blitz... vai blätztours?

suksimaan

Katselin tuon Tatra-jutussa mainitun Blitztours- toimiston mainosta, joka vaikuttaa ainakin hinnallisesti perin edulliselta.
Onko kenelläkään palstalaisella kokemuksia k.o. firman toiminnasta? Olisiko kukaan jopa ollut vastaavalla reissulla? Kiinnostaa peijjakkasti, mutta.....

23

4860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAROA

      Firma aloittavat vasta tänä syksynä.
      Muuta puhelintakaan ei ole kuin joku
      prepaid-kännykkäliittymä.

      • Valvoja

        Näkyyhän matkanjärjestäjä olevan kuluttaviraston http://www.kuluttajavirasto.fi matkanjärjestäjärekisterissä ja täyttävän lailliselle matkanjärjestäjälle asetetut vaatimukset (esim. vakuusraha).Joten ei ainakaan rahojaan voi menettää. On kaupparekisterin mukaan aloittanut kesällä, joskushan uuden firman on aina aloitettava?
        Miksiköhän pitäs olla lankaliittymä, onko itselläs vielä? Mitä tekemistä sillä muuten on asian kanssa?
        Puhelin numeronhan saa aina tarkistettua. Mitähän pitäs varoa?


    • Laskettelureissusta minulla ei ole kokemusta, mutta elokuisen Tsekkiin suuntautuvan patikkareissun pohjalta suosittelen ko. firman reissuja. Jos vain peffa kestää sen pitkän bussimatkan niin eihän muuten noin edullisesti pääse Eurooppaan viikoksi lomailemaan.

      Jos reissupäiväkirja kuvineen kiinnostaa, niin ota yhteyttä.
      [email protected]

    • Viron kautta
    • Climbing

      Kaverit oli kesällä Tsekissä tän Blitz Tours:in kalliokiipeilymatkalla. Olivat olleet ihan tyytyväisiä hintan ja tasoon. Ne kiipeilymestat oli olllut ihan mielettömän hyviä. Eli ei ollut kavereillani valittamista. Noi nettisivut http://www.blitztours.fi vaikutti ainakin asiallisilta ja tietoa täynnä olevilta ainakin ton skimbamatkan kohdalla. Toisin kuin eräälläkin opiskelijamatkatoimistolla oli ainakin ennen melkein ainoa tieto vodkapullonhinta paikanpäällä se ainoa juttu.

    • tuurs

      Kannattaa lukea alla oleva linkki. Olin kesällä heidän järjestämällään aktiivi / olutmatkallaan ja ihan perseestä koko reissu. Matkat kaikista pahimpia, ei lämmintä ruokaa menomatkalla ja muutenkin tosi ikävää. Matkanjohtaja "myöhästyi" poikkeuksetta lähes joka aamu, edellisiltaisen perseet olalle tyylin takia. Anteeksipyyntöä / hinnanalennusta on ihan turha odottaa.

      Mutta jos seikkailua haette, menkää ihmeessä ;o))

      http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=1500000000000034&posting=22000000028636558

    • Har

      Olin pääsiäismatkalla Liettuassa ja kiva reissuhan se oli. Blitz tours on täysin o.k firma hintaansa nähden. Näille reissuille kannattaa lähteä pilke silmäkulmassa niin hyvin menee ja hauskaa on. Suosittelen lämpimästi.

    • harry haller

      aivan mahtavan hyviä reissuja blitz toursilla tullut tehtyä. suosittelen kaikille lämpimästi.

    • Manne Israel

      Kyllä on hyviä reissuja! Lähden kyllä jatkossakin Blitztoursin matkoille!

      • Heimo-Olavi

        Viime keväänä olin ko. firman reissulla puolassa. Pääkohde oli Hitlerin sudenpesä jonka alueela yövyimme yhden yön. Tämä majoituspaikka oli askeettinen mutta kaksi muuta yötä Kaunasissa vietettiin hyvätasoisessa hotellissa. Monenlaista kohdetta tuli nähtyä. Bussissa sai istua tarpeeksi mutta ei se niin kamalaa ollut.
        Ja matka oli todella edullinen.


      • Manne Israel
        Heimo-Olavi kirjoitti:

        Viime keväänä olin ko. firman reissulla puolassa. Pääkohde oli Hitlerin sudenpesä jonka alueela yövyimme yhden yön. Tämä majoituspaikka oli askeettinen mutta kaksi muuta yötä Kaunasissa vietettiin hyvätasoisessa hotellissa. Monenlaista kohdetta tuli nähtyä. Bussissa sai istua tarpeeksi mutta ei se niin kamalaa ollut.
        Ja matka oli todella edullinen.

        Kyllä sinne kannattaa lähteä. Tulee mielenkiintoinen matka Puolan keskitysleiriin. On ihan sykähdyttävää käydä katsomassa keskitysleiriä.


      • John H.
        Manne Israel kirjoitti:

        Kyllä sinne kannattaa lähteä. Tulee mielenkiintoinen matka Puolan keskitysleiriin. On ihan sykähdyttävää käydä katsomassa keskitysleiriä.

        Olin puolan reisulla viimme viikolla ja kotio tultin sunnuntaina. Matka oli muutqa kun hyvä. Edes postikortia en ehtinyt postittaa kun bussia ei saanu pysähtymään. Ja pois tullessa laivakin keinui niin ettei meinannut pystyssä pysyä, siis minä.


    • jakke

      Itse olin sotahistoriallisella reissulla Puolassa elokuun alussa. Kaikki nähtiin mitä oli luvattu. Kannattaa varautua sitten istumaan bussissa ja olemaan joustava. Suosittelen matkatoimiston reissuja kaikille aiheesta kiinnostuneille. Matkaan kannattaa lähteä pilke silmäkulmassa tosikkojen ei kannata vaivautua.

    • ei nipo

      Itse olin Kotkapesän matkalla syksyllä 2010. Matkalle ei todellakaan kannata lähteä jos pipo kiristää siitä että aamupalalla ei saa ruisleipää... En myöskään suosittele matkaa pariskunnille, joita oli n. 10 paria (muuten meitä oli melkein 60),sillä jokainen pariskunta tappeli vähintään kerran matkalla... tai jos tämä on normaalia teille muutenkin niin matkaan vaan, mutta v****ti kuunnella vaan vierestä.

      Suosittelen matkaa sellaisille jotka ovat kiinnostuneet sotahistoriasta, mutta matkaa ei kannata ottaa minään opintomatkana. Huomatkaa että tämä ei ole mikään elohopeakerhon matka, jolla opas pitää kädestä kiinni ja syöttää tarvittaessa. Enemmän suosittelen niille, joilla on edes hieman kokemusta omatoimimatkoista, että kun pysähdytään huoltoasemalle, niin älyävät ostaa mukaansa syötävää ja juotavaa, ettei sitten itketä linja-autossa kun mitään päivällistä ei ole järjestetty ennen hotellia. Suosittelen matkaa oluen ystäville sillä hauskaa juomaseuraa löytyy kuten myös juotavaakin koko ajan.

      Kiitän mielenkiintoisia opastuksia (ainakin englanninkielisessä ryhmässä olleena) , Todellä hyviä säitä, joten Kotkanpesältä oli ihan loistavat näkymät. Mielenkiintoisia paikkoja Dachau, Golditz, Zossen-Wünsdorf ja erityisesti Octoberfest, jossa edellisestä kirjoittajasta poiketen kerkesin ottaa kolme tuoppia ja hyvin jäi aikaa muuhunkin. Hyvä juttu että lopussa jää Berliiniin sopivasti rentoutumisaikaa.

      Huomautettavaa oli kiireestä, kiireestä ja kii... sekä matkanjohtajan välillä välinpitämättömästä suhtautumisesta.

      Suosittelen sotahistoriasta, oluesta ja välillä myös hyvistä keskusteluista pitäville. Itse otin reisuun nimenomaan lomamatkana... Hinta on erittäin edullinen kohteiden määrään suhteutettuna.

      Tämä on siis vain vuoden 2010-kotkanpesänmatkan pohjalta kokemuksia joten en usko että esim joulu-/patikkamatkat ovat tämän kaltaisia,mutta ne eivät minua kiinnostakkaan... alustavasti olen kyllä menossa ensi kesän Sudenpesä- Auswitch matkalle

    • Fort Bragg

      Mitä todennäköisemmin pääsiäismatkalle lähtevät jo toistamiseen Suomessa asuvat 82. maahanlaskudivisioonan veteraanit. Edellinen matka oli menestys. Nyt mukaan tulevat myös puolisot.

    • blitziin tyytyväinen

      Blitzin matkat on legendaarisia :) Yleensä suurin osa porukasta on mukavaa ja juttu lentää...Kannattaa lukea mitä luvataan ja mitä ei...Joka kylästä ja kaupungista ei ole mitään selostusta, koska ei olla maisema matkalla....Parhaiten saa irti kun tulostelee itse tietoa paikoista joita ohitellaan ja voihan niitä lueskella siinä bussissa sitten muille...Joustavuutta ja huumoria pitää olla...Muistakaa että olette bussimatkalla joten ne TIETYÖT, SUN MUUT HIDASTAVAT MATKAA , joten turha ulista jos ei olla perilla juuri silloin kun on luvattu tai arvioitu...

    • harry haller

      blitz tours on erinomainen matkanjärjestäjä. olen ollut ainakin kymmenellä blitzin matkalla ja aion mennä näille reissuille jatkossakin. hauskaa on ollut ja paljon on tullut nähtyä ja koettua. suosittelen lämpimästi kaikille.

      • blitzinkanta-asiakas

        Sama juttu. Olen ollut myös usealla reissulla ja aion jatkossakin lähteä blitzin matkoille. Onneksi suurin osa porukasta on mukavaa. Jos haluaa nopeasti taittaa matkoja ja etäisyyksiä, niin kannattaa unohtaa bussimatkat. Jos taas ei ole kiire ja huumoria riittää niin mukaan vaan. Aina on perille päästy ja se on täytetty mitä on luvattu.


      • blits
        blitzinkanta-asiakas kirjoitti:

        Sama juttu. Olen ollut myös usealla reissulla ja aion jatkossakin lähteä blitzin matkoille. Onneksi suurin osa porukasta on mukavaa. Jos haluaa nopeasti taittaa matkoja ja etäisyyksiä, niin kannattaa unohtaa bussimatkat. Jos taas ei ole kiire ja huumoria riittää niin mukaan vaan. Aina on perille päästy ja se on täytetty mitä on luvattu.

        Olen myös ollut usealla reissulla ja hauskaa on ollut :) Tosikot ja tiukkapipot älkööt vaivautuko matkaan...Eniten reissusta saa irti kun valmistautuu ja lukee ennalta kohteista.


    • Kanta-asiakas

      Blitz tours on paras ja hauskin matkanjärjestäjä mitä löytyy!!

    • Kaatokännit

      Hauskoja ryyppyreissuja. Viina todellakin virtaa :)

    • Tuuli toi

      Siis ihan junteilleko tämä on? Suomalaista tanssimusiikkia bussissa?
      Pahin kidutuskeino.....
      Mut melko majoitus näyttää hyvältä ja noi järjestetyt reissut.
      Olisko matkaseuraa tällaiselle 56-vuotiaalle hyväkuntoiselle reippaalle naisihmiselle, vai yhden hengen huoneko pitää ottaa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe