THAIMAALAINEN NAINEN, IHMINEN

MIETTIKÄÄPÄ HIEMAN........

Ulkomaalainen turistimies ( suomalainenkin ) matkustaa Thaimaahan, Pattayalle ja luulee olevansa kuningas. Luulee, että thai naista voi kohdella miten haluaa, maksaahan mies siintä, että thai nainen käy kaupassa, siivoaa, vie laudryyn likaiset pyykit, on turistille mieliksi KAIKIN TAVOIN.
Valitettavasti edellinen on TOTTA, vaan kuinka moni meistä miehistä ajattelee, miksi thai nainen tekee sitä???????? Kukaan ei ole siellä, kosk tykkää siintä.
Muutama vuosi sitten oli erittäin surullinen tsunami ja sen tuoma katastrofi.
Kuinka moni meistä on ajatellut Thai naista hänen kulttuurinsa ja tapojensa, sympaattisuutensa, eli koko kansan ajattelun ja toiminnan tavoin.
Hyvät naiset ja herrat. Thai ihminen, myös se Pattayan kaunis nainen, jota jotkut kohtelevat kuin orjaa, on myös IHMINEN, THAI IHMINEN, jolla on sydän paikallaan ja ihmiskunta , joka tunnetaan nimellä Thaimaalainen on aivan loistavaa sydämmellistä ja sympaattista kansaa, joita voi vain ihailla. Miettikääs miten Thai ihminen poikkeaa meistä?????

4

1702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi käydä..
    • Kalle

      Taas näitä yleistyksiä. Eli kaikki Thaimaassa käyvät miehet on sikoja. Itse naimisissa Thaimaalaisen kanssa monta vuotta olleena sekoitan soppaa lisää, meillä olen minä se joka käy kaupassa, muut ns. kotityöt tekee se joka ensin ehtii, yleensä minä koska olen vuorotöissä ja aikaa on enemmän. Sitten taas kun olemme talvella Thaimaassa niin vaimo hoitaa enemmän käytännön asioita siitä luonnollisesta syystä, että meikäläisen kielitaito ei riitä paikalliseen arkielämään. Kumpikaan ei koe olevansa orja, piti tuo kysyä vaimolta myös. Meillä kulttuuri ja tavat on otettu huomioon, ne on asioita jotka tulee siitä, että olet vuosia, et viikkoja jonkun ihmisen kanssa!!! Eli mikä on homman pointti, se on että jos käyt 2 viikon turistilomalla makaamassa hotellissa niin ÄLÄ KRITISOI ASIOITA JOISTA ET TIEDÄ MITÄÄN! Kaikesta huolimatta hyvää lomaa toivotellen kaikille Suomalaisille jotka menee Thaimaahan, jos joskus Chayaphomissa nähdään niin morjestetaan!!!

    • Jeesustelua!!

      Huhhuh, huora on huora ja silla sipuli, jos joku laittaa itsensa kaupan ja mina hanet maaratyksi ajaksi ostan nii jo on perkele jos ei tapahdu asiat niinku asiakas tahtoo!
      No Money No Honey! ei ne muuta ajattele kun rahaa, enka mina muuta kun persetta.
      BTW. Suomalainen turistihan ON kuningas naiden hiekkaihmisten joukossa!

    • jeesustelua

      PS. itse en lomallani pyyhkinyt edes persettani itse!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe