Mitä ihmettä 60-vuotislahjaksi???????

Kaikkea on

Tiedän olevani väärällä palstalla, mutta kun täällä on mummoja koolla, niin kysyisin, onko mitään ideoita, mitä voi antaa 60-vuotiaalle naiselle (äidilleni ja lapseni mummolle) lahjaksi. Kaikkea on Iittalan arvomaljakoista jalokiviin ja kultakäätyihin. Jotain erikoista haluaisin ja arvonsa säilyttävää, noin 100 e olisin valmis sijoittamaan.

53

46027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin keväällä

      Aalto- vaasi, iso sellainen.

      • ja samoin

        se Iittalan toinen kallis maljakko, missä on sellainen hattu.


    • toivoisin itse

      Lahjakortti kylpylään. Mieluiten itse toivoisin kuitenkin vuoden uimalippu uimahalliin.

    • täytti myös

      60-vuotta tässä hiljattain ja kävin kaupasta ostamassa kaksi t-paitaa ja kangasvärit ja niillä 3- ja 5-vuotiaat lapseni taitelivat isoisälle upean ja varmasti arvonsa säilyttävän lahjan.

    • kuvitella

      tilannetta, että ihmisellä on kaikkea.( huokaus...)

      Mutta itse toivoisin , että kaikki roposet joita suku ja ystävät ovat aikoneet käyttää kukkiin ja maljakoihin , keräisivät vaikka johonkin purnukkaan, "kolehdiksi".

      Allergisena sairastun kukista, kortit on kalliita, (silläkin rahalla saa jo kaksi leipää), ja ne aaltovaasit on ihan turhan panttina.

      Itse voin sitten mennä vaikka johonkin kylpylään, tai vaikka erikoislääkärille jos niitä ropoja senverran kertyy.

      Ja meneehän sitä rahaa jos kahvittaa ja kakuttaa kaikki muistaneet.
      Ikävä , että meillä mummoilla alkaa olla hyvinvointi Suomessa lähes kurjat olot, ei ilmeisesti kaikilla.

      Hyvää syntymäpäivää sinne teille ja iloista kevättä!

      • Oma äitini täytti 60 pari vuotta sitten, ja me lapset ostimme Kalevala-korusarjan, joka parhaiten kuvasti äitiämme: Talon sydämen.
        Jos anopillasi kuitenkin on kallis maku ja riittävästi koruja, miten olisi esim. lastenlasten valokuvista teetetty seinäkalenteri?


      • ja kallis maku
        Mielikki-m kirjoitti:

        Oma äitini täytti 60 pari vuotta sitten, ja me lapset ostimme Kalevala-korusarjan, joka parhaiten kuvasti äitiämme: Talon sydämen.
        Jos anopillasi kuitenkin on kallis maku ja riittävästi koruja, miten olisi esim. lastenlasten valokuvista teetetty seinäkalenteri?

        Siis kyse ei ole anopista vaan äidistäni. Isä on ostanut kaikki äitienpäivät, joulut ja juhlapäivät käätyjä ja timantteja, joten niitä riittää ja 100 eurolla ei kovin näyttäviä vielä saa. Itsellä tuli tos mieleen, että kun mummu on meille tulossa juhlia pakoon ja uusi Ideapark-liikekaupunki ei hirmu kaukana ole, jos ostaiskin lahjakortin sinne. Se kävisi yli 100 liikkeeseen ja siellä on kaikki Marimekot, Finlaysonit, Pentikit, Kultasepät ja miljoona pientä ja uniikkia putiikkia, joten luulisi jotain löytyvän ja reissu sinnehän nyt on naiselle kuin naiselle jo itsessään ohjelmanumero. Vai onko lahjakortti liian tylsä ja persoonaton?


    • onnellinen mummeli

      lahjakortin kylpylään /hierojalle / kampaajalle ja EHDOTTOMASTI lasten valokuvat kehyksissä ja itsetehdyn kortin. Olen saanut myös itsestäni alaspäin tehdyn sukupuun jossa oli kaikkien valokuvat. Ihana lahja. Tärkeintä on varmasti, että näkee lahjanantajan todella miettineen lahjansaajaa =)

    • valokuvalaukku

      meneppä hanna´sin sivuille ja lue tästä laukusta jonka voi teettää omasta valokuvasta.

      • Käväisin sivuilla

        Päädyttiin sittenkin tuohon laukkuun mieheni kans. Onpa jotakin kuuminta uutta ja todella uniikki tuote. Noita Kalevala-koruja ja lahjakortteja kun voi antaa milloin vain. Muutenkin aivan ihana liike: heti ihastuin useampaankin Canvas-tauluun ja muualta en ole etsimälläkään löytänyt kotiimme sopivaa. Pitääkin alkaa valkkaamaan se sopivin ja tilata itsellekin.


    • hänelle

      Kalevala-korulla on Utajärven sydän -kääty. Isoisovanhempien sukujuuret on Utajärvellä ja äiti siellä lapsuutensa kesiä paljon viettänyt, luulisi olevan tunnearvoakin. Kultaisena sitä ei valmisteta, mutta hopeisena on pyöreät 100 e:n molemmin puolin ketjun pituudesta riippuen. Äiti vielä sen verran tummaihoinen, että hopea ja valkokulta pukee häntä.

      • Lisäksi

        olisi aika persoonallinen juttu antaa hänelle arkillinen postimerkkejä, enkä nyt tarkoita mitään normimerkkiä vaan etsisitte albumistanne jonkun hienon ja henkilökohtaisen kuvan ja teettäisille merkit siitä. Postihan mainosti tällaista palvelua jokin aika sitten, oisko ideaa?


      • tilbehööri.
        Lisäksi kirjoitti:

        olisi aika persoonallinen juttu antaa hänelle arkillinen postimerkkejä, enkä nyt tarkoita mitään normimerkkiä vaan etsisitte albumistanne jonkun hienon ja henkilökohtaisen kuvan ja teettäisille merkit siitä. Postihan mainosti tällaista palvelua jokin aika sitten, oisko ideaa?

        Nytpä keksin ainakin mitä itse annamme eräälle suvun kuuskymppiselle, ja hän kyllä
        arvostaa sitä varmasti.
        Eli joku hieno iso pullo tai vastaava maljakko tms ja se täyteen kolikoita.
        Ei tietysti liian pieniä, euroja tietysti mieluummin.
        Niillä hän voi ostaa mitä haluaa tai käyttää vaikka kylpylään.
        Mielellään tietysti niin että euroja tulee tarpeeksi.
        Samalla hän saa se koristepullon/maljakon vielä joten ei kaikki ole pelkkää rahaa.


      • aurinkoinen mummo
        tilbehööri. kirjoitti:

        Nytpä keksin ainakin mitä itse annamme eräälle suvun kuuskymppiselle, ja hän kyllä
        arvostaa sitä varmasti.
        Eli joku hieno iso pullo tai vastaava maljakko tms ja se täyteen kolikoita.
        Ei tietysti liian pieniä, euroja tietysti mieluummin.
        Niillä hän voi ostaa mitä haluaa tai käyttää vaikka kylpylään.
        Mielellään tietysti niin että euroja tulee tarpeeksi.
        Samalla hän saa se koristepullon/maljakon vielä joten ei kaikki ole pelkkää rahaa.

        Ja uin ja köllöttelin ihanassa hotellissa. Ruoka oli ihanaa ja hotellin henkilökunta aivan ihanaa. Tunsin itseni kuningattareksi siellä uima-altaalla aurinkovarjon allan. Iloa riitti pitkäksi aikaa vielä kotimaassa, kun virkistinyt ja freesi mummo ikäänkuin nuortui matkallaan.


      • pienikin pullo
        tilbehööri. kirjoitti:

        Nytpä keksin ainakin mitä itse annamme eräälle suvun kuuskymppiselle, ja hän kyllä
        arvostaa sitä varmasti.
        Eli joku hieno iso pullo tai vastaava maljakko tms ja se täyteen kolikoita.
        Ei tietysti liian pieniä, euroja tietysti mieluummin.
        Niillä hän voi ostaa mitä haluaa tai käyttää vaikka kylpylään.
        Mielellään tietysti niin että euroja tulee tarpeeksi.
        Samalla hän saa se koristepullon/maljakon vielä joten ei kaikki ole pelkkää rahaa.

        Ei tarvi olla iso rasia.Viime vuonna keräsin lapsenlapsille litran rasiaan kolikoita,ei ollut isoja ,joululahjaksi.Ei ollut edes täsyi ja siinä oli 350 e.Mies oli kerännyt itselleen euroja ja 2 euroisia,noin desiin meni 150 e.


    • Varpaat kuntoon

      Lahjakortti jalkahoitoon tai muuhun häntä miellyttävään hemmotteluhoitoon.

    • niinnotta

      musta lippalakki, missä otsalla 60 nopeusrajoitusmerkki... sitä ei hänellä vielä ole.

    • r-t-s-61
      • yx kehonkohentaja

        Minusta verraton lahja on kausilippu johonkin kuntokeskukseen, missä saa ohjausta henkilökohtaiseen liikuntaan.
        Myös kausilippu uimahalliin, jossa on vesijumppaa tai vesijuoksua on aika hyödyllinen.
        Tai viikonloppu tai miksei viikko jossain kotimaisessa urheilukeskuksessa, jossa on plussana vielä lenkkeily kauniissa maastossa. - Painottaisin näitä kuntoon liittyviä asioita, joista itse ainakin olen tosi innostunut näin yli 6-kymppisenä. Olen säännöllisesti alkanut harrastaa ikäisteni liikuntaa yleisen hyvinvointini vuoksi. Ja kyllä olo ja elo on huomattavasti kohentunut sekä keventynytkin. Eikä tässä ole mitenkään kyse himoliikkumisesta, vaan kerran pari viikossa iloisella mielellä harjoittamasta uudesta harrastuksestani.


    • äiti*3

      Suosittelisin ehdottomasti lahjakorttia johonkin hemmottelujuttuun: kauneushoitolaan, kylpylään, jalkahoitolaan, kampaamoon jne.... Vaihtoehtoja on useita.

      Nainen - olipa ikä mikä tahansa - tykkää takuulla tällaisesta hemmottelusta. Ainakin minä. Ostimme juuri anopille porukalla tasasynttärinä isomman lahjakortin kylpylälomalle.

      Satasella saa jo hyvää hierontaa tai hoitoja. Pari kymppiä enemmän ja saat jo kylpyläyön kahdelle.

      • kohta 60

        Hauska lueskella näitä ja miettiä mitä itse haluaisin kun kohta täytän 60. Tavara ei ole ollenkaan tärkeää, mutta se että muistetaan merkitsee paljon, Muistaminen voi olla vierailu tai puhelinsoitto, mahdollisuuksien mukaan. Kukat ilahduttavat tietysti aina. Astioita ei enää mahdu asuntoon, eikä koriste-esineitä, ja vaatteet valitsen mieluiten itse. Kirjoja sen sijaan ei ole koskaan liikaa, ja asusteitahan saa olla enemmänkin niin että voi vaihdella - siis laukkuja, huiveja, koruja. Hyviä lahjoja on sellaiset, jotka kulutetaan pois eikä kerry komeroihin, kuten kosmetiikkatuotteet. Lahjan hinta ei ole tärkeä, vaan ajatus.

        Lahjakortit ovat samaa kuin ostaisi itse lahjan itselleen. Jos kortti on kohdistettu esim kuntoiluun, olisin aika pettynyt, koska lahja velvottaisi minut harrastamaan jotain mistä en pidä. Yhteinen ilta ravintolaan tai teatteriin olisi sen sijaan ikimuistoista. Johan rupesin haaveilemaan...


    • lahjakortti

      olivat keränneet kasaan lahjakortin jonka käytin kylpylämatkaan viroon ja oli hyvä reissu.

    • isille

      Isälläni on 60 vuotispäivä ja hän asuu omakotitalossa. Hommaan kuormalavallisen polttopuita ja viskipullon. Varmasti lahja tulee käyttöön ja ei tarvitse moneen vuoteen huolehtia polttopuista kun hän on aika vähävarainen.

    • kohta 60 vee

      Naiselle voisi kyllä hommata vaikka kylpylälomapaketin tai jonkinlaisen hemmotteluhoidon. Jalkahoito olisi hyvä. Eikä käsihoitokaan paha. Puhumattakaan kasvohoidoista. Lahjakortti on myös hyvä. Saa sitten käyttää mummoparka rahat mihin haluaa, vaikka kananmunien ostoon.

    • älä vähättele

      Mummo ei ole parka, eikä tarvii edes munia, jos noin vaikeeta.

    • tykkäsi

      Annoin sisarelleni lahjaksi kuvalehden marraskuulta 1952

    • irtiotto

      ehkäpä mummo tarvii lomaa sukulaisita välillä ei vaan jaksa aina...

      • voe tokkiisa

        minustakin on naurettavaa jotkin kasvo tai käsihoidot, kaikki vanhenee ja myös sellaiset jotka pitää mummoa parkana..


    • mummikka

      Onpa paljon ihania ideoita lahjoiksi. Itse täytän muutaman vuoden kuluttua 60, enkä osaisi toivoa mitään lahjoja, ei minulta puutu mitään mitä en voisi itse hankkia, tuskin pidän edes juhlia. Viime vuonna olimme ystävän 60-vuotisjuhlissa, oli tosi upeat bileet kaikkien upeiden kattausten kera, ohjelmaa kaikille ja hienosti mietitty. Mitään lahjaa hän ei toivonut, lahjapöydässä oli laatikko, johon juhlijat sujauttivat sen rahan, minkä olisivat käyttäneet lahjaan. Jäi pois se hankala miettiminen, mitä ostaisin. Hän sai käyttää rahat juuri niin kuin itse halusi, ilman mitään typeriä kippoja ja kuppeja, joita on jo ennestään kaapit täynnä. Matkusteli vaimonsa kanssa ja nautti elämästä ja muisti, että oli lahjarahoilla matkassa, muisti kaikkia iloisilla postikorteilla.

    • jaana21

      Upea lahja on Swarovski Kirstalleilla Koristellut Kristalli Juhlalasi - 18v, 20v,30v, 40v, 50v, 60, 70v, 80v tai muu. www.kristallikauppa.com

    • mummu 4

      Luoja varjelkoon ettei kukaan ikimaailmassa lahjoita minulle mitään tuolta kristallikaupasta. On ne niin kamalia.
      Olen 58 ja parin vuoden kuluttua niitä 60-kymppisiä juhlitaan.
      Lahjakortti hierontaan, kosmetologoille, kampaajalle tervetullut tai matkakassaa kartutetaan, myös lippupalvelun tms lahjakortti olisi mukava , vois ite valita mennekö teatteriin tai rokkikonserttiin.

    • Tuo oma itsesi

      Uskompa monen olevan aika kiitollinen vain saamastaan juttulkaverista , ehkä oieni kukkakimppu tai kaunis ruukkukukka, jota voi hoidella.
      Lahjakortit ovat hyviä myös.

      Mutta kyllä kuusikymppisellä ihmisellä on roinaa jo riittävästi, korujakaan tuskin enää paljon vaihtelee. Puhumattkaaan mistään koristeesineistä.

      Puhekumppani on ainutkertaista tässä nykyyhteiskunnassa, kun katsotaan ja hylätään kun se kuusikymmentä täyttyy.

    • putipuhdas

      Olen yli 60 v ja paras 60 vuotislahjani oli ylellinen kylpypyyhe.

    • wilma74

      Tuttuni sai syntymäpäivä lahjaksi rahapuun, siis sen kasvin, mutta siihen oli lisäksi vielä kumilenkillä kiinnitetty "kukkasiksi" 10 e seteleitä vuosien verran
      eli 6 kpl. Oli ihan hauska juttu =)
      Minusta itsetehdyt lahjat ovat kivoja, mutta kaikki eivät sellaista arvosta. Enpä nyt enää muista mistä kaupasta lapseni löysivät 2 e maksavan muovirasian, jossa luki hänelle jolla on jo kaikkea =)

    • Mummo058

      Lahjavinkkini on ; Aikaa. Olla läsnä, kuunnella. Vaikkapa yhteinen pickic retki keväällä tai kesällä koko perheesi voimin.

    • tässä

      Osta lahjaksi kaunis taulu, miehelle, naiselle, 30v, 40v, 50v, 60v, 70v.
      Isot valikoimat.
      Sopuhinnat
      .
      Meritauluja http://www.taulu.w2.fi
      .
      Maisematauluja http://www.taulu.w2.fi
      .
      Metsot tauluja http://www.taulu.w2.fi
      .
      Taistelevat metsot http://www.taulu.w2.fi
      .
      Kukkatauluja http://www.taulu.w2.fi

      .
      Asetelmatauluja http://www.taulu.w2.fi
      .
      Purjelaivatauluja http://www.taulu.w2.fi
      .
      Armas Hursti http://www.taulu.w2.fi
      .
      Kaarlo Lauri http://www.taulu.w2.fi
      .
      Kyllikki Salo http://www.taulu.w2.fi
      .
      P. Patokallio http://www.taulu.w2.fi

      Aarne Alanko http://www.taulu.w2.fi
      .
      Taulujen kotisivu: http://www.taulu.w2.fi
      .
      Liikelahjaksi liikelahja taulu, taulut, tauluja, TAULU, TAULUT, TAULUJA, taistelevat metsot, galleria, taide, sisustus, sisustaminen, merimaalauksia, maisemamaalauksia, lahja, lahjaidea, meritauluja, maisematauluja, kukkatauluja, nude, taidemyynti, taideliike, taidegalleria. Lahjaksi naiselle / miehelle. 30 v, 40 v, 50 v, 60 v, 70 v

      Taulujen kotisivu: http://www.taulu.w2.fi

      Liikelahjaksi liikelahja taulu taulut tauluja TAULU TAULUT TAULUJA taistelevat metsot galleria taide sisustus sisustaminen meritauluja maisematauluja lahja lahjaidea meritauluja maisematauluja kukkatauluja nude taidemyynti taideliike taidegalleria. Lahjaksi naiselle / miehelle. 30 v, 40 v, 50 v, 60 v, 70 v

      Taulujen kotisivu: http://www.taulu.w2.fi

      Liikelahjaksi liikelahja taulu, taulut, tauluja, TAULU, TAULUT, TAULUJA, taistelevat metsot, galleria, taide, sisustus, sisustaminen, merimaalauksia, maisemamaalauksia, lahja, lahjaidea, meritauluja, maisematauluja, kukkatauluja, nude, taidemyynti, taideliike. Lahjaksi naiselle / miehelle. 30 v, 40 v, 50 v, 60 v, 70 v

    • Jessy
    • haaveita

      No johan minäkin rupesin haaveilemaan... Tärkein lahja on omaisten vierailu ja olla vaikka koko päivä seurana, ettei tarvitse olla yksin. Tämä riittää, tuliaisina jotain syötävää ja juotavaa tai kukkia.

      Ehkäpä tavaroita sille, jolla on jostain tavarasta puutetta. Kaunis koru siinä tapauksessa että koruja ei ole vielä paljoa kertynyt.
      Raha ja lahjakortti on melkein kuin ostaisi itse itselleen lahjan, mutta valmiiksi järjestetty pieni matka tai kylpylähoito olisi tervetullutta ylellisyyttä. Siis niin että ei tarvitse itse nähdä muuta vaivaa kuin valita ajankohta ja mennä paikalle.
      Kuntosalikortti tuntuisi ikävältä patistamiselta kuntoilemaan.
      Sarjalippu elokuviin, teatteriin tai muuhun mielenkiinnon mukaan piristäisi pitkäksi aikaa. Samoin jonkun lehden tilaus

      • tapaaminen

        Ihanin syntymäpäivälahja oli, että lapset perheineen veivät minut hienoon ravintolaan syömään. Kaikki olivat tulleet paikalle pitkienkin matkojen takaa.


    • eiedesmummovielä

      Ei hyvää päivää. Täytän 4 vuoden päästä 60. Maailman huonoin idea olisi tuoda minulle lasten kuvia kehyksissä tai pehmoleluja. Tai jotain kristallipikaria jossa on teksti 60. Ei helevetti!!! Sellaisia viedään 8kymppiselle. tai 100 vuotiaalle. Ja siihen on vielä 40 vuotta aikaa.
      Tajuatteko, että 60 vuotias bailasi John Travoltan tahdissa parikymppisenä ja suurin osa meistä osasi Hurriganesin biisit ulkoa. Ja EI me olla synnytty 1800-luvulla. Danny oli jo vanha kun me olimme nuoria. Me kasvoimme discopallojen kimalluksessa. Boney M soi . Ja Abba.
      Baddingin Nuori rakkaus-biisi saa vieläkin sydämen sykkimään.

      Hauska lahja olisi lippu johonkin oman nuoruudenaikaisen staran konserttiin.( ei ne kaikki ole vielä kuolleet) Vaikka se nuorison mielestä olisi kornia ei meidän. Ja nyt en tarkoita mitään Eino Grönin kirkkokonserttia.
      Hemmotteluhoidot on myös jees. Ja hieno ravintolailta koko perheen kanssa on ikimuistoinen asia. Myös kunnon kuvaamossa otetusta perhekuvasta olisin itse kovin iloinen. Sellainen johon pyntätään kunnolla hiukset, meikit ja kaikki. Sellainen lahja kestää sukupolvelta toiselle.

      • kirjuriinmummu

        Siinä hyvä idea Satakuntalaisille ,ehkä muillekin, Porissa järjestetään jo kolmatta vai olisko neljättä kertaa Kirjuri jytää, sielllä tällä kertaa ainakin Jorma Kääriäinen, Viki Rosti , olisko se Dingokin siellä ja tietysti Yö, ei kun ostaa liput isovanhemmille mummi täyttää heinäkuulla just ton 60v.


    • samakuinäsken

      tosin tämä ketju aloitettiin 10 vuotta sitten. 1947 syntyneet ovat jo 70 kymppisiä. He eivät ehkä Hurriganesia niin diganneet...;)

      • MitenOnkaan

        Ai, kyllä diggaan laajalla skaalalla musaa, vaikka olen syntynyt vuonna 1942.


    • Hurritkans

      Ehdotan rahaa lomamatkakassaan

    • Lämmintä.ylle

      Kysy. Me kuuskymppiset olemme kovin erilaisia. Joku haluaa maljakon, joku kirjan, joku kauniin aamutakin.

    • Päivämäärät

      Johan mummu on seitemänkymmentä. Mitäs annoit lahjaksi?

    • MoneyHoneyMoney

      Raha on hyvä lahja nykypäivänä. Niillä rahoilla voi sitten kustantaa juhlijoille hyvät pirskeet.

    • hjgh
    • ostapinkki

      dildo- ja purkki liukuvoidetta:)

    • Siks_just

      Hei aika ihania nuo luksuslinnunpöntöt tjuolla! Ihmiselle jolla on jo kaikkea, ei välttämättä ole noin hienoa linnunpönttöä! Ostaisin.

    • Hymyhuuli59

      Ens vuonna 60 mittarissa, toivoisin saavani liput esim. Metallican/Rammsteinin/Gamma Rayn (tämä tosin nähty monta kertaa) keikalle, Metallica ja Rammstein jääneet väliin mutta niiiin monilla keikoilla olen käynyt. Motörhead eikä AC/DC valitettavasti kykene enää keikkailemaan. Kotimaisista Peer Gunt/Nightwish/Osmo's Cosmos's (Imatralle liput ostettu OC:n keikalle, muutkin nähty tässä muutaman vuoden sisällä). Joten tämmönen mummoparka täällä - ei vaaseja eikä tauluja eikä hierontaa. Mersuun liittyvä oheismatsku kelpais kun kotimainen menopeli alla :) - vaikka Iphonen kuoret :D

      • Rocknrollallnightlong

        Itse tykkään enemmän rockista tai bluesista. Viimeeksi olin Deep Purplen keikalla. Olen sua vuotta nuorempi, mut sit parin vuoden päästä voisin huolia lahjaksi kans keikkalippuja.


    • 45125210

      Minä tekisin kuvakollaasin tai kuvakirjan koko hänen elämänsä ajasta tai ainakin teidän yhteisen elämän ajalta. Kirjoittaisin siihen ihanat yhteiset muistot ja kertoisin siinä myös kuinka tärkeä hän on sinulle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe