minkä kokoisia teidän 12v lapset on?

12v tytön äiti

eli siis minkä kokosia teidän 12v lapset on? oma tyttöni (-95) on 162cm ja 47-49kg :)

287

18757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma painoni

      omat mittani: n.160cm 50 kg

      • Aika pitkä ite oon 17v poika 165cm ja 41kg mut ite kyllä tykkään enemmän kuin paljon 12v tytöist et mikäs se teijän osoite olikaan.


      • Anonyymi
        LOLIHENTAI kirjoitti:

        Aika pitkä ite oon 17v poika 165cm ja 41kg mut ite kyllä tykkään enemmän kuin paljon 12v tytöist et mikäs se teijän osoite olikaan.

        Mitä helvettiä oot ihan vitsin lyhyt, oon 12v ja oon yli 170cm ja vähä yli 50g


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helvettiä oot ihan vitsin lyhyt, oon 12v ja oon yli 170cm ja vähä yli 50g

        Broidi oon 12 v 178cm
        kääpiö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Broidi oon 12 v 178cm
        kääpiö

        Ku lukee näit nii tää mitä 164cm tuntuu aikas lyhyelt ja oon siis 12v tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku lukee näit nii tää mitä 164cm tuntuu aikas lyhyelt ja oon siis 12v tyttö

        Paljonko oot sit ite pitkä?


    • Kakstoista v.

      Pituutta 166cm ja paino 52kg.Luokkansa pisin :)

      • kutosella

        on tyttö, joka on yli 180 cm pitkä, painoa en tiedä. On aika tuhti, muttei kauhean lihava. Varmaan siinä 80 kg painaa.

        Isä on varmaan kaksimetrinen ja äitikin 185... Olisi varmasti kannattanut harkita jotain hormonihoitoa aikoinaan. Nyt lienee liian myöhäistä.


      • Äiti vm95
        kutosella kirjoitti:

        on tyttö, joka on yli 180 cm pitkä, painoa en tiedä. On aika tuhti, muttei kauhean lihava. Varmaan siinä 80 kg painaa.

        Isä on varmaan kaksimetrinen ja äitikin 185... Olisi varmasti kannattanut harkita jotain hormonihoitoa aikoinaan. Nyt lienee liian myöhäistä.

        Pituutta tulee olemaan varmaan minunkin tyttärellä hän on kohta 12 ,170cm n.56kg ja isänsä 203cm, itse olen 164 cm ja molemmat vanhemmat pyörehköjä,mutta kaikki olemme terveitä.Kysymys kuuluukin tarvitseeko kaikkien olla samaan muottiin valettuja? Eikö erillaisuus
        ole rikkaus? Terveelliset elämäntavat kunniaan ;ruokavalio ja liikunta ja erillaisuuden suvaitsevaisuus näin kaikkien parempi olla!


      • pitkä on komea
        kutosella kirjoitti:

        on tyttö, joka on yli 180 cm pitkä, painoa en tiedä. On aika tuhti, muttei kauhean lihava. Varmaan siinä 80 kg painaa.

        Isä on varmaan kaksimetrinen ja äitikin 185... Olisi varmasti kannattanut harkita jotain hormonihoitoa aikoinaan. Nyt lienee liian myöhäistä.

        Itse olin 175 ja painoin varmaan 80 tuossa iässä, nyt 180 ja 74, en ikinä hävennyt pituuttani ja eikös ne pitkiä ole missit ja mallitkin. Erilaisuus on rikkaus :)


      • Äiti vm95 kirjoitti:

        Pituutta tulee olemaan varmaan minunkin tyttärellä hän on kohta 12 ,170cm n.56kg ja isänsä 203cm, itse olen 164 cm ja molemmat vanhemmat pyörehköjä,mutta kaikki olemme terveitä.Kysymys kuuluukin tarvitseeko kaikkien olla samaan muottiin valettuja? Eikö erillaisuus
        ole rikkaus? Terveelliset elämäntavat kunniaan ;ruokavalio ja liikunta ja erillaisuuden suvaitsevaisuus näin kaikkien parempi olla!

        Terve muuten paitsi päästäs.


      • Anonyymi

        Paska flex ite 178cm 12 ja luokan pisin ja nuorin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska flex ite 178cm 12 ja luokan pisin ja nuorin

        Apua katon näit keskustelui tääl joltai vuodelt 09 ku synnyin :D nää on iha sika vanhoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska flex ite 178cm 12 ja luokan pisin ja nuorin

        Paska flex


    • lilliputtiperhe

      teidän tyttö pitkä!
      Mun tyttöni täytti just 12, on pieni ja siro. Pituutta vaivaiset 146cm ja painoa 35-36kg.
      Tosin kasvupyrähdystä jota odottelen ei ole vielä tapahtunut vaan antaa odottaa itseään. Kaipa se on nyt tapahtumassa mutta se selviää vasta vuoden kuluttua vuosittaisessa terveystarkastuksessa..
      Itse olen lyhyt joten tyttäreni lienee tullut äitiinsä.
      Ei omena ole kauas puusta pudonnut. :)

      • lukenut

        12 v tyttöjen keskipituus on 150. Suurin osa naisista jää alle 170 sentin siinä 165 palkkeilla. 175 senttiä on jo miesten keskipituus ette voi väittää että on hirveän yleistä että 15 v tyttö on edes 170. Kun pojaton sitä luokkaa siinä iässä. Ylipitkiä toki on en kiellä.


      • Moosegoose
        lukenut kirjoitti:

        12 v tyttöjen keskipituus on 150. Suurin osa naisista jää alle 170 sentin siinä 165 palkkeilla. 175 senttiä on jo miesten keskipituus ette voi väittää että on hirveän yleistä että 15 v tyttö on edes 170. Kun pojaton sitä luokkaa siinä iässä. Ylipitkiä toki on en kiellä.

        Mun isosisko on 14 ja se on jotai 173


      • Selyhyin

        Itsekin olen lyhyt 140-142 cm ...


      • Eieespitkä
        lukenut kirjoitti:

        12 v tyttöjen keskipituus on 150. Suurin osa naisista jää alle 170 sentin siinä 165 palkkeilla. 175 senttiä on jo miesten keskipituus ette voi väittää että on hirveän yleistä että 15 v tyttö on edes 170. Kun pojaton sitä luokkaa siinä iässä. Ylipitkiä toki on en kiellä.

        Olen 12v ja 176cm


      • normaalitihmiset
        Eieespitkä kirjoitti:

        Olen 12v ja 176cm

        onko sulla joku gigantismi sairaus


    • 11v:n äiti

      Tyttäreni on 170cm ja 56kg (kengänkoko 41-42)

      • minulla tytär myös 11v

        Tyttäreni on 138 cm pitkä, tarkkaa painoa en tällä hetkellä tiedä, sillä meillä ei ole vaakaa. Tytär on kuitenkin hoikka.


    • maailman tylsin äiti

      tyttö just täytti 12 vuotta ja pituutta 161 ja painoa n 48 kg. Minun mittojen ohi menny, kun olin tuossa iässä ja olen 170cm. Tyttären isä on 186 cm.

    • gerdu

      12v tyttö oli 172/50 luokkansa pisin eskarista alkaen :) Menkat alko myös 12v joten ei ehkä kasva yli 180...

    • pituutta on

      Sisareni on viimeisimmän tiedon mukaan jotain 156 cm pitkä. Painoa en tiedä, mutta tanssijan vartalohan sillä on sen verran kun nyt lapsella voi olla.

      Kesällä tulee 13 vuotta täyteen.

    • exteini

      Itse olin 12v. n.160 cm ja n.50 kg. Haukuttiin lihavaksi. Jälkikäteen kuvista katsellen en ollut lihava vaan lihaksikas, urheilin paljon. Kylkiluutkin näkyivät eli rasvaa ei minusta ollut liikaa. Samanikäiset, samanpituiset olivat 35-75kg.

    • 12 v. tyttö

      Oon 12v. ja pieni ikäisekseni. 149cm pitkä ja painoa on n. 35kg. Mun luokan pisin tyttö on 172cm pitkä ja lyhin 137cm (26kg) pitkä joten aika suuret erot ainakin meidän luokalla (peräti 35 cm!) Tosin sillä pisimmällä ei ole vielä edes murrosikä alkanut.

      • 12v

        160/44,9kg


      • dfgdh
        12v kirjoitti:

        160/44,9kg

        176cm/68kg poika


      • äippeliini
        dfgdh kirjoitti:

        176cm/68kg poika

        Tyttäreni on nyt tasan 12,5 vuotias, helmikuussa tulee 13 täyteen, joten on vuosimallia -97. Pituutta on nyt 149 cm, painosta en tiedä, mutta ei ole yhtään ylimääräistä massaa. Hän on ruumiinrakenteeltaan mesomorfi, eli ei mikään keijukainen, toisaalta ei tukevarakenteinenkaan. Itselläni (äidillä) saman mallinen kroppa. Puberteetti alkoi suurinpiirteinen silloin kun hän täytti 11, tai hieman aiemmin, mutta mitään muuta kropassa ei ole vielä tapahtunut, kuin tasaista rintojen kasvua. Karvoitusta, kasvupyrähdystä ja kuukautisia ei ole vielä kuulunut. Itse kehityin samalla tavalla, rinnat alkoivat kasvaa 10-vuotiaana, karvoitus alkoi kasvaa hieman ennen kun täytin 13 ja kuukautiset tulivat muistaakseni hieman ennen neljäätoista. 15 vuotiaana päättyi kasvu, pituuskasvussa oli lievää kiihtymistä välillä 13-14. Samanlaista kehitystä tyttärelläni todennäköisesti edessä, ja saa ehkä riesaksi samanlaiset suuret rinnatkin kuin miunulla....

        Hänen isoveljensä oli samanikäisenä 150 cm ja isosiskonsa 142 cm. Nykyään aikuseksi varttunut isoveli on 183 cm, ja aikuinen isosisko 152 cm. Itse olen 165 cm ja mieheni 180 cm =D. Tyttäreni isoveli kasvoi myöhään, murrosiän merkkejä ilmaantui ensi kertaa 14-vuotiaana, jolloin hän oli noin 160 cm, ja huima kasvupyrähdys äänenmurroksen kera tapahtui hänellä välillä 15-17. Isosiskolla alkoivat rinnat kasvaa vasta 12-vuotiaana, ja kuukautiset tulivat 14-vuotiaana. Hänelle ei tullut minkäänlaista kasvupyrähdystä, vaan piituuskasvu murrosiän alun 142 sentistä aikuiskoon 152 senttiin tapahtui ikävälillä 12-16. Isosisko on rakenteeltaan siro pieni keijukainen ja isoveli hoikka ja raamikas.


      • jokksd
        äippeliini kirjoitti:

        Tyttäreni on nyt tasan 12,5 vuotias, helmikuussa tulee 13 täyteen, joten on vuosimallia -97. Pituutta on nyt 149 cm, painosta en tiedä, mutta ei ole yhtään ylimääräistä massaa. Hän on ruumiinrakenteeltaan mesomorfi, eli ei mikään keijukainen, toisaalta ei tukevarakenteinenkaan. Itselläni (äidillä) saman mallinen kroppa. Puberteetti alkoi suurinpiirteinen silloin kun hän täytti 11, tai hieman aiemmin, mutta mitään muuta kropassa ei ole vielä tapahtunut, kuin tasaista rintojen kasvua. Karvoitusta, kasvupyrähdystä ja kuukautisia ei ole vielä kuulunut. Itse kehityin samalla tavalla, rinnat alkoivat kasvaa 10-vuotiaana, karvoitus alkoi kasvaa hieman ennen kun täytin 13 ja kuukautiset tulivat muistaakseni hieman ennen neljäätoista. 15 vuotiaana päättyi kasvu, pituuskasvussa oli lievää kiihtymistä välillä 13-14. Samanlaista kehitystä tyttärelläni todennäköisesti edessä, ja saa ehkä riesaksi samanlaiset suuret rinnatkin kuin miunulla....

        Hänen isoveljensä oli samanikäisenä 150 cm ja isosiskonsa 142 cm. Nykyään aikuseksi varttunut isoveli on 183 cm, ja aikuinen isosisko 152 cm. Itse olen 165 cm ja mieheni 180 cm =D. Tyttäreni isoveli kasvoi myöhään, murrosiän merkkejä ilmaantui ensi kertaa 14-vuotiaana, jolloin hän oli noin 160 cm, ja huima kasvupyrähdys äänenmurroksen kera tapahtui hänellä välillä 15-17. Isosiskolla alkoivat rinnat kasvaa vasta 12-vuotiaana, ja kuukautiset tulivat 14-vuotiaana. Hänelle ei tullut minkäänlaista kasvupyrähdystä, vaan piituuskasvu murrosiän alun 142 sentistä aikuiskoon 152 senttiin tapahtui ikävälillä 12-16. Isosisko on rakenteeltaan siro pieni keijukainen ja isoveli hoikka ja raamikas.

        mun sisko ei oo vielä 12 mut se o 10,5n se on pitkä 167 painoo joku 58kg


    • asdaokoki

      oon 12 poika ja oon 163cm ja 53kg

    • Cullin

      Itse 157 cm pitkä painoa hieman yli 60.

      • Anonyymi

        Täällä kirjottelee 12v tyttö :) oon 157-159cm pitkä ja painoo löytyy 75kg olen yrittänyt vähentää painoa lenkkeilyllä jne mut eipä se viisari mihinkää liiku. Oonko ylipainoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kirjottelee 12v tyttö :) oon 157-159cm pitkä ja painoo löytyy 75kg olen yrittänyt vähentää painoa lenkkeilyllä jne mut eipä se viisari mihinkää liiku. Oonko ylipainoinen?

        Heii!! Oon myös 12. Taino 12,5. Oon ite 163cm ja painan 68-70kg. Et ole mun mielestä ylipainonen. Meidän ikäiset vaan jotkut on sellasseita 140cm ja painaa jotain 40kg. Kaikilla alkaa murrosikä eri aikaan. Itellä on alkanut jo. Kun mulla alko murros ikä mulle tuli reilut 10-20kg lisää painoa:( Kaikilla on täydellinen kroppa. Sinä et ole ylipainoinen, olet normaali!


    • minaaaa

      Mä oon 12w. tyttö ja oon 169 pitkä ja painan n.48.5kg.Oon kumminkin -97 et täytän tänä vuonna 13w.

      • eheheh

        Täytän toukokuus 13v ja oon 161cm 40kg. äiti ja isosisko (koht 15v) 164cm joten en usko et kasvan paljoo enää.


      • eheheh
        eheheh kirjoitti:

        Täytän toukokuus 13v ja oon 161cm 40kg. äiti ja isosisko (koht 15v) 164cm joten en usko et kasvan paljoo enää.

        joo ja oon siis tyttö (:


    • hemomomomommomomom

      oonko läski oon 161 ja n. 49 kiloo ?

      • niuuuuuu

        siis oon 161cm ja painan noin 48.5 oon 12 joulun 13 oonks ylipainone ?


      • ghghhghgh
        niuuuuuu kirjoitti:

        siis oon 161cm ja painan noin 48.5 oon 12 joulun 13 oonks ylipainone ?

        tuskin olet (ainakaan vielä)


      • mielestäni ylipainoa
        ghghhghgh kirjoitti:

        tuskin olet (ainakaan vielä)

        Oonko OK jos oon 12v tyttö painan 64 kg ja oon 157 cm pitkä


      • ghn

        et todellakaan!


      • huhuu?
        mielestäni ylipainoa kirjoitti:

        Oonko OK jos oon 12v tyttö painan 64 kg ja oon 157 cm pitkä

        Voi olla et sul on tullu paino ennen pituutta ittelleni kävi näin olin sillon(viime syksynä) 156/52 ja nykyään 164/53. Eli kyllä noi viel tasaantuu. Ja joillaki voi mennä toiste päin.


      • minä!
        ghn kirjoitti:

        et todellakaan!

        mä oon 12w tyttö ja pituus 146 cm ja painoa noin 30 kg aika pieni kokoinen olen vaikka murros ikä alkoi tosi aikaisin jo noin 9 vuotiaana oli pimppi ja kainalo karvoja! Pimppi karvat on jo tosi pitkät ja runsaat kainalo karvoja mä ajelen.Tissit ei oo vielä hirveen isot mutta niihin on ilmestynyt sellaset pallot mitkä ne on? Mutta siis onko kehitys muuten ok?


      • Poikanen :)
        minä! kirjoitti:

        mä oon 12w tyttö ja pituus 146 cm ja painoa noin 30 kg aika pieni kokoinen olen vaikka murros ikä alkoi tosi aikaisin jo noin 9 vuotiaana oli pimppi ja kainalo karvoja! Pimppi karvat on jo tosi pitkät ja runsaat kainalo karvoja mä ajelen.Tissit ei oo vielä hirveen isot mutta niihin on ilmestynyt sellaset pallot mitkä ne on? Mutta siis onko kehitys muuten ok?

        Olen murrosikäinen poika muniin alkoi tulemaan noin reilu puol vuotta sit karvoi, Mut haluisin sen tietää ennä kasvaako minun penis kun se on nyt yhtä pieni mitä silloin 8 vuotiaana et ois kiva saada vastauksia :)

        Ps: Kiitos jos vastasin


      • sileäiho
        minä! kirjoitti:

        mä oon 12w tyttö ja pituus 146 cm ja painoa noin 30 kg aika pieni kokoinen olen vaikka murros ikä alkoi tosi aikaisin jo noin 9 vuotiaana oli pimppi ja kainalo karvoja! Pimppi karvat on jo tosi pitkät ja runsaat kainalo karvoja mä ajelen.Tissit ei oo vielä hirveen isot mutta niihin on ilmestynyt sellaset pallot mitkä ne on? Mutta siis onko kehitys muuten ok?

        Kantsii ehkä ajella myös ne karvat sieltä alhaalta pois


      • eliisa12v
        sileäiho kirjoitti:

        Kantsii ehkä ajella myös ne karvat sieltä alhaalta pois

        no ehkä binikirajat, muttei posliiniks kannata vetää. mä oon 12v, ajelen jalat ( myös reidet), kainalot ja bikinirajat:) posliini voi olla epäterveellinen ja tulee helpommin tulehduksia, kai? ;)
        ja oon siis 163 cm ja 44 kg


      • Painoa-Nostetaan
        Poikanen :) kirjoitti:

        Olen murrosikäinen poika muniin alkoi tulemaan noin reilu puol vuotta sit karvoi, Mut haluisin sen tietää ennä kasvaako minun penis kun se on nyt yhtä pieni mitä silloin 8 vuotiaana et ois kiva saada vastauksia :)

        Ps: Kiitos jos vastasin

        12v saa painaa 70 kg jos han kokoelaman kasvaa saisi 80kg


      • Anonyymi
        mielestäni ylipainoa kirjoitti:

        Oonko OK jos oon 12v tyttö painan 64 kg ja oon 157 cm pitkä

        Kaikki on ok<3


    • rhghg

      Itse olen 12v ja n.152 cm. ja paino pyörii 37-40.. Onko normaalia? karvupyrähdys on kai jo takana

    • help lapsianne
    • läskilapsi

      olen nykyisin 172cm/54,5kg. 12-vuotiaana olin lihava 160cm/60kg

      • vanha12v

        Miten niin olit lihava, mä oon kohta 13 ja painan 71kg


    • äityliiiini

      (98) eli kesällä 13v tyttö 152cm ja 41kg

    • <3

      Ite on 13v. ja pituutta 165cm ja paino n. 50kg. Viime vuonna pituutta tuli 13cm, eli en kasva enää kauheesti.

    • pienetonsöpöjä

      135cm ja 27kg eli pieni, nyt 13v. 140cm ja 29kg.

    • mo

      Moi. Olen 12. v 166,5 pitkä ja painoa on 38 kg. Olenko läski ??

      • tyttö12v

        et, oot alipainonen!!!!!;)
        mä oon 163cm pitkä ja 44kg painoa


      • nuubaus

        öö moro mä oon 12v 167cm ja 61.7 kg...


      • Vanha12v

        Voi herranjumala et todellakaan! Mä oon kohta 13 ja painan 71kg, olet alipainoinen kannattaa hankkia apua!


      • Lihavatyttö

        Oon 12v Tyttö 170cm ja 77kg ja oon pikkusen ylipainonen


      • Hermoileva

        Olen kohta 13v olen noin 160cm pitkä ja painan 38,5kg olen yrittänyt syödä paljon ja terveellisesti mutta kasvan vain pituutta enkä yhtään leveyttä kaverinikin ihmettelevät miten olen niin kevyt mutta olenko alipainoinen??


    • s524sd

      oon 160 cm 55 kg 13v.

      • -khkh

        mielestäni olet liian painava


      • lololloll
        -khkh kirjoitti:

        mielestäni olet liian painava

        haist v*ttuu se on just sopiva


      • Enoletyhmä
        -khkh kirjoitti:

        mielestäni olet liian painava

        Ei ole liian painava.
        Sopivan kokoinen


      • Anonyymi

        Tiedn että tämä on ikivanha keskustelu mutta päätin nyt kuitenkin tulla laittamaan tänne oman pituuteni ja painoni. Olen 27kg ja 140cm.


        Olen 12


    • mä vaa

      12w tyttö on: 170cm ja 70-75kg...

      • :)

        Moi. Olet ehkä hieman ylipainoinen!


      • luikku oot vaa ite
        :) kirjoitti:

        Moi. Olet ehkä hieman ylipainoinen!

        NO EI OO !!!!


      • Anonyymi
        luikku oot vaa ite kirjoitti:

        NO EI OO !!!!

        Todellakin ylipainoinen.


    • Alipainoinen

      Olen 12 vuotias ja mittani ovat 162 cm & 33 kg, Terveydenhoitajalla käyn jokakuukausi vaa´alla terveydenhoitajan pyynnöstä. Olen alipainoinen, ja harrastan vielä lentopalloa 4 kert. vko ja ratsastusta kerran per. vko.. Vinkkejä lihoamiseen=)

      • Kalja lihottaa

        Juo kaljaa


    • Laura__92

      Silloin kun itse olin 12 v niin mittani olivat 143cm / 30kg / 70AA
      Tällä hetkellä (18v) mittani ovat 160cm / 47kg / 75C

    • läskiepätoivoinen

      oonko liian lihava? 149,5/48.7??

      • Mailiss

        Et ole :)


      • 166cm

        Et.


    • EEEiiiii!!!!!!!!!!

      Et ole!!! Itse olen 160cm ja 53kg... Joskus mietin että oon läski mutta täällä on suht. saman kokosia ihmisiä..

    • Pööö!

      Oonko mää läski?
      Oon 11 v. Painan
      52 kg ja pituutta
      150.

      • Pöööö!

        Oon siis tyttö.


      • 13vtyttööö

        No et mun mielest...


    • lowi

      oonko läski. oon 11.v pituus 148.5 paino 41.3 urheilen joka päivä et laihtuisin oon poika.

    • :(

      Oon 12.v täytän n. 3 kuukauden päästä 13 ja oon jotai 160-162cm ja painan jotain 45-46kg. Tuntuu että olisin hieman liian pitkä no mut ei voi mitää.....

    • äippä 39

      Minun 12-vuotias tyttönen on 168cm ja painaa 70kg

    • heellouus

      Mie en tajuu miten jotkut voi painaa jotain 70 kg!!! mie oon 12 ja puol vuotta, helmikuus 13v. niin mie painan 36 kg ja terkkari sano et oon ihan okei. mites se sit sanoo 70kg! mie oon 148 cm

      • blaaabla

        riippuu kato pituudesta.... -.-

        ite olin jotai 146 && 28


      • mie vaa

        ÄLÄ KUULE HAUKU TOISII SE ONPI TOSI RUMA TAPA!!!!


      • Vanha12v

        Tuo on loukkaavaa! Kaikki on erilaisia ja se on hyvä asia?!!
        Ei kaikkien pidä olla mitään tikkuja!


      • 190cm

        Koska oot niin vitun pätkä.


      • Anonyymi

        Mun mielest oot ihan normi. Mä oon 12w ja pituus 147cm ja painan 34-35kg ja mäkin oon iha normaali :)


      • Anonyymi
        Vanha12v kirjoitti:

        Tuo on loukkaavaa! Kaikki on erilaisia ja se on hyvä asia?!!
        Ei kaikkien pidä olla mitään tikkuja!

        Läskit ulisee.


    • 12 v:n äiti

      Minun tyttön, täyttää kuun lopussa 12v, i on 135 cm ja 30 kg

    • äitinkipukka

      Minun tyttöni on 12 kg ja hänellä on pituutta 110 cm...ei voi olla mahdollista,että 12-vuotias on 130 cm pitkä!Itse olen 100 cm

      • minäpätässävaanplaap

        kyllä voi kuule;) mun kamu on 167cm/ 48kg/12v. ett näin... ite oot vaan kääpiö;)


      • Estellell

        Voi herran jumala mun kaveri on 12 vuotta painaa 49kg ja on 160cm pitkä kyl 12 vuotias voi olla yli 130


      • Emmaae

        Jaa... Oon 12 ja 170 eli kyllä voi olla yli130


    • 12-vuotias

      Minä olen 12-vuotias tyttö ja pituutta on noin 157 cm. =)

    • Moi!

      Olen 11vuotias tyttö ja oon muita kehittyneenpi niin fyysisesti kuin henkisesti. Painan noin 47-49kg ja olen 158-159cm pitkä. Normaalia?

      • mie vaa

        on toi mun mielest iha normii.
        Oon ite 12.v., 150cm ja n.32kg... onks se normii??? xDDDDD:DDD


      • tohtorisetä

        Sinusta tulee varmaankin yli 2 metrinen ja painoa tulee kertymään yli 100 kiloa


    • Nuori tyttö

      Olen 11-vuotias, kohta 12. Olen 150cm pitkä, ja painan muistaakseni 37 kiloa.

    • Pikkutytteli (---:

      Olen 11 - vuotta, 139 cm & 33 kg. (---:

    • 12v tyttö

      Olen 12- vuotta 162 cm ja 53kg

    • vastauksia kiitos

      Olen kohta 12v pituudelta 154-156cm ja paino 40-44 lihasta löytyy ja harrastan liikuntaa erittäin paljon. moni luokastani ihailee minua että minulla on hyvä itseluottamus jne. mutta olen epävarma painostani koska yksi meidän luokkalainen (yhtä pitkä melkein kuin minä) painaa 27kg ja tämä on totta!
      olenko lihava?

      • erakko isä

        Et oo missään nimessä liian lihava tai laiha jokainen tossa iässä etsii omaa painoaan


    • Just just

      Oon 11-v ja n 150cm pitkä. Painan 43 kg.

      • lmfao

        olen 12.v poika harrastan jalkapalloo. Pitkä 154cm paino 46kg


      • professori
        lmfao kirjoitti:

        olen 12.v poika harrastan jalkapalloo. Pitkä 154cm paino 46kg

        jos olet yli 150cm 40kg ja alle 165cm 50kg olet milestäni sopiva.piste


    • sdasdsv

      16v pituus joku 173cm ja paino n.80kg

    • 12 w kohta 13

      pituus 172 paino 67(vähän läski)

      • loo9p9078k

        ite 166 ja 66 ja hoitaja sanoi että pikinit pussiin ja normi paino. Olen siis poika.


    • Ashcley <3

      Moi! Olen tämmöine LÄKSKI! ☺
      Tietoa:
      Nimi: *********
      Ikä: 12w
      Piituus: 154 cm
      Painan: 50.7 kg

      Onko lihava?
      Miten saan lahdutaa?
      Saisinko vastuksen nopesti

      • kilo

        Et ole läski etkä läkski, oot ihan hyvä. Sen muka ”kamalan läskin” jota rasvaa pitää olla kehossa myös, voi muuttaa voimalihakseksi harrastamalla jotain liikuntalajia. Porukassa on aina kivempi harrastaa ja pitää hauskaa samalla. Tylsää jos kaikki olisivat saman kokoisia ihmisiä.


      • jagpratarsvenskalite
        kilo kirjoitti:

        Et ole läski etkä läkski, oot ihan hyvä. Sen muka ”kamalan läskin” jota rasvaa pitää olla kehossa myös, voi muuttaa voimalihakseksi harrastamalla jotain liikuntalajia. Porukassa on aina kivempi harrastaa ja pitää hauskaa samalla. Tylsää jos kaikki olisivat saman kokoisia ihmisiä.

        Itse olen tasan 70kg ja 12v mutta lihavuus ei näy yhtään luut melkeinpä näkkyy itsekseen ja oon 176cm


    • Nii´i

      Hmm... Mä oon 12v. n.160cm pitkä ja n.45kg painava... Pano tosin mitat ennen joulua.. ehheh ;)

      • tajut

        Oon 14 painan 46 kg ja pituutta 160 cm oonko sopiva???


    • erakko isä

      tyttö (-99 ) 12 v 35kg pituus 125-130 cm huom isä ja äiti alle 165

    • kaksoispisteviivadee

      oonko läski ? :DD oon 185 pitkä ja painan 59kiloa .... ja oon 12wee tyttö...

    • Ripsu99

      Täytän huhtikuussa 13 vuotta.
      Pituutta löytyy tasan 150cm ja painoa semmoset 38kg.
      Olen luokan lyhin.
      Vanhempani molemmat ovat yli 180cm ja isoveljeni,joka on minua 2 vuotta vanhempi on 193cm pitkä!
      Miksi minä olen näin pätkä!!??!

      • Estellell

        On kans sama ongelma oon 12wee painan 36kg ja oon 141 cm pitkä ja oon luokan lyhin luokan pisin on 165 ja isä on 181 ja äiti 175 miks mä oon niin pätkä ;( ;( ;( ja murrosikä ei oo viel alkanu helpp me!!


    • ansku99

      Ite oon 12v, ja pituus 157, ja paino noin 40 kg.

    • ei häpeää!

      Oma tyttäreni on vähän päälle 50kg ja 160cm(:

    • äitiiiii

      Mein tyttöon n.155cm ja 37 kg

    • wilkalsklelelelelele

      13v, 160,5cm ja 50kg.

    • wilkalsklelelelelele

      13v, 160,5cm ja 50kg.

    • wilkalsklelelelelele

      13v, 160,5cm ja 50kg.

    • ElizabethTaylor&MJ/

      13v, 160,5cm ja 50kg.

    • 12-vuotias tyttö :))

      ;DD Mä oon 12v., 153cm ja painan 36kg, oonko ok??

    • åååpppp

      164 cm , 69kg 13 v :) (tyttö)

    • perkele ku ärsyttää

      161, 5 cm, jossakin 70 kg paikkeella 13v, mitä luulette, onko se okoo?

    • Siskoni mun on 12 v

      ja on 170 cm pitkä ja painaa noin 45 kg.

    • öööööö

      Oonks ok ? Oon 12.v tyttö , 162.7cm ja 45kg ?? ;O

      • Hirrrrveen nätti oot

        Miksi kyselet ootko ok? Ei sitä pituudesta ja painosta voi kertoa. :D
        Oot, jos siltä tuntuu itsestä, jos tuntuu ettet oo, mee lääkäriin. ;)


    • 12vee

      151cm ja 38kg jaa oon 12w :)

    • 11v Tytsy

      Omat mittani 169cm, 50 kg :)

    • 12w tyttö

      Joo oon 155cm 46kg

    • tyttelitäält

      oon 12 (kesällä 13) wee ja oon 154-155 pitkä, paino on n. 41-42. oonko läski???

      • kirjoittanutjokaksiv

        ett, ite oon 163cm ja 44kg:)


      • äöäöäöä
        kirjoittanutjokaksiv kirjoitti:

        ett, ite oon 163cm ja 44kg:)

        Oon 12,5v. tyttö oon 161cm pitkä ja painan 58,8kg onks hyvä ? (:


    • Lihavako?

      Oon 12v ja pituutta 152 ja painan 49kg... Olenko LiHaVa? :0

    • 12vuotias

      no oon 12 v 167cm ja painan 47-49 kg

    • 12v

      12v 152cm 44kg

    • minuntyttöni

      12 (huhtikuussa 13)-vuotias tyttö, pituutta 158 cm (ei kasva enään pidemmäksi, menkat alkoivat juuri ennen kuin täytti 11), murrosikä jo todella pitkällä (täysi karvoitus, rinnat, muut muodot), paino 55 kg, sopusuhtainen ja kaunisvartasloinen tyttö (: Kuppikoko on 75B.
      Tyttö on varhaiskehittynyt, hänellä oli rinnat jo 2. luokalla. Tämän takia häntä on myös kiusattu, mutta nyt hän on ylpeä kehostaan ja siitä, että on alkanut muuttua naiseksi. On yhtä pitkä kuin äitinsäkin (:

    • Tyttö lahdesta

      Olen itse 12-vuotias tyttö. Pituuteni on aika tasan 160cm ja painan noin 54 kg. Olen huomannut että muut tällä palstalla ja muutenkin ovat painojensa mukaan noin 35-45-kg:n tienoilla, mutta omaa vartaloani katsellessani en pidä itseäni lihavana :) Olen jo melko kehittynyt, muodokas ja noin nyrkin kokoiset pienehköt rinnat. Olen lähes 10kg painavampi muiden luokkalaisteni tienoilla, mutta ulkoapäin en näytä suinkaan lihavalta. Olen hieman vankkarakenteinen, ja aika vahvakin, anteeksi jos nyt kehun mutta olen voittanut luokkamme urheilusankarin kädenväännössä.

      Luottakaa kaikki muutkin siihen mihin minäkin, että kaikki ovat eri painoisia! Huonointa on verrata painoa kaverin painoon.

    • korjta

      Olen 12

      145 cm ja 33 kg

      Ei minkäänlaisia rintoja -.,-

    • Tyttäreni nyt 11v

      Hei

      Olen nyt yli 30v nainen.
      Ja tuolloin 12 vuoden iässä olin noin
      160cm ja 34kg olin ihan pienikokoinen.

      Nyt tyttareni on 11v ja 37kg ja 156cm pitkä...
      Pituutta lähtee mutta kloja tulee... :D

    • ihku2

      No oon 11. Mut iällä ja pituudella ei oo välii. Oon ite 158-159cm. Ja 38-40kg. : )

      Oon kuulemma liian laiha ikäsekseni terkkarin mielestä.

    • poju

      oon 12v ja 156-157cm ja 47-48kg

    • Mä vaan

      Oon 12 v poika noin 183 cm pitkä ja paino noin 60 kg

      • Moivaan:3

        onks kikkii:3

        Ite oon 12v tyttö noin.165cm ja paino n.42-45kg


    • Epätoivoinen

      Olen 12v tyttö 166.5cm ja painan 44kg??? Olenko liian lihava? :((

      • Mikäongelma

        Miks kaikki 12v tytöt kysyy tota samaa, ku KATTOIS PAINOINDEKSILASKURISTA T:viisas 12v 31kg boi


    • ebinpoika

      olenko läski:13v poika,176cm,71kg?

    • 12v.

      Itse olen nyt 12v. Pituutta löytyy 168cm ja painoa 53kg. Kuppikoko vielä pieni, karvoitus runsas ala- että yläpäässä.

      • 12v.

        Tuohon pituuden syyksi sanottakoon isä 185cmja äiti 176cm...


    • olen 12v ja oon noi : 161.6 cm pitkä ja painan noin 53.7 kg ... oonko ylipainonen ?

    • Alipainoinen(ko)

      Oon 161 cm ja painan 37 kg oonko alipainonen? Oon 11.

      • 4+11

        Vitun hukkapätkät! 12v ja 170 cm


      • Urheilunainen
        4+11 kirjoitti:

        Vitun hukkapätkät! 12v ja 170 cm

        Minulla on tytär joka harrastaa taitoluistelua,balettia,kuvaamataitoa ja tennistä. On 161 cm pitkä 12v ja painoa on nipun napin 40 kg . On pelkkää lihasta ja luuta sixpack on kans ja muille jotka ajattelee et oma lapsi on pullukka nii kannattaa selittää positiivisesti lapselle että ei saa laihduttaa nuorena alle 18 ja omasta vartalosta pitää oppia pitämään vaikka mitä muut sanois


    • weiryreis

      sun lapses on alipainoinen. Hänen pitäisi painaa lähes 48-45 kg.

      • Olenko normaali?

        Olen 11v, olen 149 cm ja painan 41-42, mielestäni olen lihava ja en uskalla käyttää rannoilla bikiineitä, koska pelkään että minua haukutaan läskiksi... En syö nykyään enää kovin paljon, koska pelkään lihovani... Voisiko joku teistä vastata?


      • joku vaa
        Olenko normaali? kirjoitti:

        Olen 11v, olen 149 cm ja painan 41-42, mielestäni olen lihava ja en uskalla käyttää rannoilla bikiineitä, koska pelkään että minua haukutaan läskiksi... En syö nykyään enää kovin paljon, koska pelkään lihovani... Voisiko joku teistä vastata?

        Oot ihan normaali :)


    • alipainoinen tyttö

      mä oon kohta 12v oon 162 cm pitkä ja painan 38 kg. oon alipainonen

    • Epävarma

      Ite oon 12 pituutta en kyl muista mut paino on jotai 58-60 :S
      Oonko ylipainonen?

    • homooot

      oonko ylipainonen oon 130cm ja 50kg

    • minä vaan

      Oon 12 ja 157 pitkä ja painan noin 50kg.Oonko sopiva?

    • Mietiskelijä

      Oon 12v poika ja painan 57.6kg pituutta on 163.4cm olenko lihava?

      • 10v ja 12v tytön äiti

        Aikas vanha ketju, mutta mun 12 v tyttö on 152 cm ja painaa semmoset 39-40 kg. Reilun kuukauden päästä 11v siskonsa on aika pullukka, 147 cm ja painoa saman verran kuin isosiskollaan.


    • Äityli67

      Tyttäreni on 12, pian 13, 171cm pitkä ja painaa 80kg. Hän saattaa kuulostaa ylipainoiselta, mutta on laiha, reidet vähän paksummat. Urheilullinen tyttö on, ja harrastaa tanssia.

    • 13 tyttö

      Mä oon nyt 13 ja oon n.155 cm ja painan 40kg olin ennen 15% alipainoinen:/ nyt oon ainakin omasta mkelestä ihan normaali...

    • miettikääpä

      Näin ulkopuolinen ei minusta voi määrittä onko joku tuntematon henkilö ylipainoinen.
      Muistakaa se, että lihakset painavat enemmän, kuin läski Eli jos on lihaksikas voi painoakin olla aika paljon itse 147n ja paino 37.5

    • 12 poika

      Ite oon 12 v 172 cm ja 63 kg.
      Jalan koko on 45

      • Lyhyt

        Oikeesti? Oon 12 ja 143cm poika


    • tyttönen

      Olen 12v ja 146cm pitkä.Painan 37kg.Olenko liian laiha tai lihava?

      • Tämäkakara

        Liian laiha


      • 147cm30kg

        normaali painoinen
        itse olen 147cm ja 30 kg lasten painoindeksien mukaan alipainoinen
        ja olen 12
        tyttö


    • Tyttö kohta 13v

      Itse olen 167cm ja 47-58kg :)

      • Tyttö kohta 13v

        siis 48 tarkoitin :D


    • 12 v tyttö;D

      Moi! Oon ite 12v. Ja oon noin.158 cm ja painan 45 kg. Ylipainoinen kai?:/

      • perunainen

        et oo! sopiva juuri


    • :-)

      Et ole,juuri sopiva:)

    • outolainen

      mie oon 163 cm ja 38 kg ja 12v.

    • eiKaiAlipainoinen

      4kk päästä täytän 13v tän hetkinen pituus ja paino:
      pituus: 153-154
      paino: noin. 38g

      • eiKaiAlipainoinen

        ja kylkiluita näkyy hitusen :'D ....


      • Tämäkakara

        Oot alipainonen


      • rghftdgvbjyuf

        normaalipaino!!


    • NuoriÄippä

      Mulla on 12v tyttö joka painaa about 45.2 kg ja on 148cm pitkä. Syö terveellisesti mutta ei harrasta liikunta harrastusta tai sellasta... Meinaa alottaa uinnin :)

      • yreyeryerye

        Uinti on hyvä. Samantien jonkin seuran kurssille ja siitä eteenpäin.


    • poekavaa

      Minä oon 14v poika ja oon 146cm "pitkä" 52kg... Masentaa....

    • Saharanautiomaa

      OLISi hyvä jos lapsesi saisi vähän lisää kiloja

    • Tääkakara

      150cm 35kg

    • Liianlyhytjapainava

      Itse olen 155 pitkä ja paino on n.44 kiloa

    • Oonkolihava

      12v n. 158cm ja painan 44kg

      • normaaliolet12345

        olet normaali pitiunen ja painoinen


    • tjyfvubjf

      itse olen 147cm ja 30 kg tyttö 12v

    • Hfugug

      Olin 12 vuotiaana 154cm pitkä ja painoin 40kg :-) nyt 15v oon 163cm ja 52kg

    • 12veetyttö

      Ite täytän toukokuussa 13 mut oon viel 12. Eli siis oon luokan lyhyimpiä ja jotain 155cm ja about 47-48kg. En oo muodoltani hirveen pyöree.

    • whwwt

      149cm ja 100kg. tyytyväinen.

    • 12v-13v

      n 170 cm ja 68 kg minä.

    • Girl__03

      03, 151cm ja 35kg painan

    • twertwertwe

      No nyt on kysyjällä oikea palsta, kaikilla nuorilla on 12-vuotiaita lapsia

    • Munapena

      Mun tyttö painaa 84483717kg ja pituutta 3cm

    • Liikalihava

      Ssiis olen 12v tyttö ja painan 47,5 kg ja musta tuntuu että oonkauheen lihava ja itsetuntoni on aika alhaalla.

    • slndxp

      oon 12v tyttö ja tykkään urheil ja mul näkyy selkä ranka ja kylki luut ja oon 57-61kg vaihtelee ja must tuntuu et oisin lihava :/

      • Huolissaan12

        Olen 12 v tyttö ja olen 164 cm pitkä ja painan vähän yli 50 kiloa. Normaali?


    • 12v

      Ite oon 12v tyttö 147cm ja 38kg

    • 12v

      Mie oon 12v tyttö n. 171cm ja 42kg

    • normaalipainoinen

      14v poika, 171cm/68kg

    • Lapsokainen

      Ite oon 12v ja noin 155cm pitkä ja 43kg

      • Lyhyt

        Mä olen 12v poika ja pituutta on 143cm


    • äiti.amma

      Mun tytär on 13v. 160cm ja 54kg (: ihan normaali vartaloinen ja liikunnallinen tyttö(:

    • PiKat

      Olenko lihava 157-158cm ja 57-58kg?

      • Laihdutanopee

        No oot! Laihdutus, koska sä Oot lihavaittu


      • Laihdutanopee
        Laihdutanopee kirjoitti:

        No oot! Laihdutus, koska sä Oot lihavaittu

        Laihduta*


      • Laihdutanopee
        Laihdutanopee kirjoitti:

        Laihduta*

        Lihava,ei lihavaittu


      • Ja pyhpah, et ole ylipainoinen!


    • mimmi_ja_serkku

      Minä mimmi 13v 153cm 40kg ja serkku jätkä 13v 154cm 40kg

    • PätkisJasu

      Oon 149cm ja 32kg...
      13 siis olen että pitäiskö mun huolestuu mun tilanteest?!

    • Vastaaaaaaaaaaaaa

      Oon kohta 12v ja olen 160cm ja painan 37-38kg
      Terkkari sanoo et oon vähän alipainoinen
      Entä teidän mielestä??

    • Jeejeejennii

      Oon 13 v pituus noin 154 cm ja painan 38kg . Olen kuulemma alipainon ja normaalipainon rajoilla mutta ruumiinrakenteeni on siro , ja en ole ollut normaalia väsyneempi yms. joten olen ihan normaalipainoinen :) jos teitä huolettaa painonne niin kannattaa oikeasti mennä juttelee terkalle , se auttaa :)

    • Essää_litkivä_jonne

      Oon 15v poika 180cm ja painoo on 71kg

    • Anonyymi

      Oon 160/38. Oonko normaali?

    • puudeli34

      ite 14 poika
      -pituus 164
      -65kg

    • hehrettyy

      oma: 163 cm ja paino 689kg! TYYTYNYT ELÄMÄÄNSÄ! TYYTYVÄISESTI TYYTYNYT TYVÄSTI TORNIOON TAVUSTAMAAN TERVASTA TEPSUTTAMAAAN!

      • pööpelii

        heh hauska!


      • 12.v

        Olenko lihava?Olen 147,5cm pitkä ja paino vaihtelee 37-39,5kg välillä omasta mielestäni olen hieman tuhti, mutta kertokaa te mielipiteenne.T.12.v


    • Mmmmmmmmmmmmm

      Oon ite 12v. Ja oon 154cm ...painan 50kg suunnillee. Musta tuntuu et oon tän ikäseks liia painava

    • Eiiii

      Olen hirvittävän laiha! En tiedä miten saisin painoni nousemaan! Olen siis juuri 12v täyttänyt, ja pituus ob 143cm ja paino VAIN 28kg. Olen yrittänyt syödä, ja vaikka mitä, mutta paino ei nouse. Apua!!!

    • Läskipulla

      Oon 12v ja oon jotain 153cm pitkä ja painan noin 48kg😭 OLEN TOSI LÄSKI😭😭😭😭😭😭🖕

    • banaanipirtelö

      Mä oon 12v tyttö ja 163cm ja 48kg. Oon omasta mielästäni hieman läski

    • Cxx

      Oonko ylipainoinen 12v 160/46?

      • Anonyymi

        et oo


    • Cxx

      164,1**

    • 12v

      Ite oon 12.v 160cm,42kg ja 2krt viikossa tanssi harkat:))

    • 12v

      12v 152 ja 38

    • 12v

      12v 39kg ja 152,5 ja ennuste oli 181

    • sairaastipitkä

      ite oon 195 cm 78 kg ja 12 v

    • Tytöt

      12-w tyttömme on 153cm pitkä ja noin 54kg painava. Erittäin urheilullinen...
      Ystäväperheen 12-w tyttö on 150cm ja noin 41kg.

    • 12wee

      Ite oon 165/50 ja olen 12 vuotias. Haluisin kasvaa 175cm mutta luultavasti en pääse koska menkat on ja siis äiti 144 ja isi 198 joo joo niillä on yli puol metri pituus eroo :D

      • Anonyymi

        öö miten sun äiti on noin lyhyt


    • Äiti2524241

      170, 77 kg vahva vähän pullea

    • Linda149

      Siis minä olen 12.v 152cm ja painoa on nut tullut jonkin verran liikaa, eli painan 68 kiloa:(. Lauantaina saan ottaa 1 kilon kaarkkii, ja sunnuntaina äiti tekee aina vohveleita ja pannukakkua:) Vatsassa on noin ehk 5-8 makkaraa:( Vatsa on tooosiii iso. Reidet leviää ehkä molemmat yhteensä puoli metriä. Oli kuntotestit, ja sain huonoimman arvosanan:( vanhemmat oli vaan sillee että ei haittaa. He ovat itse myös aika pyörehköjä. Selkäni takana on ollut haukkumista ja kiusoittelua. On kavereita ihan hyvin, mutta aina kun ollaan jotain nosto leikkiä, niin ei kukaan jaksa nostaa mua, ja sit nauretaan:( terkkarilla se sano et oot lihava, ja pitää alkaa laihduttamaan, mutta vanhemmat ei ter mitään:( nytkin syön sipsiä. Koulussa otan 2-5 annosta, ja opekin kehotti vähentämään annosmäärää... kaikki muut mun luokalta painaa noin 35-45 ja sit mun paino on niikun ihan liikaa. Auttakaa!

      • Anonyymi

        ÄLÄ SYÖ SITÄ KILON KARKKIA


    • 12v

      oon 12v ja 153cm ja painan 50kg onko se liikaa:(

    • 12-vuotta

      Itse olen 158cm ja 38kg. Ja oon aika laiha. Mielummin olisitte hieman pulleita. Itse yritän lihoa etten joudu anorexia klinikalle kun teidän vanhemmat ei voi edes uhkailla teitä tollein, että olkaa vaan tyytyväisiä... ,_, ja mun sisko on 150cm ja 56kg ja hänkin on 12v. (Ollaan siis kaksosia.)

    • 170cmPätkä

      Sisareni oli 12-vuotiaana jo 175 cm pitkä ja painoi noin 60kg. Hassulta näytti, kun oli luokkakuvassa muita reilusti pidempi. No nyt aikuisena hän on ihan massaan sulautuva, koska ei kasvanut tuosta enää enempää. Itse olen kasvanut vielä16-vuotiaana, mutta jäin silti 170 cm pituiseksi hukkapätkänaiseksi.

    • Juuhxd

      Oon 12w tyttö ja ymmärtääkseni aikalailla justiinsa niiden kasvukäyröjen keskimäärä alueella pituus on jotain 152-156cm ja paino taas 36-40kg. Ehkä sanoisin itseäni hieman siroksi mutta en kuitenkaan laihaksi.

    • Anonyymi

      oon ite 50kg ja 167cm

    • Anonyymi

      Oonks mää lihava? Oon 12wee ja oon 149cm pitkä ja painan sillee 36-37kg. Oon mun luokan lyhinn myöss
      :(( oon yrittäny saada painoo alemmaks ja on lähteny ehk 3kg mut haluisin painaa 34kg :/ :((

    • Anonyymi

      Oon poika 146cm /46kg oonks lihava ? Ja oon 12v

    • Anonyymi

      Olen juuri 12v täyttänyt tyttö ja 152cm pitkä ja 37kg.

    • Anonyymi

      Ihe 12v, 168cm, 52kg

    • Anonyymi

      Ite oon 12v 165cm reilu 45kg poika

    • Anonyymi

      Itse olen 12v kohta 13. Ja olen 152cm ja painan 53kg (osa lihasta harrastan lajia missä nostellaan 15kg painoi suorille käsille

    • Anonyymi

      Vanhemmat 163cm ja 180. Tyttäremme on 165cm ja 41kg

    • Anonyymi

      197 cm.105 kg.

    • Anonyymi

      Itse olen 12 vuotias 170cm ja 50kg

    • Anonyymi

      Onki normaalia 12v 160cm 61-62kg ????

    • Anonyymi

      Itse olen 12.v ja 169-170 ja 60kg eli olen mukana käyrässä

    • Anonyymi

      12.v. Pituus on 169 ja paino 42,6kg. Kengän koko on 42

    • Anonyymi

      Miten te olette noin hoikkia 😪 Itse olin 11 vuotiaana aika pullukka, 156cm/69kg ja vyötärönympärys yli 90cm... Nykyään kun olen 12 olen 158cm/80kg ja vyötärönympärys yli 100cm.

    • Anonyymi

      Oonko ylipainoinen, kun oon 156cm pitkä ja painan 42kg??

      • Anonyymi

        Oot normaali


    • Anonyymi

      Oon kuukauden vaille 12v oon 172cm:) kaupungin pisin 12v:)

    • Anonyymi

      Oon kuukauden vajaa 12v 172cm pitkä paino 52kg kasvupyrähdys ei TODELLAKAAN ole alkanut. OLENKO NORMAALI? PITÄÄKÖ MENNÄ TESTEIHIN????

      • Anonyymi

        No kyllä se kasvupyrähdys tulee sit murkkuiän jossai vaiheessa :)


    • Anonyymi

      Oon 12v tyttö
      Pituus 151
      Ja paino 41kg

    • Anonyymi

      Oonko mä läski



      Mä oon 12 v tyttö
      Pituus 156-160
      Paino 55-57kg

    • Anonyymi

      Olen 165cm ja 56kg oon läski ja oon 12v. Oonko teistä läski?? En syö melkein ikinä herkkuja ja liikun TODELLA paljon.

    • Anonyymi

      Maaliskuus tulee täytee 13. Oon yli 160cm ja oainan 50-52kg. Entisessä koulussani olin kolmanneks pisin. Kasvu0yrähdys tuli kun olin 4 ja rinnat alko kasvaa kolmosel. Äitin kans saman pitusii suunnilee.

    • Anonyymi

      Itse ainakin olen ylipainoinen 12v 146cm 60kg

    • Anonyymi

      itse olen 153,5cm, 12v ja painoa semmoset 44kg :(

    • Anonyymi

      Olen itse 160 ja 50kg

    • Anonyymi

      ite oon 12v ja 149cm pitkä😂

    • Anonyymi

      Oon 12v tyttö 155cm 45-47kg

    • Anonyymi

      Oon 12 v tyttö tosin kohta jo 13. Oon 161cm ja 56kg.

    • Anonyymi

      12v tyttö: 156-157cm 39.5kg

    • Anonyymi

      ite oon 148cm 38kg 12v tyttö

    • Anonyymi

      Meidän junnu on ihan napero vielä, 140 cm pitkä ja painaa 32 kg. Mutta kai se tuosta vielä kasvaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe