Onko kokemuksia tyscon xl 50 skootterista

tontza

Eli onko kokemuksia tuosta skootterimallista,suurikokoinen se ainakin on,mutta jos teillä jollakin on niin olisi mukava kuulla käyttäjän kommentteja ja jos vaikka kuvia löytyy niin aina mukavampi.

9

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ma_ke

      Itse ostin vastaavan laisen mopo skootterin, mutta nimellä: glanspower zn50qt-7a super-sport. ja ostin sen kone-glans:silta. Ajokokemusta ei kyseisestä laitteesta liiemmin vielä ole, johtuen liukkaista säistä. Muuta näin 187 cm pituisena, ja noin 140 kg painoiselle kuskille todella tilavan tuntuinen vehe.... mutta asiaan.
      Näin tarkkana jätkänä, en rupea sillä ennen ajelemaankaan, ennen kuin olen tarkastanut muutamia asioita, ensinnäkin pyörässä oli pieni käyntihäiriö, joka poistui kun irroitin kaasarin, ja purin sen ja puhdisti suutimen, ym kohdat. poistin samalla kaasarista noin 1 cm korkuisen muoviholkin kaasarin sisältä, joka esti kaasukahvan liikkeen vain puoleen väliin.
      Kaasarina toimii muuten Japanilainen , mikunin kaasari, muistaakseni mikuni vm16... todennäköisesti kuitenkin mikunin Kiinalainen kopio. Bensaletkujen ja muidenkin letkujen klemmarit ovat aivan alaarvoisia, puristettavia malleja, jotka varmasti pettävät pitemmän päälle, jos niitä ei vaihda parempiin.Ja kun tiedetään maahantuojien kasaustason, niin ei ole yhtään liioteltua, että myös renkaiden akselit rasvataan, ja peräöljyt vaihdetaan uusiin, että varmasti tiedetää mitä siellä on ja kuinka paljon.
      Kestävyydestä en osaa sanoa yhtään mitää.
      Tämmöisenkin pallukan alla lähtee todella äkäisesti liikkeelle, joten sopii todella hyvin myös nuorison kaks päällä ajamiseen, ainakin tehojen puolesta.
      Pyörään tulee pieni työkalupussi mukaan, josta löytyy noin 5 erinlaista työkalua, mukaanlukien tulpanavaimen.
      Tätähän pyörää myydään ainakin kolmessa eri netti firmassa, kolmella eri nimellä ja ainakin 6 - 7 eri väri vaihtoehdolla.
      Laatu ei varmastikkaan ole lähelläkään eurooppalaisten tasoa, mutta ei ole hintakaan. Itse ainakin ihmettelin pyörän hintaa ajatellen, yllättävän hyvää viimeistelyä.
      Itse ostin kyseisen vehkeen lähinnä kesän satunnaisiin työmatka ajoihin, ja uskonkin, että ei taida tulla 1000 km täyteentänä vuonna.


      • tontza

        itekkin olen 188/100 ja sen takia ajattelin juuri tuota tysconia!k-glanssin taitaa olla 2-tahtinen mutta muuten samanlainen!työmatkoillehan minäkin tuota kaavailin ja myös kruisailuun lämpiminä kesäpäivinä.


      • ma_ke

      • tontza
        tontza kirjoitti:

        itekkin olen 188/100 ja sen takia ajattelin juuri tuota tysconia!k-glanssin taitaa olla 2-tahtinen mutta muuten samanlainen!työmatkoillehan minäkin tuota kaavailin ja myös kruisailuun lämpiminä kesäpäivinä.

        Eikö tosiaan ole tysconilla ajelijat kommentoineet!?Tuommosen ajattelin laittaa saa nähä mikä se loppupeleissä on!


      • ma_ke
        tontza kirjoitti:

        Eikö tosiaan ole tysconilla ajelijat kommentoineet!?Tuommosen ajattelin laittaa saa nähä mikä se loppupeleissä on!

        Ensi kesää odotellessa.


      • Mopopate

        Ostin samanlaisen.Minkälainen oli kuvailemasi käyntihäiriö? Mun peli käy huonosti tyhjäkäyntiä säädöistä huolimatta ja lähtee liikkeelle tosi hitaasti, ei vaan jaksa hakea kierroksia. Painan 95 kg et luulisi kai jaksavan.


    • Kallxx

      juu kyllä kokemusta riittää kyseisestä mallista,meidän taloudessa 8vuotta jopa.Moottori paketin vaidoin toissa keasänä ja taas mennään eteen päin. oon yhteensä ajanut mittarin mukaan 25000km noin suurin piirtein. kyllä sitä ongelmaakin on ollut. tarkasta venttiilien säädöt. laita lisä maajohto sieltä alhaalta rungosta missä ne muutkin maat lähtee, venttiili kopan ruuvin taakse kiinni.käynistys paranee. ainakin mulla.seos ruuvi säätö,ruuvaa kiinni ekaks ja 2puoli kiorrosta auki jätä siihen.näissä vehkeissä on myös kansi vikaa, mulla oli. Imuventtiili painui seetineen kannen sisään jolloin ei imuventtiili auennut tarpeeks,oli silloin huollossa kun se huomattiin ei kirveelläkään käymään kylmänä. ei muuta kun uus kansi ja taas käy ja vetää hyvin.kansi on kiinassa tehty ilmeisesti valu seos on liian pehmeetä. olin ajanut 14000 km silloin kun kansi vika ilmeni. että tämmöstä tällä kertaa.

      • Djpate246

        ettei vaan ollut kasausvirhe, kuten mulla..P.S.S Djpate246


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe