Tobias??

hmm...

Mitä mieltä olette nimestä Tobias? Entä mikä sopisi Tobiakselle toiseksi (tai ensimmäiseksi) nimeksi? Mielellään joku pehmeä nimi, ehkä kaksitavuinen. Ei liian erikoinen, muttei myöskään liian yleinen... Esim. ei mitään Jesseä tai Juusoa, vaikka J:llä alkava nimi voisikin olla kiva.

14

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '''

      Ei tulis mitään ongelmaa lausumisen kanssa jos nimi olis Topias. Tobias kun tekee mieli lausua englantilaisttain (tobaias), eikä se oikein Suomessa toimi.

      Jami Topias
      Jermu Topias
      Jarno Topias

      • hmm...

        En oikein pidä nimestä Topias, tai Tobias on mielestäni paljon kivempi. Suku muutenkin osittain ulkomaalainen, joten passaa siinäkin mielessä ihan hyvin. Kiitos ehdotuksista kuitenkin!


    • tässä vaan

      Tobias Sebastian
      Tobias Benjamin
      Tobias Aleksander
      Tobias Kristian
      Tobias Samuel

      Aika tämmöisiä ruotsinkielisiä nimiehdotuksia,mutta tuli vain mieleen ehdottaa.

    • sinihelmikki

      lausuu kuitenkin Topias, ehdotan sitä. Sitten vaikka Sampo, Jeppe, Simo, Jasu, Jalle, Jonne, Joppe Topias

      • !?!

        laittaneet Tobias Elmeri pojalle nimeksi, mutta tyttö tulossa :).


    • pidän

      Topias on myös minun mielestäni todella komea ja ihastuttava nimi. Kirjoitusasultaan myös suomalaiselle pojalle parempi ja persoonallisempi.

      On totta, että Tobiakseen on vaikea keksiä toista nimeä. Joku 3-tai 4-tavuinen toimisi, kuten edellä jo mainittu Tobias Sebastian... Tai vaihtoehtoisesti 3 nimeä...

    • Liisa - Maria

      Aleksis, voidaan kirjoittaa myös Alexis?

      • ***

        Minulle tulee enemmän mieleen saksalainen lausumatapa "Toubias"
        Tobias hyvä nimi eikä tule ongelmia lausumisen kanssa.Niin helppo sanoa :)


    • ..........

      ...............

    • ...........

      Itse annetaan Tobias syntyvälle pojallemme nimeksi, päätettiin jo kun ultrassa selvisi sukupuoli... toista nimeä harkitaan vielä... Minusta kaunis nimi

    • ...

      Meidän poikamme nimi on Topias ja on saanut nimestään tosi paljon positiivista huomiota. Nimi on sopivan harvinainen ja sitä ei ole tarvinnut kenellekään selitellä.

      Mikäli haluatte kirjoittaa nimen Tobias, varautukaa selittämään nimi "Tobias beellä"-tyyliin. Se voi olla pienen miehen mielestä välillä kiusallista.

    • Tobias

      Kerran Simpsoneissa Homer sai tietää olevansa Homer Jay Simpson! Sitähän oli aiemmin puhuteltu vaan Homer J:nä, eikä itsekään tiennyt toista nimeään.

    • Meikäxd

      Mun nimi on tobias ja mun toinen nimi on juhani xd

    • Vanhaketju

      Topias Artturi
      Topias Aaron
      Topias Alpertti
      Topias Alfred
      Topias Benjamin
      Topias Iisakki
      Topias Jooseppi
      Topias Kasperi
      Topias Nikodemus
      Topias Nestori
      Topias Valdemar
      Topias Viljami
      Topias Vilhelmi
      Topias Vihtori
      Topias Yrjänä

      Arttu Topias
      Aaro Topias
      Erik Tobias
      Herkko Topias
      Juho Topias
      Jaakko Topias
      Janne Topias
      Panu Topias
      Riku Topias
      Svante Tobias
      Saku Topias (Sakari)
      Urho Topias
      Ville Topias

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe