Kyllikinraitti+lähialue

opiskelija*

Eli onkos kyseinen alue vieläkin täysin rauhaton? Uskaltaako yksin muuttaa?
Mielellään tuoretta tietoa kaivataan.
kiitos!

18

2740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainaki

      ruukaavat hajottaa...

    • Varmaan

      Ole niin rauhaton, kuin Koivuharju nykyään. Varsinkin Koivuharjunkadun kerrostalot ovat ongelmapaikkoja, joita kannattaa välttää.

      • Huomattu

        Olen huomioinut samaa. Pikku räkänokka penikat terrorisoi omakotitalojen ja kerrostalojen asukkaita. Autoja ja ikkunoita rikotaan ja varastetaan kaikki mitä irti saadaan.


    • asukas

      en ole ainakaan minä puolen vuoden aikana huomannut mitään levottomuutta. naapureita näkee ehkä kerran kuussa ja viikolla on hiiren hiljasta... yksin asun, eikä kyllä pelota. :)

      paska vaan nuo autopaikat, viime yönä oli joku sankari vienyt monesta autosta lämpöroikat. en ole kuullut että olisi murtauduttu viime aikoina autoihin sisälle, mutta varmaan ihan ajan kysymys...

      • pipa

        pitääkö toi roikkien varastelu paikkansa? saisin auton käyttööni mut se taitaa jäädä siihen jos jotain häviää.


      • EPPÄILIJÄ
        pipa kirjoitti:

        pitääkö toi roikkien varastelu paikkansa? saisin auton käyttööni mut se taitaa jäädä siihen jos jotain häviää.

        Joku on näemmä saanut auton käyttöönsä . Kuka mahtaa olla antaja , liekö se kalmistontalo siinä keskuspuistokadulla . On sitä kummasteltu , kun keskellä kirkasta työpäivää seisoo kadunlaidoissa kilometrien jonoina Ferrareita . Omistajien nimiä ei löydä verotiedoista isonnuslasillakaan , outoa .


    • helev

      Ei kannate muuttaa niihin rivareihin.. Muurahaiset ongelmana!

      • jsdmg

        jaa mitkä muurahaiset? koko mun kahden vuoden aikana ei oo näkyny sellasia


      • asukas
        jsdmg kirjoitti:

        jaa mitkä muurahaiset? koko mun kahden vuoden aikana ei oo näkyny sellasia

        joo ei ole mullakaan muurahaisia näkynyt, eikä kyllä kaveritkaan ole valittaneet että heilläkään olisi.


    • Muutamuualle

      Harkitsisin hyvin tarkkaan muuttoa kyllikinraitille, huh huh.

      Asunnoissa huono ilmastointi, ja se on jaettu useamman asunnon kesken. Naapurin laittaessa ruokaa, kiertää kaikki haju omaan asuntoon. Nyt kun muurahaisia ei enää näy, on ongelmana valeskorpionit joita kyllä riittää.
      Jokaisesta ikkunasta ja ovesta vetää, vaikkakin huoltomiehelle olisi ilmoitettu, saa tiivisteiden laittoa odottaa viikkotolkulla ellei kauemminkin.
      Pihapiireissä ja pyöräteillä ajavat henkilöautot, eivät piittaa varsinkaan liikennesäännöistä. Saa olla tarkkana ettei jää alle. Eikä kukaan ei tee asialle mitään.
      Naapurit tekevät mitä haluvat. Musiikki soi joskus yötä päivää häiriten muita.
      Autot parkkeerataan pihapiiriin niin, että ne tukkivat kulkuväylän. Varsinkin talvisin omaan asuntoon piti kulkea lumipenkan kautta, kun itse huoltomies piti autoaan kulkuväylän tukkeena.
      Pihapiireissä pidetään koiria irti. Ihan sama kenen päälle koira hyökkää, sekin on asuntojen omistajalle ok..

      Kyllikinraitti 13-15 ei minkäänlaisia järjestyssääntöjä! Ja asuntojen omistaja ei tee asialle mitään.

      • Miten_

        voi kymmenen (10) vuotta olla tänään?


      • Joku_idiootti

        heränny, tai päässy laitoksesta?
        Kyllikinraitilla nykyään uudistetut ja hienot asunnot.
        Oli, tai ei! katso itse.


      • Ouluntien_Rock

        Itse tuli muutettua pois 2012 Kyllikinraitti 13:sta, ei ole näköjään mikään muuttunut siellä.
        Tosiaan tuo autoilla ajaminen pihalla on aikamoinen ongelma, itsekin meinannut alle jäädä monesti. Ja isännöitsijä... enpä jaksa edes kommentoida.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä!

        Kyllä alue on rauhoittunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä alue on rauhoittunut.

        Asuin jonkin aikaa kyllikiraitilla lasten kanssa. Oli ihan rauhallista asua, kunnes naapurustoon tuli majoitusta tarjoava forenom


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuin jonkin aikaa kyllikiraitilla lasten kanssa. Oli ihan rauhallista asua, kunnes naapurustoon tuli majoitusta tarjoava forenom

        Mä taas muutin pois huumeraitilta joksi se nimettiin kun oli monta kauppiasta. Nyt kai on rahoittunu kuulema on vielä ainaki yksi siellä entistä tamppista vastapäätä muuten on tavallisia asukkaita jotka ei aiheuta ongelmia.


    • Raine_vaan

      Kyllikkinraitti on Kemin Compton. Sinne ei ole mitään asiaa valkoihoisilla yöaikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe