huonot arvostelut

heeeiipps

On päässy Chili peppersien live-esiintymistaso laskemaan. Ainakin jos uskomme arvostelijoita Australiassa. Siis tämä tieto pohjautuu vaan siihen mitä olen ite netistä lueskellu. Samoin joillakin keskustelu foorumeilla valiteltiin sielutonta esiintymistä Australian ja Uuden Seelannin kiertueella..

"All you need to know is that the Red Hot Chili Peppers evidently don't care about you any more."

Tossa vaan yks pätkä. Toki siellä myös kehuttiin joitakin vetoja mutta pääasiassa negatiivista tekstiä.

No mikäs siinä ollessa yksi maailman tunnetuimmista ja myydyimmistä yhtyeistä tällä hetkellä.. Ei kai sitä tarttee enää aina ihan täysillä vetääkkään.. Joka toisaalta on väärin faneille jotka on joutunu maksamaan hirveitä hintoja lipuista.

Jooh no. Turha tässä puhua kun ei ole RhCP:N keikoilla ikinä tultu käytyä. Mitä Youtubesta oon kattellu ni ihan hyvältä se niiden esiintyminen on ainakin tähän asti näyttäny.

Joo. Ota nyt sitten selvää tässä informaatiotulvassa yhtään mistään. Heh

15

2535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

      joo outoa miten noi arvostelut on mennyt tohon suuntaan, kun by the wayn aikoihin keikkoja ylistettiin :O

      • ...

        se siitä, että nykyään keikat on huonompia?


      • ...........
        ... kirjoitti:

        se siitä, että nykyään keikat on huonompia?

        mutta miten noin iso muutos vai tapahtua parissa vuodessa?

        Olen ollut lähes 10 vuotta rhcp fani, inhottaa sanoa tämä, mutta nyt melkein hävettää. uudet biisitkin ovat paljon lässympiä. energia on kadonnut jonnekkin, sitä kuitenkin oli btw:llä ja californicationillakin.


      • ...
        ........... kirjoitti:

        mutta miten noin iso muutos vai tapahtua parissa vuodessa?

        Olen ollut lähes 10 vuotta rhcp fani, inhottaa sanoa tämä, mutta nyt melkein hävettää. uudet biisitkin ovat paljon lässympiä. energia on kadonnut jonnekkin, sitä kuitenkin oli btw:llä ja californicationillakin.

        pari vuotta on kuitenki melko pitkä aika. kyllä siinä ehtii ihmiselle ja miks ei bändillekin tapahtua vaikka mitä.

        kyllä mieki melkee kakskytä vuotta peppersiä oon kuunnellu, mut ei mun onneks enää tarvi väkisin siitä tykätä. ei niitä vanhoja hyviä levyjä ja muistoja kukaan pysty pois viemään.


      • eee1
        ... kirjoitti:

        pari vuotta on kuitenki melko pitkä aika. kyllä siinä ehtii ihmiselle ja miks ei bändillekin tapahtua vaikka mitä.

        kyllä mieki melkee kakskytä vuotta peppersiä oon kuunnellu, mut ei mun onneks enää tarvi väkisin siitä tykätä. ei niitä vanhoja hyviä levyjä ja muistoja kukaan pysty pois viemään.

        Ajattele nyt. Kolme äijistä on syntynyt 60-luvun alkupuolella ja neljäs loppupuolella. Ei tuossa iässä enää jaksa riehua niin kuin parikymppisenä. Kaikkihan tietää että, osalla bändin jäsenistä on takana kova elämänkoulu huumeineen ja viinoineen. Kyllä se vaikuttaa jaksamiseen myöhemmällä iällä.


      • Kummiski
        eee1 kirjoitti:

        Ajattele nyt. Kolme äijistä on syntynyt 60-luvun alkupuolella ja neljäs loppupuolella. Ei tuossa iässä enää jaksa riehua niin kuin parikymppisenä. Kaikkihan tietää että, osalla bändin jäsenistä on takana kova elämänkoulu huumeineen ja viinoineen. Kyllä se vaikuttaa jaksamiseen myöhemmällä iällä.

        Tukholman..ainaki viiminen keikka oli kyllä laadukasta menoa...kyllä poijaat vielä soittaa osaa ei siitä mihinkään pääse!!


      • uplift
        eee1 kirjoitti:

        Ajattele nyt. Kolme äijistä on syntynyt 60-luvun alkupuolella ja neljäs loppupuolella. Ei tuossa iässä enää jaksa riehua niin kuin parikymppisenä. Kaikkihan tietää että, osalla bändin jäsenistä on takana kova elämänkoulu huumeineen ja viinoineen. Kyllä se vaikuttaa jaksamiseen myöhemmällä iällä.

        ei se ikä ole mikään syy.

        monet suomeen keikkaa vetämään tänäkin kesänä tulevat ovat samaa ikäluokkaa tai reippaasti vanhempia, ja keikkojen laatu on useimmiten hyvä.

        ehkä piippureiden pitäisi pitää pari vuotta taukoa?


      • ...
        uplift kirjoitti:

        ei se ikä ole mikään syy.

        monet suomeen keikkaa vetämään tänäkin kesänä tulevat ovat samaa ikäluokkaa tai reippaasti vanhempia, ja keikkojen laatu on useimmiten hyvä.

        ehkä piippureiden pitäisi pitää pari vuotta taukoa?

        se ikä ratkase, vaan asenne.


      • niinpä niin.
        eee1 kirjoitti:

        Ajattele nyt. Kolme äijistä on syntynyt 60-luvun alkupuolella ja neljäs loppupuolella. Ei tuossa iässä enää jaksa riehua niin kuin parikymppisenä. Kaikkihan tietää että, osalla bändin jäsenistä on takana kova elämänkoulu huumeineen ja viinoineen. Kyllä se vaikuttaa jaksamiseen myöhemmällä iällä.

        Sedät alkaa jo tulla vanhoiksi. Ei sitä enää jaksa samalla tavalla kuin parikymppisenä.

        Niin tai eihän sen jaksamisen ole pakko olla syynä. Onhan se ikä voinut tuoda sellaista "arvokkuuttakin" että ei enää "kehtaa" riehua kuin nuorena.

        Jaa, tiedä häntä. Olen itse kuunnellut bändiä niin vähän aikaa, mutta olen kyllä huomannut konserttitaltiointeja katsellessa, että meno oli villimpää 80- ja 90-luvuilla kuin nyt.


      • 114423

        ...By The Wayn ja Californicationin aikana esiintyminen ja keikat olivat mahtavia... yleistän nyt tässä välissä Live At Slane Castlea... mutta tuntuu vähän siltä että Stadium Arcadiumin jälkeen äijät on jo alkanu turhautumaan... en ole nähnyt vielä yhtäkään kunnon esiintymistä heiltä tämän uuden albumin jälkeen.


    • jooooooooooooooooo

      Vois samantien lopettaa niiden sieluttomien kappaleiden teonkin. Lisää ASENNETTA tarvitaan!

      • Erno--

        Oletkohan yhtään kuunnellut sanoja, musta uusissa kappaleissa on sielua niin paljon kuin pystyykin olemaan, rakastan uusinta levyä.


      • minäminäminää
        Erno-- kirjoitti:

        Oletkohan yhtään kuunnellut sanoja, musta uusissa kappaleissa on sielua niin paljon kuin pystyykin olemaan, rakastan uusinta levyä.

        Tuo kaveri jolle erno-- juuri vastasit kantaa lempinimeä urpo ja ei varmasti tiedä sielusta sun muusta sellaisesta vittuakaan.

        Tuohon keikka-asiaan on vaikea ottaa kantaa, kun ei ole paikan päällä ollut. Mutta muuten rhcp on melkein parasta mitä maa päällään kantaa. Nerokasta, hullua..


    • redhotchilipeppers88

      chilipeppers fani vuodesta -88. californiacation on kulminaatiopiste. kaikki levyt on parempia kuin sitä ennen tehdyt. aikaisemmin oli pääasia pomppimisella mutta myöhäisimmillä levyillä tuli musiikki ja melodiat mukaan. ihan separia, että 55 äijien tarvis muka hyppiä näiden myöhäisempien hyvien biisien tahdissa. mitä järkeä siinä on ?!?! sä voit ite hyppiä funkypunkkia kotona jos haluat, niin saat live-esiintymistä. antaa muuten musiikin puhua puolestaan..

    • Jjbbbb

      The getaway on kova levy chili pepperssit kovia ja erityisiä livenä ja kovia muusikoita ovat muut jotka eri mieltä painukoot vaikka.. Ihmettelen näitä kommentteja heidän levyistään ja esiintymisestään kauheaa arvostelua kusipäät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe