luoteen sirtox Oy

pikavippaaja

huomasin just että luoteen sirtox Oy:llä on jo 3 eri pikavippi paikkaa... eli ei voi saada kun yhdestä kerralla...

14

9790

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupelisjuu

      kerrokos mitkä ne mestat on ?

      • pikavippaaja

        www.vippitalo.fi www.vippiluotto.fi ja www.antolaina.fi eli noista et saa kun yhden lainan kerrallaan eli et kaikista yhtäaikaa :(


    • 3 paikkaa sitten

      Antolaina, Vippiluotto ja Vippitalo.

      • kaikista

        Vaikka on sama "pääfirma"...


      • saanut yhtäaikaa
        kaikista kirjoitti:

        Vaikka on sama "pääfirma"...

        muiden ollessa vielä maksamatta


      • olen saanut
        saanut yhtäaikaa kirjoitti:

        muiden ollessa vielä maksamatta

        valitettavasti melkein kaikissa vippifirmoissa vippi maksamatta :(


      • Yhtäaikaako??
        kaikista kirjoitti:

        Vaikka on sama "pääfirma"...

        Oletko käyttänyt jonkun toisen henkilön tietoja hakiessasi lainaa--toisen tilillekkin rahat tietty??
        Ei sinullakaan ole mitään mahdollisuuksia saada kaikista, edes kahdesta, Luoteen Sirtoxin alla toimivista vippaamoista rahaa kuin YHDESTÄ KERRALLAAN!!
        Asiasta toiseen, minusta tämä Luoteen Sirtox, ja sen alaiset pikavippaamot, ovat toimineet kiitettävän hyvin--verrattuna moneen muuhun ns. uuteen vippaamoon, esim. palkkapäivä ja nyt tuo kottia.com!! Eivät varmasti tule enää avautumaan ikinä, ainakaan tuolla nimellä. Veikkaanpa että ainakin palkkapäivän kusetus asiakkaitaan kohtaan on saanut kuluttajaviranomaiset kiinostumaan kultasepän "pimeään puoleen"...(Tai ehkäpä, luultavasti, kaikki mihin se mies ryhtyy on suurta huijausta). Tyhmä äijä kun tollasen palkkapäivän perusti!! Sama kun tekstiviesteillä kertoisi "tiskin alta" myydyistä kultasormuksista--koko kansalle...
        Ja uskon että mies on aika kusessa....Ihan syystäkin!!


      • pikavippaaja
        Yhtäaikaako?? kirjoitti:

        Oletko käyttänyt jonkun toisen henkilön tietoja hakiessasi lainaa--toisen tilillekkin rahat tietty??
        Ei sinullakaan ole mitään mahdollisuuksia saada kaikista, edes kahdesta, Luoteen Sirtoxin alla toimivista vippaamoista rahaa kuin YHDESTÄ KERRALLAAN!!
        Asiasta toiseen, minusta tämä Luoteen Sirtox, ja sen alaiset pikavippaamot, ovat toimineet kiitettävän hyvin--verrattuna moneen muuhun ns. uuteen vippaamoon, esim. palkkapäivä ja nyt tuo kottia.com!! Eivät varmasti tule enää avautumaan ikinä, ainakaan tuolla nimellä. Veikkaanpa että ainakin palkkapäivän kusetus asiakkaitaan kohtaan on saanut kuluttajaviranomaiset kiinostumaan kultasepän "pimeään puoleen"...(Tai ehkäpä, luultavasti, kaikki mihin se mies ryhtyy on suurta huijausta). Tyhmä äijä kun tollasen palkkapäivän perusti!! Sama kun tekstiviesteillä kertoisi "tiskin alta" myydyistä kultasormuksista--koko kansalle...
        Ja uskon että mies on aika kusessa....Ihan syystäkin!!

        no ei se ole mahdollista muuten kuin väärillä tiedoilla. sama firma - yksi vippi, näin se menee


      • HÖH
        pikavippaaja kirjoitti:

        no ei se ole mahdollista muuten kuin väärillä tiedoilla. sama firma - yksi vippi, näin se menee

        Miksi teidän on niin vaikea uskoa, että olen saanut samaan aikaan monesta paikasta..vaikka on se "pääfirma" sama??? Nehän kai erillisiä yrityksiä...näin olen ymmärtänyt, en varmaan muuten oiskaan monesta yhtäaikaa saanut...noista kolmesta mistä on ketjun alussa puhetta, on minulla tälläkin hetkellä kaikista noista vippi...et silleen


      • edelliseen lisänys
        HÖH kirjoitti:

        Miksi teidän on niin vaikea uskoa, että olen saanut samaan aikaan monesta paikasta..vaikka on se "pääfirma" sama??? Nehän kai erillisiä yrityksiä...näin olen ymmärtänyt, en varmaan muuten oiskaan monesta yhtäaikaa saanut...noista kolmesta mistä on ketjun alussa puhetta, on minulla tälläkin hetkellä kaikista noista vippi...et silleen

        ihan on omilla tiedoilla kaikki haettu...ja saatu


      • firmasta mutta
        edelliseen lisänys kirjoitti:

        ihan on omilla tiedoilla kaikki haettu...ja saatu

        Pikavipistä saa vaikka on Ostosrahasta täydet.
        Tosi tuo Ostosrahahan ei ole varsinainen pikaluotto, mutta samaa firmaa nuo ovat.


      • enpähän usko
        firmasta mutta kirjoitti:

        Pikavipistä saa vaikka on Ostosrahasta täydet.
        Tosi tuo Ostosrahahan ei ole varsinainen pikaluotto, mutta samaa firmaa nuo ovat.

        EN usko ikinä että joku on, rehellisin keinoin ainakaan, saanut kaikista kolmesta Luoteen Sirtoxin alaisesta pikavippaamosta lainaa samaanaikaan!!!
        1)Ostosrahaa makselen, mutta saan silti pikavipistä lainaa.
        2)Vipmoneysta saan, vaikka tekstivippiä makselen(tosin näillä lienee eri "pääfirma", ostosrahalla Hansapol, mutta "kytköksiä" toisiinsa on)Ei kuitenkaan vaikutusta vippien saantiin...
        3)Risicumin lipun alla toimivista ei saa kuin yhdestä paikasta kerrallaan, tai en minä ainakaan...
        4)Luoteen Sirtoxin alla olevista en saa kuin yhdestä kerrallaan...
        Ja ihmettelen kovasti, jos joku muu sieltä saa kaikista kolmesta yhtäaikaa!! En usko tuohon, vaikka kuinka vakuuttelee.
        Mulla on säännölliset tulot, täysin "puhdas" maksuhistoria kaikkialle--mutta EI tipu esim. vippitalosta ja antolainasta samaanaikaan vippiä!!!
        Onneksi kuitenkin aika harvoin itseasiassa joutuu vippaamaan, kun on se ihan oma säännöllinen palkkapäiväkin...(eikä mikään kultasepän www.nistien.rahoitus.palvelu.lsd.fi)
        KAIKISTA VIPPAAMOISTA SAA KYLLÄ VIPIN, KUN HOITAA MAKSUNSA KUNNOLLA JA AJOISSA!!! Tämä ei tunnu menevän suurelle osalle vippaajista millään tajuntaan!!??
        Paitsi, GSM-lainasta en ole ikinä saanut...enkä näitä uusia "härövippaamoja" edes kokeillut.


      • MUA
        enpähän usko kirjoitti:

        EN usko ikinä että joku on, rehellisin keinoin ainakaan, saanut kaikista kolmesta Luoteen Sirtoxin alaisesta pikavippaamosta lainaa samaanaikaan!!!
        1)Ostosrahaa makselen, mutta saan silti pikavipistä lainaa.
        2)Vipmoneysta saan, vaikka tekstivippiä makselen(tosin näillä lienee eri "pääfirma", ostosrahalla Hansapol, mutta "kytköksiä" toisiinsa on)Ei kuitenkaan vaikutusta vippien saantiin...
        3)Risicumin lipun alla toimivista ei saa kuin yhdestä paikasta kerrallaan, tai en minä ainakaan...
        4)Luoteen Sirtoxin alla olevista en saa kuin yhdestä kerrallaan...
        Ja ihmettelen kovasti, jos joku muu sieltä saa kaikista kolmesta yhtäaikaa!! En usko tuohon, vaikka kuinka vakuuttelee.
        Mulla on säännölliset tulot, täysin "puhdas" maksuhistoria kaikkialle--mutta EI tipu esim. vippitalosta ja antolainasta samaanaikaan vippiä!!!
        Onneksi kuitenkin aika harvoin itseasiassa joutuu vippaamaan, kun on se ihan oma säännöllinen palkkapäiväkin...(eikä mikään kultasepän www.nistien.rahoitus.palvelu.lsd.fi)
        KAIKISTA VIPPAAMOISTA SAA KYLLÄ VIPIN, KUN HOITAA MAKSUNSA KUNNOLLA JA AJOISSA!!! Tämä ei tunnu menevän suurelle osalle vippaajista millään tajuntaan!!??
        Paitsi, GSM-lainasta en ole ikinä saanut...enkä näitä uusia "härövippaamoja" edes kokeillut.

        kenestä kultakauppiaasta te puhuttu?


      • marharju
        enpähän usko kirjoitti:

        EN usko ikinä että joku on, rehellisin keinoin ainakaan, saanut kaikista kolmesta Luoteen Sirtoxin alaisesta pikavippaamosta lainaa samaanaikaan!!!
        1)Ostosrahaa makselen, mutta saan silti pikavipistä lainaa.
        2)Vipmoneysta saan, vaikka tekstivippiä makselen(tosin näillä lienee eri "pääfirma", ostosrahalla Hansapol, mutta "kytköksiä" toisiinsa on)Ei kuitenkaan vaikutusta vippien saantiin...
        3)Risicumin lipun alla toimivista ei saa kuin yhdestä paikasta kerrallaan, tai en minä ainakaan...
        4)Luoteen Sirtoxin alla olevista en saa kuin yhdestä kerrallaan...
        Ja ihmettelen kovasti, jos joku muu sieltä saa kaikista kolmesta yhtäaikaa!! En usko tuohon, vaikka kuinka vakuuttelee.
        Mulla on säännölliset tulot, täysin "puhdas" maksuhistoria kaikkialle--mutta EI tipu esim. vippitalosta ja antolainasta samaanaikaan vippiä!!!
        Onneksi kuitenkin aika harvoin itseasiassa joutuu vippaamaan, kun on se ihan oma säännöllinen palkkapäiväkin...(eikä mikään kultasepän www.nistien.rahoitus.palvelu.lsd.fi)
        KAIKISTA VIPPAAMOISTA SAA KYLLÄ VIPIN, KUN HOITAA MAKSUNSA KUNNOLLA JA AJOISSA!!! Tämä ei tunnu menevän suurelle osalle vippaajista millään tajuntaan!!??
        Paitsi, GSM-lainasta en ole ikinä saanut...enkä näitä uusia "härövippaamoja" edes kokeillut.

        Hei. Olet oikeassa.Jos maksetaan ajoissa lainat saat tarvittaessa uuden.Mutta el Luoteen Sirtox tapauksessa.Yritin tänä syksynä monesti, aikaisemmin maksoin kaikki vipit pois, mutta turhaan.Sain vastaukseni että heillä on oikeus olla antamatta lainaa selittämättä mitään.Sellainen tunne että sinua kohtaan ei ole luottamusta...Mut kävin Sampo-pankissa ssa ja sain heti lainan.Kiitos Sammolle.Nyt minun lapsilla tulee oikea Joulu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe