Mikä auttaa vitutukseen?

Vittu X

Mulla on hermot vitun kireällä, voi saatana että on? Kaikki vituttaa, vittu! Mikä auttaa?
Ps. optimistitsempparit vetäkää vittu päähänne!

68

10102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimintaa

      Jos jokin asia on huonosti, kaikki energia käytetään silloin tietysti toimimiseen, sen ikävän asian parantamiseksi paremmalle tolalle.

      • KemikaaliX

        Luontais kauppaan ja D ja C vitamiineja ja Fosfokoliinia virkistää aivoja ja sitä myöten hyvää oloa... Kannattaa urheilla ja syödä vihanneksia :D jos teet elämästäs terveellisen niin on ihme jos vituttaa...


      • Enpanisisinuakertaakaan
        KemikaaliX kirjoitti:

        Luontais kauppaan ja D ja C vitamiineja ja Fosfokoliinia virkistää aivoja ja sitä myöten hyvää oloa... Kannattaa urheilla ja syödä vihanneksia :D jos teet elämästäs terveellisen niin on ihme jos vituttaa...

        Tuollaiset neuvot vituttavat vain lisää.
        Itseäni auttaa kuurina suoritettu masturbaatio. Niin monta kertaa päivässä niin pitkän aikaa ettei enää jaksa vituttaa.
        Sivuvaikutuksia ei ole.


      • Anonyymi
        Enpanisisinuakertaakaan kirjoitti:

        Tuollaiset neuvot vituttavat vain lisää.
        Itseäni auttaa kuurina suoritettu masturbaatio. Niin monta kertaa päivässä niin pitkän aikaa ettei enää jaksa vituttaa.
        Sivuvaikutuksia ei ole.

        Onanistin sivuvaikutus on juuri vitutus , leikkauta kyrpäs pookkken niin johan lakkaa...


    • Itsetietoisuus???

      Se sattuu nyt olemaan sinun kohtalosi loppu elämäsi ajan. Ihminen ei voi muuttaa itsestään sellaista, voitaasko sanoa ohjelmointi virhettä mielestään, jos se nyt on ylipäätänsä virhe, koska ihminen ei itse kykene havaitsemaan itsestään mitään poikkeavuuksia.

      Mieli ns. persoona rakentuu ihmisen kehitysasteella palapeleistä, vähän niin kuin, että ohjelmoitaisiin ihminen toimimaan tietyllä tavalla jokapäiväisessä elämässään.

      Ympäristö (ihmiset) asettaa vaatimukset siitä mikä on virheelistä ja mikä taas ei ole.

    • narikkaan välillä

      Otat kunnon kännin, se helpottaa. Aivot narikkaan hetkeksi.

      • vittuuntunut

        Vanha konsti on paras, tuossa jo edellinen neuvoikin. Viina auttaa vitutukseen, kunnon lärvit vaan ja darra. Kunhan siihen perään vielä krapula pizzaa, suklaata ja kokista. Elämä alkaa valaistua. Olen myös tällähetkellä melkoisen vittuuntunut, mutta aioin kännätä kunhan tilaisuus tulee. Kyllä se siitä.


      • rau-hah
        vittuuntunut kirjoitti:

        Vanha konsti on paras, tuossa jo edellinen neuvoikin. Viina auttaa vitutukseen, kunnon lärvit vaan ja darra. Kunhan siihen perään vielä krapula pizzaa, suklaata ja kokista. Elämä alkaa valaistua. Olen myös tällähetkellä melkoisen vittuuntunut, mutta aioin kännätä kunhan tilaisuus tulee. Kyllä se siitä.

        rauhoittavat. Sain lääkäriltäni, kun kerroin ajatuksistani ja tunnetiloistani.

        Mulla asian setviminen ystävien, vanhempien tms. aikana ei oikein onnistunut. Olen kohta 30-vee nainen ja kaikki olettaa minun olevan lähinnä jotain vitun nami-nami-perheenäitityyppiä.

        Syöminen pidemmän päälle alkaa vituttaan, koska jos peilistä katsoo plösö, niin eipä paljon naurata.


      • KaunisMiesOlen

        Käy mieluummin lenkillä. Viina on vammaisille (anteeksi vammaiset).


      • Joosefine
        vittuuntunut kirjoitti:

        Vanha konsti on paras, tuossa jo edellinen neuvoikin. Viina auttaa vitutukseen, kunnon lärvit vaan ja darra. Kunhan siihen perään vielä krapula pizzaa, suklaata ja kokista. Elämä alkaa valaistua. Olen myös tällähetkellä melkoisen vittuuntunut, mutta aioin kännätä kunhan tilaisuus tulee. Kyllä se siitä.

        Viina,krapula,pizza/kebab ja kunnon yhdyntä niin auttaa vähäksi aikaa ainakin


      • eikele
        vittuuntunut kirjoitti:

        Vanha konsti on paras, tuossa jo edellinen neuvoikin. Viina auttaa vitutukseen, kunnon lärvit vaan ja darra. Kunhan siihen perään vielä krapula pizzaa, suklaata ja kokista. Elämä alkaa valaistua. Olen myös tällähetkellä melkoisen vittuuntunut, mutta aioin kännätä kunhan tilaisuus tulee. Kyllä se siitä.

        Joo ja sitten alkaa läskit ahdistamaan, kun jatkat tuota muutaman vuoden ja terveys menee.


      • Enpanisisinuakertaakaan
        Joosefine kirjoitti:

        Viina,krapula,pizza/kebab ja kunnon yhdyntä niin auttaa vähäksi aikaa ainakin

        Kunnon yhdyntä jää noilla eväillä kaukaiseksi haaveeksi.


      • Anonyymi
        KaunisMiesOlen kirjoitti:

        Käy mieluummin lenkillä. Viina on vammaisille (anteeksi vammaiset).

        Yhdistä viina ja kevyt juoksulenkki. Ensin viinaa tuhti annos sitten nukkuminen/sammuminen ja ootteletettä kääntyy rapulaksi ja sitten lenkille aika pitkään että alkaa morkkis taittuun. Lopuksi järveen tai avantoon jäähdytteleleen, lähtee rapula ja vitutus


    • nero vaan

      Hengitä rauhassa ja tee pieniä asioita ja hoida fyysistä kuntoa ulkoilemalla ilman anabolisia steroideja.

    • -AnttiAmpiainen-

      Viina, huumeet ja akuuttii tilanteeseen mahdollisesti jonkun objektin hajottaminen tai seinään lyöminen.

      Jos ei vitutus parissa viikossa näillä konstein lähde alkaa todennäköisesti lieve ilmiönä ilmentymään enemmän tai vähemmän ns. "flippausta päässä" ja tässä vaiheessa todennäköisesti oletkin jo Suomi24:n ns. vakiohullujen joukossa, pienessä sievässä kirjoittamassa tyhjän päiväisiä viestejä joihin kukaan ei koskaan vastaa ja joiden sisältöä ei jälkeenpäin enää itsekkään ymmärrä, normaalielämän jäädessä tämän pyhätarkoituksen ja päihteiden varjoon.

      Tervetuloa kotiin äiti!

      -AnttiAmpiainen-

      • ylläoleva

        Aika hyvä malli kuvaamaan ylläolevaa viestiäni voidaan nähdä lukemalla tämän ketjun viestit läpi.

        Tähän ketjuun on kirjoittaneista ensimmäinen henkilö ei ole selvästikkään vitutusta pahemmin kokenut ja ei siis edes kunnolla hahmota tätä toista elämisen ulottuvuutta, muilla on jo selvästi vaihtelevassa määrin syvempää kokemusta, jos viesti on suhteellisen hyvää äidinkieltä, mutta vaikuttaa silti suhteellisen sekavalta, on kyseessä ns. ammattilainen, jos viesti sisältää kirjoitusvirheitä on reaalitilannetta vaikeampi arvioida, koska tässä tapauksessa henkilö on hyvin todennäköisesti jonkun vitutusta poistavan tai vähintäänkin henkilön itsensä mielestä positiivisesti kanavoivan päihteen alaisena.

        Toisaalta jos huomioidaan tarkemmin voidaan tulla myös siihen tulokseen, että nämä kirjoittajat jotka itse kirjoittavat asioista pitkiä viestejä, he eivät välttämättä itse tiedosta viestin pituuttaa yhtä hyvin, kuin esimerkiksi tässä tapauksessa vittuuntunut lukija, esimerkkä en tähän kuitenkaan meinaa tästä ketjusta löytää tai jos löydänkin on se omasta mielestäni liian häilyvä, että sen voisi omaan tekstiinsä liitää esimerkki-tapaukseksi.

        Jos joku vittuuntunut on tänne asti sattunut lukemaan, on hän ehkä huomannut, että en jostain kumman syystä käytä ollenkaan lainausmerkkejä. Syy siihen on itselläni tiedossa ja voin sanoa, että siihen liittyy tiettyä aihe läheisyyttä, mutta en sitä rupea tämän kappaleen kautta kuitenkaan tiettyjen julkituomattomien syyjuurien takia paljastamaan.

        Julkisuus ei kuitenkaan ole syynä tähän informaation kasvavaan koneistomalliin.

        Siinä vaiheessa, kun tämä teksti jota tällä hetkellä kirjoitan ja se teksti jota kirjoitin äsken, jos ne alkavat molemmat kuulostamaan hyvinkin loogisilta ja ehkäpä jopa kiehtovilta, alkaa vitutuksen taso olemaan sitä luokkkaa, että se alkaa vaipumaan ns. "tiedostamattomalle"-tasolle. Vähän samaan tapaan, kuin psykopatiasta kärsivä henkilö pyrkii sysäämään tiettyjä negatiivisia tunteita puhtaan projisoinnin kautta ympäristöön sä välttyäkseen pahaltaololta, pyrkii vittuuntunut henkilö ns. piiloprosjisoimaan paradoksaalisesti omia tunteitaan.

        Tämän ymmärtäminen kuitenkin tarkoittaa sitä, että ihminen on jo ns. menetetty tapaus, eikä kykene enää huolehtimaan normaali elämän tuomista haasteista sillä omien ajatuksien logiikka alkaa olemaan liian vapaalentoista, tässä vaiheessa voi myös mahdollisesti alkaa kasaantumaan mielisairaala-keikkoja, erilaisia lääkekokeiluja ja diagnooseja, joista todennäköisimpänä ovat psykoottiset ja skitso- alkuiset, joissa tapauksissa voi myös törmätä muihin diagnooseihin, mutta silloin ns. vitutuksen taso on todennäköisesti vielä aika vahvasti tiedostettua.

        Lopulta, kun ihminen on käsitellyt kaiken tämän vitutuksen hän alkaa kokemaan hyvin vahvoja valaistuksen kokemuksia ja ääretöntä mielihyvää, mutta jotta hän pystyisi pitämään tätä tilaansa yllä joutuu hän ns. luomaan lähteitä, kuten tämä suomi24.fi-sivusto, eli paikkoja jossa purkaa omaa vitutustaan käyttäen logiikkaa joka antaa aivoille palauttetta joka laukaisee mielihyvä reseptorit vitutuksen sijaan. Toimintaa voisi verrata vähän psykopatiaan ja narsismiin, koska se on hyvin estotonta, sen takia ollaan valmiita valehtelemaan ja se ylittää käyttäjän oman moraalin tilannetta voidaan verratta teoriaan "narsistin lähteistä".

        Tässä vaiheessa henkilön toimintakyky alkaa yleisestiottaen nousemaan ja hän alkaa toimimaan ulkoisesti ehkä poikkeavankin hyvin, tässä vaiheessa osa ihmisistä joka ei pysty pitämään itseään ns. "ulkoisesti järkevänä" ajautuu yleensä taas osasto kierteeseen (useimmiten) mania-diagnoosin takia, joutuu lääkitykselle joka purkaa aivojen vahvan, mutta vasta hetken voimassa olleen logiikan ja palauttaa entisen tilan ja näinollen henkilö joutuu läpi käymään tämän saman prosessin uudestaan.

        Voisin kirjoittaa aiheesta vielä paljon, mutta tällä hetkellä minulla on kuitenkin vahva tarve ns. lukea omaa logiikkaani ympäri ja juoda kahvia, pienimuotoset kestit nimittäin tulossa.

        Hehe!!

        Terveisin, Se-Sama-Vitun-Ampianen-Oliko-Mikko-Vai-Mikä


      • vastaan
        ylläoleva kirjoitti:

        Aika hyvä malli kuvaamaan ylläolevaa viestiäni voidaan nähdä lukemalla tämän ketjun viestit läpi.

        Tähän ketjuun on kirjoittaneista ensimmäinen henkilö ei ole selvästikkään vitutusta pahemmin kokenut ja ei siis edes kunnolla hahmota tätä toista elämisen ulottuvuutta, muilla on jo selvästi vaihtelevassa määrin syvempää kokemusta, jos viesti on suhteellisen hyvää äidinkieltä, mutta vaikuttaa silti suhteellisen sekavalta, on kyseessä ns. ammattilainen, jos viesti sisältää kirjoitusvirheitä on reaalitilannetta vaikeampi arvioida, koska tässä tapauksessa henkilö on hyvin todennäköisesti jonkun vitutusta poistavan tai vähintäänkin henkilön itsensä mielestä positiivisesti kanavoivan päihteen alaisena.

        Toisaalta jos huomioidaan tarkemmin voidaan tulla myös siihen tulokseen, että nämä kirjoittajat jotka itse kirjoittavat asioista pitkiä viestejä, he eivät välttämättä itse tiedosta viestin pituuttaa yhtä hyvin, kuin esimerkiksi tässä tapauksessa vittuuntunut lukija, esimerkkä en tähän kuitenkaan meinaa tästä ketjusta löytää tai jos löydänkin on se omasta mielestäni liian häilyvä, että sen voisi omaan tekstiinsä liitää esimerkki-tapaukseksi.

        Jos joku vittuuntunut on tänne asti sattunut lukemaan, on hän ehkä huomannut, että en jostain kumman syystä käytä ollenkaan lainausmerkkejä. Syy siihen on itselläni tiedossa ja voin sanoa, että siihen liittyy tiettyä aihe läheisyyttä, mutta en sitä rupea tämän kappaleen kautta kuitenkaan tiettyjen julkituomattomien syyjuurien takia paljastamaan.

        Julkisuus ei kuitenkaan ole syynä tähän informaation kasvavaan koneistomalliin.

        Siinä vaiheessa, kun tämä teksti jota tällä hetkellä kirjoitan ja se teksti jota kirjoitin äsken, jos ne alkavat molemmat kuulostamaan hyvinkin loogisilta ja ehkäpä jopa kiehtovilta, alkaa vitutuksen taso olemaan sitä luokkkaa, että se alkaa vaipumaan ns. "tiedostamattomalle"-tasolle. Vähän samaan tapaan, kuin psykopatiasta kärsivä henkilö pyrkii sysäämään tiettyjä negatiivisia tunteita puhtaan projisoinnin kautta ympäristöön sä välttyäkseen pahaltaololta, pyrkii vittuuntunut henkilö ns. piiloprosjisoimaan paradoksaalisesti omia tunteitaan.

        Tämän ymmärtäminen kuitenkin tarkoittaa sitä, että ihminen on jo ns. menetetty tapaus, eikä kykene enää huolehtimaan normaali elämän tuomista haasteista sillä omien ajatuksien logiikka alkaa olemaan liian vapaalentoista, tässä vaiheessa voi myös mahdollisesti alkaa kasaantumaan mielisairaala-keikkoja, erilaisia lääkekokeiluja ja diagnooseja, joista todennäköisimpänä ovat psykoottiset ja skitso- alkuiset, joissa tapauksissa voi myös törmätä muihin diagnooseihin, mutta silloin ns. vitutuksen taso on todennäköisesti vielä aika vahvasti tiedostettua.

        Lopulta, kun ihminen on käsitellyt kaiken tämän vitutuksen hän alkaa kokemaan hyvin vahvoja valaistuksen kokemuksia ja ääretöntä mielihyvää, mutta jotta hän pystyisi pitämään tätä tilaansa yllä joutuu hän ns. luomaan lähteitä, kuten tämä suomi24.fi-sivusto, eli paikkoja jossa purkaa omaa vitutustaan käyttäen logiikkaa joka antaa aivoille palauttetta joka laukaisee mielihyvä reseptorit vitutuksen sijaan. Toimintaa voisi verrata vähän psykopatiaan ja narsismiin, koska se on hyvin estotonta, sen takia ollaan valmiita valehtelemaan ja se ylittää käyttäjän oman moraalin tilannetta voidaan verratta teoriaan "narsistin lähteistä".

        Tässä vaiheessa henkilön toimintakyky alkaa yleisestiottaen nousemaan ja hän alkaa toimimaan ulkoisesti ehkä poikkeavankin hyvin, tässä vaiheessa osa ihmisistä joka ei pysty pitämään itseään ns. "ulkoisesti järkevänä" ajautuu yleensä taas osasto kierteeseen (useimmiten) mania-diagnoosin takia, joutuu lääkitykselle joka purkaa aivojen vahvan, mutta vasta hetken voimassa olleen logiikan ja palauttaa entisen tilan ja näinollen henkilö joutuu läpi käymään tämän saman prosessin uudestaan.

        Voisin kirjoittaa aiheesta vielä paljon, mutta tällä hetkellä minulla on kuitenkin vahva tarve ns. lukea omaa logiikkaani ympäri ja juoda kahvia, pienimuotoset kestit nimittäin tulossa.

        Hehe!!

        Terveisin, Se-Sama-Vitun-Ampianen-Oliko-Mikko-Vai-Mikä

        nii toivot ettet ois tullu.. jos siis pystyisit enää, siinä vaiheessa.
        - iso-V


      • alkup.
        vastaan kirjoitti:

        nii toivot ettet ois tullu.. jos siis pystyisit enää, siinä vaiheessa.
        - iso-V

        Olen vain viestintuoja.


    • tsemppiiii :))))))

      tsemiiiii sulle mä voin kertoo että mulla on kaikki hyvin ei yhtään ongelmii voit tulla multa kysymään mikä neuvoksi hihi täältä pesee vastauksia liukuhihnalta

    • Vittu X

      Olen kokeillut jo viinaa, monenlaisia huumeita (mm. amfetamminia suoraan putkeen), irstailua ja pervoilua, masturbaatiota, musiikin kuuntelua, elämää tavallisena ihmisenä paskaduuneissa, filosofisia pohdintoja, Kristukseen uskomista ja Raamatun ulkolukua, täydellistä raittiutta (viim. 7 vuotta), selibaattia...
      Kiitos kuitenkin hyvistä vinkeistä! Tosin joku oli väärässä yhdessä asiassa: Minua on vituttanut niin paljon, ettei enempää voi ketään vituttaa!
      Tänään ei vituta niin paljon, joten tämä onkin jo lähes paratiisinomainen tila, halleluja!

      • OlenParasJaTiedänSen

        Luuserit juo viinaa.


      • luuserinna
        OlenParasJaTiedänSen kirjoitti:

        Luuserit juo viinaa.

        - tajua kuspiää ,että kisayhteiskunnassa voittaminen on satunnaista , ei aina kannata voittaa


      • Anonyymi
        OlenParasJaTiedänSen kirjoitti:

        Luuserit juo viinaa.

        Luuserina tiedostat asian


      • Anonyymi
        OlenParasJaTiedänSen kirjoitti:

        Luuserit juo viinaa.

        Kaada kurkkuusi vaan


      • Anonyymi
        OlenParasJaTiedänSen kirjoitti:

        Luuserit juo viinaa.

        Kisakuntoa ei tavoita selvin päin


    • Ressitön

      yritä löytää lepoa jostain. Ressi voi tulla liiasta työnteosta tai liiasta joutilaisuudesta. Pitäis olla tekemistä sopivasti.

    • LEAGUE OF DRAVEN'

      MITÄ TEEN MUN LOLISSA ON 6 PUNASTA

    • Jaajooon.

      Itteä vituttaa kanssa aika usein. Voiko sille mitään, eihän vitutus ole pahasta, ellei se pullahda ulos esim.jollakin väkivalta teolla.Jos vituttaa joku henkilö, kyse voi olla jostakin asian käsittelystä kyseistä henkilöä kohtaan. Voi myös olla kyse vihan estämisestä omassa mielessä eli antaa sen tulla ulos, eikä yritä sitä estellä. Se menee ohitte ajan kanssa, mutta voi viedä kauan aikaaki.

    • Wituxmän

      työkyky mennyt ,3vakavaa sairautta,joista yx pahin on ammattitauti ,helvetinmoset kivut pävittäin,kerran viikossa päivän tai parin oksennusreissua vessaan ja makaamista poski lattiassa persepystyssä huutamassa apuja ylhäältä ja alhaalta,eio 8vuoteen tullu mistään mitään ratkasevaa, lääkitys ns.päin vittua 4lähetettä tullu bumerangina kipupolilta vuoden sisällä, kommentilla omalääkäri hoitaa(ei ole sillä riittävää tietotaitoa ),eio varaa yksityiseen lääkäriin,armeija aikaset säästöt loppunu 5vuotta sit,eli talous aivan päin vittua,perhe aivan kypsä tilanteeseen,enoo vuosikausiin nukkunu kunnolla,liikkuminen ja toimintakyky HUONO, sosiaalista elämää ei vuosiin,ei riitä 35v aukoton työputki siihen et sais joltain luukulta apua kaikki torpaantuu kun vaimolla vielä voimaa käydä töissä,tossa toi vitutus aivan lyhyesti,APUA viimeinen portti alkaa pimeydessä häämötää enää en jaksa tätä, jos sulla on jotain mikä vois auttaa ni kerro mulle, tää ei tokene ns, yritä ajatella positiivisesti tai ota känni tai tee sitä tai tätä,ei rahaa ei voimaa ,vain synkkä syvä vitutus

    • blossitt

      poltaakaa pilvee SE AUTTAA MÄ LUPAAN SEN!

    • neekeripersus123

      Ammu ittes

    • shdjöghjklfasdhjkl

      Vittu minua vituttaa tänään ihan vitusti, nukuin vittu pari tuntia kun mietin vitun kyrpätyö"kaveria" ja sitten SE vitun nihilistiegoisti työkaverikyrpävittu vielä oli sama vittumainen ittesä omimassa kunniaa vittu minun tekemistä töistä ja yritti pomotella vitun nulikkahintti joka on ollu 10 vuotta vähemmän duunissa, ja sitten vittu sain vitun parkkisakot vielä vittu illalla. Vittu että tähän maailmaan mahtuu vitun persereikiä vittu

      dfjadflldfkajklöasdfklödhioioyhthodaspdhfguofgduk ja vittu en osaa enää laskeekkaan VBITTUasdf sekin on se kusipään syytä VITTU

      • JalisKundi

        No vittu saatana perkele helvetti jumalauta saatana vittu. Mene imemään munaa.


      • Vähälahjainenkaan

        Ei ihme että vituttaa tuolla luonteella ja noilla kognitioilla.
        Vitutus on aivokemiallinen ryöpsähdys ja menee ohi kun annat sen mennä. Kukaan ei kuole tunteisiinsa.


    • khhhkhkhgg

      Kyllä helpottaa kun katsoo tV:stä tosi teeveetä, salkkareita, murhamysteerejä ja pallopelejä. Siinä elämän tarkoitusta pöntöille.

      • Anonyymi

        Salavirkistystä tarjoaa myös paskominen


    • 789789789789

      Kokeile taikasieniä, ne voi avata näkemään maailman erilailla ja parempana. Ja jos tulee huono trippi, niin se vasta voi opettaakkin itsestä ja menneisyydestä.

      • JumalaAuttaa

        Olet paha ihminen, tee parannus. Jumala auttaa sinuakin.


      • Anonyymi
        JumalaAuttaa kirjoitti:

        Olet paha ihminen, tee parannus. Jumala auttaa sinuakin.

        Mene vittuun


    • OlenTeitäParempi

      Kullia saa jos haluaa.

      • Enpanisisinuakertaakaan

        Pimppaa ei idiootille yhtä helposti heru.


    • JeesusAuttaaSinuakin

      Jos teet oikein, paranet.

    • VienTeidätTurvaan

      Tumppaa läpees.

    • Vituttanut-on

      Riippuu vitutuksen syystä voiko sitä helpottaa. Hetkellisen tauonhan vitutuksesta saa aina jos on varaa maksaa siitä ja sitten vitutus jää pois, jollei siihen ole oikeasti syytä. "Vituttaa vaikka kaikki on oikeasti hyvin" -vitutukseen auttaa nollaus. Sitten jos vitutus on seurausta asioista joihin ei voi itse vaikuttaa, ollaankin pahemmassa tilanteessa. Itse en keksi kuin itsesuggestion. Ja lopuks neuvo siihen tilanteeseen kun ei enää vituta: Silloin kun on fiiliksiensä huipulla kannattaa joskus perusteellisesti funtsia aikojaan vitutuksessa.

    • Sunmurheetmätahtosin

      Kun tarpeeksi vituttaa, syntyy samankaltainen ilmiö, kuin lentokoneen puhkaistessa äänivallin, täydellinen hiljaisuus.
      Sinne vitutusvallin toiselle puolelle ei päivä paista eikä kuu kuumota. Kun haluaa takaisin, riittää että nippasee päänsä pois perseestä.

      • Anonyymi

        *totaalinen repeäminen* :D


    • AnaAna

      Amfetamiini ja kokaiini. Dokaamisen jälkeen vituttaa vaan entistä enemmän. Mulle sopii stimulantit vitutukseen, ahdistukseen ja masennukseen.

      • mdc43209

        Piri ja kokkeli nyt lähinnä siirtävät sen vitutuksen seuraavalle päivälle. Ei niistä mitään oikeaa apua saa. Tilapäinen helpotus vain.
        Itse hankkiuduin eroon vitutuksesta täysin väärällä tavalla enkä suosittele sitä kenellekään.
        Lakkasin välittämästä, ja tyydyin olemaan. Silti jos kaikki olisivat apaattisia nihilistejä niin koko yhteiskunta kaatuisi, ja silloin olisi myös hankalaa olla tekemättä mitään ilman että kuolisi nopeaan.
        Pitäisi varmaan löytää joku asia josta oikeasti pitää, ja sitten tehdä sitä. Parasta olisi jos saisi kyseisestä asiasta itselleen ammatin.


    • Kusenpolttamahorovittu

      Vähä sama tilanne ihan ku olisi popparit loppu leipoisko pullia vai tappasko jonkun

    • stoptykkänään

      - Käy leikkauttamassa vehkeet poikken ,silloin vitutukset yleensä loppuu

    • Anonyymi

      Mun vitutus katos ku luin ton tekstin XD

    • Anonyymi

      Kävely auttaa. Vitutus johtuu pääosin liikunnan puutteesta. Mieli paranee nopeasti, kun saat raikasta ilmaa. Kokeile niin uskot.

      • Anonyymi

        Ei kävely o liikuntaa, Juokse poika ja kuse


    • Anonyymi

      Minua vituttaa kun olen pyrkinyt pois vittumaisesta työpaikasta, huonopalkkaista paskaduunia niin ei vittusaatana mistään tule mitään. Vituttaa vaan entistäkin enemmän kun et kyllä perkele pääse mihinkään parantamaan asemaasi, paskassa sinun tulee rämpiä vittu lopun ikääsi perkele!!
      Tekisi mieli muuttaakin mielellään edullisempaan ja vähän tilavampaan asuntoon mutta eeeiii, et kyllä varmasti pääse tästäkään mihinkään, ei ole tarjolla edullisempia asuntoja edes samankokoisena, eikä muutenkaan mitään innostusta herättäviä asuntoja, noita perkeleen kerrostalokolhooseja olisi kyllä pilvin pimein mutta niissä vain vituttaisi entistäkin enemmän kun naapurin pierut kaikuu seinän takaa, yläkerran korkokenkäkävelijän kopinat kuuluu, vittu minä tulisin raivohulluksi kerrostalossa saatana!!

    • Anonyymi

      Kannattaa kokeilla joogaa. Kun yrittää vääntää itseään uusiin jooga-asentoihin niin se alkaa vituttamaan niin, että muut vitutukset tuntuvat pieniltä ja ison joogavitutuksen voi lopettaa lopettamalla joogaamisen.

    • Anonyymi

      9mm burana auttaa.

    • Anonyymi

      Yleinen vitutus lähtee 100% varmuudella, kun isket kunnon vasaralla täysillä etusormeesi, niin siitä aiheutuva kipu vie vituksen tunteen moneksi viikoksi.

      Kannattaa kokeilla!

    • Anonyymi

      Vitun HOMOT mua vitutaa!!

    • Anonyymi

      Mua lans vituttaaa sikana. Pms oireet ja tuntuu et menee hermot ajatuksie kanssa.. Ärsyttää kaikki ja aivot kiehuu sisältä kun vituttaa eikä keksi mikä auttaa. En tiiä pitäskö tolla kuntolaitteella vähä jotai tehä nii helpottasko tai raivosiivous

    • Anonyymi

      Ite kirjoitan paperille/vihkoon

    • Anonyymi

      Ollos huoleton, kuolema kun koittaa, se elämän voittaa, toiselle se Onni on, toiselle suru tavaton, mut meidät kaikki se vie, niin on suunniteltu Tämä elämän tie

    • Anonyymi

      katso rauhoittavia videoita esim p hub

    • Anonyymi

      Vitun kova känni auttaa vitutukseen

    • Anonyymi

      Vitutus on luonnollinen olotila, joka kertoo jostain tarpeesta, joka on saavuttamatta. Vitutusta voi lukea. Sen voi perustilassa selättää saavuttamalla tarpeen tai sitten kääntämällä sen inspiroivaksi tyytymättömyydeksi ja sitä kautta ajavaksi voimaksi. Tähän auttaa paperi ja kynä, jolloin kirjaa ongelmansa vasemmalle puolelle ja ratkaisut oikealle ja alkaa vaan suorittaan. Toisaalta joku rauhoittava lääke auttaa poistamaan kovimman kärjen, jos ollaan vitutuksessa jo sairauden puolella, eikä tarve esim ole saavutettavissa.

    • Anonyymi

      Vitutus on sellainen alkukantainen suomalaisia kannatteleva voima.
      Sillä energialla on saavutettu ihmeitä.

      Vähän niinku kii ja tao kiinalaisilla.

    • Anonyymi

      Vitutus on otettava kokonaan
      Silloin kun vituttaa
      -Ismo Alanko

    • Anonyymi

      jos vituttaa nii laita pottuvarpaan kynnen välii hammastikku ja potkase seinää niin kovaa ku jaksat nii lähtee se vitutus aika äkkiä

    • Anonyymi
      UUSI

      Sama täällä pieru kun pääsis ryypäämää mut kun olen unohtannut pankki kortin tunnukset etten voi nostaa eläke rahojani ja täällä ruuskahovissa saa vain vankila ruokaa voi wittu sentään eukkokin oli ruuan jakajana koulussa ja sain sitä koulu safkaa skruudata parikyt vuotta nyt tässä vaiheessa 82 vuotiaana ei muita iloja ole kun hyvä safka mitä teen alanko riehua vai hirtäytä kun pullukan enää maista

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe