Kesätöihin mansikkamaalle.

punk_prinsessa

Mietin tässä, että milloinkas sitä kannattaisi kysellä kesätyöpaikkoja mansikkamaille? Onko siihen joku tietty aika milloin pitäisi hakea?

27

9662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu vähän

      mihin on hakemassa.. tietämälläni maalla otetaan kyllä yhteystiedot ylös mutta asian tiimoilta otetaan yhteyttä vasta vähän ennen mansikka-aikaa..
      ellei sitten perkkaajaksi tmv myös halua.
      eli kysäise kyseisestä paikasta, kyllä siellä varmaan ollaan ihan tyytyväisiä alotteellisuudesta vaikka liian aikaisin kyseleekin

    • et taida päästä

      jo viime kesänä lähtiessään luvanneet tulla uudestaan. Tekevät pienemmällä palkalla kuin suomalaiset ja ovat siksi suositumpia.

      • väärin

        Ei vaan tekevät AHKERAMMIN kuin suomalaiset ja ovat siksi suositumpia.

        Suomalaisten suusta kuultua: "Täällä (kotona) sataa vähän vettä, eihän tänään poimita?" "Mä meen tänään kavereiden kanssa ostoksille, mut tuun kyllä huomenna"


    • Vain utelias

      niin siis voisiko joku kertoa miten mansikkamaalle pääsee ylipäätänsä töihin ja miten se palkka tulee sieltä, meinaan jossain on sillein että saa jonkun verran rahaa aina kun on saanut kerättyä yhden jonkun laatikollisen mansikoita ja taas jossain on joku tietty palkka, kaikki informaatio tästä aiheesta käy...

      • Vain utelias

        niin ja vielä sitä, että jos joku tietäisi tampereen mansikkapaikoista, niin se olisi kiva juttu, mutta tuo muu informaatio riittää kyllä.


    • jeah**

      yleensä joskus keväällä kun käy molin sivuilla tsekkailemassa, ni kyllä niitä sinne alkaa ilmestyä..mutta kuiteski oo tarpeeks ajois asialla..yleensä varmaan kaikki pääsee kuhan on tillaa. tsekkaa esim. suonenjoki

      • Vain utelias

        kiitos tiedosta ja siis tietääkö kukaan missä päin tamperetta voisi olla tälläisiä mansikan pominta paikkoja jos niitä ylipäätänsä on?


    • barbapapa

      millaista palkkaa mansikkamaalta saan yleensä? ja kuinka monta tuntia päivässä ja montako päivää viikossa?

      • myöskin Tampereelle hapuilen

        Mäkin haluaisin tietää, koska pitää hakee ja minkä ikäsiä sinne otetaan. Paljonko palkkaa? : ))


      • Joku
        myöskin Tampereelle hapuilen kirjoitti:

        Mäkin haluaisin tietää, koska pitää hakee ja minkä ikäsiä sinne otetaan. Paljonko palkkaa? : ))

        Minkä ikäinen pitää olla? Ite oon 13 v. Onks mulla mitään mahollisuutta saada paikkà?


      • jih[u]
        Joku kirjoitti:

        Minkä ikäinen pitää olla? Ite oon 13 v. Onks mulla mitään mahollisuutta saada paikkà?

        on varmasti mahiksii jos meet ite kysyy ja oot reipas ja ahkera ni kyl saat...mäki sain!


      • -milja-
        jih[u] kirjoitti:

        on varmasti mahiksii jos meet ite kysyy ja oot reipas ja ahkera ni kyl saat...mäki sain!

        Kannattaa jo soitella mansikkamaille työpaikkaa. Ku sieltä vissii aika moni kyselee. Mitä aikasemmin nii sitä paremmat mahollisuudet saada työpaikka. :)


      • JJuhho
        jih[u] kirjoitti:

        on varmasti mahiksii jos meet ite kysyy ja oot reipas ja ahkera ni kyl saat...mäki sain!

        Nii oot ollu mansikka maal töis ni paljo saa esim 5h. päivää tekemäl viikos?? vastaa pian ois nimittäin kiva tietää et kannataako ees hakee


    • leila :)

      TIETÄÄKÖ KUKAAN MISSÄ SIJAITSEE LÄHIN MANSIKKAMAA PERKKAALTA. JA KUINKA PALJON VOI TIENATA PÄIVÄSSÄ TAI VIIKOSSA:)

      • fkdjgsd

        Entäs Kotkaa lähellä, tai onko mansikkamaita joissa majoitus?


    • tietämätön ? ?

      Onks kellään tietoo paljo palkkaa saa jos menee kesätöihin mansikka paikalle ?

    • älyhoooi

      heihalooo! voisitte vähän ottaa ite selvää asioista, ettekä tulla tänne kyselee, et miten mansikkamaalle pääsee töihin ja missä täällä on mansikkamaa?!? ihme ettei vielä, että "mitä mansikkamaalla tehdään?! :o" GOOGLETTAKAA ja soittakaa sinne ja kysykää. nii tein minäkin ja nyt oon siellä kesän.

      ei varmaa oo nii vaikeeta...

      • Etsijä (:

        No, sori jos tää kysymys häiritsee, mut minkälaisilla hakusanoilla olet googlesta etsinyt? Kun itse olen etsinyt jo melkein 1h 30 min erillaisilla hakusanoilla, mutta en ole vielä löytänyt. Että mitä millä hakusanolla sä löysit? (:


    • minäsevaantässä

      Palkkaa saa niin pa4ljon kun vaan jaksaa kerätä eli esim meillä oli 4 euroa 10litran sanko ja 4,50 puhtaana kerättynä. itse sain mansikkamaalta töitä kun soitin niin siitä seuraavana päivänä jo menin sinne.. ja jotain 158 euroo sain viideltä päivältä, kun oli vaan tommonen lisätienestien toivossa paikka.. kuutena päivänä ainakin siellä kerättiin mansikoita ja niin.. ikävintä oli se, kun paikka oli täältä joku 30 km joutui lähtemään jo mansikkamaan omistajan kanssa aamulla kello 5.30 ja niin kyydit takaisin päin oli sitten tiukemmassa, eli odottelua että pääsee pois piisasi.

    • pääöö

      onkos jkl;llän lähellä mansikkamaita? o;;

    • APUA TARVITSEVA

      tietääkö joku mansikkapaikan raisiost tai jostai lähelt??oon ettiny koht 2h KIITOS!!!!

    • tytytytytyt

      Tietääkseni paattisten mansikkamaa on raisiota lähimpänä. Tai sitten ruskon, sielläki muistaakseni on. Mut mitään en osaa noista kertoa ku en oo niissä ollu töissä (:

    • nöpöliinu
    • Anonyymi

      Miten voin hakea lahdessa mansikkamaalle kesä töihin

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe