koskenkorvan ja finlandian hinta

Onko kenelläkään tietoa, paljonko Alkossa maksavat Koskenkorva ja Finlandia? Itse en pääse tarkistamaan, koska olen ulkomailla.
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Katso siitä samasta netistä, jota käytät tänne kirjoittaessasi.
Mutta kun et näköjään osaa käyttää sitä, niin annetaan nyt armon käydä oikeudesta:

http://www.isokaato.com/hinnasto/index.php?type=1
Ilmianna
Jaa
...en tiedä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Niin mitä et siis tiedä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Et tiedä? kirjoitti:
Niin mitä et siis tiedä?
mää mittään tiärä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Finlandia-pullossa (0,7 l) on alkoholia 40 tilavuus-% eli 0,28 l. Kun pullo maksaa 16,18 €, saadaan alkoholin litrahinnaksi 57,79 €.

Kossupullossa (0,7 l) on alkoholia 38 tilavuus-% eli 0,266 l. Kun pullo maksaa 12,91 €, saadaan alkoholin litrahinnaksi 48,53 €.

Ero on 19 % Kossun hyväksi. Se ei ole aivan vähän.

Alkoholi on molemmissa aivan samasta tuutista tulevaa viljaspriitä, laimennettu vain hieman eri väkevyyteen. Lisäksi Finlandia on jätetty kuivaksi, mutta Kossun makua on pehmennetty lirauksella sokeria (3 g/l).

Jos joku haluaa ostaa Alkosta tuota kalliimpaa Finlandiaa, niin oma on asiansa. On sitten toinen juttu, ettei alkoholi Kossussakaan suinkaan halvinta mahdollista ole. Monikin kilpailija pistää selvästi paremmaksi Alkonkin hyllyillä. Kossulla ei ole mitään muuta kilpailutekijää kuin kansallinen kulttimaine. Finlandia on puolestaan räikeästi ylihintaista tavaraa.

Itse ostan Saaremaata Virosta (sen verran kuin kirkasta viinaa ylipäänsä kaipaan).
Ilmianna
Jaa
mihin tätä tietoa tarvitset muuten.(muutenvaan ei kelpaa)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Niin ... pulloituslinjalla on yksi viinatankki ja vesihana.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

koskenkorvan ja finlandian hinta

Onko kenelläkään tietoa, paljonko Alkossa maksavat Koskenkorva ja Finlandia? Itse en pääse tarkistamaan, koska olen ulkomailla.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta