No niin tytöt, lukekaapa tämä.

Känisijä

Tuoreen keskusrikospoliisin julkaiseman tutkimuksen mukaan nuoret, humalaiset tytöt ovat yleisimpiä raiskauksen uhreja.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa/kotimaa.shtml?163030

22

5635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jannu

      Muijat on tyhmiä.

      • fiksu

        vedetään tota sun linjaa ja yleistetään ni siinä tapauksessa jokanen mies on sairas raiskaaja!!!
        tottakai muijistaki löytyy tyhmiä,mutta jos sä väität että nainen on tyhmä ku se raiskataan,ni sul on syytä hakeutua hoitoon. ja pikimmiten.


    • risteilylle

      Ihme ettei risteilyillä tapahdu enempää raiskauksia vai vaietaanko niistä usein? Siellähän 15-16 v. likat pistää sexyimmat kuteet päälle ja hilluu ympäripäissään discossa. Onko se sitten ihme jos ne herättää halut, sitähän ne just haluaa. Sitten on kauhee poru jos joku erehtyy koskeen. Onko mitään vastuuta näillä likoilla jotka leikkii jotain puoiaikuista vaikka ei ole mitään muita edellytyksiä kuin stringit ja just kasvaneet tissit.

      • äiti

        Missäs on "miesten"vastuu..sanompa vaan,että vitun tyhmiä olette,jos alaikäisten pikkulikkojen provoihin lankeatte!


      • voi äiti
        äiti kirjoitti:

        Missäs on "miesten"vastuu..sanompa vaan,että vitun tyhmiä olette,jos alaikäisten pikkulikkojen provoihin lankeatte!

        Oikea mies tuntee kyllä vastuunsa mutta kun valitettavasti on niin paljon niitäkin joilla sitä taitoa ei ole.
        Sellaisille tuo pikkutyttöjen houkutus voi käydä liian suureksi. Tytöt nautttivat suunnattomasti huomatessaan olevansa seksikkäitä. Se on heistä hauskaa ja kiihottavaa.
        Heillä ei kuitenkaan ole tajua siitä kuinka vaarallisilla vesillä varsinkin joissakin olosuhteissa liiikutaan.
        En hyväksy missään tapauksessa raiskausta mutta olen varma siitä, että on paljon miehiä joita teinitytöt kiinnostaa ja sen nämä tytöt kyllä tietävät.


      • TL.
        voi äiti kirjoitti:

        Oikea mies tuntee kyllä vastuunsa mutta kun valitettavasti on niin paljon niitäkin joilla sitä taitoa ei ole.
        Sellaisille tuo pikkutyttöjen houkutus voi käydä liian suureksi. Tytöt nautttivat suunnattomasti huomatessaan olevansa seksikkäitä. Se on heistä hauskaa ja kiihottavaa.
        Heillä ei kuitenkaan ole tajua siitä kuinka vaarallisilla vesillä varsinkin joissakin olosuhteissa liiikutaan.
        En hyväksy missään tapauksessa raiskausta mutta olen varma siitä, että on paljon miehiä joita teinitytöt kiinnostaa ja sen nämä tytöt kyllä tietävät.

        Samaa mieltä vastuusta ed. kanssa.Mutta meitä on moneksi,ikärajaa ei ole?Vastuun "kasvatus",opetus lähtee kotoa.Tytöille varoitukseksi sanoisin,sitä saa,mitä tilaa.Sulle äiti,pidä huolta lapsistasi.


      • Minä
        TL. kirjoitti:

        Samaa mieltä vastuusta ed. kanssa.Mutta meitä on moneksi,ikärajaa ei ole?Vastuun "kasvatus",opetus lähtee kotoa.Tytöille varoitukseksi sanoisin,sitä saa,mitä tilaa.Sulle äiti,pidä huolta lapsistasi.

        Kyllä lasten valvonta ja vastuu on vanhemmilla niin kauan, kuin lapset on alaikäisiä. Usein näkee esim. laivalla, jossa nuoret tytöt pukeutuvat todella seksikkäisiin vaatteisiin ja vetävät päänsä täyteen. Kännissä kerjätään munaa, jonka omistaja saattaa olla samanlaisessa kunnossa. Illalla ja yöllä ollaan halukaita, vaikka millaiseen juttuun, mutta kun aamu sitten koittaa, niin ollaan kaula syötynä ja vaatteet riekaleina valittamassa yön tapahtumista. Näillä "muna haukoilla" on kyllä vanhempi henkilö mukana "valvomassa" ( yksistään 14 - 16 v eivät taida päästä laivaan ). Valvojalla on omaa kivaa menossa, eikä hän tiedä yhtään mitään mitä heidän kullan nuput touhuaa.

        Minulle itselle ( 45 v mies ) tuli eräällä risteilyllä ( Cinderella ) n. 14 - 15 tyttö tarjoamaan itseään. Olisin kuulema saanut ilmaiseksi. Kun kieltäydyin kohteliaasti vedoten tytön nuoreen ikään ja päihtymykseen, niin hän alkoi haukkumaan minua mm. homoksi.

        Olisi ollut muuten hyvä rahastuskeino ensin antaa, ja sen jälkeen alkaa syyttäämään raiskauksesta.

        Kuinkahan moni mediassa olleista raiskaustapauksista on itse asiassa lavastettuja pelkkiä rahan kiristys juttuja???
        Siinä vaiheessa, kun vastapuoli ei suostu maksamaan tehdään rikosilmoitus.


      • hyvä
        äiti kirjoitti:

        Missäs on "miesten"vastuu..sanompa vaan,että vitun tyhmiä olette,jos alaikäisten pikkulikkojen provoihin lankeatte!

        kaikki vaa vittu naisten syyks!! eipä eräillä tääl järki päätä pakota..ja just se että jotkut miehet alkaa himoitsee jotai iha lasta suorastaan!ja oli nainen minkä ikäinen tahansa ja pukeutu miten tahansa,niin kenelläkään ei ole mitään oikeutta koskea häneen vain sen perusteella miltä hän näyttää. jos himot herää niin ei se oikeuta raiskaamaan! miettikää nyt sitäki että jos joku pukeutuu ärsyttäviin vaatteisiin ni ei silti oo oikeutta mennä repimään sen vaatteita riekaleiks!


      • vihastunut
        Minä kirjoitti:

        Kyllä lasten valvonta ja vastuu on vanhemmilla niin kauan, kuin lapset on alaikäisiä. Usein näkee esim. laivalla, jossa nuoret tytöt pukeutuvat todella seksikkäisiin vaatteisiin ja vetävät päänsä täyteen. Kännissä kerjätään munaa, jonka omistaja saattaa olla samanlaisessa kunnossa. Illalla ja yöllä ollaan halukaita, vaikka millaiseen juttuun, mutta kun aamu sitten koittaa, niin ollaan kaula syötynä ja vaatteet riekaleina valittamassa yön tapahtumista. Näillä "muna haukoilla" on kyllä vanhempi henkilö mukana "valvomassa" ( yksistään 14 - 16 v eivät taida päästä laivaan ). Valvojalla on omaa kivaa menossa, eikä hän tiedä yhtään mitään mitä heidän kullan nuput touhuaa.

        Minulle itselle ( 45 v mies ) tuli eräällä risteilyllä ( Cinderella ) n. 14 - 15 tyttö tarjoamaan itseään. Olisin kuulema saanut ilmaiseksi. Kun kieltäydyin kohteliaasti vedoten tytön nuoreen ikään ja päihtymykseen, niin hän alkoi haukkumaan minua mm. homoksi.

        Olisi ollut muuten hyvä rahastuskeino ensin antaa, ja sen jälkeen alkaa syyttäämään raiskauksesta.

        Kuinkahan moni mediassa olleista raiskaustapauksista on itse asiassa lavastettuja pelkkiä rahan kiristys juttuja???
        Siinä vaiheessa, kun vastapuoli ei suostu maksamaan tehdään rikosilmoitus.

        ei tasan tarkkaan KUKAAN nainen rupea syyttämään miestä raiskauksesta,jos ei aihetta ole!!!
        ikävä kyllä juuri sinunlaitesi urpojen takia jää moni paska raiskaaja tuomitsematta!
        oikeusjuttu on vaikea voittaa raiskatun ja siksi ei siihen moni jaksa ruveta,ku on muutenkii nii hajalla..
        raiskaajilta munat pois ja pakkohoitoon


    • Mies

      Kyllä väkisinmakaamisessa rikollinen on AINA raiskaaja.

      Uhrien syyllistäminen on naista alentavaa ja väärin. Tällaisten tutkimustulosten ajattelematon uutisointi voi johtaa siihen, etteivät raiskauksen uhriksi joutuneet naiset uskalla tehdä rikosilmoitusta syyllistämisen pelossa.

      Sopivin raiskauksesta langetettava tuomio olisi julkinen munista hirttäminen!

      • teak

        Voi kun elämä olisi noin yksinkertaista, että sitä pahaa ei ole, mikä on kielletty.

        Niin, raiskaus ei ole naisen vika. Uhreja ei saa syyllistää. Mutta kun kuitenkin on ihmisiä jotka raiskaavat, ei varovaisuuttakaan saa unohtaa. Jos tällaista varovaisuutta pidetään syyllistämisenä ja eletään kuin vaaraa ei olisikaan, ollaan suorastaan tyrkyttämässä raiskaajille lisää tilaisuuksia.

        Enkä usko että munistahirttämisen pelko saa ainakaan kaikkia raiskaajia lopettamaan. Eivät he usko kärähtävänsä. Ja ikävä kyllä edes vastuuttomassa iässä olevat eivät voi turvautua siihen, että raiskaaja joutaisi ankaralle tuomiolle.

        Oman näkemykseni mukaan syyttömyyden ja oikeuksien puolesta uhoaminen ei yksin auta. On alueita ja aikoja, joilla naisten ei ole hyvä liikkua yksin. Uskon myös, että kun huolehditaan siitä, ettei raiskaajille tarjoudu tilaisuuksia, he osaltaan oppivat pysymään peräkamareissaan. Murheellista ja väärinhän se on. Kyllähän jokaisella pitäisi olla vapaus liikkua julkisella paikalla turvallisesti.

        Näistä teini-ikäisistä 'naisista' sanoisin sen verran, että raiskauksen uhriksi joutumisen lisäksi he ovat alttiita tekemään itse virheitä ja myös helppoja uhreja muunlaiselle kaltoinkohtelulle. Tiedän että on turha karjua kurkku suorana, ettei alaikäisten pitäisi ollenkaan hillua kaupungilla, eikä varsinkaan päissään. Siitä huolimatta haluan sanoa, että olisi aikuisten (myös muiden kuin vanhempien) asia hoitaa tätä yhteiskuntaa niin että muksut löytävät muuta puuhaa viikonlopuiksi.

        Olisi myös syytä miettiä niitä konkreettisia syitä, miksi raiskauksen uhrit tuntevat häpeää, vaikka heidän ei arkimoraalin mukaan pitäisi. Ehkä se auttaisi toimimaan oikein raiskauksen uhrin kanssa toimittaessa.

        Kaikkineen on kuitenkin muistettava, että hirveät määrät raiskauksia jää ilmoittamatta, koska uhrit häpeävät mennä tekemään ilmoitusta. Ainakin poliisien, terveyskeskusten henkilökunnan ja niiden, jotka muuten toimivat raiskauksen uhrien kanssa, on siis mietittävä tarkkaan, mikä ero on varovaisuudella ja syyllistämisellä. Ja oltava myös varovaisia: ennestäänkin häpeää tunteva uhri saattaa tulkita varomattomat sanat syyllistämiseksi.


      • tytsy

        Tääl oon järkyttyneenä lukenu noitten joittenki raiskauksen uhria syyllistäviä kirjotuksia!!ihan naurettavaa!!!! jokasella on vapaus pukeutua vapaasti ja olla seksikäs,mutta laki kieltää toiseen käsiksi käymisen.että turha alkaa inisemään mitään että naiset on liian seksikkäitä ja niitä sit saa naida! kyllä nyt helvetti soikoon ihmisellä pitäs jonkunlaista itsehillintaa olla!


      • mää
        tytsy kirjoitti:

        Tääl oon järkyttyneenä lukenu noitten joittenki raiskauksen uhria syyllistäviä kirjotuksia!!ihan naurettavaa!!!! jokasella on vapaus pukeutua vapaasti ja olla seksikäs,mutta laki kieltää toiseen käsiksi käymisen.että turha alkaa inisemään mitään että naiset on liian seksikkäitä ja niitä sit saa naida! kyllä nyt helvetti soikoon ihmisellä pitäs jonkunlaista itsehillintaa olla!

        Noinhan se menee, mutta onko ihan pakko hieroa verta nokastaan. Jokaisella on oikeus liikkua vaikka alasti keskellä yötä ympäripäissään kaupungilla ilman, että kukaan koskee, mutta onko se järkevää. Mä käytän aina taksia kun menen kotiin, enkä ehdoin tahdoin kerjää ikävyyksiä.

        Järjen käyttö hyvät naiset on sallittua!


      • innanen
        tytsy kirjoitti:

        Tääl oon järkyttyneenä lukenu noitten joittenki raiskauksen uhria syyllistäviä kirjotuksia!!ihan naurettavaa!!!! jokasella on vapaus pukeutua vapaasti ja olla seksikäs,mutta laki kieltää toiseen käsiksi käymisen.että turha alkaa inisemään mitään että naiset on liian seksikkäitä ja niitä sit saa naida! kyllä nyt helvetti soikoon ihmisellä pitäs jonkunlaista itsehillintaa olla!

        laki,mutta käytäntö aivan toinen!kannattaa käyttää järkeä eikä todellakaan liikkua hämärissä paikoissa yöllä yksin.sillä silloin riski kasvaa sanoi laki mitä tahansa.
        ei missään miljoona kaupungissa naiset kulje yksin hämärillä sivukaduilla ja selitä että heillä on oikeus vapaaseen liikkumiseen.
        jos rikoksen pystyy ennalta ehkäisemään se kannatta aina tehdä eikä tuijottaa lakiin ja selittää joutavia!


    • Oikeus

      tajua jotta vaikka nainen makaisi alasti sammuneena puistossa keskellä yötä niin kukaan ei saa häntä käydä naimaan ilman hänen lupaansa.
      Perskeleen älynjättiläiset.... vaikka nainen keimailee tai tanssii houkuttelevasti ei HÄNTÄ SAA RUVETA NAIMAAN/HIPELÖIMÄÄn ilman hänen antamaa suostumusta asialle..

      MIkä siinä on niin helkkarin vaikeaa ymmärtää????

      • Nimetön

        Olen itse raiskauksen uhri ja tiedän että ei ne miehet ymmärrä ettei saa naiseen/tyttöön koskea ilman lupaa. Surullista, mutta totta.


    • yu.

      Vähän sama tilanne kun jättäis kämppänsä oven lukitsematta: ei se ole todellakaan oikein että kaikki on varastettu mutta osittain oma vika.

      • sanna

        Vähän sama tilanne kun jättäis kämppänsä oven lukitsematta: ei se ole todellakaan oikein että kaikki on varastettu mutta osittain oma vika.

        juuri näin!!! raiskaus siis on osittain naisen OMA VIKA?!
        suoraan sanottuna haista vittu!
        ei ole naisen vika että miehellä(raiskaajalla) mättäää päässä! '
        nainen voi mahdollisesti pienentää riskiä tullä raiskatuksi kulkemalla lantaset verkkarit ja kumpparit pääl hieltä haisevana ,naama meikittä ja lannassa,hiuksista lantapaakut roikkuen,räkä nenästä valuen ja vielä huitoa pesismailalla ympäriinsä kävellessään katua.


    • gayrgy

      Kuinka monta prosenttia raiskaajista on humalassa, saati VAPAANA?

    • Qqwerw

      Surullista.

    • kenttätutkija

      Tarvitseeko tuollaista tutkia. Totta kai raiskaaja haluaa mieluummin nuoren tytön kuin vanhan eukon ja mieluummin päihtyneen kuin selvin päin olevan uhrin.
      Olisi hyödyllisempää tutkia, minkälaiset miehet todennäköisesti syyllistyvät raiskauksiin, niin naiset osaisivat varoa sellaisia miehiä.

    • mencannotbefeminists

      miehet ovat tyhmiä, ei edes eläimiä vaan käveleviä dildoja. Eiköhän se näistä tilastoista ole tullut jo selväksi? Mikä siinä on kun miehet käyttäytyy hirviömäisellä tavalla vuosituhansia ja helvetin harva uskaltaa sanoa että vika olisi itse miehissä? niin sanotut "hyvät miehet" on sisimmässään kanssa vitunmoisia retardeja joita on vaan siunattu tarkkaavaisuudella joten he elävät valheessa tai kognitiivisessa dissonanssissa että eivät olisi vitunmoisia hirviöitä ja retardeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe