grillikota

ultimatemarket

elikkä onkos kellään tollasta grillikotaa ja siitä kokemuksia hyviä/huonoja ja sisältääkö peruspaketti kaiken tarvittavan?

58

41478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne niitä

      myy?? Ja ennakko maksu.

      • mökilleni viime keväänä

        oli kaikki osat yhdessä isossa paketissa.maksoi n 2000 vähän alle,kaikki oli ok,helppo kasata,hyvät ohjeet


    • mitä sattuu

      Kyllä tuo Ultimathule lienee toimittajana niitä haukutuimpia toimittajia. Rahat tilille ja tulee mitä tulee. Tiedä sitten vaikka tulisi Kiinasta.
      Katsele muualta kunnon toimittaja ja mallejakin esitellään monella suunnalla. Tärkeintä on, että uskot ja luotat itse tekijään ja vaikka maksaisit hieman enemmänkin. Mieluimmin ensin toimitus ja sitten maksu.

      • epäilyttävä maine

        mutta ainakin mulla toimi hienosti


      • markettiiii.
        epäilyttävä maine kirjoitti:

        mutta ainakin mulla toimi hienosti

        Mulla onnistui ainakin ultimaten kautta siten että maksoin rekkakuskille rahat. Mitään en maksanut etukäteen. Se oli parikymppiä kalliimpi kuin tilille maksu. Ei ongelmia.


      • siinä
        markettiiii. kirjoitti:

        Mulla onnistui ainakin ultimaten kautta siten että maksoin rekkakuskille rahat. Mitään en maksanut etukäteen. Se oli parikymppiä kalliimpi kuin tilille maksu. Ei ongelmia.

        paketissa täydellinen toimitus vai puuttuuko niistä jotain?vai pohjat tekee ja paketti auki ja kasata vaan.


      • ruuvit ja naulatkin
        siinä kirjoitti:

        paketissa täydellinen toimitus vai puuttuuko niistä jotain?vai pohjat tekee ja paketti auki ja kasata vaan.

        et tarvi kun porakoneen,vasaran,sahan ym normaalit puutyövälineet.Minä tein pohjan sorasta,siihen päälle mittasin muotoon aluspuut,kyllästetyt,niiden päälle,seinäelementit,kiinni porakoneella toisiinsa,sitten vaan kattoelementit paikoilleen,ja pahvit päälle.Ovi ja ikkunat paikoilleen.Penkit ja lattiaelementit sisään.grilli ja huuva paikoilleen,ja valmista tuli,täytyy vielä ens kesänä maalata päältä


      • kokemuksella

        Me teimme viime käsnä-08 Ultimatemarketin grillikodan.Se sisälsi penkit reunoille ja lattiaritilät, joita itse hieman jatkoimme. Ostimme siihen samalla grillin piippuineen ja muine tykötarpeineen. Jatkoimme itse piipun pituutta, niin saimme sen oikein hyvin vetämään. Tyytyväisiä olemme olleet- uskallan suositella!
        Itse en tykkäisi mistään pyöröhirrestä, tämä on jotenkin modernimpi, kun vielä sen kivasti sisustaa. Olemme käyttäneet sitä läpi talven.


    • tai sitten

      periaatteella 5 tonnilla ostaa. 4 tonnilla myy.

    • Hebeteus

      Juuri kasattu ultimatemarketin grillikota.
      Kaikki mukana ja meni hyvin mutta näkee että vauhdilla tehtyjä osia esim.katto.
      Seinät todella mukava kasata.
      Kuvia voi pyytää sähköpostilla.

    • ainakin

      Ai grillikota. Ostin itelle grillikodan hyvän kaupan paikasta ja laatu oli ainakin ihan ok. Pakettiin luvattiin kaikki mukaan, mutta ruuveja jäi vähä puuttumaan.

      http://www.hyvankaupanpaikka.fi

      • grillikotaan

        hyvän kaupan paikka piti lupaamansa ja toimitti meille erittäin hienon kodan,eikä puuttunut edes ruuvit!asian tunteva palvelu ja toimitus aikakin oli just eikä melkeen.


      • huvimaja
        grillikotaan kirjoitti:

        hyvän kaupan paikka piti lupaamansa ja toimitti meille erittäin hienon kodan,eikä puuttunut edes ruuvit!asian tunteva palvelu ja toimitus aikakin oli just eikä melkeen.

        Minä myös laitoin Ultimatemarketin grillikodan kesällä-09. Vedon lisäämiseksi hitasutin pidemmän piipun. Helppo kasata, hyvän näköinen, toimiva ja edullinen.


    • jwumwn

      Ultimatea, mutta sitten sattumalta menin kaverille kodan kasaustalkoisiin ja siellä oli tällainen ohuesta hirrestä tehty.
      Talkoiden jälkeen ostin itselleni samanlaisen.
      Hiukan kalliimpi, mutta oli jämerää tekoa.
      Jossain Keski-Suomessa valmistus.

      http://www.kskota.com/

      • tahtootahtoo

        "...lattiaritilät, joita itse hieman jatkoimme..."
        "...ruuveja jäi vähä puuttumaan..."
        "...Vedon lisäämiseksi hitasutin pidemmän piipun..."
        "...näkee että vauhdilla tehtyjä osia esim.katto..."

        Eli liian pienet lattiaritilät, osa ruuveista puuttuu, piippu ei vedä, katto tehty päin peetä (ei tärkeä asia suomen oloissa ??)...
        Ja sit samalla todetaan että ei mitään vikaa ja suositellaan muillein ?
        Jaettu tuska on puoli tuskaa ?

        Tuollainenhan on pakko saada !!!


      • samakuinedellä
        tahtootahtoo kirjoitti:

        "...lattiaritilät, joita itse hieman jatkoimme..."
        "...ruuveja jäi vähä puuttumaan..."
        "...Vedon lisäämiseksi hitasutin pidemmän piipun..."
        "...näkee että vauhdilla tehtyjä osia esim.katto..."

        Eli liian pienet lattiaritilät, osa ruuveista puuttuu, piippu ei vedä, katto tehty päin peetä (ei tärkeä asia suomen oloissa ??)...
        Ja sit samalla todetaan että ei mitään vikaa ja suositellaan muillein ?
        Jaettu tuska on puoli tuskaa ?

        Tuollainenhan on pakko saada !!!

        Ilmeisesti vastasit väärään viestiin.
        Meillä ei ole Ultimate-kota, vaan KS-Kota -nimisen firman valmistama hirsinen grillikota.
        Tämän toimitussisällössä tai laadussa ei ole ollut huomauttamista.
        Mm. lattia on ponttilautaa, ei mikään ritilälattia, eikä maapohja.
        Eli kyseessä on parempilaatuinen tuote kuin nämä paneeliviritykset.


      • tahtootahtoo
        samakuinedellä kirjoitti:

        Ilmeisesti vastasit väärään viestiin.
        Meillä ei ole Ultimate-kota, vaan KS-Kota -nimisen firman valmistama hirsinen grillikota.
        Tämän toimitussisällössä tai laadussa ei ole ollut huomauttamista.
        Mm. lattia on ponttilautaa, ei mikään ritilälattia, eikä maapohja.
        Eli kyseessä on parempilaatuinen tuote kuin nämä paneeliviritykset.

        Vastasin juuri oikeaan viestiin saadakseni tuon viestin alimmaiseksi.
        Valitusta viestien esitystavasta riippuen uusin viesti saattaa pöllähtää tuonne keskelle vanhoja viestejä eikä siitä ole hauskuutta, iloa ja riemua ihmisille.
        Vastaamalla aina viimeiseen viestiin viesti pöllähtää aina ketjun alimmaiseksi.
        Lisäksi vastasin useampaan viestiin kerralla, enkä nähnyt viisaaksi lähettää jokaiseen erillistä yhden rivin vastausta.
        Siksi.

        Ja ihmettelen edelleen että ostavatko nuo pöllöt sellaisia autojakin joita saa heti uutena hitsailla ja korjailla ennenkuin niillä voi lähteä ajelulle ? Ja kehuvat vielä vieraille ihmisille kuinka hyvän kaupan tekivät ?


      • sama taas
        tahtootahtoo kirjoitti:

        Vastasin juuri oikeaan viestiin saadakseni tuon viestin alimmaiseksi.
        Valitusta viestien esitystavasta riippuen uusin viesti saattaa pöllähtää tuonne keskelle vanhoja viestejä eikä siitä ole hauskuutta, iloa ja riemua ihmisille.
        Vastaamalla aina viimeiseen viestiin viesti pöllähtää aina ketjun alimmaiseksi.
        Lisäksi vastasin useampaan viestiin kerralla, enkä nähnyt viisaaksi lähettää jokaiseen erillistä yhden rivin vastausta.
        Siksi.

        Ja ihmettelen edelleen että ostavatko nuo pöllöt sellaisia autojakin joita saa heti uutena hitsailla ja korjailla ennenkuin niillä voi lähteä ajelulle ? Ja kehuvat vielä vieraille ihmisille kuinka hyvän kaupan tekivät ?

        Eli, valitse sieltä viestin yläosasta kohdasta "viestien esitystapa" se vasemmanpuoleinen ruutu ja napsauta sitä.
        Näin tehden viestiketju näkyy havainnollisemmin ja voit vastata juuri oikeaan viestiin.
        Kun käyttää tätä toimintoa ,osuu vastaus helpommin oikeaan kohtaan.
        Jos vastaat aloittajalle, menee viestisi joka tapauksessa sillä hetkellä ketjun alimmaiseksi.
        Viestiketjun ja keskustelun tarkoitus ei ole laittaa viestejä pelkästään aikajärjestykseen, vaan vastaukset on takoitus osoittaa juuri oikeaan kysymykseen tai kommenttiin.
        Totta on, että hullun kiilto silmissä halvimman perässä juokseminen johtaa useimmiten huonoon lopputulokseen.


      • prm75
        tahtootahtoo kirjoitti:

        "...lattiaritilät, joita itse hieman jatkoimme..."
        "...ruuveja jäi vähä puuttumaan..."
        "...Vedon lisäämiseksi hitasutin pidemmän piipun..."
        "...näkee että vauhdilla tehtyjä osia esim.katto..."

        Eli liian pienet lattiaritilät, osa ruuveista puuttuu, piippu ei vedä, katto tehty päin peetä (ei tärkeä asia suomen oloissa ??)...
        Ja sit samalla todetaan että ei mitään vikaa ja suositellaan muillein ?
        Jaettu tuska on puoli tuskaa ?

        Tuollainenhan on pakko saada !!!

        Halvallahan ei priimaa saa ja köyhän ja kädettömien ei kannata valita halvinta kota-mallia, niitä kun joutuu itse sitten vähän entraamaan. Meille tuli ultimatelta ja joissain kohdin oli materiaaleissa sanomista, mutta rahassa nuukailemalla ja osaavana sen kasailin ja tyytyväinen kuitenkin olen. Ompahan nyt paikka missä grillata ja viettää aikaa. Eikä se rumakaan ole. Jos halvalla haluaa kodan ja omaa edes jonkinlaista nikkarin taitoa niin kyllä suosittelen ultimaten kotaa.


    • aitipaivi

      tilasimme mökille paviljongin. Peruspaketti sisälsi kaiken tarvittavan, perustuksia varten ostimme painekyllästettyä puuta sekä laattakivet nurkkiin. Ja emme me mitään mammuttihirsirakennelmaa rantaan halunneet, "hirren" paksuus on ihan sopiva:). Kodan ja paviljongin "hirren" paksuus on muistaakseni sama. Eli talvinotskitteluunkin ihan riittävän paksua. Erinomaisen hyvin pelasi toimitus ja rahastus. Voin suositella:)

      • Tehty on

      • Huono näköinen

      • Sitä saa mitä tilaa

        Eikö tää ultimaten tuotteet nimen omaan ole paneeliseinillä, kuusta ja yksinkertaiset ikkuna. Tällähän sää hinnan hyvin alas eikä tietämätön asiakas huomaa mitään eroa. No kyllähän talojakin ostettan tietämättä mitään. Jokainen tyylillään.


    • Kodan rakentaja

      Näissä kodissa on myös LAADULLISESTI suuria eroja.

      Halvemmat valmistajat:

      -kuusi on päärakennusaine, ongelma tulee kestävyydessä ja kakkoslaadussa
      -yksinkertaiset ikkunat
      -paneeliseinät ja alle 45 mm seinät jotka vääntyy ja päästävät kylmän sisään
      -"lelu" lukot, eli ulko-ovissa on jonkinlainen 1600 luvun lukko, nykyään laadukkaissa kodissa on jo kunnon lukot kuten omakotitalon ovessa.
      -Poron taljat päästävät karvaa
      -Paketti tulee osissa, eli tässäkin on suuria heittoja. Osa kodista tulee "ikea" mentaliteetillä että huovat ja ikkunat on kiinnitettävä itse ja mikäs siinä jos on 3 viikon kesäloma nii ei tarvitse miettiä mitä lomalla tekee.
      -Grilleissä on suuret erot. Näitäkin on laidasta laitaan eli älä osta sikaa säkissä
      -Nuoria yrityksiä jotka tekevät halvalla B-laatua

      Laadukkaat tuotteet:

      -Männystä pääraaka-aine
      -Seinät 45mm mäntyhirttä
      -Lämpöikkunat
      -Viimeistely
      -Katot huovitettuna, ikkunat kiinni ja lukot pesässä jo ennen toimitusta.
      -Usein pitkä historia alalla, hyvät asiakassuhteet.

      Itse olen kasaillut tuollaisia jo useamman vuoden ja erilaisia malleja niin on jo pieni tuntuma mikä on helppo kasata ja mikä vaikeampaa ja nuo halvat 2000-3000 € kodat ovat juuri niitä ongelmapesiä eli ostat yhden ja parin vuoden päästä saatkin vaihtaa ikkunat, katot ja grillin. Näitä riittää.

      Eli kun ostat kotaa tai muutakin tuotetta nii käy hyvä ihminen kattomassa paikan päällä ja kun kerralla ostaa hyvän niin ei tarvi sitten hankkia heti uutta. Pistä myyjä koville ja pyydä syyt miksi hänen tuote on parempi kuin toinen, EROJA ON. Tässä muutama sivu mistä kannattaa katsoa.

      www.leseko.com
      www.arcticfinland.com
      www.activegarden.com
      www.netrauta.fi

    • möcin ucco

      Ei ole itsellä mutta muutamalla tuttavalla on. Näiden kommenttien perusteella itse tsekkaisin kolme asiaa. 1 - Noissa pienissä kotaratkaisuissa sivuikkunat on tosi matalalla, persuksen tasolla. Katsoisin häiritseekö se kun ei näe ulos, jotkut on kommentoineet että on tympeää kun ei näe järvelle. 2 -Kokeilisin ihan ite kuinka ahdas on keskellä olevan grilliviristyksen ja istuinpenkkien väli. Olen kuullut kommentteja että joissain malleissa on melko ähräämistä jos takimmainen yrittää kesken kaiken lähteä ulos nenää puuteroimaan kun molemmin puolin edessä istuu aikuisia. 3 - ja vaikein kokeiltava eli huuvan veto. On kuulemma naurussa pitelemistä kun huuva ei vedäkään ja pöksä on täynnä savua. Oliskos se korsteenin korkeus ja reiän halkaisija jonkunmoisia vertailumittoja.

      • maahinen.

        Tuohon grillikodan vetoon vaikuttaa tietenkin peltihormin läpimitta, mutta yhtä iso osa vedon kannalta on korvausilman riittävä saanti.
        Tulisijan alla lattiassa pitäisi olla yhtä iso aukko, tai korvausilmaputki, kuin on hormikin.
        Meillä kota on puulattialla ja pilariperustuksella, jonka lattian keskellä Kotakeittiön alla 0n 30 cm halkaisijaltaan oleva hyttysverkolla peitetty aukko. Ei ole savuhaittoja ilmennyt.


    • eräs vain

      Tuosta kodan ostamisesta, mikäli itselläsi on vähänkään taitoa tehdä tai mahdollista pyytää joku tuttu/naapuri tms. joka tietää homman kaveriksi pääset huomattavasti halvemmalla kuin valmiskodat. Noihin pätee sama kuin normaalissakin rakentamisessa, materiaali on 1/3 - 1/2 osa noin suurin piirtein rakentamisen hinnasta.
      Itse olen tehnyt pari suht. pientä grillikotaa. Paneeliseinät 48x98 rungolla ja 48x98 kattovasoilla, katto ja lattia RPL:ää katon pinnoitteena palahuopa. Tuon tavaran hinnaksi ovineen ja ikkunalaseineen tulee jotain 1000 € luokkaa 6 kulmaiseen mökkiin jossa säde n. 180 cm (rungosta).

      Ja mitä tulee noihin lämpöikkunoihin sun muihin, tarvitsetko oikeasti kodassa lämpöikkunoita ovia ym, jotta rakennus toimii kuten pitäisi ja siellä pystyy polttamaan grillissä pieniä puita. Siellä tarvitaan kuitenkin ilmanvaihto, josta syystä tarvitaan korvausilmaa rakennukseen. Myös ihmiset syövät happea siitä ilmasta ja lämmittävät huomattavasti. Ellet aio rakentaa talviasuttavaa kotaa on ainakin minun mielestäni lämpöikkunat turhia. Kodan alkuperäinen idahan on se, että siellä poltettava nuotio lämmittää ilmaa vaikka se pääsee liikkumaan sieltä vapaasti. Vanhanaikaisissa kodissa sekä metsästysseuroilla tms. olevissa kodissahan ei ole ikkunoita ollenkaan. Tuli tuo sen valon siihen rakennukseen sekä ilma poistuu vapaasti katon piikissä olevasta aukosta. Nykypäivän pienissä grillikodissahan on grillien yläpuolella käytännössä aina huuvat, kun teetät siihen huuvan, teetä samalla sulkupelti ja sellainen huuva jota saat tarvittaessa liikuteltua ylös ja alas niin veto/vastakkaiselle puolelle näköominaisuudet on optimit.

    • Pettynyt kotamies

      Hyvän kaupan paikan toimitukset kusee....kaks viikkoa jo odoteltu luvatun yli...eikä edes ilmoiteta mitään...tosi surkeeta toimintaa sen jälkeen kun ovat rahansa saaneet...saapa nähdä tuleeko kotaa ollenkaan.

      • tosi pettynyt

        Ne on kusseet jo vuosikausia...Rahat pois, toimituksista viis...


      • dsfca cx

        Kiitos, hyvä tietää. Eli tälle hyvänkaupanpaikalle ei kannata ainakaan maksaa etukäteen.

        Porin Puupojilta saisi aikalailla saman näköisen samaan hintaan, oiskohan tuo varmempi hakea sieltä.


      • Tyhmä maksaja

        Mulla tän toimittajan kota viivästyi kaksi kuukautta sovitusta. Maksoin idiootti ison osan etukäteen...


    • puu puuna

      45 mm puutavara ei kyllä ole hirttä vaa kakkosnelonen

      • Jussi3

        Kasasin porinpuupoikien kodan neljä vuotta sitten. Mukana oli huuva ja grilli. Juuri tällä hetkellä grillin alla on 55mm tiilet ja huuva on n.60 cm tulipesästä. Lisänä muutama parin euron murskylyhtyä. Kota kasattu betoniperustukselle valmistajan ohjeita noudattaen. Ei tule savuja sisälle, eikä koknak ole koskaan maistunut näin hyvälle...


    • ...kele

      Hyvän kaupan paikan kotaa odoteltu jo 2 kuukautta, nyt riittää...

      • Ei täältä enää

        Joo, hyvän kaupan paikan kotaa odoteltiin kanssa hyvinkin yli 2 kuukautta. Joka viikko kun olin yhteydessä heihin, niin vastaus oli; kyllä se nyt meiltä täältä lähtee, niitä on tuossa pihalla. On puuttunut vain milloin puuöljy ja milloin mitäkin, mutta aina sillä hetkellä sattui olemaan juuri kuorma tullut pihalle, joten sama vanha laulu, nyt loppuviikosti saamme kodan lähtemään sinulle. Luvattiin soitella väliaikatietoja, mutta mitään soittoa ei kuulunut ! Nyt kotapaketti vihdoin pihalla ja alkaa tarkistus, onko yleensäkin kaikki mukana. Ja sitten alkaa taistelu koroista yli 2 kuukautta sitten sijoittamistani rahoista. En voi suositella TODELLAKAAN tätä myyjää !


      • pettynyt lapista
        Ei täältä enää kirjoitti:

        Joo, hyvän kaupan paikan kotaa odoteltiin kanssa hyvinkin yli 2 kuukautta. Joka viikko kun olin yhteydessä heihin, niin vastaus oli; kyllä se nyt meiltä täältä lähtee, niitä on tuossa pihalla. On puuttunut vain milloin puuöljy ja milloin mitäkin, mutta aina sillä hetkellä sattui olemaan juuri kuorma tullut pihalle, joten sama vanha laulu, nyt loppuviikosti saamme kodan lähtemään sinulle. Luvattiin soitella väliaikatietoja, mutta mitään soittoa ei kuulunut ! Nyt kotapaketti vihdoin pihalla ja alkaa tarkistus, onko yleensäkin kaikki mukana. Ja sitten alkaa taistelu koroista yli 2 kuukautta sitten sijoittamistani rahoista. En voi suositella TODELLAKAAN tätä myyjää !

        Minä ainakin olen jo vienyt viranomaisille minun juttuni, koska olen maksant heille 3000e ja tavaraa ei ole näkynyt!! Olen odotellut sitä 2,5kk.NYT RIITTI MINULLE! Tämä on PETOS!!!!


      • mikko985
        pettynyt lapista kirjoitti:

        Minä ainakin olen jo vienyt viranomaisille minun juttuni, koska olen maksant heille 3000e ja tavaraa ei ole näkynyt!! Olen odotellut sitä 2,5kk.NYT RIITTI MINULLE! Tämä on PETOS!!!!

        Itse maksoin Toukokuun lopussa deluxe-kodan toimitettuna kotakööki grilli.
        kokonaishinta 3155€.
        Toimitusajaksi luvattiin 3viikkoa. Soittelin noin 20 kertaa. sanottiin aina että ensviikolla ensiviikolla.
        Kotapaketti tuli pihalle 7.viikon jälkeen ja on nyt pystyssä.
        Taisi jäädä viimeiseksi ostoksi paskakaupan kaupasta.


      • k. kojootti
        mikko985 kirjoitti:

        Itse maksoin Toukokuun lopussa deluxe-kodan toimitettuna kotakööki grilli.
        kokonaishinta 3155€.
        Toimitusajaksi luvattiin 3viikkoa. Soittelin noin 20 kertaa. sanottiin aina että ensviikolla ensiviikolla.
        Kotapaketti tuli pihalle 7.viikon jälkeen ja on nyt pystyssä.
        Taisi jäädä viimeiseksi ostoksi paskakaupan kaupasta.

        Ostin Hyvän Kaupan paikasta sellaisen vähän korkeamman kodan, jossa ikkunat on suuremmat ja niistä näkee jopa ulos. Naapurilla on sellainen kota malli matalilla ikkunoilla, tämä korkeampi on huomattavasti parempi.
        Hyvän Kaupan paikan toimitus meinasi yskäistä.
        Tiukan, mutta asiallisen ojentamisen jälkeen puhelimessa toimitus tuli kahden päivän päästä soitosta.
        Kun soitin vain varmistaakseni, että tuleehan toimitus sitten ajallaan, sain osakseni erittäin ylimielisen ja jopa naureskelevan kohtelun.
        Mutta kun sitten tein selväksi , missä nyt mennään, asiat järjestyivät yllättävän nopeasti.
        Tuote sinänsä on hyvälaatuinen.


    • marssal

      www.salum.fi hyvin valmistetty kota laatukalla varustuksella.Toimitus korkeintaan 2 viikoa.

    • bggkgk

      Nänhän näitä hölmöjä jymäytetään, ottakaa opiksi

    • Erkki

      Ostin Hyvän kaupan kaupasta delux grilli-kodan kotakeittiöllä Elokuussa 2012
      Toimitus tuli ajallaan mitään nippeliä ei puuttunut nyt laadukkaassa käytössä
      Kiitokset Ouluun ---- voin suositella lämpimästi

      t. Iloinen

    • surusilmä

      Minä tilasin kodan ns,eilen ja tänään täällä Oulusta keskisuomeen,että toimitus loistavaa ei maksu ennakkoja eikä ylimääräisiä kuluja paikan päälle tuotuna,että ainakin toimtus pelaa.
      ps,olin tilannut ultimarketilta syksyllä kodan ja he eivät toimittaneet sitä mihinkään sovittuun aikaan,että sitä paikkaa en suosittele,maksaakkin olisi pitänyt ensin,väännön jälkeen sain sovittua jälkivaatimuksella maksun,mutta kotaa ei tullu useiden viikkojen odotusten jälkeen.
      Eli hyvän kapupan paikasta tuli alle vuorokaudessa,että sillee.

      • Patu paljasjalka

        Samanlailla toimi minulla yhteistyö hyvänkaupanpaikan kanssa tilasin grillikodan tarkoituksella talvi aikaan koska olen perustukse tehnyt valmiiksi jo viime kesänä ja suojasin sen sitten pressulla niin pystyn kodan pystyttämään nyt talvella kun ei ole itikatkaan haitolla.Soitin kyllä kesällä hyvänkaupanpaikkaan ja olisin tilannut kodan jo silloin mutta myyjä kertoi että olivat hetkellisesti jääneet jälkeen jo sovituissa toimitus ajoissa ja sanoi että toimitukseen menee 4-5viikkoa no se ei passanut minulle kun oli perheenkanssa lomat jo buukattu.Myyjä antoi ohjeeksi perustuksen tekemisen kesällä kun aikaa oli ja kehoitti ottamaan talvi toimituksen ja näinhän minä sitten päätin tehdä ja hyvä tuli.Toki sitten jossain vaiheesa tuli mieleen että olisiko joku toinen toimittaja toimittanut minulle kodan nopeammin ja otin yhteyttä kahteen eri valmistajaan.No tuotteita tinkailessa ja toimitus aikaa näistä kysellessä huomasin hirvittävän alas morkkauksen hyvänkaupanpaikkaa kohtaan ja menetin ostohaluni lipeviltä ylipuhujilta kokonaan ja päätin että kota hankitaan oulusta.Kiinnostuin sitten niin kovasti tästä kilpailutilanteesta että tutkin hieman yrityksien taloudellisia puolia ja kyllähän sieltä heti selväksi kävi miksi nämä kaksi eri huippupuhujaa hyvänkaupanpaikkaa morkkasivat,no tietenkin siksi kun tais olla ainut toimia jolla pötkötti AAA-luottoluokkitus ja yhtiö kovastikkin tuloksen teko kuntoinen,no kota on pihassa ja tuli uunissa ja toimii hyvin valitsin muuten itselle perusgrillin tilalle sen kota köökin ja on muuteen hyvä.Kodan hankinta aloitteen sain muuten näiltä sivuilta kun katsoin jonkun asiakkaan tekemän aikaslailla täydellisen selvennyksen oman pihapiirin ehostuksesta jossa oli sitten se hyvänkaupanpaikan kota katsokaapa osoitteesta "KURUNRINNE.SUNTUUBI.


    • Pave 62

      Mulla kota 3" hirrestä, kelpaa näyttää muillekin, tarjouskodat paneelielemettejä, mutta meneteelee nekin.

    • jwg

      Osaltani asiakaspalvelu ja kuljetus toimi hienosti Hyvän Kaupan Paikasta. Rakoseinä lato oli laadukas ja sopivan vahvasta puusta tehty. Oviaukon kohdalla olisi kyllä kehittämisen varaa. Muutama kolhu oli tullut kuljetuksessa, ei mitenkään vakavia. Toimitus tapahtui viikossa. Ehdin tilata ladon ennen kuin huomasin eri keskustelupalstojen moittee ko. yrityksestä ja pelkäsin todella toimituksen tulemista ajoissa, onneksi kaikki toimi. Olisiko asiakaspalvelua ja tomituksia parannettu moitteitten vuoksi. Voin suositella ko. yritystä.

    • tyytyväinen

      jos hyvää laadukasta haette niin lapin hirsi centrumista löytyy

      • pettynyt7

        Älä höpöjä puhu. Tilasin grillikodan Lapin Hirsi centrumista. Toimitusajaksi luvattiin 2-4 viikkoa. Yllätys yllätys, Lasku kodasta tuli Hyvän Kupan paikasta ja itse kotaa sain odottaa 9,5 viikkoa, viimein eilen saapui, kun olin ensin moneen kertaan tiedustellut, missä se viipyy. En voi suositella, Lapin Hirsi Centrum välitti vain Hyvän Kaupan paikan kotaa, eikä hoitanut asiaa loppuun asti..


    • Ei-tilaaja
      • mebbisjoo

        Meille tilattiin kans hyvän kaupan paikasta grillikota. Paketti tuli ajallaan ja melkein sillä sisällöllä mitä luvattiin - kasausohje ja huopanaulat puuttuivat, mutta ne saatiin järjestymään (joskin vaati pari puhelua ja käyntiäkin, ainoa notkahdus asiakaspalvelussa). Minusta paketti sisältää ihan kohtuullisen hyvälaatuista tavaraa, jiirit on kohillaan jne.

        Paketin mukana tulevaa palahuopamäärää ei kyllä pirukaan saa riittämään, vaikka kuinka kuuntelisi myyjien vinkkejä ja seuraisi ohjeita. Palahuopaa olen kyllä asentanut useampaankin kohteeseen, että osaamisesta ei ole kiinni. Piti siis hakea kaupasta vielä yksi paketti palahuopaa, josta meni sitten neljä tai viisi liuskaa. Nauhahuopa riitti ihan hyvin.

        Aika hartaudella on kyllä touhunneet nuo ketkä tuossa avauminen.comissa kirjoittaa... kahdella miehellä neljä täyttä työpäivää kasaamiseen!?! Minä kasasin kolmessa päivässä yksin, ainoastaan kattoelementtien nostossa kävi apulainen auttamassa. Sekin kuulostaa jännältä, että pystyy asiakaspalvelunkin haukkumaan jos ei ole itse edes ollut tilaajana/asioita hoitamassa?


    • jp-ruka

      ostin viimevuonna hyvänkaupan paikasta grillikodan,tuli kun oli sovittu,helppo kasata.huuva vetää kun muistaa korvaus ilmaputket laittaa ohjeiden mukaan.suosittelen.jp-ruka

    • rillikota

      Ostin keväällä 2016 ULTIMATEMARKETIN GRILLIKODAN. Sain lavallisen palikoita, eli lähetyksessä ei ollut elementtejä. Nurkkalaudat on jätetty paketista pois, kuulema ei tarvitse kun "hirren"päät on sahattu niin tarkasti. "Hirsissä oli kuitenkin vinoja päitä, suorallakulmalla katsottuna pahin heitto oli 4mm. Seinä elementit hammastivat muutamia millimetrejä, heitto piti hioa pois jotta kauluslankku asettui tiiviisti paikoilleen. Aluslankussa koneistusvirhe, ehkä johtunut kierosta puusta. Kaiken kaikkiaan koneistus/sahausjäljet kaikissa kappaleissa ala-arvoisia, mieli tekisi sanoa että täyttä sutta. Koneistukset tehty tylsillä terillä taikka liian suurilla syöttönopeuksilla. Katto panelit oli alapäästä liian lyhyet ja ylhäältä pitkät, lyhentäminen onnistui moottorisahalla ihan kivasti mitä nyt vähän teräketjuöljyä roiskui, mutta ei sillä kokonaisuuden kannalta merkitystä ole. Ovi ja ovenikkunanan koriste ( koriste on koneistettu ohuesta vanerista ja pintaviilusta puuttuu paloja ja on irti, sekundaa se on) on kyllä syvältä, pitänee jossain vaiheessa tehdä uudet. Puun laatu, ainakin kattopaneleissa keskinkertainen, kuolleita oksia ja panelin läpi yltäviä pihkataskuja.
      Hirret ja panelit höylätty ohuesta tavarasta jolloin pintoihin jäänyt sahapintaa. Tässä ei ollut kaikki, mutta jotain. ON se kumma kun eivät älyä lopettaa.

    • Nikkari2

      Ostin ja maksoin heti Oulussa luxuskodan. Toimitus oli 2 tuntia ostosta. Kasattu vasta pohja, joka on tehty todella hyvin painekyllästetystä kakkosnelosesta. Toivottavasti paketin avaus tuottaa yhtä hyvän mielen.

    • Aksari

      Me tilattiin Luxus-tupa 10 puhelimitse Lapin Hirsicentrumilta keskiviikkona, torstaina tuli lasku sähköpostin kautta Hyvän Kaupan Paikasta, jonka maksoin saman tien pois ja lähetin kuvakopion heille takaisin ja perjantaina oli lähetys pihassa keski-savossa. En voi muuta kun ihmetellä kuinka hienosti toimitus tuli ja asiakaspalvelusta saa hyvin neuvoja kun tulee kysymyksiä

    • Eieieieijaei

      Ei tod kande maksaa mitään etukäteen

    • Anonyymi

      Tilasin kesällä 2020 tehdyn kampanjakodan, jonka toimitusajaksi luvattiin syksyä; maksoin ajallaan ja kota tuli loppukesästä, sitä ennen tuli ilmoitus, että samaan hintaan oli vaihdettu hieman järeämpi puutavara, mikä oli tietysti plussaa; pääsin aloittamaan kasausta vasta nyt kesä-elokuun vaihteessa; tavara näytti hyvältä; kaikenlaista paitsi grillikotaa askarreelle ohjevihkonen jäi kummastuttamaan; seinien kasaaminen näytti helpolta, mutta ohjeesta ja materiaaliluettelosta ei saanut selvää, mihin monen mittaisesta tukitavarasta milloinkin viitattiin; kuvat olivat epäselviä; ruuvin koko kyllä selvisi, mutta muutoin täytyi alkaa katsella muitten firmojen kokoamisvideoita...

    • Anonyymi

      Tilattu on ja odotellaan yhä.Neljä ja puoli viikkoa jo kulunut 2-3 vk:n lupauksesta.Tulee kun muutakin samaan suuntaan.Eli ei tiedä milloin saadaan.

      • Anonyymi

        Onko saapunut vai tuleeko ollenkaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe