onko mulla hyvä ukko??

vampire....

wood elf

tähtijuttu: thief

se toinen: assasin

sitten guildit:
darkbrotherhood:listener
thiefguild:gray fox
arena:grand champion
fighting guild: se master juttu

lvl 30

aseina:
hattred soul bow ja hatred soul arrows/arrow of imbolasition tai jtn sellasta

gold brand

ebony blade

3

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki21

aikas hyvä tyyppi. leveli on tosi hyvä, aseet on parhainta luokkaa ja guildit on kivat. mutta mikäs armori sulla on saanen tiedustella???

ps. tosta toisesta vastaajasta ei kannata välittää. Se oli vaa joku jolla ei oo elämää ja vittuilee ihmisille tuntemattomana.

• pannus-eirekisteröitynytnyt

Erkki mä oon 37 leveli mutta en jaksa kertoo skillejä ym. mutta mitä mieltä sä oot lasi armorista?Mulla on se koska senyt sattuu oleen paras laitti armor mutta se on ärsyttävän värinen..Imperial dragon armor (,joka määräytyy sen mukaan kumpi on korkeempi laitti vai hevi armor skilli) on hienoin armorsetti mun mielestä ilman lisä osii pelissä..Kun miettii sillei että jos glass armor olis jonkun muun värinen ja ei niin kerpeleen kiiltävä se olis paljon hienompi..Mitä mieltä oot? ps kuis suuri sun leveli on ja montako master ja expert skillii?

• p4nnus-eirekisteröityneenät...

Erkki ei toi nyt niin kova leveli oo .. 53 on mun tietääkseni paras mahollinen..itte oon 37.Kysyisin sulta vaan noista hatred bowsta ja arroweista että mitä materiaal (ebony? Daedric?)ja onko ees soulträppi efektinä? :) Ebony blade ja goldbrand on iha huippuja. ps. ootko suorittanut jo kaikki daedric questit / onko sulla oghma infinium?Jos on ja et oo käyttäny tai jos hankit niin kannattaa säästää se että sitten kun sulla on skillit ja attributesit sadassa niin saat ne yli sataan sen kirjan avulla! Eli uberparhaat skillit,ym. Onko sulla monta expertti skillii jo?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241