vx 800

vx800

Olen katsellut vx800,millaisia kokemuksia teillä kyseisestä pyörästä?

11

1984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkästään myönteisiä.

      On aika tarkka säädöistään, eritoten kaasuttimien. Myös perävaihteen ulostuleva "turpa" ja vanteessa oleva vastakappale vaatii ajoittaista huomiota. Vetelä etupää, ei tosin muuten kuin jousto mielessä. Kannattaa ehkä harkita jäykempiä etupumppujen jousia. Siinäpä nuo noin pääpiirteissään. Ei mikään huono valinta jos matka-ajoa suoritat. Tehoahan ei paljoa ole, 45 kw, mutta vallan hyvin on riittänyt. Huiput siellä 190 km/h. Bensan kulutus on myös aika maltillinen, omani vie noin viitisen litraa satasella, ja kun kerran koitin kuinka paljon se vie melkein huippunopeudellaan, ei suomessa, niin kulutus ei silloinkaan noussut kuin pikkasen alle 7 litran. Eli aika hyvin on moottori tehoalueensa puolesta duunattu. Muuten noin yleisvaikutelma on, että varsin ongelmaton ja ehkä, liian tavallisen näköinen. Mutta varma peli.

      • mulla myös

        toiminut hyvin ollut parivuotta ajossa ajanut oon 22000. perä remontin tein maksoi osat 400 kaasareista en tiedä en ole joutunut niille tekemään mitään. etupään sain paremmaksi vaihtamalla jäykemmät öljyt. mistäpäin suomea muut vx ajajat on.itse olen tampereelta


    • harmaa tuonti pyörää..

      niin ole tarkkana moottorityypin kanssa. Suomessa on tyyppinä VS 51 B, kun taas samaa moottoria tehdään myös VS 51 A mallina. Mutta taitaa sentään kaikki euroopan mallit olla tuota samaa mitä suomeenkin on tuotu. Eroja on koneen sisuksissa. A-tyyppi on 45 asteen kampiakselilla, siis kiertokangen kaulat toisiinsa nähden, ja B-tyyppi 75 asteisena. Eli näin ollen myös nokka-akselit ovat erilaiset ja sytysboksi, jos jotain osia tulet tarvimaan. Niitä tuskin kuitenkaan tarvit, on se sen verran vahvasti tehty moottori. Mutta kannattaa se silti ottaa huomioon. Suomesta on hankala saada osia jos kone onkin tuo A-malli. Intikassa on sama moottori mutta matalaviritteisempänä. Ilmeisesti tuo A-malli on tarkoitettu vain amerikan markkinoille, ne kun tykkää käyntiäänestä joka muistuttaa niiden omia valmisteitaan. Harleytä.
      Muita osia löytyy aivan kohtuullisen hyvin. Jopa tuo ongelmia aiheuttava drivenjoint on saatavana myös suomesta aivan parin päivän toimitusajalla. Että näin.

    • piirre joka

      pyörässä suorastaan vituttaa, on sen keskiseisontatuki. En käsitä, kuinka muuten lähes täydellinen pyörä on varustettu sellaisella keskituella, ettein sitä ilman kiroilua ja punttisalia sille nosta. Ei ainakaan, jos on vaihtanut ohjaustangon suoremman malliseen, ja etujouset on jo hieman kuoleentuneet. Vai olenko yksinkertaisesti vaan liian pätkä tai heikko? Mutta perseestä se koko tuki on. Muilla vastaavia kokemuksia?

      • seisoo se

        Ostin vx:n vaimolleni ja heti eka yrittämällä hän sai pyörän keskituelle.Ei sitä nostaa tarvi,tekniikka laji.Vaimolla kokemusta vain customeista,joissa ei ole ollut keskitukea.


    • vx800

      Se on hyvä pyörä. Itellä jo viides kesä menossa.
      (jos ei oteta pientä moottorin leviämistä kolmantena kesänä huomioon:)
      heleppo käsitellä ja mukava ajella matkaa, vääntävä kone. Ensipyöräksi vallan loistava.

      mulla on muuten toinen vx800 purettuna jos joku sattuu tarviimaan varaosia. muutamia osia myyty jo..mm pakoputket,etuvanne,katteet,penkki....

      • korppukk

        jos osia vielä löytyy, laitatko mailia tulemaan, korppukk at hotmail com.

        oma vx edelleen autotallissa levällään, kytkin pääsi hajoamaan. muuten viides kesä menossa ilman ongelmia, mukava pyörä ajella!


      • enska64

        vähän käytin kylkysellään ja tarvis joitain osia.laitappa postia ja niin soitellaan [email protected]


    • i5i5

      tartti rele maksaa heinolla 100e olisko vaihtoehtoja kyseiseen osaan

    • i5i5

      4 kausi alkaa ei isompia murheita

    • kolmekesää

      Hyvä peli ja kohtuu helppo huoltaa/korjata, oikeastaan tuo on se moottoripyörä jos sanakirjasta pitäis selventää.
      Painoo on, mutta maantiellä se on siten parempi, eikä ole mikään muoviluoti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe