SUCKAXIS on PASKA ohjain

hyi hitto!

SUCKAXIS:
- liian kevyt
- liian pieni aikuisen käteen
- erittäin huono ergonomia, kontrollien sijoittelu on täysin perseellään
- langattoman mallin yhteysongelmat rassaavat hermoja kun yhteys katkaa kesken pelin eikä PS3 tunnista ohjainta ennen kuin se kytketään konsoliin USB-kaapelilla
- täysin tunnottomat liipaisimet, liian pieni liikerata
- kymmeneen kertaan kierrätetystä jugurttipurkkimuovista valmistettu ohjain tuntuu kädessä heikkolaatuiselta lelulta
- ohjaimen sisään rakennettu akku väsähtää noin puolessa vuodessa, eikä sitä ole tarkoitettu kotikonstein vaihdettavaksi. Sony ei myy vaihtoakkuja ja takuuehdot yksiselitteisesti kieltävät ohjaimen avaamisen. Suckaxis on siis kertakäyttökamaa.
- ei värinöitä

22

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakara

      Mitä se boxipoika siellä mesoaa, ei sen ole tarkoituskaan kestää muutama kuukautta enempää, vaan sen tilalle kuuluu ostaa uusi sixaxis 2 värinätoiminnolla.

      • ohjaimeen

        Kaikissa muissa konsoleissa värinäohjain toimitetaan vakiona ja se sisältyy alkuperäiseen ostohintaan, mutta n. 700 euron hintaisessa PS3:ssa on värinöistä pulitettava 60-70€ lisää.

        Kuinka tuo voi olla hyvä ja positiivinen asia?


    • toisen

      ohjaimen tilalle jos Sixaxis ei ole mieleinen.

    • testannu padia

      sen verran paljon paskaa puhut että et ole koskaan siksakkiin koskea.

      keveys on vaan hyvä juttu vai miksi kaikkea ds liteä ja muita halutaan aina kevyemmäksi?

      sopii hyvin käteen vaikka ehdin jo vuoden tottua xbox360 padiin mikä on myös todella hyvä padi.

      langaton ei ole kertaakaan katkaissut yhteyttä konsoliin enkä ole kuullut että kenelläkään olisi paitsi nyt sulla mitä en ihan heti usko.

      liipaisimet on hyvät ei yhtä hyvät kuin xbox360 padissa mutta lähelle päästään.

      muovi on samaa muovia kuin mikä tahansa muovista tehty joikkari eli samaa jugurttia on nintendolla ja gatesilla.

      mistä päättelet että akku väsähtää?tiedoksi että kun akku ei enää toimi saa ILMAISEKSI uuden ohjaimen mikä on vähintäänkin super hyvä juttu.

      värinät olisi voinu tulla minunkin mielestä mutta nyt kun sillä on pelannu ei niitä edes huomaa että puuttuu.tulossa on kai värinä padeja mutta en usko että sellaista ostan koskaan.

      mun mielestä parhaat padit mitä on koskaan ollu
      on xbox360 ja siksakki näistä en parempaa osaa sanoa ku molemmissa on omat hyvät puolet mutta huonoja puolia ei oikein löydy.
      huonoimmat padit taitaa olla cube,dc,n64,xbox se jööti malli ja tietenkin nämä 80 luvun palikat.

      • SamSam>>>

        Kyllä kans ohjain toimii täälläkin ilman katkoja vielä 8m päästäkin. Ohjain on mukavan kevyt ja sopii handyyn täydellisesti. Liike tunnistin toimii ongelmitta ja on hauska lisä. Itse en ole kaivannut tärinöitä, mutta jos joskus sellainen ohjain tulee, niin voi olla että ostan, mutta ei ole mikään pakko hankinta. Niin, xbox ohjaimesta en tykkää, vasen tatti aivan väärässä paikassa.


      • viestiin sanoisin

        sen verran että jopa Pelaaja lehden testissä niillä katos yhteys padin ja koneen välillä useammankerran pelisession aikana.Osta ja LUE.


    • Xbox idiootti

      Perseessäs on värinöitä.

      • FLIPETIFLOPETI

        naperoissa huomattavissa pientä hermostuneisuutta;)


    • QwErTyMaN

      More like suxassex???

      No jos pelikkarin ohjain sopii käteen niin miinusta on se keveys, liipaisimet on paskat jos vertaa 360:in ohjaimeen. Ja tärräämis ominaisuuden puuttuminen on melko syvältä.
      Ja ohajin tosiaan tuntuu vähän halppiskamalta kädessä (jos vertaa johonki Xbox 360:in ohjaimeen).

      Liikkeentunnistin on kans melko turhanpäiväinen väsäys, Resistancessa ja MotorSotrmissa tuo ominaisuus on enemmänkin haitta. Olisivat toteuttaneet sen kunnolla niin siitä vois ollakki jotain iloa (niinku Wiin kanssa on tehty).

      Ja ohjaimen akkua ei voi vaihtaa?!?!?! Mitä hlv...
      Itse olisin ollut tyytyväinen kun ohjaimessa olis vaikka paikka mihin sais 2 AA paristoa, noita ladattavia aa pariston muotoisia akkuja nyt on ja ne on melko edullisia ja käteviä. Itse käytän sellaisia Wiin ohjaimessa ja ne kyllä kestävät montakin päivää. Ja kun ne loppuu uudet tilalle, ja vanhat lataukseen, sellanen 20 sekuntin homma.

      Padiohajimista varmaankin paras on toi X0:n ohjain. Sopii käteen melko mainiosti. Tatti ohjaimet on sijoiteltu paljon paremmin ku noi pleikkarin 2 vierekkäistä tattia. Ja ohajin ei tosiaan tunnu miltään 20€ kamalta, ja ohjain ei vahinkossakaan lennä kädestä ku siitä saa kunnon otteen. PS3:sen ohajin on päässy lentämään jo muutaman kerran käsistä, liian pieni ja kevyt.

      "- langattoman mallin yhteysongelmat rassaavat hermoja kun yhteys katkaa kesken pelin eikä PS3 tunnista ohjainta ennen kuin se kytketään konsoliin USB-kaapelilla "
      Tuollaista ei kyllä ole muinun kohdalla (vielä) tapahtunut.



      Eli mitä tästä opimme?
      Paska ohajin in my opinion. Varmasti on niitäkäin jotka pitävät siksaksia paljon parempana kuin poksin ohjain.

      • PS3 RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

        vittu sä et ole mitään ps3 nähnykkään vitun pummi. vittu. tuu sit takas selittään kun vittu oot ostanu ees sen ps3:n johon isälläs ei oo varaa!

        vituttaa tollaset vitun 5 vuotiaat KAKARAT jotka tulee mollaan pleikkarii vaik ei ees tiijä mistä puhuu!


      • QwErTyMaN
        PS3 RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

        vittu sä et ole mitään ps3 nähnykkään vitun pummi. vittu. tuu sit takas selittään kun vittu oot ostanu ees sen ps3:n johon isälläs ei oo varaa!

        vituttaa tollaset vitun 5 vuotiaat KAKARAT jotka tulee mollaan pleikkarii vaik ei ees tiijä mistä puhuu!

        http://img120.imageshack.us/my.php?image=kuva111an3.jpg

        Voi mutta mullapa sattuukin olemaan duststation 3. Itse oon ostanu, itse oon tehny töitä rahan eteen.
        Kannattais sunki avata siltmät ja todeta, että jopa mullakin saa olla omamielipide.

        Katsotaan nyt mitä järkevää sä keksit tähän sanoa kun huomasitkin, että mulla on ps3 ja voin ihan myöntää, että se ei todellakaan oo täydellinen konsoli.


      • oon jee jee
        QwErTyMaN kirjoitti:

        http://img120.imageshack.us/my.php?image=kuva111an3.jpg

        Voi mutta mullapa sattuukin olemaan duststation 3. Itse oon ostanu, itse oon tehny töitä rahan eteen.
        Kannattais sunki avata siltmät ja todeta, että jopa mullakin saa olla omamielipide.

        Katsotaan nyt mitä järkevää sä keksit tähän sanoa kun huomasitkin, että mulla on ps3 ja voin ihan myöntää, että se ei todellakaan oo täydellinen konsoli.

        ja laitan suihketta kainaloon. jee jee


      • QwErTyMaN
        oon jee jee kirjoitti:

        ja laitan suihketta kainaloon. jee jee

        Et keksinyt enää mitää järkevää puollustukseksesi niin tuli taas tämä vakio lause.


      • Mämmi koura
        QwErTyMaN kirjoitti:

        Et keksinyt enää mitää järkevää puollustukseksesi niin tuli taas tämä vakio lause.

        ps3 on ollut suunnitelmissa jonkin aikaa näitten pc/360/ps2/psp jatkoksi. tuosta 360 ostettu 2006 kesäkuussa ei havaittavia onggelmia (pahoja) mutta kyllä tuo on kaatuillut useampaan kertaan ja sen nyt huomaa muutenkin tuosta meluavasta asemasta kun se pudottaa vauhdit puoleen jostain syystä kesken pelin hyvin suurella todennäköisyydellä se jösähtää. Toinen ohjain on paskana halki/poikki putosi seinään kun kerran otti ja veti ihtensä jumiin ettei ressutus auttanut kun vasta 5kerralla. Mutta itse aiheena oli että onko se ps3 nyt ostamisen arvoinen vai ei? wii on edullinen mutta se japanilainen mollosilmä piirros ei ihan meikäläiseen iske vaikka wii varmasti on uuden ohjaimensa ansiosta kokeilemisen arvoinen. Kuullostaa kyllä oudolle tuo ps3 pädi jos lukeman perusteella ei edes akkua saa vaihtettua, mutta pitääkö se yhtää kauheaa ääntä kuin tuo 360/lainatakseni yhen lehden sanoja 360 asema huutaa kuin kadonnut sielu pimeässä yössä.


      • vesa-m-
        Mämmi koura kirjoitti:

        ps3 on ollut suunnitelmissa jonkin aikaa näitten pc/360/ps2/psp jatkoksi. tuosta 360 ostettu 2006 kesäkuussa ei havaittavia onggelmia (pahoja) mutta kyllä tuo on kaatuillut useampaan kertaan ja sen nyt huomaa muutenkin tuosta meluavasta asemasta kun se pudottaa vauhdit puoleen jostain syystä kesken pelin hyvin suurella todennäköisyydellä se jösähtää. Toinen ohjain on paskana halki/poikki putosi seinään kun kerran otti ja veti ihtensä jumiin ettei ressutus auttanut kun vasta 5kerralla. Mutta itse aiheena oli että onko se ps3 nyt ostamisen arvoinen vai ei? wii on edullinen mutta se japanilainen mollosilmä piirros ei ihan meikäläiseen iske vaikka wii varmasti on uuden ohjaimensa ansiosta kokeilemisen arvoinen. Kuullostaa kyllä oudolle tuo ps3 pädi jos lukeman perusteella ei edes akkua saa vaihtettua, mutta pitääkö se yhtää kauheaa ääntä kuin tuo 360/lainatakseni yhen lehden sanoja 360 asema huutaa kuin kadonnut sielu pimeässä yössä.

        se joka on väittänyt että ps3 ohjaimen akkua ei voisi vaihtaa, on kadottanut jotain, Itse ainakin luin jostain ulkomaalaiselta palstalta, että kyllä akkuja on tuohon ohjaimeen tulossa. Ja yleensä siis aina, jos ei itse laitteen valmistaja tee asialle jotain, niin joku akkuja valmistava firma kyllä tarttuu tuohonkin markkina rakoon ja käyttää hyödykseen.


      • Termospullo
        QwErTyMaN kirjoitti:

        http://img120.imageshack.us/my.php?image=kuva111an3.jpg

        Voi mutta mullapa sattuukin olemaan duststation 3. Itse oon ostanu, itse oon tehny töitä rahan eteen.
        Kannattais sunki avata siltmät ja todeta, että jopa mullakin saa olla omamielipide.

        Katsotaan nyt mitä järkevää sä keksit tähän sanoa kun huomasitkin, että mulla on ps3 ja voin ihan myöntää, että se ei todellakaan oo täydellinen konsoli.

        Kyllä tuon nickin perusteella näkee, että oot korkeintaan 15-vuotias pappa betalar-poika.


      • Mämmi koura
        vesa-m- kirjoitti:

        se joka on väittänyt että ps3 ohjaimen akkua ei voisi vaihtaa, on kadottanut jotain, Itse ainakin luin jostain ulkomaalaiselta palstalta, että kyllä akkuja on tuohon ohjaimeen tulossa. Ja yleensä siis aina, jos ei itse laitteen valmistaja tee asialle jotain, niin joku akkuja valmistava firma kyllä tarttuu tuohonkin markkina rakoon ja käyttää hyödykseen.

        Kiitosta vain kommentista, kuullostaa kyllä järkevältä ja ehkäpä olet aivan oikeassa. Kovasti olen lukenut ps3 palstoja ja kyllä vanha vakaamus rupeaa näyttämään siltä että on se hommattava jossain vaiheessa. Okein hyvä jos joillakin teistä on kokemuksia kerrottavana tästä ps3 haukkuja/kehuja. Itse en ole edes nähnyt tuota konetta käytössä niin enpä omia mielipiteitä voi siitä vielä sanoakkaan.


      • QwErTyMaN
        Termospullo kirjoitti:

        Kyllä tuon nickin perusteella näkee, että oot korkeintaan 15-vuotias pappa betalar-poika.

        Sori ihan oon hommia tehny, nytkin on kesäksi jo hankittu kesätyöpaikka. Pitää sitä nyt vähä rahaa tienata, ei isi oo kaikkea maksamassa. Ja olen yli 15 vuotta vanha jo huimat 16 vuotta...

        Sun viestistä perustellen oot 12 vuotias poika jolle on isi ostanu xboxin.
        Näetkö mäkin pystyn tähän samaan.


    • mutta eikös

      ne Jaappanilaiset ole keskimäärin 130cm sulkapäässä niin eihän reppanat jaksa isompaa kapulaa kannatella että nää sony naperothan ympäri maapallon on samaa kokoa;)Joten helppo yhteenveto on että tehdään pikkusille pelaajille pikkunen ohjain jotta niitten pikkuruiset nakkisormet yltää liipottimille;)

    • ei voi muuta sanoa

      Turhaa sitä ohjainta on kuitenkin syyttää ei nyt ohjain koko hommaa kaada. Huonot pelit ne merkitsee enemmän kuin ohjain yksistään. Vaikka tuo ohjain ihan lelu on niin kiinnitän kuitenkin enemmän huomiota peleihin. Sonyn pitäisi nyt petrata eikä paskoja pelejä tarjota. Ei pari hyvää peliä riitä. Ihme homma että ps2:lle väännetään vieläkin loistavia pelejä ja ps3:lle ei saada senkään tasoisia pelejä ulos. Kuka pelien laatua ensinnäkin tarkkailee...ihmehomma vaan.

    • pleikkarinörti

      on se ihan hyvä

    • skldkfsklfjdkls

      Vai pieni ohjain, no ehkä 200kg ruhon käsissä kaikki muukin tuntuu pieneltä ja hajoaa käsittelyssä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe