Jasper pääkkönen

Jesse

Taitaa olla saman kategorian poikii kuin marco ja jari. Vai onko sillä ollu todistetusti nainen.

28

3862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

      ohjelmassa se puhui tyttöystävästään....vai onko sulla tietoja et sillä olis joku poikaystävä..?

      • jesse

        Oli aika paljon homoeroottista latausta. Jaa kyllä moni vielä kaapissa asusteleva puhuu tytöistä jatyttöystävistä.


      • Gym-boy
        jesse kirjoitti:

        Oli aika paljon homoeroottista latausta. Jaa kyllä moni vielä kaapissa asusteleva puhuu tytöistä jatyttöystävistä.

        Oon nähny Jasperin kuntosalin suihkussa ja voin kertoo että on varustettu ihan mukavilla vehkeillä!


      • Ei-jaksa-näitä-hinttei-
        Gym-boy kirjoitti:

        Oon nähny Jasperin kuntosalin suihkussa ja voin kertoo että on varustettu ihan mukavilla vehkeillä!

        Wittu Jucci ny se turpa kiinni!!


      • Anonyymi
        jesse kirjoitti:

        Oli aika paljon homoeroottista latausta. Jaa kyllä moni vielä kaapissa asusteleva puhuu tytöistä jatyttöystävistä.

        Jasperin toisen lapsen kuva oli mediassa. Mistä tietää kenen lapsi kun varpaat vaan näkyi. Hölmöä tollasta kuvaa edes esittää.


    • särkynyt enkeli

      Jasper Pääkkönen EI ole homo sillä hänellä on tyttöystävä.. Olen itse nähnyt hänen liikkuvan tyttöystävänsä kanssa käsi kädessä ja suutelevan!! Joten lopettakaa moinen vittuilu!!

      • kaisa___

        te ootte vaan kaikki kateellisia sille!! teiän varmaan suurin päiväunien kohde ois tietty se et se ois homo ja suostuis antaa teille mut sori ei. ja se pahojen poikien homoextrahomma oli vaan pelkkää jätkien välistä vitsiä! vai väitättekste nyt et peter frantzen on myös homo ja niko saarela se vasta pahin miesten ahdistelija onkin! hei oikeeeesti.... no joo. nyt varmaan alatte puhuu täällä et matti nykäsellä ja pääkkösellä on suhde. mut kenen kanssa jasper sit linnanjuhliin tuli? naiseks pukeutuneen miehen kaa? hyvin naamioitu!


    • mauu3

      ei sitä ikinä voi tietää onkse homo mut ei uskois on se kuiteski nii söpö

    • komistukset

      Antero Vartia on yhtiökumppani ? ravintolabisneksessä - komeita ja kauniita poikia, aivan upean näköisiä

      • JooJooJooMies

        Mites se Vartia ehtii muka kansanedustajan hommiin kun suhaa saunansa kanssa yötä päivää? Ei sitä taida vihreiden lässytykset pahemmin kiinnostaa, mutta hyvää liksaa nostaa verorahoista, jotka saa mukavasti sijoitettua yritykseensä.


      • fkfjhfhfdhd

        Hiukan voi olla taiteilua ellei mikään ihme että vähemmistöt voisivat löytää kokoontumispaikan ja sen jälkeen voi esiintyä paikan karttelua.


      • kjgfljg
        JooJooJooMies kirjoitti:

        Mites se Vartia ehtii muka kansanedustajan hommiin kun suhaa saunansa kanssa yötä päivää? Ei sitä taida vihreiden lässytykset pahemmin kiinnostaa, mutta hyvää liksaa nostaa verorahoista, jotka saa mukavasti sijoitettua yritykseensä.

        Vartian kaltaisille ihmisille kansanedustajan työ on ihan kiva ja varma tulonlähde. Työaikaa ja työpaikalla olemisen pakkoa ei ole.

        Yrittäjän elämä on epävarmaa, joten on mukavaa kun on hieman vakautta.

        Ja jos kaksi kautta pääsee palvelemaan kansanedustuslaitoksessa, niin eläke on turvattu. Eli säästöt ovat valtavat, kun voi vetäistä yrittäjäeläkemaksut minimiin.

        Meillä on 150 turhaa lässyttäjää ylimitoitettuine etuisuuksineen Arkadianmäellä. Olisi aika aloittaa muutos ja uudet tuulet: 50 tyyppiä riittäisi ihan hyvin, ja taustalle avustajien suhteen tiukat vaatimukset pätevyydestä. Kun ei tarjottaisi liikaa ja liian helposti, loppuisi näiden lässyttäjien tulva, ja hommiin hakeutuisi ihmisiä, joilla on aito halu ja näkemys palvella isompaa kokonaisuutta kuin itseään tai lähipiiriään.

        Kansanedustajien nykyinen työaika on perua agraariyhteiskunnan vaatimuksista. Joskus aikoinaan kansanedustajista valtaosa oli tilojansa hoitelevia böndejä...Heidän piti päästä mailleen hommiin hyvissä ajoin, ja matka-aikakin oli monilla aika pitkä kun liikennevälineet olivat hieman toista kuin nykyään.

        Joo, ja hetero se Pääkkönen on. Jopa vissiin suosittu naisten keskuudessa.


    • OrimattilanLeiffi

      Onko tämäkin joku Vogue sauna? Käykö paljon kaaleita?

      • Jörmä_Yötinen

        Ei käy. Se ön ärjäläisten hömösäynä. Pysy pöissä likäinen männesikä!


    • mille_peiheiksi

      Pelle mieheksi

      • Anonyymi

        Jasper on kaikkien Suomen bodarien esikuva!


    • ALASTI-SAUNAAN

      Vogue, Vogue

    • Steven_Thomas

      Gayhän tuo on. Todella ruma jätkä, tyhmä pikku kommunisti mikä luulee olevansa kalatalouden asiantuntija vaikka on tuskin päässyt ala-asteen biologian kursseista läpi.

      • supo-agentti

        Todella osuvasti sanottu. Näyttelijänä täysi nolla ja varmaan maksoi omista miljoonistaan saadakseen paikan typerästä holliwood-rainasta. Niin turha äijä kun vaan maa voi päällään kantaa. Tuskin on mitään mitä toi äijä oikeasti osaa.

        Jonkun vaan täytyy saada sanoa totuus ääneen. Ja se olen tällä kertaa minä.


      • keskenkasvuinen
        supo-agentti kirjoitti:

        Todella osuvasti sanottu. Näyttelijänä täysi nolla ja varmaan maksoi omista miljoonistaan saadakseen paikan typerästä holliwood-rainasta. Niin turha äijä kun vaan maa voi päällään kantaa. Tuskin on mitään mitä toi äijä oikeasti osaa.

        Jonkun vaan täytyy saada sanoa totuus ääneen. Ja se olen tällä kertaa minä.

        Sä katselet liikaa poliisisarjoja. Elämäsi on vielä pelkkää fantasiaa.


    • jaanaP

      Selkeä varttari. Koominen tukkilaisparta ei paranna asiaa.

      • Lotjonen

        Tuo parta antaa ymmärtää, että kuuluisi Karhuihin. En kuitenkaan usko.


    • OnKuulema

      50 centin biths!

    • Anonyymi

      Pääkkösen roolisuoritukset suuren maailman genreelle on lähinnä ohukaisen roolisuorituksia

      Tiesittekö muuten että tää pätkä on mainosmiehenä ylihintaisia kiskontaa harjoittavan kämppiä vuokraavalle majoittajalle We Hostille joka puolestaan oli ja on PRH:n poistomenettelyssä

      jollain ei mene businekset putkeen?

      • Anonyymi

        Jos Jasper Pääkkönen on Ohukainen, niin kuka on sitten Paksukainen?


    • Anonyymi

      Näin tämän pääkkösen rantarockissa, vaasassa joskus 2000-luvun alussa. Hänellä oli pitkä karvainen, taisi olla joko vihreä tai sininen pitkä takki päällä, aurinkolasit päässä, hän katsoi minua ja sanoi hinttariksi. Taitaa olla hieman homokammoinen.

      • Anonyymi

        Kulli maistui kyllä aikanaan rantarockissa, mutta kaikki tyylillään. En tuomitse.


    • Anonyymi

      Onnea Jasperille ja vaimolleen toisen lapsen syntymästä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe