Sokerointi miehille?!?

Jasse23

Mitenkäs sokerointi miehille?

Sokeroiko ne kaikki häpyalueen karvat pois?
Pallit ja persvako? Ei jaksa itse nyppiä?



Entä naisille tekee häpykarvat ja persvaon? Ajattelin ostaa lahjaksi vaimolleni?

37

21969

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      Useat alan yrittäjät ilmoittavat, etteivät he tee kyseistä toimitusta miehille. Jos aiot saada kyseisen käsittelyn, täytyy Sinun saada joltakin alan yrittäjältä erikoiskohtelu. Itse toimenpide onnistuu, mutta ne pallikarvat saattavat olla ongelmallisia. Persvako onnistuu kyllä.

      • muuten

        tee miehille?


      • edellinen
        muuten kirjoitti:

        tee miehille?

        Oikeaa syytä en tiedä. Arvailen, että kyseessä on vain ennakkoluulo siitä, että miehet tulisivat sinne vain itseään näyttelemään ja intiimien paikkojen hipelöinnistä kiihottuakseen. Tuskinpa kuitenkaan kukaan sen takia karvojaan menisi poistattamaan; uusien kasvaminenkin vie kuukauden päivät ja enemmänkin.
        ...olen mies, ja käyn tarvittaessa sokeroinnissa eikä siinä toimenpiteessä ole mitään "eroottista" ja sitäpaitsi me miehetkin olemme maksavia asiakkaita.


      • ***

        Täällä ei kaiketi saa mainostaa, mutta Helsingissä sokerointia miehillekin tekee ainakin menetelmän maahantuoja itse ja lisäksi Studio Roz.


      • voin kertoa
        edellinen kirjoitti:

        Oikeaa syytä en tiedä. Arvailen, että kyseessä on vain ennakkoluulo siitä, että miehet tulisivat sinne vain itseään näyttelemään ja intiimien paikkojen hipelöinnistä kiihottuakseen. Tuskinpa kuitenkaan kukaan sen takia karvojaan menisi poistattamaan; uusien kasvaminenkin vie kuukauden päivät ja enemmänkin.
        ...olen mies, ja käyn tarvittaessa sokeroinnissa eikä siinä toimenpiteessä ole mitään "eroottista" ja sitäpaitsi me miehetkin olemme maksavia asiakkaita.

        että en tee intiimialueen sokerointia miehille, selkää ja muita aluita kyllä. Mutta puolustukseksi on sanottava etten tee naisillekkaan, kun bikinialuetta.
        Olen ehkä ennakkoluuloinen, ja en ole tehnyt sokerointia vielä kovin paljoa. Siksi se tuntuu vaikealta ja oudoltakin.
        On totta että miehetkin ovat maksavia asiakkaita.
        Mutta kai jokainen saa itse valita mitä tekee, eikö niin. Jos joku asia tuntuu vaikealta, miksi siihen ryhtyä.
        Vielä semmoinen juttu että kukaan ei ole kysynyt tai pyytänyt intiimialueen sokerointia, voi johtua että paikkakunta on pieni ja kaikki tuttuja (no ei ihan kuitenkaan).
        Kukaan mun naisystävistä ei ole halunnut koekaniiniksi, että voisin harjoitella.
        Mun mies ei halua itselleen. Eli en ole saanut harjoitella.
        Sitten jos joku kysyy, niin pitää harkita uudelleen, mutta miehet muistakaa että tilanne voi olla outo ja jännittävä kosmetologillekkin jos on asiakkaallekkin.


      • edellinen
        voin kertoa kirjoitti:

        että en tee intiimialueen sokerointia miehille, selkää ja muita aluita kyllä. Mutta puolustukseksi on sanottava etten tee naisillekkaan, kun bikinialuetta.
        Olen ehkä ennakkoluuloinen, ja en ole tehnyt sokerointia vielä kovin paljoa. Siksi se tuntuu vaikealta ja oudoltakin.
        On totta että miehetkin ovat maksavia asiakkaita.
        Mutta kai jokainen saa itse valita mitä tekee, eikö niin. Jos joku asia tuntuu vaikealta, miksi siihen ryhtyä.
        Vielä semmoinen juttu että kukaan ei ole kysynyt tai pyytänyt intiimialueen sokerointia, voi johtua että paikkakunta on pieni ja kaikki tuttuja (no ei ihan kuitenkaan).
        Kukaan mun naisystävistä ei ole halunnut koekaniiniksi, että voisin harjoitella.
        Mun mies ei halua itselleen. Eli en ole saanut harjoitella.
        Sitten jos joku kysyy, niin pitää harkita uudelleen, mutta miehet muistakaa että tilanne voi olla outo ja jännittävä kosmetologillekkin jos on asiakkaallekkin.

        Kosmetologi, joka tekee nuo sokeroinnit minulle, ei ole "sokeroinut" muita miehiä, eli siinä mielessä olin hänelle koekaniinina. Hän on kuitenkin tehnyt sitä naisille ja on erittäin hyvä. Jos emme olisi ennestään tuttuja, niin tuskin olisin edes mennyt hänen ehdottamaansa käsittelyyn.
        Käsittely sopii miehille erinomaisen hyvin ja olen tosi tyytyväinen, että pääsin eroon jatkuvasta "höyläämisestä"


      • epätoivoinen ja ujo
        edellinen kirjoitti:

        Oikeaa syytä en tiedä. Arvailen, että kyseessä on vain ennakkoluulo siitä, että miehet tulisivat sinne vain itseään näyttelemään ja intiimien paikkojen hipelöinnistä kiihottuakseen. Tuskinpa kuitenkaan kukaan sen takia karvojaan menisi poistattamaan; uusien kasvaminenkin vie kuukauden päivät ja enemmänkin.
        ...olen mies, ja käyn tarvittaessa sokeroinnissa eikä siinä toimenpiteessä ole mitään "eroottista" ja sitäpaitsi me miehetkin olemme maksavia asiakkaita.

        Moi.
        Osaatko neuvoa missä tehdään intiimialueen karvanpoistoa miehelle?
        Haluaisin siis lähinnä pepusta karvat pois.
        Millainen toimenpide ja kokemus se on? Ole ystävällinen ja kerro miten ja missä asennossa se tapahtuu. Haluaisin mennä mutta jotenkin tuntuu vähän nololta. Sattuuko toimenpide ja miten iho reagoi sen jälkeen? Kuinka nopeasti täytyy mennä uudestaan ettei ehdi tulla ärsyttävä sänki?
        kiitos vastauksestasi


      • Ihminen63
        voin kertoa kirjoitti:

        että en tee intiimialueen sokerointia miehille, selkää ja muita aluita kyllä. Mutta puolustukseksi on sanottava etten tee naisillekkaan, kun bikinialuetta.
        Olen ehkä ennakkoluuloinen, ja en ole tehnyt sokerointia vielä kovin paljoa. Siksi se tuntuu vaikealta ja oudoltakin.
        On totta että miehetkin ovat maksavia asiakkaita.
        Mutta kai jokainen saa itse valita mitä tekee, eikö niin. Jos joku asia tuntuu vaikealta, miksi siihen ryhtyä.
        Vielä semmoinen juttu että kukaan ei ole kysynyt tai pyytänyt intiimialueen sokerointia, voi johtua että paikkakunta on pieni ja kaikki tuttuja (no ei ihan kuitenkaan).
        Kukaan mun naisystävistä ei ole halunnut koekaniiniksi, että voisin harjoitella.
        Mun mies ei halua itselleen. Eli en ole saanut harjoitella.
        Sitten jos joku kysyy, niin pitää harkita uudelleen, mutta miehet muistakaa että tilanne voi olla outo ja jännittävä kosmetologillekkin jos on asiakkaallekkin.

        Jaaha, tuosta viestistäsi on jo aikaa, mutta

        Olen itse käynyt muutamia vuosia sokeroinneissa kolmella eri sokeroijalla. Kaikki ihan ok, kaksi oikein ammattitaitoista.

        Sille en voi mitään, että jossakin vaiheessa tulee erektio, mutta kyse on jostakin muusta kuin "semmoisesta" kiihottumisesta. Ja itse asiassa tuntuu olevan niin, että karvoitus lähtee helpommin silloin. Kosmetologi pääsee itse asiassa helpommalla. Kertaakaan ei ole ollut kiusallista tilannetta, koska kaikki ovat olleet ihan oikeita ammattihmisiä. Jokin kosketus voi aiheuttaa reaktion, joka kumpikaan ei hae/toivo.

        Lopputulos on olennaista. Itse viihdyn paremmin siistinä ihmisenä kuin "haisevana apinanana". Olen nykyisin vakioasiakkaana kauneushoitajalla, joka tekee todella hyvää työtä Tampereella. Heitetään kivaa "läppää" välillä, vaihdetaan kuulumisia, mutta mitään "semmoista" ei tilanteeseen liity.. Heitän kroppani plitsille ja kosmetologi tekee työnsä.

        Jos joku tämän ymmärtää, niin onpa hienoa.

        Kiitos Jennalle, Saaralle Tanjalle. On kiva olla puhdas ja siisti.


      • ramann

      • Anonyymi
        voin kertoa kirjoitti:

        että en tee intiimialueen sokerointia miehille, selkää ja muita aluita kyllä. Mutta puolustukseksi on sanottava etten tee naisillekkaan, kun bikinialuetta.
        Olen ehkä ennakkoluuloinen, ja en ole tehnyt sokerointia vielä kovin paljoa. Siksi se tuntuu vaikealta ja oudoltakin.
        On totta että miehetkin ovat maksavia asiakkaita.
        Mutta kai jokainen saa itse valita mitä tekee, eikö niin. Jos joku asia tuntuu vaikealta, miksi siihen ryhtyä.
        Vielä semmoinen juttu että kukaan ei ole kysynyt tai pyytänyt intiimialueen sokerointia, voi johtua että paikkakunta on pieni ja kaikki tuttuja (no ei ihan kuitenkaan).
        Kukaan mun naisystävistä ei ole halunnut koekaniiniksi, että voisin harjoitella.
        Mun mies ei halua itselleen. Eli en ole saanut harjoitella.
        Sitten jos joku kysyy, niin pitää harkita uudelleen, mutta miehet muistakaa että tilanne voi olla outo ja jännittävä kosmetologillekkin jos on asiakkaallekkin.

        seksistinen ämmä olet. jos et kuumaa kestä ni suksi vittuun keittiöstä.


    • ___

      kyllä sokerointia tehdään miehillekkin.. ainakin tampereella. Siinä poistetaan kaikki karvat jotka halutaan. Täytyy vain ilmoittaa asiasta aikaa sovittaessa, että meinaan on kysymys brasilialaisesta sokeroinnista....

    • ihan ok

      tuomiokirkonkadulla oleva SannaRii tekee sokerointeja alapäähän miehillekkin. ihan ammattitaitoinen paikka.

    • Jarna

      miesten sokerinti kaikkine karvoineen,(myös pallit ja vako)onnistuu myös Espoossa, Fenixissä.
      Olen käynyt vuoden päivät ja nyt alkaa karvat olla loppu:).

      • etcetera

        Tuolla olen käynyt parilla eri tytöllä. Taidan jatkossa tyytyä sheivaamiseen, sen verran oudoksuen mieheen suhtauduttiin tuolla. Mitään "reaktioita" ei tapahtunut karvojenpoiston aikana, vaikka siinä intiimialueita käsitelläänkin. Paikka mainostaa itse sivuillaan nimenomaan brassisokerointia miehille, jolla sinne uskalsinkin mennä. Muuten en välttämättä kyllä olisi tainnut mennä, mutta ajattelin että tuolla mies ei olisi mikään outolintu.

        Luulisin, että maksava asiakas on aina maksava asiakas, mutta hoidon tehnyt kosmetologi vähän ihmetteli, miten "olen heille keksinyt tulla" ja kuinka olen "keksinyt tulla brassisokerointiin". Muuten jutustelu oli niitä näitä lomista ja kaikesta, ei kiusallista ollenkaan ainakaan omasta mielestäni.

        Pidän intiimialueet mielelläni siistinä, ja kävin siis kokeilemassa sokerointia, jolloin alueen karvoitus pysyisi kurissa. Lopputulos olikin unelmaposliini, todella sileä iho. En jatkossa taida viitsiä maksaa tuosta. Kyllä nuorena miehenä tuollaisessa paikassa katsoivat muutkin, naisasiakkaat varmaan että mitäköhän tuokin täällä tekee.


      • Anonyymi
        etcetera kirjoitti:

        Tuolla olen käynyt parilla eri tytöllä. Taidan jatkossa tyytyä sheivaamiseen, sen verran oudoksuen mieheen suhtauduttiin tuolla. Mitään "reaktioita" ei tapahtunut karvojenpoiston aikana, vaikka siinä intiimialueita käsitelläänkin. Paikka mainostaa itse sivuillaan nimenomaan brassisokerointia miehille, jolla sinne uskalsinkin mennä. Muuten en välttämättä kyllä olisi tainnut mennä, mutta ajattelin että tuolla mies ei olisi mikään outolintu.

        Luulisin, että maksava asiakas on aina maksava asiakas, mutta hoidon tehnyt kosmetologi vähän ihmetteli, miten "olen heille keksinyt tulla" ja kuinka olen "keksinyt tulla brassisokerointiin". Muuten jutustelu oli niitä näitä lomista ja kaikesta, ei kiusallista ollenkaan ainakaan omasta mielestäni.

        Pidän intiimialueet mielelläni siistinä, ja kävin siis kokeilemassa sokerointia, jolloin alueen karvoitus pysyisi kurissa. Lopputulos olikin unelmaposliini, todella sileä iho. En jatkossa taida viitsiä maksaa tuosta. Kyllä nuorena miehenä tuollaisessa paikassa katsoivat muutkin, naisasiakkaat varmaan että mitäköhän tuokin täällä tekee.

        Sairas karvaton ätmi taasen haaveilee, joskus sanonut, et ei omista yhtään karvaa!


    • iiska

      Mäki koitin easy sweetillä, oli lähtee nahatkin mukana elimistä talkista huolimatta, ei ole ammattitaidottoman hommaa tämä.
      Toimii hienosti siellä missä on paksumpi ja jämäkämpi nahka.

    • soon to be

      Itse olen valmistumassa kosmetologiksi, ja voisin hyvin kuvitella tekeväni brassisokerointia niin naisille kuin miehillekin. Mikäli siis ensin saisi kokemusta vähän kumpienkin alakerran sokeroinnista. Kyseessä on täysin ammatillinen tilanne, ihan kuin mikä tahansa muukin hoito, eikä millään tavalla seksuaalinen tapahtuma. Siinä kuitenkin pitää tekijänkin itse keskittyä. Ymmärrän silti kyllä, etteivät kaikki sitä halua tehdä, etenkään miehille, sillä suurin osa kosmetologeista on kuitenkin naisia. Sen voi kuitenkin kokea vähän oudoksi, vaikka asiakastilanteesta on kyse, kun mennään tuntemattoman miehen alakertaan koskemaan. En usko että kovin monelle miehellekään se olisi niin helppo tilanne, ihan vain kun alastomuus on kuitenkin vähän kiusallinen asia suurimmalle osalle väestöä. Miesten sokeroinnit on kuitenkin yleistymässä ja nykyään useammat paikatkin tekevät sitä. Useimmiten mainitaan hoitolan nettisivuilla.

      • kinostunut

        Hyvä kommentti. Oletko saanut kokemusta?


    • Ilpo7912

      Minusta brasilialainen sokerointi on mahtava löytö , itse jäin koukkuun, hoidon jälkeen siisti jälki pysyy kaun.Kayn Trella Kauneushoitola Femissä,asiallinen paikka /osaava henkilökunta ja ei ole hinnalla pilattu, 75€

    • Kalle43

      Tampereella hair garage/Kirsi, ihan paras sokeroija!!!

    • Juvenn

      Miesten kannattaa kokeilla myös intiimialueen vahausta. Lämmin vaha avaa huokoset jolloin karvojen poisto on huomattavasti kivuttomampi toimenpide kuin sokerilla.
      Tämä on ainakin oma kokemukseni.
      Eikä itse toimenpide ole mielestäni mitenkään eroottinen tilanne.
      Ammattilainen keskittyy karvanpoistoon enkä ymmärrä miksi niinkin luonnollista asiaa kuin mahdollista erektiota pitäisi hävetä?
      Itse koen tilanteen epämiellyttäväksi ja kivuliaaksi jonka kyllä helposti kestän erinomaisen lopputuloksen vuoksi.
      Kolme kertaa olen käynyt eikä tuo vielä ole paljoakaan kivuttomammaksi muuttunut.
      Kaikesta huolimatta suosittelen kokeilemaan muutaman kuukauden ajan sopiiko sokerointi tai vahaus sinulle vai ei.
      Itse olen tyytyväinen.

    • Jaska337

      Suosittelen Kirsiä/Hair Garage Tampereelta - ammattitaitoinen, hienotunteinen eikä tarvitse hävetä mitenkään tilannetta. Itse olin ekaa kertaa ja hienosti hoitui!

    • Tikapuu

      Helsingissä lämpimästi suosittelen Hajusteeton kauneushetki -nimistä paikkaa. Siellä Sofia hoitaa miesasiakkaatkin ammattitaitoisesti ja luontevasti, vaikka toimitus on tietyllä tavalla intiimi niin hänen seurassaan rentouduin ja jutustelu vei ajatuksia pois toimituksesta. Ei tietoakaan nolostelusta kummankaan puolin, hyvin miellyttävä yrittäjä on hän.

    • asiastakiinnostunut

      Löytyyköhän Etelä-Pohjanmaalta miehille mahdollisuutta tähän brasilialaiseen sokerointiin?

    • TehnytSenJo

      Tein sen Lontoossa (sokeröinti). Nopea ja ei ollut mitään erikoista. Hinta oli 25£, oli se Wembleyn lähellä. Täällä on se helvetin kallis.

    • Anonyymi

      Onko kellään kokemuksia Joensuussa seuraavista liikkeistä, jotka ainakin tekevät brassisokerointia miehille?
      Jos on muitakin liikkeitä, niin joku voisi vihjata tässä viestiketjussa.

      - Beauty On Oy
      - Kauneushoitola Jaana
      - https://niinavaris.fi/ (en tiedä tekeekö)

      Miten nämä kosmetologi liikkeet suhtautuvat miespuolisiin asiakkaisiin, joka menee intiimialueen sokerointiin?

      Ovatko ystävällisiä?
      Ovatko ammattitaitoisia sokeroinnissa?
      Suhtautuvatko miespuolisiin asiakkaisiin ystävällisesti ja asiallisesti vai katsovatko ns. nenänvartta pitkin?

      Itse olen miehenä miettinyt tuota brassisokerointia, mutta on kumminkin mietityttänyt heidän suhtautuminen (erilaisiin) miehiin? asiakkaina.

      Kiitos vastauksista, jos vain joku vaivautuu vastaamaan.

      Niin ja lopuksi vielä yksi kysymys.
      Kirpaiseeko se miten kovasti kun sokeroinnilla otetaan alapään karvoja pois?
      Kipuasteikko 1 -10 välillä.

      • Anonyymi

        Kävitkö koskaan paikanpäällä?


      • Anonyymi

        Viiveellä tulee vastaus, mutta jos et ole vielä käynyt, niin Niinalle varmastikin voisi laittaa viestiä ja kysyä, että tekeekö! Todella mukava ja rento olo vastaanotolla, samalla ammattitaidolla varmasti kohtaa naisen kuin miehenkin :) Ja hän tekee sokerointeja paljon. Olen nainen Joensuusta mutta jos olisin mies, niin täältä kysyisin ensimmäisenä, suosittelen lämpimästi


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo video oli mielenkiintoinen, kiitos jakamisesta!
        Itse olin löytänyt videon "Try Guys Get Brazilian Waxes"
        https://www.youtube.com/watch?v=L4MuV65S7cM
        Enpä usko, että sattuu ihan noin paljon kuin esittävät tuossa porukalla. Taisivat tehdä vähän show'ta. :-)
        Ainakaan Dan (Sex & Sånt) ei näyttänyt kärsivän läheskään noin paljoa.


    • Anonyymi

      Tasa-arvo asiat muistaen ei pitäisi ryhtyä yrittäjäksi jos rajataan palveluja tietyiltä henkilöiltä. Jos teet työtäsi oli se sitten hiusten leikkuu, hieronta, jalkahoito, ihonhoito, tai vaikka se karvanpoisto, niin on yhdentekevää onko asiakas laiha tai lihava. mies tai nainen. muunsukupuolinen trans homo bi lesbo. ulkonäköön katsomatta.
      Asiakkaalla on tarve palveluihin ja ne tarpeet tulee täyttää jos palvelualalle on ryhdytty.
      Ehkä sallivampi asenne asiakkaisiin olisi omiaan edistämään tasa-arvoa ja oikeuksia . Joillakin ilmenee jopa mies- tai naisvihaa siksi kun tämä tasapuolisuus ei edelleenkään toteudu.
      Menestystä toivotan kaikille palveluyrittäjille jotka ei ylenkatso saapuvaa asiakasta.

    • Anonyymi

      Tilkankatu 6-8 on ainakin edullinen miesten brassivahaus. Satu hoitaa neljän vuoden kokemuksella.

    • Anonyymi

      Tampereella naisten ja miesten brasilialaista sokerointia tekee Kauneushoitola BELOSUN ja myös intiimialueille. Vahva suositus ja ammattitaitoinen hoitaja!
      www.belosun.fi

    • Anonyymi

      Valikoiduista alan paikoista sen toimenpiteen saa tehtyä myös miehille, mutta ei jokaisesta.
      Itseltäni sokeroitiin aivan kaikki intiimialueen karvat (ja vielä asiasta erikseen kysymättä).
      Häpyalue edestä, kivespussit, väliliha, perävako ja peräaukon ympärys - kaikki.
      Olin käsittelyn jälkeen ns. täysposliini.
      Lisäksi paljaaksi jääneelle intiimialueelle levitettiin rauhoittavaa ja punoitusta lievittävää hoitoainetta, joka oli käynnin miellyttävin osuus.
      Kaiken kaikkiaan tykkäsin lopputuloksesta ja nautin alakerran täydellisestä karvattomuudesta n.3 - 3,5 viikkoa.

      • Anonyymi

        Valehtelet!


      • Anonyymi

        Itsekin kävin juuri ensimmäistä kertaa brassi-sokeroinnissa. Ja minultakin otettiin kaikki pois, eli täyspisliini nyt. Todella tyytyväinen itse toimenpiteeseen, lopputulokseen ja siihen, miten hyvältä posliini tuntuu. Kuuden viikon päästä varattu jo uusi aika.
        Onko kellään kokemuksia, alkaako alapään karvoitus vähenemään tai kasvu loppumaan säännöllisen sokeroinnin seurauksena?


      • Anonyymi

        Ekalla kerralla kysyttiin että otetaanko kaikki pois vai jätetäänkö jotain. Sanoin että kaikki pois. Kyllähän se kirpaisi mut ei pahasti. Otettiin nivuset, kivekset, pakarat ja persvako. Kolmen viikon päästä alkoi sänki kasvamaan.

        Varasin uuden ajan viiden viikon päästä edellisestä, silloin karva oli aika hentoa ja juuri sopivan mittaista. Nyt poistettiin lisäksi kainaloista sekä vähäiset rintakarvat sekä niskavillat. Niska tais olla pahin koska hiukset ovat lujemmin kiinni. Tällä kertaa alkaa sänki tuntumaan jo viikon päästä edellisestä kerrasta. Kyllä kivun kestää, kyllästyin ainaiseen höyläämiseen. Tarvis opetella sokeroimaan itse.

        Jännä juttu, eräs liike keskisuomessa mainitsee että Max käyntiväli 4 viikkoa että saa halvemmalla hinnalla. Itsellä ei neljässä viikossa ole vielä mitään sokeroitavaa eli menis rahat hukkaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe