kymco super 8 50

linkin_

mitä ootte mieltä siitä uudesta kymco super 8 50? olisko se kannattava osto? ku aion ostaa kesäksi uuden skoban ja haluaisin mielelläni kymcon.. ja se on hienon näkönen kyllä.. mut kannattaako siihen pistää 1600 euroa? onko se sen arvoinen osto? voiko joku kertoa? tietääkö kukaan missä siitä olisi kuvia netissä muuta kuin se mitä on kymcon sivuilla??

146

48029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edson
    • morrorp

      juu tollanen ollu ½ vuotta ja hyvä peli ollu ... lähtee liikkeelle ku unelma. kaverilla on helkaman sc2 eikä pysy peräs ollenkaa, lisäks tossa on vahva runko ja paksummat jouset, joten on kestävä , isot renkaat auttaa ettei jää joka kuoppaan. jotkut sanovat että levyjarrut ovat paremmat kuin rumpu jarrut. toki ne voivat olla hiukan paremmat, mutta kymco pysähtyy siinä missä helkamakin. peli on hintansa väärti ! suosittelen lämpimästi

      • asiasta kiinnostunut

        Paljon tällänen peli mahtaa kulkea ilman minkään sortin virityksiä?


    • utelias(ko)

      Paljon tälläne peli mahtaa kulkee ilman mitään virityksii?

      • infl4mes

        kulkee 35-40, eli virittäminen on laillista tämän mopon kanssa :D.


      • muumi^
        infl4mes kirjoitti:

        kulkee 35-40, eli virittäminen on laillista tämän mopon kanssa :D.

        Ostin just viikonloppuna, ja on kyllä tosi hyvä! Mulla kulkee ainakin 50... Tai en tiiä valehteleeko mittari kuinka paljon :)


      • mul löytyy kyl
        muumi^ kirjoitti:

        Ostin just viikonloppuna, ja on kyllä tosi hyvä! Mulla kulkee ainakin 50... Tai en tiiä valehteleeko mittari kuinka paljon :)

        ja kulkee 50 km/h ja hiukan päällekki ja vakio on...


      • dfo
        muumi^ kirjoitti:

        Ostin just viikonloppuna, ja on kyllä tosi hyvä! Mulla kulkee ainakin 50... Tai en tiiä valehteleeko mittari kuinka paljon :)

        ajoin kahden kaverin kans rinnatusten, mul super 8, kavereil vaihteelliset, kymcon mittari näyttää 50km/h ja molempien kavereitten 45km/h taitaa kymco vääristellä vauhtii..


      • kymco s8

        Itsellä kulkee 50km/h vakiona.

        Mutta osaisko kukaan kertoa, että miten kyseiseen peliin asetetaan kellonaika? :D


      • Super8

        Vakiona 50-52,niin ainakin mulla,tosin niin uus vielä et voi olla uutuudenkarhea.
        Vaihdan rajoittamattoman holkin kunhan tullee toinen eli 2000km huolto. Katsotaan sitten paraneeko kulku vaikka kyl tollakin ehtii.


      • Treee
        Super8 kirjoitti:

        Vakiona 50-52,niin ainakin mulla,tosin niin uus vielä et voi olla uutuudenkarhea.
        Vaihdan rajoittamattoman holkin kunhan tullee toinen eli 2000km huolto. Katsotaan sitten paraneeko kulku vaikka kyl tollakin ehtii.

        Juuh, kaverit on ruvennu S8 tai Agility 4-tahdin viristys juttuihin. no aluksi kerron, S8 vakiona 44km/h. viritys, katkaise CDi boksiin menevä violetti johto jossa on punane raita ni toinen niistä poikki. eli sinne menee kaksi samanlaista johtoa, katkaise toinen! helpoin viritys tähän peliin ja huiput nousee 59 km/h navigaattoriin. jos lisää haluaa, rajoittamaton prikka 24 e täällä päin muualla eri hintainen. :) ja kannattaa vaihtaa uusi, isompi suutin peliin.. jos lisä tietoa haluaa, meilatkaa [email protected]


      • KULKEE
        infl4mes kirjoitti:

        kulkee 35-40, eli virittäminen on laillista tämän mopon kanssa :D.

        itelläni se kulkee sen 50-54


      • kymko
        mul löytyy kyl kirjoitti:

        ja kulkee 50 km/h ja hiukan päällekki ja vakio on...

        Mulla kulkee 53 km/h vakiona. muutama viikko sitten ostettu.


      • dsaa
        kymko kirjoitti:

        Mulla kulkee 53 km/h vakiona. muutama viikko sitten ostettu.

        itel kulkee 52km/h vakiona suoralla


      • jupu11
        muumi^ kirjoitti:

        Ostin just viikonloppuna, ja on kyllä tosi hyvä! Mulla kulkee ainakin 50... Tai en tiiä valehteleeko mittari kuinka paljon :)

        valehtelee 5 - 10 km/h. itellä mittari näyttää 52 km/h ja kaverin gps näyttää 44 km/h.


      • norppa122
        infl4mes kirjoitti:

        kulkee 35-40, eli virittäminen on laillista tämän mopon kanssa :D.

        kuules kyl tää skoba se täys 50 menee ku itelläni on vakiona super 8


      • 888sss
        Treee kirjoitti:

        Juuh, kaverit on ruvennu S8 tai Agility 4-tahdin viristys juttuihin. no aluksi kerron, S8 vakiona 44km/h. viritys, katkaise CDi boksiin menevä violetti johto jossa on punane raita ni toinen niistä poikki. eli sinne menee kaksi samanlaista johtoa, katkaise toinen! helpoin viritys tähän peliin ja huiput nousee 59 km/h navigaattoriin. jos lisää haluaa, rajoittamaton prikka 24 e täällä päin muualla eri hintainen. :) ja kannattaa vaihtaa uusi, isompi suutin peliin.. jos lisä tietoa haluaa, meilatkaa [email protected]

        Joo ite poikkasin sen johdon ja mene tasasel yli 60km/h , eli kannatta pistää se poikki :)


      • siudhuhsj*69*
        dfo kirjoitti:

        ajoin kahden kaverin kans rinnatusten, mul super 8, kavereil vaihteelliset, kymcon mittari näyttää 50km/h ja molempien kavereitten 45km/h taitaa kymco vääristellä vauhtii..

        mulla kun Kymcon mittari näyttää 50 GPS näyttää jotai 49... yhellä heittää, alemmis nopeuksis kahella tai kolmella...


      • huhuhuihii
        kymco s8 kirjoitti:

        Itsellä kulkee 50km/h vakiona.

        Mutta osaisko kukaan kertoa, että miten kyseiseen peliin asetetaan kellonaika? :D

        Painaa niitä molempia nappuloita pohjassa ja sitte alkaa ne numerot vilkkuu... Sit voi säätää niit painelemal :-/


      • Anonyymi

        Kymco super8 45km/h jos 50cc ja vakiona


    • charlottea

      Olen itse aika varmemmin ostamassa tuota kanssa, että mitä mieltä muut ovat olleet tästä skootterista ?

      kiitos etukäteen :)

      • mahtuuko

        kypärä sinne satulan alle ??


      • tgfbv
        mahtuuko kirjoitti:

        kypärä sinne satulan alle ??

        mul ei ainakaa mahdu kypärä penkin alle


      • Super8

        Itsellä reilu 500km ajettu Super8 ja voin todella suositella.
        Tukeva ajettava,kulkee ihan mukavasti ja onhan se hiton hyvän näköinenkin!


      • uhuhuhuhuhahahah
        Super8 kirjoitti:

        Itsellä reilu 500km ajettu Super8 ja voin todella suositella.
        Tukeva ajettava,kulkee ihan mukavasti ja onhan se hiton hyvän näköinenkin!

        3800 ajettu, ei minkäännäkösiä ongelmia ite koneessa, mutta akku takkuu jos seissy yli viikon... jotkut sanoo et se on ihan luonnollista et sen sit vois ottaa piuhoista pois jos jää paikoillee...


    • rtdyguhj

      ihan paska skotu ! useesti on käynnistymisongelmii ja tyhjäkäynnil sammuu heti vaik kokoaja korjais. toiste en nelitahtii osta

    • rdfghj

      kokoaja pitää olla putsaamas tulppaa. mul on ollu toi kymco suunnillee kuukauden ja nyt pistän myyntii ei tollast jaksa

      • Super8

        Tämänpäivän mopoissa/skoottereissa tulpan putsaaminen ei enää kuulu omistajan ongelmiin niin kuin joskus menneinä vuosikymmeninä.
        Jos olet "joutunut" sitä tulppaa putsaamaan niin kiinnostaisi kovasti tietää miksi.
        En ole lukuisista keskustelupalstoilta koskaan aikaisemmin lukenut moisesta ongelmasta.
        Ehkä syy "putsaamistarpeeseen" ei olekkaan Kymcon niinkuin vahvasti epäilen. Jos jollain on tietoa kyseisestä asiasta niin kirjoitelkaa. Hyvää kesänjatkoa.


      • omggg
        Super8 kirjoitti:

        Tämänpäivän mopoissa/skoottereissa tulpan putsaaminen ei enää kuulu omistajan ongelmiin niin kuin joskus menneinä vuosikymmeninä.
        Jos olet "joutunut" sitä tulppaa putsaamaan niin kiinnostaisi kovasti tietää miksi.
        En ole lukuisista keskustelupalstoilta koskaan aikaisemmin lukenut moisesta ongelmasta.
        Ehkä syy "putsaamistarpeeseen" ei olekkaan Kymcon niinkuin vahvasti epäilen. Jos jollain on tietoa kyseisestä asiasta niin kirjoitelkaa. Hyvää kesänjatkoa.

        joo en kyl nyt tiiä mikä tos on ku 4 päivää sit tuli korjaamost ja nyt lauantaina ei taaskaan käynnisty.


      • Super8
        omggg kirjoitti:

        joo en kyl nyt tiiä mikä tos on ku 4 päivää sit tuli korjaamost ja nyt lauantaina ei taaskaan käynnisty.

        Et kertonut miksi oli korjaamolla ja mitä sille tehtiin. Sulla on jokatapauksessa niin uus toi Kymco et noi ongelmat kuuluu automaattisesti takuun piiriin eli älä mene itse tekemään mitään sellaista minkä vuoksi takuu voi raueta. Kerro tarkkaan huollossa mikä on ongelma ja miten se ilmenee. Lähteekö moposi käyntiin edes polkaisemalla? Sytky saa enemmän virtaa kun starttimoottori ei haukkaa sitä,tosin toki sen kuuluu lähteä sähköstartillakin käyntiin. kerro vielä missä käytät mopoasi huollossa,kiinnostaa.
        Hyvää viikonlopun jatkoa ja palataan asiaan.


      • dfghjt
        Super8 kirjoitti:

        Et kertonut miksi oli korjaamolla ja mitä sille tehtiin. Sulla on jokatapauksessa niin uus toi Kymco et noi ongelmat kuuluu automaattisesti takuun piiriin eli älä mene itse tekemään mitään sellaista minkä vuoksi takuu voi raueta. Kerro tarkkaan huollossa mikä on ongelma ja miten se ilmenee. Lähteekö moposi käyntiin edes polkaisemalla? Sytky saa enemmän virtaa kun starttimoottori ei haukkaa sitä,tosin toki sen kuuluu lähteä sähköstartillakin käyntiin. kerro vielä missä käytät mopoasi huollossa,kiinnostaa.
        Hyvää viikonlopun jatkoa ja palataan asiaan.

        5 päivää sit korjaamol vaihettii siihe uus tulppa, tänää katottii ni se oli ihan tukos. ei käynnisty ees polkasemal, en tiiä tekikö ne siel korjaamol mitää muuta, ja viat on niil kerrottu tarkkaa..


      • kokemusta on niin ketusti
        dfghjt kirjoitti:

        5 päivää sit korjaamol vaihettii siihe uus tulppa, tänää katottii ni se oli ihan tukos. ei käynnisty ees polkasemal, en tiiä tekikö ne siel korjaamol mitää muuta, ja viat on niil kerrottu tarkkaa..

        Juu moro taas ! Kaverilla on tollasia ongelmia kanssa sen skootterissa... en tajuu miks, mut mun moottoti on jo käynnis ku on ehtiny painaan edes käynnistys nappia... eli kiristin hiukan sitä tyhjäkäynti ruuvia ja lähteepi vieläkin ärhäkämmin käyntiin...Oli muuten hauskaa ku saatiin sen kaverin kanssa mun kymcossa kaks päällä joku Yamaha kiinni :D mun superi kulkeen aurinkoisella säällä myötätuuleen vakiona hiukan päälle 50 ajattelisin et joku 52 about. mitäs vielä... niin ainut vika suunnilleen on ollu mopossa (mittarissa siis n.1000) on että keskituki hiukan on vääntynyt, mutta eikähän ne tässä hiukan myöhästyneessä huollossa sen oikase...

        Hyvää Kesää ja kivoja kilometrejä Kymcon selässä . :D


      • ytgf
        kokemusta on niin ketusti kirjoitti:

        Juu moro taas ! Kaverilla on tollasia ongelmia kanssa sen skootterissa... en tajuu miks, mut mun moottoti on jo käynnis ku on ehtiny painaan edes käynnistys nappia... eli kiristin hiukan sitä tyhjäkäynti ruuvia ja lähteepi vieläkin ärhäkämmin käyntiin...Oli muuten hauskaa ku saatiin sen kaverin kanssa mun kymcossa kaks päällä joku Yamaha kiinni :D mun superi kulkeen aurinkoisella säällä myötätuuleen vakiona hiukan päälle 50 ajattelisin et joku 52 about. mitäs vielä... niin ainut vika suunnilleen on ollu mopossa (mittarissa siis n.1000) on että keskituki hiukan on vääntynyt, mutta eikähän ne tässä hiukan myöhästyneessä huollossa sen oikase...

        Hyvää Kesää ja kivoja kilometrejä Kymcon selässä . :D

        oli liian iso suutin


      • moiiiiiiiiii
        ytgf kirjoitti:

        oli liian iso suutin

        Mul on ollu pari viikkoo nyt ajossa. 600km ajettu. ei vikoja. kypärä tosin ei mahdu penkin alle. kulkee 51km/h tasaselle isoon alamäkeen 60


      • jahfjkb
        moiiiiiiiiii kirjoitti:

        Mul on ollu pari viikkoo nyt ajossa. 600km ajettu. ei vikoja. kypärä tosin ei mahdu penkin alle. kulkee 51km/h tasaselle isoon alamäkeen 60

        itelläni nytten tässä kun ajettu se n 320 km niin nyt on joku vika. kun ei sähköstarttia jaksa pyörittää ja polkasemalla kun lähtee käyntiin niin se aluksi kulkee sen 5 minuuttia jonka jälkeen hyytyy ja ajaessa nykii paljon. ja kun uudelleen käynnistää ei saa enään kun ehkä 5 sekunniksi käynnissä pysymään kunnes painaa kytkintä ja taas sammuu. huomenna menossa huoltoon, mutta voisikohan vika olla siinä ettei mopo saa bensaa ?


      • hyh
        jahfjkb kirjoitti:

        itelläni nytten tässä kun ajettu se n 320 km niin nyt on joku vika. kun ei sähköstarttia jaksa pyörittää ja polkasemalla kun lähtee käyntiin niin se aluksi kulkee sen 5 minuuttia jonka jälkeen hyytyy ja ajaessa nykii paljon. ja kun uudelleen käynnistää ei saa enään kun ehkä 5 sekunniksi käynnissä pysymään kunnes painaa kytkintä ja taas sammuu. huomenna menossa huoltoon, mutta voisikohan vika olla siinä ettei mopo saa bensaa ?

        itellä 6k ajettu nyt, on ollu ongelmaa jos toistakin, joo ja se mittari kyllä kusee ainaki sen 5km/h 45 tuo mulla näyttäs mut kylläse sen 40 vaan menee, jää jalkoihin liikenteessä tollasella, tänää ois tarkotus cdi boxia vähän fixailla


      • utyhgur
        hyh kirjoitti:

        itellä 6k ajettu nyt, on ollu ongelmaa jos toistakin, joo ja se mittari kyllä kusee ainaki sen 5km/h 45 tuo mulla näyttäs mut kylläse sen 40 vaan menee, jää jalkoihin liikenteessä tollasella, tänää ois tarkotus cdi boxia vähän fixailla

        Ei helvetti toi kymco on kunnon laiva painaa 106 kg. !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Saatana mikä NORSU!!!!


      • 8s ocmyk
        utyhgur kirjoitti:

        Ei helvetti toi kymco on kunnon laiva painaa 106 kg. !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Saatana mikä NORSU!!!!

        niimpä. mutta se on kevarin rungolla suunniteltu satasen nopeuksiin, 50cc koneelle se on aika iso, mutta jos laittaa 125cc koneen ja muut räpellykset ja rekisteröi kevariksi nii on se sitte aika kevee suhteessa. painoa siis saa olla jotta tasapainottas vähä ajoa.


      • -Mucha-
        8s ocmyk kirjoitti:

        niimpä. mutta se on kevarin rungolla suunniteltu satasen nopeuksiin, 50cc koneelle se on aika iso, mutta jos laittaa 125cc koneen ja muut räpellykset ja rekisteröi kevariksi nii on se sitte aika kevee suhteessa. painoa siis saa olla jotta tasapainottas vähä ajoa.

        kymco kannattaa!! itellä -06 peli ja mulla ollu joku 600km ajan.. mittarissa 5600km ja ongelmia ei oo ollu ollenkaa! éi edellisellä omistajalla eikä mulla..aika etana on ku kulkee mittarin mukaa 47km/h mut ei oikeesti nii paljoo..ois kiva vähän saada sitä kulkeen ,mut ei ehkä tohi jos ratsioihin törmäilee kun tälläpäin melkee joka mopo ratsataan ...


      • ölkjfdsa
        -Mucha- kirjoitti:

        kymco kannattaa!! itellä -06 peli ja mulla ollu joku 600km ajan.. mittarissa 5600km ja ongelmia ei oo ollu ollenkaa! éi edellisellä omistajalla eikä mulla..aika etana on ku kulkee mittarin mukaa 47km/h mut ei oikeesti nii paljoo..ois kiva vähän saada sitä kulkeen ,mut ei ehkä tohi jos ratsioihin törmäilee kun tälläpäin melkee joka mopo ratsataan ...

        1,5 vuotta nyt ollut toi oma S8 (-07 malli) alla ja ei oo tarvinnu tehä minkäänlaista korjausta normihuollon lisäks. 1000 kilsan paikkeilla pistettiin siihen vähän lisää vauhtia paikallisella mopohuoltamolla ja mittari näyttää nyt 64 huiput. GPS tosin kertoi et huiput on 60 Kmh tasan. :P
        Kyl se vakiona vaan on hidas peli, tosin nyt ku kulkee kovempaa menee tota löpöökin aikalailla enemmän ja ylämäet on vähän raskaampia.
        Noh, onhan mulla ollut BEC-ajokortti 90-luvun puolestavälistä eli jos tarvii tuntee vauhdin huumaa on paree ottaa auto alle.

        Muuten suosittelen Super kasia, tukeva ajaa, kulkee ihan ok ja laadukas peli, 2 vuoden takuu ilman kilometrirajoituksia!!! (mulla ainakin)


      • seuppu
        ölkjfdsa kirjoitti:

        1,5 vuotta nyt ollut toi oma S8 (-07 malli) alla ja ei oo tarvinnu tehä minkäänlaista korjausta normihuollon lisäks. 1000 kilsan paikkeilla pistettiin siihen vähän lisää vauhtia paikallisella mopohuoltamolla ja mittari näyttää nyt 64 huiput. GPS tosin kertoi et huiput on 60 Kmh tasan. :P
        Kyl se vakiona vaan on hidas peli, tosin nyt ku kulkee kovempaa menee tota löpöökin aikalailla enemmän ja ylämäet on vähän raskaampia.
        Noh, onhan mulla ollut BEC-ajokortti 90-luvun puolestavälistä eli jos tarvii tuntee vauhdin huumaa on paree ottaa auto alle.

        Muuten suosittelen Super kasia, tukeva ajaa, kulkee ihan ok ja laadukas peli, 2 vuoden takuu ilman kilometrirajoituksia!!! (mulla ainakin)

        ´toimii kun unelma vauhtia löytyy noin 20-25km/h


      • Ehhehh
        utyhgur kirjoitti:

        Ei helvetti toi kymco on kunnon laiva painaa 106 kg. !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Saatana mikä NORSU!!!!

        ...se 100gk on aika normi paino 50 skootterille (on tietenki kevyempiä) mutta ei se kyllä mikään norsu ole :'D


      • kos7e6r87er6
        seuppu kirjoitti:

        ´toimii kun unelma vauhtia löytyy noin 20-25km/h

        mitä helvettiä... paina kaasuu, se saattaa auttaa...


      • Anonyymi
        utyhgur kirjoitti:

        Ei helvetti toi kymco on kunnon laiva painaa 106 kg. !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Saatana mikä NORSU!!!!

        113kg


    • gfthu

      jooo

    • jellu

      on hyvä mopo!!! kannatan

      • pillupalle

        elekää homot puhuko väärästä moposta jos se on ostamassa uuttta mopoa ni eläkää puhuko mistää 06 ja se kulkee 52 eikä mittari valehtele itellä on sellanen ja mittari pitää täysin paikkansa... saatanan pallinaamat


    • pettynyt neiti

      Jotkut sano mulle et toimii, mut ku ite ostin ni huomasin ettei mulla toimi ainakaa... yli puol vuotta ollu ja sitllä on päässy ajaa vaa 700 km ku se on ollu koko aja huollossa... vikaa on ollu pensan syötössä ja akussa... nyt ku on vaihettu uus kaasutin ni toimii toistaseks, mut ei kule tarpeeks hyvin mun mielestä... kovempaaki sais menää ettei jälkee jää muista.

      • gyggytyyt

        jaa... mulla 2000 sisäs ja toimii nätisti...


    • Lerski

      TÄYDELLINEN VEHJE!!!!!!! paitsi nyt kun on vuoden ollut niin ihme ei akku lähteny pelaa...mutta kyllä siinä joku kikka on ja lähipäivinä selvittelen. =)

      • KnoVi

        Joo jos se talvet seisoo niin ei varmasti akku pelitä. Pitäs ladata aina välillä. Ite heivasin samantien sen kiina/taiwan akun ja vaihdoin 87e japanilaisen huippuakun. Kylä lähteeeeee!


      • Liekissä
        KnoVi kirjoitti:

        Joo jos se talvet seisoo niin ei varmasti akku pelitä. Pitäs ladata aina välillä. Ite heivasin samantien sen kiina/taiwan akun ja vaihdoin 87e japanilaisen huippuakun. Kylä lähteeeeee!

        Akku on melko huono ja kun käynnistää niin ilman ajovaloja... Biltemasta saapi 7 ah:n akun ja voipi olla että se seuraava 9 ah:n akku mahtuisi? Ostin ite sen 7 ah:n ja nyt ollaan pärjätty. S8 on kyllä vähän muutenkin käynnistämisen kanssa pientä epävarmuutta. Ohjaustangon päässä olevat nupit ruostu muutamassa kuukaudessa, mutta kuuluivat takuun piiriin


    • s8

      Itellähän on vasta 8km mittarissa, ja ainakin sitä 50km/h on jo mennyt, eli noin uutenakin ihan tarpeeksi hyvin minulle :)
      Ja mopo on tyylikäs, isot renkaat, hyvä ajaa ni mikäs siinä.
      Ainakin näihin vaivaseen 8 kilometriin olen tyytyväinen, ja hyvää palautetta olen moposta kuullut :)

    • skootterikuski

      TODELLAKIN kannattava ostos, kannattaa se 1600€ pistää super 8:iin jos haluat luotettavan ja hyvännäköisen skootterin. Itselläni on vm.2007 n.60000km ajettu ja hyvin on kestänyt.

    • skootterikuski

      TODELLAKIN kannattava ostos, kannattaa se 1600€ pistää super 8:iin jos haluat luotettavan ja hyvännäköisen skootterin. Itselläni on vm.2007 n.60000km ajettu ja hyvin on kestänyt.

      • WF

        Uusi Super8 2T 2-tahtikoneella todella suositeltava hankinta. Kulkee ja vääntää hienosti isonkin kuskin alla. Kooltaan reilu ja isompi 14" pyöräkoko tekee ajon varmaksi. Muut skootterit näyttävät nyt pikkumopedeilta!


      • tykkijuna......

        oisko tuohon km määrään tullut yks nolla liikaa...


      • kumiketku
        tykkijuna...... kirjoitti:

        oisko tuohon km määrään tullut yks nolla liikaa...

        Olen itse ajellut kymco super kasilla nyt n.40km. Tähän mennessä kaikki näyttäisi toimivan ok.
        Isot renkaat ja tukeva runko tosiaan nousi heti hyvällä tavalla esiin. Vauhtia mittari kertoo tosiaan olevan jonkin verran enemmän. Vauhti kun tippuu mittarissa siihen 10km\h, on aika jo laitella jalkoja maahan. Kaiken kaikkiaan hyvä peli.

        Suosittelen kaikille moposkootteria hankkiville.


      • skootterikuski
        tykkijuna...... kirjoitti:

        oisko tuohon km määrään tullut yks nolla liikaa...

        Miten niin yks nolla liikaa? On siinä tällähetkellä lähemmälti jo 140000km ja matka jatkuu edelleenkin! Matka-ajossa tullut enimmäkseen ja sit pienien reissujen tekemisessä noita kilometrejä on tullut. 28.9.2009 vaihtui mittarin edessä ollut nolla 1:teen. Silloin tuli 100000km. Vaikka siinä oli 1500km uutena mittarissa vuosmalliltaan se on 2007, niin ihmekyllä oon ajanu sillä paljon. Vaikka se on pääsääntöisesti mun ajossa, niin on sillä ajellu vähän muutkin. Kohta mittariin tulee 105000km!!


      • skootterikuski
        skootterikuski kirjoitti:

        Miten niin yks nolla liikaa? On siinä tällähetkellä lähemmälti jo 140000km ja matka jatkuu edelleenkin! Matka-ajossa tullut enimmäkseen ja sit pienien reissujen tekemisessä noita kilometrejä on tullut. 28.9.2009 vaihtui mittarin edessä ollut nolla 1:teen. Silloin tuli 100000km. Vaikka siinä oli 1500km uutena mittarissa vuosmalliltaan se on 2007, niin ihmekyllä oon ajanu sillä paljon. Vaikka se on pääsääntöisesti mun ajossa, niin on sillä ajellu vähän muutkin. Kohta mittariin tulee 105000km!!

        siis mulla mittariin tulee kohta 145000km, (ei 105000km)


      • pilkkuvirhe
        skootterikuski kirjoitti:

        siis mulla mittariin tulee kohta 145000km, (ei 105000km)

        Hei kuule, se viimeinen 0 on satoja metrejä. Olet siis ajanut 14.500 km. Hyvä saavutus tietysti sekin. Jos olisit ajanut 28.9.2009 - 1.5.2010 eli siis 7 (talvi)kuukaudessa 45.000 km tarkoittaa se JOKA PÄIVÄ yli 200 km päivämatkaa. Viime talven lumissa ja pakkasissa !


      • Paitsi ettää.....

        paitsi että verojen kanssa n. 2000€ :-/


    • jumankaunt

      "remontoiko"Scoottereita pilalle!!!Normaali käytössä ne kulkee ja toimii monta vuotta.Reissu ja remontti hommalla niistä pääsee pirun äkkiä eroon.

    • Kymcoli

      Ite oon ajanu tollasella -08 vuoden super 8 hyvin on pelittäny. Mittari valehtelee sen 5km/h ja vakioakku hajos ekan vuoden jälkeen. Muuta vikaa ei ole ollut. Ja tosiaan sen CDI boxiin menevan violettipunaisen johdon ku katkas ni nous huiput tasasel 60 ja alamäkee 65. Vehkeellä ajettu kohta 4000km

      • ((:

        ite oon ottanu prikan pois ni mittarin mukaan menee sellaset 70km/h tasasel jos on vaa tarpeeks pitkä suora ja kakspäällä joku 62km/h ja itelläkin meni vakioakku n. 500km ajamisen jälkeen rikki


      • ???
        ((: kirjoitti:

        ite oon ottanu prikan pois ni mittarin mukaan menee sellaset 70km/h tasasel jos on vaa tarpeeks pitkä suora ja kakspäällä joku 62km/h ja itelläkin meni vakioakku n. 500km ajamisen jälkeen rikki

        Prikan ? Mistä päin kymcosta löytyy prikka ?


    • sorabaanaa

      Olen katsellut Kymco Super 8:a. Olis vähän tilavampi ja tukevampi sekä isommat renkaat hiekkateille. Mutta eikö 14" rengaskoko oli todella harvinainen. Te jotka olette jo paljoin ajaneet kertokaa kuinka pitkään alkuperäiset renkaat on kestany ja mistä siihen saa renkaita järkihintaan ?

    • Mulla on kymcon super 8,oon kaatunu sil kaks kertaa ja tosi hyvä silti on!Muuta ei oo hajonnu ku vaa peili kerran. Oikein unelma ajettava,seuraavaks en hanki kun auton kun ajokortin vaan saan.

      • jätttis

        aattelin hankki ton kyseisen s8:n nii kulkeeo se sen 45 km/h ja onko se riittävästi?


      • SuPeR 8
        jätttis kirjoitti:

        aattelin hankki ton kyseisen s8:n nii kulkeeo se sen 45 km/h ja onko se riittävästi?

        Mul kulkee 50km/h...ajanu joku 3000kilometrii ja hyvin toiminu


    • Pj 50

      Ostakaa Gilera Runner PJ 50. Siinä on tyyliä ja tehoa saatana!

    • Süber 8

      jotku sanoo et ku täähä on käytännössä suunniteltu kovempii nopeuksii ni menee tukkoseks... et ois hyvä päästellä menee ettei tuu karstaa... ittellää ei kyl töki vaikka 7000 lasis...

    • :DD

      itelläni on isompi suutin ja prikka pois ni huiput mittarin mukaan tasasella 70km/h :D

      • virittelijä

        Mistä päi toi prikka mahtaa löytyä?


      • virittelijä
        virittelijä kirjoitti:

        Mistä päi toi prikka mahtaa löytyä?

        Variaattorista ?


    • toimiiiii

      hyvin toimii pikkuvikoja lukuunottamatta :)

    • jorkkiiiii

      5500km ajettu, vm 2010 ja toimii aivan loistavasti! hidas vaan mutta eiköhän sekin ongELMa korjaannu lähiaikoina...

    • hitauteen kyllästyny

      Itellä Kymco super 8, täysin vakio. Oman mittarin mukaan 45 ja gps 39 että joo... olihan se mustan violetti johto joka pitää katkasta? ja paljonko vaikuttaa? Kiitos

    • anakonda1995

      Itellä kans kymco s8 4-t. Mittari näyttää 52 mut gps:sään huiput 46. Aluksi ajattelin myös cdi boksin johdon katkasemista, mutta tietääkö joku tuleeko ongelmia jos prikan ottaa pois ja paljo kulkee ilman prikkaa ?

    • hitauteen kyllästyny

      Tuleeko mitään haittaa/ongelmia jos katkaisee sen cdi boksin johdon?

    • anakonda1995

      Cdi boksin johtoa en mieluusti kaktkaisisi koska cdi boksi on skootterin kallein osa.

    • a

      Sehän olisi helpoin homma saada lisää vaiuhtia?

    • anakonda1995

      No se on totta, tosin ei prikankaan ottaminen 15 minuuttia kauempaa vie :) Oikeastaan ainoa asia miksi en cdi boksiin käsiksi kävisi on se, että vehje alkaa kuluttaa bensaa enemmän, itse kun bensakuluni maksan.

    • a

      Nouseeko kulutus paljonkin? Ja osaatko neuvoa tuon prikan irroittamisen? Johdon katkaisussa se hyvä puoli että kun laittaa katkaisijan siihen väliin niin ei voi jäädä poliiseille kiinni :)

      • 837eiu387ieu837

        juu, muuten ihan hyvä, mutta kaveri oli oiken piilottanut tuon katkaisijan kaiken muun romun taakse, samanlainen piuhan poikkaisukikka silläkin siis oli käytössä. Iloisesti ne vuokot sen katkaisijan kuitenkin löysi :-/ ei kannata aliarvioida, taitaa ne, ainakin suurin osa, tietää nämä mopopojujen kikat.


    • anakonda1995

      No ite en oo vielä prikkaan käynyt käsiksi, kun sisäänajossa mopo viel on, mutta prikkahan siis yleensä sijaitsee variaattorissa. Ota se variaattorin koppa auki ja sen jälkeen vaan prikka pois; se on sellainen pieni sormuksen muotoinen metallinpala. Vinkkejä luulisi löytyvän esim. Youtubesta.

    • anakonda1995

      www.youtube.com/watch?&gl=US&hl=en-GB&client=mv-google&v=zYCasW5pY24&nomobile=1

    • virittämää?

      joo eli kumpi kannattais ennemmi katkasta se johto vai prikka ottaa pois? paljo kulkee kummaski tapaukses ja onks haittoja? itellä kulkee nytte 50 mut huijjaa luultavasti vähintää sen 10km/h kavereide skoottereihi verrattuna...

    • a

      Pitääpä huomenna kirjoitella illalla kun katkaisen sen johdon ja laitan katkaisijan siihen. Kuulemma rajoittamattomalla holkilla kulkee 55 mutta tiiä sitte.

    • a

      Joo, elikkä lila johto jossa punainen raita katkaistu ja n. 5mk/h vauhtia lisää. eli nyt se menee sen 45-46 gpssään. Oman mittarin mukaan 50-52.

    • b

      Mulla kans kymco s8, ajettu kohta 500 km, ja kulkee vakiona nyt ainaki sen 45-46 km/h (mittariin siis yli 50)

    • c

      minkävärinen rajoittimen johto on 2t mallissa?

    • a

      Olikohan se sinikeltane, kumminki se jota on kaks johtoo se käy siellä cdissä mutkan ja menee varille että joku niistä jota on kaksi näkyvissä.

      • ronzky

        voitko tarkistaa ?


    • JJAU

      Just sain pari päivää sitte omani kotiin liikkeestä ja mitä mä nyt sillä oon ajellu ni hyvin toimii :> vaikkaki mittarissa on vaan se vaivaset 17 kilsaa :D mut mitä kaveritki kokeili, ni kehus vaan. Onhan se joo vähän iso ja painava mulle ku en mikään kovin iso tyttö oo , mut en mä sitä vielä kaatumaan oo saanu :DD

      Mä ainaki suosittelen ihan täysin tätä vehjettä =)

    • a

      Joo kyllä se on kova rassi, itellä on 3600km ajettu ilman minkäänlaisia remontteja. Kannattaa kyllä vaihtaa ne vaihteisto öljyt sillon 300km kohdalla kun itse ajekin samoilla öljyillä 3000km asti :D parani meno huomattavasti vaihdon jälkeen.

      • fuuugggjee

        auts... metallisaosteine öljy ei välttämäti kolmen tonnin ajossa kauheen hyvää oo voinu tehä =) ja tosiaa luonnollisest meno paranee ku ottaa ne saosöljyt ulos... ja laittaa uutta tilalle...


    • Hjelppii??

      Sähköstartilla ei kähe käyntii.. viimeksi kun ajoin n.2vko sitten lähti ihan hyvin käyntiin.. nyt ei, mutta polkaisemalla lähtee.. mikä voi olla ongelmana?? ja miten korjattavissa?

      • sdhuhsuhdsuhudshudhs

        Jos laitteessa edellee alkuperäne akku ni vika luultavasti siinä. Se ei kuulemma oo mikään kauhean hyvä akku mikä mukana tulee. Toiset niistä kestää toiset ei. Ongelma ratkee sillä, että hankkii uuden sellasen pikku akun. Niitten hinta on yleensä alle 50€, eli hinta ei paha.

        Ja kyllä se alkuperäne akku muute hyvä mut purkautuu siis nopeesti jos ei käytetä. Eli jos yleensä kovassa käytössä ni joko lataa sen akun, tai sitte polkaset käyntii ja ajat kymmenisen kilometrii ja vaikka parkit päällä vaan jos mahollista. Ne tuplahalogeenit hidastaa latinkii...


    • a

      Kuuluuko mitään ääntä kun starttaa?

    • ronzky

      mutteri pois pakoputkesta mi kyllä lähtee

    • avuton ja tiedoton

      Voisko tota kierrostenrajotinta eli sitä punaviolettia johtoo nii ottaa silleen pois et sen sais joskus takasin ?

    • En tiiä

      Joo kysyisin että minkäs värine tos Kymco Super 8 on se kierrosten rajoitin, siinä CDI-boxissa? siis kyseessä on 2010 malli ja 2-tahti.

    • Osta laatua !

      Mun on ihan oikeesti pakko sanoo, et älkää ostako tätä vehjettä ! Itel nyt ollu noin 5 kuukautta ja pakko sanoo et oon aika pettyny. Ensiks vaikutti hyvältä, iso koko, tukevat jouset, starttas aina hyvin ja nopeutta vakiona mittari näytti noin 50, eli tolleen ihan hyvin noin uutena. Ja päälle vielä se kahden vuoden takuu. Mut nyt ku ajanu noin 1500 km, nii on tullu kyl aika surullinen fiilis. Sähköstartilla ei lähe käyntii, ja polkemallakin on ollu ongelmia. Tyhjäkäynti ei toimi, ja joskus sammuilee risteyksissä, esim. kerran pysähdyin liikennevaloihin ja kymco sammui välittömästi pysähdyttyäni. Niinpä siinä sitten keskellä risteystä päätin laittaa mopon kahdelle jalalle ja ruveta polkeen ( kun sähköstartti ei toimi). Lähtihän se sitten aika piakkoin käyntiin, mutta kyllä siinä pikkasen alko nolottaa, kun liuta autoja tööttäilee takana : D

      Ja sitten se vauhti. Totuus selveni aika nopeasti, kun ekan kerran ajeli kavereitten kans. Vakiona kymcosta löytyy vauhtia siis noin 40 - 45 km/h, 45 km/h:n kohdalla ottaa se kierrostenrajotin kiinni. Ja kiihtyy TODELLA laiskasti. Rajottamattoman holkin vaihdatin ekan huollon yhteydessä 500 km:n kohdalla. Huipuista ei ole tarkkaa tietoa, ehkä noin 50 km/h (mittariin noin 55), mutta vääntö hyytyi täysin. Kiihtyy vielä laiskemmin, ja kakspäällä ei oikeen tahdo kiihtyä edes huippuihin asti, ellei tule pientä alamäkeä. Kaikenkaikkiaan en suosittele edes lähteä virittämään tätä menopeliä. Jos vauhtia haluatte, niin ostakaa joku muu skootteri/mopo.

      Näiden faktojen perusteella en oikeen osaa sanoa, kenelle tätä peliä voisi suositella. Tietysti nuo viat saa korjattua takuun avulla, mutta kyllä ne ennen pitkää palaavat. Ja vauhtia ei ilman ongelmia tahdo saada. Siksi suosittelenkin samalla hinnalla ostamaan käytetyn laatumopon, jotka yleensä toimivat ja joita ei tarvitse virittää. Säästyt monelta mielipahan hetkeltä.

      Ps. Jos välttämättä haluatte kokeilla kymco super 8 -skootteria, niin suosittelen 2-tahti versiota. Mutta itse kokeilun jättäisin väliin.

      • tyytyväinenkyllä

        no itsellä vajaa 5000 lasissa, eikä ole ollut mitään vikaa, toisen huollon (2000km) jälkeen alkoi kulkemaan paremmin, kiihtyy ja vääntää mukavammin ja jaksaa kakspäällä ylämäet. välillä tullut sellane olo että nyt ei kyllä varmaan jaksa sähköstartti pyöräyttää käyntiin, muttalopulta aina lähtee... itse peliin todella tyytyväinen, virittämään en lähtisi... Niin, ja kylmillä keleillä nyt ensimmäinen kilometri saattaa hieman tökkiä, jos ei jaksa lämmitellä paikallaan sitä... Ja tosiaan huiput gepsillä mitattuna 53,5km/h ja tutkalla 53km/h. vakio on siis... mittarin mukaan... no, se sama, pienissä nopeuksissa heittää vähäsen.


      • s8, ajettu 11000km

        Itsellä oli kanssa samoja ongelmia (sähköstartti ei toimi, polkasemalla myös ongelmia, ja tyhjä känti käy heikosti), mutta ei tarvinnut kuin kerran mennä huoltoon; siellä suosittelivat akun vaihtoa, koska vakioakku ei ole tehokkaimmasta päästä. Itse ostin uuden akun (maksoi 20 e), kaikki ongelmat katosivat eivätkä ole tulleet takaisin ja kymco kiihtyy ja vääntää jopa hieman pirtsakammin :) Joten kannattaa käyttää takuu hyväksi, ei sitä turhan takia hehkuteta.

        Ja sitten tuo viritys. Holkin vaihdon jälkeen tosiaan vääntö hiukan hiipuu, mutta asia korjaantuu aika helposti: ota ilmanputsarin kannesta se kuminen osa pois (lähtte vetämällä ilman mitään apuvälineitä) niin vääntö ja kiihtyvyys lisääntyy ihan kivasti :)

        Ja ensi kerralla käy vaikka huollossa kysymässä apua ennen kuin tuut tänne valittaan et ei skopa toimi.


    • 2-tahti

      Moi, itekki ostin joku vuosi sitten kymco super 8 2-tahti ja kilometrei kertyny semmoset n. 5950km. Oon ollu tosi tyytyväinen ei oo kertaakaa jättäny tielle eikä muutenka ollu mitää vikaa.

      Mut nyt tarvis vähä lisää suorituskykyy toho kymcoon... mites tota kannatais rupee ns. virittelee? :)

      Kiitti jos voitte vastata!

      • Virittelijä

        Vaihda rajoittamaton holkki ( voit vaihtaa esim. huollon yhteydessä); sillä menee sen reilu 50 (max 55),. Jos sitten vielä lisää vauhtia haluaa, niin jalkatilasta akun vierestä löytyy cdi boxi (musta laatikko, johon menee 8 johtoa), sieltä löytyy 2 punaviolettia johtoa; ovat samaa johtoa, aivan sama kumman niistä katkaiset, niin huiput pitäisi nousta lähelle 60. Jos et löydä akkua´, katso esim. ohjekirjasta missä akku on.


      • virittelijä
        Virittelijä kirjoitti:

        Vaihda rajoittamaton holkki ( voit vaihtaa esim. huollon yhteydessä); sillä menee sen reilu 50 (max 55),. Jos sitten vielä lisää vauhtia haluaa, niin jalkatilasta akun vierestä löytyy cdi boxi (musta laatikko, johon menee 8 johtoa), sieltä löytyy 2 punaviolettia johtoa; ovat samaa johtoa, aivan sama kumman niistä katkaiset, niin huiput pitäisi nousta lähelle 60. Jos et löydä akkua´, katso esim. ohjekirjasta missä akku on.

        Mutta muista että jos katkaiset sen cdi boksiin menevän johdon , niin koko ajan ei välttämättä kannata kaasu pohjassa ajella; saattaa leikata kone. Tosin kun näitä keskusteluja on katsellut niin eipä ole tainnut kellään vielä kone leipaista kiinni, joten suht rauhassa voit ajella :)


    • kymco super 8 4t

      Mulla kohta 7000km takana ilman MITÄÄ vikaa, ei ole kertaakaa jättäny tielle ja kylmemmilläki ilmoilla käynnistyy sähköllä hyvi. Osottautunu kyl tosi luotettavaks! Hyvä kiihtyvyys vakiona ja nopeus aika riittävä. SUOSITTELEN!

      • jha126

        mulla kymco super 8 ajettu 3200 km vaihdoin variholkin kulkee ja vetää paljon paremmin


    • hyväskootteritytölle

      Voiko joku kertoa miten on, kulkeeko tämä super 8 miten hyvin ilman virityksiä, vakio ?! Tässä luvin näitä kirjotuksia, ja joku puhuu että kulkee huonosti, mutta joku toinen taas että kulkee kuin unelma.
      Jos sitä vehjättä käyttää koulumatkojen ajamiseen ja muuhun tälläiseen ''normaaliin'' ajamisee, kavereille harrastuksiin jne, niin miten se pelittää? Käynnistyykö hyvin, kiihtyykö miten, ja jaksaako painaa ylämäkiä ylös? Ja entä jos on kaveri kyydissä, kulkeeko silti hyvin?
      Skootteri tulisi tytölle käyttöön ja olisi hyvä jos kulkisi kunnolla, eikä siinä olisi hirveästi vikoja, kun ei tyttö osaa korjata/tietää miten. Kouluun mentäessä on alamäki. ja kotin sitten taas se ylämäki, joten skootteri saisi painaa ne ylämäet hienosti.
      Jos tämä ei ole hyvä 15 vuotiaalle tytölle joka tarvitsee mopon vain ajamiseen ja tässä tosiaan on niitä huonoja puolia niin paljon, niin osaako joku kertoa vielä, että mikä 4-tahtinen sitten sopisi hänelle? Vai sopiiko mikään 4-tahtinen? Tosiaan skootteria käytetäisiin koulumatkoihin, harrastuksiin, kavereille menemiseen ja kavereiden kanssa huviajeluihin.

      • Kokemusta löytyy

        Itellä ajettu 2000 km ja hyvin toimii ! :) Ja jos ei toimi niin ainakin itsellä löytyy skootteriin kahden vuoden takuu, joka kattaa ilmaiset huollot ja lähes kaikki viat :) Suosittelen lämpimästi jos haluat luotettavan skootterin :)


    • Se on paras :D

      Itselläni on tällä hetkellä 2010 mallinen super 8 2t ja täytyy sanoa että loistava vehje on... Kulkee siedettävää vauhtia (vakiona noin 48kh/h) ja kiihtyy todella nopeasti. Mittarissa 2160 km ja ei ole ollut vikoja. Painaa jyrkkiin ylämäkiin kohtuullisella vauhdilla 2 kyydissä.
      Skootterin mukana toimitettava akku on vain melko surkeaa tekoa ja sen joutuu vaihtamaan melko nopeasti.

    • kymco förevör

      Yhteenveto Kymco Super 8 4-tahdista:

      Huonot puolet:

      - Akku on huono ja sen joutuu lähes varmasti vaihtamaan muutaman kuukauden käytön jälkeen. Itse ostin uuden akun (maksoi 25 e), eikä ole ollut mitään ongelmia.
      - Vakiona ei tehokkaimmasta päästä. Rajoittamattoman holkin vaihdon ja cdi-boksin rajoitinjohdon jälkeen meno on kuitenkin jo hyvällä tasolla.
      - Isompi virittäminen hankalaa.
      - Isokokoinen (kikkailu hankalaa)

      Hyvät puolet:

      Isokokoinen, tukevat renkaat (helppo ajettava)
      Luotettavuus sekä kahden vuoden takuu ja ilmaiset huollot (akku on ainoa ongelma, joka korjaantuu helposti)
      Hyvä ajettava myös kaksipäällä
      Pieni kulutus
      Sporttisen näköinen

      Eli jos haluat luotettavan ja helppohoitoisen skootterin, Super 8 on hyvä valinta. Itse suosittelen ainakin lämpimästi.

    • lk 0096

      Ite saan parin kuukauden pääst kortin ja en oo viel ihan varma et pitäiskö hankii kymco super 8 vai kymco agility.

    • . .
    • Osta ihmeessä

      Ostin vuosi sitten kymco super 8 ja heti kesällä rupes valot pätkii ja kaaduin sitten ojaankin joku ilta niiden takia, no ne meni onneks takuuseen ja vikana oli pitkien valojen katkaisija. Muuten on ollut mahtava skootteri, enkä kyllä vaihtaisi sitä muuhun. On kyllä hintansa arvoinen. :)

    • pp

      mulla sama juttu että parin kuukauden päästä kortti ois tarkotus olla taskussa. mähän en mitään näistä tiiä, ja oon lukenu noita ristiriitaisia kommentteja kymco super 8: sista mutta että kannattaako mun sitte ostaa semmone ? hinta kakstahtisena ei oo paha.... onks se sit sen arvonen ? :D

    • tyhmä

      Suosittelen Super kasia ihan kaikille, on kyllä hyvä peli :) mutta miten saisin ton vakiokilventelineen pois ?

      • suhsuhkjkj

        kuule, se on se takalokarin pidempi osa suht helposti irrotettava, kurkkaat sinne sisäpintaa sauman kohille ni kyllä se homma aukenee ;)


    • auttakaa super 8 4t...

      Mä oon äskettäin saanu käyttöön kymco super 8 4t. Ei oo viä rekisrerissä ja paljonko se suunnilleen kulkis, ku entinen omista on katkonu cdi boxista punavioletit johdot. Oon googlaillu et se olis n.55km/h. Mut haluaisin sen saada kulkeen alle 60.. Ja voishan maalata katteita, ostaa uuet jarruvicut sun muuta tilpehöörituunausta.. Kaipaisin viritysvinkkejä, sekä tuunausniksejä.. -kiitos komenttini lukemisesta- on hyvä peli vaik kuulostaakin pölynimurilta... :P

    • auttakaa super 8 4t 50c

      Mä oon äskettäin saanu käyttöön kymco super 8 4t. Ei oo viä rekisrerissä ja paljonko se suunnilleen kulkis, ku entinen omista on katkonu cdi boxista punavioletit johdot. Oon googlaillu et se olis n.55km/h. Mut haluaisin sen saada kulkeen alle 60v.. Ja voishan maalata katteita, ostaa uuet jarruvicut sun muuta tilpehöörituunausta.. Kaipaisin viritysvinkkejä, sekä tuunausniksejä.. -kiitos komenttini lukemisesta- on hyvä peli vaik kuulostaakin pölynimurilta... :P

    • jalksjf

      Ostin talvella S84T ja eilen kävin kokeileen ekan kerran, tiedä paljon mittari valehtelee mut minuakin (95Kg) kuljetti suoralla talonpojan tarmacilla 70km/h. Liikkeestä ostin käytettynä eikä ollu myyjän kans puhetta virityksistä. Mut pääasia et kulkee.

    • asfh

      Mullaki ajettu kymppitonni ja kulkee edellee yli 50km/h

    • pippeli1111111111111

      Ihan vaan vinkkinä kaikille että kun on piuha katkastu ja varaattorin prikka alkaa ottamaan vastaan about 60km/h vauhdissa niin hmmatkaa kaasua ihan vähän ni menee melkeen 70km/h

      • italian romut

        Meidän kiinan ihme menee vakiona sen 70 km/h. nyt tuli laitettua kymco super 8, se on aivan eri maata verrattuna italian aprilioihin ja muihin makarooneihin.


    • tyytyväine17

      Itellä vuoden -08 kyseine skootteri ja kilometrejä takana 13 500, ei oo ollu koskaan mitään vikaa ja aina lähtee nätisti käyntii. Huollot tehty ajallaan ja kulkee edelleen 55km/h ja jaksaa vääntää. Hyvä ajettavuus ja kaks päällä ajettaessa ei vaikuta juuri ollenkaan ohjattavuuteen yms kiitokset siitä isolle ja vahvalle rungolle. Vieläpä sporttisen tyylikkään näkönen ainakin mustana. en voi muuta ku suositella!

    • riihia

      peugeot speedfight 3 vai kymco super 8 ? oon just saamassa korttia nii kumpi kannattaisi ostaa ?

      • ennemmin kiina

        ei pösöä, romu peli autoissakin.


    • kris2

      Mitäs sanotte 2T tai 4T. Yleisesti 4T taitaa olla hiukan laiskempi mutta onko merkittäviä muita eroja käytettävyyteen?

    • kymco man

      Minkä kokoisia suuttimia olette super 8 4 tahti vehkeissä käyttäneet? itse homasin alkuperäsen 80 tilalle 82:n ja muuta en huomannu kun että käy paremmin,aijemmin hommasin sellasen cdi boxin missä ei ole kierroksen rajoitinta sekä vaihtoin sen holkin sinne variaattoriin ja vauhti alkaa riittämään n:65-70 mutta vääntöä ja kiihtyvyyttä tarvis lisää,auttaiskohan kevyemmät rullat?vai onko kasuttimenen imukaulassa jotain mikä ahdistaa,entä pakoputki?

    • madbobby5677777

      Miksi kukaan ei kerro että missä vika oli ja miten vika selvisi.Itsellä kymco agility, ja tukehtuu kun pistää kaasun pohjaa. Putsasin kaasarin ja vaihdoin tulpat, bensat ja seos 2 kierrosta auki. Kymcon myyjä sanoi että ei ole isompia suuttimia vaan pitää porata . Outia

    • Tyytyväinen

      Ostin Super 8 viime kesä ja heinäkuun vaihteessa. Kilometrejä on kertynyt reilut 3000 ja hienosti pelittää. Uutena siis ostin ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Kokoa ja näköä on tarpeeksi, eikä ole ollut niin pienintäkään häikkää mistä voisi valittaa. Määräaikaishuollot on tehty ajallaan ja muuta säätämistä ei ole tarvinnut. Ottaa mittarin mukaan 50km/h tasaisella ja se riittää mainiosti kun ei ole kiire mihinkään. Suosittelen kaikille vähänkin iäkkäämmille varsinkin. Painan itse reilut 90kg ja hyvin on jaksanut viedä. :)

      • eurooppa vs kiina

        En nyt halua nussia pilkkua, mutta 3000km ei ole vielä mitään. Ajan omalla mopolla n. 10 000km vuodessa, enkä ihan luottaisi kiinalaiseen omassa käytössä. Tietysti onhan se nyt vähän eri asia kun tulee aina koluttua kaikki metsäreitit ja crossiradat mopolla, eli eihän tällaiseen käyttöön kelpaisi mikään skootteri, mutta pointti oli, että jos satsaa vähän enemmän rahaa eurooppalaiseen, saa lähes takuuvarmasti laatupelin, toki maanantaikappaleitakin on, mutta harvassa.


    • Ed. tyytyväinen

      No joo. Eihän tuo 3000 kilsaa vielä paljon ole mutta yleensä mahdolliset maanantaikappaleet ainakin tulevat jo tuossakin matkamäärässä esille. Yleisestä kestävyydestähän se ei todellakaan vielä paljon kerro. Juuri kun aamulla pääsin kehumasta niin eikös vika tänään ilmaantunut. Nyt ei lähde käyntiin kuin polkaisemalla, eli sähköstartti ei pelitä. Joskus aivan sattumalta voi käynnistyä sähköstartista mutta katsoin paremmaksi käyttää poljinta. Tämä onkin ensimmiäinen vika mikä on ilmaantunut. 3000 km huolto on vasta tehty ja onneksi on takuuta vielä jäljellä16 kk:tta.

    • Kymco super 8

      Onko Kymco super 8 2T bensahanaa, jos on niin missä?

      • Kymco super 8

        Misäs vaiheessa mäntä kannattaisi stekata 14tkm tuli täyteen.ihan tiedoksi vaan teille vakiona meni gpsiin 42km/h nyt on malossi multivar,malossi kevlar hihna ja rajaton cdi ja myös suutin 95 eli 15 isompi kuin alkuperäinen tuntuu vieläkin liian pieneltä. Ilmanputsarista kuristus pois menee gpsiin nyt 64 km/h tasasella alamäkeen taas mittarik loppuun, mutta Osiin meni perkule 150e ja kiihtyy kuin mummo hangessa ja kulkee aival liian vähän tasasella. Itelläni on super 8 -09 ja 4-t ostakaa mielummin aprillia tai pösö virittäminen helppoa ja kiihtyy sentään! Karu totuus...


      • Agility
        Kymco super 8 kirjoitti:

        Misäs vaiheessa mäntä kannattaisi stekata 14tkm tuli täyteen.ihan tiedoksi vaan teille vakiona meni gpsiin 42km/h nyt on malossi multivar,malossi kevlar hihna ja rajaton cdi ja myös suutin 95 eli 15 isompi kuin alkuperäinen tuntuu vieläkin liian pieneltä. Ilmanputsarista kuristus pois menee gpsiin nyt 64 km/h tasasella alamäkeen taas mittarik loppuun, mutta Osiin meni perkule 150e ja kiihtyy kuin mummo hangessa ja kulkee aival liian vähän tasasella. Itelläni on super 8 -09 ja 4-t ostakaa mielummin aprillia tai pösö virittäminen helppoa ja kiihtyy sentään! Karu totuus...

        Kohta sun mopo ei mee gebsiin yhtään, kun vaidoit viri cdin.


      • Artturi
        Agility kirjoitti:

        Kohta sun mopo ei mee gebsiin yhtään, kun vaidoit viri cdin.

        Missäköhän mahdollisesti vika kun n.5km ajon jälkeen hyytyy säännöllisesti aina samaan paikkaan.käynnistyy vasta kun kylmenee.Merkkihuollossa vaihdettu syksyllä cdi boxi ja tulppa, nyt vasta ensimmäinen koeajo sen jälkeen ja edelleen hyytyy saman matkan jälkeen.Kyseessä siis super 8 2t. Ajettu 7400km


    • johtaja2

      Mistäs sais viri holkin variaattoriin hommattua ???

    • åke

      khyyyllll minu kyyyymco ainaki kuuulkee ku raketti 40.9kmh huiput. khyyyyll on kymco hyvä. ainut vika et kaasari menny kaks kertaa paskaks, eiku siis venttiilithä ne tais olla, tai en oo iha varma =DD

    • kymcuukko

      Paljonko Super 8 vie 2t versioina jos ottaa vakiputkesta noi kuristukset ja variaattorin holkin vaihtaa alkuperäiseksi, sekä ehkä muutamaan numeroa isompi suutin?
      Kun ei viitti tehdä jos alkaa jotain kuutta-seitsämää litraa viedä.
      Kiitos.

      • Jutustelija1

    • kymukko

      Osaako joku vastata kysymykseen koskien 2t:tä, että paljonko kuluttaa lievällä "virityksellä", eli tehdasasetuksiin laitettuna, lue, putken kurit pois, varin kuri pois, 82 suutin, niin paljon silloin vie järkevällä ajotyylillä.
      Menee alle 5 litraa?
      Työmatka vehkeeksi ajattelin, enkä ala mitään 45km/h ajaa tyhjiä teitä mitä matkani on, ja on sen verran mäkiä jne, että en ala 4-tahtisella niihin hyytymään, mutta mukava olisi tietää mitä 2t vie.
      Ei oikein mistään netistä löydä tällaista tietoa, no, en minäkään varmaan mopo iässä juuri kulutuksia miettinyt, näin vanhana käpynä niitä pohtii.
      No niin ES jonnet, saatte tölkin mieheen kun kaivatte vastauksen kysymykseeni.

    • Anonyymi

      Jos super 8 50 cc on ollut pari päivää käyttämättä niin ei käynnisty ,vasta sitten kun tukin kokonaan ilmansuodattimen .Venttiilit säädetty ohjeen mukaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe