Juuri Lapualle muuttaneena olen huomannut, että partureita on kyllä kylällä pilvin pimein, mutta mistä löytyisi yksi hyvä!
Suositelkaa alle kolmikymppiselle naiselle sopivaa parturi-kampaajaa, ammattitaitoista, trenditietoista ja mielellään edullista!
Ettei tarvitsisi astella parturista ulos mummo-permanentti päässä...
Suositelkaa parturi-kampaajaa
43
10780
Vastaukset
- minä vaan
suvin hiuspiste asemakadulla..edullinen ja ilman ajanvarausta..ja todella mukava parturi.
- pawe1974
Osuuspankin/apteekin vieressä oleva parturi (Lapuan hovin talossa). Toinen niistä kampaajista on erikoistunut naisten hiuksiin. Ammatti ihmisiä! Suosittelen, 10v:n kokemuksella mitä olen siinä käynyt.
- ainut
pawe1974 kirjoitti:
Osuuspankin/apteekin vieressä oleva parturi (Lapuan hovin talossa). Toinen niistä kampaajista on erikoistunut naisten hiuksiin. Ammatti ihmisiä! Suosittelen, 10v:n kokemuksella mitä olen siinä käynyt.
paikka on fressi, johon saa jonottaa kauan,mutta ehdottomasti paras!
- kampaaja
ainut kirjoitti:
paikka on fressi, johon saa jonottaa kauan,mutta ehdottomasti paras!
Olen kokeillut lähes kaikkia keskustan kampaamoja ja ehdottamasti parhaaksi olen todennut Visiitin, Kelan talossa
- mieltä
kampaaja kirjoitti:
Olen kokeillut lähes kaikkia keskustan kampaamoja ja ehdottamasti parhaaksi olen todennut Visiitin, Kelan talossa
hyviä kokemuksia on minullakin Satun parturoinnista kelan talossa
- Suvi fani
Suvin hiuspiste kans mun mielestä paras .... mukavat jutut ja miellyttävä lopputulos :)
- minnihiiri 77
Mielestäni Mek on hyvä.
- kaikista....
paras on parturi-kampaamo Susannan salonki. On trenditietoinen ja suhteellisen halpa.
- vuosien kokemus
Minäkin olen saanut aina hyvää työtä ja palvelua Susannan salongista. On hyvä!!
- puukko-masa
nylykäsee sut liki ilimaseksi.
- on varmasti
parAs ja tehokkasin.
- Jinna83
on varmasti kirjoitti:
parAs ja tehokkasin.
Parturi-kampaamo Johanna ärrän talossa \,,/
- kizkizlolzhgdfjyh
Johannaa en suosittele ainakaan jos et halua mummo tyyliä. itse kävin kyseisellä parturilla niin ei kehdannut kauppaan mennä kun leikkauksen jälkeen asetteli hiukset niin isoksi mummo tukaksi kuin vain voi. hyvää ja halpaa kun ei ole :)
- Anonyymi
Minulla on sama kokemus ja minä sentään olen mies! 😳
- KajaM
Pääpaikka tai Jenhair.
- luukissa löytyy
Johanna on hyvä---selaa kirjasista malleja ja neuvottele mikä sopii---taatusti tulee sellanen ku ajattelit---en oo ikinä mummotyylin kanssa sieltä pois lähtenny
- tykkään
saksi ja mirjam, ehdottomasti!
- ihgevf
kelan talosta löytyvä visiitti.
- Sitä saa mitä tilaa
Lähes jokaasesta taloosta keskustssa löytyy parturi.
Yks tykkää yhyrsetä ja toinen toisesta.
Si so! - kokemusta on
pääpaikka on paras!
- ykkös parturi
Mutta meillä päitä leikatahan ja tukkia ajetahan
- Ikuusesti katehis
Kuulkaas ny! Jos tua viestiketjun aloottaja "uusi tulokas" ei viäläkään oo lapualta parturiansa löynny, kun se on sitä kyselly 25.11.2006 11.21, niin ei se sitä sitte enää tarttekkaan =D
Rauhoottukaa. - tietämätön
kuka tietää paljonko suvin hiuspisteessä maksaa hiusten värjäys?
- ________--________
Onkohan tämä varmasti paras paikka kysellä tuota kun voi Suvilta kysyä ihan suoraankin?
;)
- lapualla asunu
70- luvulla kävin eka kerran parturissa hautala oli parturin nimi
- visiteeraava
Mulla olis tiedos hyvä, mutta valitettavasti en voi antaa puhelinnumeroa, koska mainostaminen on kielletty.
- upunuho
ajaako viulu-köpi vielä hiuksia , se vasta o hjyvä
- Keikura
Köpi on muuttanut pienempään yksiöön, eikä enää leikkaa.
- hyvin leikkasi
Kauhavalla oli seksiparturi ainakin 60-luvulla, vieläköhän mahtaa toimia.
- jooo
saxi on niin paras, parturi tekee hiustenleikkauksesta niin mukavan, niillä omilla puheilla ja höpinöillä
- kerran käyny
Tiistellä Sirkka. Tuloo puhetta ja sylyki lentää, notta on naama märkänä ja kaikki samahan sopu hintahan.
- taäydenpalveluntalo
Parhaat parturiliikeet löytyy Thaimaasta. Kun thai-nainen leikkasi hiuksiani samalla thai-tyttö otti minulta suihin samaan hintaan.
Tuskin näin hyvää palvelua Lapualta saa.- lalllalllaaaa
Toiveajattelua et oo Thaimaata nähänykkään sika.
- elina791
kelan talos lapualla parturi-kampaamo.satu loistava parturi.käy kysymäs aikaa
- verokohtelu tasapuol
Maksaako tämä parturi-kampaamo ennakkoreron ja alvin, niin kun muut?
Ei ainakaan ole ennakkoverorekisterissa, poistettu sieltä jo kesällä.
- kartelliepäillys
Verolliset hinnat esiin ja mistä parturiliikeestä saa kuitin ?
Onko partureilla Lapualla kilpailua, vai ovat sopineet hinnat keskenään ? - maksaako veroja
Maksaako Lapualaiset parturi-kampaamot kaikki veroja, vai onko joukossa vapaamatkustajia?
- Anonyymi
Poutuntiällä ei veroosta oo niin väliä. Son visiitin paikka.
- joojuujaa
Kaikki makdaa veronsa.
- Anonyymi
En oo vielä päättäny mihin parturiin menisin, onko tullut uusia vaihtoehtoja?
- Anonyymi
Saako Lapualla parturissa koneleikkauksen kympillä (10€) niin kun Seinäjoella Epstorilla ja Ideaparkissa?
- Anonyymi
Kaikki parturit ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole partureita (vanha sanonta vuosien takaa)
- Anonyymi
Tämä on niin kuin Fingerpori, muutamaan kertaan pitää lukea että ymmärtää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737