206 konepelti auki

t69led

eli miten kummassa saan konepellin auki 2001 v. 206:sta. on mietitty oikein porukalla! ei osu käteen eikä silään vipua/kahvaa josta vetää tai kääntää. ei ulkopuolella eikä ratin alla.

noloa..

9

8484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkis

      Ihan sielä jalkatilan vasemmassa reunassa kojelaudan kulmasta vähän alaspäin. (On muuten melkein kaikissa Pesosissa samalla alueella)

    • esiin!

      Eikö autossanne ole ohjekirjaa vai ettekö osaa avata hanskalokeroakaan??? Ohjekirjassa tämä(kin) asia olisi kerrottu.

      Voi meitä uusavuttomia...

      • 003001

        hauskaa ja mukavaa. tuppaa tuo lirpake olemaan aika hyvin piilossa ja ainakin allekirjoittaneen mielestä kovasti eroava muihin vastaaviin auvaussysteemeihin.

        eli käännettävä muovinen läppä jo aiemmin mainitussa paikassa.

        ihan kätevä itse avata esim. pissimisnesteen lisäämiseksi. eikä tarvitse huoltoon lähteä ;-)


      • pissimisneste

        Ei muuta kuin pissii säiliöön.


    • koko asia

      Jos ei saa autosta omin avuin konepeltiä auki, niin tuskinpa sen altakaan löytyy mitään, johon kannattaisi itse koskea:) Kun auto on noinkin uusi, niin kannattaa ennemmin vaivata huollon ammattilaisia, kuin yrittää itse (tod.näk. silloin säästää kuitenkin eniten).

    • haist

      Ei ole noloa! Itsekin etsin ja ohjekirjankin luin. Seisoin myös vieressä, kun kaveri sen avas pari kuukautta sitten, mut nyt en löydä itse edes vipua! Monenlaisten autojen konepeltit olen avannut, mut tää on ihme.

      • remontinohessa

        Heh hee huumori pläjäyksiä, kyllä jokainen pösön omistaja mallista riippumatta tietää mistä konepelti avataan kun se on jokapäiväistä, mukava nähdä ettei kaikki pösön omistajat ole parantolassa vaan hupia kirjoittavat tännekin


    • opaskoirat

      Nerokasta joulun jälkeen 2006! Käyttöohje kurssi jääny käymättä!

    • Jimmu

      Mites sen saa auki 307;ssa jos vaieri poikki konehuoneen puolelta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe