TÄSSÄ TARINANI VIPPIKIERTEESTÄ!

PAHASTI VELKAANTUNUT

Otin joukukuussa 2006 eripaikoista vippejä n.1200eurolla ja rahat käytin baarissa ryyppäämiseen,veikkauksiin ja nettipokeriin eli aivan turhaan meni ne rahat.Laskuja tuli,mutta en edes avannut niitä,keräsin ne vain yhteen nippuun kaappiin.Ajattelin vain,että ihan sama vaikka menee oikeuteen ja tulee paljon maksettavaa!Sitten maaliskuun alussa jotenkin yhtäkkiä tajusin,että olenko ihan idiootti?Se kyllä olin!Sitten availin kirjeet,itä oli ainakin 50kpl,tosin samoista paikoista oli tullut useita(maksumuistutuksia) ja perintätoimistoista ja yhteensä maksettavaa oli n.2200euroa.Kyllä meni yö unet.Mikään laina ei ollut ihmeenkaupalla mennyt vielä niin pitkälle että olisi tullut käräjä juttu tai mennyt luottotiedot tai tullut luottohäiriö merkintä :) Sitten soittelin perintätoimistoihin ja sain tehtyä maksusuunnitelman!Maksusuunnitelman myötä lasku nousi 2200eurosta 2500euroon!!!Kuulostaa aika hurjalta,muuta sain sovittua niin,että maksan joka kuukausi vähintään 185e lyheentääkseni lainaa.Kuukausi eriä tuli yhteensä 14kk.Nyt maksoin ensimmäisen 185e ja joka kuun 10päivä jatkossakin vielä 13 kuukauden ajan,mutta voin tietenkin maksaa enemmänkin kuukaudessa,jos tuntuu,että on ylimääräistä.Nyt kävi hyvä tuuri eilen,kun tein pitkäveto veikkauksen ja voitin siitä 210e,jolla lyhensin heti velkaani.Olen sairaslomalla selkäkipujen vuoksi ja sitä rahaa ei pahemmin ole.Mutta kun kuukausittain maksan sen 185e niin itselleni jää käyttörahaa 300e,mistä pitää maksaa laajakaista,kännykkäliittymä ja sähkölasku niin ja vielä opintolainan lyhennyskin 40e/kk.Niin ruokaan ja omiin juttuihin jää n.150e/kk.Saan onneksi kirkolta joka kuukausi 50euron ruokalipun kauppaan.Nyt on pakko pärjätä tosi pienellä rahalla,mutta omaa tyhmyyttäni,ei voi kun syyttää itseäni!Mutta nyt on kyllä tosi hyvä olo,kun on hommat hoidossa ja maksusuunnitelmat on hoidettu.Ja aion kyllä varmasti maksaa laskut,kun kerran vielä sain asiat hoitoon!Älkää vaan kukaan viekö itseänne tähän tilanteeseen,se on aivan kauheaa!Ottakaa opiksenne tästä.Ja tehkää maksusuunnitelmat,jos olette tilanteessani,selviätte niistä kyllä,perintätoimistot ymmärtää todella hyvin ja antaa paljon maksuaikaa niin kuin minulle!

Tässä minun tarinani.Kertokaa omia kokemuksianne,lukisin niitä ilomielin!

Jos,joku haluaa kysyä minulta jotain henkilökohtaisesti jotain tästä "operaatiosta" niin autan ja neuvon mielelläni,koska tiedän hyvin miten toimia.Autoin myös kaveriani,kun hän oli myös ottanut lainoja vaikka tiesi ettei pysty niitä maksamaan takaisin.

Eli,jos haluat jotain tietoa/neuvoa tai kysyä jotain niin lähetä sähköpostia [email protected] (olen miespuolinen henkilö,tein sähköpostin ihan tätä varten ja laitoin vain tuollaisen osoitteen).Tarkistan mahdolliset sähköpostiviestit,joka päivä.Ja vastaan mahdollisimman pian!Kysy rohkeasti,autan erittäin mielelläni,jos vain jotenkin voin!!!

11

4047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monivetomies/Peliriippuvain...

      Aloitin vippaamisen heti kun vippfirmat aukes.. vippasin kaikista paikoista.... aina kun sain maksettua vipit jouduin ottamaan uuden sillä muuten aina joku maksu olisi myöhästynyt... töissä tein 176h ylitöitä..otin palkkaennakkoa monesti.. jouduin puhutteluunkin palkkaennakon ainaisen pyydön takia.. kaikki mitä yli jäi palesin olen pelannut nyt yhtä soittoa 14 vuotta ja hävinnyt RAY:lle yht yli 45 000€ ja visaa olen vinguttanut yli 3000€ pakkasen puolelle..yli 30 baarissa yhteensä kiertämllä, kaupassa palautellut täysiä pullokoreja palautus automaattiin ja vienyt rahat..varastanut sukulaisiltani... vipannut kavereiltani ylui 6000€ enkä ikinä ole maksanut takaisin.. vippejä olen ottanut jo nyt 358kpl eli ihan hitosti kaikki suuruus luokkaa 200-500€/per lasku... nytkin mulla on 5 vippiä maksamatta :( .... suurin osa vippi firoista ei myönnä mulle enään vippiä mutta nuo 5 kyllä :) pankkilainaa jouduin ottamaan 5 vuoden aikana tekistuilla tulotiedoilla 18 000€ että selvisin tähän tilanteeseen..nyt maksan 280€/kk takasin ja silleen ne 5 vippiä jotka mulla on avoinna saan maksettua monivedolla joka osui kuin osuikin nyt.. tosin sain vain 881€ :( eli käteen ei jää mitään :(... sen sanon vielä risicum ja rahpuu ja vippitalo ja amex ei ikinä myönnä vippiä jos kerran myöhästyy enemmän kuin 2 päivää :(..paskoja puljuja.. ja se perskeleen palkkapaiva on kusettanut multa tekstiviestejä yli 30 ja kottia.com myös... ainoa mikä myöntää mukvasti lainaa ja ihan tosta vaan on Halens... suosittelen.. Mulla on pelihomo päällä yhä ja vippihimo.. :( kait mää vedän totoa huomenna V4 ja ruletissa laitan 300€ punaselle ja nettipokeriin 200€ parin viikon päästä ALL-IN tylillä ekaan jakoon.... saas nähä kuin käy sit... ei teillä ois muuten 300€ vipata? PItäis yksi moniveto jääkiekosta tehdä... jos voittas vaikka 200 000€ ja ois elämä sit kunnossa...

    • Kerrohan vielä

      Kerro nyt ihmeessä minulle, miten olet onnistunut tekemään useista vipeistä tuollaisen könttämaksusuunnitelman että vain 185e/kk makselet?
      Itse olen anonut että josko voisin maksaa yhdistetyllä sopparilla monia juttuja niin eivät ne anna tehdä sellaista sopimusta vaan sanovat että jokaisesta vipistä pitää tehdä ERILLINEN suunnitelma ja yleensä 50-100 euroa per erä JOKAISESTA! Kertokaa nyt muutkin onko tuollainen muka mahdollista jos esim. Intrumilla on 5 eri vippiä perinnässä? Ainakaan mulle se ei oo ollu mahdollista vielä tähän mennessä.

      • Todellakaan

        Itse kun tein maksusuunnitelmaa, niin maksettavaa olisi tullut kuukaudessa noin 470 €! Tuo sadankahdeksankymmenenviiden euron juttu on pelkkää bluffia sanon minä. Älä puhu paskaa!


      • tiitu
        Todellakaan kirjoitti:

        Itse kun tein maksusuunnitelmaa, niin maksettavaa olisi tullut kuukaudessa noin 470 €! Tuo sadankahdeksankymmenenviiden euron juttu on pelkkää bluffia sanon minä. Älä puhu paskaa!

        vipistä pitää tehä oma maksu soppari,itellä neljä vippiä intrumille ja jokaisesta maksan erikseen eli ei onnistu yhdistää niitä!!


      • Viestiketjunavaaja

        Intrum justitialla on minulle 5 velkaa perittävänä ja sinne maksan jokaisesta vipistä 20e/kk eli intrumille 5 kertaa 20e/kk=100e.Sitten Aktiv Kapitalille 50e/kuukausi ja viimeiseen paikkaan 35e/kk!Mitä en nyt just muista.

        Olen ottanut 100euron vipin paikoista jossa periä on intrum justitia.200e vippi paikasta jolla periänä aktiv kapital ja muutamaa en nyt muista kun ei ole laskut tässä vieressä.

        Että kyllä ainakin minun kohdallani maksuaika on näinkin pitkä!Mutta niin kuin sanoin alkuperäisessä viestissä maksusuunnitelma tuli maksamaan minulle monta sataa euroa.Mitä pidemmän maksuajan haluaa sitä enemmän se maksaa lisää.Enempää maksuaikaa ei muistaakseni olisi edes saanut.

        Ja erillisen suunnitelman teinkin joka laskusta.Ja niihin tuli joku 70e lisää perlasku.En nyt muista tarkalleen noita "lisä" hintoja.


    • on jaettu

      ne kaikki on jaettu 14kk eriin. silloin siitä tulee se 185€ kutakuinkin kuukaudessa.

    • Markus

      Joo taitaa meitä olla aika monta joilla on just sama ongelma.
      Mulla vaan näitten vippijen lisäksi on paljon pahemmat lainat, joustoluotot sun muut, melkein kaikki mitä saa..yhteensä joku 35 000 mennyt toivottomaan pelaamiseen.

      Olis kyllä hienoa kun muutkin kirjoittais esim. maksusuunnitelmista ja ulosotoista, monelle se kuitenkin tuntuu ihan maailmanlopulta. Helpottaa ainakin se kova häpeän tunne kun tietää että on muitakin (järkeviä ja fiksuja ihmisiä) jotka on langennut peli-ja velkakierteisiin.

      Mun mielestä ehkä pahinta näissä ulosotto-ja muissajutuissa köyhänä elämisen lisäksi on se häpeän tunne..mitä työnantajakin ajattelee kun palkasta aina ulosmitataan se 1/3. Häpeä ja viha itseään kohtaan että miten oon voinut tehdä näin tyhmästi :-(

      Mä en viitsi sähköpostia tähän mutta jos joku haluaa vaihdella ajatuksia niin saa vastata tähän viestiin sähköpostin kera.

      • kierre päällä

        tossin oikkusen aina lyhennellyt...olisiko noin 3200e edestä vippejä.erääntyneitä kaikki,ja tää häpeä justiin masentaa.pelottaa esim kotiin tullessani että joku huomaa postista tulleet intrumin ja ok perinnän karhukirjeet plus monta muuta.helpotusta kyllä tulossa tähän.uskalsin kertoa vanhemmilleni ja ne lainaa mulle 5000€ noihin.joten jää jotakin elämiseenki..mutta tsemppiä teille kaikille jotka jatkatte taistelua vippikierteen ja laskusen kanssa.. been there..done that


      • Mieoonollutyhymä

        Mulla velkaa tullu 37000e plus siihen muut lainat mitä oli jo ennestään... Maksella yritän, ku oon töissä. Pelaaminen on nyt kokonaan loppu. Vielä ei oo ulosotossa mitään....Tsemppiä sulle!! Ootko käyny velkaneuvojalla? Käyppä. Jos saisit järjestelyn, kunnallisen tai takuusäätiön. Saat kyllä jos et enää pelaa. Täytä päiväkirjaa tyyliin mitä oot maksanu ja että et oo pelannu. Se auttaa sit ku asioistas päätetään.Tsemppiä!!!!Eihän pelata enää, sitä me ei osata eikä voida tehdä. Keskitytään nyt elämiseen oikeilla arvoilla!!!


      • kaunis lupaus

        Vai "järkeviä ja fiksuja ihmisiä"???

        Yksikään, joka sortuu pikavippeihin tajuamatta, että maksaa joka eurosta usein lähes tuplaten myöhemmin, ei todellakaan ole järkevä ja fiksu ihminen. Kaikki pikavippisääliöt jotka ottavat kulutusluottoja ja pelaavat tai ryyppäävät rahansa pitäisi asettaa holhouksenalaisiksi, koska mitä ilmiselvimmin ovat täysin kyvyttömiä pitämään huolta itsestään ja taloudestaan.


    • Hessunaama

      Kiitos rohkaisevista tarinoista kaikille. :)

      Itse jouduin myös vähän aikaa sitten vippikierteeseen, sillä olen pahasti peliriippuvainen. Ajattelin, että repäistään nyt kunnolla ja maksellaan velkaa sitten ulosottoon koko loppuelämä, mitä väliä. Onneksi vippivelkaa ehti kertyä vain n. 1000 euroa, vaikkakin kuluja toki tulee koko ajan lisää.

      Tyhmä olin, joo. Ja olen yhä.

      Mutta mun tilanne on vielä lievä verrattuna moneen muuhun, ja sitä surettaa kyllä ajatella. Jaksamusta kaikille velkakierteessä oleville.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe