vyöhyketerapian pisteet

vyöhyke

Onko kenelläkään tietoa, mistä löytyisi vyöhyketerapiassa käytettävä kaaviokuva jalkapohjista, eli mikä piste tarkoittaa mitäkin ihmisen kehossa hierottaessa?
En osannut netistä kai oikealla hakusanalla etsiä.

8

15949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      käy katsomassa

    • asiantuntija

      Voit piirrellä itsekin sellaisen pistekartan jonka mielikuvituksesi tuottaa. Todellisuudessa jalkapohjassa ei ole mitään tiettyjä pisteitä, joiden kautta voitaisiin vaikuttaa vastaaviin ruumiinosiin tai elimiin. Kaikki lääketieteen asiantuntijat ovat täysin yksimielisiä siitä, että käytettävissä olevan tutkitun tiedon valossa nämä vyöhyketerapiakaaviot on suoraan sanottuna humpuukia. Tässä ei nyt sitten auta mikään eipäs-juupas-väittely. Olen kyllä tutustunut vyöhyketerapiaan hyvinkin perusteellisesti, ja mitä enemmän olen lukenut ja kokenut, sitä vakuuttuneemmaksi olen tullut: huuhaata on se.

      • Vanha eukko

        Niin vyöhyketerapia perustuu kiinalaiseen lääketieteeseen, joka on ollut vuosituhansia ennen kuin länsimainen lääketiede.

        Myös akupunktio ja hermoratahieronta perustuu kiinalaiseen lääketieteeseen eli niihin akupisteisiin.

        Olin juuri pari päivää sitten hermoratahieronnassa ja se oli todella positiivinen kokemus.

        Hermoratahieronnasta tulee juttua ens maanantain Bella-ohjelmassa neloselta kello 19.00


      • ostaa näköjään
        Vanha eukko kirjoitti:

        Niin vyöhyketerapia perustuu kiinalaiseen lääketieteeseen, joka on ollut vuosituhansia ennen kuin länsimainen lääketiede.

        Myös akupunktio ja hermoratahieronta perustuu kiinalaiseen lääketieteeseen eli niihin akupisteisiin.

        Olin juuri pari päivää sitten hermoratahieronnassa ja se oli todella positiivinen kokemus.

        Hermoratahieronnasta tulee juttua ens maanantain Bella-ohjelmassa neloselta kello 19.00

        http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.nhs.fi/webshop/images/Phys1.jpg&imgrefurl=http://www.nhs.fi/webshop/products.php?g1=d7548a&n=6&h=213&w=186&sz=66&hl=fi&sig2=XCwNTcUfNn-cmwl4oGqT-w&start=51&tbnid=XxUc0-86vQMS3M:&tbnh=106&tbnw=93&ei=RVTVRcevHqfUwgGfoa31Cg&prev=/images?q=vyöhyketerapia&start=40&ndsp=20&svnum=10&hl=fi&rls=GGLJ,GGLJ:2006-39,GGLJ:fi&sa=N

        googlettamalla eri sanoja ja käyttämällä googlekuvia


      • Oikea asiantuntija

        Mutta tosiasia on se että ihmisellä kulkevat hermoradat päästä jalkapohjiin asti.Ja ne vyöhykepisteet ovat juuri näitä joita hermoratojen päätteiksi kutsutaan.Ja niitä käsittelemällä kuonaaineet liikkeelle ja radat auki.Tutustukaa ja opiskelkaa ihmisen toimintaa ennenkuin sanotte mitään.Ja mulle on ainakin ihan sama mitä ihmiset puhuvat.Mulle riittää että vyöhyketerapia on toiminut ja asiakkaani ovat saaneet apua ja ovat tyytyväisiä.Kaikkia ei voi parantaa mutta oireita voidaan helpottaa monessakin vaivassa..


      • Tuumitaanpas
        Vanha eukko kirjoitti:

        Niin vyöhyketerapia perustuu kiinalaiseen lääketieteeseen, joka on ollut vuosituhansia ennen kuin länsimainen lääketiede.

        Myös akupunktio ja hermoratahieronta perustuu kiinalaiseen lääketieteeseen eli niihin akupisteisiin.

        Olin juuri pari päivää sitten hermoratahieronnassa ja se oli todella positiivinen kokemus.

        Hermoratahieronnasta tulee juttua ens maanantain Bella-ohjelmassa neloselta kello 19.00

        Vyöhyketerapia ei perustu Kiinalaiseen lääketieteeseen.

        Kiinalainen lääketiede on globaalia ja hyvin samanlaista kuin Suomalainenkin lääketiede; kuten lääketiede kaikkialla maailmassa nykyisin tiedonvälityksen kehittyneellä ajalla. Ei edes ole olemassa mitään erityistä "Kiinalaista lääketiedettä".

        Aivan eri asia sitten on Kiinalainen kansanperinne, johon löyhästi perustuvat monet meilläkin markkinoidut uskomushoidot. Niillä ei ole mitään tekemistä lääketieteen kanssa.

        Vyöhyketerapia taitaa muuten olla peräisin Saksasta. Muuan saksalainen puoskari sen on kehittänyt, eikä hän edes väittänyt sillä olevan Kiinalaisia juuria, vaan hän markkinoi humpuukiaan lähinnä Pohjois-Amerikan intiaanien keksintönä.


    • terapeutti73
    • Vanha eukko

      Kiitos sinulle linkistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe