Manu ja Matti Suuri aarteenmetsästys

Jumissa

Kuinka Manu ja Matti pääsevät kreivittären huoneeseen? Kuinka kummitus Olga Jalolinna ohitetaan viemärissä?

41

7465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *******

      Sun pitää käydä pistää yks esine sen hautaan.. en muista mikä =/

    • läpykkä

      Oot tainnut kekata tän jo, mutta selitän silti=)
      Ensin otat avaimen puolikkaan yläkerran suuresta aulasta kaiteen takaa. Sitten saat toisen puolikkaan kun pistät kukan(Sen minkä saa kun siellä kasvihuoneessa pistää sen sipulin sinne ruukkuun) keittiössä olevaan vaasiin, silloin se Matti noukkii sen avaimen toisen puolikkaan. Ja niin pääset kreivin ja kreivittären huoneeseen =) Siellä klikkaa tyynyjä, sieltä pitäisi kuulua "kling" ja siellä on sitten avain. napsauta avain vasemman yö pöydän laatikkoon ja se aukeaa. ota sieltä neula ja pistä se Olgan hautaan. Silloin se lopettaa kummittelunsa =)

      • vaasiton

        Voisiko joku kertoa, että mistä se kukkavaasi sinne keittiöön saadaan.
        Samoin miten saadaan kellarin öljylamppu syttymään. Mulla on öljylampun sydän ja tulitikut mutta ne eivät ilmeisesti vielä riitä.
        Auttakee !


      • NRN

        Manu & Matti; suuri aarteenmetsästys peli on nyt pahasti jumissa. Mistä esimerkiksi saa lamppuöljyä, mitä vieterillä, patterilla, nukella, mihin kukka (jossa on avain) pitää viedä ja miten sen avaimen saa sieltä pois? Entä mitä tehdään keltaiselle kukalle (sille, missä ei ole avainta mutta sen saa kasvihuoneesta samaan aikaa kun sen avainkukan? Miten ruokasalissa syöpöttelevän kummituksen saa pois niin että sinne pääsee? Ei olla siis päästy vielä edes viemäreihin ( missä lie ovatkaan..?). Vastauksista olisi suuri apu, kiitos jo etukäteen.


      • Hattiwatti
        NRN kirjoitti:

        Manu & Matti; suuri aarteenmetsästys peli on nyt pahasti jumissa. Mistä esimerkiksi saa lamppuöljyä, mitä vieterillä, patterilla, nukella, mihin kukka (jossa on avain) pitää viedä ja miten sen avaimen saa sieltä pois? Entä mitä tehdään keltaiselle kukalle (sille, missä ei ole avainta mutta sen saa kasvihuoneesta samaan aikaa kun sen avainkukan? Miten ruokasalissa syöpöttelevän kummituksen saa pois niin että sinne pääsee? Ei olla siis päästy vielä edes viemäreihin ( missä lie ovatkaan..?). Vastauksista olisi suuri apu, kiitos jo etukäteen.

        No nii. Mä en muista tarkkaan näitä juttuja mutta pinnistän muistia.
        ei ainakaan tartte viemäristä huolehtii, se tulee vasta pelin lopussa. Mutta oletko jo saanut hautakammioon valot? Mä en muista tarkaan, muttei mun mielestä lamppu öljyä tarvitä, vaan sydänlankaa ja tulitikut, jolla sytytät sen.
        Silloin huoneeseen tulee valot ja esiin ilmestyy hauta arkut.
        Kun pistät nuken (Jolla on jo pää) tytön hautaarkkuun se aave menee sinne.
        sitten tarvitset lusikan, jonka pistät syöppö kummituksen hauta arkkuun, ja se menee sinne ja pääset keittiöön.
        Vieterillä pääset hyppäämään keittiön pöydälle. "kukka avaimen", pistät keittiön ruukkuun ja saat avaimen.
        patterin pistät kani leluun, jonka löydät hampaattoman hiiri herran ovelta.(Se tais asuu jossain keittiön nurkassa)
        Siitä toisesta kukasta en muista...=( sori!
        Kerro, kun tarviit lisää apua NRN, Helpin
        parhaan taitoni mukaan.
        P.S sori, kun en oo kovin hyvä selitttää, enkä välttämättä muista kaikkee tarkkaan...


      • Nimetön
        Hattiwatti kirjoitti:

        No nii. Mä en muista tarkkaan näitä juttuja mutta pinnistän muistia.
        ei ainakaan tartte viemäristä huolehtii, se tulee vasta pelin lopussa. Mutta oletko jo saanut hautakammioon valot? Mä en muista tarkaan, muttei mun mielestä lamppu öljyä tarvitä, vaan sydänlankaa ja tulitikut, jolla sytytät sen.
        Silloin huoneeseen tulee valot ja esiin ilmestyy hauta arkut.
        Kun pistät nuken (Jolla on jo pää) tytön hautaarkkuun se aave menee sinne.
        sitten tarvitset lusikan, jonka pistät syöppö kummituksen hauta arkkuun, ja se menee sinne ja pääset keittiöön.
        Vieterillä pääset hyppäämään keittiön pöydälle. "kukka avaimen", pistät keittiön ruukkuun ja saat avaimen.
        patterin pistät kani leluun, jonka löydät hampaattoman hiiri herran ovelta.(Se tais asuu jossain keittiön nurkassa)
        Siitä toisesta kukasta en muista...=( sori!
        Kerro, kun tarviit lisää apua NRN, Helpin
        parhaan taitoni mukaan.
        P.S sori, kun en oo kovin hyvä selitttää, enkä välttämättä muista kaikkee tarkkaan...

        Mutta... Ku mulla on tulitikku aski nii pitääkö tulitikut saada jostain erikseen..? Ku laitoin siellä kellarissa sen lankan lamppuu , mutta en osaa sytyttää sitä,, tai ku tulitikku askista ei tunne olevan mitään apua siellä.. :S


      • Nimetön
        Hattiwatti kirjoitti:

        No nii. Mä en muista tarkkaan näitä juttuja mutta pinnistän muistia.
        ei ainakaan tartte viemäristä huolehtii, se tulee vasta pelin lopussa. Mutta oletko jo saanut hautakammioon valot? Mä en muista tarkaan, muttei mun mielestä lamppu öljyä tarvitä, vaan sydänlankaa ja tulitikut, jolla sytytät sen.
        Silloin huoneeseen tulee valot ja esiin ilmestyy hauta arkut.
        Kun pistät nuken (Jolla on jo pää) tytön hautaarkkuun se aave menee sinne.
        sitten tarvitset lusikan, jonka pistät syöppö kummituksen hauta arkkuun, ja se menee sinne ja pääset keittiöön.
        Vieterillä pääset hyppäämään keittiön pöydälle. "kukka avaimen", pistät keittiön ruukkuun ja saat avaimen.
        patterin pistät kani leluun, jonka löydät hampaattoman hiiri herran ovelta.(Se tais asuu jossain keittiön nurkassa)
        Siitä toisesta kukasta en muista...=( sori!
        Kerro, kun tarviit lisää apua NRN, Helpin
        parhaan taitoni mukaan.
        P.S sori, kun en oo kovin hyvä selitttää, enkä välttämättä muista kaikkee tarkkaan...

        Miten tulitikun saa tulitikkuaskista?? :D onnistuin kerran, mutta tietysti loppui heti aika ja nyt en saa millään tulitikkua.. :(


      • Hattiwatti
        Nimetön kirjoitti:

        Mutta... Ku mulla on tulitikku aski nii pitääkö tulitikut saada jostain erikseen..? Ku laitoin siellä kellarissa sen lankan lamppuu , mutta en osaa sytyttää sitä,, tai ku tulitikku askista ei tunne olevan mitään apua siellä.. :S

        Niin, sulla on se sun tavara pussi, jossa ne tulitikut on. Paina sillä suurennus lasilla sitä askia kaksoisnäpsäytyksellä, niin saat tulitikun. sitten sillä tulitikulla sitä askia. Sitten tulitikku syttyy ja sun pitää painaa sitä lampunsydäntä. Sitten sulle pitäis tulla valoa.
        näin se taisi mennä. Kerro sitte onnistuitko =)


      • Nimetön
        Hattiwatti kirjoitti:

        Niin, sulla on se sun tavara pussi, jossa ne tulitikut on. Paina sillä suurennus lasilla sitä askia kaksoisnäpsäytyksellä, niin saat tulitikun. sitten sillä tulitikulla sitä askia. Sitten tulitikku syttyy ja sun pitää painaa sitä lampunsydäntä. Sitten sulle pitäis tulla valoa.
        näin se taisi mennä. Kerro sitte onnistuitko =)

        Sain tulitikun syttymään:) ja oon saanu jo nuken ja lusikan laitettua hautaan. niin ja sen neulan vein kans hautaan :) Mutta en löydä mistään sitä pupua mihin ne patterit pitäisi laittaa? :D


      • HattiWatti
        Nimetön kirjoitti:

        Sain tulitikun syttymään:) ja oon saanu jo nuken ja lusikan laitettua hautaan. niin ja sen neulan vein kans hautaan :) Mutta en löydä mistään sitä pupua mihin ne patterit pitäisi laittaa? :D

        Hyvä, juttu etenee. en vain muista tarkka lelu jäniksen paikkaa... Se taisi olla hiiri- herran talon edessä. Hiiri taas asui joko siinä olohuoneessa, jossa oli se vanha mies haamu sohvan takana. se asui joko siellä sohvan takana, tai keittiön nurkassa (luultavasti), kato näistä eka. Helpin sit taas lisää. ;D ;P


    • jonz"""...

      mistä sen vaasin saa ja missä se viemäri on???????????? olisin todella kiitollinen!!

      • HattiWatti

        Viemäri siis. Vaasista en tiedä, mutta viemäri löytyy Viini kellarin Suurestaviini tynnyristä. Kun olet etsinyt 3 pulloa, ja täyttänyt ne tynnyri tyhjenee. Silloin sen sisälle pystyi menemään ja siellä tulee vastaan "vartio kissa" ja seinä. Niiden takana on viemäri.


      • HattiWatti

        Puhutte keittiön vaasista! (vai...?) Ei sitä tartte etsiä, se on jo siellä. Siellä keittiössä pöydän vieressä. (Jos se on se vaasi, jota etsitte, siis...
        BP =) )


      • Motmot-97
        HattiWatti kirjoitti:

        Puhutte keittiön vaasista! (vai...?) Ei sitä tartte etsiä, se on jo siellä. Siellä keittiössä pöydän vieressä. (Jos se on se vaasi, jota etsitte, siis...
        BP =) )

        Hei mulla on ongelma.Mitä sen vihreen kummituksen hauta-arkkuun pitää laittaa? Tai siis sen skottityypin, mikä on siellä riimuoven takaa? Ja mistä sen esineen saa, mikä pitää laittaa sen arkkuun? Mä en saa sitä kolmatta pulloo mikä on siellä riimuoven takaa ku se kummitus on siellä ? Ja ne tekohampaat ja se makkara - kuuluuks ne sille hiirelle? En saa irrotettuu niit toisistaan. Kiitti jos autat


      • Hattiwatti
        Motmot-97 kirjoitti:

        Hei mulla on ongelma.Mitä sen vihreen kummituksen hauta-arkkuun pitää laittaa? Tai siis sen skottityypin, mikä on siellä riimuoven takaa? Ja mistä sen esineen saa, mikä pitää laittaa sen arkkuun? Mä en saa sitä kolmatta pulloo mikä on siellä riimuoven takaa ku se kummitus on siellä ? Ja ne tekohampaat ja se makkara - kuuluuks ne sille hiirelle? En saa irrotettuu niit toisistaan. Kiitti jos autat

        Täytyy myöntää, että pelasin kyseistä peliä liian kauan aikaa sitten mutta koitetaas. Elikkä kummituksille pitää viedä: nukke, neula, lusikka ja raha. Rahan saat siltä hiireltä, kun oot erottanut hampaat ja makkaran toisistaan (Se taisi onnistua suurennuslasilla) skotti tyypin esinettä en muista, mutta ilmoitan, jos ilmenee mieleen.(Ehkä torvi...)
        toivottavasti oli edes hiukka apua :>


      • Nuu Nuu
        Hattiwatti kirjoitti:

        Täytyy myöntää, että pelasin kyseistä peliä liian kauan aikaa sitten mutta koitetaas. Elikkä kummituksille pitää viedä: nukke, neula, lusikka ja raha. Rahan saat siltä hiireltä, kun oot erottanut hampaat ja makkaran toisistaan (Se taisi onnistua suurennuslasilla) skotti tyypin esinettä en muista, mutta ilmoitan, jos ilmenee mieleen.(Ehkä torvi...)
        toivottavasti oli edes hiukka apua :>

        Miten niistä tyynyistä muka saa avaimen? Oon napsautellu miljoona kertaa eikä tapahu mitään. Mitä niillä alkuaine laatikoilla pitää tehä? Ja mitä makkaralla, kumilla, kukalla josta ei saa avainta, pupulla ja vasaranvarrella tehään? Miten sen riimuoven saa auki?


      • HattiWatti
        Nuu Nuu kirjoitti:

        Miten niistä tyynyistä muka saa avaimen? Oon napsautellu miljoona kertaa eikä tapahu mitään. Mitä niillä alkuaine laatikoilla pitää tehä? Ja mitä makkaralla, kumilla, kukalla josta ei saa avainta, pupulla ja vasaranvarrella tehään? Miten sen riimuoven saa auki?

        Painelet niitä tyynyjä, niin siitä pitäis kuulua semmonen kling ääni. Alkuaine laatikot pitää kasata muistaakseni suurimmasta numerosta pienimpään, alkuaineet näät huoneessa olevalta tietokoneelta. pupua tarvitset vasta myöhemmin, kun murrat viinitynnyrin takaseinän auki. Kumilla pyyhit tytön huoneessa olevan lapun, riimuoveen piti muistaakseni löytää riimukirja... mutta muuta en oikeastaan enää muista. Pitäis pelata se joku päivä uudelleen läpi :( toivottavasti oli edes vähän apua


      • asdfdasfads
        Nuu Nuu kirjoitti:

        Miten niistä tyynyistä muka saa avaimen? Oon napsautellu miljoona kertaa eikä tapahu mitään. Mitä niillä alkuaine laatikoilla pitää tehä? Ja mitä makkaralla, kumilla, kukalla josta ei saa avainta, pupulla ja vasaranvarrella tehään? Miten sen riimuoven saa auki?

        Eli kun vasenta tyynyä klikkaa suurennuslasilla niin sitten löytyy avain.


      • Draiman
        asdfdasfads kirjoitti:

        Eli kun vasenta tyynyä klikkaa suurennuslasilla niin sitten löytyy avain.

        Mistä te olette löytäneet kellarin ja ne arkut?


    • sokea..

      Moikka,
      osaako joku sanoa mista kaikkialta niita lappuja oikeen loytaa. Olen paassyt pelin jo kerran lapi, kun sisareni kavi netissa katsomass niista muodostuvan sanan, mutta en tunne voittaneeni pelia ennen kuin olen itse saanut kaikki palat kasaan. eli voisiko joku auttaa.. minulta puuttuu juuri se pala josta nakee Merlynin erl -osan, se ylaosa
      kiitti

    • Jeputin<3

      Miten te pääsette sen läpi?? Mulla loppuu aina aika ja sit ärsyttää ku oon just menos sinne mis se luuranko kissa on ja sit kello onki jo 12.. Kertokaa joku hyvä tapa miten ei loppuis aika ja oon ottanu aina siit planeetta jutust ja sielt katolt ne unohtuneet hetket tai ne.

      • kääkk

        Mistä löytyy vihreelle kummitukselle esine? Ja missä on tää hiiren koti?

        Pitääkö vihreästä kummituksesta selvitä ennen kuin pääsee hiiren luokse vai sitten siitä joka on olohuoneessa? Mikäs esine ja missä hänelle pitää antaa.

        Edelliselle kirjoittajalle vinkiksi että jokaisessa huoneessa on unohdettu hetki. Kun käyt huoneen läpi suurennuslasilla, se ilmaantuu näkyviin.


      • apua!
        kääkk kirjoitti:

        Mistä löytyy vihreelle kummitukselle esine? Ja missä on tää hiiren koti?

        Pitääkö vihreästä kummituksesta selvitä ennen kuin pääsee hiiren luokse vai sitten siitä joka on olohuoneessa? Mikäs esine ja missä hänelle pitää antaa.

        Edelliselle kirjoittajalle vinkiksi että jokaisessa huoneessa on unohdettu hetki. Kun käyt huoneen läpi suurennuslasilla, se ilmaantuu näkyviin.

        joo, mulla sama juttu! niin missä se hiiri on? oon ettiny sitä jo vaikka kuinka kauan, eikä vaan löydy. Ja kun sanotte että se on "keittiön nurkassa", niin missä nurkassa, ja tarkotatteko keittiöllä ruokasalia vai keittiötä?

        ja myös jos se vihreelle skotti kummitukselle annettava juttu löytyisi, niin olis ihan kiva. koska eiks se raha pidä antaa sille olohuonekummitukselle?


    • fuihsdiufh

      Vaikka kuinka yrittää, sitä valoa ei saa sinne kellariin (eli tulitikku öljylampunsydän-tekniikka ei jostain kumman syystä toimi. help pls.

      • ellqq

        Eli kellariin saa valon kun menet '' pussiin '' ja otat suurennus lasin ja painat tulitikku askia ( kuva tulee isommaksi) , paina tikkuaskia ja sieltä tulee yksi tulitikku. vie tulitikku askin luo ja tikku rupeaa palamaan. laita sydän lamppuun ( naru) ja vie palava tulitikku lamppuun ;)


    • aikaloppuu

      Moi,

      Mites tässä pelissä voi käyttää noita unohdettuja hetkiä lisäämään aikaa? Riittääkö että ne laittaa vaa säkkiin? Aika tuntuu loppuvan kesken aina ihan liian nopeasti :P Osaisiko joku viisaampi neuvoa?

      • en pääse läpi ikinä

        Mitä vasaralla kuuluu tehdä? entä kuinka sillä vieterillä pääsee keittiön pöydälle? ja missä on avain ruokasaliin? entä aivaimen puolikas, joka löytyi ylätasanteelta, mihin sitä tarvitaan? mitä kuuluu tehdä jäniksellä? ja minkä huoneen tyynyjä pitää painella että tulee avain?

        kiitän!


      • fjuuil
        en pääse läpi ikinä kirjoitti:

        Mitä vasaralla kuuluu tehdä? entä kuinka sillä vieterillä pääsee keittiön pöydälle? ja missä on avain ruokasaliin? entä aivaimen puolikas, joka löytyi ylätasanteelta, mihin sitä tarvitaan? mitä kuuluu tehdä jäniksellä? ja minkä huoneen tyynyjä pitää painella että tulee avain?

        kiitän!

        mistä löytää sen vasaran toisen pään siis ei sen kepin vaan sen toisen`??????


      • ruokasaliin halajaisin
        fjuuil kirjoitti:

        mistä löytää sen vasaran toisen pään siis ei sen kepin vaan sen toisen`??????

        jos oikein muistan niin porraskäytävästä, siitä kun mennään sen tytön tornihuoneeseen. Vasara on kierreportaissa, heti siinä aika alhaalla. Liikuta niissä portaissa suurennuslasia niin löydät :)

        Mutta hei, missä on avain ruokasaliin?


      • China-Hattu
        ruokasaliin halajaisin kirjoitti:

        jos oikein muistan niin porraskäytävästä, siitä kun mennään sen tytön tornihuoneeseen. Vasara on kierreportaissa, heti siinä aika alhaalla. Liikuta niissä portaissa suurennuslasia niin löydät :)

        Mutta hei, missä on avain ruokasaliin?

        Minun mielestä se avain ruokasaliin on siellä missä se potta on siellä pimeässä nurkassa, Jos ei löydy lähetä tänne uudelleen viestiä.


      • Bulise

        Unohdettuja aikoja voi käyttyää sillä tavalla, että kun laitat ne säkkiin rämpytä niitä niin kauan ennenkun se häviää, Jos haluat aikaa. =)


      • Bouliz
        Bulise kirjoitti:

        Unohdettuja aikoja voi käyttyää sillä tavalla, että kun laitat ne säkkiin rämpytä niitä niin kauan ennenkun se häviää, Jos haluat aikaa. =)

        Onko sae ruukku, siellä missä on pöydällä kakku ja makkara vai, siellä ruokasalissa?


      • Nimimerkkki
        Bouliz kirjoitti:

        Onko sae ruukku, siellä missä on pöydällä kakku ja makkara vai, siellä ruokasalissa?

        En minäkään löydä sitä ruukkua =( Voisikos joku neuvoo?


      • Emuleapua
        Nimimerkkki kirjoitti:

        En minäkään löydä sitä ruukkua =( Voisikos joku neuvoo?

        Mitä siellä planeetta huoneessa pitää tehdä, kun ottaa ne planeetat sieltä arkusta ja ne pitää asettaa siihen keskelle? Millainen järjest


      • helpaaja
        Nimimerkkki kirjoitti:

        En minäkään löydä sitä ruukkua =( Voisikos joku neuvoo?

        se ruukku on ruoka salissa eikä keitiössä!!


      • aaalloillaaaa
        helpaaja kirjoitti:

        se ruukku on ruoka salissa eikä keitiössä!!

        Mistä löytyy nuken pää????? ja miten kasvihuoneessa saa sen sipulin sinne ruukkuun ??? Ei vaan millään saada siitä otetta..
        Koko perhe yritetään pelata, mutta nyt jumittaa ja pahasti :/


    • Sipuli?

      Miten sen sipulin saa sinne ruukkuun?
      Ja miten se lihansyöjäkasvi ohitetaan?
      Kun siitä sipulista ei pysty napauttamaan?
      Niin voisko joku kertoa kaiken mitä siellä kasvihuoneessa pitää tehä? =)

    • zmmz

      mitä vasaralla tehään ;o

    • byton

      se sipuli pitää laittaa sinne kasvihuoneessa olevaan ruukkuun ja kun se on siinä niin siitä kasvaa kukka jonka voit noukkia sitten talteen. Lihansyöjakasvin ohitat kun sulla on se ritsa niin tähtäät sillä tomaattiin ja sit tomaatti putoaa sen kasvin päälle. Ritsan toinen osa löytyy leikkihuoneesta ja se kuminauha...hitsi en muista tällä hetkellä mistä se löytyy. Mut kumminkin kasvihuoneessa eka ammut ritsalla tomaatin lihansyöjäkasviin, sit noukit kaiken tarvittavan talteen ja istutat sipulin. Sipulia ei voi istuttaa ennen kun oot ohittanut lihansyöjäkasvin.

      Vasaraa tarvitsee siihen viinikellarin takana olevaan muuriin että siihen voi tehdä reiän ja asettaa nitroglyseriinin sinne.

    • Vihainen -.-

      Aika loppuu ihan heti! Mistä eri paikoists sitä löytää, ja eihän siitä saa kuin ~3min, eikä se riitä. Se mummo, joka kertoo vie aikaa sun muuta -.-

    • ajan henki

      Aikaa saa käsittääkseni kaikista huoneista kerran eli kun vaan klikkaat tarpeeks suurennuslasilla niin aikaa ilmestyy näkyviin. Ja aikaahan kuluu ainoastaan silloin kun siirtyy huoneesta toiseen eli turhaa huoneesta toiseen seilailua kannattaa välttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2369
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1784
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      165
      1497
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1045
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      889
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      175
      766
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe