Rakennekynnet Helsingissä???

Alice

Missä Helsingissä tehdään laadukkainta jälkeä rakennekynsiä laitettaessa? Olen kuullut joistakin huonoista paikoista, joiden käsittelyn jälkeen tipit lähtevät päivässä tai parissa irti... Mutta missä tehdään parasta jälkeä?
Tietoa jakamaan!!! Sitä kaivataan!!!

100

29175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokonainen10

      Olen vihdoinkin löytänyt paikan jossa osataan. Nailfix Kruununhaassa. Olen etsinyt jo vuoden verran paikkaa missä haluaisin aina hoidattaa kynteni(akryyli) ammattitaidolla! Svetlana on nyt saanut minut koukkuun ! Hän on myös kuulema voittanut koristelakkauksen suomenmestaruuden viime vuonna ! Suosittelen mutta kannattaa varata ajoissa sillä on aika suosittu ja ilta aikoja on vaikea saada.

    • Itäsuomalainen

      Olen käynyt kaksi kertaa Hollywood Nails-nimisessä paikassa Hämeentiellä. Ystävällinen palvelu, edullinen hinta ja kestää taatusti. Ainut miinus oli eka kerralla vähän turhan leveät kynnet, mutta kun seuraavan kerran huomautin asiasta, jälki oli upeaa.
      Ensi viikolla taas Helsinkiin, toivottavasti firma on vielä samassa paikassa!

    • jennaminna

      Olen käynyt kaksi ja puoli vuotta Cosmarissa, Lauttasaaressa. Suosittelen! Kauniit, kestävät ja ohuet kynnet lasikuitumenetelmällä.

    • -s-

      LCN-geelikynnet on parhaat!katso tekijät paikkakunnittain www.lcn.fi

    • Kauniit kynnet

      Jo kohta vuoden käynyt Hollywood Nailsissa hämeentiellä. Kynnet ja koristelakkaukset kestävät 4 viikkoa, joka on minulla ollut hyvä huoltoväli. Ystävällinen palvelu kruunaa kaiken!

      • pikkutassu

        Raindropissa parhaat LCN- rakennekynnet!
        mariankadulla kruununhaassa!


    • katym

      Creative Studiossa (Mannerheimintie 55, Helsinki) on uusi tekijä, todella upeata ja laadukasta jälkeä erittäin hyvillä ja maailmankuuluilla aineilla! Suosittelen kaikille! :)

      • Glitterikoukku

        Minä olen käynyt jo noin pari vuotta HeavenlyNailsissa, Puistolassa. Geelinä on proffan geelit, jotka sopivat ainakin minulle erinomaisesti. Tiedän, että studiolla on käytössä myös CND eli Creativen brisa geeli. Asun Keravalla ja iso plussa on ilmainen parkkitila aivan studion edessä. Joskus olen mennyt junallakin, asemalta on alle 500m kävelymatka. Suosittelen!


      • ikiaikainen kynsien
        Glitterikoukku kirjoitti:

        Minä olen käynyt jo noin pari vuotta HeavenlyNailsissa, Puistolassa. Geelinä on proffan geelit, jotka sopivat ainakin minulle erinomaisesti. Tiedän, että studiolla on käytössä myös CND eli Creativen brisa geeli. Asun Keravalla ja iso plussa on ilmainen parkkitila aivan studion edessä. Joskus olen mennyt junallakin, asemalta on alle 500m kävelymatka. Suosittelen!

        Tämän suosituksen perusteella varasin ajan ja olin positiivisen ilahtunut
        olen ikuinen kynsien syöjä eli minulla ei ole kynsiä mihin kiinnittää tippejä
        Aika ajoin laitatan kynnet ja huollatan niitä kunnes kesä ja kärpäset tulevat

        Ole kokeillut useampaa tekijää ja tämä oli paras

        hinta laatu oli huippu

        Kaksi tuntia meni rupatellessa hienosti


    • Erittäin tyytyväinen

      Fleda Studio, Pohjoinen Rautetiekatu 29. Menin sinne kaverini suosituksesta ja voin lämpimästi suositella muillekin! Tekijä on Suomen mestari geeleissä ja se kyllä näkyy, kynnet on kauniit ja kestää.

      • kynnet

        Nailstation Eerikinkadulla on hyvä.


      • Nailstation-fani
        kynnet kirjoitti:

        Nailstation Eerikinkadulla on hyvä.

        Nailstationin Ulla on ihan superhyvä. Hän osaa neuvoa kynsimuotiasioissa ja persoona on aivan ihastuttava.

        Minulla kynsien huolto tapahtuu 4 viikon välein ja minulla ei ole yhtään huonoa tarinaa kerrottavana Nailstationista.

        Kynsien laitossa on todella tärkeää myös se, että se henkilö, joka ne laittaa on mukava. Itse en ainakaan jaksaisi istua montaa tuntia tekemättä mitään...


    • tsirppaa

      Moikka. itse olen tuolla käynyt nyt 3 vuotta, kynsi katkennyt sinä aikana 4 kertaa. :) Hyvin pysyy ja kauniit. Tosin noita hyviä paikkoja helsingisä on varmasti PALJON. :)

    • gvhkjk

      Valo nimisessä paikassa Kaisaniemessä minulle on tehty aina hyvät kynnet eikä hinta huimaa päätä (50-60€ ekalla kerralla). Kynsien teko kestää alusta loppuun vain 1,5h ja tosi kestävät ovat olleet

    • qwertyyyyy

      Suosittelen lämpimästi Creative studiota mannerheimintie 55, mainiota jälkeä! Huoltoväli n. 4vkoa. Useita kynsistudioita kolunneena taas en suosittele mannerheimintie 88 sijaitsevaa kynsilaittamoa, jälki kesti alle päivän!

      • juliet-86

        Queen nails/Töölö, Helsinki Suosittlen hyvät kynnet ja kestävä. Hinta edelleen tarjouksen eli halpa


      • tiutiu
        juliet-86 kirjoitti:

        Queen nails/Töölö, Helsinki Suosittlen hyvät kynnet ja kestävä. Hinta edelleen tarjouksen eli halpa

        Salon Capill Nina Herttoniemessä on mahtava paikka. Todella kauniit ja kestävät kynnet ja kohtuuhinnalla.. Ja siellä ei tarvitse istua koko päivää, alusta asti kun tehtiin kesti 1,5 h ja huolto reilu tunti, sieltä saa myös ihania koristeluja, suosittelen! lisäksi siellä ei tehdä niillä tipeillä vaan geelillä jatkeet, kestää paljon paremmin.


      • creativen kynnet

        Anteeksi vähän aiheen vierestä, mutta kysyisin qwertyyyyy:ltä ja manskulilta että kuka siellä Creative studiossa nykyään tekee kynsiä ja onko ihan säännölliset aukioloajat?
        Olen käynyt ko paikassa aikoinaan, ja kypsyin kun tekijä vaihtui parin kuukauden välein ja välillä puhelut ohjautuivat jonnekin maahantuojalle joka sanoi ettei vapaita aikoja ole, ja kun kurkin ohi kulkiessani ikkunoista niin siellä ei ollut ikinä ketään, siis paikka oli aina kiinni ennen kun sinne ilmestyi taas joku uusi tekijä. Suoraan sanoen todella epäilyttävää touhua.


      • 28

        en maksaisi noista tota hintaa kyllä...uhhuuhhhh!


      • miuhku
        tiutiu kirjoitti:

        Salon Capill Nina Herttoniemessä on mahtava paikka. Todella kauniit ja kestävät kynnet ja kohtuuhinnalla.. Ja siellä ei tarvitse istua koko päivää, alusta asti kun tehtiin kesti 1,5 h ja huolto reilu tunti, sieltä saa myös ihania koristeluja, suosittelen! lisäksi siellä ei tehdä niillä tipeillä vaan geelillä jatkeet, kestää paljon paremmin.

        mitkä ovat kohtuuhinnat? asun lähellä ja ajattelin piipahtaa tuolla...:)


      • töyhy

        mun mielestä ihan hyvät hinnat, halvalla saa vaan valitettavasti paskaa.... :/


      • ---
        28 kirjoitti:

        en maksaisi noista tota hintaa kyllä...uhhuuhhhh!

        Se hinta on ihan ook,jos ne kynnet on oikein ja kaunisti tehty ja pysyy.. Kyllä,voi lähtea laitamaan kynsia halvemalla,jotka esim. tekee kiinalaset,mutta kun tosi paljon halooja tule hygienisesta tasosta (se on tosi tarkea asia) ja pysyvyydestä.
        Jokainen valitse itse, maksako hän enemmän ja saa hyvän ja oikean palvelun tai maksaa vähemmän ja saa kynnet pariks päiväks,
        Itse en varmasti lähtis kynsiteknikona tekemään kynsia esim 30 eurolla. Hyvät materiaalit maksavat paljon.


      • 23

        Kyse ei tosiaankaan ollut halpa versus kallis versus huono laatu! En henkilökohtaisesti maksaisi edellä mainitulla sivulla olevistä kynsistä 80-100 euroa. Ei ainakaan kuvien perusteella. Ihan peruskynnet ovat noin 50-60 euron arvoisia. Enkä tosiaan maksaisi vain siitä että tekee Creativen aineilla:D Mutta se on ihan mun oma mielepide:)


      • tähän jää koukkuun:)

        Kävin otattaa kynnet tuolla noin kuukausi sitten ,tuli aivan ihanat! :) Ja ennen kaikkea on niin luonnollisen näköiset että duunikaveri (joka jostain syystä on ollut aina vastaan tekokynsiä/rakennekynsiä) mietti jospa Hänkin kävis ottaa! :D suosittelen!


      • British fake nails
        --- kirjoitti:

        Se hinta on ihan ook,jos ne kynnet on oikein ja kaunisti tehty ja pysyy.. Kyllä,voi lähtea laitamaan kynsia halvemalla,jotka esim. tekee kiinalaset,mutta kun tosi paljon halooja tule hygienisesta tasosta (se on tosi tarkea asia) ja pysyvyydestä.
        Jokainen valitse itse, maksako hän enemmän ja saa hyvän ja oikean palvelun tai maksaa vähemmän ja saa kynnet pariks päiväks,
        Itse en varmasti lähtis kynsiteknikona tekemään kynsia esim 30 eurolla. Hyvät materiaalit maksavat paljon.

        Mä muutan just takas suomeen Briteistä, oon tottunut maksamaan alta 40 puntaa (48 e)/kynsien laitto. Halvin mitä oon Lontoossa löytänyt oli 15 puntaa (18 e), eikä ollut mitään paskaa edes. Tosi naturellit ja ei katkennut/irronnut, kunnes irroitettiin 4 viikon päästä. Toinen vakkaripaikka otti 28 puntaa (33,6 e), mutta silti halvempi studio on hitusen parempilaatuisempi. Ne on noita aasialaisia maahanmuuttajia tietenkin, mutta hyvää jälkeä oli. Ei ollut paljon eroa ensimmäisiin geelikynsiini, jotka otatin suomessa (80 euroa) Onko se nyt ihan totta että Helsingissä menee kerran kuussa 50-100 euroa hyviin kynsiin?? Mielummin ostan täältä materiaalit jostain ja opiskelen itse :D Vitsi vitsinä. Täytyy näistä sitten kai luopua, kun näin huippuhintaisia ovat... Tietääkö kukaan syytä tähän huimaan hintaeroon? Tiedän että Suomessa maksetaan kovemmat työntekijäverot yms mutta kysäisin opiskelleelta tutulta, joka hänkin pyysi 50 euroa.


      • 31
        British fake nails kirjoitti:

        Mä muutan just takas suomeen Briteistä, oon tottunut maksamaan alta 40 puntaa (48 e)/kynsien laitto. Halvin mitä oon Lontoossa löytänyt oli 15 puntaa (18 e), eikä ollut mitään paskaa edes. Tosi naturellit ja ei katkennut/irronnut, kunnes irroitettiin 4 viikon päästä. Toinen vakkaripaikka otti 28 puntaa (33,6 e), mutta silti halvempi studio on hitusen parempilaatuisempi. Ne on noita aasialaisia maahanmuuttajia tietenkin, mutta hyvää jälkeä oli. Ei ollut paljon eroa ensimmäisiin geelikynsiini, jotka otatin suomessa (80 euroa) Onko se nyt ihan totta että Helsingissä menee kerran kuussa 50-100 euroa hyviin kynsiin?? Mielummin ostan täältä materiaalit jostain ja opiskelen itse :D Vitsi vitsinä. Täytyy näistä sitten kai luopua, kun näin huippuhintaisia ovat... Tietääkö kukaan syytä tähän huimaan hintaeroon? Tiedän että Suomessa maksetaan kovemmat työntekijäverot yms mutta kysäisin opiskelleelta tutulta, joka hänkin pyysi 50 euroa.

        Helsingin keskustassa kovat vuokrat ;) Kallis hinta ei vielä tarkoittaa hyvää laatua...valitettavasti:(


      • vvvvvvvvvvvvvv

        Kyllä Niina sais tohon hintaan tehdä parempaa jälkeä.
        Melko ylihinnoiteltua!!!


      • 66
        31 kirjoitti:

        Helsingin keskustassa kovat vuokrat ;) Kallis hinta ei vielä tarkoittaa hyvää laatua...valitettavasti:(

        Itseasiassa ei ole kovat vuokrat stadissa. Olen kuullut ihan alle 500 euron vuokrista. Mutta auta armias jos menet espoon puolelle, siellä alkaa vuokrat vasta 700 eurosta ylöspäin....


      • duunari perheestä
        töyhy kirjoitti:

        mun mielestä ihan hyvät hinnat, halvalla saa vaan valitettavasti paskaa.... :/

        Kaikki puhuu vaan täällä halvoista hinnoista, eikö kukaan ajattele että nämä kynsitekijät saavat elantonsa siitä työstä joka on arvostettua käsityötä. 80 euroa on vähän kynsistä joihin menee aikaa ehkä puolitoista tuntia...
        Pieniä yrittäjiä pitäisi tukea suomessa, muuten kaikki isot ketjut nielaisee ne loppupeleissä.... Minä ainakin tuen pienyrittäjiä ja kannustan kaikkia joita kiinnostaa aloittamaan hommat! :)


      • Zzanna
        vvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:

        Kyllä Niina sais tohon hintaan tehdä parempaa jälkeä.
        Melko ylihinnoiteltua!!!

        Mene ja tee itse sitten! :D
        Mulla ainakin Niinan kynnet ollut yli vuoden ja YKSI kynsi mennyt poikki yhden ainoan kerran ja sekin omasta syystä. Mutta jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. En vaan tajua miten voit sanoa noin kun on todella lahjakas ihminen kyseessä!
        Mutta kaikille tiedoksi että minä olen ainakin tyytyväinen.
        -Sanna


      • ......
        vvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:

        Kyllä Niina sais tohon hintaan tehdä parempaa jälkeä.
        Melko ylihinnoiteltua!!!

        Galleriassaan lähes kaikki kynnet ovat turhan paksuja, kuin palloja!
        Mutta ne oranssikärkiset siinä ylhäällä keskellä on ihanasti koristellut.


    • tyytyväisin!

      Minulla ollut paljon huonoja kokemuksia kynsistä ja vihdoin löysin erittäin hyvän paikan Lapinlahdenkadulla Kampissa, Villi Vanilja, jossa tehdään LCN- geelikynsiä jotka kestää tosi hyvin ja aina saa niin hienot koristelut!

      • Ite oon ollu Niinan asiakas alkuvuodesta lähtien ja oon ollu tosi tyytyväinen. Mulla on akryylikynnet ja usein laitetaan joku ihana glitterkärki :) Tilat on kivat ja musta on mukavaa etten ole ns.liukuhihna asiakas vaan saan ihan oikeesti palvelua. Pari tuntia kuluu aina siivillä rupatellen ja kahvia juoden. Kynsiä on myös kehuttu tosi paljon just kun ne ei ole sellaset paksut majavan hännät :) Suosittelen!


      • -a
        pink-diamond kirjoitti:

        Ite oon ollu Niinan asiakas alkuvuodesta lähtien ja oon ollu tosi tyytyväinen. Mulla on akryylikynnet ja usein laitetaan joku ihana glitterkärki :) Tilat on kivat ja musta on mukavaa etten ole ns.liukuhihna asiakas vaan saan ihan oikeesti palvelua. Pari tuntia kuluu aina siivillä rupatellen ja kahvia juoden. Kynsiä on myös kehuttu tosi paljon just kun ne ei ole sellaset paksut majavan hännät :) Suosittelen!

        Kävin kans kokeilee Niinaa manskulla,olin too-siii tyytyväinen!erittäin hyvin viilatut kynnet,oon käyny monta vuotta"kokeneella"konkarilla,täytyy sanoa että näin kauniisti viilattuja muotoja en oo saanu!!!Ehdottomasti suosittelen Niinaa,tekee huolella huomaa et on kiinnostunu työstään...ei voi sanoo kaikista vuosia alalla olleista.Käyn jatkossakin,hyvii tekijöitä on oikeesti vaikee löytää!


      • minzki82
        -a kirjoitti:

        Kävin kans kokeilee Niinaa manskulla,olin too-siii tyytyväinen!erittäin hyvin viilatut kynnet,oon käyny monta vuotta"kokeneella"konkarilla,täytyy sanoa että näin kauniisti viilattuja muotoja en oo saanu!!!Ehdottomasti suosittelen Niinaa,tekee huolella huomaa et on kiinnostunu työstään...ei voi sanoo kaikista vuosia alalla olleista.Käyn jatkossakin,hyvii tekijöitä on oikeesti vaikee löytää!

        käväisin uudessa paikassa joka avattiin koulumme viereen kauniit kynteni maksoi 55e ja palvelu oli hyvä ja tyttö teki creativella akryylikynteni. aiemmin minulla ollut geelit mutta suositteli akryyliä? osaa kuitenkin asiansa kynsissä 2 väri glitterit sekä kaunis muoto. ja käyn jatkossa koska hinta on edullisempi ja ajan saa heti. Paikan nimi oli joku beauty and passion tai jotain? kalliossa kuitenkin.


      • peetun äiti
        minzki82 kirjoitti:

        käväisin uudessa paikassa joka avattiin koulumme viereen kauniit kynteni maksoi 55e ja palvelu oli hyvä ja tyttö teki creativella akryylikynteni. aiemmin minulla ollut geelit mutta suositteli akryyliä? osaa kuitenkin asiansa kynsissä 2 väri glitterit sekä kaunis muoto. ja käyn jatkossa koska hinta on edullisempi ja ajan saa heti. Paikan nimi oli joku beauty and passion tai jotain? kalliossa kuitenkin.

        www.heavenlynails.fi

        Kaveri on käynyt jo pari vuotta, minä reilun vuoden. Suosittelen. Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Kivat työntekijät ja siisti paikka.


      • i
        peetun äiti kirjoitti:

        www.heavenlynails.fi

        Kaveri on käynyt jo pari vuotta, minä reilun vuoden. Suosittelen. Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Kivat työntekijät ja siisti paikka.

        www.bluelagoon.fi
        Nuorekkas ja kiva porruka, hyvät kynnet ja hyvää hintaa :)


      • Mariellla
        minzki82 kirjoitti:

        käväisin uudessa paikassa joka avattiin koulumme viereen kauniit kynteni maksoi 55e ja palvelu oli hyvä ja tyttö teki creativella akryylikynteni. aiemmin minulla ollut geelit mutta suositteli akryyliä? osaa kuitenkin asiansa kynsissä 2 väri glitterit sekä kaunis muoto. ja käyn jatkossa koska hinta on edullisempi ja ajan saa heti. Paikan nimi oli joku beauty and passion tai jotain? kalliossa kuitenkin.

        Onnellinen rakennekynsien käyttäjä jo vuodesta 2005.
        Tosi edullinen paikka! vaihdoin tekijää kun tuttu lopetti kotona tekemisen allergian vuoksi. sain tänne kaverilta suosituslapun niin huolto maksoi vaan 45e ja poisti kokonaan vielä vanhat ja laittoi uudet samaan hintaan!!! Hienoimmat kynnet ikinä huomaa että on tehnyt ennenkin.. kannattaa katsoa kuvia valmiiksi netistä jos haluaa koristelut koska täällä ei ollut ollenkaan koristelumalleja mutta muuten hyvin laaja koristevalikoima ja värejäkin löytyi lähes kaikkia. Plussana vielä että sai kahvia sekä katsella leffaa samalla kun istuu kynsissä. Normihinnat vähän korkeammat mutta hintansa väärti ja varmaan saa jotain alea jos enemmän käy..


      • *ae*
        i kirjoitti:

        www.bluelagoon.fi
        Nuorekkas ja kiva porruka, hyvät kynnet ja hyvää hintaa :)

        Kävin alkuun Bluelagoonissa, varmaankin vuoden verran. Työnjälki oli vähän sinnepäin. Kynnet tehtiin reilussa tunnissa ja pysyivät juuri niin pitkään. Kyllästyn kun huollon jälkeen sai mennä uudelleen käymään, tai liimailla kynsiä kotona. Myös geelaus oli paksu ja ronskin näköinen. Tämä voi tietysti olla tekijästä kiinni, mutta se kokeilee ketä viitsii.

        Vaihdoin paikkaa Aleksis Kiven kadulle Kauneus- ja kynsipiste Aleksiaan ja olen ollut erittäin tyytyväinen.


      • --
        Mariellla kirjoitti:

        Onnellinen rakennekynsien käyttäjä jo vuodesta 2005.
        Tosi edullinen paikka! vaihdoin tekijää kun tuttu lopetti kotona tekemisen allergian vuoksi. sain tänne kaverilta suosituslapun niin huolto maksoi vaan 45e ja poisti kokonaan vielä vanhat ja laittoi uudet samaan hintaan!!! Hienoimmat kynnet ikinä huomaa että on tehnyt ennenkin.. kannattaa katsoa kuvia valmiiksi netistä jos haluaa koristelut koska täällä ei ollut ollenkaan koristelumalleja mutta muuten hyvin laaja koristevalikoima ja värejäkin löytyi lähes kaikkia. Plussana vielä että sai kahvia sekä katsella leffaa samalla kun istuu kynsissä. Normihinnat vähän korkeammat mutta hintansa väärti ja varmaan saa jotain alea jos enemmän käy..

        mielenkiintoista...
        Miten voit olla asiakkaana siina paikassa 5v,jos paikka on tavallaan vasta aloitanut tänä vuonna muistaakseni?


      • shellac
        -- kirjoitti:

        mielenkiintoista...
        Miten voit olla asiakkaana siina paikassa 5v,jos paikka on tavallaan vasta aloitanut tänä vuonna muistaakseni?

        Lukutaito kunniaan... Eihän tuossa missään sanota että olisi ko. paikassa käynyt 5v, vaan että on pitänyt rakennekynsiä niin kauan.


      • lime100
        pink-diamond kirjoitti:

        Ite oon ollu Niinan asiakas alkuvuodesta lähtien ja oon ollu tosi tyytyväinen. Mulla on akryylikynnet ja usein laitetaan joku ihana glitterkärki :) Tilat on kivat ja musta on mukavaa etten ole ns.liukuhihna asiakas vaan saan ihan oikeesti palvelua. Pari tuntia kuluu aina siivillä rupatellen ja kahvia juoden. Kynsiä on myös kehuttu tosi paljon just kun ne ei ole sellaset paksut majavan hännät :) Suosittelen!

        Mä oon kans tyytyväinen, omanlaiset koristelut juuri siis sellaiset minkälaiset ite haluaa....
        Kävin ekan kerran lähellä olevassa paikassa jossa ainetta laitettiin kilokaupalla kynnen päälle ja oli aika huvittavan näköiset! :D kävelin niinan paikan ohi kotimatkalla ja varasin samantien ajan hänelle koska en olisi kehdannut olla niissä kynsissä kauempaa.
        mun arvosana siis 10

        -lime


    • todella tyytyväinen

      mä olen jo vuosia käynyt teettämässä kynnet kauneusstudio ninassa, sijaitsee vuosaaressa heti kauppakeskus Kolumbuksen vieressä kampaamo Tornissa. Tekee niin akryyli että geeli-kynnet ja pysyvät todella hyvin. mulla ollut huolto väli 4-5 viikkoa mutta sehän riippuu tietysti jokaisen omasta kynnen kasvu vauhdista. ikinä ei ole irronnut ellen itse ole jotain todella räpeltänyt. Hinta laatu suhde loistava hinnat alkaen 50€. Parasta kaikessa ei ole auki vain 9-17 vaan voit valita myös ilta-aikoja, myöhäisiäkin sekä sopimuksen mukaan viikonloppuisin la-su silloin kuin itselle sopii. siellä tehdään myös kestopigmentointeja, hiustenpidennyksiä sekä ripsiä joihin jäin samantien koukkuun...suosittelen lämpimästi.

    • pitkään etsinyt

      luin juuri kauneukeskus ninasta laitetun viestin ja käytän itse samaa paikkaa. teen 3 vuorotyötä ja aina en ehdi muilta harrastuksilta ja töiltä paikkoihin jotka menevät kiinni 7-8 aikaan illalla. nyt olen löytänyt paikan josta saan ajan sopimukwsen mukaan viikonloppuina esim la iltapäivästä kun muut liikkeet jo sulkevat oviaan tai sunnuntaisin jolloin muut paikat kiinni. sopii mulle täydellisesti ja kynnet hyvät ja edulliset moneen muuhun paikkaan verrattuna. tein yhden kerran ison virheen menin paikkaan jossa ulkomaalaiset työtekijät ja enlanninkielen taito ei ollut edes auttava. kynnet hiottiin sähkö viilalla sillä seurauksella että kynsistä ei ollut kuin ohuen ohuet enemmän nahkaa muistuttavat pohjat, siinä lähtivät kynnet ja kynsien irrottua melkein heti ei jäljellä ollut kuin pohjat ja kynsien palaneet reunat.enää en todellakaan uskalla mennä paikkaan jossa käytetään sähköistä viilaa. kynsien paraminen kesti useampi kuukausi ja meni hetken aikaa ennenkuin uskalsin edes harkita uusia. nyt olen todella tyytyväinen, mulla on kauniit kestävät rakennekynnet ja paikkaa en enää vaihda kun kunnollisen vihdoin löysin. eli hiusstudio torni kolumbuksen kauppakeskuksen vieressä toimii kauneusstudio nina. suosittelen lämpimästi.

      • Glitterikoukku

        Olen jo monta vuotta käynyt huollattamassa kynteni Heavenlynailsissa.

        Asun Keravalla ja pääsen nopeasti lahdentietä ja kehä kolmosta pitkin heavenlynailsiin, menen sitten kotiin tai tulen töihin. Heavenlynails on työmatkani varrella. Tykkään siitä, ettei tarvitse etsiä parkkipaikkaa hesan keskustasta tai viedä kalliiseen parkkitaloon, joka nostaa huoltojen hinnan huomattavasti korkeammaksi. Heavenlynailsin lähellä on todella paljon ilmaisia parkkipaikkoja ja mielestäni se on huomattava etu.

        Pelkästään sijainti ei saa minua käymään HeavenlyNailsissa, vaikka tiina naureskellen sanookin aina, että kaikki tiet vievät puistolaan - vartti kaupunkiin ja vartti lentokentälle - se riittää.

        Heavenlynailsissa on myös erittäin hyvä kanta-asiakasjärjestelmä. Minulla on meneillään jo toinen VIP-kortti. Jokainen käyntikerta kasvattaa boonusta ja se on minusta erinomaista koska me, jotka käymme uskollisesti samassa paikassa saamme oikeasti suuren hyödyn sitoutumisestamme vakioasiakkaiksi.

        Suosittelen lämpimästi Heavenlynailsia ja Tiinaa, joka on alusta asti tehnyt ja huoltanut kynteni, ripseni sekä hiukseni.


    • M.

      Kaverini suositteli mulle Salice nimista paikka, Mannerheimintie 100, aivan ihanat kynnet! Niin kaunit ja suloiset ja pysyivät tosi hyvin 4 viikko, hinta kans oli kohtuullinen- 50 eur, suosittelen. Paikka kans oli tosi söötti ja kahvia tarjoilti.

      • ---888---

        Missä kumman välissä pystytte juomaan kahvit kynsiä laitettaessa?


      • Apua tarviva !!

        Tehdäänkö kyseisessä paikassa geeli kynsiä kävin kotisivuilla mutta siellä ei lukenut hinnastossa rakennekynsiä ?? ja thdäänkö sielä koristeluita kynsiin ??? Pliis vastaa tää olis niin mun paikka joss täälä nyt rakennekynsiä ja koristekuita tehdään ???


    • t00t

      Juu ehdottomasti Kynsistudio Salicea suosittelen! Hinnat yllättävän edulliset näin laadukkaiksi kynsiksi, tekijä huolellinen ja toteuttaa toiveet! :)

    • Carita83^^

      Niin vaikeaa kun onkin löytää hyvää paikkaa viimein sen löysin!
      Etsin stilettipaikkaa ja löysin beautypassionissa haki netissä kynsimallia ja sinne jäin. huolto aina maks 70e ja joka kerta erilaiset paljon koristeluja ja kohokuvioit ym. edullisempi huomattavasti kuin moni muu paikka ja tarkka tekijä huomaa että tekee siksi koska haluaa kehittyä eikä vain liukuhihnalla. ensi viikolla otan ripset kun ovat myös edulliset 75e ja oman kynsientekijäni ripset ovat näyttäneet hyviltä myös. katsotaan mitä tulee kun on mun eka kerta..

    • kynnet

      studio glamour....suosittelen!!

    • Ihanaaa,

      mutta minä käyn aivan vuoden jo Ludviginkatulla, siellä on sellainen parturi-kampaamo , jossa on yksi erittäin hyvä kynsitekniiko. Palvelu on siellä yksi parhaista, mitä olen koskaan nähnyt. Tämä ei olisi kuin Suomessa vaan jossain etelän maassa. Täällä on niin mukavia ihmisiä töissä. Ih, minun yllätys oli suuri kun jouduin sinne menema perjantaina -tarjottiin punaviiniä: D Kynnet on muuten kestäviä ja kauniita. Olen erittäin tyytyväinen. : D Kiva paikka

    • M

      Vähän oma kehu haisee tossa yllä. Jos on sama paikka kun tää http://www.rakennekynnethelsinki.fi/ . Yhtä huonoa suomen kieltä sekä sivuilla että tuossa ylhäällä. On se kumma kun pitää tänne tulla mainostamaan...

      Itse kävin itäkeskuksessa aivan metroaseman vieressä olevassa kampaamossa jonka yhteyteen tuli myös kynsipiste. Akryylikynnet otin kun olivat niin halvat (40e muistaakseni), mutta sain pettyä. Kynnet revittiin poralla ihan piloille eikä aasialaiset tytöt kunnolla ymmärtäneet suomea. Kynsiäni taisi tehdä 3 eri henkilöä ja koristeluiden kanssa sain tapella kun eivät ymmärtäneet mitä tahdoin ja loppujenlopuksi kyllästyin ja sanoin että olkoon. Lakkasin sitten itse kotona myöhemmin. En todellakaan suosittele tätä paikkaa. Tuli tuosta hommasta ihan mieleen World Nails itäkeskuksessa. Ihan samanlaista meininkiä ja kakanmaku suussa kipeät kynnet.

    • Hohhoijaa

      Kävin huollossa Pikku-Huopalahden Studio Glamourissa, jonne saa mm. Citydealin kautta halpoja geelikynsiä. Hutaistiin puolessa tunnissa kynnet. Epäsiisti paikka. Tekijä osasi muutaman sanan suomea.
      Maksoi 55e (ranskalainen). Maksaa voi vaan käteisellä ja kuitista tietoakaan. Eipä tarvi mennä enää!!

    • suosittelen

      Kävin ite manskulla pinkyinky nimisessä paikassa. Nuori tyttö on alkanu tekee kauneushoitolan tiloissa rakennekynsiä. Kynnet makso 75€ koristeluilla ja tuli kyl mieluiset :) ainut vaan ettei siel ollu viel mahdollisuutta maksaa kortilla (on kuulemma tulossa), mut sain silti käteiskuitin. Suosittelen kokeileen koska noin edullisesti kuitenki sai!!

    • Sade

      Tämä paljon kehuttu paikka Mannerheimintiellä, jossa työskentelee Niina, on huonoin paikka, missä olen ikinä käynyt. Perui varaamani ajan kahdesti, ensimmäisellä kertaa n. tuntia ennen aikaani, hänellä oli kuulemma flunssa, nopeasti yllätti, ettei voinut iltapäiväaikaani perua esim. jo aamulla. Toisen kerran perui sentään puolen päivän maissa, taas hänellä oli flunssa. No sitten kolmatta varausta ei peruuttanut. Kun saavuin, hänen täytyi hoitaa ensin joku keskustelu ystävänsä kanssa loppuun, sitten piti keittää vielä kahvi, että sai juodakseen. No sitten itse asiaan, halusin ranskalaisen, ja ranskalaisen päälle valkoista glitteriä, pohjatyötä ei tehty juurikaan, kädet pestiin ja katteli vähän kynsiä, tipit kiinni ja sit pikku viilailu ja geeliä päälle, ei mitään pohjustusaineita. Geelikerroksia oli aivan liikaa ja lopputuloksesta tuli aivan muhkurainen. Asiasta huomautin, sanoi, että aina siitä tulee, kuuluu olla. Joopa joo. No hioi kuitenkin niitä vähän paremmiksi. En vain enempää enään edes jaksanut valittaa, koska oli jo kyllästynyt istumiseen, vaan maksoin kiltisti, hintä muistaakseni oli n. 100e. Aika kallis mielestäni, ihan muutenkin kynsistä, mutta saati puoskarin työstä. Kun lähdin ovesta katsoin kellooon, kynsiä oli tehty n. 3h 45min, eli aivan liika kauan, normaalisti pitäisi mennä 1,5-2h. No kotimatkallani yksi kynteni alkoikin jo lohkeilla jo, alle viikossa lähemmäs kaikki kynnet olivat lohkeilleet. Laadukasta! Kyllä ketutti! Soitin hänelle ja kerroin, että eivät ole kestäneet. Niina ehdotti seuraavana päivänä aikaa joskus puolen päivän aikaan, sanoin, että minulle ei sovi kuin iltapäivät. Ja tähän hän sitten tokaisi, No sitten ei ehdi takuuhuoltoon, seuraavat ajat menee ens viikolle, mut varataanko nyt ihan normaali hultoaika sitten? Vastasin, EI! Oliko nyt seuraava vai sitä seuraava päivä, kun menin paikkaan iltapäivällä ja pyysin rahojani takaisin. Rahojen palautus ei onnistunut kyllä helpolla, mutta puolen tunnin valitus puoleltani auttoi asiaa ja sain omani takaisin, sillä ehdolla, etten enään koskaan mene sinä. Kuvitteliko vielä, että olisin tulossa udelleen? Täh? Mut tässä mun romaani käynnistä Niinan luona.

      Toivottavasti, edes joku jaksoi lukea tämän loppuun, eikä vahingossakaan eksy tuohon paikkaan! :)

      ps.Thaikku paikatkin tekee parempaa jälkeä ja heidän hintansa on 30e:n luokkaa.

      • M.

        Mannerheimintie 100, Salicessa ei ole koskaan ollut töissä Niinan nimistä henkilöä, nyt sulla on väärä tieto.


    • tp
    • Ei ikinä enää

      Teetin geelikynnet Studio Glamourissa. Lopputulos oli oikein kaunis, mutta jo kahden (2!) päivän päästä ensimmäinen kynsi putosi pois, vaikkei kynsiin kohdistunut erityistä painetta. En myöskään voinut mennä "valittamaan" sillä kynsieni tekijä oli saamani lapun mukaan vain hyvin satunnaisesti paikalla! Samaa ihmettelen aiemman kommentoijan kanssa, että maksun pystyi suorittamaan vain käteisellä!

    • Annika Annika

      No mun kynsiteknikko on Anneli Nailluxista ja ihan oikeasti paras! Suosittelen!
      Katso kuvia: www.naillux.fi

    • tyytymätön asiakas

      Kävin myös Studio Glamourissa enkä voi kyllä kehua paikkaa. Huonoimmat kynnet mitä mulle on tehty. Heti seuraavana päivänä jo ilmaa reunoissa ja osa geeleistä lohkeaa kärjestä...!! Rosoiset reunat, vinot ja epäsymmetriset ranskalaiset, kuplia ja epäpuhtauksia geelissä. Mitäpä muuta voi odottaa tunnissa tehdyistä kynsistä...

    • Timangi Beauty hyvä

      Kallion Pausessa tekee Maiju aivan loistavia kynsiä, kestävät pidempään siistinä kuin mitkään muut kynnet mitä mulle on laitettu. Kaunista jälkeä. Eivät irtoa viiden viikon jälkeenkään vaikka mulla ne on aika kovassa käytössä. Suosittelen!

    • Timangi Beauty huono

      Mä taas en suosittele Pausea. Kynnet ei kestä mulla edes päivää.

      • ?

        Kannattaa varmaan mennä kertomaan se Tekijälle. Hän varmasti arvostaisi sitä ja voisi kokeilla toisia tuotteita, jotta sinunkin kyntesi pysyisivät. Ei varmaan paljon pysyyvyyteen auta täällä huutelu.


      • TB huono
        ? kirjoitti:

        Kannattaa varmaan mennä kertomaan se Tekijälle. Hän varmasti arvostaisi sitä ja voisi kokeilla toisia tuotteita, jotta sinunkin kyntesi pysyisivät. Ei varmaan paljon pysyyvyyteen auta täällä huutelu.

        Mistäs tiedät vaikka olisinkin kertonut tekijälle? Vastasin vaan kun kysyttiin missä on hyvää jälkeä. Se ei kait ole kiellettyä keskustelupalstalla? Pausessa muuten on aika kalliit hinnat joten pysyvyyttä toivoisi kyllä.


    • ?

      Niin aivan, en tiedäkkään, mutta kokeilitteko eri tuotteita jos kerroit? Itse olen kiertänyt monta monituista paikkaa ja tuotetta. Ja kokemuksella ja alan ammattilaisena olen huomannut, että joku sopii jollekkin ja toinen taas sitten ei. Luonnonkynsi on jokaisella erilainen ja rakennekynsien pysyvyys riippuu melkopitkälti siitä. Toisille sopii x tuotr ja toiselle y. Toiselle akryyli ja toiselle geeli. Itselläni on hyvin kuiva kynsi joten geelit pysyy hyvin. Kävin itse joskus maijulla ja huoltoväli 5 vk, koska kynteni kasvaa niin hitaasti. Mielestäni paras tapa löytää itselle sopiva tekijä ja tuotteet on vain kokeilu eri paikoissa. Vaikka se puuduttavaa aluksi on.

      • TB huono

        Anteeksi vaan mutta kynsistudioissa harvoin tehdään kahdella eri geeli merkillä. Pausessa on proffan geelit, enkä välttämättä menisi ekana ehdottamaan yrittäjälle että hänen on otettava myös toiset geelit meikäläisen takia. Voi vähän käydä kalliiksi. Eikä luonnollisestikkaan kuulu sinulle miten asian ratkaisimme.


    • ?

      Eikun tarkoitin saman merkin tuotteita, mutta niitäkin on erilaisia :)

    • BestNails

      Tässä pari paikkaa:


      www.perfect.lady.webs.com

      www.calutte.fi

    • Vaativako?
      • BeautyNina

        Hiusstudio Torni; Kauneusstudio Beauty Nina!! Paras paikka ikinä, ensiksi kävin thaikku/ulkomaalaisissa laittamassa, mutta siellä omat kynnetkin tuhotaan joten kävin kokeilemassa 2 vuotta sitten Nina:n luona ja ehdottomasti paras paikka! Hinnat ovat kohtuu hintaisia mutta tulos on aina ollut hyvää ja aina kauniiden kynsien ja kestävien kynsien kanssa mennyt se 4-5vk ennen huoltoa. Nyt 2 vuotta käynneenä SUOSISTTELEN EHDOTTOMASTI tätä paikkaa :) aivan ihana ihminen tuo nina ja aikoja saa todella hyvin niin arki kuin vklp:kin :)


      • laura
        BeautyNina kirjoitti:

        Hiusstudio Torni; Kauneusstudio Beauty Nina!! Paras paikka ikinä, ensiksi kävin thaikku/ulkomaalaisissa laittamassa, mutta siellä omat kynnetkin tuhotaan joten kävin kokeilemassa 2 vuotta sitten Nina:n luona ja ehdottomasti paras paikka! Hinnat ovat kohtuu hintaisia mutta tulos on aina ollut hyvää ja aina kauniiden kynsien ja kestävien kynsien kanssa mennyt se 4-5vk ennen huoltoa. Nyt 2 vuotta käynneenä SUOSISTTELEN EHDOTTOMASTI tätä paikkaa :) aivan ihana ihminen tuo nina ja aikoja saa todella hyvin niin arki kuin vklp:kin :)

        Käytätkö akryyli vai geelikynsiä?


    • ei tänne!!

      http://www.rakennekynnethelsinki.fi tätä paikkaa EN suosittele kenellekään työnlaatu on todella vaihtelevaa välillä ollut ihan hyvääkin mutta läheskään aina EI! Asiakaspalvelu on erittäin huonoa, välillä väsyttää ja omien juhlimisten ja mies-seikkailujen kertominen menee kynsien tekemisen edelle ja se näkyy työnlaadusta, eikä myöskään omia virheitä suotuta korjaamaan, asiakas on aina väärässä. näistä syistä vaihdoin paikkaa beatyninaan ja nyt oon ollut tyytyväinen joka kerta jo ylivuoden!!

      • harmitti ja suututti

        Itelle kävi jäi kans pahamieli Liisin kanssa asioinnista. aikaisemmin oon ollu tyytyväinen palveluun ja kynsiin, mutta viime huollosta jouduin antaa negatiivista palautetta (ystävällisesti tietenkin) koska lakkaus ei kestänyt kun muutamia päiviä, ei tullut mitään vastausta neljään viikkoon, jolloin turhauduin ja peruin seuraavan huollon ja päätin laittaa vielä uudestaan palautetta (edelleen ystävällisesti) . Ja nopeasti vastaus tulikin ikävä kyllä hyvin ikävään sävyyn kirjoitettu ja siinä paheksittiin palauteen laittoa palautelaatikon kautta, kerrottiin myös kuinka muilla asikkailla olut sama ongelma tämän tietyn lakkauksen kanssa ja että on heille korvannut asian uusilla kynsillä (ilmaiseksi, niinkuin minusta tässä tapauksessa kuuluukin). Minulle ei kuitenkaa tarjottu enää uutta huoltoa asian korvaamiseksi.
        jäi tosi pahamieli koko asiasta ja siks täällä etsinki uutta paikkaa huollolle.


    • misslis

      /www.misslis.fi/

    • Hyvät tuli
    • Pinky_2012

      Pinky Inkin kuvagallerian kynnet ei oo kovin kauniita... kynnet on monessa kuvassa paksut kuin koppakuoriaiset olis omien kynsien päällä. Sorgen.

    • Jos haluat hyvät ja kestävät kynnet niin Hakaniemessä on Kauneushoitola Lähde-Spring www.lahdespring.fi. heli Huhtanen on tehnyt vuosia LCN-geelikynsiä ja kestävät jopa yli 6 vk!Tekee myös käsinmaalaukset, kolmiulotteiset koristelut ja hoitaa samalla kynsinauhat aina huollonkin yhteydessä! Kauneushoitolapalvelut myös samasta paikasta:brasilialainen sokerointi, ripsienpidennykset, kasvohoidot ym.

    • TOP CUT

      Itse olen laittattanut kynsiäni jo pidemmän aikaa Eiran sairaalan lähellä olevassa Top Cutissa. Sehän on lisäksi parturi-kampaamo, mutta kynsistä tulee kyllä silti aivan niin kestävät ja hyvät kuin vain mahdollista minulle.

      Olen ennen laittanut kynsiä muutamissa paikoissa, mutta kynnet ovat menneet todella nopeasti huonoksi, katkailleet tms. Katkeiluun vaikuttaa toki sekin, että kynteni joutuvat usein koville mm työni takia. Kuitenkin tuolla Top Cutissa kynnet ovat paljon paremmin kestäneet.

      Minun kynteni kasvavat niin nopeasti, että viimeistään kolmen viikon päästä laitosta pitää olla huoltamassa. Aina ovat katkeilematta siihen asti kestäneet, ja kestäisi varmasti pidempäänkin, jos nyt kynteni eivät vain kasvaisi näin ylinopeasti..

      Voin suositella! Niin ja siellä tosiaan tehdään kynnet LCN-tuotteilla.

    • Rrronja
      • 18+14

        Valitettavasti yllä olevassa linkissä olevat kynnet ja ripset ovat kaikki huonoja. Väärin tehty, kynsissä ei ole muotoja ollenkaan ja pintä epätasainen kaikissa kuvissa. En menisi :(


    • ei enää ikinä

      HeavenlyNailsia EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN. Karseet hinnat ja uskomattoman huonoa jälkeä. Kynnet ei todellakaan pysy.

    • happynailowner

      Salon Milagro!!! Malminkatu 36, Helsinki Kamppi.

      Aivan älyttömän hyvä paikka! Valinnanvaraa kynsiin on joka lähtöön ja tekijät toteuttavat toiveet joka kerta. Olen käynyt tuolla pitkään ja saanut aina kestävät kauniit ja juuri oman näköiset kynnet. Tällä hetkellä geelikynsiin taitaa olla kampanjana -20% eli kannattaa kokeilla!
      Itsellä taas huolto viikon päästä (huoltoväli 5vk) eikä yksikään kynsi ole katkennut tai irronnut. En voi kun kehua paikkaa :)

    • Tämän viestiketjun ensimmäisessä vastausviestissä ylistetty Svetlana Leino on palannut tekemään upeita kynsiä.

      Kuvia löytyy mm. osoitteesta https://www.facebook.com/hairblackout

      Terkuin
      Mirka
      http://blackouthair.fi/

    • Noniin

      Unohtakaa Vuosaaren Tornin Niina. Kynnet paksuja, ripset hämähäkkejä.

      Fakta on, että rakennekynsissä taitoa vaativin osio on kynnen profiilin teko ja viilaus. Nämä vie aikaa. Missä ikinä saakin kynnet 50€:lla tarkoittaa että aikaa on varattu noin tunti. Tunnissa ei kerkeä muotoilemaan kynsistä kauniita. Moni käyttää paljon massaa saadakseen tasaisen pinnan, jonka seurauksena kynsistä tulee paksut mötikät.

      Pienisssä paikoissa ei välttämättä voi maksaa kortilla ihan siitä syystä, että se on yrittäjälle alkuun aika kallis sijoitus joka kerta kun korttia käytetään se maksaa yrittäjälle. Ei välttämättä tarkoita siis, että tehtäisiin pimeänä. Bisnes voi vaan olla vielä niin alussa tai niin pientä ettei korttiyhteyksien yms hommaaminen kannata. Kuittia voi toki pyytää. Käsin sen voi kirjoittaa myös.

    • En suosittele

      Unohtakaa myös Queen Nails Herttoniemessä!!!!!!
      Akryllikynsien taso on vähän niin ja näin. Eivät osaa, eivätkä jaksa tehdä kunnolla. Puhuu ja naureskelee kielellään asiakkaista, ovat välillä todella epäkohteliaita, eivätkä tervehdi. Ammattitaidolla mennään sieltä mistä aita on matalin. Hygienia ei ole hyvällä tasolla, kaikki tehdään samoilla lakoilla sormet ja varpaat, paikka on suoraan sanottuna todella likainen. Eivät kestä mitään kritiikkiä, vaikka kauniisti sanoo. En voi suositella. Onneksi edukkaasti saa hyviä kynsiä muualta, ilman vittulua :D

    • Sonjs

      Kävin siellä laittamassa akryylikynnet, mutta en TODELLAKKAAN ollut tyytyväinen.
      Kynsinauhani hiottiin punaisiksi ja ohuiksi. Sekä kynsiin alkoi tulla ilmaa seuraavana päivänä. Kolmantena päivänä irtosivat. . Eikä välineitä missään välissä desinfioitu. Kävin Shining Nailsissä jossa oli todella hyvä ja osaava palvelu. Tekivät minulle akryyli glitteri kynnet ja ovat ollut nyt 4vk ja menen seuraavaan huoltoon sinne. Tyytyväinen asiakas. Voin suositella http://www.shiningnails.fi/

    • jenni001
    • pettynyt5

      Ikävä kokemus geelikynsistä Malmi Nailsissa...
      vaihtelu virkistää ja menin oikealle kosmetologille,joka oli sitä mieltä,että omiin kynsiini on laitettu geelaus tuotteilla, jotka on tarkoitettu rakennekynsille (puhdistus kesti tunnin).Uutta geelausta ei tehty,koska kosmetologi pelkäsi kynsieni vaurioitumista näiden virheellisten käsittelyiden jälkeen,joten tehtiin tavallinen lakkaus ja minimanikyyri.Tällä yrityksellä käytössä kassakone, korttipääte ja asiakas saa kuitin,yritys löytyy myös patentti-ja rekisterihallituksen ytj:stä.Mailmi Nailsissa maksu "taskuun" ja kuitista ei mitään puhetta.,henkilökunnan koulutuksesta ei mitään tietoa ja suomen kielikin hyvin vajavaista.Mainostavat kuitenkin saaneensa palautetta,että hinta-laatu kohdallaan.

    • Pettynyt7

      Olen totaalisen tyytymätön Ristikon Salon Beauty Queensiin. Paikan omistaja pilasi kynteni poistattaessani hänellä akryylikynteni. Hän hioi akryylin poiston lisäksi omaa kynttäni jättäen kamat uurteet, ettei lakallakaan niitä pysty peittämään.

      Lisäksi omistaja tympeällä tavalla jutteli veljelleen, joka vieraili hoitolassa. Lähdetään siitä, että asiakkaan ei pitäisi joutua kuuntelemaan sellaista. Mutta tämä omistaja vielä puhutteli myös myös minua asiakkaana erittäin asiakaspalvelukyvyttömästi komentaen kuin koiraa hoidon aikana.

      Pahoitteli onneksi lopuksi, että hänellä meni pasmat sekaisin, kun ei voinut poistattaa rakennekynsiäni heille tyypilliseen tyyliin, jolloin olisin joutunut lilluttaman sormiani 20 minuutin ajan asetooniliuksessa. Jos on kunnon hiomavälineet, joita hänellä ei ollut, akryylin voi poistaa ilman asetooniliuksia kauniisti hioen niin, että oma kynsi säilyy lähes koskemattomana.

      En suosittele paikkaa!

      • Cnufd

        Beauty Queensin omistaja ei ole koskaan ymmärtänyt kynsistä mitään. Tekee kauniita ripsiä, hänen kannattaisi jättää kynsihommat kynsiammattilaisia ja keskittyä niihin ripsiin.


    • joanna877

      Olen ollut todella tyytyväinen Salon Laveenaan Ullanlinnassa. Käyttävät Biosclupture sarjaa, joka on todella laadukas ja kynnet kestää pitkään, kun geeli joustaa(lähes hajuton, itse en tuntenut mitää hajua, joka teki hoidosta miellyttävän). Ihanat nude sävyt ja paljon muita sävyjä. Kesäksi otan ehdottomasti geelauksen varpaankynsiin, niin ei tarvi murehtia lakkauksista. Suosittelen.

    • kuosma

      Kannattaa kirjautua Timma palveluun. Sieltä näet haluamasi alueen kynsipalveluita, niiden hinnat sekä myös arvosteluja. Saat varattua kyseisen sovelluksen kautta myös muita kauneuspalveluita. Erittäin kätevä, suosittelen lämpimästi! :)
      Saatte 10€ alennuksen koodilla RMFTKK

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe