Mulligans

Ylätiski

Siis en voi ymmärtää miten tämä tarjoilija on päässyt asiakaspalvelu ammattiin. Vaalea,silmälasit,permanentti tukassa ja paskaa suu täynnä. Ei hymyn häivää naamalla,ei kertaakaan illan aikana,ja erittäin tyly. Oli lauantaina 9.12 ylätiskillä töissä. Ehdottomasti pois tämä nainen tiskintakaanta,kauheaa! Kuulin myös muiden juomaa odottavien keskustelevan tästä hapan naamasta,että olivat muutkin panneet merkille tämän naikkosen..

29

2639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M K

      Asiakaspalautteet kannattaa antaa paikan päällä, joko kyseiselle tarjoilijalle tai hänen esimiehelleen. Täällä vaahtoaminen kun ei tilannetta miksikään muuta!

    • asiakas

      olisiko susa kyseessä?

      • Se sellainen

        toinen tarjoilija, josta täällä on ennenkin ollut keskustelua. Birgi tai sinne päin


      • YYBER KYLLÄSTYNYT
        Se sellainen kirjoitti:

        toinen tarjoilija, josta täällä on ennenkin ollut keskustelua. Birgi tai sinne päin

        No ei taida olla sama neiti B...:)Silmälaseja ei omista eikä oo käkkärää tukassakaan näkynyt sitten viime vierailun Mullissa


      • Haalee vaalee
        YYBER KYLLÄSTYNYT kirjoitti:

        No ei taida olla sama neiti B...:)Silmälaseja ei omista eikä oo käkkärää tukassakaan näkynyt sitten viime vierailun Mullissa

        No onks se sit se vaalee, harmaaisilmäinen,, vähän jotain Meryl Streepiä ulkonäöltään muistuttava tarjoilija.


      • tumpelo..87

        mitäs väliä sillä on?? pilua antoi kuten läski pillun pitää helposti antaakin...


    • vittuuntunut

      Portsarikin on täys m....u. Ei varmaankaan ole päässyt upseeriksi eikä poliisiksi niin on pitä nyt alkaa vain pokeksi. Ei päästä sisään selvinpäinkään jos päästää niin ei tiskille asti.

      • ---

        Kaverillani on sama ongelma. Sellanen portsari jolla on viimeinen väri päässä ja mustat viikset.


      • tumpelo..87

        portsarit ainoa este pillun saannille mullissa.ovat kateellisia tälläisellä panomiehelle!!!=)


    • tumpelo..87

      Kunhan kalut on puhtaat niin minä viihdyn imemässä!!=)

      • Tumpelo..87

        ostin vielä lypsyhanskat niin ote pitää eikä lipsu


    • tumpelo..87

      kateeelliset mamman pojat vikisee...terävä lyönti leukaperiin johan pahinkin mamman poika putoaa!!=)

      • tumpelo..87

        ei noilla runkkarin pehmeillä pikku kätösillä ketään lyödä, ittesi vielä satutat


      • Tumpelo....87

        Minä en itse runkkaa..pillua tuee taivaan täydeltä mullissa!!=) sinä runkkaat. Kateellinen tälläiselle naisten hurmurille...=)


      • tumpelo..87

        pitäisi varmaan pikku napero pestä, haiseepi kakille kun valkealan absin veskissä rekkakuskeja hoitelin.


      • tumpelo..87

        noniin pillun pelkääjä kyrpä poski!!=) tänään apskin parkkipaikka niin näytän maminpojalle närhen munat!!=)


      • tumpelo..87

        tänään taas tyrkyllä ja närhen muna näkösällä. kontallaan odottelen yön prinssiä saapuvaksi. kivasti olen silavalla voidellut paikat ihanan liukkaaksi. vielä valkealan absilla päivystelen, mutta nähdään kohta mullikaanissa


      • Tumpelo..87

        Kateellinen mamis piipittää...pillua minä saan herkempiä määrä hirvittää!!=)


    • Tuomoprkle

      Mitäs se Ikäheimonen täällä rivoilee??

      • Tumpelo..87

        valkealan absilla itteään tyrkyttää. nyrkillä uhkailee jos semmoiset olisi jos ei saa kannikoitten väliin


      • tumpelo....87

        mamerot loppuu nimen selvittely!!=) minulla on kaksi nyrkkiä te molemmat iskujen osoitteena...=) sitten pillun saantiin...


      • tumpelo....87

        se yksi juttu vaan puuttuu, et vain saa sitä haluaamasi. patukkaa kannikoiden väliin ottelet vessassa kuin vessassa eli ei ne turhaan homokeisariksi kehu


    • läddylädisee
    • tumpelo....87

      kaikki mullin pillut pitävät minua naisten miehenä ja naiset kaadankin sänkyyn minne vain siemennettäväksi!!=) pillu voisi olla nuorempaa tiukempaa mullissa...

      • tumpelo....87

        kaikkihan sen tietää ettei pilisi ole toiminut vuosiin ja sen takia tykkään pyllistää siellä absin veskissä


      • Tumpelo..87

        Valepuhetta löysäpillulta!! Siemennän pillut mullissa kiitoksena heitän liian löysäpillut pellolle ruikuttamaan!!=)


      • Tumpelo..87

        Voinappeja kähvelsin että saadaan homma liukkaasti käyntiin. Nyt äkkiä valkealan absille


      • tumpelo..87

        voi nappi sujahtaa oivasti löysään pilluun ja sitten voidaankin alkaa naimaan!!=)


      • tumpelo..87

        Oikeasti sujautan voinapin tuonne kannikoitten väliin mullin niinsanotussa miestenvessassa ja jään kontalleni odottamaan... Joskus joku tulee ja tykkää tuikata


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe