes pysyy pyörimässä, sillä freelotto saa uusia, sinisilmäisiä maksumiehiä ja -naisia asiakkaikseen sillä, että ikäänkuin "panostavat" hiukan joihinkin oikeisiinkin ihmisiin.
      Suurin osa näistäkin "voittajista" on ikävä kyllä freeloton asiamiehiä, jotka käyvät tämänkaltaisilla keskustelupalstoilla väittämässä voittaneensa.


      Ymmärrätte siis, että mainostajat jne EIVÄT maksa freelotto-voittoja, kuten freelotto väittää, vaan suurin osa voittajista on oikeasti kusetusta ja nekin, jotka jotain voittavat, voittavat kanssaihmisiltä kusetettua rahaa.

      Koska suomessa on melko pieni asukasluku (=potentiaalisia kusetettavia on suhteessa melko vähän) ja lisäksi ihmiset ovat melko valistuneita tietokoneiden käyttäjiä (=eivät helpolla luovuta luottokorttinumeroitaan jne), ei freelotto hyödy suomalaisista kovinkaan paljoa.

      Tämän vuoksi myös "aidot" voitot ovat pysyneet suomenmaassa melko alhaisina. Tänne ei kannata satsata (luottokortti tililtähän useimmissa tapauksissa ei yleensä pysty vetämään välistä maksimissaan kuin n.~1000euroa per suomalainen tietonsa luovuttanut asiakas),
      joten me emme ole freelotolle kovinkaan hyvä bisnes.


      Jos jokatapauksessa olet freeloton "voittaja", ei kyseisen palkinnon kokeileminen maksa mitään.

      Voihan olla, että olet "onnekas" siinä mielessä, että freelotto on oikeasti valinnut juuri sinut "sijoituskohteekseen" ja juuri sinä saatat "voittaa" kusetettujen kanssaihmisten rahoja n.300-50 000, -oikeasti.

      Tässä mielessä siis kyse on "lotosta",
      -freelotto arpoo kusetettavien joukosta sopivia "sijoituskohteita" suomessa.

      Älä silti sinäkään luovuta MISSÄÄN tapauksessa luottokorttisi tietoja!

      (Paitsi jos haluat esim. rahoittaa seuraavia "voittajia" omalta osuudeltasi, eli olet lunastanut kusetettujen ihmisten rahoittaman shekin ja haluat lyödä jonkin osingon freelotolle, jotta he voivat taas laittaa seuraaville sijoituskohteille "oikeita" voittoja.

      Tässä tapauksessa suosittelen perustamaan luottotilin jollekin maximi summalle, jonka haluat, että freelotto vetää välistä ja kun he ovat ryövänneet tilin, sulje se.)

      HUOM!:
      Vaikka kävisi niin, että suomessakin "oikeasti" voittaisi joku vielä tuota 50 000 suuremman summan, se ei silti tarkoita, että freelotto olisi sen enempää oikea peli, kuin luotettavakaan!!
      Pelastaakseen kasvonsa he saattavat(!) sijoittaa johonkuhun suomalaiseenkin isomman summan, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa,
      että kyseessä on pääasiassa ihmisten huijaamiseen ja sitä kautta oman toimintansa rahoittamiseen keskittynyt yritys!

      Pyydän muistamaan tämän.

      Terveisin: Reija Lempinen

      p.s. Olen itse "voittanut" isoja summia freelotossa ja tulen kyllä ilmoittamaan, jos sieltä ihan minkä tahansa kokoinen shekki sattuu tulemaan.

      Voittoni on yhteensä 1 050 300,00,
      mutta koska olen ikävä kyllä suomalainen ja siksi melko huono sijoituskohde, niin en usko, että minun kohdalleni tuo "voitto" osuu.

      Olisi paremmin asiat, jos olisin "voittanut" vähemmän. Minuun olisi järkevämpää sijoittaa.. ;o)

      Ystävällisin terveisin: Sama.

      • freelotosta

        pääsee kirjautuun ulos, tai että niitä miljoonia posteja ei tulisi s-postiin???


      • macoliinos
        freelotosta kirjoitti:

        pääsee kirjautuun ulos, tai että niitä miljoonia posteja ei tulisi s-postiin???

        vaihda osoitetta mulle tulee himaa iso kasa kirjeitä et oot voittanu sitä ja tätä... kerran hyväuskosena hölmönä annoin tiedot olikhaa se joku reilu kymppi mikä hävis tililtä rahaa ei tippunu mutta joku perke... rihkama korupussi sielt helähti jonkun ajan kuluttua.. tosta jonkun paskahous.. pitäs joutuu vastuuseen vois läpsii niitä nörttejä korville...


      • Dondoni
        freelotosta kirjoitti:

        pääsee kirjautuun ulos, tai että niitä miljoonia posteja ei tulisi s-postiin???

        Joo mullekin tulee noita juttuja ja olen jo aika rikas !! Mutta ihmettelen että antaako ne ihan oikeest nuo rahat vai onko tuo huijjaus??


    • freebot

      ei se tietenkään ole järkevä antaa oman kortin tiedot. ainoa vaihtoehto johon luottaisin jos sinulla on tili jossain kansainvälisessä järjestelmässä, joka hoitaa rahansirrot ja se pelaa IBAN numeroilla. niin jos osallistut arvontaan, heillä on vain tämän maksujärjestelmän tilisi tiedot, ei muuta, eli ei suoraa yhteyttä sinun pankkitiliisi. Ja muutenkin, eikös osallistuminen arvontoihin on ollut tähän asti maksullista ETUKÄTEEN? parempaakin käyttöä noille rahoille on olemassa.

      • pihakaheli

        että minun sähköpostini alkoi täyttyä tuosta roskapostista sen jälkeen, kun olin hakenut Visaa hätävaraksi (olin jäämässä vuorotteluvapaalle).

        Mistä ne saavat tiedot, että jollain on luottokortti? En käyttänyt Visaani kertaakaan, vaan saksin poikki ja vein pankkiin, kun vapaani loppui.


      • suppo86
        pihakaheli kirjoitti:

        että minun sähköpostini alkoi täyttyä tuosta roskapostista sen jälkeen, kun olin hakenut Visaa hätävaraksi (olin jäämässä vuorotteluvapaalle).

        Mistä ne saavat tiedot, että jollain on luottokortti? En käyttänyt Visaani kertaakaan, vaan saksin poikki ja vein pankkiin, kun vapaani loppui.

        ja silti tulee noita sähköpstiin...ärsyttää.eka ne laitto niintä viestejä englanniks ja nyt niitä on ruvennu tulemaan suomeksi?!!!!


    • vihjepuhelin

      Ilmoitin poliisin vihjepuhelimeen viimeisimmän tuollaisen. Maalaisjärjen käyttöön kuuluu, että tällaisiin ei kannata vastata.
      En kyllä tiedä, voiko krp mitään, mutta ovatpa tiedot saaneet. Mitään laitontahan ei meiliin sinänsä kai liity, saahan sitä postia lähetellä..
      Mutta voisiko poliisit tukkia tuollaisten tyyppien tietokoneet jotenkin? Saisivat maistaa omaa lääkettään.. Ehkä siinä tarvittaisiin pientä lakimuutosta ja globaalia yhteistyötä.

    • Rutka

      En usko jolupukkiin. Huijausta mikä huijausta!
      Onneksi minun sähköpoti laittaa suoraan roskapostimuistioon.spämiin siltä on hyvä poistaa suoraan roskakoriin.

      • miljardööri (ei TOD!)

        Kamalaaa-aa-A!!! Mä ihan luulin, että voittaisin D'8! En tietenkään luullut liikoja, en siis hyppinyt ilosta ja näin, mutta oli kylläkieltämättä hyvät fiilikset.
        Ei ne siis yksinkertasesti voi tehä tämmöstä! Tästä voitais haastaa oikeuteen! JUu mä kyll' teen NIIN ! =D (oikeesti) Hyvä otsikko olisi esim. '24min' : ÄLKÄÄ MENKÖ TÄNNE! LUOTTOKORTTI HUIJAUS VEI MONI AMILJOONIA VIATTOMILTA IHMISILTÄ JOTKA LANKESIVAT "IDEAAN" !

        mitä mieltä?


      • sillä
        miljardööri (ei TOD!) kirjoitti:

        Kamalaaa-aa-A!!! Mä ihan luulin, että voittaisin D'8! En tietenkään luullut liikoja, en siis hyppinyt ilosta ja näin, mutta oli kylläkieltämättä hyvät fiilikset.
        Ei ne siis yksinkertasesti voi tehä tämmöstä! Tästä voitais haastaa oikeuteen! JUu mä kyll' teen NIIN ! =D (oikeesti) Hyvä otsikko olisi esim. '24min' : ÄLKÄÄ MENKÖ TÄNNE! LUOTTOKORTTI HUIJAUS VEI MONI AMILJOONIA VIATTOMILTA IHMISILTÄ JOTKA LANKESIVAT "IDEAAN" !

        mitä mieltä?

        vähällä, mitä siel suomee, väitetään et täysin ilmaista? ku ei sitten olekaan. eikä niistä pääse, vaik oon torjunnan laittanu niiden viesteille.


    • 1949

      en usko!

      • Kakett

        Lucky Day Lottery NL
        Promotional/Sweepstakes Office
        Laan van Hoornwijck 55
        2289 DG Rijswijk
        KvK: 41151075
        The Netherlands.


        We are pleased to inform you that your email address has won 1,520,000:00 Euro (One Million Five Hundred & Twenty Thousand Euro Only) in the Netherlands Lucky Day Lottery Sweepstakes promotional program, conducted 04-01-2010. This is a free promotional program sponsored by consortium of software companies, note that Lottery tickets were not sold.

        For more information's/procedure of your winning claim, you are advice to contact our processing department with the contact information below, provide them with your winning details below and your winning email address.

        Mr Jerome Walter
        TEL: 31684169753
        Fax: 31847103183
        Email: ([email protected])




        Your Winning Details.
        Ref No: JTLI/772-5/7009
        Batch No: 239/5557JS.
        E-Ticket No: PUK-7708-217-777
        Serial No: ML/9667/04465

        NOTE: Please be warned, your winning and its entire information are to be kept strictly confidential, this is to avoid previous bad experience this program has suffered, such as abuse of this program by other internet user who use the name of this company for unscrupulous activities and double claiming of winning entitlement because of insecurity of winning information on the part of beneficiaries. Always call to ensure you are dealing with the right office.

        Sincerely,
        Mr. Robert Fabbris
        Sweepstakes Coordinator.
        Visit our website at: http://www.luckyday.nl Lotto is een onderdeel van De Lotto. Copyright(c) 2010s by De Lotto, the Netherlands.
        ******************************
        ******************************************
        The Free Lotto Awards is organized by consortium firm companies to encourage the use of the internet and promote computer literacy worldwide.
        ************************************************************************

        Disclaimer:

        Any views of this e-mail are those of the sender except where the sender specifically states them to be that of Lucky Day Lottery or its subsidiaries. The message and its attachments are for designated
        recipient(s) only and may contain privileged, proprietary and private information. If you have received it in error, kindly delete it and notify the sender immediately. Lucky Day Lottery accepts no liability for any loss or damage resulting directly and indirectly from the transmission of this e-mail message.


      • Typeryshh
        Kakett kirjoitti:

        Lucky Day Lottery NL
        Promotional/Sweepstakes Office
        Laan van Hoornwijck 55
        2289 DG Rijswijk
        KvK: 41151075
        The Netherlands.


        We are pleased to inform you that your email address has won 1,520,000:00 Euro (One Million Five Hundred & Twenty Thousand Euro Only) in the Netherlands Lucky Day Lottery Sweepstakes promotional program, conducted 04-01-2010. This is a free promotional program sponsored by consortium of software companies, note that Lottery tickets were not sold.

        For more information's/procedure of your winning claim, you are advice to contact our processing department with the contact information below, provide them with your winning details below and your winning email address.

        Mr Jerome Walter
        TEL: 31684169753
        Fax: 31847103183
        Email: ([email protected])




        Your Winning Details.
        Ref No: JTLI/772-5/7009
        Batch No: 239/5557JS.
        E-Ticket No: PUK-7708-217-777
        Serial No: ML/9667/04465

        NOTE: Please be warned, your winning and its entire information are to be kept strictly confidential, this is to avoid previous bad experience this program has suffered, such as abuse of this program by other internet user who use the name of this company for unscrupulous activities and double claiming of winning entitlement because of insecurity of winning information on the part of beneficiaries. Always call to ensure you are dealing with the right office.

        Sincerely,
        Mr. Robert Fabbris
        Sweepstakes Coordinator.
        Visit our website at: http://www.luckyday.nl Lotto is een onderdeel van De Lotto. Copyright(c) 2010s by De Lotto, the Netherlands.
        ******************************
        ******************************************
        The Free Lotto Awards is organized by consortium firm companies to encourage the use of the internet and promote computer literacy worldwide.
        ************************************************************************

        Disclaimer:

        Any views of this e-mail are those of the sender except where the sender specifically states them to be that of Lucky Day Lottery or its subsidiaries. The message and its attachments are for designated
        recipient(s) only and may contain privileged, proprietary and private information. If you have received it in error, kindly delete it and notify the sender immediately. Lucky Day Lottery accepts no liability for any loss or damage resulting directly and indirectly from the transmission of this e-mail message.

        Ite annoin joskus 4vuotta sitten sinne tietoni os,nimi,maa. En mitää kortitietoja todellakaa, nyt niillä on tietoni ja voi spämmätä erikautta minua,?


    • Janne niemi

      minulla on ollu sama tilanne freelotossa mutta se vaatii luottokorttitunnistusta electronkortti ei kelpaa.
      Kandee olla varovainen ton luottokortin koodien kanssa. vaikka tää pitäis olla ihan suojattu saitti siis toi freelotto.
      T:Janne

      • aika peliä pitää

        pääsee eroon, kun joka kuussa ottavat luottokortin tililtä runsaat 10 euroa? Kolme kertaa on tullut yhden dollarin "pikavoitto", vaikkei sellaista voittoluokkaa edes ole peleissä, joihin osallistuin. Olen kyllä lähettänyt engl. sähköpostia, että lopetan pelin enkä pelaa enää "any more" , mutta aina tuo nylkeminen jatkuu. Kun pankista kysyin, voiko luottokortin numeron vaihtaa, sanoivat, että siitäkin on kustannuksia ja pyysivät ensin kokeilemaan muita keinoja.


      • edell.
        aika peliä pitää kirjoitti:

        pääsee eroon, kun joka kuussa ottavat luottokortin tililtä runsaat 10 euroa? Kolme kertaa on tullut yhden dollarin "pikavoitto", vaikkei sellaista voittoluokkaa edes ole peleissä, joihin osallistuin. Olen kyllä lähettänyt engl. sähköpostia, että lopetan pelin enkä pelaa enää "any more" , mutta aina tuo nylkeminen jatkuu. Kun pankista kysyin, voiko luottokortin numeron vaihtaa, sanoivat, että siitäkin on kustannuksia ja pyysivät ensin kokeilemaan muita keinoja.

        pääsemässä eroon freeloton rahastuksesta, kun sai viestin, että heillä on ongelma.

        Dear xxxx,

        We recently tried to renew your FreeLotto
        Automatic Subscription Ticket service to continue
        having your FreeLotto numbers automatically played
        for you everyday. We were unable to process your
        payment to the credit card we have on file for you
        at this time.
        HOWEVER, we are still trying. Your
        subscription has been temporarily suspended, and
        we will notify you as soon as we have more
        information about your account. If you would
        prefer to provide new billing information and
        re-activate your F.A.S.T account immediately click
        the link below and provide your new billing
        account.

        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

        Please feel free to contact our customer service
        department with any questions simply by replying
        to this message. Thank you for your patience!

        Sincerely,
        Kevin J. Aronin
        Chairman & CEO


        PlasmaNet, Inc., www.freelotto.com, their agencies and advertisers are not
        responsible for any incorrect or inaccurate information or formatting,
        whether caused by internet users or by any of the equipment, programming
        or software associated with or utilized in connection with the Sweepstakes.
        Void where prohibited. PlasmaNet, Inc. is not responsible for any errors or
        omissions.

        Copyright © 1999-2010 PlasmaNet Inc. all rights reserved. Reproduction in
        whole or in part in any form or medium without the expressed written
        permission of PlasmaNet Inc. is prohibited. PlasmaNet Inc. PO Box 4562,
        Grand Central Station, New York, NY 10163.


      • että sillai
        edell. kirjoitti:

        pääsemässä eroon freeloton rahastuksesta, kun sai viestin, että heillä on ongelma.

        Dear xxxx,

        We recently tried to renew your FreeLotto
        Automatic Subscription Ticket service to continue
        having your FreeLotto numbers automatically played
        for you everyday. We were unable to process your
        payment to the credit card we have on file for you
        at this time.
        HOWEVER, we are still trying. Your
        subscription has been temporarily suspended, and
        we will notify you as soon as we have more
        information about your account. If you would
        prefer to provide new billing information and
        re-activate your F.A.S.T account immediately click
        the link below and provide your new billing
        account.

        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

        Please feel free to contact our customer service
        department with any questions simply by replying
        to this message. Thank you for your patience!

        Sincerely,
        Kevin J. Aronin
        Chairman & CEO


        PlasmaNet, Inc., www.freelotto.com, their agencies and advertisers are not
        responsible for any incorrect or inaccurate information or formatting,
        whether caused by internet users or by any of the equipment, programming
        or software associated with or utilized in connection with the Sweepstakes.
        Void where prohibited. PlasmaNet, Inc. is not responsible for any errors or
        omissions.

        Copyright © 1999-2010 PlasmaNet Inc. all rights reserved. Reproduction in
        whole or in part in any form or medium without the expressed written
        permission of PlasmaNet Inc. is prohibited. PlasmaNet Inc. PO Box 4562,
        Grand Central Station, New York, NY 10163.

        tarjoaa 61":n Sonyn projektio-tv:tä luottokortin numeroa vastaan, että saavat sen 31 dollarin vapautusmaksun. Onko tuo hyvä tv eli kannattaako ottaa, kun annetaan?


      • ,.,.,
        että sillai kirjoitti:

        tarjoaa 61":n Sonyn projektio-tv:tä luottokortin numeroa vastaan, että saavat sen 31 dollarin vapautusmaksun. Onko tuo hyvä tv eli kannattaako ottaa, kun annetaan?

        Projektio telkkarit on jostain 80-90-luvulta peräisin.


      • edell.
        ,.,., kirjoitti:

        Projektio telkkarit on jostain 80-90-luvulta peräisin.

        hulppea tarjous. Aikaa vastata vain 48h?

        Parcel insured for xxxx xxxxxxx
        Keneltä: International Payment Centre
        Kenelle: xxxx xxxxxx
        Lähetetty: 16.03.2010 21:27

        You are receiving this message because you joined FreeLotto on 2009-06-01, from IP Address xxxxxxxxx
        When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto. FreeLotto NEVER sends JUNK or SPAM messages.
        We never send mail to anyone unless they requested it when they registered.If you somehow didn't understand that you were agreeing to receive messages from us at the time you joined PLEASE CLICK HERE TO BE PERMANENTLY REMOVED FROM OUR LIST.
        http://www.freelotto.com/util/unsub_user.xxxxxxxxxxx
        In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to $11,000,000.00 in daily prizes. We regret any inconvenience.

        Thank you,
        FreeLotto Member Services

        Dear xxxx,

        Bank Cheque for USD $2741.88
        Sony 61 inch projection TV
        Apple iMac computer 400 MHZ
        Cannon digital camera
        Weber gas barbeque grill
        Braun coffee maker
        Ruby & Opal 24K gold necklace
        Black & Decker toaster oven
        Paretti diamond jewelry collection
        Sony watchman pocket color TV Bosh dishwasher Compaq personal computer
        Grundig world band radio
        Sanyo compact disc player
        Sterling silver tea-set
        Siemens dehumidifier
        Cuisinart food processor
        Hoover upright vacuum
        Sony camcorder
        Whirlpool washer & dryer
        YOU MUST RESPOND WITHIN 48 HRS!

        xxxx xxxxxx

        You have been pre-assigned a parcel containing a SONY 61" PROJECTION TV or a bank check for US $2,741.58 made payable to you, or other merchandise item as stated above.

        To receive your designated award, timo must complete and return the Claim Form as directed. Following this simple Procedure will insure that your award will be delivered directly to you, timo without delay or restriction of any kind.


        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxxxxx

        Consignees are advised that the parcel contents described herein were pre-determined by specific criteria; consignees may determine parcel contents in advance by consulting the information listed as in the Terms & Conditions Approved executed by.
        This advertisement is being sent to you from:
        International Payment Centre 580 South Research Place Central Islip, NY 11722, USA
        To unsubscribe from receiving further emails from us, please click here: Unsubscribe
        http://www.freelotto.com/offer.asp?offerxxxxxxxxxxxxxxx

        Please read the privacy policy by clicking on Privacy Policy
        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxzxxxx

        Click here to view the Terms & Conditions
        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxxxzxxx
        -----------------------------------------------------------
        This is a paid advertisement. PlasmaNet/FreeLotto makes no
        representations or warranties of any nature whatsoever with
        respect to any product or service advertised in any
        promotions. Any liability for claims or damages with
        respect to any product or service advertised herein shall
        be the sole responsibility of the advertiser.

        PlasmaNet, Inc., www.freelotto.com, their agencies and
        advertisers are not responsible for any incorrect or
        inaccurate information or formatting, whether caused by
        internet users or by any of the equipment, programming
        or software associated with or utilized in connection with
        the Sweepstakes. Void where prohibited. Errors and omissions
        excluded.

        If you'd prefer not to receive this offer in the future
        please click below to unsubscribe from this offer type:
        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxxxxx
        If it is not clickable just copy it into the location bar
        of your browser. xxxxxxx

        PlasmaNet Inc. PO Box 4562, Grand Central Station, New
        York, NY 10163
        --------------------------------------------------------


      • että sillai
        edell. kirjoitti:

        hulppea tarjous. Aikaa vastata vain 48h?

        Parcel insured for xxxx xxxxxxx
        Keneltä: International Payment Centre
        Kenelle: xxxx xxxxxx
        Lähetetty: 16.03.2010 21:27

        You are receiving this message because you joined FreeLotto on 2009-06-01, from IP Address xxxxxxxxx
        When you registered you agreed to receive messages from FreeLotto. FreeLotto NEVER sends JUNK or SPAM messages.
        We never send mail to anyone unless they requested it when they registered.If you somehow didn't understand that you were agreeing to receive messages from us at the time you joined PLEASE CLICK HERE TO BE PERMANENTLY REMOVED FROM OUR LIST.
        http://www.freelotto.com/util/unsub_user.xxxxxxxxxxx
        In doing so you will also cancel your FreeLotto membership and you will no longer be eligible to play FreeLotto or receive up to $11,000,000.00 in daily prizes. We regret any inconvenience.

        Thank you,
        FreeLotto Member Services

        Dear xxxx,

        Bank Cheque for USD $2741.88
        Sony 61 inch projection TV
        Apple iMac computer 400 MHZ
        Cannon digital camera
        Weber gas barbeque grill
        Braun coffee maker
        Ruby & Opal 24K gold necklace
        Black & Decker toaster oven
        Paretti diamond jewelry collection
        Sony watchman pocket color TV Bosh dishwasher Compaq personal computer
        Grundig world band radio
        Sanyo compact disc player
        Sterling silver tea-set
        Siemens dehumidifier
        Cuisinart food processor
        Hoover upright vacuum
        Sony camcorder
        Whirlpool washer & dryer
        YOU MUST RESPOND WITHIN 48 HRS!

        xxxx xxxxxx

        You have been pre-assigned a parcel containing a SONY 61" PROJECTION TV or a bank check for US $2,741.58 made payable to you, or other merchandise item as stated above.

        To receive your designated award, timo must complete and return the Claim Form as directed. Following this simple Procedure will insure that your award will be delivered directly to you, timo without delay or restriction of any kind.


        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxxxxx

        Consignees are advised that the parcel contents described herein were pre-determined by specific criteria; consignees may determine parcel contents in advance by consulting the information listed as in the Terms & Conditions Approved executed by.
        This advertisement is being sent to you from:
        International Payment Centre 580 South Research Place Central Islip, NY 11722, USA
        To unsubscribe from receiving further emails from us, please click here: Unsubscribe
        http://www.freelotto.com/offer.asp?offerxxxxxxxxxxxxxxx

        Please read the privacy policy by clicking on Privacy Policy
        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxzxxxx

        Click here to view the Terms & Conditions
        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxxxzxxx
        -----------------------------------------------------------
        This is a paid advertisement. PlasmaNet/FreeLotto makes no
        representations or warranties of any nature whatsoever with
        respect to any product or service advertised in any
        promotions. Any liability for claims or damages with
        respect to any product or service advertised herein shall
        be the sole responsibility of the advertiser.

        PlasmaNet, Inc., www.freelotto.com, their agencies and
        advertisers are not responsible for any incorrect or
        inaccurate information or formatting, whether caused by
        internet users or by any of the equipment, programming
        or software associated with or utilized in connection with
        the Sweepstakes. Void where prohibited. Errors and omissions
        excluded.

        If you'd prefer not to receive this offer in the future
        please click below to unsubscribe from this offer type:
        http://www.freelotto.com/offer.asp?offer=xxxxxxxxxxx
        If it is not clickable just copy it into the location bar
        of your browser. xxxxxxx

        PlasmaNet Inc. PO Box 4562, Grand Central Station, New
        York, NY 10163
        --------------------------------------------------------

        että listan monet muutkin esineet saattavat olla vanhentunutta mallia. Esim. tuo taskuväritv. Mitä sillä tekee digiaikana, kun ei digiboksikaan taskuun mahdu? 400MHz:n tietokonekin rupeaa olemaan laiska?


      • sivusta seuraava
        että sillai kirjoitti:

        että listan monet muutkin esineet saattavat olla vanhentunutta mallia. Esim. tuo taskuväritv. Mitä sillä tekee digiaikana, kun ei digiboksikaan taskuun mahdu? 400MHz:n tietokonekin rupeaa olemaan laiska?

        Freeloton mahdolliseen huiputusyritykseen, kun ovat kuulemma rehellisiä?, haluan julkituoda, että nuo verkkosähkökäyttöiset aparaatit, joita listasta löytyy, ovat mitä ilmeisemmin 110-volttisia, kuten USA:ssa on tapana, joten mitä niillä tekee, jos saa riesakseen?


      • aivan asianomainen
        että sillai kirjoitti:

        että listan monet muutkin esineet saattavat olla vanhentunutta mallia. Esim. tuo taskuväritv. Mitä sillä tekee digiaikana, kun ei digiboksikaan taskuun mahdu? 400MHz:n tietokonekin rupeaa olemaan laiska?

        annetaan ymmärtää, että jokin noista esineistä tai tuo rahasumma on jo ennaltamäärätty saatavaksi ja kun sen alkuperäisen sensuroimattoman palkinnonlunastuslinkin aukaisi, tuli näkyviin esitäytetty lomake nimi ja osoitetiedoin ja vain luottokortin numeroa kaivattiin. Eli koko touhu tuntuisi olevan jonkinlainen syötti ja jos siihen lankeaa, käynnistyy kuukausittainen "nylkeminen" uudelleen. Luottokorttini numero on siis muuttunut, kun tuli tämä debet/credit-systeemi ja uutta numeroani en hevin luovuta.


      • sama edelleen
        aivan asianomainen kirjoitti:

        annetaan ymmärtää, että jokin noista esineistä tai tuo rahasumma on jo ennaltamäärätty saatavaksi ja kun sen alkuperäisen sensuroimattoman palkinnonlunastuslinkin aukaisi, tuli näkyviin esitäytetty lomake nimi ja osoitetiedoin ja vain luottokortin numeroa kaivattiin. Eli koko touhu tuntuisi olevan jonkinlainen syötti ja jos siihen lankeaa, käynnistyy kuukausittainen "nylkeminen" uudelleen. Luottokorttini numero on siis muuttunut, kun tuli tämä debet/credit-systeemi ja uutta numeroani en hevin luovuta.

        kun paranee. Nyt 61-tuumainen tv onkin isoruutu-tv eikä PC:n hitautta enää mainita.

        Thank you,
        FreeLotto Member Services

        Dear xxxx,

        Your immediate response qualifies you to definitely receive a 61" Sony Big Screen TV or one of the valuable items as listed herein.
        USD $2,741.88 Bankers Cheque
        Canon 35mm Camera
        Weber Gas Barbeque Grill
        Braun Coffee Maker
        Ruby & Opal 24K Gold Necklace
        Bosch Dishwasher
        Compaq Personal Computer
        Grundig World Band Radio
        Sanyo Compact Disc Player
        Sterling Silver Tea Set
        Seimens Dehumidifier
        Cuisinart Food Processor
        Hoover Upright Vacuum Cleaner
        Sony Camcorder
        Whirlpool Washer & Dryer
        Black & Decker Toaster Oven
        Parretti Diamond Jewelry Collection
        Sony Watchman Pocket Color TV
        Sharp Microwave


        This is NOT a sweepstake or contest, your merchandise will definitely be shipped to you immediately upon receipt of your reply. I am only permitted to hold this shipment for a short period of time.

        http://www.freelotto.com/

        Please respond within 48 hrs to avoid having it shipped back to the sender.


        This advertisement is being sentto you from: Crown Imports PO Box 9056, Hicksville, NY, 11802 USA
        To unsubscribe from receiving further emails from us, please click here: Unsubscribe
        http://www.freelotto.com/

        Please read the privacy policy by clicking on Privacy Policy
        http://www.freelotto.com/

        Click here to view the Terms & Conditions
        http://www.freelotto


        -----------------------------------------------------------
        This is a paid advertisement. PlasmaNet/FreeLotto makes no
        representations or warranties of any nature whatsoever with
        respect to any product or service advertised in any
        promotions. Any liability for claims or damages with
        respect to any product or service advertised herein shall
        be the sole responsibility of the advertiser.

        PlasmaNet, Inc., www.freelotto.com, their agencies and
        advertisers are not responsible for any incorrect or
        inaccurate information or formatting, whether caused by
        internet users or by any of the equipment, programming
        or software associated with or utilized in connection with
        the Sweepstakes. Void where prohibited.

        PlasmaNet Inc. PO Box 4562, Grand Central Station, New
        York, NY 10163
        ----------------------------------------------------------


      • pirun peliä
        sama edelleen kirjoitti:

        kun paranee. Nyt 61-tuumainen tv onkin isoruutu-tv eikä PC:n hitautta enää mainita.

        Thank you,
        FreeLotto Member Services

        Dear xxxx,

        Your immediate response qualifies you to definitely receive a 61" Sony Big Screen TV or one of the valuable items as listed herein.
        USD $2,741.88 Bankers Cheque
        Canon 35mm Camera
        Weber Gas Barbeque Grill
        Braun Coffee Maker
        Ruby & Opal 24K Gold Necklace
        Bosch Dishwasher
        Compaq Personal Computer
        Grundig World Band Radio
        Sanyo Compact Disc Player
        Sterling Silver Tea Set
        Seimens Dehumidifier
        Cuisinart Food Processor
        Hoover Upright Vacuum Cleaner
        Sony Camcorder
        Whirlpool Washer & Dryer
        Black & Decker Toaster Oven
        Parretti Diamond Jewelry Collection
        Sony Watchman Pocket Color TV
        Sharp Microwave


        This is NOT a sweepstake or contest, your merchandise will definitely be shipped to you immediately upon receipt of your reply. I am only permitted to hold this shipment for a short period of time.

        http://www.freelotto.com/

        Please respond within 48 hrs to avoid having it shipped back to the sender.


        This advertisement is being sentto you from: Crown Imports PO Box 9056, Hicksville, NY, 11802 USA
        To unsubscribe from receiving further emails from us, please click here: Unsubscribe
        http://www.freelotto.com/

        Please read the privacy policy by clicking on Privacy Policy
        http://www.freelotto.com/

        Click here to view the Terms & Conditions
        http://www.freelotto


        -----------------------------------------------------------
        This is a paid advertisement. PlasmaNet/FreeLotto makes no
        representations or warranties of any nature whatsoever with
        respect to any product or service advertised in any
        promotions. Any liability for claims or damages with
        respect to any product or service advertised herein shall
        be the sole responsibility of the advertiser.

        PlasmaNet, Inc., www.freelotto.com, their agencies and
        advertisers are not responsible for any incorrect or
        inaccurate information or formatting, whether caused by
        internet users or by any of the equipment, programming
        or software associated with or utilized in connection with
        the Sweepstakes. Void where prohibited.

        PlasmaNet Inc. PO Box 4562, Grand Central Station, New
        York, NY 10163
        ----------------------------------------------------------

        Nyt yrittävät onkia luottokortin tietoja taas uusin keinoin. Nyt on kuulemma tulossa paketti, joka sisältää kansainvälisiä design-tuotteita nahasta. Arvo kuulemma 540 dollaria ja 34 dollaria kuluja nylkisivät luottotililtä. Freelottosanaa ei edes enää mainita. Enpä taida suostua. Lisäksi joku ihmeen troijalainen yrittää tunkea koneeseen yhtä mittaa.


    • Freelotto on kusetus

      Freelotto on aivan huuhaata! Sori te jotka ootte mukana siinä. Mulle tuli tekstari jonka perusteella olin voittanut 500 000 puntaa. Eli olin voittanut. Lähetin ohjeiden mukaan mailin. Sain vastauksen, jonka mukaan voittosekkini oli toimitettu clone courier servicelle. Ko firmasta lähetettiin edelleen viesti että miten haluan toimitettavaksi sekkini, hinta ooli 340-400 puntaa. Mulle myös soitettiin asiasta. Maksu olisi Western Unionin kautta...
      Ehdotin haistettuani kusetuksen, että haen sekkini Lontoosta. Osoite kun oli heathrowin lähellä... Sattumoisin sama osoite on DHL-kuriiriyhtiöllä. Mutta voi, minulle soitettiin ja ilmoitettiin että sekki on nyt joutunut Malesiaan. Eli jos haluan hakea, minun pitäisi mennä Aasiaan sit hakemaan....
      Joopa joo. Ei enää se kinkki soitellu uudestaan.
      Koko homma on aasiasta johdettua pyramidikusetusta. Eli uskokoon ken tahtoo rahansa menettää. Kyl joku nauraa teille ja ajelee mieluusti rolssilla, jotka on hyväuskoisilta nyhdetty..

    • hjetketket

      FREE KANNABIS hyvä mieli!ei rahaa veikkauspeleihin !halpa hasa siihen raha!Terveiset veikkauksen Älykääpiöille!

    • hullut arpoo

      Olet voittanut 1000paria vanhoja pesäpalloräpylöitä!Onnittelut!!

    • tretski

      Reilun oloinen firma tuntuu olevan. Enpä muista koskaan nähneeni näin monta miljonääriä yhdessä ketjussa LOL.

      • Just`joo

        Ajatteles, minäkin "voitin" juuri tänään 2 miljoonaa puntaa numerolla 101231-13 kyseisestä firmasta... HEH


      • Miljonääri.

        Ilmottaudun freelotolla miljonääriksi tulleiden joukkoon, ja onneni oli voittaa jopa useampaan kertaan ihan hirmuisesti rahaa!
        En kylläkään ole käynyt lunastamassa voittojani ja peliinkin osallistuin takavuosina hyvin suojatuilla kirjaston koneilla, sillä epäilin ettei oman HP:n järki kestäisi suurta ilosanomaa miljoonien dollarien rusahtamisesta nostettavaksi.


    • silmät kuntoon

      Tuntuuko teilläkin välistä silmät väsyneiltä ja rasittuneilta pihalla, koneella tai muuaalla?

      Jos näin. Niin tuossa apu.

      http://silmatipat.nettisivu.org

    • heidis3
    • Ei nyt millään pahalla mutta et kai oikeasti usko tuollasiin juttuihin?

      • Juu ja muutama pykälä ylös, olet voittanut 900 000 valhetta, mene vaan äkkiä pois sieltä äläkä vastaile niille, jos sen teet, narauta niitä edes vähän.


    • Juhafriikkikauhee

      huijareita liikenteessä...kaikkialla. PAHA MAAILMA.

    • bigg5632

      Joo Määkin oon voittanut 2,500,000 Puntaa.Mutta en viitsi lunastaa.Lol

    • Maksaisitko sinä?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe