APUA

apua

Kertokaa sen homosivun osoite... Siis se missä saattueen jäsenet ja vähän muutkin homoilee x) kiitos!

5

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauriel

      kiehtoo? Jotkut tytöt varsinkin on ihan innoissaan jostain Legolas/Haldir-pareista, missä pitkätukkaset androgyyniset miehet, no joo...
      Se se kai olikin se selitys... Never mind.

      • Kurreorava

        Heh. Jotenkaan en usko, että alkuperäisen viestin lähettäjä tarkoitti slashia. Homous on vaan yleensä aihe, mihin ihmiset tarttuvat tällä foorumilla tyyliin 'ei ne hahmot/näyttelijät VOI oll ahomoja!!!' Yritti varmaan saada taas keskustelun aikaseksi.

        Eikä slashissa ole mitään pahaa. Se on yksi fiktiomuoto siinä missä muutkin. Jotkut kijoittavat ja lukevat sitä, toiset eivät menisi lähelle vaikka maksaisi. Ja niin on hyvä. Suomi on vapaa maa. :D

        Voivat ihan aikuiset naisetkin olla innoissaa siitä, että miehekkäät miehet... ;)


      • Elbereth

        ...että mun mielestä se on väärin, jos nämä näyttelijät rooliasusteissaan ja maskeerauksessaan homoilee, koska se pilaa tarun arvokkuuden! Tuskin Tolkien tarkoitti, että hänen historiallisista tarinoistaan tehtäisiin mitään homojuttuja! Tuskin hänen historiantuntemuksensa on parhaiten esillä homoilussa!


      • Tigwit
        Elbereth kirjoitti:

        ...että mun mielestä se on väärin, jos nämä näyttelijät rooliasusteissaan ja maskeerauksessaan homoilee, koska se pilaa tarun arvokkuuden! Tuskin Tolkien tarkoitti, että hänen historiallisista tarinoistaan tehtäisiin mitään homojuttuja! Tuskin hänen historiantuntemuksensa on parhaiten esillä homoilussa!

        Sama täällä, no ei slashissa mitään pahaa ole, mutta se vain tuntuu niin väärälle tarinan kannalta, varsinkin kun Legolaksesta tehdään suurimmaksi osaksi vain sitä slashia. Ei siinä mitään mutta (tämä on siis mielipiteeni) se ei tee kunniaa Legolaksen hahmolle kirjoittaa siitä kaiken maailman homoilu episodeja.
        P.s siis Legolashan EI ole minun lempihahmoni... *virnuilee typerästi*


      • Fagolas

        Minä vähän luulen, että ukko Tolkienilla itselläänkin oli hieman sellainen homohuumorin pilke silmäkulmassaan, kun Legolaksen hahmoa kirjoitti. On meinaan niin gayksi vedetty tyyppi kuin olla voi: käyttää sukkahousuja ja letittää koko ajan tukkaansa, Gandalfin ilmestyessä ampuu nuolen ihan minne sattuu ja kirkuu kuin tyttö. Kehittää epäilyttävän läheisen suhteen karvaisen top-kääpiön Gimlin kanssa. Eivät toki muutkaan haltiat ihan normiheteroita taida olla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe