Poikien toiminta

Jokela200

Kyllä oli polliisin toiminta kummallista!
Tuppaavat kämppään sisälle ilman lupaa ja kun kysäsin onko heillä kotietsintälupaa, uhkasivat otta heti mukaan ja pistää putkaan ja tää kaikki johtu siittä kun naapuri oli valittanut meikäläisen musiikinkuuntelusta klo 22.00 jälkeen!
Parempi varmaan alkaa myymään huumeita ja tappaan ihmisiä ku ei niistä mitää saa, ymmärrän kyl aiheuttaneeni pientä häiriötä mut että poliisi oikeen pitää paikalle soittaa ja rikolliset vaa porskuttaa ku tavallinen tallaaja kuulustelee musiikkia ja pollarit tuloo keskeyttään! Menis perkele rikollisten perähän SAAATAAANA!

25

2261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama täällä

      Mulle on käyny pari kertaa samoin . Toisella kerralla kello oli 22.15 perjantaina kun tulivat ja suoraan sisään vaatimaan musiikin soittoa hiljaisemmalle.Stereot olivat olohuoneessa mutta niiden piti silti kävellä vielä keittiön ja makuuhuoneen läpi kun poistuivat . Ei ihme et kaiken maailman huumehörhöillä ja tappajilla on hyvät oltavat täällä Porissa kun poliisi jahtaa vain veroja maksavia kunnon kansalaisia jotka joskus heittäytyy rankan työviikon jälkeen vapaalle.

      • Jokela200

        Niin maan perkeleesti ku meikäläinen asuu viel ihan ok talossa josta ite makselen joka kuukausi pankkilainaa!
        Kyllähän mä ymmärrän et kerros/ rivitaloissa valitellaa millon mistäki mut että ok taloalueella tuntuu toi poiliisi tuppaan herkemmin kylään ja ei ollu eka kerta, eikä tasan viiminenkää, siittä pidän huolen!
        Ja naapureille ihan tiedoks et hommaan kohta tonne pihalle maamoottorin joka jytkyttää sähköä kämppään yötä päivää ja siihen jytinään onki sitte kiva koittaa nukkua! Sitäpä ei mikään laki ja sääntö estä, soitteleppa siinä sitte polliisille!


      • Retku
        Jokela200 kirjoitti:

        Niin maan perkeleesti ku meikäläinen asuu viel ihan ok talossa josta ite makselen joka kuukausi pankkilainaa!
        Kyllähän mä ymmärrän et kerros/ rivitaloissa valitellaa millon mistäki mut että ok taloalueella tuntuu toi poiliisi tuppaan herkemmin kylään ja ei ollu eka kerta, eikä tasan viiminenkää, siittä pidän huolen!
        Ja naapureille ihan tiedoks et hommaan kohta tonne pihalle maamoottorin joka jytkyttää sähköä kämppään yötä päivää ja siihen jytinään onki sitte kiva koittaa nukkua! Sitäpä ei mikään laki ja sääntö estä, soitteleppa siinä sitte polliisille!

        sitä naapureiksi on olemasnas.


      • valitusta
        Jokela200 kirjoitti:

        Niin maan perkeleesti ku meikäläinen asuu viel ihan ok talossa josta ite makselen joka kuukausi pankkilainaa!
        Kyllähän mä ymmärrän et kerros/ rivitaloissa valitellaa millon mistäki mut että ok taloalueella tuntuu toi poiliisi tuppaan herkemmin kylään ja ei ollu eka kerta, eikä tasan viiminenkää, siittä pidän huolen!
        Ja naapureille ihan tiedoks et hommaan kohta tonne pihalle maamoottorin joka jytkyttää sähköä kämppään yötä päivää ja siihen jytinään onki sitte kiva koittaa nukkua! Sitäpä ei mikään laki ja sääntö estä, soitteleppa siinä sitte polliisille!

        Onpahan poliisit naapurin pyynnöstä käyneet jopa klo 18.30 lauantaiehtoosti oven takana! Hiljaisuus taloyhtiöissä alkaa yleensä klo22, joten jos ennen sitä haluaa nukkua, niin kannattaa ostaa korvatulpat. Ja jos niin hirveesti muutenkin naapureiden hälinä häiritsee, kannattaa muuttaa korpeen johonkin mökkiin! Meillä kun pidetään aika tarkkaankin siitä kiinni, että hiljaisuusaikana ei metelöidä, niin ottaa rankasti pannuun tommoset naapurit. Ja sekin ottaa pannuun kun rupee vuokralaiset hyppii osakkeenomistajien nenille..!


    • Lysmiaho

      olisi syytä opetella!

    • simo ilmari

      ..ne lähtee ruottiin ensiksi siittä pahimmasta päästä.

      notta sikäli

    • Hyvä

      Tosi hyvä ,että Poliisi toimii. Häiriköt pitää saada kuriin. Naapuri voi olla esimerkiksi menossa aamulla aikaisin töihin.

      • ja voi

        Voi mennä aamulla töihin voi. Mutta jos viikonloppuna vähän bilettää niin saa kyllä bilettää. Jos naapuri ei saa unta muuttakoot maalle. heikkohermoiset ne on jotka ei unta saa vaikka naapuris 22.30-11.30 välisenä aikana vähän jumputtaiskin. Täytyy ihmisten saada elää että ei aina ahdasmieliset ole päättämässä ja poliiseja soittelemassa . Kylä näin on.


      • .................
        ja voi kirjoitti:

        Voi mennä aamulla töihin voi. Mutta jos viikonloppuna vähän bilettää niin saa kyllä bilettää. Jos naapuri ei saa unta muuttakoot maalle. heikkohermoiset ne on jotka ei unta saa vaikka naapuris 22.30-11.30 välisenä aikana vähän jumputtaiskin. Täytyy ihmisten saada elää että ei aina ahdasmieliset ole päättämässä ja poliiseja soittelemassa . Kylä näin on.

        sulla ei ilmeisesti ole lapsia...


      • hemu
        ja voi kirjoitti:

        Voi mennä aamulla töihin voi. Mutta jos viikonloppuna vähän bilettää niin saa kyllä bilettää. Jos naapuri ei saa unta muuttakoot maalle. heikkohermoiset ne on jotka ei unta saa vaikka naapuris 22.30-11.30 välisenä aikana vähän jumputtaiskin. Täytyy ihmisten saada elää että ei aina ahdasmieliset ole päättämässä ja poliiseja soittelemassa . Kylä näin on.

        näitä ihme kusipäitä aina nousee jostain , jotka ei tajua , että joukkoomme kuuluu myös vuorotöitä tekeviä ihmisiä , joilla ei aina olekaan se viikonloppu vapaana ja mahdollisuus osallistua naapureiden musiikin kuunteluun.
        nämä ymmärtämättömät häiriköijät vois vaikka ostaa korvakuulokkeet, saa soittaa huoletta.
        epäilenpä , että nämä häirityksi tulleet surevat lähinnä huonoa äänentoistoa,vanhaa harman-kardonia huudatetaan yömyöhällä keskikaljatokkurassa.


      • itke
        hemu kirjoitti:

        näitä ihme kusipäitä aina nousee jostain , jotka ei tajua , että joukkoomme kuuluu myös vuorotöitä tekeviä ihmisiä , joilla ei aina olekaan se viikonloppu vapaana ja mahdollisuus osallistua naapureiden musiikin kuunteluun.
        nämä ymmärtämättömät häiriköijät vois vaikka ostaa korvakuulokkeet, saa soittaa huoletta.
        epäilenpä , että nämä häirityksi tulleet surevat lähinnä huonoa äänentoistoa,vanhaa harman-kardonia huudatetaan yömyöhällä keskikaljatokkurassa.

        Aina joku menee töihin johonkin aikaan. Pitäiskö kaikki melua tuottava toiminta sitten lopettaa ? Liikenne,rakentaminen,lentokoneet ym. Vetäkää nyt vain peitto vähän syvemmälle päähän mikäli haluatte nukkua tai laittakaa earit korville ja antakaa muiden ihmisten elää, tiukkapipoiset ja ahdasmieliset unikeot !


      • tekemistä kuin
        itke kirjoitti:

        Aina joku menee töihin johonkin aikaan. Pitäiskö kaikki melua tuottava toiminta sitten lopettaa ? Liikenne,rakentaminen,lentokoneet ym. Vetäkää nyt vain peitto vähän syvemmälle päähän mikäli haluatte nukkua tai laittakaa earit korville ja antakaa muiden ihmisten elää, tiukkapipoiset ja ahdasmieliset unikeot !

        häiritä' naapureita möykkämusiikilla?
        Mahdat olla yksinkertainen ja vähän vaille jäänyt.


      • pelle!
        itke kirjoitti:

        Aina joku menee töihin johonkin aikaan. Pitäiskö kaikki melua tuottava toiminta sitten lopettaa ? Liikenne,rakentaminen,lentokoneet ym. Vetäkää nyt vain peitto vähän syvemmälle päähän mikäli haluatte nukkua tai laittakaa earit korville ja antakaa muiden ihmisten elää, tiukkapipoiset ja ahdasmieliset unikeot !

        Sun äänentoistolaitteet on sitä luokkaa et kukaan muu ei jaksa kuunnella sun kanssas nylon beattii peililasit päässä ja leikkii "viileet"! Jos sä kävisit esim. joskus hommis niin sul olis sit varmaan varaa vaiks omakotitaloon ja saisit rauhas soitattaa sitä teinimusaas...


      • kannnata
        pelle! kirjoitti:

        Sun äänentoistolaitteet on sitä luokkaa et kukaan muu ei jaksa kuunnella sun kanssas nylon beattii peililasit päässä ja leikkii "viileet"! Jos sä kävisit esim. joskus hommis niin sul olis sit varmaan varaa vaiks omakotitaloon ja saisit rauhas soitattaa sitä teinimusaas...

        Ei mun kannata ostaa omakotitaloo kun olen reissuhommis. Tulin justiinsa jouluksi kotiin Kuwaitista jossa olin 2 kuukauden komennuksilla. ja mitä omakotitalon ostoon tulee niin voisin Porista ostaa niitä vaikka heti ainakin 5 käteisellä . Mutta poppia soitan niin että seinät ryskyy aina kun olen Suomes ja otan muutenkin ilon irti elämästä toisin kuin eräät näköjään...


      • peepee
        kannnata kirjoitti:

        Ei mun kannata ostaa omakotitaloo kun olen reissuhommis. Tulin justiinsa jouluksi kotiin Kuwaitista jossa olin 2 kuukauden komennuksilla. ja mitä omakotitalon ostoon tulee niin voisin Porista ostaa niitä vaikka heti ainakin 5 käteisellä . Mutta poppia soitan niin että seinät ryskyy aina kun olen Suomes ja otan muutenkin ilon irti elämästä toisin kuin eräät näköjään...

        heppu käynyt 2kk komennuksella kuwaitissa , ostaa 5-ok taloa.
        olen itsekin työskennellyt em. kohteessa,insinöörin koulutukseni avuin.
        tunnut olevan kultaakin kalliimpi superman , mitähän kaikkea kuuluu toimenkuvaasi.


      • Kuwaitia
        peepee kirjoitti:

        heppu käynyt 2kk komennuksella kuwaitissa , ostaa 5-ok taloa.
        olen itsekin työskennellyt em. kohteessa,insinöörin koulutukseni avuin.
        tunnut olevan kultaakin kalliimpi superman , mitähän kaikkea kuuluu toimenkuvaasi.

        Kuwait tyyppi ei varmaan edes tiedä missä Kuwait on. Luulenpa, että työvoimatoimisto ja sosiaaliluukku ovat tutumpia paikkoja.


      • Idiootti !
        peepee kirjoitti:

        heppu käynyt 2kk komennuksella kuwaitissa , ostaa 5-ok taloa.
        olen itsekin työskennellyt em. kohteessa,insinöörin koulutukseni avuin.
        tunnut olevan kultaakin kalliimpi superman , mitähän kaikkea kuuluu toimenkuvaasi.

        En maininnut että tuolla kahden kk.n komennuksilla ostaisin 5 ok-taloa. Olen tehnyt reissuhommia nyt yhteensä 6 vuotta. Saudi-arabia,Kuwait,Irak,Jemen,Arabiem. mm. nämä mainitakseni mutta tästä ei ollut kysymys vaan siitä että minä ainakin teen silloin kun olen omassa kodissani mitä haluan. Vaikka sitten soittaisin rokkia koko yön. En ressaa naapureista. Piste.


      • hauska kaveri olet:)
        Idiootti ! kirjoitti:

        En maininnut että tuolla kahden kk.n komennuksilla ostaisin 5 ok-taloa. Olen tehnyt reissuhommia nyt yhteensä 6 vuotta. Saudi-arabia,Kuwait,Irak,Jemen,Arabiem. mm. nämä mainitakseni mutta tästä ei ollut kysymys vaan siitä että minä ainakin teen silloin kun olen omassa kodissani mitä haluan. Vaikka sitten soittaisin rokkia koko yön. En ressaa naapureista. Piste.

        tosiaan:)hymyt sulle:D kirjoituksesta päätellen oot aikas nuori vielä.tottakai bilettäminen ja äänen aikaan saaminen tuo sulle mielihyvää,voit tehdä niin koska luulet että se on ok! ja säkin oot tietinkin omasta mielestäs tosi cool myös ja luulet voivas tehä niin kuis tykkäät ja kiva kun naapuritkin huomaa koska olet kotosalla:)niin meilläkin aikoinaan,isona elkeellä tultiin kotiin ja kaikki hommat tehtiin"suureen ääneen,elettiin leveinä,sen reppukaverin mukaan,ääntä maailmaan vaan,muista viis!oltiin parempiakin mukamas"hahhah sanon minä!Nyt on ukko hiljaa, ku valittavana oli joko minä perhe taikka highway!
        15-vuoden kokemuksella voin sanoa et on kahta lajia reissumiehiä,toiset oppii ja toiset jatkaa matkaansa yksinään tehden samat virheet aina uudelleen ja uudelleen!
        Toivon että olet sitä fiksumpaa lajia ihan oman itsesi vuoksi taikka säästääksesi sitä toista osapuolta hukkaamasta elämäänsä moiseen.

        et todellakaan pysty paukauttamaan ovea kiinni lujaa, kun tiedät lapsesi nukkuvan vaunuissa oven vieressä, se on fakta!

        tärkeätä työtä teette, niin kuin kaikki työtätekevät!ei huonompaa eikä parempaa!that`s it!
        kaikista ei tarvitse pitää, mutta jokaisen kanssa on tultava toimeen ees hetkittäin:)


    • näköradiomies

      Oletko koskaan käynyt oman

      taloyhtiön kokouksissa ?

      • Jokela200

        Onhan meillä noita kokouksia harvase päivä!
        Satutaan kuule omistaan tää ok- talo jossa asutaan!
        Että sitä rataa ollaan tapetoitu ja muutaki remppaa tehty =)!!!!


    • Moilanen naapurista...

      Aina on joku, joka valittaa naapureista elivät ne sitten miten tahansa, hiljaa tai äänekkäästi tai siltä väliltä. On olemas kyttääjiä joilla ei ole muuta elämää kuin naapurien sauraaminen tai sitten on niitä (yli)kuuliaisia kansalaisia jotka soittelee poliisille pienimmästäkin järjestyshäiriöstä..

      Toisaalta kyllä itteäänkin vituttaa jos naapurista kuuluu jytäpaskamusiikkia tai äänekästä puhetta kun itse olis suunnitellut nukkuvansa. Puhumattamakaan jos perheessä on lapsia ja kukaan ei sitten saa nukuttua metelin takia, niin siitäpä se ilo sitten perheessä kasvaa.........

      Kukin eläköön niinkuin haluaa mutta kun täällä ei olla yksin, on muita ihmisiä otettava huomioon, asui sitten kerrostalossa tai ok-talossa vuokralla tai omassa.

    • varmaa kerra viikos

      polliisit ja vartijat....kummallista että vartijat käyvät yksityiskämpis...siis näi sampolas

      • Vellamontien asukas

        on vartiointiliikkeen kanssa ilmeisesti sopimus. Meidän rapun ilmoitustaululla ainakin on vartijan yhteystiedot. Itse olen joutunut pari kertaa soittamaan vartiointiliikkelle kun valtava musiikin meteli kaikunut yöllä. Sillon ainakin tuli kaveri äkkiä ja äänestä päätellen oli ammattimies asialla :) Ilmeisesti kaikki eivät viitsi soittaa suoraan poliisille, jotenkin mukamas kynnys matalammalla kun soittaa vartijan.


      • juke
        Vellamontien asukas kirjoitti:

        on vartiointiliikkeen kanssa ilmeisesti sopimus. Meidän rapun ilmoitustaululla ainakin on vartijan yhteystiedot. Itse olen joutunut pari kertaa soittamaan vartiointiliikkelle kun valtava musiikin meteli kaikunut yöllä. Sillon ainakin tuli kaveri äkkiä ja äänestä päätellen oli ammattimies asialla :) Ilmeisesti kaikki eivät viitsi soittaa suoraan poliisille, jotenkin mukamas kynnys matalammalla kun soittaa vartijan.

        jos valitsee asumuismuodoksi kerros-tai rivitalon , pitäisi ymmärtää , että asumimiseen liittyy rajoittavia tekijöitä.
        riippumatta vuorokaudenajasta , on sinun huomioitava naapurisi.
        käsittämätöntä , että joku luulee , että voi huudattaa esim.soitinta koko päivän , niin ettei naapuri kuule omia ajatuksiaan , kunhan vain ei ole klo 22.00 .
        kannatas katsoo peiliin , myös em.ok-asukas!!!!


    • rökkenröl

      Rökki söimään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe