Oman ikäsen tytön iskeminen.

lassi093

Eli antakaa neuvoja miten kannattaa oman ikänen tyttö iskeä. Olen 13. Olisi kiva myös tietää mistä tuon ikäiset tytöt haluavat puhua.

Antakaa mielellään muitakin neuvoja kuin vain noihin mitä kysyin.

53

7307

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15-vuotiaaksi

      ja hommaa sixpäkki siideriä. Pitäs tepsii.

    • itsekkin joskus pulassa

      Hei Lassi 93

      Välitunnilla voit hakeutua ihastuksesi läheisyyteen, kun olette esimerkiksi alkavan tunnin luokan edessä. Voit aloittaa keskustelun kouluuun liittyvistä asioista ja kysyä vaivihkaa mitä hän tekee viikonloppuna. Kannattaa kysellä jos hän on menossa discoon tai hengailee kavereiden kanssa jossain erityisessä paikassa. Vapaa ajalla, sinun on helppo pyytää häntä discossa hitaille, tai muussa paikassa voit nähdä häntä omassa kaveri porukassa. Alkuun voitte tutustua isommassa porukassa ja myöhemmin ehkä tehdä jotain kahdstaan. Kun juttelet työ
      tön kanssa, ole kiinnostunut hänen harrastuksistaan ja elämästään. Sellainen tekee hyvän vaikutuksen ja jokainen tykkää puhua itsestään. Varmasti hän on myös kiinnostunut kuulemaan sinusta. Onnea matkaan!

      • Bad boy

        Voiko kukaan neuvoo mua ku mä en oikein tiedä mitä mun pitäs tehä. Elikkä ongelma mulla on se et kun mä tutustuin yhteen kaks vuotta mua vanhempaan tyttöön. Ekaks me oltiin vaan yhessä isossa porukassa ja nyt me ollaan jo kahdestaan vapaa ajalla ja nyt mä oon alkanu yrittää iskee sitä mut en oikein tiiä miten sen tekisin! En haluaisi nolata itteeni ihan kokonaan hänen edessään joten pliis sanokaa joku miten mun pitäs yrittää iskee häntä?


    • Jokkepappa95

      Itse olen kans miettiny samaa. Olen löytänyt 15 v tytön jonka kans tulen hyvin toimeen. Ja nyt kun yritän puhua hänen kanssaan en oikeen tiedä mista puhua. Yleensä riittää kun kysyy jotain hänestä niin pääsee alkuun puhumisessa!

      • .....

        tilaa netistä rohypnolia :D


    • Tytty

      No ensin kannattaa vaa hakeutuu seuraan välkällä ja muualla vaikkakin isossa kaveriporukassa. Sit vaa kyselet juttuja. Itse oon 13.v tyttö ja mun tutut kaveripojat ainakin tykkää olla totuutta ja tehtävää vapaaajalla. Tehtävät on ain yms pussaa komeinta poikaa huulille 5 sekunttia :DD. ja muuten tytöt tykkää kun niit halaa takaapäin.

    • poppy2

      miten isken tytön joka ei tykkää musta?

      • älä iske

        Unohda koko tyttö. Ei sellaisia kannata iskeä jotka ei tykkää sinusta.


      • Anonyymi
        älä iske kirjoitti:

        Unohda koko tyttö. Ei sellaisia kannata iskeä jotka ei tykkää sinusta.

        Cherlock


    • Siis..............

      ''Alax olee niinqu sillai?''

    • Poika 13v

      Hei voisko joku auttaa mua, ku ite oon ihastunu yhteen tyttöön ja näyttäs vähän siltä et hän tykkää musta , ja välillä taas ei. Mitä mun pitäs tehä? Monesti käy niin et kun olen hänen kanssaan koulussa kaksin,puhun sujuvasti ja niin. Mut sit jos oon yksin ja hänellä on kaveri mukana,jäädyn... Mulla on tiedoks hänen numero

    • 345634

      ai miten naista isketään noh vasaralla päähän vaan! ;P

    • minä555

      miten saada tyttö kiinnostumaan jos se ei uskalla alkaa

    • erkki

      ootko sitte lyöny jotai tyttöö vasaralla päähän!!!!!!!!!!!!saaatanan pässi!!!!!!

    • 12v poika

      Mulla on semmonen ongelma, et mä ja mun paras kaveri tykätää samasta tytöstä. Olen vihainen. En edes tiiä, kelle/mille olen vihainen. Itselle vai kaverille? Olenko vain kateellinen kaverille, joka uskaltaa puhua tytöille enemmän kun minä, vai vihainen omalle saamattomuudelle? Olemme vähän riidoissa, enkä haluaisi menettää kaveria jonkun tytön vuoksi.... :(

      • 12v pojalle

        Miksette ihaile tätä yhdessä? Kertokaa toisillenne juttuja joita hänestä kuulette, lähettäkää yhteisiä kirjeitä hänelle jne jne..
        Just like me


    • joku tyyppi vaa

      tytön saa parhaiten seuraavasti.Mene samaan porkukkaan mukaan jossa kyseinen tyttö on.Käy suihkussa vähintään 4 kertaa viikossa.
      ole avulianen ja puhu hänen kanssaan.hymyile tytölle.
      kysy hänen puhelin nuero ja pyydä kaveriksi facebookissa.ja sillä tavalla voit esim:kysellä mitä hän tekee viikon loppuna jos et muuten uskalla.Jos tyttö ei tee mitään viikon loppuna niin voit kysyä mennäänkö esim kävelylle.jos tyttö suostuu voitte puhua vaikkapa säästä matkalla ja sanoa esim''onpas tänään kaunis sää mentäisiiinkö vaikka luistelemaan kun on näin ihana keli?''ja siittä se lähtee.Jos tyttö kysyy ''yritäks iskee?'' sano niinpä taidan ja hymyile kauniisti


      Tota parempii vinkkei en osaa kertoo :D

      • Moro

        Itse tykkään lähetellä ihastuksille kirjeitä. DDD:)

        Viimeksi, kun lähetin kirjeen eräälle ihastukselle kirjotin humoristisen runon ja pyysin kahville. Vastas ja kehu kirjettä ihanaksi eleeksi. Lähti kahville kanssani, mutta sattui olemaan varattu, joten jatkelen edelleeen kirjeitten kirjoittelua tytöille DDD;), mutta kertaakaan ei oo tytöt vastaamatta jättäneet. Kannattaa yrittää, ainakin saa helposti kahviseuraa ja uusia tuttavuuksia;).


    • 11v poika

      Oon 11v poika tahtoisin tytön joka on mun luokalla ja en tiedä onko se ihastunu muhu ja on ko se varattu

      • 10v poika

        Moi mull o ihan sama tilanne oon kai niin surkea etten tiiä mut pitää yrittää


    • ffdggffgdgf

      Bang Bang Maxwell´s silver hammer.... The Beatles - Maxwell´s silver hammer (Paul McCartney)

    • cooljimi

      moi oon ihastunut meiän luokkalaiseen tyttöön joka ei vastaa kun sanon sille esim: *moi* tai *oliko pelitunti kiva* ja mul on kilpailija joka on humoristinen ja tarviin vinkkei miten isketään 10v tyttö ja ite oon 10v eikä mul oo ex-tyttöystävää

      • cooljimi

        eli sry en o varma ono mul kilpailija yks päivä vaikutti siltä


    • tyttö

      Vie kukkia tai siis anna kukkia. Anna suklaata. Tytöt tykää kukista

    • AUTTAKAA!

      Apuuaa auttakaa oon 11 vuotias poika ja oon ihän pihkas yhteen tyttöön ja en tiiä mitä teen.

      • lifemocker

        tuossa iässä ei vielä kannata tehdä yhtään mitään


      • gothicfairy

        Ethän ole Pulpilta Lappeenrannan alueelta?? :D ihastukseni kirjoittaa just noin, ihastus joka tykkää musta. Se on samanikäinen kuin sä :D


    • auttakaa mua

      oon 13-vuotias poika ja oon ihan pihkassa yhteen meiän luokkalaiseen tyttöön. en tiiä tykkääkö se musta ja onko se varattu ja en viitti mennä juttelee sille.en tiiä mitä teen joten auttakaa pliiiiss

    • ihastunu

      Mulla on semmonen ongelma että se kehen oon ihastunu ei ole samalla luokalla.
      Oon siis 13v helppiä miten saisin kontaktia.
      ps.en nää sitä kun käytävällä.

      • icohcoygoycoyfoyfyfitfoy

        Kysy voiko se tulla auttamaan jossain jutussa, esimerkiksi korjaamaan pulpettia. Vie se siivouskomeroon ja työnnä nakki avaimenreikään. Tyttö on sun. Grrraur


    • 987654343

      Ebin

    • aleksei1

      hei oisko jallaki vinkki et mite isketään 17v tyttö ku ite oon 17 ja en oo onnistunu kertakaan

    • ammattilainen

      "Työnnä nakki avaimen reikää" ei viddu mä repesin
      Siis mulhan tytöt juoksee mun peräs ku oon kuulemma nii hot
      Mä saan kaikki ketä mä haluun (ei yhtää ym)
      Vaihe 1 olisit tiiäks mahollisimman fashion eli jos kaikki ei tiiä.nii muodikas
      Vaihe 2 sit vaa sanot sil moi ja kysyt et onkse sosiaalises medias ja jos sil pon esim kik ta wappi nii kysyt sen numeroo et voidaa vaik jutella siel jos se sopii ja jos ei ni sit voit unohtaa koko muijjan (valkkaa sellane mieluiten jol on hyvä anaali ja näyttää muutenki sellaselt iha jees)sit vaa sanot sil moi ja rupeet puhuu sil sosiaalisesmedias ja voit sit jossai vaihees kysyy sitä ulos mut jos sul menee paskathousuu ja et uskalla sanoo sil mitää ni sit et sä saa ketää tytöt tykkää lihaksista et salil vois kans käydä

    • Suolakurkku

      Problemo! Onks se reiluu tuo ita ulkonäön perusteel ihmisii, kun mulle käy niin!? D:

    • 37veejanne

      Näyttämällä aikuista miehen kyrpää.

      ei ne teinipilistä kiinnostu jos saavat oikeaa.

    • Futarityttö13

      Kysy silt esim onks sil wa, instaa, facee jne, mitä se harrastaa, kysy mitä se tekee viikonloppun ja tarjoo/pyydä pänttäysapuu jne. Ite tykkään puhuu futiksest, musiikist, ittestäni jonkin verran...

    • vaaleetukka

      moi

      • Nomoivaan

        Heitä hei


    • tee_jotain_itsellesi

      Mulla on täysin sama ongelma ja olen helvetti soikoon jo 28 vee. :D

      Ei ole meillä miehillä helppoa, koskaan. Just do it. Kai. Perskele.

    • iihh

      Mää tykkään yhestä tytöstä jota nään vaa ehk kahen viikon välein ni miten saisin sen huomaamaa mut. Ja oon koht 16 vuotta

    • Stuuuuu

      Kerro et sul on vauvankäden kokonen letku housussa

    • Hyvääseuraa123

      Muutamia tietoja voisi koota. Ajatusten perusteeksi.

      Mistä he pitävät, mistä eivät pidä. Mikä muuttaa ajatuksiaan. Minkä pariin palaavat yhä uudelleen. Mihin kyllästyvät, mihin eivät kyllästy.

      Missä sellaisessa voi olla mukana, joka heitä kiinnostaa?

      Saako asiaa mainita, vaiko ei.

      Mitä piirteitä etsivät? Millaisen kohtelun saavat?

      Mihin heissä saa luottaa? Mihin ei kannata aikaa varata? Mihin ei voi luottaa?

      Onko luottamus hiljaaoloa vai puhuttuja?

      Kaipaako taiteellisuutta? Millainen kotinsa on? Millaisissa paikoissa viihtyvät?

      Seikkailunhaluinen/adventurous?

      Ihanneajatteluaan?

      Mikä on parasta elämässään? Miten muut lähestyvät häntä?

      Mitä kaikkea hän on nähnyt? Missä kaikkialla käynyt?

      Miten he itse asian sanoisivat? Etsiikö vakiseuraa?

      Missä asuu? Kenen seurassa liikkuvat?

      Viihtyykö yksin, yhden seurassa vai useampien seurassa?

      Visiitit?

      Palvelut, joita käyttää? WhatsApp? Viper? Facebook? Twitter? Skype? ...muita?

      Onko profiileja? Mitä niissä sanoo? Mikä on mielestään hyvä profiili?

      Nettideittailu? Mikä on mielestään hyvä? Mikä ei?

      Liikunnallisuus? Intiimialue? Rajat?

      Laske itsesi vapaaksi ensin. Harjoittele omat ajatuksesi, vastauksesi yo. kysymyksiin. On "tehtävä/Mission". Ellei hän/hänen kanssaan, niin olet ainakin valmistautunut vaihtoehtojen varalle. Laske ihmiset ensin ennen kuin ajattelet olla juuri hänen kanssaan? Ks. vaikka mitä muut tekevät eri tilanteissa / Suomi24.keskustelut, mutta suodata vain itsellesi sopiva osa, muut muiden soopaa.

      Ei ole minä. Ei ole sinä. Ei ole hän. Ei ole me. Ei ole te. Ei ole he. Mutta on silti.

      Kannattaa muistaa. Hänhän ei luultavasti milloinkaan aio kertoa juuri sinulle aivan kaikkea.

      Ulkonäkö 85% suhteesta? Relaa. Jaa keksejä. Yms.

      Hyvää syötävää === valitsin hyvän elämän.

      Tilaa elää, muttei onnetonta "ei kenenkään seuraa" - ainakin oma seurasi! Itselläsikin.

      Osallistu aloitteisiin(sa)

    • en_halua_olla_yksin

      Tarvitsis pikkasen neuvoo ku tykkään yhest tytöst joka on mun kaa samal luokal. Oon koht 13. Mä oon about 155 cm pitkä. Mul on aik lyhyet hiukset.

    • Josmyöhemmin

      Ihan pieni vihje teille 11 - 13 - 15 vuotiaille seukkaamisen alkamisesta. Ei oo kiirettä. Ei oo tarvis aloittaa. Tsekatkaa vaan, että teiltä löytyy kavereita ja että osaatte itse olla kavereita. Ei kä tyttöjä "isketä". Niitä koitetaan lähestyä. Taikasanoja ei ole. Parasta teidän iässä on, että ei tarvii seukata. Sen ehtii ja ihan tarpeeksi.

      • Micce52__

        Samaa mieltä "josmyöhemmin" kanssa. Nuorena on tärkeintä tottua siihen, että tytöt ja pojat voivat olla keskenään tai jopa kahdestaan jutella ilman, että siinä on mitään erityisen jännittävää.

        Vakava seurustelu kannattaa jättää vähän myöhempään, ja teininä jättää aikaa koululle, harrastuksille ja kavereille. Kaverit nimittäin jää kun kumppani löytyy!

        Meidän 15v tyttö oli ihan innoissaan kertomassa, että muutamat (aikuistuneimmat) luokan pojat voivat jutella asioista kuten aikuiset. Ei iskemistä, tirkumista tms, vaan ihan asiaa tai läppää.


    • Yksikokemus

      Kyllä monessa kirjoituksessa meinasi pokka revetä mutta ASIAAN. Kun olin ylä-asteella ja totaalisesti ihastunut (kuvittelin jopa rakastuneeni) poikaan joka osoittikin minulle katseita koulun välitunneilla..olin myyty. Sitten bileet joihin kuului tämä ihastukseni (kaikki miltein tiesi että olin aivan lovena-niinkuin sanottiin- tähän poikaan joten kertoivat hänen liikkeistään)ja voi kuinka miltein rukoilin että olisin päässyt sinne..inside partyt mutta pääsin! Ilta meni siihen, että seinän takaa ujona kyttäsin ihastustani ja kaverin kädestä pidellen "Luoja se on ihana", sanoin. Sitten kaveri sanoi: "Nyt menet ja sanot mitä tunnet" En pystynyt. Menin lopulta kotiin itkien itseni uneen. Kielsin ystäviäni kertomasta tälle ihanuudelle että olin täysin hänen pauloissaan ja se piti koko ylä-asteen. Sitten 9. luokka ja pois koulun penkeiltä. Olin jo vanhentunut ja ihastukseni ei enää ihme kyllä ollutkaan koulunkäyntini a ja o.
      Mutta miten sattuma voi viedä…olin 20 vuotias ja törmäsin tähän ensimmäiseen 'rakkauteeni' ravintolassa. Hänestä näki että piti minusta, olihan minusta kuoriutunut pitkäsäärinen blondi. Tanssimme yhdessä- menin vessaan itkemään pelkästä ihmetyksestä vaikkei tunne omalta osaltani ollutkaan se sama kuin koulussa. Päädyimme viettämään illan yhdessä. Kiitos tästä illasta E. :-)

      • Iskureplojenmestari

        Ehdottomasti mun paras iskurepla on ollu et "hei et viittis jeesaa mul on ongelma täs puhelimes" "no mikä?" "siitä puuttuu sun numero". Aina on toiminu ja lähteny ulos ku on laittanu wa:s viestii.


    • Finboy69

      Pistä puikkoa reijän täytteeksi. Toimii ;)

    • ItsevarmuusOnSeJuttu

      Rohkeasti puhumaan vaan. Tytöt tykkäät rohkeista ja itsevarmaosta pojista eikös niin :)

    • ItsevarmuusOnSeJuttu

      Rohkeasti vaan puhumaan. Tytöt tykkää rohkeista, itsevarmoista ja kohteliaista pojista eikös niin. :)

    • Random6699

      Juu mullaki on onkelma oon 13v ja tykkään yhest meijä luokkalaisest ja me snäppäillää melkei joka ilta nii en tiiä et pitäiskö pyytää joskus möljölle (se tykkää megaforcest) vai mitä vittua teen

    • puppelit

      Se kiinnostuu,jos olet muuta kuin homon näköinen.Te pojat käyttäydytte ja puhutte kuin ämmät,värjäätte hiuksianne,ja olette lihasvoimalta heikkoja.
      Vielä 70 luvulla pojatkin oli miehiä,tai ainakin yritti olla,nyt kun näen teitä neitejä,voin pahoin.

    • 17a

      Menkää ny pelaa ja olee kavereitten kaa. Ei tartte viel miettii tommosiii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4194
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4102
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3914
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2725
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2475
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1950
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1609
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe