Vanhempaa naista

Villle-84

Mulla on suuri halu saada viettää ilta vanhemman naisen kanssa. Nainen vois olla noin 20 vuotta mua vanhempi, ja tiedän muutaman sellaisen esim. työpaikalta.

Mutta kysymys kuuluu, mitä mun pitäis tehdä ja sanoa, että saisin viettää edes yhden yön vanhemman naisen kanssa???

41

24254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä Ville

      Kyllä varmaan onnistuu!

      • make1965

        Tässä olis valmis mies,iäkkääämän naisen iloksi!voit olla lihava tai laiha!kunhan ollaan asiasta samaa mieltä.t.make


    • 28v nykyään

      Oli 21v kun panin ekan kerran 40 naista. En muista oliko rouva vai mikä? Kokemus oli ok, ei parhaimpia mitä nelikymppiset kaiken kaikkiaan tarjonneet. Tämä eka oli hiukka nahkafetissi, sellanen kiero akka joka halusi nuorta poikaa.

      Sittemmin pääsin kokeilemaan oiken taidokasta ja fiksua, herkkää ja naisellista sensuellia rouvaa. Imi multa eka ja vietimme muutenkin ihanan illan. Mulla seisoi käytännössä koko ajan ja nainen oli hyvin iloinen. Kaiken panemisen ohelle myös elämänkokemus, laatuaika, viinit ja kynttilät, juttelu ja taas paneminen on niitä jotka kiihottaa. Ei ole mitään ujostelua ja tabuilua aikuisen naisen kanssa. Olen nyt 28v ja kokenut noin 15 eri nelikymppistä. Suosittelen kyllä. Kaiken kaikkiaan olen ollut noin sadan naisen ja tytön kanssa.

      Mitä pitää tehdä? No mene salille ja treenaa itseltäsi pullamaha pois sekä käy juoksemassa niin että olet urheilullinen, ei ne halua katsoa mitään löysää löllöä. Niillä on ollut sellanen jo aviossa kertaalleen ainakin. Ole rohkea ja itsetuntoa tarvitaan ainakin jonkin verran.

      • valita nuoremman miehen

        omanikäiset näyttävät ukkoutuneen niin, ettei niitä viitsi hyvännäköinen nainen kattella! Ihan kuin haudan partaalla mursuviiksineen ja mahoineen kaikkineen.


      • Anonyymi

    • nuoremmasta pojasta

      Tämä sattui pari viikkoa sitten ja ihan yllättäen. Törmäsin baarissa yhteen 20 vuotiaaseen poikaan. Illan päätteeksi poika halusi tulla yömyssylle ja en ajatellut asiasta sen kummempaa. Meillä oli yksi muu yhteinen intressi mistä syystä olimme viettäneet iltää yhdessä. Menimme meille ja joimme hiukan viiniä ja juttelimme siitä yhteisestä mielenkiinnon kohteestamme.
      Yhtäkkiä poika alkoi ehdotella "nukkumaan menemistä" ja sanoi ettei oikein pysty vastustamaan kiusausta...Nauroin pojalle, koska en osannut ottaa häntä tosissaan mitenkään. Hän kovasti vakuutteli, että tietää mitä haluaa. No, päädyimme sänkyyn ja en oikein tiedä mitä siitä pitäisi ajatella. Olimme molemmat kännissä (minä varmasti paljon enemmän kuin hän) ja se harmittaa suunnattoman paljon. Poika oli suloinen kuin mikä ja yllättävän "taitava". Aamulla lähtiessään pyysi minua tulemaan uudestaan tapaamaan häntä, mutten ole uskaltanut. Harmittaa.

      • 60VMIES..

        MISTA MULLEKIN LOYTYY KIVA VANHEMPI NAINEN


      • etsivä
        60VMIES.. kirjoitti:

        MISTA MULLEKIN LOYTYY KIVA VANHEMPI NAINEN

        minäkin olen 60v ja haluaisin noin 20 vuotta vanhempaa naista mutta taitavat olla jossain piilossa kun ei ole näkynyt


      • harmittele

        toi on mun haave...oon ihastunu yhteen 20v työkaveriin joka on sinkku. ite oon varattu 30v, jolla ois paljon annettavaa tälle ihanalle pörröpäälle.. Luultavasti sekin jotain osais;)


      • make1965

        Eii voi saada jos ei uskalla.


      • rapupuuma

        Täällä 45v., joka ainakin katselee mielellään komeita kolmekymppisiä :)


      • rapupuuma kirjoitti:

        Täällä 45v., joka ainakin katselee mielellään komeita kolmekymppisiä :)

        Missäpäin ? 🙄


    • nevermind

      vanhemmat miehet :)

    • Naisen mielipide

      En ole ihan nelikymppinen,mutta kuitenkin yli 30v. Aika usein minua on lähetynyt itseäni 8-12v nuoremmat miehet. Olen ollut yllättynyt ja olen luullut, että he ovat erehtyneet iästäni ja eivät olisi kiinnostuneita kun tajuavat minun olevan vanhempi. Tämän vuoksi on tullut tosi tiukasti torjuttua. Parasta on tehdä naiselle selväksi, että olet oikeasti juonessa mukana. Sitä on nimittäin vähän vaikea uskoa.

    • kokenut

      kerro mitä haluat,siis halusi kohteelle.useimmat naiset haluavat nuoremman miehen sänkyynsä "leluksi".

      • nuoremmat miehetkin

        naisen haluavat, joten tarpeet kohtaavat loistavasti. Ei sen kummempia sitoumuksia. Ihanaa...


    • ykxn

      taannoin juhlissa eräs parikymppinen nuorimies tuli iskemään minua (oon n.40) ja luulin ensin ,että se oli pila tai jotain. Hän halusi suudella ja piti kättä alaselässä (pyysi luvan), käytiin tanssimassa, meillä oli tosi nastaa...hän oli tosi ystävällinen ja kokeneen oloinen mies. Mutta en voinut lähteä mukaan, en uskaltanut, vaikka olisin hirveesti halunnut. Piti minua seksikkäänä ym..

      • 24v

        Aina noinkin on mulle käyny vanhempien naisten kanssa, tai no melkein aina.
        Nämä naiset on enimmäkseen hymyilly ja antanu suudelman suulle ja sanonu, että etihän oman ikäinen tyttö ja blaablaa. :D Mut en mä halua niitä oman ikäisiä, enkä varsinkaan nuorempia. Että näin.

        Eli kaikille vanhemmille naisille tiedoks tästä lähin sellaista, että jos joku nuorempi mies lähestyy teitä, te menette ja sillä sipuli! :)


      • ykxn
        24v kirjoitti:

        Aina noinkin on mulle käyny vanhempien naisten kanssa, tai no melkein aina.
        Nämä naiset on enimmäkseen hymyilly ja antanu suudelman suulle ja sanonu, että etihän oman ikäinen tyttö ja blaablaa. :D Mut en mä halua niitä oman ikäisiä, enkä varsinkaan nuorempia. Että näin.

        Eli kaikille vanhemmille naisille tiedoks tästä lähin sellaista, että jos joku nuorempi mies lähestyy teitä, te menette ja sillä sipuli! :)

        meillä olisi ollut Kivaa...jostain syystä hän jäi mun mieleen, mut ehkä sitten juhannuksena ;))))


    • karismaa

      itseluottamusta ja varmoja otteita. Älä rehentele. Sano jotakin kaunista naisen ulkonäöstä tms. kiusottele, ilmaise halukkuutes (älä kuitenkaan sano suoraan että mä haluan panna sua, rakastella saattaisi ehkä joidenkin kohdalla käydä). Nämä jutut sun täytyy aloittaa töissä jo hyvissäajoin, että saat vietyä ehkä homman loppuun jossakin firmasi kekkereissä. Tsemppiä.

    • makia1965

      Missä kaikki rohkeat ja seksinälkäiset,naiset ovat?.etsin juuri sinua vanhempi nainen.olethan 09-alueelta.

    • haluistietää

      Mikä on tärkein bointtisi kun haluat itseäsi vanhemman naisen
      seuraa?

      • Munamake1965

        Vanhempi nainen on kokeneempi.


      • seksis

        siis seksiopettajaa etsimässäkö?


    • Vanhemmat naiset ovat monella tapaa parempia. On monenlaista kokemusta ja elämä vakiintuneessa tilassa.
      Olen myös hakemassa vanhempaa vakiseuraa. Konsertti, lasi viiniä jne

    • Vähäoutogay

      Miksi minun mummoni pitää olla 79 v niin taisin saatana saada penistä siltä ehehee.... Lolz :DD xdxd

      • nuoruus

    • Minulla taas nuoremman naisen kanssa vaikka heti jos mistä löytyy joensuu ymp

      • Anonyymi

        Niin minullekkin kävisi nuorempi neiti tai rouva 25-50v salaa mieheltään, en maksa siitä ja haen mieluummin leveälanteista kaunotarta, jolla hiuksetkin vielä kasvaa ja Pirkanmaan suunnalla oleilen. Saa viestitellä: jukkap9 at luukku ja com .M51


    • veryshy

      Ei kaikki vanhemmat naiset ole kokeneita ja rohkeita ! Olen itsekin puuma mutta ujo sellainen. Tosin sängyssä en ajattele koko ajan että onko meikit kunnossa ja tukka hyvin. En ole ollenkaan itsevarman oloinen mutta siitä huolimatta vedän nuorempia miehiä seuraani. En tiedä vaikuttaako ulkoinen olemukseni sitten siihen kun on pitkä tukka ja pukeudun aika nuorekkaasti. Olen 50 .

      • Anonyymi

        Meidän pitäisi tavata jotta saisit kokea kun nain sua edestä ja takaa nuolisin sun pimppiä että klitoriksesi olisi ihan märkä ja sinä nainen tosi kiimainen👍😍❤️👍


    • 23v.nuorimies

      Löytyisiköhän lahden suunnalta kanssa vanhempia naisia kelle kelpaisi 23v mies?

    • Anonyymi

      Minä olen vanhempi nainen, eikä koskaan ole kiinnostanut olla sängyssä hyvin paljon nuoremman kanssa. Muutaman vuoden nuorempi on sopiva ikäero. Pelkkää seksiä en harrasta kenenkään kanssa. Haluan parisuhteen.

      • Anonyymi

        Niin minäkin miehenä etsin sellaista seurustelusuhdetta ja jos ikä sopii ja nainen on haluttava, niin lemmenleikit käy: jukkap9 at luukku ja com . M51


      • Anonyymi

        "Pelkkää seksiä en harrasta kenenkään kanssa. Haluan parisuhteen."

        Älä valehtele!

        ei suominaisesta ole parisuhteeseen.

        Nuoruus meni hukkaan, kun turhaan etsin suominaisesta parisuhdetta, mutta jouduin huomaamaan, että 99% naisista ei halua mitään, ja 1% haluaa yhden yön seksisuhdetta.

        Lopulta suominaisiin pettyneenä hankin itselleni aasialaisen vaimon.

        Ainoa, mitä kadun, on se, etten tehnyt niin jo huomattavasti aikaisemmin.

        suominainen, joka väittää haluavansa parisuhteen, ei yksinkertaisesti ole uskottava. Näin ainakin pääkaupunkiseudulla, mutta moni matka myös muualle Suomeen on osoittautunut pettymykseksi, kun suominaista ei puheistaan huolimatta kuitenkaan kiinnosta.

        Pitäis olla sellainen treffipalvelu, että se, osapuoli, joka toteaa, ettei kiinnosta, maksaa molempien matkat !


    • Anonyymi

      Oon kuuskymppinen varattu nainen, miulla 30 salarakas poikamies, aivan ihanaa saada nuorta ja olla haluttu

      • Anonyymi

        Haluaisin naida sua 60 nainen ja nuolla sun pillua toivon että ottaisit mun isoa kyrpääni suuhusi että saisin orgasmin👍😍❤️👍


      • Mitäs kautta sut sais kiinni! Täällä 34v kolli vailla vanhempaa


    • Minulle ikä on vain numeroita ois kiva kokeilla Rukalla kaiken ikäisiä naisia olen hyvin sosiaalinen,raitis,savuton terve mies Kik.skimpaaja/0408528146 watsapp

    • Anonyymi

      Näin vanhempana naisena, 47 v, en suostu sänkyyn oman ikäisteni kanssa. Miehet alkaa olemaan aika "ukkoja" viidenkympin ikäisenä.

      Mulla on aina tavoitteena löytää joku itseäni mielellään 10 vuotta nuorempi ja kävipä joku aika sitten niin hyvä tuuri, että illan päätteeksi mukaani lähiti mua 21 vuotta nuorempi mies.

      • Anonyymi

        Suksikaa trollit, sinne mistä olette tulleetkin, aitan taa joutaisotte tuota paskaa puhutte koko ajan!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe