Joukkokiusaaminen on rikos

Kaiken kokenut

Joukkokiusaaminen on vakava rikos. Missä firmassa sellaista harrastetaan, niin se on koko firman loppu. Yksilöllä on oltava työn tekemiseen rauha.

6

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin sanassa sanotaan

      Onhan se toki rikos. Henkinen väkivalta on määritetty lainvastaiseksi.Niinkuin esim. raiskauskin.

      Henkisesti raiskattu vain on aika avuton, kun viranomaiset kilvan hakevat niitä syitä, joilla on itse aiheuttanut raiskauksensa. Jos on. Jos ne oletetut terveydelliset haitat eivät sittenkään johtuneet kiusaamisesta, vaan uhri onkin itse vahingossa kaatuntut selässään olevaan puukkoon.

      Ja sitten vaan terapeutille, joka sanoo, että älä murehdi ikäviä asioita, listaa niitä asioita jotka sinulla on hyvin.Jos puukko selässä sattuu, ajattele, että näet molemmilla silmillä ja että kädet toimivat.


      Minun on vaikea vieläkään uskoa kaikkea sitä, mitä minulle on sanottu. Voiko tämä olla totta!
      Voivatko ihmiset todella vain ummistaa silmänsä tosiasioilta ! Voivatko täyspäisinä pitämäni viranomaiset koskaan enää saada uskottavuuttaan takaisin!

      Eikö meillä todellakaan ole mitään keinoja edistää väkivallattomuutta työyhteisöissä!!

    • tavallinen ihminen

      ensimmäisiä ja toivottavasti viimeisiä oikeesti pahoja ihmisiä jotka olen tavannut.Enkä ole mikään teini enää enkä elänyt pumpulissa.
      Kateutta en ole koskaan ymmärtänyt ja siksi tää onkin niin vaikeeta ymmärtää...Että mulla on asiat niin hyvin että tällaista täytyy tehdä.
      Sairaita olette ja tiedätte sen itekin.Teillä ei ole omaatuntoa paitsi teillä jotka sairaslomalle jäätte kun hakkaaminen alkaa.Miksi ette auta mua?Mitä mä olen teille tehnyt?

    • pinkittossut

      Joukkokiusaamiseen voivat todellakin osallistua aikuiset ihmiset. Etenkin jos kiusaamisen primus motor on tunnettu tai valtaa omaava henkilö.

      Osa ihmisistä on tahdottomia.

    • 1316

      Valtion ja kunnan puolella joukkokiusaaminen on suosittua ajanvietettä, koska kiusaajilta ei ole tarpeeksi työtehtäviä ja toisaalta firma ei mene koskaan nurin.

      • Anonyymi

        työpaikka-kiusaaminen on ihan eri asia kuin joukkokiusaaminen- joka siis on järjestelmällistä joukkovainoa yksittäistä kohdetta vastaan JONKINLAISESSA TUHOAMISTARKOITUKSESSA- gang stalking eli GS


    • Anonyymi

      Sairaat yksilöt osallistuvat tämmöiseen joukkokiusaamiseen ja vainoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe