Kiinalaiset Horoskoopit!

murcu

Etkö tiedä mikä on kiinalainen horoskooppisi??
Kysy minulta. Tiedän kaikki kiinalaiset horoskoopit. Eikun kyselemään!!

51

9568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scorppíooní

      Joo mä oon scorppis mikä mun kiisalainen horoskooppi on?(oon syntyny lokakuun 25 päivä)

      • murcu

        Tarvitaan vuosi!! ilmoita se niin sitten kerron!!


    • nibi

      no pitääkös paikkansa et olisin kiinalaisis härkä,kun oon syntyny 5.2.1986 eli oon siis vesimies...kiittelen jos vahvistaisit tämän mulle!

      • minä tässä nyt

        oon syntyny 1993 mikä mä oon


      • murcu
        minä tässä nyt kirjoitti:

        oon syntyny 1993 mikä mä oon

        Olet kukko!! Olet itsekkin kukko!! Onnittelut!


      • murcu

        Kyllä pitää paikkaansa.


      • Mínä
        murcu kirjoitti:

        Kyllä pitää paikkaansa.

        Kiitos kun kerroit ja kannattaa olla kukko =).


    • hmm..

      mikähän minä mahdan olla? 28.6.1980 klo 17.50...(rapu)apina?
      voitko kertoa jotain siitä? eikös kiinalaisessa ole myös kutakin merkkiä neljä kpl..tyyliin apina hedelmäpuussa, apina maassa(tuliapina?) tai jotain?nousevan merkin tiimoilta?
      kiitos etukäteen..

      • murcu

        Olet apina! Tarkemmin metalliapina.
        No tuota noin.. Apinan ominaispiirre numero yksi: Apina on herkuttelija. Hän yrittää nautiskella mahdollisimman monista asioista yhtä aikaa. Tyypillinen apinaihminen makaa selällään sohvalla, pitää toisessa kädessä jotain juotavaa ja toisessa munkkipossua ja kuuntelee samalla lempilevyään kynttilän valossa. Apina myös matkailee mielellään, sillä pienet ympyrät alkavat pidemmän päälle kyllästyttää häntä.

        Apina on huulen heittäjä ja kiusankappale, joka rakastaa kaskuja ja kepposia. Tavallisesti hän on seurueen iloisin kaveri. Vaikka Apina nauraa hohottaa mielellään toisten kommelluksille, hän osaa nauraa myös itselleen. Kaikki eivät voi kuitenkaan sietää apinan apinointia ja tällöin apina joutuu pistämään kaiken nokkeluutensa koetukselle saadakseen hölmöilynsä anteeksi. Tyypillinen apina onkin varsinainen imartelun mestari. liioittevasta show-henkisyydestään huolimmata apinaihminen on aidosti ystävällinen, myötätuntoinen ja hyväsydämminen. parhaiten hän tulee toimeen rotan ja lohikäärmeen kanssa.

        Apinaihminen on utelias, vilkas ja oppivainen. Apinan tietous on kuitenkin varsin pinnallista, sillä hän on liian kärsimätön syventyäkseen muihin kuin keikkein herkullimpiin tapauksiin.

        Apinalla on heikko itsetunto ja hän kaipaa jatkuvasti taputuksia päälaielle ja onnenpotkuja takalistoon.


    • käärme-nainen

      Onko jollain tiedossa, että löytyykö jostain jo vuoden 2007 kiinalaisen horoskoopin ennustukset?

      • murcu

        Pakko myöntää, että en itsekkään löydä mistään! On etsitty vaikka mistä, mutta kun ei löydy niin ei löydy. Jos joku löytää, olisin enemmän kuin onnellinen jos ilmoittaisit! Kiitos sille joka löytää.


      • käärmeN vm -65

        astro.fi -> kiinalainen horoskooppi


      • murcu
        käärmeN vm -65 kirjoitti:

        astro.fi -> kiinalainen horoskooppi

        Kiitos kiitos....


    • murcu

      Jos haluat tietää MAYA-merkkisi, sekin onnistuu. Lähetä syntymäpäiväsi, niin vastaa hetimiten! Kerron viestissä myös hieman millainen olet.
      Esim: Olen syntynyt 14.05.1993 ja MAYA-merkkini on: Sininen Rytminen Apina

      Sininen Apina

      Olet utelias, ennakkoluuloton, viehättävä, älykäs, hyväksyvä ja nopeasti oppiva Sininen Apina, Magian voima. Seurassasi tuskin kenelläkään pystyy olemaan tylsää. Seuraa sinulla on, koska huomion saaminen on sinulle välttämättömyys. Pidät huolen siitä, että mielenkiinnon kohteita ja toimintaa riittää. Sinulla on upea taito tehdä useita asioita samanaikaisesti. Huumorisi on todellinen lahja maailmalle.
      Rytminen

      Sinua ohjaava numero kuusi on tasa-arvon rytminen sointu. Rytminen numero kuusi edustaa vahvaa itsenäisyyttä. Maya-astrologian kielellä sanottuna sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena. Olet itse oma oppaasi. Pystyt toteuttamaan tasa-arvoisuutta, koska olet itsenäinen ja voit ottaa muutkin huomioon. Näin sinussa ja sinun kauttasi toteutuu Luojan alkuperäinen tarkoitus, että olemme kaikki luodut tasa-arvoisiksi.

      • kertoisitko minulle

        Syntymäpäiväni 21.07.1989 Mikä siis on tämä MAYA-merkkini ja millainen olen? :) Kiitos vaivannäöstä!


      • Chukie-Rotta

        Voitko kertoa että mikä minä olen siinä maya jutussa..?? olen syntynyt joulukuun eka päivä vuonna 1994.. lähetä viesti takaisin mahdollisimman nopeasti...


      • murcu
        kertoisitko minulle kirjoitti:

        Syntymäpäiväni 21.07.1989 Mikä siis on tämä MAYA-merkkini ja millainen olen? :) Kiitos vaivannäöstä!

        sinähän olet: Sininen Yliääni Myrsky
        Sininen Myrsky

        Oletko huomannut, että ystäväsi ja ehkä vähän vieraammatkin avautuvat sinulle helposti kahden kesken kertomaan asioitaan, jopa huoliaan ja murheitaan. Olet empaattinen, toiset huomioonottava Sininen Myrsky, Itsekehityksen voima. Olet nuorekas, monipuolinen ja ystävällinen ja pysyt aina liikkeellä. Intuitiollasi pystyt näkemään syvemmälle kuin yleensä ja sukeltamaan asioiden ytimeen. Empaattisuudessasi kiinnitä huomiota myös omaan itseesi ja jaksamiseesi.
        Yliääni

        Sinua ohjaava numero viisi on kirkkauden yliääni sointu. Viisi on pitkälle eteenpäin suuntautuvien asioiden numero, joka voi aika ajoin aiheuttaa myös turvattomuuden tunteita. Se kuvaa symbolisesti ihmisen henkisessä kehityksessä inhimillisten kehojen ja neljän elementin sulautumista yhdeksi kehoksi. Kyseessä on eheytyminen, ihmisen rakentuminen valmiiksi, joka mahdollistaa hallinnan ottamisen matkalla uuteen päämäärään. Viisi on komentopaikka, mutta varo komentelemasta liikaa muita.


      • murcu
        Chukie-Rotta kirjoitti:

        Voitko kertoa että mikä minä olen siinä maya jutussa..?? olen syntynyt joulukuun eka päivä vuonna 1994.. lähetä viesti takaisin mahdollisimman nopeasti...

        Punainen Kosminen Maa
        Punainen Maa

        Olet kuin Äiti Maa – lempeä, mutta samalla myös käytännöllinen ja järkevä. Olet Punainen Maa, Navigaation voima. Edustat kehityksen ja elämän jatkuvuuden kokoaikaista läsnäoloa. Olet aktiivinen rationaalisella ja älyllisellä tavalla, edistyksellinen ja vapaamielinen. Vaikka haluaisitkin elämäsi pysyvän vakaan muuttumattomana, tunnet samalla muutoksen välttämättömyyden. Muista antaa energiasi virrata vapaasti. Elämäntehtäväsi on toimia koossapitävänä voimana yhteisyyden ylläpitämiseksi.
        Kosminen

        Sinua ohjaava numero on kolmetoista, läsnäolon kosminen sointu, jonka tehtävänä on olemassaolon sietäminen. Tässä soinnussa yhdistyy numerosyklin kaikkien aikaisempien numeroiden yhdestä kahteentoista voima. Et voi jäädä lepäämään laakereillasi, vaan sinulla on pakottava tarve ja velvollisuuskin saada alulle jotakin uutta ja merkittävää. Numero kolmentoista vaikutus saattaa aiheuttaa kosmisen yksinäisyyden tunteita, jotka ilmenevät irrallisuuden ja erillisyyden olotiloina - ‘’olemassaolon sietämättömänä keveytenä’.


    • rottamies

      miten rotta mies ja koira nainen,,??

      • murcu

        Suhde suorastaan kipinöi. Olette täydellinen pari. Mikään tai kukaan ei voi teitä erottaa....


    • christina1986

      hei! haluaisin tietää kiinaloaisen horoskooppi merkkini, olen 13.8.1986 syntynyt noin klo 17.40 jos ajalla merkitystä...kiitos!

      • murcu

        Olet tiikeri.. onnitteluni....!! ja ajalla ei ole merkitystä mutta kiitos kuitenkin..


    • sopiiko

      Miten sopii maa-puhveli mies ja puu.vuohi?
      Härkiä tav. horoskoopissa.
      Nyt olis tehtävä suuria ratkaisuja.

      • murcu

        Harmikseni on sanottava, että ei tule toimimaan. Puhvelin suhde vuoheen on myrkyllinen. Ainahan sitä voi yrittää, mutta horoskoopit ei ole puolellasi....


      • minä olen kiinalaisessa
        murcu kirjoitti:

        Harmikseni on sanottava, että ei tule toimimaan. Puhvelin suhde vuoheen on myrkyllinen. Ainahan sitä voi yrittää, mutta horoskoopit ei ole puolellasi....

        horoskoopissa. Synt 28.4.64, härkä tavallisessa. Käykös 17.3.59 syntynyt minulle mieheksi :)


      • murcu
        minä olen kiinalaisessa kirjoitti:

        horoskoopissa. Synt 28.4.64, härkä tavallisessa. Käykös 17.3.59 syntynyt minulle mieheksi :)

        Lohikäärme, ja Hän on sika. Siis kiinalaisessa horoskoopissa. Kyllä sovitte todella hyvin yhteen. Onnitteluni!!


    • härät

      Hei sopiiko puu-vuohi nainen ja maa-puhveli mies yhteen? olis ratkaisun aika.

      • murcu

        Harmikseni on sanottava, että ei tule toimimaan. Puhvelin suhde vuoheen on myrkyllinen. Ainahan sitä voi yrittää, mutta horoskoopit ei ole puolellasi....


    • pjsssp

      ku olen syntyny 09.04.89

      • murcu

        Käärme...


      • pjsssp
        murcu kirjoitti:

        Käärme...

        kummatkin maa-käärmeitä kiinalaisessa, sopiiko yhteen? tav oinaita.


      • murcu
        pjsssp kirjoitti:

        kummatkin maa-käärmeitä kiinalaisessa, sopiiko yhteen? tav oinaita.

        sihisette samaan maailman tahtiin.. onnittelut jos olet löytänyt kumppanisi..


      • Saucer
        murcu kirjoitti:

        sihisette samaan maailman tahtiin.. onnittelut jos olet löytänyt kumppanisi..

        Olen syntynyt 7.1.'93, mikäs mahdan olla? Kiitos mahdollisesta vastauksesta jo etukäteen.


      • murcu
        Saucer kirjoitti:

        Olen syntynyt 7.1.'93, mikäs mahdan olla? Kiitos mahdollisesta vastauksesta jo etukäteen.

        ... Keltainen Solaarinen Siemen
        Keltainen Siemen

        Olet erilainen ja sinut huomataan. Olet Keltainen Siemen, Kukoistamisen Voima. Siemen ilmentää aktiivisuutta, dynaamisuutta ja seksuaalisuutta. Edustat innostuneisuutta, omistautumista, sitoutumista, päivittäisiä rutiineja ja kärsivällistä ponnistelua. Tehtäväsi on opettaa ja kasvattaa: saada ihminen – etenkin itsesi - kukoistamaan.
        Solaarinen

        Mayojen syklisessä numerokierrossa yhdestä kolmeentoista yhdeksän on sinun numerosi. Tämä on tarkoituksen solaarinen sointu, ja se korostaa oivaltamisen tärkeyttä elämässäsi. Solaarisen sointuenergian tarkoitus on antaa toiminnallesi muoto, löytää uusia suuntia, ja myös lähteä toteuttamaan niitä.


      • Tärekää(kö?)
        murcu kirjoitti:

        ... Keltainen Solaarinen Siemen
        Keltainen Siemen

        Olet erilainen ja sinut huomataan. Olet Keltainen Siemen, Kukoistamisen Voima. Siemen ilmentää aktiivisuutta, dynaamisuutta ja seksuaalisuutta. Edustat innostuneisuutta, omistautumista, sitoutumista, päivittäisiä rutiineja ja kärsivällistä ponnistelua. Tehtäväsi on opettaa ja kasvattaa: saada ihminen – etenkin itsesi - kukoistamaan.
        Solaarinen

        Mayojen syklisessä numerokierrossa yhdestä kolmeentoista yhdeksän on sinun numerosi. Tämä on tarkoituksen solaarinen sointu, ja se korostaa oivaltamisen tärkeyttä elämässäsi. Solaarisen sointuenergian tarkoitus on antaa toiminnallesi muoto, löytää uusia suuntia, ja myös lähteä toteuttamaan niitä.

        Hei! Minua kiinnostaisi tietää, mikä mahdan olla. Olen syntynyt 9.7.95'
        Kiitos jo etukäteen. ;>


      • murcu
        Tärekää(kö?) kirjoitti:

        Hei! Minua kiinnostaisi tietää, mikä mahdan olla. Olen syntynyt 9.7.95'
        Kiitos jo etukäteen. ;>

        Punainen Kristalli Maa
        Punainen Maa

        Olet kuin Äiti Maa – lempeä, mutta samalla myös käytännöllinen ja järkevä. Olet Punainen Maa, Navigaation voima. Edustat kehityksen ja elämän jatkuvuuden kokoaikaista läsnäoloa. Olet aktiivinen rationaalisella ja älyllisellä tavalla, edistyksellinen ja vapaamielinen. Vaikka haluaisitkin elämäsi pysyvän vakaan muuttumattomana, tunnet samalla muutoksen välttämättömyyden. Muista antaa energiasi virrata vapaasti. Elämäntehtäväsi on toimia koossapitävänä voimana yhteisyyden ylläpitämiseksi.
        Kristalli

        Sinua ohjaava numero kaksitoista on yhteistyön kristalli sointu, joka tarkoittaa monimuotoisuutta, hyvin monimutkaisen vakauden ylläpitämistä. Tämä sointu vahvistaa mahdollisuuksiasi ja taitojasi yhteistyön tekemiseen muiden kanssa, kuitenkin muistaen, että samalla sinulle on tärkeää säilyttää oma riippumattomuutesi. Mayojen kaksitoista on pyöreän pöydän kokous, jossa aikaisempien numeroiden yhdestä yhteentoista kokemukset kerätään yhteen ja yhdistetään.


    • loves5

      Sinä kerroit tietäväsi kiinalaisesta hokoskoopista kaikki.Voitko kertoa tuon syntymäajan perusteella mitään?

      • murcu

        Tämän voin kertoa. Syntymäajan perusteella olet Jänis. Tässä vähän kuvausta:
        Jäniksen merkissä syntynyt on huumorintajuinen, älykäs, järjestelykykyinen ja mukavuudenhaluinen. Jänis on jonkin verran epäluuloinen, mutta tunteikas rakastettu. Hän myös kehittää itseään mielellään, pitää järjestyksen kodissa ja tuhlaa melkoisesti rahaa huolehtiakseen ulkonäöstään. Jänis onkin ulkoiselta olemukseltaan sievä, tyylikäs ja harmoninen. Jänis ei pidä äkkinäisistä elämänmuutoksista eikä koskaan halua riidellä.

        Hän asettelee sanansa varovasti ja antaa helposti periksi. Ainoastaan jos hänen kotiaan tai perhettään uhataan, hän saattaa menettää malttinsa. Jänis on hyvä diplomaatti ja hän pärjää hyvin liike-elämässä. Jänis on sulavakäytöksinen ja hallitsee hyvät tavat ja hienostuneen puhetyylin.


    • kauponnsnn

      no mikä mun on,oon skorppari 20 pvä

      • Ehkä jänis???

        Siis olenko jänis kun oon syntyny 19.12.1975? Ja mikä olen tuossa maya systeemissä ja miten se ilmenee=) Ainakin olen tyypillinen Jousimies;-)Ainiin... sopiiko Jouskari ja Härkä kimppaan???
        Kiitos!


      • murcu
        Ehkä jänis??? kirjoitti:

        Siis olenko jänis kun oon syntyny 19.12.1975? Ja mikä olen tuossa maya systeemissä ja miten se ilmenee=) Ainakin olen tyypillinen Jousimies;-)Ainiin... sopiiko Jouskari ja Härkä kimppaan???
        Kiitos!

        Kyllä olet Jänis.
        Maya-astrologia on Maya-kulttuuriin liittyvän kalenterin lukemista. En ole varma ymmärsikö kysymykset "miten se ilmenee", mutta siitä huolimatta olet mayassa:
        Keltainen Kristalli Aurinko

        Keltainen Aurinko

        Olet universaalia tietoisuutta kantava hallitsija. Olethan Keltainen Aurinko, Universaalin tulen voima. Sinulla on elämään hyvin korkeat laatuvaatimukset ja ihanteet, jotka tulisi tehdä todeksi. Uneksit kaikesta kauniista, mitä elämä ja ihmiset voivat olla. Olet ystävällinen, jalomielinen, myötätuntoinen, huolehtiva ja suojeleva romantikko. Olet monipuolinen ja tiedät paljon eri elämänalueilta. Pidä mielessäsi, että sinun ei suinkaan tarvitse hallita kaikkia alueita täydellisesti.
        Kristalli

        Sinua ohjaava numero kaksitoista on yhteistyön kristalli sointu, joka tarkoittaa monimuotoisuutta, hyvin monimutkaisen vakauden ylläpitämistä. Tämä sointu vahvistaa mahdollisuuksiasi ja taitojasi yhteistyön tekemiseen muiden kanssa, kuitenkin muistaen, että samalla sinulle on tärkeää säilyttää oma riippumattomuutesi. Mayojen kaksitoista on pyöreän pöydän kokous, jossa aikaisempien numeroiden yhdestä yhteentoista kokemukset kerätään yhteen ja yhdistetään.

        Viimeiseen kysymykseen "sopiiko jousimies ja härkä" vastaus:
        Todellakin. Te kaksi täydennätte toistenne pikku viat!!


      • murcu

        Tarvitsen tarkan päivämäärän. Mieluiten muodossa:
        pp.kk.vvvv eli toisin sanoen esim: 14.05.1993


      • keltainen kristalli aurinko=)
        murcu kirjoitti:

        Kyllä olet Jänis.
        Maya-astrologia on Maya-kulttuuriin liittyvän kalenterin lukemista. En ole varma ymmärsikö kysymykset "miten se ilmenee", mutta siitä huolimatta olet mayassa:
        Keltainen Kristalli Aurinko

        Keltainen Aurinko

        Olet universaalia tietoisuutta kantava hallitsija. Olethan Keltainen Aurinko, Universaalin tulen voima. Sinulla on elämään hyvin korkeat laatuvaatimukset ja ihanteet, jotka tulisi tehdä todeksi. Uneksit kaikesta kauniista, mitä elämä ja ihmiset voivat olla. Olet ystävällinen, jalomielinen, myötätuntoinen, huolehtiva ja suojeleva romantikko. Olet monipuolinen ja tiedät paljon eri elämänalueilta. Pidä mielessäsi, että sinun ei suinkaan tarvitse hallita kaikkia alueita täydellisesti.
        Kristalli

        Sinua ohjaava numero kaksitoista on yhteistyön kristalli sointu, joka tarkoittaa monimuotoisuutta, hyvin monimutkaisen vakauden ylläpitämistä. Tämä sointu vahvistaa mahdollisuuksiasi ja taitojasi yhteistyön tekemiseen muiden kanssa, kuitenkin muistaen, että samalla sinulle on tärkeää säilyttää oma riippumattomuutesi. Mayojen kaksitoista on pyöreän pöydän kokous, jossa aikaisempien numeroiden yhdestä yhteentoista kokemukset kerätään yhteen ja yhdistetään.

        Viimeiseen kysymykseen "sopiiko jousimies ja härkä" vastaus:
        Todellakin. Te kaksi täydennätte toistenne pikku viat!!

        Kiitos jättipaljon! Sehän oli juuri niinkuin minä=)


      • :DD
        murcu kirjoitti:

        Tarvitsen tarkan päivämäärän. Mieluiten muodossa:
        pp.kk.vvvv eli toisin sanoen esim: 14.05.1993

        Olen syntynyt 23.01.1995


      • murcu
        :DD kirjoitti:

        Olen syntynyt 23.01.1995

        Sika mikä Sika..

        Kuvaus
        Sian vuonna syntynyt on miellyttävä, vieraanvarainen ja antelias. Sika on ahkera puurtaja, väsymätön asioidentoimittaja hänellä on rutkasti maalaisjärkeä. Hän pelaa aina reilua peliä, on uskollinen ystävä ja luotettava liikekumppani. Sikaa on välillä helppo huiputtaa ja ihmiset kertovat hänelle helposti omia huoliaan. Sika ei loukkaannu helposti ja siksi häntä pidetään omahyväisenä. Sika kuitenkin vain haluaa miellyttää kaikkia.


    • NoppaNeppari

      Hmm.. Mikäköhän olisi minun, kauris, mutta kiinalaisessa?

      • NoppaNeppari

        Siis, olen 15.1.2000 ja kauris, mutta mikä on kiinalainen horoskooppini?


      • Anonyymi
        NoppaNeppari kirjoitti:

        Siis, olen 15.1.2000 ja kauris, mutta mikä on kiinalainen horoskooppini?

        Itse en nyt muista milloin se vuosi vaihtui, mutta olet joko maakissa (1999), tai sitten metallilohari (2000)


    • jk

      en kysy

    • Kukko-Tyttö 1993

      Sopivatko syyskuussa 1993 syntynyt KUKKO-TYTTÖ ja marraskuussa 191 VUOHI-POIKA yhteen?

      Entä marraskuussa 1991 syntynyt VUOHI-TYTTÖ ja maaliskuussa 1985 syntynyt HÄRKÄ-POIKA?

      Kerro viisaampana rehellinen mielipiteesi meistä ;=)

      KIITOS

    • KUKKO-tyttöltä lisäy

      Lisäys edelliseen; VUOHI-poika on siis syntynyt marraskuussa 1991

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe