kehärenkaista

nainen.....

kertokaa kaaleet paljolla sais ostaa panttilainaamosta kehärenkaat

66

13031

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      150 e

      • Mankkaan Mirkku

        Mistä olet noin rankan halvalla saanut kehärenkaat?
        t. Mirkku, tiedosta kiitollinen


      • oot-ruma

        onko kellään mitään liikken numeroo josta sai halvat kehä renkaat


    • Mankkaan Mirkku

      Riippuu vähän siitä, onko pulikkorenkaat vai ei.. mutta sanoisin, että tuossa 300 euron paikkeilla on hinnat.
      t. Mirkku

      • mulla on

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo


      • nainen....
        mulla on kirjoitti:

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

        kuka kaavo se on joka niin halvalla tekee? ja pitääkö olla ihtellä kulta? eipä kyllä ollu kalliit renkaat jos vain 150 euroa maksaa


      • Mankkaan Mirkku
        mulla on kirjoitti:

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

        Onko Kulta-Jussi vai kuka? Itse olen saanut maksaa huutokaupparenkaista n. 250 e.?
        t. Mirkku


      • nainen**
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        Onko Kulta-Jussi vai kuka? Itse olen saanut maksaa huutokaupparenkaista n. 250 e.?
        t. Mirkku

        Paljonko kulta Jussi ottaa renkaista..?


      • Mankkaan Mirkku
        nainen** kirjoitti:

        Paljonko kulta Jussi ottaa renkaista..?

        Riippuu vähän siitä, onko romukultaa tuotavana..mutta oli rankan komiat renkaat , ilman pulikkoa,mutta mustilla kivillä,, pyysi 1200e niistä. En ostanut, koska huutokauppakamarista saa jossain vaih ee s s a h lav ellamma,en tiedä mikä mun koneettani vaivaa, vaihtaa riviä k u i n hevosta..
        t. Mirkku


      • Mankkaan Mirkku
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        Riippuu vähän siitä, onko romukultaa tuotavana..mutta oli rankan komiat renkaat , ilman pulikkoa,mutta mustilla kivillä,, pyysi 1200e niistä. En ostanut, koska huutokauppakamarista saa jossain vaih ee s s a h lav ellamma,en tiedä mikä mun koneettani vaivaa, vaihtaa riviä k u i n hevosta..
        t. Mirkku

        No nyt taas kone tottelee.. mikä olikaan tuossa välissä vikana..siis KultaJussi tekee tosi hyvän työn, ottaa vähän ruplaa välistä, mutta työ on hyvää. Teetin hänellä just yhden sormuksen,eikä ollut moittimista.. jos hänellä teettää renkaat, on jälki moitteetonta..mutta hänellä oli yhdet mustakiviset kehärenkaat, joissa oli pulikko.olin kiinnostunut, mutta hinta oli vähän liikaa, siis. 1200 e pari. Olispa ollut vähän halvemmat..tykkäisin juur mustakivisistä,eli jos joku haluaisi myydä halvemmalla, ostaisin..
        t. Mirkku


      • HINTA
        nainen.... kirjoitti:

        kuka kaavo se on joka niin halvalla tekee? ja pitääkö olla ihtellä kulta? eipä kyllä ollu kalliit renkaat jos vain 150 euroa maksaa

        67 G KEHÄRENKAAT MAKSAA NOIN 1400 EUROO.MUT NYT KUN KULTA ON KALIIMPAA NI EI SAA VARMAAN TUOLLAKAAN KYSYMYS 18 KARAATISTA


      • timanttimies

        mut kiusaus oli nii suuri


      • määäÄ
        mulla on kirjoitti:

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

        JOO SÄÄ TARKOTAT SITÄ VALLILAN KAAAJOA SE OTTAA 150 EUROO RENKAISTA MULA EI OLLU OMAA KULTAA NII OLI 350 TEKEE HYVÄT RENKAAT SE


      • kyllävaaa...
        määäÄ kirjoitti:

        JOO SÄÄ TARKOTAT SITÄ VALLILAN KAAAJOA SE OTTAA 150 EUROO RENKAISTA MULA EI OLLU OMAA KULTAA NII OLI 350 TEKEE HYVÄT RENKAAT SE

        joo mulla makso 400 euroo vallilan kaajon renkaat mutta nää painaaki 60 grammaa


      • 10 KARAATIN KULLASTA
        kyllävaaa... kirjoitti:

        joo mulla makso 400 euroo vallilan kaajon renkaat mutta nää painaaki 60 grammaa

        ON SUN RENKAAS.60 G RENKAAT MAKSAA 18 KARAATISTA PULIKALLA N:1200-1500 EUROA AJANTIETOO NÄÄS


      • Ostas
        mulla on kirjoitti:

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

        Millä hinnalla myyt ne renkaat???


      • ERÄS N
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        No nyt taas kone tottelee.. mikä olikaan tuossa välissä vikana..siis KultaJussi tekee tosi hyvän työn, ottaa vähän ruplaa välistä, mutta työ on hyvää. Teetin hänellä just yhden sormuksen,eikä ollut moittimista.. jos hänellä teettää renkaat, on jälki moitteetonta..mutta hänellä oli yhdet mustakiviset kehärenkaat, joissa oli pulikko.olin kiinnostunut, mutta hinta oli vähän liikaa, siis. 1200 e pari. Olispa ollut vähän halvemmat..tykkäisin juur mustakivisistä,eli jos joku haluaisi myydä halvemmalla, ostaisin..
        t. Mirkku

        Mitenkä olisi Virpin Kulta Jyväskylässä? Hän ainakin tekee kehärenkaita jne., ja ihan näyttäviä tekeekin. Hinnasta en sen sijaan tiedä, mutta kysymällähän se selviää.


      • oot_ruma

        pulika renkaita tarkotan missä 300eurolla sait nii halvat renkaat


      • oot_ruma
        mulla on kirjoitti:

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

        no bneuvo ihmeessä missä niit halvalla saaat renkaat


      • oot_ruma
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        Onko Kulta-Jussi vai kuka? Itse olen saanut maksaa huutokaupparenkaista n. 250 e.?
        t. Mirkku

        no nuo 250euron renkaat on ollu halvat


      • oot_ruma
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        Riippuu vähän siitä, onko romukultaa tuotavana..mutta oli rankan komiat renkaat , ilman pulikkoa,mutta mustilla kivillä,, pyysi 1200e niistä. En ostanut, koska huutokauppakamarista saa jossain vaih ee s s a h lav ellamma,en tiedä mikä mun koneettani vaivaa, vaihtaa riviä k u i n hevosta..
        t. Mirkku

        paljo kulta jussi ottaa omalla kullalla kehärenkaat ihan tommoset tavalliset


      • vfhfbh
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        No nyt taas kone tottelee.. mikä olikaan tuossa välissä vikana..siis KultaJussi tekee tosi hyvän työn, ottaa vähän ruplaa välistä, mutta työ on hyvää. Teetin hänellä just yhden sormuksen,eikä ollut moittimista.. jos hänellä teettää renkaat, on jälki moitteetonta..mutta hänellä oli yhdet mustakiviset kehärenkaat, joissa oli pulikko.olin kiinnostunut, mutta hinta oli vähän liikaa, siis. 1200 e pari. Olispa ollut vähän halvemmat..tykkäisin juur mustakivisistä,eli jos joku haluaisi myydä halvemmalla, ostaisin..
        t. Mirkku

        paljo ottaa tuo kulta jussi sitten kivirenkaista ihan tmmöset tavalliset


      • Mankkaan Mirkku
        vfhfbh kirjoitti:

        paljo ottaa tuo kulta jussi sitten kivirenkaista ihan tmmöset tavalliset

        onko Sulla omaa kultaa tai omat kivet, mutta jos teetät ihan Jussin aineista, lienee hinta juuri tuossa tonnin paikkeilla, ja siihenkin voi tulla lisää, jos haluat oikein koristellut kukkakehykset kivien ympärille. Hän kyllä tekee kauniita.

        Ihmettelinpä kun olette näin vanhan keskustelun kaivaneet noista kehärenkaista, mutta tietoahan sieltä saa.

        t. Mirkku


      • Mankkaan Mirkku
        oot_ruma kirjoitti:

        paljo kulta jussi ottaa omalla kullalla kehärenkaat ihan tommoset tavalliset

        Sulla on siis omaa kultaa, mutta Jussi laittaa kivet. No sitten veikkaisin, että tekopalkka on juuri tuossa 400-500 e välillä, riippuen tosiaan siitä, että millaiset kruusaukset haluat kivien ympärille, ja tuleeko pulikko vai ei.

        Kun kulta oli halvempaa, sain tosiaan Panttilainaamosta oikein kauniit kehärenkaat punaisilla kivillä, tavalliset, ei pulikkoa, 250 e. Voi sanoa, että kävi tuuri.

        t. Mirkku


      • Mankkaan Mirkku

        Kai se on makuasia, kenen työstä tykkää. Teetin Jussilla avopulikkorenkaat ja minulla oli omat kivet, hevosenpääkuvioiset sinikameet ja omaa romukultaa. Jussi teki kehykset kullasta ja pulikot sinisillä kivillä. Niitä on kaikki tapaamani kaaleet ihailleet ja monet halunneet ostaakin. Mutta en myy, koska sinikamee on harvinaista. Pyysin ukkoa varta vasten tuomaan ne matkoilta.

        t. Mirkku


      • Nainen vaan,,,.,
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        No nyt taas kone tottelee.. mikä olikaan tuossa välissä vikana..siis KultaJussi tekee tosi hyvän työn, ottaa vähän ruplaa välistä, mutta työ on hyvää. Teetin hänellä just yhden sormuksen,eikä ollut moittimista.. jos hänellä teettää renkaat, on jälki moitteetonta..mutta hänellä oli yhdet mustakiviset kehärenkaat, joissa oli pulikko.olin kiinnostunut, mutta hinta oli vähän liikaa, siis. 1200 e pari. Olispa ollut vähän halvemmat..tykkäisin juur mustakivisistä,eli jos joku haluaisi myydä halvemmalla, ostaisin..
        t. Mirkku

        nuo renkaat niinkö kivi pulikko vaiko rengas kivillä ja pulikko? Oliko avonaiset vai umpipuntit?


      • anse1
        mulla on kirjoitti:

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

        voisko tuon kaavon numeron saaha


      • Tietopuolinen
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        Kai se on makuasia, kenen työstä tykkää. Teetin Jussilla avopulikkorenkaat ja minulla oli omat kivet, hevosenpääkuvioiset sinikameet ja omaa romukultaa. Jussi teki kehykset kullasta ja pulikot sinisillä kivillä. Niitä on kaikki tapaamani kaaleet ihailleet ja monet halunneet ostaakin. Mutta en myy, koska sinikamee on harvinaista. Pyysin ukkoa varta vasten tuomaan ne matkoilta.

        t. Mirkku

        No eihän sitä voi verrata Ahlforsin tekemi samana päivänä tämä kultajussi varkaan tekemiin


      • Anonyymi
        mulla on kirjoitti:

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

        Siis Paavo. Sulle tuli kirjoitusvirhe.


      • Anonyymi
        mulla on kirjoitti:

        mulla pulikko renkaat 150 e helsingissä tekee yks kaavo

        Mikä on Puliukkorengas? Ennen oli sellasia "Tenuremmejä" siltojen alla. Ei Nykyään enää. Missäpäin näitä "Puliukkorenkaita" on?


    • timanttimies

      joo mikset tilaa vaikka dubaista,niitä nitrattuja,turhaa kultaa kantaa

      • N.T:)

        miten niitä saa tilattua?


    • nainen vaan-.-.-.

      Antakaa numero mistä saa tilata renkaita?

    • nainen1235

      olisko teillä antaa sitä vallilan kaavon numeroa???

      • nainen19

        laittakaa ihmeessä se numero tähän


    • JUULI88

      VOISITTEKO ANTAA SEN VALLILAN KAAVON NUMERON

      • ERÄS N

        Jos Kulta-Jussista on kyse, niin sen numeron ainakin löytää netistä hakemalla. (Google.)Samoin muidenkin kultaseppien/kultaliikkeiden!


      • olkaa
        ERÄS N kirjoitti:

        Jos Kulta-Jussista on kyse, niin sen numeron ainakin löytää netistä hakemalla. (Google.)Samoin muidenkin kultaseppien/kultaliikkeiden!

        asiallisii ja laittakaa se numero tänne sillä ois ehkä muillakii käyttöö.Ja goglesta tuskin kulta-jussi nimellä löytys.Onko noin vaikeeta???


      • ERÄS N
        olkaa kirjoitti:

        asiallisii ja laittakaa se numero tänne sillä ois ehkä muillakii käyttöö.Ja goglesta tuskin kulta-jussi nimellä löytys.Onko noin vaikeeta???

        Iltaa taas! Kyllä minä löysin googlettamalla, ei liene kovin vaikea muidenkaan sitä palvelua opetella käyttämään. On nimittäin nopeampaa itse etsiä googlen kautta kuin kysellä täältä. No, tässäpä nyt se mitä minä löysin, lieneekö tämä sitten se oikea.


        Kultajussi Tmi
        Viipurinkatu 11, 00510 HELSINKI
        Puhelin: 09 8769358


      • nainen ..........
        ERÄS N kirjoitti:

        Iltaa taas! Kyllä minä löysin googlettamalla, ei liene kovin vaikea muidenkaan sitä palvelua opetella käyttämään. On nimittäin nopeampaa itse etsiä googlen kautta kuin kysellä täältä. No, tässäpä nyt se mitä minä löysin, lieneekö tämä sitten se oikea.


        Kultajussi Tmi
        Viipurinkatu 11, 00510 HELSINKI
        Puhelin: 09 8769358

        EI SE OO KULTA JUSSI MULLTA ON HÄVINNYT SEN VALLLILAN KAAJON NUMERO ONKO KELLLÄÄÄ ANTAA SITÄ???


      • JUULI VAIN
        nainen .......... kirjoitti:

        EI SE OO KULTA JUSSI MULLTA ON HÄVINNYT SEN VALLLILAN KAAJON NUMERO ONKO KELLLÄÄÄ ANTAA SITÄ???

        ONKO NOIN VAIKIJA ANTAA NUMERO JOS KERRAN SE ON ...VOITTEKO OLLAA NII YSTÄVÄLLISÄ JA ANTAA SEN VALLILAN KAAVON NUMERO...UOKAA KAALEITAHAN ME OLLLA EIKÖ SE YLEESÄ NII OO ETÄ JOS TOINEN PYYTÄÄ JOTAKI NII SILLOON YLEESÄ AUTETAAN JOS VAAN VOIJJAAN...


      • gdsdgsg

        ANTAKAA KILTIT IHMISET SEN VALLILANKAAVON NUMERO


      • moi1124

        ai alhforssia kun tarkoitat


    • nuori juuli pohjosista

      ketä tekee hienot kaulaketjut kivillä.. paljonko ottaa.. virpin kultaa jyväskylässä on ainaki kehuttu mutta en tiiä sen paremmin.. olisko tietoo asiasta

      • eräs vain ,,,..

        Igorin kullasta saa kaikista hienoimmat ketjut...


    • kuu mäniin

      sossuun ja sonooin että pitääs eukolle suahaa uuveet kehärenkaat, se antoo maksusitoumuus lapuun merssu kauppaan että haeeppas mieleiset. Perkelee kun myyjä toi renkaat uuveet ja mustat, mutta oli peltivanteiillaa. Minä mään tännään sussuun ja sanoon että ei kelepoo miun akaallein peltivanteilla vuaan pitäää ollaa aluvanteillaa!!

    • häirö

      Mä luin että on kyse kesärenkaista, olempas minä hassu, tämmösii myö Bemaripojat ollaan

    • nainen maailmalta

      Panttilainaamosta saattaa saada n. 600-700 eurolla kehärenkaat, tarkoitan nyt suht. isoa rengasta ja umpinaista pulikkaa... Riippuu tietysti millaiset kehärenkaat on kyseessä ja kyllähän panttilainaamoillakin on hintaeroja suuntaan sekä toiseen.

      Pelkät isot kehärenkaat saa varmaan halvemmalla.

      • mmm333

        antaka ihmeellä sen vallilan kaavon numero jos kerta on noin halpa...teetin kultajussilla omasta kullasta 25 rammaa rengas nii 500 ottii tekopalkkaa mutta hyvinhän se tekee muute mutta ässän teke huonon


      • tummajuuli88
        mmm333 kirjoitti:

        antaka ihmeellä sen vallilan kaavon numero jos kerta on noin halpa...teetin kultajussilla omasta kullasta 25 rammaa rengas nii 500 ottii tekopalkkaa mutta hyvinhän se tekee muute mutta ässän teke huonon

        Löysinpäs tään ketjun... minäki kysysin sen kaavon numeroo kun oon tulos etelä-suomee!!!
        Joku toinenki on kirijottanu aijemmin JUULI 88 nimmarilla huomasin justiisa, en oo minä ollu... siis ennen reggaamista oli juuli88 nimmarini niinku varamaa kaikki tietääki...
        Mut sen kaavon numero kysyn minäki???


      • ssfafsafas
        tummajuuli88 kirjoitti:

        Löysinpäs tään ketjun... minäki kysysin sen kaavon numeroo kun oon tulos etelä-suomee!!!
        Joku toinenki on kirijottanu aijemmin JUULI 88 nimmarilla huomasin justiisa, en oo minä ollu... siis ennen reggaamista oli juuli88 nimmarini niinku varamaa kaikki tietääki...
        Mut sen kaavon numero kysyn minäki???

        elä ny linda leiki.


    • sfasafsa

      Mikä panttilainaamo on etelässä semmonen mihin kannattaa vetää luunsa renkaita ajatellen?

    • anita12345

      kuka on se kaajo joka tekee halvalla pulikko renkaita

    • oulus

      Niitä saa panttilainaamosta 450-700 eurolla.

      • Olga_da_Polga

        Hän kun kehuu olevansa ihan oikeassa yliopistossa opiskellut, ja kaikkea muuta ihan ihmeellistä, mistä tällainen tavallinen kahden mustalaisen tekele ei ole kuuna kuullutkaan. MUTTA niin paljon ihan aidosti Mirkku on kuitenkin TYHMÄ, että kirjoittaa jostain H**** sinisistä (tai mistä P**** sini) cameista??? Kyllä ihan perus jullikin tietää, saatikka sitten Mirkun tasoinen oppinut nainen, ettei sellaOlgaisisia ole olemassakaan! Hei, HALLOO: tyhmä. Se mikä näyttää joltain cameeta muistuttavalta siniseltä aineelta on agaattia, mikä on taasen kiveä, eikä simpukkaa, kuten camee. Agaatista muuten tehdään myös intaglio-työt. Mutta tämänhän me tavalliset tyhmät jo tiedettiinkin (nyt sen sitten tietää Mirkkukin).


        Oli muutenihan pakko....heh heh heeeee


    • valkentter

      Tiäkkö mikä hinta kaalen kultaisilla mansetin napeilla on.Petsun valdella on sellaiset anna noin arvio tälle sivustollet

    • NAINEN_VAAN2011

      ONKO KELLÄÄN TIEDOSSA KETÄÄN KETÄ TEKEE HALVALLA KEHÄRENKAAT JOS ON NIIN ILMOTTAKAA NRO TAI JOTAIN

    • Serkkutyttö

      09 8769358 on Kultajussin numero ja Viipurinkadulla liike. Netistä löytyy. En tiedä tekeekö enää, mut joku oli teettänyt kelloon komean rannerenkaan omasta kullasta. Nyt on kehärenkaat ja muut pantissakin niin kalliita että sinne ne näyttää jäävän kun kellään ei ole varaa ostaa.

      • Serkkutyttö

        Jos nyt kukaan on enää kiinnostunu kun on näin vanha keskustelu, mut siellä se liike vielä on.


    • sossutäti

      Mitä väliä sillä on, mitä ne maksaa?
      Soskuhan ne lopulta maksaa kuitenkin.

    • hoilasivettääääääähoi

      Maksaisitte itse elämänne niin taitaisi olla huolena mistä saisi talvikengät tai ehjän takin edullisesti.

    • Anonyymi

      No ohoh voi jeerot ahneet.joku pyys vallilan kaavon nroo.tuliko ahneus tauti vaivaa kaaleita.ette saa hautaan mitään mukaan ooteko kuuleet taivaaseen ei pääse pöykeilevät ei ahneet ei ulko kullatut.

    • Anonyymi

      Oon etti mässä kehärenkaat? Miten saisin ostettu a halvalla

    • Anonyymi

      Kesärenkaat saat Vianorilta. Voi kysyä Matin renkaasta Malmilta. Eikö se Malmi ole niitä "Teikäläisten" kulmia?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe