mistä sivulta voi ladata ilmaiseksi musikkia tietokoneelle?

satu!11!

Apua! Auttakaa! Tiedän että joukossanne on sellainen ihminen joka tietää mistä voi ladata musikkia ilmaiseksi koneelle! Oletko sinä se ihminen? Jos luulet olevasi älä enää viivyttele vaan kerro minulle mistä saa ladata ilmaiseksi musikkia koneelle.

39

24666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskoToivottus

      erillistä p2p-ohjelmaa.
      Torrentit on kova juttu sen verran sanon.
      GOOGLE on kova juttu hyvät ihmiset.

    • Demomies

      Tuolta saa ihan laillisesti ja ilmaiseksi.

    • enkeli!! (:

      www.mp3.com löytyy ilmasita musaa ja pitäis olla laillista?? löytyy pari tunnettuakin ainakin ite sain ladauttua boten annan!! :) osaat varmaan ite ladata se on ihan helppoa!!

    • lounasta !
    • siis reiluu ja reiluu

      "Tiedän että joukossanne on sellainen ihminen joka tietää mistä voi ladata musikkia ilmaiseksi"

      Mistä minä saisin kaikkea kivaa ilmaiseksi?
      Tiedän, että välttämättömimmät: Ruoka, juoma, joku suoja pään päälle maksaa rahaa.
      Mutta mistä minä saisin ILMAISEKSI kaikkea niinku kivaa se lisäksi!
      Siis ihan maksutta.
      Siis voisko säveltäjät, sanoittajat, muusikot, levytuottajat, studion omistajat, j.n.e tehdä niinku jotakin, että MINÄ saisin taas jotakin kivaa UUTTA nautittavaksi ja ladattavaksi siihen I Pod soittimeeni ilman mitään lisäkorvausta? Siis, pliis, alkakaa hommiin, ett minulla olisi ihan pikkusen parempi olo!
      Siis tehkää se heti nyt ja ILMAISEKSI!
      p.s. ja pyydän; sitte sellaista musaa mistä mä niinku TODELLA tykkään! (eiku dikkaan)

      • :P

        no voi LoL...................................................itserakas


      • seppowho?

        mee kirjastoon ettii levyjä se on yleensä ilmasta


      • lataa real playeri se toimii hyvin voit äännittää musiikkia kännykkään jos sulla on uusi puhelin i phone ja sellainen ,kuin vlc media playeri millä voit katsella filmejä ja äännittä myöskin real playerillä voi tehdä samaa sitten on myöskin sellainen kopiointi ohjelma jolla voi kopioida filmejä suoraan koneeeseen se on tälläinen,kun fab8


    • oivoi

      metsään ja tallenna lintujen laulua. se on ilmaista.

      • Iitukka(:

        Itseasiassa jos nyt tarkkoja ollaa ni se ei oo ilmasta jos kännykkällä joudutaan nauhottamaan.. se kuluttaa akkuu ja akun lataamiseen tarvitaan sähköä ja sähkö maksaa(:


    • hifisti69

      Hyllystä CD koneeseen, rippaus sopivalla ilmaisohjelmalla ja tiedosto mp3-soittimeen.

      Helppoa ja ilmaista.

    • Miltshu

      Musiikkia voi ladata ilmaiseksi sivulta: www.mp3raid.com

    • Hag

      Jaa-a... Tämä on AIVAN väärä paikka tällekkin aiheelle. Mene suoraan P2P ohjelmien palstalle ja kysy sieltä parempaa tietoa. Siellä sinua neuvotaan asianmukaisin "metodein". Kuten nyt esimerkiksi nuokin yllä luetellut erilliset sivut, joihin ei tarvitse P2P tiedostoa, voivat olla hyvin epäluotettavat.

    • määä...

      mee nettiin ja kirjota googleen musaa koneelle ja paina ekaa vaihtoehtoa niin siinä tulee ohjeita...

      • dd

        youtube.comin ja sieltä sitte vaa tubesta suoraan biisit koneelle. helppoa,kätevää,laillista eikä maksa mitään


      • Warilla
        dd kirjoitti:

        youtube.comin ja sieltä sitte vaa tubesta suoraan biisit koneelle. helppoa,kätevää,laillista eikä maksa mitään

        Miten youtubesta lataaminen onnistuu? Haluaisitko kertoa vaihevaiheelta :)


      • meikä poeka
        Warilla kirjoitti:

        Miten youtubesta lataaminen onnistuu? Haluaisitko kertoa vaihevaiheelta :)

        1. Kopioi haluamasi videon koko osoite (esim. http://www.youtube.com/watch?v=shnqgw2ZFeM&annotation_id=annotation_645804&feature=iv)

        2. Sitten mene osoitteeseen http://www.vidtomp3.com/

        3. Liitä haluamasi vedeon osoite tuohon sivun alhaalla olevaan kentään, ja odota.

        4. Klikkaa "Download MP3, kun sivusto on valmis lataamaan videon MP3-muotoon.

        HUOM. Tuo sivusto ei aina toimi, mutta äänenlaatu on hyvä ja tiedostot pieniä.


      • meikä poeka

      • tupsolakko

    • Juli_a^

      voit ladata lataa youtubesta youtuben musiikkia.
      Laitat vaan sivulle youtube biisin osoitteen ja siinä se se on myös ilmaista

      • ?

        Pitääkö youtubeen olla ne tunnukset että sieltä voi ladata vai?


    • jffjjfj

      no vaikka limewirestä

      • 26

        lataa you tube menkää sinne sieltä saa ilmaiseksi ja helposti musaa


      • 11
        26 kirjoitti:

        lataa you tube menkää sinne sieltä saa ilmaiseksi ja helposti musaa

        ja limewirestä saa viruksia


      • TotallyNerd

      • SATANS666
        TotallyNerd kirjoitti:

        http://www.mediafire.com/?0p1p2c48e895ha6
        Tuosta Utorrent lataukseen, asennus ja sen jälkeen www.thepiratebay.org ;)

        Mistä löydän paikan josta vois ladata ilmaseks elokuvia koneelle??oon ettiny joka paikast,mut en oo löytäny.et jos on tietoo ni ilmottakaa...kiitti etukäteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • .

      http://beemp3.com/ Yllättävän hyvä http pohjainen hakukone ja löytyy toimivia biisejä. Usein törmää 162kbs ja jopa 320kbs on tullut muutamia ladattua.

    • ---

      lataa youtube downloader ja sillä lataa musiikkia youtubesta :P

    • hei satu mene ensikssi google etusivulle ja kirjoita siihen googleen youtupe.com sieltä pitäisi löytyä sellainen ,kun lataam videoita ja musiikkia suoraan koneeseen voi muuntaa sen mp3 muotoon jos haluat kuunnella pelkkää musiikkia jos on jotain kysyttävää niin autan jos voin [email protected]

    • heidi laiska

      lataa yotube.com

    • pekka555:D

      miten voi ladata usb joholla musikkii tai voiko joku sanoo mihin sivulle meen nii voiko joku kertoo kun en osaa kunnolla mun tätikää ei osaaa nii voiko joku auttaa tai siis sanoo mistä

    • randomi4

      youtube lataa tsekkaa se

    • lataayoutube.com

    • vaahtokarkkiii

      Kokeilkaa tuota Meikä Poekan VidtoMP3.comia. Se on tosi hyvä. Ja Meikä Poeka on kirjoittanut ihan vaihe vaiheelta miten pystyy Youtuben kautta lataan musiikit:))

    • pölöpääätööööö

      Naisen lokiikkaa. Miksi musiikki pitää ladata t-koneelle. Spotifyssä voi kuunnella lähes kaikkien artistien musiikki omilla soittolistoilla. Hankkikaa ihan ikeesti apua!

    • Lallalaa Musaa haeta

      Mee osotteesee: www.lataayoutube.com ilmasta :)

    • nyt helppiä

      mua ärsyttää... tiedän miten musiikkia voi ladata koneelle mut en saa sitä koneelta mp3-soittimelle HELP

      • nyt helppiä

        auttakaa


    • YOUTUBISTA VOIT LADATA ILMAISEKSI JA TOINENKIN MISTÄ VOIT LADATA SUORAAN KONEESEEN ELIKÄ SE ON EXPRESS FILES SUN TARTTEE VAIN LADATA TÄMÄ OHJELMA KONEESEEN JA SITTEN ASENTAA SE. TERV. MARKKU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe