Juice unohdettiin!

TapioLapio

Juicen kuolinuutinen eilen. Mitä varten Pepe Willberg täytti ruudun TV2:lla illalla!? Ei voinut katsoa. Kyllä tällä aikataululla ohjelmakarttaan olisi ehtinyt tehdä muutoksen. Arkistossa löytyy. Toivottavasti Juicen muisto-ohjelma seuraa. Valtiolliset hautajaiset!

13

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butt-head1

      ihmettelen mäkin, jos ei muuta niin olisivat esittäneet edes "klassikoiden ilta" konsertin, joka oli tosin alatalon kans yhteiskonsertti mutta kuitenkin,muutaman...oliskohan kahden vuoden takaa(?) tämä konsertti. ois sekin ollu edes jotain. Mutta mitä yle tekee?? laittaa jonkun helkkarin pepe willbergin konsertin näkyviin, häpeä yle! se että elävässä arkistossa on pari Juice - pätkää niin ei se paljoo lohduta

      • D. Tenori

        Elämme valitettavasti niin kateellisessa maassa että täällä sydämmet lämpenevät vasta kylmän uurnan lähellä, vaan ei aina siinäkään..Paljonko tollaselta kommari tv kanavalta voi odottaa..Eikä tämä ole ainut tapaus kun joku suuri suomalainen poistuu tältä taajuudelta eikä mikään julkinen instanssi ota tehtäväkseen hoitaa järkevää muisto doc..no, junttila mikä junttila..


      • butt-head1
        D. Tenori kirjoitti:

        Elämme valitettavasti niin kateellisessa maassa että täällä sydämmet lämpenevät vasta kylmän uurnan lähellä, vaan ei aina siinäkään..Paljonko tollaselta kommari tv kanavalta voi odottaa..Eikä tämä ole ainut tapaus kun joku suuri suomalainen poistuu tältä taajuudelta eikä mikään julkinen instanssi ota tehtäväkseen hoitaa järkevää muisto doc..no, junttila mikä junttila..

        niin, valitettavasti täyttä totta tuo mitä sanoit, kas kun ens viikon puolella (?) tulee jopa telkkariohjelmiin muutoksia, kun tulee ainaki yks juice ohjelma..en muista milloin, kerrottiin siinä Radio Suomelta tulleessa Juicen muisto-ohjelmassa missä ne toimittajat soitteli Leskisen muusikkokavereille.


    • manne

      JOS TÄLLEHEMMOLLE PIDETÄÄN VALTIOLISETHAUTAJAISET,NIIN MINÄ SANON KUIN ERÄS TUTTUMIES:JOS VÄYRYSESTÄ TULEE PRESIDENTTI,NIIN MINÄ MUUTAN VALTIOTA.Tällaisen laulutaidottoman takia ei pidä televisio-ohjelmia siirrellä.

      • IDOLISSIMO

        OLEN SAMAA MIELTÄ JUICE LESKINEN.VEXI SALMI JA
        JUHA VAINIO KUULUVAT AATELIIN..TOSIN VEXI ELÄÄ JA TEKEE BIISEJÄ....MUN MIELESTÄ KONSERTTI OIS OLLU IHAN JEES IDEA...MINUN IDOLI ON JUICE JA TOINEN VEXI SALMI SANOITTAJISTA < JOLLA ON SANA HALLUSSA..OLISI UPEAA LAULAA JOSKUS KARAOKESSA JUICEA JA SITTEN PITÄÄ JUICEN PERINNETTÄ YLLÄ JA NAUTTIA JUICEN BIISEISTÄ JA JA JOS JUICE HAUDATAAN TAMPEREELLE < KÄYDÄ MONESTI JUICEN HAUDALLA TAI HIETALAHDESSA < MUTTA MIKSI JOLLEKKIN PEPE WILLBERGILLE PIDETÄÄN KONSERTTI < EI JUICE LESKISELLE JOKA SENTÄÄN OLI LAHJAKKUUS TÄSSÄ
        IDOLS-POPSTARS-EUROVIISU-TASAVALLASSA.JA TEKI HAUSKOJA BIISEJÄ < KUTEN EESTI TAI VAIKKA ELFILLE TARANTELLA JOE JOKA PÄÄSI FINNHITS KOKOELMALLE 79-80


      • butt-head1

        järjestetään valtiolliset hautajaiset, niin sehän olis todella hieno kunnianosoitus hyvälle, tai siis loistavalle laulajalle ja lauluntekijälle...kannatan ehdottomasti tällaista


    • En katsonut

      Todella törkeää jos ruudusta tosiaan tuli pepewillgeriä, kun suruviesti oli saapunut. Mautonta. HÄPEÄ YLE.

    • TapioLapio

      Maanantaina 27.10. TV2 klo 18.20 alkaen ohjelmaa Juicesta.

    • miettijä

      Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä Juicen kuolinuutinen jostain tv-uutislähetyksen pätkästä. En jostain syystä muista tilannetta, kun sain tietää Juicen kuolleen. Voisi virkistää mieltä, jos vaikkapa jostain netin syövereistä sellainen löytyisi. Muistan kuitenkin tilanteen, kun sain tietää Kirkan kuolemasta pari kuukautta myöhemmin.

      • Jaakko_Kolmioleipä

        YouTubessa "Ikimuistoinen Juice Leskinen" niminen ohjelma. Siinä näytetään uutispätkä jossa kerrotaan Leskisen kuolemasta.


      • TekstiTV

        Itse huomasin uutisen tekstitv:stä lauantai-iltapäivänä. Mainoskatkolla vilkaisin ja siinä se luki heti etusivulla.


    • jjbvvvh

      ......

    • Satunnainen.heittelijä

      Kyllä Juicen kuoleman jälkeen esitettiin Ylen kanavilla jokin hänen vanha konserttinsa uusintana. Se oli ensimmäinen näkemäni Juicen konsertti - ja viimeinen: bändi soitti nuotin vierestä, mikä riipii musikaalisen sävelkorvaa. En itse olisi kehdannut lavalle mennä niin epämusikaalisen porukan kanssa. Noh, eihän Juice itsekään ainakaan omasta mielestään ollut mikään laulaja...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe