www.trendiks.fi

Luotettava?

Elikkä oletteko tilanneet tuolta ja kuinka luotettavaa sieltä on tilata? Kuinka nopeasti tilaus tulee perille?

31

9255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikuttaa..
    • pari..
      • Tuo kans...

        Uskaltaako siis tilata?


      • varovaisuutta
        Tuo kans... kirjoitti:

        Uskaltaako siis tilata?

        Älkää koskeko näköissivuun se on tehty koodilla, sen voi kopsata kuka tahansa koululainne ja tehdä. Varmistakaa sivun aitous vaikka FB:n kautta. nyt ei heillä ole toimivaa sivostoa.


    • löytyi

      www.catwalk-fashion.fi

      • jaahas..

        www.hotfashion.fi


    • ONKO..

      TIETÄÄKÖ KUKAAN ONKO TAMPEREELLA TOIMIVAA TÄLLÄISTÄ LIIKETTÄ/VERKKOKAUPPAA?? :)

      • 89703760756334

        verkkokauppa sijaitsee, kun tuotteet kuitenkin tulevat postitse??


      • seettä
        89703760756334 kirjoitti:

        verkkokauppa sijaitsee, kun tuotteet kuitenkin tulevat postitse??

        paikan päältä noudettaessa ei tarvitse maksaa postimaksuja.. ja turvallisempaa ite noutaa.. ainaki joittenki mielestä..


      • kyllä on

        On sellainen kuin www.chicwear.fi


    • ainakin

      Trendiks ja TopTrends ja Funky Junk, olen niitä kaikkia koittanut ja niistä itse tilannut farkkuja ja paitoja!

      Toimitus oli nopeinta Funky Junkissa, tuotteet olivat postissa jo seuraavana päivänä, muissa toimitus on ollut n. 2-3 päivää.

      Eli luotettavia ovat.

      • Alkup.

        Mitenkäs tuossa Funky Junkissa kun maksaa tilauksen jo etukäteen tililtä, niin kuinka kauan mahtaa kestää kun tilaus on postissa?
        Kun postiennakolla maksaessa tilaus saapuu postiin jo seuraavana päivänä.

        Maksaisin mielelläni etukäteen,sillä se tulee postiennakkoa hieman halvemmaksi.

        Kiitos jos osaatte vastata:)


      • luulisin
        Alkup. kirjoitti:

        Mitenkäs tuossa Funky Junkissa kun maksaa tilauksen jo etukäteen tililtä, niin kuinka kauan mahtaa kestää kun tilaus on postissa?
        Kun postiennakolla maksaessa tilaus saapuu postiin jo seuraavana päivänä.

        Maksaisin mielelläni etukäteen,sillä se tulee postiennakkoa hieman halvemmaksi.

        Kiitos jos osaatte vastata:)

        Eli jos tilaat maanantaina ja maksat samantien, niin luulisin että jo keskiviikkona viimeistään torstaina on paketti tullut.


    • paljonko?

      te ketkä olette tilanneet funky junkista,nii paljonko olette postimaksuja maksaneet?esim.jos tilaisi vain pari toppia?ainakin postin mukaan siihen menisi vain pari postimerkkiä(250g kirje), 1,40e


      sivuilla kun ei löytnyt tarkempa tietoa.. tai ainakaan en löytänyt.

      • lll

        kyllä kai tuoltakin voi vaatteitaan hankkia jos haluaa olla viimisen päälle out. karmeita pissislumppuja.


      • näyttäkööt!
        lll kirjoitti:

        kyllä kai tuoltakin voi vaatteitaan hankkia jos haluaa olla viimisen päälle out. karmeita pissislumppuja.

        Mun mielestä nuo vaatteet on ihania, mutta kait jotkut vain on niin katkeria, kun noissa vaatteissa näkyy jokainen ylimääräinen munkki ja karkki =) Eli niitä ei voi aivan normaaliin bodyyn pukeakaan, pitää olla kroppa joka on timmi ja jossa näkyy, että treeniä harrastetaan säännöllisesti... Tavikset voi unohtaa...


      • paistaa
        näyttäkööt! kirjoitti:

        Mun mielestä nuo vaatteet on ihania, mutta kait jotkut vain on niin katkeria, kun noissa vaatteissa näkyy jokainen ylimääräinen munkki ja karkki =) Eli niitä ei voi aivan normaaliin bodyyn pukeakaan, pitää olla kroppa joka on timmi ja jossa näkyy, että treeniä harrastetaan säännöllisesti... Tavikset voi unohtaa...

        näiden vinkujien viesteistä. Must kanssa ihania,topit varsinkin :)


      • ^^,
        paistaa kirjoitti:

        näiden vinkujien viesteistä. Must kanssa ihania,topit varsinkin :)

        Ite oon ostanu trendiksistä 2 housut :)
        Housut olivat paremman näköiset livenä kuin kuvissa!

        Ja aivan sairaan hyvin istuu päälle:P.
        Peppu näyttää herkult hih.

        Nuo housut ei ihan kaikille palleroille käy.


      • debra
        ^^, kirjoitti:

        Ite oon ostanu trendiksistä 2 housut :)
        Housut olivat paremman näköiset livenä kuin kuvissa!

        Ja aivan sairaan hyvin istuu päälle:P.
        Peppu näyttää herkult hih.

        Nuo housut ei ihan kaikille palleroille käy.

        Timmiä kroppaa voi esitellä tyylilläkin. Itse aion hommata kesäksi ihanan 60-luku henkisen minimittaisen mekon, korkeavyötäröiset shortsit, legginssejä, tummat suorat satiinihousut ja pillifarkut. Lisäksi kunnon korokepohjalliset korkkarit ja vöitä. Ylipestyt bootcutit on niin out ku olla voi, ollu jo pidemmän aikaa. Samoin navan esittely ja lantiomallit. Vyötärö on päivän sana. Entä värivalikoimat? pinkkiä mustaa valkoista pinkkiä. Musta ja valkoinen on kyllä in mutta missä on kevään muu väriloisto? Mutta omapa on asianne mitä päällene laitatte.


      • mikä on tyylikästä ja mikä ei?
        debra kirjoitti:

        Timmiä kroppaa voi esitellä tyylilläkin. Itse aion hommata kesäksi ihanan 60-luku henkisen minimittaisen mekon, korkeavyötäröiset shortsit, legginssejä, tummat suorat satiinihousut ja pillifarkut. Lisäksi kunnon korokepohjalliset korkkarit ja vöitä. Ylipestyt bootcutit on niin out ku olla voi, ollu jo pidemmän aikaa. Samoin navan esittely ja lantiomallit. Vyötärö on päivän sana. Entä värivalikoimat? pinkkiä mustaa valkoista pinkkiä. Musta ja valkoinen on kyllä in mutta missä on kevään muu väriloisto? Mutta omapa on asianne mitä päällene laitatte.

        Kaikilla on oma makunsa, jotkut haluavat näyttää HOT:lta, toiset taas klassisilta, toiset rockilta, toiset teiniltä, toiset... jne.

        Eikä muotia tule seurata orjallisesti, vaan poimia itse sieltä oma tyylinsä. Jos tykkää farkuista, niin sitten niitä kannattaa käyttää. Jos taas suorista housuista, niin antaa palaa!

        Itse olen vankkumaton farkku-rock-muoti tyttö. On kivaa korostaa mageilla farkuilla parhaita puoliaan, ja lisätä siihen joku muodikas yläosa tms. On kivaa kun farkuissa ja muissakin vaatteissa on ripaus silmäniloa myös miehille. =)


      • -M-
        debra kirjoitti:

        Timmiä kroppaa voi esitellä tyylilläkin. Itse aion hommata kesäksi ihanan 60-luku henkisen minimittaisen mekon, korkeavyötäröiset shortsit, legginssejä, tummat suorat satiinihousut ja pillifarkut. Lisäksi kunnon korokepohjalliset korkkarit ja vöitä. Ylipestyt bootcutit on niin out ku olla voi, ollu jo pidemmän aikaa. Samoin navan esittely ja lantiomallit. Vyötärö on päivän sana. Entä värivalikoimat? pinkkiä mustaa valkoista pinkkiä. Musta ja valkoinen on kyllä in mutta missä on kevään muu väriloisto? Mutta omapa on asianne mitä päällene laitatte.

        ...oletetaan näistä kaupoista puhuttaessa että ihmiset ostaisivat niitä farkkuja? Itse haalin usein tuolta vaatteita joita ei yksinkertaisesti muualta saa, mm. camokuvioisia.

        Ja sinäkun niin jaksat lässytää vyötäröstä, näissä kaupoissa oli jo ennen sinun intovinkunaa korkeavyötäröisiä raitahousuja ja muita asu-kokonaisuuksia joista sinä menet nyt maksamaan useita kymmeniä euroja liikaa jostain ah-niin-fashion liikkeestä vaan saadaksesi leijua olevasi muodikas :')


      • Pimu 92
        lll kirjoitti:

        kyllä kai tuoltakin voi vaatteitaan hankkia jos haluaa olla viimisen päälle out. karmeita pissislumppuja.

        Hei sinä joka tykkäät että "karmeita pissiskumppuja"
        Mitäs tulet tänne arvostelemaan ja tuomaan negatiivistä palautusta?
        Jos et itse tykkää niin ole tykkäämättä, hanki sieltä vaatteet mistä eniten pidät. Mut jos me
        muut pidämme trendiksen,funkyjunkin ja sen tyylistä vaatteista niin mitä se muille kuuluu?
        jos me vain haluamme pukeutua sellaisiin... Lopettakaa toi tyhjänpäivänen arvostelu..
        En itsekkään hauku ketään enkä kenenkään vaatetusta... kaikki saa pukee niin miten haluaa
        ja se ei kuulu kelleen. Sama asia että sinun vaate tyyliä alettaisiin haukkuun tyyliin "rumaks mummo tyyliks" vähä kunnioitusta hei !! Eikä se meinaa heti että on lumppu jos tykkää hienoista vaatteista. Sori vaan nyt !!


      • Pimu 92
        paistaa kirjoitti:

        näiden vinkujien viesteistä. Must kanssa ihania,topit varsinkin :)

        No ooon todella ihania vaatteita, itsekin tilaan aika paljon netistä varsinki trendiksestä :)
        Ne on kyll ihan mahtavia varsinki sitku lähtee bilettään :) normaali ihminen voi käyttää tollasia
        vaatteita mitä löytyy nettikauoposta ei meinaa että oisi joku lumppu, kauneus on sitä kun on
        sisäisestikkin kaunis eikä vokottele kaikkia miehiä yhtä aikaa...

        Se on ihanaa olla kaunis ja sisäisesti kaunis, ja pukee itsensä sellasiin vaatteisiin missä
        itse viihtyy. Norjastakin on tullut tilattua siinä kyll eka makson mun takin heille ennakkona pankkiin ja
        meni kaks viikkoo ku takki tuli. Mut se on kyllä todella ihana! Ei suomesta ees oikeen löydy trendikkäitä takkeja, itse kun asun ruotsissa niin täältä löydän paljon hienompia vaatteita mitä suomesta. Mut nää nettikaupat on kyll ihania suomen puolella. :)


    • debra

      No joo, niin se kyllä on että jokaisella on oma tyylinsä. oon vaan ite niin kyrsiintyny noihin trendiksin tapasten nettihommeleiden mainoksiin. Muoti ja tyyli on eri asioita. Ja vaikkei toisen vaatteista pitäisikään niin ei siitä tarvi heti alkaa päätään aukomaankaan, eletään sovussa.

    • Pimu 92

      Moi
      Siis juu itse olen tilannut useasti trendiksestä.
      Menee n 2ks päivää että tavarat tulee.. itse aina tilaan postiennakon kautta, haen tavaran postista
      ja samalla maksan sen.. eri todella luotettava maksutapa. Yleisestikkään en pidä maksaa
      luottokorteilla koska niihin ei vaan voi luottaa. Ja yhtk muka ei sitten tiietä mihin on veloitettu
      suuria summia. Ota postiennakko aina jos tilaat jotain netistä.
      Trendiks on muutenkin hyvä kauppa. Saa palauttaa tavaran jos ei ole tyytyväinen ja saat takaisin rahat mitkä
      olet maksanut eli vaatteen postarit, jos haluut palauttaa tavaran. :)

    • killlickme

      Itselläni vaan positiivisiä kokemuksia. Palutus onnistui ja sain rahani takaisin nopeasti.
      Maksoin heti tilauksen yhteydessä tilisiirrolla ja paketti tulikin jo parin päivän päästä.

      • jaaaaaaaaapajaa

        Tilasin Trendiksestä topin kolme päivää sitten laskulla..... Ei ole vielä näkynyt paitaa, eikä laskua, saa nähdä tuleeko vielä huomennakaan ?!


      • (:
        jaaaaaaaaapajaa kirjoitti:

        Tilasin Trendiksestä topin kolme päivää sitten laskulla..... Ei ole vielä näkynyt paitaa, eikä laskua, saa nähdä tuleeko vielä huomennakaan ?!

        www.be-beautiful.fi

        samojahan noissa kaikissa on, mutta joissain voi olla jotain, mikä toisesta loppu jne... itse olen tilannut trendiksiltä, beautiful-fashionilta ja tuosta yllä mainitsemaltani.

        En itsekään noita "pissisfarkkuja" käytä, mutta on noissa kaupoissa paljon helmiäkin!


    • Niiskuneitikakkonen

      käykää kurkkaamassa www.oliviaoscar.com

      Hyvännäköisiä ja edullisia naisten vaatteita. Tilasin kerran ja olin todella tyytyväinen. Tavara toimitettiin nopeasti! Aion asioida uudestaankin!!

    • Minjaaa

      Toimitus hyvin nopea, tuotteet tulevat parissa päivässä heti kun on maksanut tuotteen. :) Hyvin istuvia, kauniita vaatteita. Minulla ei tosin ole kokemusta kuinka hyvin tuotteiden palauttaminen ja rahojen takaisin saaminen onnistuu.

    • huijari3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe