Majoitusta

Löytyykö torniosta muuta majoitusta kuin Kaupunginhotelli? Onko mitään edullisempaa vaihtoehtoa?
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Tornion Gasthaus keskellä kaupunkia.
Ilmianna
Jaa
Jotkut yöpyneet kollegat ovat haukkuneet kaupunginhotellia, kehottavat yöpymään Kemissä Cumuluksessa tai merihovissa. Merihovissa olen yöpynyt pienessä kopissa eikä kiinnostaisi toiste. Myös Cumulus on tuttu muualta suomesta, perus-laatikkohotelli, samat taulut seinillä, pitää miettiä, missä kaupungissa tänään oltiinkaan. Olisiko muuta edullista ja laadukasta majoituspaikkaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
haen Torniosta vaihtoehtoista majoitusta kaupunginhotellille, ja edullisempaa. Kemin cumulukset ei kiinnosta ja merihovissa olen joskus yöpynyt ja tiedän paikan. Mikähän se semmonen Gasthaus oikein on kun sillä ei ole omia sivujakaan netissä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
alkuperäinen aloittaja kirjoitti:
haen Torniosta vaihtoehtoista majoitusta kaupunginhotellille, ja edullisempaa. Kemin cumulukset ei kiinnosta ja merihovissa olen joskus yöpynyt ja tiedän paikan. Mikähän se semmonen Gasthaus oikein on kun sillä ei ole omia sivujakaan netissä?
kyllä nettiosoite löytyy - kai vielä keskeneräinen
www.gasthaustornio.com
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä se on niin, ettei Torniossa ole vaihtoehtoisia majoitustiloja, turhaa sieltä haikailet. Yövyttävä on Kemissä, jossa esim. Hotelli Yöpuu, Palomestari ja Lumilinnahotelli ovat vaihtoehtoja muille mainituille hotelleille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kysy Haaparannalta, on ainakin komea pytinki tuo Stadshotellet! Kyllä siellä suomeakin osataan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Entinen Hotelli Tornio.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
rajan toiselle puolelle ruotsiin ja siellä haaparannan kaupungin hotelliin on laadukkaampi kuin tornion kaupungin hotelli
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Majoitusta

Löytyykö torniosta muuta majoitusta kuin Kaupunginhotelli? Onko mitään edullisempaa vaihtoehtoa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta