mikki-hiiri

minni-hiiri

Pistäkääpäs joku viisampi sanoja lauluun, mikki-hiiri mättähältä mättähälle käy...

kiitos paljon!

3

4515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iines ankka

      ja pikku jalka pilkahtaaaa. Hän huoletinna lauleleepi.... lalaalaaa, en mä enempää osaa. :(

    • JA SUSIHUKKA

      MIKKI HIIRI JA SUSIHUKKA

      Kas, Mikki Hiiri mättähältä mättähälle käy, ja pikkujalka pilkahtaa. Hän huoletonna lauleleepi, vaaraa kun ei näy ja päiväkulta kuumoittaa.

      Mi miuku mauku, niuku nauku, tititi tatiti tintitii, vi viuku vauku, tiuku tauku, pipipi pipipi pii.

      Ja Mikki pieni kauemmaksi vallatonna käy, mut äkkiä hän seisahtaa. Vain kiilusilmät pensahasta, muuta ei nyt näy, mut kohta Hukka haukahtaa:

      Ho houku hauku, vouku vauku, väyvä vävävä väyväväh! Ho hompi hampi, kompi kampi, Mikki mihinkä käy?
      Hoh houku hauku, vouku vauku, väyvä vävävä väyväväh! Ho hompi hampi, kompi kampi, nyt sun hullusti käy!

      Mi miuku mauku, niuku nauku, säästä henkeni, vaivaisen, vi viuku vauku, tiuku tauku, armoa anelen.
      Mi miuku mauku, niuku nauku, sulle mitään mä tehnyt en, vi viuku vauku, tiuku tauku, armoa rukoilen.

      Hom! Ho houku hauku, vouku vauku, nyt mä pistän sun poskehen! Ho hompi hampi, kompi kampi, armoa tunne en.

      Mut silloin kuului kummia, kun riensi auttamaan muut Mikkihiiret laumoittain. Pois häijy Hukka kiilusilmä juoksi kauhuissaan, mut Mikkihiiret marssii vaan.

      Kas, miuku mauku, niuku nauku, tititi tatiti tintitii, vi viuku vauku, tiuku tauku, pipipi pipipi pii.

      Trrrampapam, trrrampapam, trrratata tatata tampapam. Trrrampapam, trrrampapam, trrratata tatata tam.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      267
      2081
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1359
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      53
      1226
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1104
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1076
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1076
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1041
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1013
    9. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      997
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      958
    Aihe