Eila Pellinen, mihin kuoli?

surullinen sunnuntai

Tietääkö joku mihin Eila Pellinen kuoli 39-vuotiaana? Oliko hänellä jokin tauti vai mikä?

39

17031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j-47

      Eila Pellinen sairasti syöpää ja menehtyi siihen lopulta. En muista enää tarkemmin, mikä syöpä oli kyseessä.

      • GTO

        Rintasyöpä.


      • ulina
        GTO kirjoitti:

        Rintasyöpä.

        kuoli maksasyöpään.ihana laulaja parhaat lähtee ensin.


      • Kauneutta kaipaava

        Surullista kun Eilan piti lähteä siten Suloinen nainen laulaja ja naisena, miksi ei meillä ole edes hänen tyyliään jäljittelevää nais Artistia. onneksi näen Eilan videolta...Nyyh..
        Hän koskettaa miehen sydämmessä niitä herkimpiä tuntoja joita mihellä on


    • PS

      EILA KUOLI SYÖPÄÄN,TÄMÄ ON TOISEN KÄDEN TIETOA.ASUIN EILAN VELJEN ALPON KANSSA V1960 TÖÖLÖSSÄ.EILA KÄVI PAISTAMASSA LETTUJA HYVIÄ OLIVAT.

      • drreere

        tiedoista..tähän asti olen luullut et teki itsarin..kun lauloi sen Surullinen sunnuntai


      • Surullinen sunnuntai
        drreere kirjoitti:

        tiedoista..tähän asti olen luullut et teki itsarin..kun lauloi sen Surullinen sunnuntai

        Tämä itsari-juttu on taas urbaanilegenda siitä että tiettävästi eräs suomalainen oli päätynyt tekemään itsemurhan juuri tämän laulun synkkyyden vuoksi. Mutta ehkäpä taustalla oli paljon muutakin jolle "Surullinen sunnuntai" antoi sitten lopullisen sinetin :/


      • Eki Boy
        Surullinen sunnuntai kirjoitti:

        Tämä itsari-juttu on taas urbaanilegenda siitä että tiettävästi eräs suomalainen oli päätynyt tekemään itsemurhan juuri tämän laulun synkkyyden vuoksi. Mutta ehkäpä taustalla oli paljon muutakin jolle "Surullinen sunnuntai" antoi sitten lopullisen sinetin :/

        Eila Pellinen kuoli 39 vuotiaana haina syöpään.
        Hän oli ja on edelleen minulle suurin laulaja maailmassa. Hänen musiikkinsa
        oli pettämätön ja hänen äänensä trumpetin kanssa lyömätön jopa
        kansainväisestikin.


      • Pulteri
        Eki Boy kirjoitti:

        Eila Pellinen kuoli 39 vuotiaana haina syöpään.
        Hän oli ja on edelleen minulle suurin laulaja maailmassa. Hänen musiikkinsa
        oli pettämätön ja hänen äänensä trumpetin kanssa lyömätön jopa
        kansainväisestikin.

        Hän oli minullekin laulajatar ylitse muiden. On paljon metelöity mm. Laila Kinnusen äänestä. Eila Pellisen äänessä oli kuitenkin sitä särmää, johon minä olin ihastunut 10-vuotiaana kollina. Onni jonka annoin pois... En olisi ikinä halunut sitä luovuttaa.


      • vellu3
        drreere kirjoitti:

        tiedoista..tähän asti olen luullut et teki itsarin..kun lauloi sen Surullinen sunnuntai

        Surullisen sunnuntain takia oli jo kauan sitten tehnyt itsemurhan 100 henkeä. Muunmuassa Unkarilainen säveltäjä.


      • syöpätappaa
        Eki Boy kirjoitti:

        Eila Pellinen kuoli 39 vuotiaana haina syöpään.
        Hän oli ja on edelleen minulle suurin laulaja maailmassa. Hänen musiikkinsa
        oli pettämätön ja hänen äänensä trumpetin kanssa lyömätön jopa
        kansainväisestikin.

        Muistan tuon tapaisen jutun /uutisen. Eli laulaja menehtyi maksa/haimasyöpään. Erittäin syvä ja mieleenpainuva ääni naisella ja erinomainen sävelten tulkitsija.


      • Eilankaveri
        Pulteri kirjoitti:

        Hän oli minullekin laulajatar ylitse muiden. On paljon metelöity mm. Laila Kinnusen äänestä. Eila Pellisen äänessä oli kuitenkin sitä särmää, johon minä olin ihastunut 10-vuotiaana kollina. Onni jonka annoin pois... En olisi ikinä halunut sitä luovuttaa.

        Niinpä surullinen oon!


      • Neapellinen

        Eilan veli asko on isän isäni... Jonkin takia päätin kertoa tämän


      • Anonyymi
        Neapellinen kirjoitti:

        Eilan veli asko on isän isäni... Jonkin takia päätin kertoa tämän

        Myös Eilan veli Alpo on mun isoisä 😊


      • Anonyymi
        drreere kirjoitti:

        tiedoista..tähän asti olen luullut et teki itsarin..kun lauloi sen Surullinen sunnuntai

        Ei todellakaan


      • Anonyymi
        Neapellinen kirjoitti:

        Eilan veli asko on isän isäni... Jonkin takia päätin kertoa tämän

        ESKO


    • pellinen

      keuhkosyöpään kuoli hän , rakas tätini polttamatta ensimmäistäkään savuketta.

      • reijo7

        Olen jo 73 vanha ukko, kuuntelen Pellistä vieläkin. Hän herkistää minut hengen ja sielun tilaan, jossa yleensä nuoruudessani olin. Kun aika ja elämä meitä itse kutakin murjoo ketä mitenkin, niin tälläisiä laulajia tarvitaan kyllä elvyttämään meidän sielun tilaamme välillä. Hän on laulaja jota voi sanoa enkeli ääneksi. Joskus kun mietiskelen tätä elettyä elämääni, niin olikin ehkä parempi Eilalle, että hänet otettiin pois tästä rumasta ja rujosta maailmasta joka hänenkin sieluaan olisi murjonut. Kun uskon, että meillä on elämässämme joku muukin ulottuvuus kuin tämä näkyvä elämä. Niin ehkä Eilan ei kuulunutkaan elää tässä maailmassa pitempään kuin hän eli. Olin itsekkin kympin laulaja peruskoulussa ja uskon näin, että, että mitä Eila lauloi, niin se tuli hänestä persoonallisena äänenä, jota ei joku laulun opettaja ollut onnistunut muuksi muutamaan ja matkimaan jotain muuta ääntä


      • Anonyymi
        reijo7 kirjoitti:

        Olen jo 73 vanha ukko, kuuntelen Pellistä vieläkin. Hän herkistää minut hengen ja sielun tilaan, jossa yleensä nuoruudessani olin. Kun aika ja elämä meitä itse kutakin murjoo ketä mitenkin, niin tälläisiä laulajia tarvitaan kyllä elvyttämään meidän sielun tilaamme välillä. Hän on laulaja jota voi sanoa enkeli ääneksi. Joskus kun mietiskelen tätä elettyä elämääni, niin olikin ehkä parempi Eilalle, että hänet otettiin pois tästä rumasta ja rujosta maailmasta joka hänenkin sieluaan olisi murjonut. Kun uskon, että meillä on elämässämme joku muukin ulottuvuus kuin tämä näkyvä elämä. Niin ehkä Eilan ei kuulunutkaan elää tässä maailmassa pitempään kuin hän eli. Olin itsekkin kympin laulaja peruskoulussa ja uskon näin, että, että mitä Eila lauloi, niin se tuli hänestä persoonallisena äänenä, jota ei joku laulun opettaja ollut onnistunut muuksi muutamaan ja matkimaan jotain muuta ääntä

        Minulla on Lohilahden pellilän kylässä Eila Pellisen toinen serkku vaimona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Lohilahden pellilän kylässä Eila Pellisen toinen serkku vaimona

        Vaimolla on samanlainen ääni kun laulaa kultaiset korvarenkaat kuten serkkunsa Eila Pellinen


    • nainen-58

      Eila Pellistä en tuntenut tai tavannut, mutta hän laulaa todellakin upealla äänellä ja levytykset ovat onnistuneet hyvin.

      Ps. reijo7 - Jos olet jo 73 vuotta niin peruskoulua et ole käynyt.

      • Ailukka

        Minun isäni oli ostanut Eila Pellisen vanhanajan peili lipaston, ja se on minulla vieläkin, kaunis on ja joka kerta muistuu mieleen hiljainen on kylätie kappale.


      • Anonyymi

        Ompas,älä höpötä....!😠🙄


    • MPI

      Hän kuoli syöpään 38.vuotiaana.

    • Lieviskä

      Eila siskoni kuoli rintasyöpään. ja oli 38vuotias. Rauha hänen muistolleen.

    • Rapakalja

      Tuo "sisko" kommentti on hauska....todella sisko....heeeehhheee

      • Konttis

        Ootko oikeesti Sisko?


    • Iskelmätutkija

      Epäasiallista ja masentavaa, kun alkuperäiseen asialliseen kysymykseen alkaa tulla Rapakaljan kaltaisia kommentteja.

    • Eilanfani66

      Minne Eila on haudattu?

    • Lääkärinveli

      Kuoli umpisuolen tulehdukseen kuten pedigrii kertoo.

    • Seitsämänkymmentäviis

      Muistan lukeneeni aikoinaan lehdestä maksa tai haimasyöpä oli kuolin syy.

    • Anonyymi

      Maksasyöpä.
      Tieto suoraan vuoden 1977 artikkelista. Artikkelin mukaan kaikki tapahtui varsin nopeasti, muutamissa viikoissa. Eila Pellinen oli ollut muutaman viikon hieman huonovointinen ja pari viimeistä kuumeinen. Oli ensin luultu influenssaksi.
      Leskeksi jäänyt aviomies sai tietää maksasyövästä ja lähestyvästä kuolemasta lääkäriltä vain viisi päivää ennen. Viimeinen keikka oli ollut kolme viikkoa aiemmin ja ja jäänyt hieman normaalia lyhyemmäksi väsymyksen takia.
      Artikkelissa on kuolinpäivänä pääsiäislauantai 9.4.1977 kun taas wikipediassa 10.4?

    • Anonyymi

      Eikö se tapettu siellä Viipurissa? Sellaista oon lukenu jossakin.

    • Anonyymi

      syöpään

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa Eila ei käyttänyt syöpä lääkeitä minulla on Eila Pellisen pikku serkku vaimona

    • Anonyymi

      Hän nautti konjakkia vaimoni äiti on toinen serkku Eilalle pienestä lohikosken kylästä

    • Anonyymi

      En tiedä mutta täällä tuntuu taas olevan niin montaa mestaria jotka tietää kaikesta kaiken. Oli miten oli mutta Eila Pellinen On se paras naisartisti joka on koskaan ollut.

    • Anonyymi

      Onko sulkavan seudulla muita muusikoita ollut

    • Anonyymi

      Niin. Minne on haudattu? Missä asui Helsingissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe