näin kummituksen

nixon-6

Joskus kolme vuotta sitten olin yksin kotona ja katsoin tv kello oli noin 4, tveestä ei näkyny enään kuin hiutaleita ja en jakanut mennä makuuhuoneeseen kun väsytti niin. teeveen takana oli iso parvekkeenlasi joka heijasti vessan ja makuuhuoneen oven välisen tilan ensin näin sivu silmällä lasinkautta jonkun musta hahmon liikkuvan ovien välissä kun katsoin se hävisi vähäm pelotti mutta justiinsa kun luulin sitä harhaksi näin sen lasin kautta ihan varmasti ajattelin ei saatana mikä toi on kun katsoin taakse päin se hävisi. aino paikka päästä karkuun oli parveke ja olin kolmannes kerroksessa. valona oli vain tv ja olohuoneen valo ei toiminu. tässä vaiheessa olin aika jäykkänä ja musta hahmo ilmestyi taas, näin sen ikkunan kautta ja kun katsoin taakse se meni minun makuuhuoneeseen. nyt oli jumalaton paniikki harhailin jonkun hetken, laitoin valon päälle ja sen jälkeen menin huoneeseen kauheella ryminällä laitoin valot päälle se oli hävinny. yritin valvoa mutta lopulta nukahin kaikki valot päällä. ja sen jälkeen olen pelännyt pimeetä kuollakseen asun tällä hetkellä yksin vielä.

KERTOKAA JOS JOLLAKIN ON SAMANLAISIA KOKEMUKSIA.

TÄMÄ TARINA ON AIVAN VARMASTI TOTTA

17

3487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • migger

      Tottahan toki totta, eihän kukaan muuta ole väittänytkään..Mutta onko tapahtumalle todistajia..?

    • joku.

      Myös nähnyt hahmoja vilahtelevan ja tuijottavan. Yksi pelottavimmista oli kun nukkuessani yöllä, jokin mustakaapuinen nainen ulkonäöltään kulki hiljaa sänkyni vierestä ohitseni, enkä voinut liikkua eikä oikein henkikään kiertänyt. Jotkut sanovat unihalvaukseksi toiset henkiolennoksi joka voi ilmestyä kuulema jos on epäsiistiä ja tai huono ilma huoneessa. Olen jopa kuullut juttuja, että ennen vanhaan näiltä olisi suojauduttu laittamalla hevosenkenkä oveen joka kuulema tai ainakin uskottiin, että nämä tämänkaltaiset olennot pysyvät loitolla.

      • nixon-6

        Tiääkko justiinsa samanlainen oli munkin haamu silleen vilahteli. ja mun luona on yleensä aika sutkusta


      • Joku.
        nixon-6 kirjoitti:

        Tiääkko justiinsa samanlainen oli munkin haamu silleen vilahteli. ja mun luona on yleensä aika sutkusta

        kannattaisi siivota ja tuulettaa kämppä. Voihan se vilahteleva olla se, mutta oon kuullu että jotkut astraali olennot voivat vilahdella, eivätkä välttämättä ole mitään pahoja henkiä, mutta onhan sekin mahdollista. En oikein voi olla varma oliko tai olivatko vilahtelevat juuri niitä jotka voivat saada jähmettymään, ikään kuin hetkellinen halvaantuminen kuten öisessä kokemuksessani.

        Näyttikö näkemälläsi vilahtelijalla olevan musta kaapu.


      • Joku.
        nixon-6 kirjoitti:

        Tiääkko justiinsa samanlainen oli munkin haamu silleen vilahteli. ja mun luona on yleensä aika sutkusta

        olen kuullut väitettävän että "astraaliolennot" näkyvät usein sivusilmällä. Itsekkin niitä tuli sivusilmällä nähtyä, olen kyllä suoraankin katsottuna nähnyt joskus jos jonkinlaista.


      • nixon-6-
        Joku. kirjoitti:

        olen kuullut väitettävän että "astraaliolennot" näkyvät usein sivusilmällä. Itsekkin niitä tuli sivusilmällä nähtyä, olen kyllä suoraankin katsottuna nähnyt joskus jos jonkinlaista.

        se oli nais hahmon näköinen oisko se ollu kodin hengetär jos se ei tykkää sotkusta


      • Joku.
        nixon-6- kirjoitti:

        se oli nais hahmon näköinen oisko se ollu kodin hengetär jos se ei tykkää sotkusta

        tuollasta en ole koskaan kuullutkaan. onko näistä kodin hengettäristä olemassa enemmänkin faktaa. Voiko kodin hengettärellä olla musta kaapu?..


      • nixon-6-
        Joku. kirjoitti:

        tuollasta en ole koskaan kuullutkaan. onko näistä kodin hengettäristä olemassa enemmänkin faktaa. Voiko kodin hengettärellä olla musta kaapu?..

        kodinhengetär ei liity kummituksiin vaan se on semmonen joka siivoo ja huolehtii kodista. mut kodinhengetär haamu sopis hyvin tämmöseen jos on sotkusta niin se tulee muistuttaan.


      • Joku.
        Joku. kirjoitti:

        tuollasta en ole koskaan kuullutkaan. onko näistä kodin hengettäristä olemassa enemmänkin faktaa. Voiko kodin hengettärellä olla musta kaapu?..

        Niin siis kasvoista päätellen nainen. Se kaapu kyllä peitti kokonaan muun kehon, paitsi kädet ja naaman. Mainittakoon vielä että, no en tiedä katsoitko dokumenttisarjaa Ufoa subilta kun tuli 2004 vuonna, niin siinnä oli juttua tästä öisestä ilmiöstä ja sen mukaan kyseessä olisi ns nukkuva noita. Siinä eräs henkilö oli nimittäin kokenut täsmälleen saman kuin minä. Siinä pohdittiin olisiko unihalvaus tai jokin muu juttu kyseessä.

        Omat kokemukseni ovat paljon vanhempia, kuin tuo dokumenttisarja.


      • nixon-6-
        Joku. kirjoitti:

        Niin siis kasvoista päätellen nainen. Se kaapu kyllä peitti kokonaan muun kehon, paitsi kädet ja naaman. Mainittakoon vielä että, no en tiedä katsoitko dokumenttisarjaa Ufoa subilta kun tuli 2004 vuonna, niin siinnä oli juttua tästä öisestä ilmiöstä ja sen mukaan kyseessä olisi ns nukkuva noita. Siinä eräs henkilö oli nimittäin kokenut täsmälleen saman kuin minä. Siinä pohdittiin olisiko unihalvaus tai jokin muu juttu kyseessä.

        Omat kokemukseni ovat paljon vanhempia, kuin tuo dokumenttisarja.

        en nähnyt kuin mustaa koska ainoa valo oli pieni tv. mutta muoto oli naismainen, liikehdintäkin oli naismainen ja ja jäi semmone olo vaan. tulikin mieleen että siitä on noin 7 vuotta sitten tippunu ja kuollu parvekkeelta, koska sen kaveri tiputti hänet. siis sen kaveri sai jonkun kohtauksen mitä oon kuulu


    • Tässä keskustelussa mainittiin kahdeltakin taholta talon ja huoneistojen epäsiisteyden olevan eräs tälläisten outojen ilmiöiden laukaisija.

      Tämä liittyy sellaiseen asiaan, kun nimittäin kaikissa muinaisissa uskonnoissa ja filosofioissa on lähdetty siitä, että eräs erottäin tehokas tapa rukoilla ja meditoida on liittää ne yleisiin arkisiin siisteystoimiin. Luostareissakin aina kun siivottiin paikkoja, pestiin astioita tai hampaita tai omaa ruumista, niin samalla rukoiltiin Jumalalta syntien armahdusta toistamalla mantranomaisesti rauhallisen hengityksen tahdissa jotakin lyhyttä rukousta (esim. Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika, Armahda Minua Syntistä). samalla tavoin kuin siinä tilanteessa tapahtui fyysinen puhdistautuminen, se heijastui henkisiinkin maailmoihin ja asianomainen henkilö puhdistui oman sielunsa "epäsiisteydestä", alemmista himoista ja haluista. Yleinen epäsiisteyshän liittyy laiskuuteen ja oman lihan hemmotteluun, joka voi heijastua psyykkisesti herkillä ihmisillä jopa tälläisinä kummitteluilmiöinä ja astraalisina entiteetteinä. Ne ovat siis oman mielen tuotteita.

      Myös joogakouluissa (esim. Osho) korostetaan tätä, että kun meditoit siivouksen yhteydessä, puhdistat samalla sieluasikin eikä vain sitä huonetta.

      Yksinkertaisesti ahkerampi siivoaminen, yleisestä siisteydestä huolehtiminen ja siihen liittyvä rukousmeditaatio on vahva keino poistaa näitä tälläisisä kiusallisia ilmiöitä. Toistamalla usein tästä tälläisestä tulee luontaista ja automaattista ja sillä on omat myönteiset vaikutuksensa ihmisen psyykeen.

    • Danilynne

      Aj jeltiin lähella göteborgia ja sotilaita juoksi yli kadun vanhan aikisiisa unifomuissa.ajttelin nyt kaikki menneet ja startaan auton mutta ne hävisivät .ne hävisivät .yliluonnollista

    • jlauloiko ne mantraa

      Tuliko kadun lakaisukone?

      • Olli Kuhta

        En tiedä mutta yksi haamu oli Marjaanan ovella ja se kullilla kolkutteli.


    • Kokemuksia on..

      Minulla joskus oli erittäin sotkuinen huone ja huono ilma ja yhtenä iltana olin omassa huoneessani ja näin pieniä vilahteluja mustasta hahmosta. Sitten näin sen oikeastaan joka päivä, kun sitten tajusin että se voisi olla kodin hengetär ja siivosin huoneeni ja tuuletin ja pum! sen jälkeen en enää nähnytkään kyseistä henkilöä huoneessani. Sain olla rauhassa kunhan huone pysyy siistinä. :)

    • Kokemus

      Minä näin eilen... Jonkin valkoisen pakettiauton... Takana oli veristen käsien kuvia, sivuilla pelottavien naamojen kuvia... Katsoin sisään... Siellä oli kuljettajana jokin valkonaamainen, mustapukuinen... Ja se auto oli vielä talolla, jossa ennen on asunut huumeiden käyttäjiä!!!! Pelästyin ja lähdin täysillä karkuun!!!

    • Sandie9

      Mä justiin äske näin jossain peilissä kaks kaapuun pukeutunutta hyyppä mut ei pelota kun vanhemmat on kotona. Meillä on nyt tän viikon aikana niikö ovet menny kii ja toi yks lamppu heiluu. Määhä en tajuu noista haamuista mitään mut oon kiinnostunu. Yks mun luokkalainenki uskoo kummituksiin ja yritetään tutkii yhessä . Viimeks ennen tätä nii viimevuonna ku olin 8 niin tuli se unihalvausplöntskä jonka takia pelkään pimeetä. Sen takii mä nukun mun isovelin huoneessa aina koska siel ei niin paljoo hillu hyyppiöitä. Ja mää siis nään niittä hyypiöitä kans. Oon yrittäny kysyy kuka oot mut ei sitte. Ja mul on sellain henkikaveri vähäniiku mielikuvituskaveri mut siihen otetaan yhteyttä silleen mitä sanaa mä en nyt muista niin silleen. Mut on tää aika hauskaa ehkä tai sit ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe