Kaksi kalua samaan reikään?

---Anastacy--

Onko kellään naisella kokemusta kahden kalun ottamisesta samaan aikaan samaan reikään?

Onnistuiko helposti? Mikä asento paras? Laukesivat molemmat miehet sisälläsi?

Olisi kimppa tulossa ja uusi kokemus mielessä

80

37425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo olla

      Aika löysä pillu pitää jo olla jos kahta kyrpää rupee tarviimaan samaan reikään.
      Lopeta kuule nuo kimppajutut ja isesi alentaminen.

      • jormalaisena

        Meillä kävi niin että ratsastin mieheni päällä selkä hänen kasvojaan päin. Kun laukesimme kaaduin selälleni selkä hänen rintakehäänsä vasten.
        Mieheni jäi osittain siis sisääni tosin melko löysänä. Levitin siinä jalkani ja vieraamme tuli sisääni mieheni kulli jäi sinne sitten "kiilaksi". Kyllä se sitten koveni mutta ei muuten olisi kahta sisään mahtunut ellei toinen olisi siellä löysänä ollut valmiiksi.


      • Lissu-täti

        Jos kuule poikaparka sieltä lapsikin tulee,kuten varmasti sinäkin joskus aikoinaan, niin eiköhän se kuvaa jo tuota vaginan venymiskykyä ja palautumista, joten kyllä se sinun pikkupippelisi ja kaverisikin yhdessä sopivat sinne.
        Ja muistahan poju, ei ole suuri vaginaista naista, on vain pienimunaisia miehiä..


      • mukautumiskykyinen

        Ehkä parasta mitä kaksi miestä voi halukkaalle naiselle tehdä. Ei pakolla vaan yhteisestä halusta. Ihan MUST kolmen kimpassa - ainakin meillä, kannatta kokeilla et pety.


      • Isokyrpä
        Lissu-täti kirjoitti:

        Jos kuule poikaparka sieltä lapsikin tulee,kuten varmasti sinäkin joskus aikoinaan, niin eiköhän se kuvaa jo tuota vaginan venymiskykyä ja palautumista, joten kyllä se sinun pikkupippelisi ja kaverisikin yhdessä sopivat sinne.
        Ja muistahan poju, ei ole suuri vaginaista naista, on vain pienimunaisia miehiä..

        Ja HöpöHöpö!!!
        Noin sanoo vain väljäpilluinen nainen ;)
        Itselläni on todella iso kyrpä, paksu ja pituutta 28 cm ja voin sanoa että eräitäjkin naisia olen nussinut jotka ovat olleet todella väljiä ja löysiä...kuin suonsilmäkettä nussis...eli ymmärrän että jos on väljä ja horo pillu, silloin pitää yrittää mollata miehiä et olis pienimunainen. säälittävää !


      • Anonyymi
        Isokyrpä kirjoitti:

        Ja HöpöHöpö!!!
        Noin sanoo vain väljäpilluinen nainen ;)
        Itselläni on todella iso kyrpä, paksu ja pituutta 28 cm ja voin sanoa että eräitäjkin naisia olen nussinut jotka ovat olleet todella väljiä ja löysiä...kuin suonsilmäkettä nussis...eli ymmärrän että jos on väljä ja horo pillu, silloin pitää yrittää mollata miehiä et olis pienimunainen. säälittävää !

        Persereijästä olet mitannut kalusi jos olet saanut 28cm, kiva varmaan egoa korottaa näin.


      • Anonyymi
        Isokyrpä kirjoitti:

        Ja HöpöHöpö!!!
        Noin sanoo vain väljäpilluinen nainen ;)
        Itselläni on todella iso kyrpä, paksu ja pituutta 28 cm ja voin sanoa että eräitäjkin naisia olen nussinut jotka ovat olleet todella väljiä ja löysiä...kuin suonsilmäkettä nussis...eli ymmärrän että jos on väljä ja horo pillu, silloin pitää yrittää mollata miehiä et olis pienimunainen. säälittävää !

        Mistä ostit tämän 28cm dildon.


      • Anonyymi
        mukautumiskykyinen kirjoitti:

        Ehkä parasta mitä kaksi miestä voi halukkaalle naiselle tehdä. Ei pakolla vaan yhteisestä halusta. Ihan MUST kolmen kimpassa - ainakin meillä, kannatta kokeilla et pety.

        myös mies voi ottaa 2 kerrn kokenut taivas repesi puolen tunnin orkku


    • Tuplareikäpano
      • kolmas3

        pyörä pepassreikuliin ni joha kiima helppaa


    • pena01

      No kyllä se hývinkin mahtuu. Itselläni ei ole kuitenkaan kuin kokemuksia vibrasta ja omasta samassa paikassa, mutta ei tehnyt yhtään "tiukkaa", vaan hyvää kumminkin puolin. Eli kaksi mahtuu ihan hyvin!

      • ootte

        SekasiN!! ei mun pilluun ainaka 2 kullia mahdu!! saatana saa todellakin olla joku vitun huora jos aikoo saada 2 kyrpää samaan luukkuun!!!


      • :-)....
        ootte kirjoitti:

        SekasiN!! ei mun pilluun ainaka 2 kullia mahdu!! saatana saa todellakin olla joku vitun huora jos aikoo saada 2 kyrpää samaan luukkuun!!!

        Odota nyt ensin, että ehdit ekan synnytyksen yli. Lapsen pään jälkeen ei kaksi munaa ole yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Kyllä mahtuu kaksi kyrpää pilluun, jos sinne mahtuu koko nyrkkin. Kokemusta on, kun naapurin mies työnti nyrkin mun pilluun. Oli todella ihanaa. Sen jälkeen nussi rajusti. Sanoi että on tiukka pillu vaikka ensin venytteli työnettyään nyrkkinsä pilluun. Nussittiin monet kerrat. Ja myös nyrkkipanoa. Pillussa oli bälillä lusikka tai jopa kauha. Oli naapurille pillu ammollaan . Nautin kun nussi oikein rajusti.


      • Anonyymi
        ootte kirjoitti:

        SekasiN!! ei mun pilluun ainaka 2 kullia mahdu!! saatana saa todellakin olla joku vitun huora jos aikoo saada 2 kyrpää samaan luukkuun!!!

        et oo kokeillu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mahtuu kaksi kyrpää pilluun, jos sinne mahtuu koko nyrkkin. Kokemusta on, kun naapurin mies työnti nyrkin mun pilluun. Oli todella ihanaa. Sen jälkeen nussi rajusti. Sanoi että on tiukka pillu vaikka ensin venytteli työnettyään nyrkkinsä pilluun. Nussittiin monet kerrat. Ja myös nyrkkipanoa. Pillussa oli bälillä lusikka tai jopa kauha. Oli naapurille pillu ammollaan . Nautin kun nussi oikein rajusti.

        ja lihakset vaan paranee ei tarvi geisha-kuulia


    • Anne28

      Olen kokenut voileivän, mutta samaan en ole saanut. Mutta kiihottaa kovasti...Tietääkö kukaan webistä videota missä näytettäis?

    • Patxin73
    • ollut mies

      Itse olen ollut mukana kun naista on pantu kahdella kyrvällä pilluun yhtäaikaa ja kovasti oli nainen innoissaan. Ja oli se melko jännää miehenäkin, mielestäni parempaa kuin tavallinen sandwich.

    • Pettynyt kuvaaja
    • Jennylie

      Olen kokeillut muutaman kerran kahta samaan aikaan pepussa, eli ns.Tupla-anaalia..Ei nyt ihan kahta pillussa, mutta samat "neuvot" pätevät varmaan molempiin asioihin..
      Oikeassa mielentilassa tuntuu todella hyvältä ja riettaalta..On varmasti takki tyhjänä hommien jälkeen. Täytyy neuvona sanoa, että kokeiluksi jää, jos et ensin "harjoittele" kunnolla. Tarkoitan tällä sitä, että ensinnäkin peppuseksikokemusta on oltava mielellään useampia kertoja. Toisekseen, kannattaa ensin totuttaa peppua itsekseen ihan parilla dildolla tai isohkolla anustapilla. Miehien osalta homma asettaa myös rajoituksia. Eli kannattaa selvittää, etteivät miehet ole "kovin" homokammoisia, sillä monilla mieskunto pettää siinä vaiheessa, kun aletaan penetroimaan samaa reikää ja penikset joutuvat kosketuksiin keskenään. Toisekseen ei kannata aloittaa hirveän "isokokoisten" miesten kanssa..Sillä sen voin sanoa, että vaikka peppuseksiä olisitkin harrastanut, niin tupla-anaalissa peppu joutuu todella töihin Ü Mutta onnistunut suoritus palkitsee ainakin minut mahtavin kouristuksin alavatsassa, joka leviää koko kehoon asti, kun peppu yrittää viimeisillä voimillaan supistella kahden patukan ympärillä..Harjoittelu tekee siis mestarin! Tsemppiä Ü

    • PÄIKKÄRI

      mOIKKA. HALUIS OIS KOVAT MUTTA EI MIEHIÄ.

      • Perfectnumpho

        Täällä yks


    • kaksittain

      Minulla olisi se ihana haave, että saisin kaksi miestä pilluuni samaan aikaan.. ;) Ja tietysti molempien mehut sisälle.. Koskaan en ole sitä kokenut, ja ajatus myös HIUKAN pelottaa. Maksimissaan minulle saa 3 sormea sisään, sen jälkeen alkaa jo sattua. 2 kullia on paksuudelta varmasti enemmän kuin 3 sormea. Inhottaa, että JOS joskus siihen tulisi tilaisuus, niin entä jos ei sitten onnistukaan.

      Ohhoh nyt pitää mennä koskettelemaan itseäni, tuo haave sai niin kuumaksi mut..

      • Perfectnumpho

        Voin lähtee toteutetaan.. kaks sykkii sisääsi yhtäaikaa...


      • Anonyymi
        Perfectnumpho kirjoitti:

        Voin lähtee toteutetaan.. kaks sykkii sisääsi yhtäaikaa...

        Täältä saat isoa ja paksua toiseksi ja kumpikin sykkii lastit sinuun...


      • Anonyymi

        Synnyttämättömällä naisella tuo emättimen aukko on se ongelmakohta. Voi olla kireä paikka. ;) Uskon, että kuitenkin 2 kalua on mahdollista saada pilluun, mutta se vaatisi melkein että olisi ne kaksi kundia sellaisia, jotka on ennenkin tehneet tuon jutun että olis kokemusta. Varsinkin ekalla kerralla kun nainen ottaa kaksi kullia voi siinä olla jännitystä ja pelkoa.

        Itse käytin joskus sellaista itse tekemääni "työkalua" näissä kahden miehen pillupanoissa. Sujautetaan se emättimen reunan ja toisen miehen mulkun väliin ja varovasti venytetään. Sitten sinne saa toisenkin. Mutta olennaista on lämmitellä nainen tosi kuumaksi ja kiimaiseksi, muuten kipu tuntuu "kipuna" eikä nautintona. Sama juttu vähän kuin kohdunkaulan napukkaa hieroessa: jos nainen ei ole kuumana, niin se on usein kivulias kokemus. Mutta kun on kiimassa, niin se kipu sekoittuu nautintoon ja voi aiheuttaa valtavan orgasmin. Yksi nainen, jonka kohdunkaulan napukkaa tapasin aika rajusti hieroa kullillani oli ihan kiihkoissaan itse panon aikana ja sai mahtavat orkut. Mutta seuraavana päivänä oli kipeänä sieltä. Oli se kuitenkin sen arvoista.


      • Mukana jos tarvii......


    • DPjoo-o

      Kaverin kanssa aikoinaan, kun vaimon jakaminen oli uutta kivaa jännittävää, pantiin vaimoa baari illan jälkeen samaan aikaan pilluun. Istu kaverin päälle ja minä sitte takaa päin. Ääntähän siitä nartusta lähti mutta oli niin kiimoissaan että tuskin kivusta kilju.. :D Nyt on sitte synnytelty ja lapsia kasvateltu niin on jääny vähä vähemmälle nää hurjastelut. :) Saattais onnistua helpommin, tai ainaki äänettömämmin, nyt sitte.. ;) :D

    • kaks50vm

      Hyvin mahtuu. toisella vaan pitää olla vähän pidempi kulli, ettei lipsahtele ulos kesken kaiken. Kokemusta on.

      • uteliasnaaras

        Eikö teitä sitten ole inhottanut tai uhannut se, että olette penikset kosketuksissa toistenne kanssa? Olen aina ajatellut, etteivät miehet tätä mielellään tee..???


      • kaks50vm

        Ei me ajatella niin. upealta se kuulemma naisesta tuntuu. se tärkeintä. eikö vaan?


      • HyvinMahtui

        Me myös kaverin kanssa naitiin vaimoani samaan pilluun.
        Kimpassa 1N 2-3M toteutetaan naisen toiveita mennään naisen ehdoilla.


      • Kokeiltu.on
        uteliasnaaras kirjoitti:

        Eikö teitä sitten ole inhottanut tai uhannut se, että olette penikset kosketuksissa toistenne kanssa? Olen aina ajatellut, etteivät miehet tätä mielellään tee..???

        Se on eri asia kun pannaan naista kimpassa.
        Samaan pilluun voi lykätä kaverin kanssa munansa.
        Alotuksessa 69 asennossa nuolen vaimon klitorista kun kaveri nai häntä takaapäin.
        On hienoa katsella aitiopaikalta kun toinen nai vaimoa.
        Vaimoa kun ollaan naitu muutamia kertoja on hän niin liukas ja sperman liukastama että pystymme naimaan samaa pillua yhtäaikaa.
        Kaveri sängyn reunalla selällään vaimo kaverin muna pillussa ja minä takaapäin vaimon pilluun.
        Spermaa on tosi paljon pillussa ja yli pursunnut.


      • Anonyymi
        Kokeiltu.on kirjoitti:

        Se on eri asia kun pannaan naista kimpassa.
        Samaan pilluun voi lykätä kaverin kanssa munansa.
        Alotuksessa 69 asennossa nuolen vaimon klitorista kun kaveri nai häntä takaapäin.
        On hienoa katsella aitiopaikalta kun toinen nai vaimoa.
        Vaimoa kun ollaan naitu muutamia kertoja on hän niin liukas ja sperman liukastama että pystymme naimaan samaa pillua yhtäaikaa.
        Kaveri sängyn reunalla selällään vaimo kaverin muna pillussa ja minä takaapäin vaimon pilluun.
        Spermaa on tosi paljon pillussa ja yli pursunnut.

        Toi on parasta...


      • Anonyymi
        uteliasnaaras kirjoitti:

        Eikö teitä sitten ole inhottanut tai uhannut se, että olette penikset kosketuksissa toistenne kanssa? Olen aina ajatellut, etteivät miehet tätä mielellään tee..???

        Itse olen 100% hetero, mutta yhtään ei inhota porukalla panna samaa naista. ;) Tai olla kaverin kanssa yhtä aikaa naisen pillussa. Sitä on vaikea selittää. Sitä tavallaan himoaa sitä naista, mutta on myös vähän kuin salaliitossa sen toisen miehen kanssa. Siinä ei ole mitään homoutta, korkeintaan voisi sanoa joksikin veljeyden tunteeksi. Ei pienintäkään mustasukkaisuutta. Toisen kundin sperma ei inhota, kai siksi kun sitä samaa tavaraa tulee kyllä itsestänikin!


      • Anonyymi
        uteliasnaaras kirjoitti:

        Eikö teitä sitten ole inhottanut tai uhannut se, että olette penikset kosketuksissa toistenne kanssa? Olen aina ajatellut, etteivät miehet tätä mielellään tee..???

        ei mitään inhottavaa itse laukesin ensin naiseen ja otin ja nuolin kaverini kullin puhtaakks irstaillaan kun on alettu


      • kaks50vm kirjoitti:

        Ei me ajatella niin. upealta se kuulemma naisesta tuntuu. se tärkeintä. eikö vaan?

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen 100% hetero, mutta yhtään ei inhota porukalla panna samaa naista. ;) Tai olla kaverin kanssa yhtä aikaa naisen pillussa. Sitä on vaikea selittää. Sitä tavallaan himoaa sitä naista, mutta on myös vähän kuin salaliitossa sen toisen miehen kanssa. Siinä ei ole mitään homoutta, korkeintaan voisi sanoa joksikin veljeyden tunteeksi. Ei pienintäkään mustasukkaisuutta. Toisen kundin sperma ei inhota, kai siksi kun sitä samaa tavaraa tulee kyllä itsestänikin!

        Sieltähän se tuli...."mutta on myös vähän kuin salaliitosta sen toisen miehen kanssa".
        Miksi et voinut suoraan sanoa että saat kiksejä ja kiihotut siitä toisesta miehestä ?
        Naurettavaa edes väittää ettei siinä ole mitään homoutta😂
        Todellakin on homoutta ja paljonkin sillä jos mies on umpi-hetero, hän ei takuulla naistaan jaa eikä edes huoli toista äijää munasillaan edes samaan huoneeseen.
        Miksi ei voi suoraa myöntää faktaa kun moni mies joka on naisensa jakanut, on tunnustanut et kiihottuu toisesta miehestä.
        Ymmärrän et onhan se vaikea tunnustaa et on sairas ja piilo-homo tai bi mutta eikö kuitenkin olisi parempi myöntää faktat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltähän se tuli...."mutta on myös vähän kuin salaliitosta sen toisen miehen kanssa".
        Miksi et voinut suoraan sanoa että saat kiksejä ja kiihotut siitä toisesta miehestä ?
        Naurettavaa edes väittää ettei siinä ole mitään homoutta😂
        Todellakin on homoutta ja paljonkin sillä jos mies on umpi-hetero, hän ei takuulla naistaan jaa eikä edes huoli toista äijää munasillaan edes samaan huoneeseen.
        Miksi ei voi suoraa myöntää faktaa kun moni mies joka on naisensa jakanut, on tunnustanut et kiihottuu toisesta miehestä.
        Ymmärrän et onhan se vaikea tunnustaa et on sairas ja piilo-homo tai bi mutta eikö kuitenkin olisi parempi myöntää faktat?

        Vuosi on 2023 ja et vieläkään ymmärrä mikä ero on homoudella ja seksillä.

        Homo voit olla vaikka et haluaisikaan harrastaa seksiä kenenkään kanssa.

        Homo rakastuu saman sukupuolen edustajaan. Rakkauteen ja ihastumiseen voi liittyä myös seksuaalinen kiihotus, mutta se ei ole mikään vaatimus.

        Sinä voit harrastaa seksiä saman sukupuolen kanssa jos sinusta siltä tuntuu, mutta sen ei tarvitse merkitä sitä että sinä koskaan pystyisit rakastumaan samaan sukupuoleen. Tuo on mahdollista, vaikkakin harvinaista.

        Esimerkki. Jos sinut pakotettaisiin naimaan jotain miestä perseeseen ja tuo toinen mies pakotettaisiin ensin runkkaamaan sinut kovaksi. Sinun ajatuksesi mukaan sinä olisit oikea superhomo! Ajattele, pelkästään seksuaaliseen tekoon pakottamalla, sinun seksuaalisuutesi käännettiin täysin päinvastaiseksi.

        Onko asia kuitenkaan noin? Tuliko sinusta homoa?

        Sinä voit harrastaa samassa tilassa toisen miehen läsnäollessa seksiä naisen kanssa, eikä se tee sinusta homoa vaikka "jaat salaliiton sen toisen miehen kanssa". Se ei tee sinusta homoa, tai sitten kaikki maailman ihmiset ovat homoja jos tekevät jotain yhdessä. Kaikki sinun lapsuudenkaverisi ja sinä olette oikeita superhomoja.

        Sinä väität vastaan ja yrität inistä jotain tekosyitä koska sinä et ymmärrä tunteita ja olet kehityksessä joko liian nuori tai sitten pahasti muita jäljessä mutta voin sanoa jo nyt että jos iniset vastaan, olet vielä liian tyhmä ymmärtääksesi ihmisiä ja suosittelen sinua vain kasvamaan vielä muutaman vuoden ennenkuin palaat näille palstoille keskustelemaan.


    • Kaarlokanki

      Kyllä se hyvin onnistuu ja hyvältä tuntuu, naisen kommentin mukaan ihanan syntiseltä.
      Olin se joka pani takaapäin, koska mulla riittävän iso kulli. Pienimunaisen vaikea ylettää pilluun takaapäin jos nainen istuu etukumarassakin miehen päällä kulli sisällä.

    • isosukkula5

      Kyllä on tullut kokeiltua ja nainen sai rajuja orkkuja kahdesta isosta yhtaikaa lopuksi laukaistiin mehut sisään vuorotellen. Uudelleen haluan kokea!!

    • Tekeekös-mieli

      Tuoltahan noita kuvia löytyy ihailtavaksi.
      bestmalevideos com
      /studio/twodicksinhisass/

    • OnnellinenVaimoMiehineen

      Vaimoni ehto kimppapanolle on että saa myös kaksi munaa pilluun yhtäaikaa.
      Sen jälkeen saamme naida kuinka paljon haluamme/pystymme

      • 100000

        Tässä isovarusteinen heteromies vaimolle tuplaa antamaan. 49v 176.80


      • Olisiko 38v varattu nainen kiinnostava?


      • Hiljaasyvälle
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olisiko 38v varattu nainen kiinnostava?

        Kyllä ja voi lähteä mukaan . M.34/193/94 20cm ja paksu varovasti...


      • Perfectnumpho
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olisiko 38v varattu nainen kiinnostava?

        Kyllä. T.m 33v 193/93 20cm


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olisiko 38v varattu nainen kiinnostava?

        Kyllä olisi. Laita joku yhteystieto.


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olisiko 38v varattu nainen kiinnostava?

        Kyllä on todellakin.. kik. sukkula20


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olisiko 38v varattu nainen kiinnostava?

        Kyllä minulle kävisi, mistäpäin olet. Viestitä :jukkap999 at gmail.com


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Olisiko 38v varattu nainen kiinnostava?

        Jep


      • Mukana


      • 38v.vaimo kirjoitti:

        Olisiko 38v varattu nainen kiinnostava?

        Toisen oma.... namia ;)


    • Nautiskelevat

      Liukkarilla onnistuu

    • Bi.pari

      Hyvin onnistuu kunhan pari kertaa panee ensin normaalisti. Meillä vaimo nauttii siitä tuplasta.

    • N39

      On kokemusta 2kalusta samaan aikaan pillussa. Ja kyllä ne sinne mahtui vaikka molemmat oli ainakin mun mittapuussa isoja. Kova ääni minusta lähti :D mutta ehkä elämäni paras kokemus seksin saralla..

      • 100000

        Vieläkö haluaisit? Täällä olisi yksi isovarusteinen asiallinen viriili nuorekas 49v 176.80 halukas..


    • Yritettyon

      En tiedä millaisia sähläreitä olivat, kun siitä ei tullut oikein mitään . Parikimpassa miehet yrittivät panna molempia naisia pilluun, mutta jotenkin toinen kyrpä pullahti aina pois. Ahtaalta se tuntui sen aikaa kuin sitä kesti . Kyllästyneenä yritykseen toinen mies työnsi pyllyyni ja hassumpaa tupla ei niinkään ollut.

    • Ei oo homoo kivekset koskettaa

    • Gangbangnussittu

      Tuntuu hyvälle... Kerran lähdin baari illan jälkeen jätkäporukan kans jatkoille ja siellä sitte kokeiltiin... 1N 8M kunnon gangbang. Sain 2 pilluun ja 2 anaaliin ja tietysti oli kaikki täytetty... Täytettyyn pilluun ja anaaliin oli helppo molempien survoo kullinsa...

    • Anonyymi

      Kiinostaisi kokeilla. M18

    • Anonyymi

      Kyllähän se onnistuu , olimme viettämässä iltaa , kahden opiskelija pojan iältään 20 ja 21 kanssa , otimme vilnaksia ja siinä tietenkin puhe kääntyi seksiin . Pojat olivat nussineet vaimoani erikseen , mutta ei yhtäaikaa . Kuuntelimme musiikkia ja toinen pojista sanoi että , ois kiva jos , ( vaimoni nimi on Päivi ) Päivi strippaus , no Päivihän alkoi riisumaan vaatteita ja oli hetken päästä alasti . Me miehet kans stripattiin päiville ja oltiin hetken kuluttua alasti myös . Sanoin siinä että , otetaanko sellainen leikkimielinen kilpailu että laitetaan kakskytsenttisiä jonoon ja montako kukin saa siirrettyä , pojat siihen että , joo . Vaimoni alkoi ottamaan suihin ja käsin runkkaamaan että , seisoisi kullit kunnolla . Niinpä sitten kullit seisoivat ja alettiin siirtelemään kolikoita , minä sain siirtymään 8 ja hiukan 9 ja toinen samoin , toinen sai siirtymään kymmenen , palkintona oli sai kaksi päiviä ekana ja niin siirryttiin makkariin . Nuoltiin päivin pillu ja tissit , Päivi oli kiihottunut . Ehdotin että Päivi ei ole koskaan saanut kahta kullia samaan aikaan pilluun , Päivi sanoi että se sattuu , sanoin laitetaan kunnolla liukkaria ja niin alettiin toteuttamaan . Päivi meni tämän isokullisen päälle istumaan niin että , kasvot jalkoihin päin ja siitä selälleen , poika nussi päiviä altapäin jonkin aikaa ja sitten toinen pojista meni päivin päälle . Päivi ohjasi kullin pilluunsa , ensi ei meinannut mennä , Päivi valitti että , sattuu mutta , kyllä kulli upposi päivin pilluun , siinä pojat nussivat päiviä toinen alta ja toinen päältä . Jonkin aikaa nussittua päällimmäinen poika laukesi ja niin päiviin sai orgasmin . Alimmainen poika nousi päivin päälle ja aloitti nussimisen jalaukesi päivin pilluun . En aluksi uskonut että , Päivi pystyisi ottamaan kahta samaan aikaan kun päivillä on aika tiukka pillu mutta ehkä meidän nuoleminen ja liukkaria auttoivat . Päivi sanoi kyllä meille että , ei enää koskaan , yksi mulku kerralla riittää ja sanoi että , kuka haluais nussia häntä , no kaikkihan oltiin valmiita .

      • Anonyymi

        Me ollaan pantu vaimoani vuorotellen ensin niin sitten on onnistunut kaksi yhtäaikaa.
        Spermat pillussa on hyvä liukasta.


    • Anonyymi

      On sitä kerran opiskeluaikoina yritetty, mutta ei onnistunut.
      Saivat pojat sitten erikseen. Vappuna tietenkin, kun oli nautittu liikaa kuoharia...

      Kaarina - silloin 22v

    • Anonyymi

      Olen 50 v nainen ja kerron lyhyesti mitä minulle tapahtui . Olimme mieheni kanssa ravintolassa kun samaan pöytään istui 3 nuortamiestä , tarjosimme heille kun he opiskelivat paikkakunnalla ja rahat olivat tiukassa . Mieheni ehdotti että , lähdetään meille , sieltä löytyy viinaksia kunnolla , pojat han lähtivät , otimme paukkuja ja mieheni sanoi , mennäänkö saunaan , no kaikki oli lähdössä . Kun oli saunottu pesimme , pojat pesivät minut antaumukšlla , tissit ja posliinipillunikin , pojilla oli vaikeuksia kullinsa kanssa ja minähän otin kiinni niiden kulleista ja kohta ne oli pystyssä . Mieheni sanoi , kyllä vaimoni antaa teille jos haluatte pillua , pojat siihen on sinulla upea nainen , haluttava , mutta sopiiko se jos panisimme vaimoani . Mieheni sanoi ei se siitä kulu , vaikka vähän käyttäisikin . Mentiin olkkariin ja mieheni toi patjan ja ohjasi minut siihen selälleen , pojat tulivat heti . He imivät nännejä im, nuoli at pilluni a ensimmäinen tuli sisääni ja alkoi nussia , minäkin pääsin mukaan ja sain orgasmin ja kohta oli siemenet sisälläni . Mieheni sanoi vaimoni ei ole varmaan saanut kahta samaan aikaan , toteuttaisitteko sen . Pojat sanoivat , kyllähän se käy . Mieheni haki liukkaria ja yksi pojista meni selälleen ja minä kullin päälle istumaan , toinen tuli takaa ja alkoi työntää kullia takaa . Sattui hirveästi mutta kullit olivat sisälläni , pojat naivat toinen takaa ja toinen alta , takana nussiva nai kovaa ja kohta häneltä tuli ja alla oleva käänsi selälleni minut ja nai että , hänkin purkautui sisälläni . Pillu oli vähän aikaa kipeä , mutta pojat ottivat myöhemmin uusinta kierroksen mutta nyt yksitellen . He jäivät yöksi ja aamulla sain vielä kaikkia kolmea ja mieheni kun tuli neljänneksi . Että , sellainen yksi viikonloppu meni .

    • Anonyymi

      Olen jäänyt koukkuun, saavat pesää vuorotellen tai yhdessä mutta ei humaltuneena..

    • Anonyymi

      Olen nähnyt kun vaimo sai kahta kullia pilluun.
      Kun miehet on tarpeeksi kiihoittuneita niin meneehän kullit pilluun samaan aikaan.
      Nuorilla miehillä oli tarve näyttää ,eteenkin kun olin mukana ,että kuinka tosi miehet ottaa toisen miehen vaimon.
      Vaimokin oli tilanteessa kiimassa ja halusi, oli pikkuisen siideriä ottanut.
      Aika rajua oli ja ääntä lähti vaimosta.
      Jälkeen päin sanoi että tuntui ajatuksena paljon paremmalta . Oli käynyt kipeää aluksi mutta kun oli tuntenut että miehiltä tulee oli kiima poltellut.
      Ei kokeillut enää muuten kun pyllyyn ja.pilluun samaan aikaan.

      • Anonyymi

        Vaimosi ei ollut kunnolla kiihottunut, jos kokemus ei ollut hyvä. Kannattaa ottaa pienet vodkapaukut tai polttaa ruohoa. Se rentouttaa. Joku mieto rauhoittava lääkekin auttaa. Siideri on aika mieto juoma. se ei rentouta kunnolla. Jos lääkekaapista löytyy lihasrelaksanttia, niin sitäkin voi olla hyvä ottaa himppusen. ;)

        Paljon voi noissa tilanteissa naista jännittää ja se tuo sitten sen kivun epämiellyttävällä tavalla esiin. Kun ollaan kunnolla kiihotuttuja, niin sitä kipua ei edes huomaa - ei ainakaan sillä hetkellä. ;) Tai sitten se tuntuu vain nautinnolliselta kivulta. Me aikamiehet tiedämme, että kipu ja nautinto kulkevat usein käsi kädessä. ;)

        Jos nainen haluaa saada kaksi kyrpää sisään, niin melkein suosittelisin sellaista pitkää panosessiota. Ensin hoidellaan naiselle orkut suulla tai kädellä, rentoutetaan. Se kaksi kalua yhtä aikaa juttu voisi sitten olla se viimeinen huipentuma. Kun on jo vähän luottamusta ja rento olo.


    • Anonyymi

      Olen 55 vuotias nainen ja minua on nainut kaksi miestä samaan aikaan pilluuni . Minulla on kyllä aika tiukka pillu , posliinia tykkään pitää . Ravintolasta lähti nämä kaksi miestä mukaani ja kun olimme meillä niin molemmat naivat minua , erikseen ja yhdessä . Ensi kyllä erikseen ja jonkiajan päästä halusivat naida uudelleen , toinen miehistä ehdotti , että nussivat samaan aikaan molemmat pilluani , suostuin ja niin toinenkin mies . Menin istumaan kullin päälle ja siitä selälleen ja toinen tuli päältä työntämään kaluaan pilluni, sattui jonkin verran mutta meni se lopulta , päällä olija nussi kunnolla mutta alla olija ei oikein ., Kun päällä oliljalta tuli niin allaolija käänsi minut nelinkontin ja nussi takaa niin kauan kun oli saanut tyhjennettyä kullinsa . Olen myöhemminkin antanut kahden nussia minua pilluun , sattuuhan se mutta on kiihottavaa ja olen saanut orgasmin kun niin .

      • Anonyymi

        Joo ei pieni kipu sexissä haittaa. Ei sitä edes huomaa jos narttu on kunnolla kiimassa. Seuraavana päivänä jotkut on valitelleet että on pillu kipeänä.


    • Anonyymi

      Olen ihan märkä kun ajattelen kahta kalua pillussani työntelemässä... Sen kun kerran saisi kokea. En ole synnyttänyt lasta ja siinä miettii että mahtuuko ne sisään. Mutta jos jotain liukkaria käyttäisi apuna. Ja sitten kun tulisi mälliä niin olisi ihanaa kun pillu oikein valuisi sitä, kun olisi kahden miehen tuotokset siellä..

      • Anonyymi

        Hyvä jos olet märkänä siitä ajatuksesta. Märkä pitää ollakin, että saa kaksi kyrpää naiseen, joka ei ole työntänyt lasta ulos. ;) Pitää vaan olla tarpeeksi päättäväinen eikä saa säikähtää sitä jos aluksi vähän sattuu. Se menee ohi kunhan päästään ohi siitä emättimen suuaukosta. Synnyttäneillä se suuaukko on useimmiten leveämmällä, sinne on helpompi saada kalut. Synnyttämättömän kanssa se vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä, joten on hyvä olla kokeneet miehet asialla jotka ei hoppuile ja joihin voi luottaa.

        Melkein kannattaisi poltella vähän höpöheinää siinä alkuun että rentoutuisi tai kenties ottaa vaikka vodkapaukku. Kortsua en suosittele käytettäväksi tuplapanossa, se muovi rullautuu joskus aika inhottavalla tavalla. Ja onhan se paljon riettaampaa saada mällit sisään? ;)


      • Valmiina olen....


      • Kik ram641964


      • Anonyymi
        ram64 kirjoitti:

        Kik ram641964

        Noin keskustelutaidoton ja epätoivoinen heppu ei seuraa täältä saa.


    • Anonyymi

      Oma kokemukseni on sellainen, että parhaiten tuo kaksi kalua yhteen pilluun onnistuu niin, että miehiä onkin kolme. Olen muutaman kerran ollut kavereitten kanssa tässä tilanteessa, oikeastaan aika useinkin. Kokemukseni mukaan se kolmas mies on ehdottoman tarpeellinen.

      Miten tämän nyt sanoisi. Suuri osa tapauksista joissa olen ollut mukana on ollut sellaisia, että nainen on jossain vaiheessa halunnut luovuttaa. Kahden saaminen sisään on sattunut tai pelottanut. Melkein voi näppituntumalla sanoa ketkä ovat ne kun alkavat jänistää. Sen tuntee sormilla - ne on ne hyvin tiukat naiset ja sellaiset, joilla ei ole lasta. Jossain vaiheessa hommaa menee sisu kaulaan ja ne haluaa lopettaa. Kolmannen miehen rooli on siinä olla se, joka tyynnyttelee ja rauhottelee sitä naista, kun ne kaksi muuta keskittyvät laittamaan kalut sisään. Kolmas kaveri voi myös olla se joka tarvittaessa pitää naista kiinni, jos oikein iskee paniikki ja tarve rimpuiluun ja karkaamiseen.

      Tarvittaessa voi myös auttaa venyttelemään pimpin suuaukkoa, että mahtuvat ne kalut sinne.

      Sellainen juttu vielä että tätä seksitapaa ei sitten kande alkaa missään hotellissa harrastaa. Sen verran naisista lähtee ääntä. ;) Parempi jossain mökillä tai ok-talossa.

      Helpoiten on kalut menneet sisään sellaisilla naisilla, joilla on enemmän kuin 2 lasta. Mutta se onnistuu myös synnyttämättömällä, kipua on enemmän, mutta siinäkin pahin paikka on se alku, se sisään saaminen. Sen jälkeen muuttuu helpommaksi. Parasta naiselle on olla pikkuisen hutikassa, alkoholi vähän turruttaa sitä kivun tuntemista ja rentouttaa kroppaa.

      Sanon siis, että tehkää nuo temput kolmen miehen kanssa. Mieluiten sellaisten joilla on kokemusta yhteistyöstä ja tällaisesta panosta. Ja luovuttaa ei kannata. Se on sen arvoista lopussa. ;)

    • Anonyymi

      Minulla on muutamasta kerrasta kokemusta tuosta AP esittämästä asiasta. Liukkaria pitää olla paljon, ja mieluusti juuri pantu pillu. Toinen mies selälleen ja minä ratsaille ja toinen takaapäin. Tekniikka menee niin, että takana oleva mies ottaa kummatkin kyrvät ns. nippuun kädellään, ylempi, peppureiän puoleinen hiukan edellä ja toinen pari senttiä taaempana ja varovasti sisään. Samaan tahtiin pitää työnnellä, niin kuin bokseri moottori. Kyllä se kieltämättä täydeltä tuntuu ja kun osaa rentoutua, niin myös huitsin kiihottavalta.

    • Anonyymi

      Meillä vaimo haluaa melkein aina kimpassa ollessamme.
      Onnistuu hyvin kun lyhyempi kulli tulee edestä ja pidempi takaa näin ollaan onnistuttu hyvin.

    Ketjusta on poistettu 99 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe