Neitsyt 22v mies

hafh

Kannattaako tällä teidän mielestä kehuskella vai teeskennellä ekalla kerralla kokenutta konnnaa?

Olisi kiva löytää vastakkaisesta sukupuolesta myös kokematonta. Kannattaako siis ilmoituksessa mainita?

10

1674

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkään

      Asian mainitseminen ilmossa saa sinut näyttämään luuserilta. Toki sitten sänkyyn päädyttyä asian voi paljastaakin, tosin muija ei välttämättä sitä hevillä usko.

      Omalla ekalla kerrallani en asiasta maininnut eikä asia myöskään tullut ilmi ja mistäpä naiset sen huomaisivatkaan kun ovat niin hekumoissaan. Ilmeisesti riittää kun jotain on sisässä. Sain jopa kehujakin, tosin oli sitä "muutama" opetusvideokin tullut nuorempana katsottua...

    • Tomppa MArkola

      Aika paha sanoa, kun en ole nainen, vaan 24v "poika". Arvelisin kuitenkin, että vakavampaa suhdetta etsivälle neitsyys on vain positiivinen asia.

      Eiköhän miespuoliset neitsyet vetoa naisiin samalla tavalla kuin naispuoliset neitsyet miehiin. Jos haluat vain seksiseuraa, suosittelisin jättämään asian mainitsematta. Moni nainen, varsinkaan kokenut, ei ole halukas ryhtymään opettajaksi.

      Jos haluat ihan oikeasti pitkäaikaisen kumppanin, jolle seksi ei ole pääasia, kerro ihmeessä olevasi neitsyt. Toisin kuin teineille, aikuisille neitsyys ei ole mikään häpeä (niin paitsi minulle =)

      Vitun vittu, taidan laittaa ilmoituksen nimimerkillä "Puutteessa jo 24 vuotta".

    • yks mies..

      Elähän mitään minä olen neitsyt ja 32v, olenhan minä ollut naisten kanssa (19v eka), mutta orgasmia en ole saanut ikinä, johtuen kalusta, kun mulla on tämä iki-kortsu kalun päällä, eli liian tiukka esinahka, pitäs leikata kuin juutalaiset se pois :/

      Noh, miksi en ole tehnyt operaatiota? Koska olen kuullut julkkismiesten suusta, että se on kauheeta, kuten Mick Jaggerkin on sanonut niin :( Menee kuulemma tunto kokonaan pois!

      Saisin naisten kanssa ainostaan orgasim ns. kovalla käsittelyllä. Noh, siksi olenkin lapseton vielä. Saakeli kaikenlaisia vitsauksia sitä pitää ollakkin olemassa, tämä meiken ongelma vissiin johtuu liian vähäisestä testosteoriinin tuotannosta ja siksi mulla ei ole vieläkään kaljua, parta kasvaa heikosti ja kasvoissani on ikävä kyllä vähän naisten piiretitä vaikken ole mikään homo. Profiilisivuillani onkin monesti käynyt jätkät, bi-naiset ja lesbot, perkele!

      • yks mies..

        Sen mä vaan sanon vielä, että kuten isänikin sai suurimmaksi osaksi tyttöjä, meike oli varmaan joku poikkeus friikki joukosta. Jos mä teen joskus lapsia, niistä tulee varmasti yli-yli-yli-kauniita naisia ikinä, kuten siskonikin ovat ja jos mä saan pojan se on yli-homo-naisellinen-friikki ikinä, perkele, ellei sitten satu joltain iso-iso-iso-isältä joku maskuliininen geeni sattumaan joukkoon.

        Mä tosiaan veikkaa, että kaikki ylikauniit tytöt on meiken kaltaisten miesten aikaansaannosta.


      • juggerna.

        Sun sijassa ainakin menisin siihen leikkaukseen. Jotkut on ollu tosi tyytyväisiä aikuisiällä tehtyyn ympärileikkaukseen ja sehän ei kai sun tapauksessa oo välttämätön - vai onko? Kannattais kysyy mielipidettä joltain ammattilaiselta (lääkäriltä).


        Oon sääliny itteeni, mut ei mun ongelmat oo mitään suhun verrattuna. Mulla sentään jopo pelaa, harmi vaan et yleensä omaan käteen.

        No et oo sentään kalju. Mä oon, vaikka näytän omasta mielestäni ihan liian naiselliselta.


      • yks mies..
        juggerna. kirjoitti:

        Sun sijassa ainakin menisin siihen leikkaukseen. Jotkut on ollu tosi tyytyväisiä aikuisiällä tehtyyn ympärileikkaukseen ja sehän ei kai sun tapauksessa oo välttämätön - vai onko? Kannattais kysyy mielipidettä joltain ammattilaiselta (lääkäriltä).


        Oon sääliny itteeni, mut ei mun ongelmat oo mitään suhun verrattuna. Mulla sentään jopo pelaa, harmi vaan et yleensä omaan käteen.

        No et oo sentään kalju. Mä oon, vaikka näytän omasta mielestäni ihan liian naiselliselta.

        Saamarin mä en mene mihinkään leikkaukseen niin kauan kuin elelen yksikseni!!!

        Sillä tällähetkellä omakäsi nahan kanssa on todella hyvä, huippua :) En edes kaipaa naista! En osaa kaipaa naista koska kukaan ei ole koskaan mulle antanut orgasmia!!! By My Self :)

        Tosin kerran luokaltani yks tyttö otti suihin, se oli kyllä tosi huippua, täytyy myöntää :)


    • saila81

      Hei!

      Mun mielestä kannattaa olla rehellinen ja sanoa, miten asia on. Olisin itse ollut ikionnellinen saadessani tavata miehen, jolle olisin ensimmäinen. Minä olin sitä poikaystävälleni (olin neitsyt vielä, kun olin 22) hänelle minä en ollut. Edelleen se vaivaa vähän, mutta minkäs teet, kun ei toisen menneisyyttä voi muuttaa.

      Neitsyys ei siis todellakaan ole mikään häpeä! Mielestäni se on noloa, jos pitää huonon itsetunnon takia etsiä baarista ihmisiä, joita kaataa nylkytettäväksi. Tätä tekee suurin osa ihmisistä ja mielestäni se on aika absurdia. Älykkäitä ihmisiä on vain vähän...

      Minulle neitsyyden säilyttäminen oli valinta, ei koskaan pakon sanelemaa. Neitsyys on hieno asia. Anna sen olla sitä sinullekin.

    • rehellisyys on hyve

      Miksi alkaa selittämään? Ei sitä välttämättä kannata erikseen mainita että "hei kaikki olen neitsyt". Jos asia tulee puheeksi, niin miksi ei sanoisi mikä on totuus? Tiedän, vaikeata, nykypäivänä melkein automaattisesti oletetaan kaikkien yli 18 vuotiaiden olevan tottakai seksin saralla kokeneita. Itse en oikein ole ikinä päässyt sisään siihen ajatusmalliin, että poikuus olisi jotenkin häpeä. Miksi ihmeessä olisi? Ei ihmisen "arvoa" yksinkertaisesti voi mitata seksin harrastamista mittapuuna käyttäen.

      t. 29-vuotias poika

    • hmm...

      Ei tuo 22v kuulosta edes pahalta. Varmasti panettaa, mutta ei se kaikille ole mikään syy hakea baarista kotiin joku muija ja polkaista.

      Kuvittele sitä, kun teet sen ekaa kertaa elämäsi naisen kanssa ;) Toivottavasti se päivä tulee olemaan partnerillesikin iso päivä. Ja voi se olla sitä, vaikka ei olisikaan neitsyt. Kunhan ei ole kulmakunnan huora.

      • 16-v

        onkohan tässä nyt tullut kärpäsestä härkänen, ei seksi nyt niin kummallista ole. kaikki paneskelee keskenään.. pistitpä sitten lumppua ekku kerralla tai 50 unelmiesi naista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe