Haluaisin kysellä, että missä täällä Varkaudessa hiusten leikkaus on halvinta, työ laadukasta ja palvelu hyvää. Olen juuri muuttanut Varkauteen ja yleensä parturin/kampaajan (oikean) löytyminen johtaa pitkäaikaiseen yhteistyöhön. Antakaa vinkkejä, että löytyisi kerralla se oikea.
PARTURI/KAMPAAJA
83
18353
Vastaukset
- ....
ehdottomasti picasso kauppakadulla, itse otin sen omakseni heti ekan kerran jälkeen ja hintakin oli peräti 8e halvempi kuin edellisessä paikassa...
- anamaya
Parturi-Kampaamo Sinikka Puurtilassa asuntomessualueella. Kampaamossa on kaksi kampaajaa Katja ja Sinikka ja molemmat ovat tosi hyviä ja mukavia. Hinta-laatusuhde oikein kohdillaan. Osaavat kuunnella asiakasta ja ainakin minä ja kaikki heillä asioivat tuttuni olemme olleet
hyvin tyytyväisiä. Aika kannattaa vaan varata ajoissa, koska heille on yleensä tunkua tosin peruutusaikoja saa joskus.
- kävin
Ammattikoululla leikkauttamassa hiukseni ja ottamassa permanentin. Tästä on kyllä muutama vuosi (en enää asu Varkaudessa), joten en tiedä vieläkö se käy päinsä. Oli halpaa, mutta piti varata aikaa, koska oppilaat eivät päässeet eteenpäin ennenkuin opettaja oli tarkistanut. Koskaan ei hiuksiani ole leikattu niin hyvin kuin ammattikoululla! Ainakin silloin!
- palvelua
olen saanut hiusfrendissä
- dsadsadsa
palvelua kirjoitti:
olen saanut hiusfrendissä
Kun asuin Varkaudessa, kävin opiskellessani aina siellä. Opiskelijat nimittäin saivat ainakin silloin leikkauksen puoleen hintaan.
- Anonyymi
Harmittaa,ettei amiskalla enää ole. Todella edullista oli. Muistaakseni 10€ leikkasivat ja hyvin.
- "PARAS"
jokaisella on tietysti oma makuunsa mutta minulla kesti useamman vuoden löytää oman kampaajan, joten löysin sen savontieltä, TAITOSAKSET, siellä on tosi mukava porukka töissä ja tietävät mitä asiakas halua, kati on paras mutta ei se sussukaa mikä huono:) joten käy siellä siinä on hinnatki kohdallaan....
- nauraaaaaaaaaaaaaaa
aina ja joka paikassa nuo kampaamoja kyselevät on "just muuttaneita jne."
just just trolli! mainokset jakoon :))))))))))- tukkainen
Käärmeniementiellä on tosi halpa parturi ja laatu kelpaa minulle
- bababababa
Oikean paikan löytäminen riippuu tietysti siitä, millaista kampaajaa/parturia etsit. Nuorison kampausten tekemisissä Headpoint kauppakadulla on ehdoton ykkönen! kampaajat ovat itsekin nuorekkaita ja idearikkaita. Hintoja en tarkalleen muista mutta eivät aivan halvimmasta päästä.
Toinen liike mitä suosittelen on Hiusboxi Relanderinkadulla, siellä kampaaja Heli on ammattitaitoinen ja ehdottoman asiakasystävällinen ja mukava! siellä on käynyt tuttujani nuorista aikuisiin, ja huonoa palautetta en ole kuullut. eikä palvelut ole hinnalla pilattuja! halpa ja todella hyvä paikka siis. toivottavasti löydät lopulta etsimäsi paikan jossa viihdyt :) - llumipallo
Paras kampaamo on ehdottomasti kampaamo Emilia uimahallia vastapäätä. Kampaaja on todella mukava ja hinnat ovat todella edulliset..
- utelias
viestissäsi joku koira haudattuna vai miksi olit lisännyt nuo pisteet perään? Olen nimittäin itsekin ajatellut kokeilla tuota kampaamoa, koska asun lähistöllä. Olitko siis tosissasi?
- HYI
EN suosittelisi tuota Emiliaa... Ainakin kun minä siellä kävin (tosin silloin siellä oli joku harjoittelija) niin HYI HELVETTI mitkä hiukset mulla oli tuosta läävästä pois kävellessäni.... ;sss
- Varkaudessa asunut.
Täällähän porukka voi laukoo vaikka mitä turhaa kampaamoista joissa itse eivät ole edes käyneet, joka tuo sitten vain huonoa mainetta kampaamolle.
Navitaksella on kampaamo jossa nuoret ystäväni käyvät ja ovat kehuneet paljon.
Itse olet tykännyt emotionilla käydä.. :) kaikki kampaajat osaavat hommansa ja ovat asiakasystävällisiä :) - 7+19
Saako mistään enää naisten hiusten leikkuuta 20 eurolla? Varaa ei oikein ole, mut tekee hyvää välillä käydä kampaajalla. :)
- siprakka
Kyllä saa.Emilia siellä uimahallin vastapäätä.
- hyväpalveluajov84
Kyllä Anne Savontiellä, fysikaalisen vieressä
- Lightnin
Kyllä laadultaan paras parturi ainakin on Mikkosen liikkeessä kauppakadulla.
- sinne
LUMI
- kolmen lapsen äiti
Minulla on kokemusta Taitosakset Katista, Kampaamokauppa Sitruunan Marikasta ja Kampaamo Sinikan Katjasta. Voin kehua heitä kaikkia. Tekevät huolellista työtä ja olen aina ollut tyytyväinen. Hinta ei päätä huimaa. Varkaudessa on kaikki kampaamot edullisia.
- 8+11
Taitosakset Kati on nykyään Vikkelät Sakset Kati. :) Suosittelen! Samoin Taitosakset Susannaa. :)
- melluhellu
Olen vuosia käynyt Relanderinkadulla HiusBoxissa, perusleikkaus 20 e. Aina olen ollut tyytyväinen ja voin suositella.
- määööö
itse pidän forumin vikkelistä saksista. kampaajat jenni ja kati ovat alan ammattilaisia, mutta erehdyin varaaamaan ajan uudelle sadulle, ja hiuksista tuli aivan KAMALAT. palvelu pelaa, ja juttuseuraa kampaaja ajallasi on. hiusten leikkuu vaihtelee 15-20€ suosittelen
- tyytyväinen asiakas
Minä taas kävin Sadulla ihan suoraan ovelta. Olin tyytyväinen, ja edelleen olen tyytyväinen malliin. Eipä osannut eräässä toisessa liikkeessä leikata sellaista mallia kuin halusin. Vaikka henkilö on ollut useta vuosia alalla!
Satu tiesi mitä tarkoitin. Pisteet siis hänelle! :)
- jep jep
Lille on hyvä. Sokosemotionin kampaamosta itsellä huonoja kokemuksia, eivät osaa leikata kyllä ollenkaan ja aika kallista esim värjätä, muiltakin kuullut huonoja kokemuksia.
- trolllllllllllllllll
Huoh,taas näitä. Millonkahan ne koirankakkakeskustelut alkaa..
- JaanaV
Kauppakatu 48:ssa on parhaat ammattilaiset.
- Tinttimar
Kallis.....
- määööö
itse ainakin tökkäsin kuvan eteen, eikä satu osannut ollenkaan. kysehän voi olla mm. millaista tyyliä tahdot hiuksiisi ja onko muutos kuinka yksinkertainen. itse silti turvaudun nuorekkaastkin hiustyylistä tietoiseen jenniin(--:
- tukkahyvinkö
Onko missään Varkauden parturi-kampaamossa mahdollista mennä ilman ajanvarausta hiuksia leikkauttamaan?
- enoD
Mikkonen Kauppakadulla ainakin ilmoittaa viirillä (olikohan ovessa tai ikkunassa) vapaita aikoja löytyvän. Samoin Emotion mainostaa halvempaa leikkausta ilman ajanvarausta, mutta lienee päivästä kiinni, että löytyykö niitä aikoja vai ei.
- hius-boxi
Itse suosittelen relanderinkadulla olevaa Hius-boxia, erittäin ystävällinen palvelu, taidokas työ ja edullinen! Mukava ilmapiiri ja kun poistuu liikkeestä, tuntuu AIDOSTI siltä, että on käynyt kampaajalla! :)
- sfgb
Minä suosittelen Sitruunaa, siellä on ihana palvelu, todella pätevät tytöt, jotka joka kerta keksii aina jotain uutta hiuksiin, ja hinta kohdallaan.
- tyttö3n
onhan niitä täällä kommilassakin ainakin 3 parturi/kampaamoa.
- Asiakas3
Sitruunaan pääsee ilman ajanvarausta jos aikoja on jäljellä
- pa-ka
Eikö tuo nyt ole päivänselvää että asiakkaita otetaan vaikka ilman ajanvarausta jos listoissa on tyhjää :DD
- hiustenlaittoa
Suosittelen itse hius-boxia. Mukava paikka ja asiallinen palvelu, ja myös laadukas.
Ainahan asiakkaita otetaan ilman ajanvarausta, jo sattuu esim. olemaan peruutusaikoja jne...
Hius-boxissakin näin tehdään, ja nyt siellä on kait myös joku harjoittelija, jolle voi varata aikoja... Joten luulis, että aikoja ois hius-boxissakin nyt enemmän:) - joo.........
Emotion kauppakadulla on huono.. Oli aika kamala loppu tulos ja tyly palvelu kaupan päälle. En mene uudestaan.
- Vinkki yrittäjille
Kannattais Kauppakadun yrittäjien mietiskellä, kuinka helposti heidän liikkeeseen pääsee. Itse lopetin eräässä kampaamossa käynnin parin kiviportaan takia. Jos on portaat niin huonojalkainen tarvitsee jotain käsitukea, josta ottaa kiinni. Kauppakadulla näitä liikkeitä on monta. Mm. eräs silmälasiliike.
- buubuubuu
Kävin emotionin kampaamossa, huh heijaa.. Todella kallis ja töykeä paikka.
- yritä kestää
huonolaatuisista hiuksista ei tehdä kerralla kaunista. Yhdistettynä vielä rumaan naamaan, asia vaikeutuu entisestään.
- asijakas
Palveluun en ole ollut minäkään emotionin kampaamossa tyytyväinen,harmi sinänsä,nuoria tyttöjä töissä ja nyt jo tyly asenne.
- vanha ketju mutta..
Samaa kuullut emotionista muutoksen jälkeen.
Alkuperäiseen 6 vuotta vanhaan kysymykseen missä on halvinta niin lasten kohdalla mistä kokemusta itsellä tänä päivänä suosittelen viemään sitruunaan. leikkuu hinnat lapsilta ollut 5-10 euroa kun muutamassa näistä vanhemmista liikkeistä ovat pokkana perineet 20 euroakin lapsen tukan ajelusta koneella.
kauheat on erot vaikka alvit ja muut laskettiin....- Pärevalakee
Ajakee ite kotona kaljuksi vaan kokonaan. On halapa ja TASANEN laatu! Ite oon
kokkeillu ja pelloo aenakii meillä. Samala pyssyy juorut hallinnassa.
- tukkatakana
kuhan jälki on suht ok ja hinta kohtuullinen niin mikä tahansa paikka kelpaa...
- Jenna3
Suosittelen Nastahiusta! Tosin se on Leppävirralla, mutta sehän on normaalia, kun ajatellaan Varkauden kaupungin palveluita!
- lukekaaa tää!!!
onko teijän mielestä kuulas hyvä mun mielestä se on paras parturi-kampaamo varkaudessa.
- mmmmmmmmmm
mä oon käyny kuulaksella muutamia kertoja.. hyvin leikkaa ja värjäys onnistuu hyvin yhdellä värillä mutta heti kun haluaa vähän erikoisempaa, on lopputulos ihan muuta mitä toivoi. en mene enää sinne värjäämään hiuksiani (ainakaan ennen kun omistaja tulee äitiyslomalta). mutta halpaa siellä on.
- tejaa
sitruuna on tosi hyvä paikka, mukavat ihmiset töissä ja tosi hyvä tukka on tullu aina kun oon käyny :)
- hyvä kampaamo
Kauppakadulla picasso. Omistajan oma yritys. Ammattilainen yli 20 vuotta.
- Takkutukka
Hah hah! katsokaapa millaisena astuu kampaamon ovesta ulos mm. 60 nainen joka on mennyt ehkä vain värjyyttämään hiuksiaan? ? Tukka on epämääräisen värinen , harmaat ja keltaset, ruskeat ja kaikki värit sekaisin, kuin kirjavalla kissalla ja lisäksi suoraksi föönattu tai suoristettu raudalla??
Kamalaa, kapisenketun väriseksi jätetty tukka roikkuu vanhan naaman kanssa kilpaa!!
Nuorten, paksu-musta kulmakarvaisten, langanlaihojen, hevosharjaisten kikattavien , tai vastaavasti tuppisuiden kampaajatyttöjen kädenjälki näyttää naurettavalle iäkkäimpien ihmisten päissä.
Eivätkä nämä kampaajatytöt sitä ymmärrä, millaisen jäljen jättävät.Jokainen mummukka elää sen kuontalonsa kanssa arkea ja juhlaa , kunnes menee taas uuteen kampaamoon ja tulee ulos pettyneenpänä kuin ennen.
Ennen kun mentiin kampaajalle , niin sieltä tultiin siistittynä ja kampauksen kanssa.
Jos otat nykyisin täyden palvelun, pesusta kampaukseen ja värjäyksen niin kaksi sataa tuskin riittää siihen, minkä minä kouluttamattomana olen tehnyt ystävilleni harrastuksena , parin vuosikymmenen ajan, eikä kukaan ole valittanut, vaan on palannut hiusväriensä kanssa uudelleen ja uudelleen laitettavaksi.Rahaa en ota, pelkkä ystävyys on pääsylippu minun" kampaamooni."
Onneksi on vielä aikuisia kampaajia , jotka osaavat tehdä hiuksille, jopa kestokiharat, jotka niitä tarvitsevat ja kampauksen ja väriitkin sattuu kohdalleen.
Pitkäaikainen osaaminen kunniaan!- nipsnaps2
Täytyyhän kampaajankin elättää itsensä, joten luulen ettei pelkällä "ystävyydellä maksaminen" onnistu. vai teitkö omaa työtäsi aikoinaan ystävyyspalkalla? ja pitkä aikaisesta osaamisesta sen verran että ammattitaito ei kartu ellei pääse käytännön kautta opettelemaan. eiväthän ne "aikuiset" kampaajasikaan ole heti koulun penkiltä työelämään päästyään virheettä työtään tehnyt. Parturi- kampaajan työ on käsityötä. ja käsi harjaantuu kun työtä saa tehdä. virheitä sattuu taatusti Kaikille pitkän työuran aikana oli sitten nuoria tai vanhempia.. että sillein.
- katiska4
maritsa laivalinnan kadulla on hyvä parturi .
- mukavajaedullinen
Maritza on hyvä parturi ja aina ystävällinen omistaja kuuntelee ja juttelee.
- Kam1
Kampaamo Klipsi Ahlströminjadulla on ihan hyvä ja suht halpakin hinnoiltaan.
Itse olen ainakin tykännyt käydä siellä. - kalju 68
www.tittihaapala.fi
- iitintiltupotenssiin
luulis löytyvän, kun kaupungissa ei muita olekaan kun kampaamoita ja kaljabaareja, siis jokaiselle jotakin.
Kauppakadullakin on ainakin jokatoisessa talossa kampaamo ja kahvila, tai kummatkin.
Savontiellä samat jutut, taitaa siellä olla kukkakauppakin...? - Hessu.
Kauppakatu 48. Siellä on ilman muuta paras parturi.
- harkitsen
Onko millaisia kokemuksia Lumista?
- mmmi
Lopputulos hyvä mutta ihan pirun kallis. Hiusfixillä aina paras mahdollinen lopputulos, huippu asiakaspalvelu ja jopa opiskelijabudjettiin sopiva hintataso (etenkin värjäys), toisin kuin monessa muussa tämän kaupungin kymmenistä kampaamoista.
- HinnatKohdillaan
harkitsen kirjoitti:
Onko millaisia kokemuksia Lumista?
Huonoja...ja tosiaan kallis.
- Heidilyy
Mikkosen parturi Kauppakadulla ansaitsee kiitokset ammattitaidosta ja hyvästä hinta-laatusuhteesta. Suosittelen.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
- asiakas65
Ruusu paras!
- aasiakas4
Kiva, kun Ruusu aloitti taas toimintansa. Käyn siellä enimmäkseen. Hyvä palvelu ja hinnat ok. Ammattitaitoa riittää.
- hoitaja1
PICASSO
Kauppakatu 37
p.017 552 2802- Tyttönen
En suosittele tätä liikettä, huonoa jälkeä tekevät, ei minkäänlaista tyylitajua.
- PISTE
Kampaajakoulutus on monivuotinen, ja luulisi että jokainen siellä oleva oppilas omaksuu perustiedot.
Tässä olisi varmaankin parempi kysymys,
MIssä kampaamossa tykkäät käydä!
Eiks vaan?- Tyttönen
Aivan niin , parempi kysyä missä tykkää käydä kuin että missä tehdään hyvää jälkeä ammattitaidolla sekä palvellaan ja hintakin viellä kohdillaan.
- big a
Savontie ja Parturi-kampaamo ex-Hannu Räsäsen paikka R-kioskin vastapäätä oikeanpuoleinen ovi, jota tänään pyörittää Anne ja hyvin pyörittääkin. Sieltä saa arvon leidit, kuten ukon köriläät hiukset tyylikkääksi ja alan tuotteita kyllä. Itse katsellut Annen työskentelyä jo 7v Joista viimeiset 3v hänen alaisuudessaan asiakkaana. Soita ihmeessä 017-5553049 ja varaa aika.
- ammattitaitoinen
Savontiellä R-kioskin vastapäätä vasemmanpuoleinen ovi, jota pyörittää Mervi Virtanen on paras.
- anniinap
Kampaamo Emilia päiviönsaaressa. Todella mukava omistaja nainen joka leikkaa ja värjää ammattitaidolla hiukset
- Blondiini_1
Monia on tullut kokeiltua. Ehdottomasti paras on Kuulas Osmajoentiellä. Edulliset hinnat ja hyvä laatu. Huonoin on Hiukset kampaamo, koska pilasivat hiukseni kerran. Makuasioita nää tietysti on.
- Pikkusenlisää
Missä laitetaan parhaiten jatkot hiuksiin?
- margetta10
käyn 3 kk välein emiliassa joka on uimahallia vastapäätä, suosittelen!
- iitttaa
suosittelisin laadussa tätä kommilan
- jaukkosaapas
brockeli
- Anonyymi
youssefleikkoo
- Anonyymi
liekkotukka
- Anonyymi
hiukset
- Anonyymi
pertti
- Anonyymi
romppasen veljen auton vesitankissa muhii
- Anonyymi
uo8o9
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456