Rakastunut

skopunainen?

Syvästi ja voimakkaasti tuntevalle skorpioninaiselle rakkaus on kuulemma jotain elämää suurempaa.

Mitä skopunaisen mystisessä mielessä liikkuu, kun hän kohtaa miehen joka todella vie jalat alta? Onko skopunaisen pakko saada tuo mies omakseen? Eikö hän kelpuuta ketään muuta? Tuleeko miehestä jonkinasteinen pakkomielle skorpioninaiselle?

Sanotaan, ettei ole olemassa mitään niin raivoisaa ja kiihkeää kuin rakastunut skorpioninainen. Pitääköhän sanonta paikkansa?

9

3619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ei petä

      Mutta minä en ainakaan halua omistaa ketään... Enkä ole raivokkaan mustasukkainen... Tyydyn rakastamaan miestä ja hellin ja hoivaan häntä... Mutta annan itse valita haluaako hän minut...

    • HotStuff

      Mä ainakin näen jo ensisilmäyksellä pidänkö jostakin tai kiinnostaako joku mua erityisemmin.
      Sit se kaava etenee niin, että esittäydyn ja pyörin vähän aikaa kohteen ympärillä, tyypistä riippuen joko vittuilen tai sitten heitän kaksimielistä läppää, yleensä se vittuilukin johtaa siihen;) Sit katoan tai olen hetken aikaa saavuttamattomissa, ja tänä aikana sen "valitun" miehen tulis siis tietää mitä se haluaa. Siis eikä tarvi tietää muuta kuin, että haluaa mut. =D Mutta siitä asiasta on oltava täysin varma, sen kyllä aistii. Vaikka olenkin tavallaan (ainakin verbaalisesti) päällekäyvä niin, tahdon hassulla tavalla, että mies päättää, että ottaa ja valitsee minut=) Eihän käykkään järkeen, haluan itse ottaa ja valita, mutta sitten sen miehenkin pitäis valita ja ottaa? =) Se on kumma, että tilanteesta riippuen haluan joko dominoida tai sitten antaa toisen dominoida ja päättää. Mutta alistuminen onkin sitten toinen juttu, siihen kaikki loppuu, ainaskin mun kans =/
      Fyysinen puoli etenee niin, että pidän siitä, että mies tekee aloitteen, mutta jos alkaa tuntumaan, ettei sitä ikinä tule, niin en pelkää käydä itse toimeen. Ja on niitä muutamia saau koukkuun seksinkin avulla;) Jotenkin tuntuu, että kun olen vielä näinkin nuori, niin ei sillä ole väliä miten suhteet alkaa, kun ne kuitenkin aina loppuu=/ Ehkä on vaan tullu koukutettua vääriä miehiä=D

      • skorppimiestä?

        ???


    • skorpioni ja

      sanoisin, että kyllä skorpioni on aina ns. lojaali kaikille. Kun hän kerran johonkin tykästyy, niin se on sitten loppuelämän juttu.

      Skorpioni on tästä huolimatta niin elämänhaluinen, että jos hän huomaa, ettei toista osapuolta kiinnosta niin hän jättää tämän rauhaan, suree aikansa menetystä ja luo nahkansa taas uudestaan.

      • HotStuff

        Kyllä mulla on niitä pakkomielteitä tullut henkilöistä, jotka ovat syystä tai torjuneet. Ja vaikka olenkin ottanut aluksi vain vähän nokkiini asiasta, niin joskus tuntuu, että ajatellessa asiaa tarkemmin, alkaa kaivella vain kahta kauheammin. Olen kyllä sellainen, että varsinkin noissa ihmis- ja parisuhdeasioissa kostan kyllä, jos tunnen, että mua on kohdeltu väärin. Vaikka sitten muutamankin vuoden päästä, silloin milloin se tilaisuus tulee, vasta sitten saan tavallaan rauhan. Väitän kyllä, että kun on ns. parinmuodostustilanteesta kyse, tai on ollut jonkun kanssa sellaisessa tilanteessa, niin pitkän aikaa sen jälkeen henkilö plus tämän henkilön asiat ja suhteet eivät ole skorpionille se ja sama.


    • skorpioN

      Itseasiassa skorpioninaiselta ei kannattaisi näin syvällisiä kysyäkään, koska itse huomasin miettiväni vastausta syviä pohjamutia myöten, vähän siltä ja tältä ja tuoltakin kannalta... Mystisessä mielessä liikkuu niin paljon ja eri kantilta ajateltuna, että on vaikea vastatakaan lyhyesti ja ytimekkäästi.
      Rakkaus on todellakin elämää suurempaa skorpioninaiselle, mutta hän odottaa myös saavansa vastakaikua. Mikään itsestäänselvyys tai tasapaksusti kulkevat eivät jaksa kauaa kiinnostaa. Elämässä ja rakkaudessa pitää olla sopivasti haastetta ja yllätyksiä. Skorpioni järjestää näitä kyllä itsekin, mutta odottaa kumppaninkin järjestävän mukavasti maustetta elämään.
      skorpionin pitää saada luottaa TÄYSIN kumppaniinsa, jolle antaa tällöin kaiken rakkautensa ja on uskollinen. Skorpioni yleensä odottelee aikansa ja punnitsee toisen luotettavuutta pitkäänkin ennenkuin uskaltaa antaa mennä täysillä, mutta sitten mennäänkin...=)
      Jos mies ei ole kiinnostunut, niin ei skorpioni sitä kauaa murehdi, uudet tuulet puhaltavat. Ei mitään pakkomielteitä tule, jos mies ei ole kiinnostunut, niin ei se ole skorpionin rakkauden arvoinen.
      Eli skorpioni antaa rakkaudelle kaikkensa, on kiihkeä ja tulinen, hellä ja lämpöinen. Ennenkaikkea uskollinen, mutta älä mene rikkomaan luotettavuuttasi. Silloin koet skorpionin pimeän puolen ja hyytävän kylmyyden.

    • DarkFly

      Ei voi mitää, kuulostaa nii mystisen ihanalta tuo teksti että mun kohdal se pitää aikalail paikkansa. Rakkaus merkitsee mulle hyvin paljon ja sitä tahdon vaalia. Annan kaikkeni ja teen kaikkeni, että suhde toimisi. Pakkomielle miehestä ei minulle tule, mutta teen sen hänelle selväksi, että hän on minulle hyvin tärkeä ja meinaan pitää hänestä kiinni eli en luovuta.

    • 0700-01878

      Yli 40 kymmpisenä skorppionirakastuu säännöllisin väliajoin kaksikertaa vuodessa ja joka kerta eri henkilöön.

      Rakastumisajat ovat varhainen kervät ennen kuin lehti tulee puuhun ja alkusyksy, kun on vielä hämärää.

      Jouluna skorppioni nukkuu talviunta ja kesällä skorppioni tekee työtä.

      Skorppioni ei juhli vappua eikä juhannusta.

      Jos skorppioni menee naimisiin, siitä on skorppionilla henkimaailman ilmoitus. Hän ei luota omiin rakastumisiinsa.

      Jos skorppionin suututtaa tai häntä loukkaa, skorppioni ei anna koskaan anteeksi.

      Hän pistää takaisin juuri sillä hetkellä kun sitä vähiten odottaa.

      Parisuhteessa skorppioni on uskollinen, mutta auta armias, jos jäät kiinni valheesta, et tule enää koskaan saavuttamaan skorppioninaisen luottamusta.

      Skorppioni ei näytä helpolla perimmäisiä tunteitaan. Hänestä saa helposti täysin väärän kuvan.

      Oikea skorpioni ei valitse puolisoa intohimon tai tunteen perusteella, vaan jumallallisen ilmoituksen mukaan.
      Eeva Nurmi, tuplaskorpioni, nouseva merkki leijona. 0700-01878

      • maailmax

        Osittain allekirjoitan...skorpparina, naimisissa olevana katselen aina mielenkiintoisia miehiä ja ihastun aika-ajoin..näin alkoi tapahtua kun avioliitossa tuli pieniä ongelmia eikä asiat menneet kuin itse halusin. Kun tunne hiipuu, hiipuu myös skorpparin rakkaus. En välttämättä pettäisi miestäni, mutta tylsyys on tappavaa. Nyt kiikarissa varattu mies, eikä homma välttämättä etenekkään mihinkään, mutta jännitys kuuluu elämään. Onneksi mies (oinas) antaa elää vapaata elämää, siis ei suvaitse missään nimessä pettämistä, mutta muutoin antaa tilaa toteuttaa itseäni kaikin tavoin. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin elää toisen elämää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe