Esimiesten palkat?

~Lars

Sanon aluksi, että yritin etsiä esimiesten palkkataulukoita netistä, mutta en löytänyt. Siivoojien palkat kyllä löysin, muistaakseni.

Eli mitä saa siivousesimies/palveluesimies/siivoustyönjohtaja, mitä titteliä nyt haluaakaan käyttää, palkkaa? TES-palkka?

Ja olisiko kokemuksia tuosta työstä? Harkitsen "aurinkoisen siivousyrityksen" palveluesimiehen kesälomittajaksi... Siis harkitsen ;).

8

11423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esim...

      Kuntapuolella siivoustyönjohtajan, -ohjaajan tehtäväkohtainen peruspalkka on n. 1600-1830 eur/kk vuonna 2005, siihen päälle lisäksi henkilökohtaiset palkanosat.

      yksityisellä sosiaalipalvelualalla, siivousesimies, I pkl ilman kokemusta alkaen 1552 e/kk

      • vinkumiina

        yksityinen puoli ei maksa esim.palveluohjaajalle esimiesten palkkataulukon mukaista palkkaa!! Heh, heh älä luule. Kuntapuolella siivoojillakin on niin lepsut olot. Ja varma on sekin ettei kuntapuolella tarvitse juosta suoli pitkällä että, ehtii tehdä alueensa.


    • harjoittelijaesi

      Hei
      Minun palkkani on 2500€/kk ja olen harjoittelija esimies ja yksityis sektorilla ja olen ollut samassa talossa jo kymmnevuotta josta viisi ohjaajana.

    • *sssssssss*

      Itse "aurinkoiselle" esimiehenä, palkka hitusen yli 2000€/kk

    • -PERTSA-

      Yleensä työnjohtajat luokitellaan toimihenkilöiksi ja on kk-palkkalaisia... Ns. TES-palkkausta ei käsittääkseni työnjohtajilla ole...?? Kyllä työnjohtajan työhön nähden pitää vähintään se 1950-2100€ saada kuukaudessa. Ja muutenkin vähän katsoa yritystä/työnjohtoaluetta. Tosta haarukasta ylöspäin on jo hyvä palkka. Itse kun olin PEM:nä illassa, sain 2650e/kk

      • aloittaja

        Tuossa palveluesimiehen lomasijaisen työpaikkailmoituksessa oli että TES-palkka. Sitä vaan aloin juuri miettimään, että kuinka paljon (lue vähän) se sitten on. Kun siivousalalla nuo TESsit saa karvani nousemaan ;).

        No, en sitten tiedä haenko paikkaa ollenkaan, koska siinä kelpuutetaan opiskelija tai valmistunut töihin, mutta työkokemusta olisi oltava 1-5 vuotta. Mistä minulla, vastavalmistuneella, nyt tuollaista esimieskokemusta olisi?


    • piikalikka

      Kunnan TES'n esimiesten palkat ovat 10-vuotta jäljessä. (Toisin kuin siivoojien).

      Itse olisin päässyt kunnalle pari vuotta sitten työnjohtajaksi jollain 1600 eurolla (hohhoijaa). Tarjosivat toisaalla kuntasektorilla saman palkan "pelkästä" ohjaajan työstä.

      Yksityisellä saa 2000-2500 riippuen kokemuksesta.

      Kunnallisella Palmialla oli juuri auki palveluesimiehen paikkoja muistaakseni haarukassa 1800-2000 lisät. Ja kunnallahan saa kokemuksen mukaan lomiakin enemmän: 10-vuoden kokemuksella vuosilomaa irtoaa 7 ja puoli viikkoa. Sehän on varsin rahanarvoinen asia, sekin.
      Sitä kannattaa miettiä!

    • mulla on...

      Edellisessä firmassa mulla oli noin,2400e/kk ja nyt kun aloitan uudessa paikassa, tehtiin työsopimus että saan 3000e/kk,siivous alalla olen ollut 30v. ja työnjohtajana siitä 15v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe