Miten eroan jos yritys ei ota anomusta vastaan?

En halua olla enää Provea-nimisen yrityksen asiakas, mutta kun soitan asiakaspalveluun erotakseni, linjat ovat aina tukossa ja sähköpostiin he eivät vastaa. Voinko erota jotain muuta kautta, esim. viranomaisten kautta?
Ilmianna
Jaa

86 Vastausta


ja laita kuoreen yrityksen osoite, postimerkki oikeaan yläkulmaan ja vie sellaiseen keltaiseen laatikkoon, jossa on muistaakseni torven kuva
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
mieleen! =)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OLETKO NOIN NAIIVI? EIVÄT NÄMÄ FIRMAT USKO ENNEN KUIN OLET LOPETTANUT SUHTEESI RIKOSILMOITUKSEN KAUTTA, JOS OLET TEHNYT KAUPAN TOISTAISEKSI. SE TARKOITTAA, ETTÄ JOS NYT TEET PURUN, SE VOI TULLA VOIMAAN VASTA ESIM. VUODEN PÄÄSTÄ. JA TÄMÄ ON JOPA LAILLISTA NYKY-SUOMESSA!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
NARUTETTU kirjoitti:
OLETKO NOIN NAIIVI? EIVÄT NÄMÄ FIRMAT USKO ENNEN KUIN OLET LOPETTANUT SUHTEESI RIKOSILMOITUKSEN KAUTTA, JOS OLET TEHNYT KAUPAN TOISTAISEKSI. SE TARKOITTAA, ETTÄ JOS NYT TEET PURUN, SE VOI TULLA VOIMAAN VASTA ESIM. VUODEN PÄÄSTÄ. JA TÄMÄ ON JOPA LAILLISTA NYKY-SUOMESSA!
Olen todella hämmästynyt! Itse olen ollut Provean asiakkaana jo vuosia, välillä halusin pitää tauon ja sekin onnistui. Olen tilannut myös miehelleni boxereita (erittäin laadukkaita ja hintakin edullinen). Myös omiin tilaamiini tuotteisiin olen tyytyväinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Lähetä se kirja kirjattuna, niin vastaanottajan on se todistettavasti haettava, lisäksi sinulle jää kuitti, että olet lähettänyt kirjeen. Ota siitä kirjeestä itsellesi kopio.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Kaupan yleiset ehdot and tekijänoikeudet

PROVEA takaa lainmukaisen vaihto- ja palautusoikeuden ja noudattaa niille asetettuja määräaikoja. PROVEA toimittaa tuotteensa yksinomaan postitse suoraan asiakkaille kotiin. Muiden myyntikanavien, kuten E-Bayn ja Ricardon, tuotetarjoukset ovat peräisin kolmannelta osapuolelta eikä palautusoikeus koske niitä.
Uusien asiakkaiden tutustumistarjous rajoittuu yhteen settiin taloutta kohden. Noudatamme määräyksiä, jotka ovat kohdassa Takuu ja tilaustekstissä Kyllä, kiitos, lähettäkää minulle.... PROVEALLA ei ole velvoitetta tehdä kaikkia tuotetarjouksia kaikille alueille ja kaikkiin maihin, ja se toimittaa tuotteitaan yksinomaan tällä verkkosivulla ilmoitettuihin maihin.

Tekijänoikeudet:
Kaikki näillä verkkosivuilla olevat tuotemerkit, kuvat, logot ja tekstit ovat PROVEAN omaisuutta, eikä niitä saa missään tapauksessa käyttää ilman PROVEAN kirjallista suostumusta. On ehdottoman kiellettyä ilman PROVEAN kirjallista suostumusta käyttää millään tavalla edes osittain näitä nimiä ja logoja: PROVEA, TONO International, Miriale International, STRING LINE, Cotton DeLuxe, ELEGANZIA, SOCKS by TONO jne. Väärinkäytös johtaa oikeustoimiin.
PROVEA pidättää itsellään oikeuden muuttaa näiden verkkosivujen sisältöä milloin tahansa, eikä sitä voi siitä asettaa vastuuseen.

PROVEA
Route des Dragons 9
CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne
Switzerland
asiakaspalvelu.web@provea.ch
0800-116 541
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mieti aina mitä tilaat! kirjoitti:
Kaupan yleiset ehdot and tekijänoikeudet

PROVEA takaa lainmukaisen vaihto- ja palautusoikeuden ja noudattaa niille asetettuja määräaikoja. PROVEA toimittaa tuotteensa yksinomaan postitse suoraan asiakkaille kotiin. Muiden myyntikanavien, kuten E-Bayn ja Ricardon, tuotetarjoukset ovat peräisin kolmannelta osapuolelta eikä palautusoikeus koske niitä.
Uusien asiakkaiden tutustumistarjous rajoittuu yhteen settiin taloutta kohden. Noudatamme määräyksiä, jotka ovat kohdassa Takuu ja tilaustekstissä Kyllä, kiitos, lähettäkää minulle.... PROVEALLA ei ole velvoitetta tehdä kaikkia tuotetarjouksia kaikille alueille ja kaikkiin maihin, ja se toimittaa tuotteitaan yksinomaan tällä verkkosivulla ilmoitettuihin maihin.

Tekijänoikeudet:
Kaikki näillä verkkosivuilla olevat tuotemerkit, kuvat, logot ja tekstit ovat PROVEAN omaisuutta, eikä niitä saa missään tapauksessa käyttää ilman PROVEAN kirjallista suostumusta. On ehdottoman kiellettyä ilman PROVEAN kirjallista suostumusta käyttää millään tavalla edes osittain näitä nimiä ja logoja: PROVEA, TONO International, Miriale International, STRING LINE, Cotton DeLuxe, ELEGANZIA, SOCKS by TONO jne. Väärinkäytös johtaa oikeustoimiin.
PROVEA pidättää itsellään oikeuden muuttaa näiden verkkosivujen sisältöä milloin tahansa, eikä sitä voi siitä asettaa vastuuseen.

PROVEA
Route des Dragons 9
CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne
Switzerland
asiakaspalvelu.web@provea.ch
0800-116 541
hei.
aivan uskomatonta kaupan tekoa.meille tuli kans paketti,jossa oli miesten alushousut ja asiakasnumero yms.otin ihmeissäni mieheen yhteyden,että hurahtanut alkkarikerhoon,hän ei tiennyt asiasta mitään.
naapurista sain tietää että on tullut kirje aikaisemmin ,jossa pyydetään ottamaan yhteys mikäli EI halua tulevia pikkaripaketteja.että sillai.joku päättää jo puolestasi että olet kerhossa....aivan järkyttävää ,olen kokeillut soittaa useasti
,mutta ei saa ihmistä langan päähän ,jono on koko ajan??????? ensi arkena otan yhteyden kuluttaja-asiamieheen.kirje osallistumisesta on varmaan mennyt muiden mainosten tavoin roskapönttöön.mutta kerhossa ollaan kun he ovat niin päättäneet.näin järkyttävää tapaa tehdä kauppaa en ole ikinä uskonut olevan olemassakaan.
kamalaa kiristystä,,tämä ei jää tähän,harmi kun tällaisten riesojen kans menee omaa rahaa ihan hukkaan ja hermot siinä vielä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
järkky kirjoitti:
hei.
aivan uskomatonta kaupan tekoa.meille tuli kans paketti,jossa oli miesten alushousut ja asiakasnumero yms.otin ihmeissäni mieheen yhteyden,että hurahtanut alkkarikerhoon,hän ei tiennyt asiasta mitään.
naapurista sain tietää että on tullut kirje aikaisemmin ,jossa pyydetään ottamaan yhteys mikäli EI halua tulevia pikkaripaketteja.että sillai.joku päättää jo puolestasi että olet kerhossa....aivan järkyttävää ,olen kokeillut soittaa useasti
,mutta ei saa ihmistä langan päähän ,jono on koko ajan??????? ensi arkena otan yhteyden kuluttaja-asiamieheen.kirje osallistumisesta on varmaan mennyt muiden mainosten tavoin roskapönttöön.mutta kerhossa ollaan kun he ovat niin päättäneet.näin järkyttävää tapaa tehdä kauppaa en ole ikinä uskonut olevan olemassakaan.
kamalaa kiristystä,,tämä ei jää tähän,harmi kun tällaisten riesojen kans menee omaa rahaa ihan hukkaan ja hermot siinä vielä
Itse sain myös paketteja mitä en tilannut ja vielä kahteen kertaan!!Erosin varmaan 3kertaa ennen,kun onnistui!!Sitten n.puolen vuoden päästä sain muistutuksen 39 euroa ja soitin heille monesti ,jonotin ,lähettelin kuitteja...ja tuli kotiin selvitys,että olen velkaa sen summan..okei maksoin sen pois ja laitoin sähköpostia,että olen nyt maksanut sen ja pyysin kuittausta onko nyt varma,että on kaikki maksettu eikä enään tule huomautuksia....sain heiltä takaisin viestin:miksi olette maksaneet kyseisen summan,kun ee teillä ole ollut maksettavia enään rästissä..siis HUH HUH! En jaksa enään soitella asiakaspalveluun missä ei saa heidän puheesta selvää (ulkomaalaisia) enkä lähetellä taas kuitteja!!! SIIS JÄRKYTTÄVÄÄ TOIMINTAA ja nyt sitten meni ehkä n.40 e sinne turhaan..voi vittu!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
mieti aina mitä tilaat! kirjoitti:
Kaupan yleiset ehdot and tekijänoikeudet

PROVEA takaa lainmukaisen vaihto- ja palautusoikeuden ja noudattaa niille asetettuja määräaikoja. PROVEA toimittaa tuotteensa yksinomaan postitse suoraan asiakkaille kotiin. Muiden myyntikanavien, kuten E-Bayn ja Ricardon, tuotetarjoukset ovat peräisin kolmannelta osapuolelta eikä palautusoikeus koske niitä.
Uusien asiakkaiden tutustumistarjous rajoittuu yhteen settiin taloutta kohden. Noudatamme määräyksiä, jotka ovat kohdassa Takuu ja tilaustekstissä Kyllä, kiitos, lähettäkää minulle.... PROVEALLA ei ole velvoitetta tehdä kaikkia tuotetarjouksia kaikille alueille ja kaikkiin maihin, ja se toimittaa tuotteitaan yksinomaan tällä verkkosivulla ilmoitettuihin maihin.

Tekijänoikeudet:
Kaikki näillä verkkosivuilla olevat tuotemerkit, kuvat, logot ja tekstit ovat PROVEAN omaisuutta, eikä niitä saa missään tapauksessa käyttää ilman PROVEAN kirjallista suostumusta. On ehdottoman kiellettyä ilman PROVEAN kirjallista suostumusta käyttää millään tavalla edes osittain näitä nimiä ja logoja: PROVEA, TONO International, Miriale International, STRING LINE, Cotton DeLuxe, ELEGANZIA, SOCKS by TONO jne. Väärinkäytös johtaa oikeustoimiin.
PROVEA pidättää itsellään oikeuden muuttaa näiden verkkosivujen sisältöä milloin tahansa, eikä sitä voi siitä asettaa vastuuseen.

PROVEA
Route des Dragons 9
CH-1033 Cheseaux-sur-Lausanne
Switzerland
asiakaspalvelu.web@provea.ch
0800-116 541
Olin jo tilaamassa paitaa ja sukkia, mutta luettuani ylläolevan tekstin tavaroiden markkinoijalta, tuli sellainen olo, että myyjän ja markkinoijan oikeudet ovat paremmin hallussa, kuin ostajan, joten ostan asusteeni tavallisesta kaupasta ja elän elämääni rauhallisin mielin pelkäämättä ulosottomiestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ei pääse näihin heidän ilmoittamiin sähköposteihin ollenkaan.asiakaspalvelu@provea.ch.asiakaspalvelu.web@provea.ch.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jeps!

eli oppirahat menee tän firman kanssa nyt maksuun, kun erosin onnistuneesti tämän keskustelun osalta, eli kiitos siitä sinne!

Nyt alkaa sit taistelu kalsareista, jotka asiakaspalautin ja arvatkaas onko kuittia tallessa, no ei ja lasku on pöydällä.

JOS EREHDYTTE TÄHÄN PROVEA FIRMAAN SOTKEUTUMAAN TULEE LASKU AUTOMAATTISESTI PERÄSSÄ!

En todellakaan suosittele tälläistä firmaa, joka sählää jostain Maarianhaminasta käsin ja laskutukset ym on ihan hakoteillä.
Ei ihan taida toimia, kuten Anttila ja Ellos, jotka sentää otta asiakaspalautukset lähes varmasti ja asia on kunnossa.
Firma, josta vaikea erota, ilman apua ja palautetuista kalsareista laskutetaan on aika törkeetä.
Tuollaisia firmoja kannattaa välttää isolla V:LLÄ

En suosittele Provean asiakkaaksi tulemista, jossa kaikesn lisäksi makssa kalsareista ihan kohtuu kovan hinnan (16,80)
Hurjat on meiningit, onneksi eroaminen onnistui jo ja parerilla tuli onneksi vahvistus..

Nyt kalsarirahoja puolustamaan..kalsarit ovat jo lie missä palautuksessa..

Pettynyt asiakas
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Minulle (tai tilasin siis miehelleni) alushousuja on tullut nyt puolisen vuotta, eli 5 kpl (nehän tulevat joka 3. kk) ja mieheni on tykännyt niistä. Ne ovat mukavat jalassa eikä 8 eur hyvälaatuisista alushousuista ole mielestäni paha hinta. Saman verran saa pulittaa dressmanin alkkareista ja ne ovat yhden pesun jälkeen jo nukkaantuneet ja karmean näköiset.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
juupas kirjoitti:
Minulle (tai tilasin siis miehelleni) alushousuja on tullut nyt puolisen vuotta, eli 5 kpl (nehän tulevat joka 3. kk) ja mieheni on tykännyt niistä. Ne ovat mukavat jalassa eikä 8 eur hyvälaatuisista alushousuista ole mielestäni paha hinta. Saman verran saa pulittaa dressmanin alkkareista ja ne ovat yhden pesun jälkeen jo nukkaantuneet ja karmean näköiset.
Onnistuu se aivan yksinkertaisesti ja vaivatta sähköpostillakin.
Muuten ne kalsarit on melko laadukkaita, jos mallit passaavat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
juupas kirjoitti:
Minulle (tai tilasin siis miehelleni) alushousuja on tullut nyt puolisen vuotta, eli 5 kpl (nehän tulevat joka 3. kk) ja mieheni on tykännyt niistä. Ne ovat mukavat jalassa eikä 8 eur hyvälaatuisista alushousuista ole mielestäni paha hinta. Saman verran saa pulittaa dressmanin alkkareista ja ne ovat yhden pesun jälkeen jo nukkaantuneet ja karmean näköiset.
Joo, vaimo tilas ja kolmet lyhyet kalsarit tuli ennenkuin lopetettiin jäsenyys. Jokaiset housut hajalla viimeistään kolmen pesun jälkeen. Hirveetä shittiä!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
juupas kirjoitti:
Minulle (tai tilasin siis miehelleni) alushousuja on tullut nyt puolisen vuotta, eli 5 kpl (nehän tulevat joka 3. kk) ja mieheni on tykännyt niistä. Ne ovat mukavat jalassa eikä 8 eur hyvälaatuisista alushousuista ole mielestäni paha hinta. Saman verran saa pulittaa dressmanin alkkareista ja ne ovat yhden pesun jälkeen jo nukkaantuneet ja karmean näköiset.
HAH HAH .Asiakkaan etu on - oikeasti - ostaa tavaraa silloin ja vain silloin kun tarvitsee - ei sitoutua ostamaan määrävälein "hautaan asti". Tällainen hyödyttää vain myyjää joka siksi myös tekee asiasta sotkuisen: Jokainen 8-euroinen, jota asiakas ei saa peruutettua / karhuttua takaisin, on tuloa. Jatkuviin lähetyksiin perustuvan liiketoiminnan oikea nimi on : e r e h d y t t ä m i s bisnes. Ideana on harhauttaa asiakas aloittamaan ja tehdä lopettaminen vaikeaksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5jori kirjoitti:
Onnistuu se aivan yksinkertaisesti ja vaivatta sähköpostillakin.
Muuten ne kalsarit on melko laadukkaita, jos mallit passaavat.
ei pääse näihin sähköposteihin jotka on ilmoitettu.asiakaspalvelu.web@provea.ch.asiakaspalvelu@provea.ch.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
olen itse myös samassa tilanteessa minulle on kehotettu että eroanomus on tehtävä kirjallisena.mutta kieli ongelmat on asia erikseen.olen huomannut myös sen että paketit eivät tule perille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
kun soitat proveaan ääni kysyy mihin yhdistetään,valitset siis ykkösen. odottelet vaikka seitsemän tuntia niin kukaan ei vastaa ellet pyyhi näytöstä sitä ykköstä ja näpyttele jäsennumeroasi . ei mee kun sekuntti niin sieltä vastaa joku nainen ihan kuin pöydän alta ja ottaa eropyyntösi vastaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Paketit ei tosiaankaan tule aina perille mutta laskut kylläkin olit sitten saatun housuja tai et.
Tosin en oo kuullut että ne menis perintään tai tms.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
TOISTAMISEEN HALUAN EROTA TUOTTEISTANNE.TOIVOTTAVASTI SAADAAN TÄMÄ ASIA PÄÄTÖKSEEN MUUTEN KULUTTAJAASIMIES PUUTTUU TÄHÄN KAUPANKÄYNTIIN. OLEN SOITTANUT TEILLE MUTTA LINJAT OVAT AINA VARATUT ON KIRJOITETTU PERUUTUS ,MUTTA EIPÄ NÄY TOIMIVAN . ONKO TÄMÄ JOKIN HUIJARIFIRMA KUN EN OLE TEILTÄ TILANNUT KUI PUHELIMITSE YHDET NÄYTEHOUSUT JOTKA MYYJÄ MINULLE SOITTAESSAN TARJOSI, SANALLAKAAN EI MAINNINUT ETTÄ TÄMÄ ON KESTOTILAUS YHTÄÄN LASKUA EN ENÄÄ MAKSA.KYLLÄ ON PERUMINEN VAIKEAKSI .
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Soittamalla asiakaspalveluun irtisanominen onnistui vaivatta. Ei ollut jonoja tai vastaavaa. Sen kun ilmoitti vaan asiakasnumeron ja sanoi, että haluaa irtisanoa asikassuhteen. Helppoa oli.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tönöxit kirjoitti:
Soittamalla asiakaspalveluun irtisanominen onnistui vaivatta. Ei ollut jonoja tai vastaavaa. Sen kun ilmoitti vaan asiakasnumeron ja sanoi, että haluaa irtisanoa asikassuhteen. Helppoa oli.
Minulle soitettiin 2007 keväällä, annoin luvan lähettää, tuli jonkun ajan kuluttua laskun kanssa: 2,90 kuten pitikin.

Osoitteeni vaihtui, joten kirjauduin provean sivuille käyttätunnuksellani ja vaihdoin osoitteen (Kurikasta Poriin), tuli perille, ok. Olen muistaakseni perunut yhden tilauksen, mutta en muista tuliko siitä kuitenkin lasku/muu lappu jonka epähuomiossa olisin maksanut, en ole pitänyt kovin tarkkaa lukua tilausten lukumäärästä, mutta kun luen näitä viestejä herää ajatus, että joka ikinen lappu on säilytettävä. :S

Tänään, 3. Tammikuuta -08 soitin Provean asiakaspalveluun, syötin asiakastunnukseni ja #, valitsin 9, että pääsen asiakaspalveluun ja jonotin noin 7 min. Sanoin, että haluan lopettaa tilaukset ja jäsenyyteni ja että olen jo perunut seuraavan tilauksen netissä ja maksanut kaikki laskut.

Lopetin, koska varastoa on jo kertynyt, eikä minulla ole pahaa sanottavaa omasta puolestani Provean toiminnasta, jos eroaminen sujuu kivuttomasti.

Olen siis saanut mielestäni aina pöksyt kun postia on Provealta tullut, peruutustapauksessa en muista saaneeni pelkkää laskuakaan ja hinta ja tuote on aina ollut mitä pitänytkin. Toimitusaikoihin en ota kantaa, koska en tosiaan seurannut ja laskulla on aina ollut aikaa 30vrk (kai saapumisesta).

Ja jos joku väittää, että nämä ovat tyyriitä laatuunsa nähden, niin menköön kauppaan katsomaan millaiset alushousut 8€lla, ei kannata mennä esim. Black Horse hyllylle...

Mutta, vaikka en tunne itseäni petetyksi, ostan jatkossa alkkarini tutusta ja turvallisesta Halpa Hallista nurkan takaa, jotta en turhaan kuormittaisi päätäni 20e laskujen ja niiden karhujen kanssa (jos niitä laiminlyö) tai toimituksen kanssa tulee ongelmia.

PS. Kannattaa äänitä puhelu kun soittaa sinne asiakaspalveluun, onpahan jotain konkreettista jos tuntee olonsa epävarmaksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ota yhteys kuntasi kuluttajaneuvontaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tiedoksi kaikille huijatuille: Provean asiakaspalvelun saa kiinni seuraavasta osoitteesta:

asiakaspalvelu.web@provea.ch
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tilasin äitini ja isäni puolesta, heillä kun ei ole nettiä, Proveasta tarjoustuotteet. Nyt, kun olen lukenut (harmi, että vasta tilauksen teon jälkeen), olen jäänyt epäröimään, miten vaikeaa jäsenyydestä on päästä eroon.
En nimittäin aio tehdä isoa puhelinlaskua, vaan kysyisinkin sinulta, onnistuuko ihan selvällä suomen kielellä peruutus ilmoitetussa nettiosoitteessa asiakaspalvelu.web@provea.ch

Kiitos etukäteen vastauksestasi ja voisitko lähettää vastauksen sähköpostiini:
pauli.joki@pp.inet.fi

t. Tuija Palonen
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Asiakas no 61541109401 haluaa lopettaa sukkatilaukset tästä päivästä lähtien eli 13.5.2013.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvä Rouva Pilli Pulla Kampela ,

Pyyntösi jakeluosoitteesi muuttamisesta on otettu huomioon. Uuden osoitteen rekisteröinti kestää viikon, ja tämän viikon aikana tehtävät lähetykset toimitetaan aiempaan osoitteeseesi.

Uusi osoitteesi on:

Rouva Pilli Pulla Kampela
Umpimähkä 111,
11110, Provea

Ystävällisesti,
PROVEAN asiakaspalvelu
Ilmianna
Jaa
Minä ainakin sain juuri erottua firmasta..reilu 9 minuuttia olin jonossa (klo 16:00 tiistaina) jonka jälkeen kerroin että haluan irtisanoutua, ja hoonosti suomea puhuva muori vahvisti että se peruutta minun asiakkuuden.. saa nyt nähdä tuleeko sieltä vielä paketteja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
muutama kuukausi sitten erosin puhelimitse ja hoonosoomi sano, että homma ok, ei tuu enään....mutta kuinkas kävikään, tänään tupsahti postista taas tuttu lappu tuttuine teksteineen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kalsongit kirjoitti:
muutama kuukausi sitten erosin puhelimitse ja hoonosoomi sano, että homma ok, ei tuu enään....mutta kuinkas kävikään, tänään tupsahti postista taas tuttu lappu tuttuine teksteineen.
kotisivuilla ole edes yhteystietoja.
Ja sähköpostissa kehotetaan klikkaamaan linkkiä "jos sinulla on ongelmia" mutta ei "jos haluat perua tilauksesi". Linkkiä klikkaamalla saat kyllä ettesi tekstin "haluatko todella perua tilauksesi" tms, mutta kun peruutus-nappulaa klikkaat huomaa ettei se tieto mihinkään mene.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minulle kanssa läheteltiin näitä alushousuja. En maksanut niitä, koska en ollut mitään tilannut. Laki ei myöskään velvoita niitä palauttamaan, joten sain muutamat kalsarit ensimmäisen lähetyksen hinnalla (n.2e). Ei paha hinta. Muutaman lähetyksen jälkeen lähetin ko. firmaan sähköpostia aiheettomista laskuista ja allaolevan maininnan kuluttajasuojalaista, jonka jälkeen laskujen tulo loppui.
Kuluttajansuojalain kohta:
KSL 2:2 a § (15.12.2000/1072)
"Markkinoinnissa ei saa tarjota kulutushyödykkeitä toimittamalla niitä kuluttajille ilman nimenomaista tilausta ja edellyttämällä kuluttajalta maksua, hyödykkeen palauttamista tai säilyttämistä taikka muuta toimenpidettä."
Ilmianna
Jaa
anteeksi, mutta tämä yritys on rehellinen.
Itse olne vuoden päivät tuotetta myynnyt, ja olen peerheni miehille ottanut näitä samoinn itselleni naistenmallia, ja aina on kaikki toiminut juuri niin kun on pitänyt.

EI MUUTA KUN KOKEILEMAAN VAAN; ITSE OLEN tODELLA TYYTYVÄINEN SAMOIN MIEHENI JA ISÄNI.
TUOTE EI KAIKILLE SOVI; MUTTA LOISTAVAA PALAUTETTA SOPIVUUDESTA OLEN KUULLUT!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
Tämän yrityksen puhelinmarkkinoinnissa asiakas saadaan tilaamaan tutustumistarjouksen, eikä sanallakaan mainita että tuotteiden lähettäminen jatkuu kestotilauksena. Tutustumistarjouksen saapuessa ilmenee, että lähetykset jatkuvat jos asiakas ei peru tilauksia. Lähetysten peruuttaminen on tehty miltei mahdottomaksi, koska palvelupuhelimeen ei koskaan vastata. Mutta onneksi laki on kuluttajan puolella. Näillä laskuilla tilaamattomista tuotteista voi pyyhkiä p******sä, sillä laki ei velvoita kuluttajaa minkäänlaisiin toimenpiteisiin jos tuotteet on lähetetty ilman nimenomaista tilausta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
tulkita monin tavoin kirjoitti:
Tämän yrityksen puhelinmarkkinoinnissa asiakas saadaan tilaamaan tutustumistarjouksen, eikä sanallakaan mainita että tuotteiden lähettäminen jatkuu kestotilauksena. Tutustumistarjouksen saapuessa ilmenee, että lähetykset jatkuvat jos asiakas ei peru tilauksia. Lähetysten peruuttaminen on tehty miltei mahdottomaksi, koska palvelupuhelimeen ei koskaan vastata. Mutta onneksi laki on kuluttajan puolella. Näillä laskuilla tilaamattomista tuotteista voi pyyhkiä p******sä, sillä laki ei velvoita kuluttajaa minkäänlaisiin toimenpiteisiin jos tuotteet on lähetetty ilman nimenomaista tilausta.
kyllä puhelussa sanotaan, miten jatkossa menetellään, eli sanotaan jatkolähetysten välit hinnat. eri asia vain että osaako kuunnella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eli jos näitä alusvaatteita, ( miesten ) pitää tyylikkäinä ja kestävinä, ei ole koskaan saanut käyttää oikeasti laadukkaita. Siis jos olet koko elämäsi käyttänyt halpoja halpahallikamoja niin älä tule tänne puhumaan soopaa kyseisen törkyfirman tuotteista! Se on hyvä, että tekee töitä, mutta onhan niitä fiksustikin toimivia yrityksiä. Siis vaihda vaikka lehtimyyntiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
!-! kirjoitti:
kyllä puhelussa sanotaan, miten jatkossa menetellään, eli sanotaan jatkolähetysten välit hinnat. eri asia vain että osaako kuunnella.
Minulle soitettiin tänään ko. yrityksestä ja tarjottiin tutustumispakettia. Puhelussa kaveri todellakin sanoi, että jatkossa ilmaisnäyte ei velvoita mihinkään. En kuitenkaan halunnut näytettä. Kaveri vaan jatkoi tyrkyttämistään vaikka sanoin jo monta kertaa, että kiitos ei ja hyvää illan jatkoa. Lopuksi hän vielä moitti minua, että en osaa kuunnella??? Kumpikohan kuultua ei ymmärtänyt? Tässä vaiheessa alettiin mennä jo kotirauhan rikkomisenkin puolelle soitossa.

Tällaisista yrityksistä ei todellakaan kannata tilata mitään jos myyjätkin ovat näin ammattitaidottomia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
!-! kirjoitti:
kyllä puhelussa sanotaan, miten jatkossa menetellään, eli sanotaan jatkolähetysten välit hinnat. eri asia vain että osaako kuunnella.
Näin se meni: Haluaisimme lähettää teille tutustumispaketin, joka pitää sisällään... kumman haluatte ja mitä kokoa ja mihin voi lähettää.

Ei mainintaa maksusta hinnasta tai palautuksista tai peruutuksista ym.

TOisinsanoen täyttä kusetusta.

Lasketaan senvaraan, että osa ei jaksa nähdä vaivaa peruuttaakseen tilausta...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
!-! kirjoitti:
kyllä puhelussa sanotaan, miten jatkossa menetellään, eli sanotaan jatkolähetysten välit hinnat. eri asia vain että osaako kuunnella.
Kun oli ilmaista näytettä tarjottu niin tivasin mimmiltä nimenomaan että sitoudunko johonkin ja hän vastasi että mitään ei sen jälkeen tule ellei erikseen tilaa. Eli lorotti suoraan silmään! Arvasin kyllä että jotain varmaan tulee kuitenkin mutta en kuvitellut että touhulle lopun pistäminen olisi niin vaikeeta miltä vaikuttaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kalsaripelle kirjoitti:
Eli jos näitä alusvaatteita, ( miesten ) pitää tyylikkäinä ja kestävinä, ei ole koskaan saanut käyttää oikeasti laadukkaita. Siis jos olet koko elämäsi käyttänyt halpoja halpahallikamoja niin älä tule tänne puhumaan soopaa kyseisen törkyfirman tuotteista! Se on hyvä, että tekee töitä, mutta onhan niitä fiksustikin toimivia yrityksiä. Siis vaihda vaikka lehtimyyntiin.
Olen koittanut jos jonkinmoista laatupellekamaa alushousuissa ja nämä Provea/Tono alushousut eivät mitenkään eroa laatujuppialkkareista, itseasiassa sopii meikäläisen "läskiperseelle" paremmin kuin nuo vitun laatumerkit.. Joten se siitä :-D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
!-! kirjoitti:
kyllä puhelussa sanotaan, miten jatkossa menetellään, eli sanotaan jatkolähetysten välit hinnat. eri asia vain että osaako kuunnella.
Minä erikseen kysyin, että eihän ole mikään kerho, jossa pitäisi tilata lisää kyseisiä Miriale alusvaatteita. No myyjä sanoi ei ja minä tyhmä tilasin. Jälkeenpäin paketin saatuani huomasin netistä, että jos en tilaa 3 kappaletta alusvaatteita lisää joudun maksamaan täyden hinnan näytepaketista. Nyt oon sitten kai jo 4 vuotta saanu tarjouksia postissa ja vahingossa muutamia pakettejaki. Nyt on vissiin kuitenki ne tarvittavat paketit tilattu, että vihdoin pystyis perumaan ilman lisämaksua.

Haluan lisätä, että olin juuri täyttäny 18 kun sain puhelun provealta ja heti ensimmäinen puhelinmyyntikokemukseni oli näinkin loistelias. Aika törkeää toimintaa. Varsinki ku asiakkuuden irtisanominen on tehty niin hemmetin vaikeaksi. Vissiin joutuu koko täysi-ikäisen elämänsä viettämään kyseisiä ylihintaisia alushousuja katsellen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei taida vastapropagandasi auttaa näitä ihmisten kokemuksia ja Suomen lakia kumoamaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En todellakaan ole tyytyväinen!! Itse saan kokoajan tilauksia joita en ole tilannut ja ne jotka tilasin eivät ole koskaan saapuneet. Lisäksi asiakaspalvelu on ollut todella huonoa. Muutamaan otteeseen olen soittanut ja ensimmäisellä kerralla asiakaspalvelu nainen sanoi tämän tästä hoonolla suomella ettei ymmärä ja toisella kertaa asikaspalvelu oli töykeää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eroaminen ei onnistu siksi, että planketeissa ja puhelinkoneessa ei ole kokonaan perumisen vaihtoehtoa. Sanatarkasti ja ovelasti muotoiltu teksti kuuluu: Jos haluatte perua SEURAAVAN lähetyksen - Eli kahden kuukauden kuluttua tulee taas tonokalsarit.
Siksi kannattaa perua koko jäsenyys puhelimessa suoraan elävän ihmisen kanssa (musistaakseni numerovalinta 9), koneilla se ei tunnu onnistuvan. Päivystys arkipäivinä virka-aikaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minulle kävi kuten varmaan tuhansille suomessa PROVEAN kalsareiden pakkomyynnin kanssa. Olen perunut "asiakkuuteni" jo kahdesti asiakaspalvelun kautta ja maksanut toisen lähetyksen laskun 21,80€. Perumisen jälkeenkin tuli toinen perintälasku ja muutaman päivän jälkeen soitteli minulle ja vaimollekin uusi kalsarimyyjä samasta humpuukifirmasta. Lähetin sähköpostilla PROVEA asikaspalveluun viestin, jossa kerroin että tulen tekemään rikosilmoituksen häirinnän ja huijausyritysten jatkuessa. Olen ottanut myös yhteyttä kuluttajavirastoon kyseisen huijausliigan tiimoilta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Helpointa koko kerhosta on erota lähettämällä irtisanoutumis ilmoitus sähköpostitse osoitteeseen :
asiakaspalvelu.web@provea.ch
------------------------------------------
Eikä tarvii Sveitsiksi tahi lontoon kielellä kirjoitta, ihan vaan soomeksi.
Vastaavatkin jopa suomeksi. Turha jonotella luuri korvassa, syöpähän siitä tulee.
Itse pöksyt on kyllä mukavat ja miellyttävät, mahtuu isompikin tavara joustopöksyihin, mutta kun ei mahdu enää kaappiin. Haluan ostaa oikeasta kaupasta itse valitsemiani tuotteita.Usein huomattavasti edullisemmin. Alus/uimaasuilla ei tietysti palautusoikeutta ==> satiaisvaara. Ja munasilteenkin on ihan kiva pippaloida.. Klara Joulu:)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Itekki tuli epähuomiossa tilattua. No, paketti tuli ja karmea totuus paljastu. Vittu minä mihinkään jatkotilauksiin suostunu!

Soitin asiakaspalveluun, ei onneks kestäny jonotuskaan kauaa (max. 2 min), ja ihan suomia se täti kyllä juttelin. Kerroin minkä sävystä tekstiä netistä löytyy koskien niitten "reilua kaupantekoa". Täti kovasti yritti väitteitä kiistää, mutta suoraan sanoin että palautan tuotteet samantien (vaikka olisikin hienoja ollut, niin sen sorttisen firman kanssa en halua olla missään tekemisissä) ja että mikäli jotain tuotteita vielä minulle lähettävät, ei minulla ole aikomustakaan maksaa niistä penniäkään eikä myöskään lähettää niitä yritykselle takaisin.

Samanlaisen viestin laitoin myös palauttamieni tuoetteiden mukaan. Markkinointioikeutta opiskelleena tiedän oikeuteni kuluttajana, enkä siis todellakaan maksa penniäkään mistään mitä en ole itse erikseen tilannut.

Kaikella rakkaudella, pysytelkää erossa :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
iida........ kirjoitti:
Itekki tuli epähuomiossa tilattua. No, paketti tuli ja karmea totuus paljastu. Vittu minä mihinkään jatkotilauksiin suostunu!

Soitin asiakaspalveluun, ei onneks kestäny jonotuskaan kauaa (max. 2 min), ja ihan suomia se täti kyllä juttelin. Kerroin minkä sävystä tekstiä netistä löytyy koskien niitten "reilua kaupantekoa". Täti kovasti yritti väitteitä kiistää, mutta suoraan sanoin että palautan tuotteet samantien (vaikka olisikin hienoja ollut, niin sen sorttisen firman kanssa en halua olla missään tekemisissä) ja että mikäli jotain tuotteita vielä minulle lähettävät, ei minulla ole aikomustakaan maksaa niistä penniäkään eikä myöskään lähettää niitä yritykselle takaisin.

Samanlaisen viestin laitoin myös palauttamieni tuoetteiden mukaan. Markkinointioikeutta opiskelleena tiedän oikeuteni kuluttajana, enkä siis todellakaan maksa penniäkään mistään mitä en ole itse erikseen tilannut.

Kaikella rakkaudella, pysytelkää erossa :)
Jotenkin tilasin /lienee mullekin joku aamulla soittanut - oon toivottoman aamu-uninen - joskus alkusyksystä kolmet naisten pikkupöksyt. Ihmettelinkin, kun tilaus viipyi niin kauan. No, tulivathan ne housut joskus marraskuussa ja laskun 21,80€ maksoin eräpäivänä 29.11.ja pidin hinta-laatusuhdetta oikeana. Mutta tänäänpä pläjähti hyvän joulun toivotuksena "ensimmäinen muistutus" maksamattomasta laskusta, jossa lueteltiin tilaamieni tuotteiden lisäksi (siis housujen hinta uudestaan) myös kolme muuta tuotetta, joita en tasan tarkkaan ole heiltä tilannut, saati saanut! Joulukuun lähetyksen peruin oikeassa ajassa ja seuraavaksi perun koko jäsenyyteni!
Kauniita ja edullisia alusvaatteita saavat isommatkin naiset Tallinnan Sadamarketin putiikeista ja palvelu on hyvää (tosin puolikielistä), mutta eipähän tule keksittyjä laskuja kotiin!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kaarina kirjoitti:
Jotenkin tilasin /lienee mullekin joku aamulla soittanut - oon toivottoman aamu-uninen - joskus alkusyksystä kolmet naisten pikkupöksyt. Ihmettelinkin, kun tilaus viipyi niin kauan. No, tulivathan ne housut joskus marraskuussa ja laskun 21,80€ maksoin eräpäivänä 29.11.ja pidin hinta-laatusuhdetta oikeana. Mutta tänäänpä pläjähti hyvän joulun toivotuksena "ensimmäinen muistutus" maksamattomasta laskusta, jossa lueteltiin tilaamieni tuotteiden lisäksi (siis housujen hinta uudestaan) myös kolme muuta tuotetta, joita en tasan tarkkaan ole heiltä tilannut, saati saanut! Joulukuun lähetyksen peruin oikeassa ajassa ja seuraavaksi perun koko jäsenyyteni!
Kauniita ja edullisia alusvaatteita saavat isommatkin naiset Tallinnan Sadamarketin putiikeista ja palvelu on hyvää (tosin puolikielistä), mutta eipähän tule keksittyjä laskuja kotiin!
Tonosta erotaan sillain että laitetaan sähköpostii että "en halua olla enää asiakkaanne" jos ei auta niin palautellaan pikkarit avaamattomina takaisin postipalautuksena. ei ne kauaa jaksa niitä lähetellä. mulla toimi toi sähköpostijuttu. Niinku muissakin samankaltaisissa tilausjutuissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ensin viesti sähköpostilla (englanti ei pimpan päälle...mut kelvannee. Vaikka olet jo saanut kalsareita ei sitä kannata mainita, vaan:

Tono International
PROVEA-yhtymän tuotemerkki
Route des Dragons
CH-1033 Cheseaux/Lausanne

Ja osoitteessa /and in address

PL2013
22111 Maarianhamina

IN ENGLISH:

Herewith I do DENY you to send me any goods or invoices, otherwise I will send to you an invoice for warehousing
of goods you may send and other transaction costs you may cause.

Furthermore if you send me any invoices or any goods, I will contact to the Finnish consumer protection office and I settle the report of an offence. I am referring to the consumer protection law : KSL 2:2 a § (15.12.2000/1072)

SUOMEKSI:

Minä KIELLÄN täten ja tässä teitä lähettämästä minulle laskuja tai mitään tavaroita, taikka muuten lähetän teille laskun mahdollisesti lähettämienne tavaroiden varastoinnista ja muista käsittelykuluista joita aiheutatte.

Lisäksi jos lähette minulle tavaroita tai laskuja, otan yhteyttä suomen kuluttajasuojaan ja teen rikosilmoituksen.
Viittaan kuluttajasuojalakiin KSL 2:2 a § (15.12.2000/1072). Lisäksi harkitsen rikosilmoitusta kotirauhan rikkomisesta
jos lähettelette aiheetonta postia, jonka olen tässä kieltänyt.

Sitten vielä soitto numeroon 0800 116541 ja valitkaa "uusi" asiakas kun kysytään. Sen jälkeen ilmoittakaa vain ja ainoastaan, että omaan osoitteeseenne ei saa lähettää mitään laskuja eikä tavaroita. Älkää missään vaiheessa sanoko asiakasnumeroanne, mainitko laskuista tai kalsareista tai mitään mistä voi päätellä teidän olevan tietoinen, että olette jo heidän asiakkaansa, puhelut nimittäin nauhoitetaan...
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
PROVEA EI LOPETA TILAUKSIANI 46796 on seuraava lähetys, jonka olisin
peruttanut, koska he vaativat kaksi kertaa maksamaan samaa lähetystä.
Lähetys on joulukuussa toimitettu ja keväällä vaativat uudestaan maksamaan.
Nimimerkillä
"EÌ TÄMMÖTTIS TURUSKA TOIMITA" !!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itelläpä tuli kans erehdyksissä otettua näyteboxerit, ja välillä tuli myös naisen alusvaatteita vaikka olen mies.
nyt on sitten tullu laskuja minkä mukaan olisin osan maksanu ja osa ois jääny muka maksamatta, vaikka en ole maksanu penniäkkää kyseiselle firmalle.
Eihän niissä laskuissa ole eräpäivää, eli niitä ei tartte maksaa eikä ne voi periä niitä ulosottotoimitse vaikka ne on minulle sitäkin uhkaillu.
Mahto viimeinen maksumuistutus olla numero 10 :) enkä maksa sitäkää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
asiakaspalvelu@provea.ch
Asiakkuuden peruutus

Asia:
Hei

Haluan peruuttaa asiakkuuteni
Asiakasnumeroni on: 69 112 911 000
Haluan myös perua viimeisen pakettini 2582

Terveisin
Minä Itse
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kalsareita? Jos mulle tulis tollanen lähetys, jättäisin maksamatta. Millä ne todistaa, että olet yleensä halunnut ostaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jos ne lähettelee teille niitä alushousuja ilman tilausta niin miksette vain pidä housuja ja jätä laskuja maksamatta? Kyllä ne jossain vaiheessa sen lähettelyn lopettaa kun huomaavat että ei tuu kun tappiota... Jos ette ole tilannut mitään, ei tarvitse mitään maksaakaan.
Ilmianna
Jaa
sähköpostin kautta,omaasiakastunnus,omasähköpostiosoite,vastaus tulee että asia käsitelty eikä paketteja lähetellä
jos palautat avaamattomia paketteja tulee postin antama palautuskuitti visusti säilyttää
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itse pääsin eroon siten että jätin laskuja maksamatta kunnes lopettivat lähettelyn, sitten maksoin 4. muistutuslaskun. (Aivan, laskussa luki 4. muistutus) Eli ei ole pelkoa käräjöinnistä tai muustakaan ihan nopsasti.

Hyviä tuotteitahan ne toimittaa, et sinänsä oo mitään valittamista
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse erosin ihan simppelisti Provea Mirialen nettisivuilla. Helppoa ja kätevää. Siellä on kohta klubista eroaminen, jossa homma tapahtuu. Olin jäsen monta vuotta ja mieheni on yhä Tonon jäsen. Hän kehuu housuja kovasti ja ovat kestäneet pesua todella hyvin. Itse erosin, koska sieltä alkoi tulla samoja malleja kuin olin jo alussa saanut. Ei tuotteissa mitään vikaa ollut, tosin pientä kokoa olivat, mutta kun otti pykälää normaalia isomman niin oli ok.
Ilmianna
Jaa
Mutta ensin laita kirjattu kirje ja säästä kopio siitä. Anna sitten asia helsingissä toivivalle Euroopan kuluttajaviranomaisille. Hoitavat kyllä asian hyvin ja tehokkaasti! Minua vaivasi BE2- kontaktifirma ja pääsin siitä eroon vasta näiden viranomaisten avulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Suureksi ärsytyksekseni sain mailia Tonolta. Minulla ei ole henkilökohtaisesti ollut koskaan mitään tekemistä kyseisen firman kanssa. Miesystäväni, jolla on täysin eri postiosoite kuin minulla oli Tonon kalsaripaskassa pitkään ennenkuin sai peruutuksen tilauksista onnistumaan.
Sain mailin miesystäväni nimellä, joskin etunimen paikalla oli hänen toinen ristimänimensä. Kyseessä ei ole aivan tavallinen suomalaisnimi ja viestikin oli JO rekisteröityneelle asiakkaalle tarkoitettu.

Mieleeni hiipii sähköpostien murtamiset ja muut kikat, että saadaan näitä paskamainoksia laitettua. Viestissä ei tietenkään ole rekisterilähdettä tai muuta vastaavaa tiedoksi. Asiakaspalvelu ei vastaa, koska on "pyhäpäivä" nyt maanantaina.
Mitä nyt teen? Haluan tietää mistä he ovat tällaiset tietonsa saaneet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen lukenut kymmeniä valituksia aiheesta että Provean myyntitapa on vähintääkin kyseenalainen.
Oma tilanne on samanlainen. Ehdotan että nostetaan joukkokanne Proveaa vastaan. Onko mukaan tulijoita..?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Joukkokanteeseen tuskin on tarpeeksi pateja,mutta kun jokainen laittaa sanaa ja kertoo ystävilleen yrityksen luonteesta, saadaan ihmeitäkin aikaiseksi.
Olen googlettanut tätä yritystä ja kas kummaa, 15 maasta, jossa tämä yritys tekee tekosiaan, on ihmisillä sama ongelma.Kuinka päästä eroon ja koko kirjo vaikeuksia.
Boikottia vaan pääle,julkista ja yksityistä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
suivaantunu kirjoitti:
Joukkokanteeseen tuskin on tarpeeksi pateja,mutta kun jokainen laittaa sanaa ja kertoo ystävilleen yrityksen luonteesta, saadaan ihmeitäkin aikaiseksi.
Olen googlettanut tätä yritystä ja kas kummaa, 15 maasta, jossa tämä yritys tekee tekosiaan, on ihmisillä sama ongelma.Kuinka päästä eroon ja koko kirjo vaikeuksia.
Boikottia vaan pääle,julkista ja yksityistä!
Mä erosin proveasta pari vuotta sitten ihan laiton netin kautta tiedon eroamisestani ja tuli sähköpostiin ilmoitus, että eroaminen huomioitu ja mitään ei tullut senjälkeen.
Nyt soittelivat pari kuukautta sitten ja tarjosivat taas alusvaatteita ja mä tilasinkin ja mä olen ihan tyytyväinen ollut. Kyllä siinä tilauksen mukana tuli puhelinnumero, jotta voi soittaa ja perua tilaukset.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
näin on kirjoitti:
Mä erosin proveasta pari vuotta sitten ihan laiton netin kautta tiedon eroamisestani ja tuli sähköpostiin ilmoitus, että eroaminen huomioitu ja mitään ei tullut senjälkeen.
Nyt soittelivat pari kuukautta sitten ja tarjosivat taas alusvaatteita ja mä tilasinkin ja mä olen ihan tyytyväinen ollut. Kyllä siinä tilauksen mukana tuli puhelinnumero, jotta voi soittaa ja perua tilaukset.
Olen tilannut ja eronnut ja palauttanutkin kalsareita ja kaikki on toiminut kumman huonoja kokemuksia teillä en taida enää tilata tämän jälkeen mitään kun näitä luen!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Oman kunnan kuluttajansuojeluviranomainen, kuluttajaneuvoja, auttaa - sitä varten ovat olemassa. Löytyy puhelinluettelosta tai kunnan puhelinvaihteen kautta. Eikä maksa mitään. Todisteeksi vain kaikki Provean kanssa asiointia osoittavat laskut, sopimukset, mainokset ym. mukaan, kun lähdet puhumaan asiasta kuluttajaneuvontaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ihan vain omakohtaisena käytännön kokemuksena Miriale naisten alushousuista, että niitä on tullut minulle jo vuoden verran, välillä olen pari-kolme lähetystä peruuttanut. Ovat istuvia, kestäviä, mukavia, puuvillaa, kuosi säilyy pesuista huolimatta, nättejä..en ole nähnyt tarpeelliseksi erota vielä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minulla oli vaikeuksia katkaista sopimus. Housuja lähetettiin, vaikka olin sähköpostissa ilmoittanut peruutukseni.
Oli tosi ikävä kokemus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
vaan ja lähetä samalla itsellesi kopio. Sitten kun karhulasku tulee niin anna kuluttaja- asiamiehen käsiteltäväksi.
Ilmianna
Jaa
Minulla ja miehelläni ei ole ollut mitään ongelmia.Kerran olen sähköpostitellut ja kerran soittanutkin ja kaikki selvinnyt hyvin.
Ilmianna
Jaa
http://verkkokuopasta.blogspot.com

"Tarvitsisitko mattopiiskan jotta voisit ravistaa ylimääräiset hiekat Vaginastasi?"
Ilmianna
Jaa
ei kuin laki ehdotus valtiolle että kaikki yritykset jotka kusettaa tahallaan asiakkaitaan valtion varallisuus jäähdytyksen alaiseksi ja jos todetaan että oli aiheellinen niin pois kokonaan kysisiltä omistajilta joka ikinen omaisuus mitä ne on tällä toiminnalla saanneet
Ilmianna
Jaa
Tono alushousut ovat erittäin hyvälaatuisia ja kestävät muuttumatta pesusta pesuun. Ostin vaihtelun vuoksi neljät merkkikalsarit , D&G , Sloggi , Blac Horse ja Hilfikkerit.. Kahden käyttöpäivän jälkeen venahtivat ihan toiseen kokoon ja pesun jälkeen lähti värit ja muutenkin muuttivat muotoaan. Tonot pysyy kuosissaan, ovat edullisia ja hyvä kuosi. Olen tyytyväinen palveluun ja sen voi lopettaa yhdellä klikkauksella netissä , jos haluaa.
Ilmianna
Jaa
asiakasnumeroni on 59 620 876 201
seur,läh. n.1145
per.päivä 13/01/12

Kiitos vain tarjouksestanne! Lopettamispätös nyt ja heti.
Ilmianna
Jaa
Huh huh, tekee hyvää lukea muiden huonoista kokemuksista, en siis ole yksin tämän härdellin keskellä. Kaamea lafka tuo Provea. Olen hoidellut asioita äitini puolesta, ja rehellinen suomalainen kun olen, hermot menee. Pitäisi kait vaan ppia kusettamaan ja vähät välittämään karhuista kun Provean kulttuuri on pelkkää kusetusta.

Olen tosissani. Otan yhteyttä kuluttaja-asiamiehelle jotta saadaan koko Provea pois päiväjärjestyksestä itseäni ja muita kiusaamasta. Vanhat ihmiset näitä lähinnä kaipaavat, ihmiset jotka eivät pysty liikkumaan ja käymään kaupoissa, ja on jotenkin tosi kaamean moraalitonta kusettaa vanhuksia!
Ilmianna
Jaa
Minulla kävi niin että unohdin peruuttaa pöksyt ja paketin palauttaminen aiheutti jäsenyyden poistamisen.
Aktivoin sen nyt uudestaan koska olen ollut palveluun ja tuotteisiin tyytyväinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mulle kävi ihan samalla tavalla, ja olen kaivannut heidän tuotteitaan! Pikkarit nättejä ja kestäviä, miesten boxerit kutinsa pitäviä ja sukatkin hyviä. Mistä teillä muilla oikein kiikastaa? Olen perunut usein seuraavan lähetyksen kun ei ole ollut tarvetta, ja AINA ON TOIMINUT TÄYDELLISESTI! Nyt rupesin katsomaan nettisivuilta, miten pääsisin takaisin jäseneksi, ja törmäsin näihin kielteisiin palautteisiin. OUTOA!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
On ainakin minull on toiminut irtisanominen, uudelleen asiakkaaksi liittyminen ja jälleen irtisanominen kun tuotteita alkaa olla reilusti. Käytämme loppuun ja liitymme jälleen asiakkaaksi. Kaikki on toiminut kuten on sovittu, myös minä olen toiminut kuten on sovittu. Ei ole ollut mitään ongelmia. Ihmettelen miten joku saa kehiteltyä ongelman. Ehkä aloittaja ei ole toiminut sovittujen ehtojen mukaan.
Ilmianna
Jaa
Irtisanoin Tonosta itseni sähköpostitse. Ei toiminut, laskua tippui. Soitin asiakaspalveluun, jossa vastattiin nopeammin kuin Soneran asiakaspavelulusta, mikä oli yllättävää. Kysyin onko tilaukseni edelleen aktiivinen? Hoono soomi vastasi, että on. Kysyin, että miksi kun olen sen sähköpostilla jo aikaa sitten perunut, mutta sähköpostiinhan et näiltä vahvistusta saa. Eikä puhelimestakaan mitään järkevää. Siispä lähettävät aina vaan. Kerroin lopullisesti peruvani kaikki mahdolliset lähetykset tästä maapallon tuhoutumiseen asti. Täti lupasi kirjata perumisen ylös ja kertoi ymmärtäneensä että perun kokonaan kaikki lähetykset. Ttallensin peruutuskeskusteluni asiakaspalvelun tädin kanssa ja kerroin tästä myös hänelle puhelun päätteeksi niin kuin teinkin. Tallennetta käytettään sitten kuluttaja-asiamiehellä jos sieltä vielä jotain lähettävät. Nyt kyllä jänskättää vieläkö täältä jotain tippuu vai oisko tää jo tässä....

Nimimerkki: Tono ja Yoko Ono shaissee on!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itse peruin oman tilaukseni sähköpostilla, ja tuli vastaus että hyväksytty on. Maksumuistutuksen lähettivät minullekin tosin. Eivät kuulemma oleet saaneet laskua! No, kirjoitin helle samantien ja laitoin kopion Nordean maksukuitista.

Parin päivän kuluttua tulikin vastaus että ovat saaneet maksun. Sen kirjautuminen vain meni ristiin maksumuistutuksen kanssa. Olivat pahoillaan. Hmmm.... varovainen kannattaa olla, ja säästää kaikki asiakirjat.

Sukat on ihan ok ja niitä tuli kahdet paita 8 eurolla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kerran tulin itsekin huijatuksi kyseisen firman puolesta. Tilasin tuotteita, ja vasta niiden saavuttua kävi ilmi, että olin "suostunut" jatkuvaan tilaamiseen. Palautin vaatteet välittömästi edes avaamatta pusseja, sillä vaikka upeilta näyttivät, niin en periaatteestakaan aio asioida yrityksen kanssa, jonka marrkinointi ei ole rehellistä. Ja yllätys yllätys, hetken kuluttua sain heiltä muistutuksen maksamattomasta laskusta.
Numerosta, joka lähetyksen mukana tuli, ei vastannut kukaan. Koskaan, ikinä.

Löysin tästä keskustelusta numeron johon soittaminen onnistui, ja ilmoitin palauttaneeni tilaamani tuotteet. Puheluuni vastannut nainen oli asiakaspalvelijaksi sopimaton, mielestäni hyvin tyly henkilö, joka väitti ettei palauttamiani tuotteita ollut saapunut heille takaisin.
Vihjasin hänelle keskustelupalstojen mielipideketjuista, sekä kerroin hänelle että lain mukaan minun ei tarvitse ryhtyä mihinkään toimenpiteisiin mikäli vielä jatkossa lähettävät minulle yhtikäs mitään. En aio mitään niistä maksaa, enkä myöskään palauta ainuttakaan vaatetta, mikäli en ole niitä tilannut. Tämän sanottuani täti lupasi mitätöidä laskun, ja lopetti puhelun.
Taisi ilmeisesti tehota, aikaa kulunut jo useampi vuosi :)
Ilmianna
Jaa
Provean sivulla on ohje miten voi peruuttaa asiakkuuden. Näin se sitten toimii.

Itse olen ollut tyytyväinen tuotteisiin ja peruutan kun olen saanut riittävästi alusasuja.

Miten voin peruuttaa kaikki tulevat toimitukseni?

Syötä omalla asiakassivullasi tuotesarjan seuraavan toimituksen nelinumeroinen tunnus ja valitse sitten "Asiakkuuden irtisanominen" (vasemmassa alareunassa).
Ilmianna
Jaa
Provea Tono on täyttä huijausta. Kun kerran maksat edes sen 2,90 niin olet tehnyt jonkun hiton sopimuksen muka. Kalsareita ja sukkia tursuaa postiluukusta. Tilauksen peruutus ei onnistu ja jäsenyyden päättyminen onnistu myöskään.
Ilmianna
Jaa
Huijaustahan tuo on. Eivät vastaa asiakaspalvelusta ja lähettelevät tekaistuja laskuja - älkää ikinä tilatko sieltä mitään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Huijausta isolla H:lla!

Tämä se vasta onkin mielenkiintonen tapaus. Sukulaisrouvan miehen osoitteeseen tuli lokakuun lopussa sukkapaketti, se ensimmäinen "näytepakkaus" ja lasku sekä jatkolähetysten peruutusohjeet. Tässä tapauksessakaan sukat saanut henkilö ei ollut tilannut mitään, sillä tämä henkilö on ollut haudassa jo 2 vuotta!

Itse soitin ko. firman (Provea) asiakaspalveluun ja kyselin että millähän perusteella henkilölle oli kyseinen paketti lähetetty. Sieltä vastattiin, että heidän yhteistyökumppani (joku puhelinmarkkinoija ilmeisesti) oli ollut puhelimitse yhteydessä asiakkaaseen. Sain tuon puhelinnumeron ja katsoin numerotiedustelusta ja numero oli ihan eri henkilö eri paikkakunnalta, ei siis mitään yhteyttä tähän kuolleeseen henkilöön?

Asiakaspalvelija sanoi, että tuosta numerosta olisi annettu lupa toimittaa näytepakkaus kyseiseen osoitteeseen! :)

Eikä asiakaspalvelija ihmetellyt mitenkään kun lopulta kerroin, että tämä henkilö on kyllä kuollut jo kaksi vuotta sitten. Totesi vainm, että minäpä laitabn ruksin tähän henkilön kohdalle, että on kuollut ja teidän ei tarvitse maksaa laskua eikä palauttaa sukkia!

On tämäkin yritystoimintaa, eihän tällaisessa ole mitään tolkkua. Kirjoitin saman tarinan kuluttajaviranomisille tiedoksi kyseisen yrityksen toimintatavoista.

Näille tulisi saada tiukempi kuri. Ihmettelen että miksi jotkut yritykset saavat tehdä suoranaista pilaa toisten ihmisten kustannuksella ilman että siihen puututaan?
Kovat sanktiot pitäisi laittaa tällaiselle toiminnalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
itse olin provean jäsenenä. Kaksi eri kertaa erosin ja liityin uudelleen taas.
Molemmilla kerroilla laitoin sähköpostin ja mitään ei sen jälkeen enää tullut. Sähköposti osoitetta en enää muista, mikä se oli.
Ny taas muutaman vuoden tauon jälkeen aion tilata, ihan tyytyväinen olen kyllä ollut ja irtisanominen on mennyt kyllä perille kasi eri kertaa.
Ilmianna
Jaa
Itse yritin tunnin irtisanutua siinä kuitenkaann onnistumatta !?!?!?
Ilmianna
Jaa
Olen jonottanut monta tuntia päästäkseni jäseneksi. Nyt jo riitti jonotus kuitenkin!
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Miten eroan jos yritys ei ota anomusta vastaan?

En halua olla enää Provea-nimisen yrityksen asiakas, mutta kun soitan asiakaspalveluun erotakseni, linjat ovat aina tukossa ja sähköpostiin he eivät vastaa. Voinko erota jotain muuta kautta, esim. viranomaisten kautta?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta