Miksi blondit naiset mielyttävät?

urheilumies20

Mistä ihmeestä johtuu että minua(ja monia mieskavereitakin) vaaleat naiset viehättävät huomattavasti enemmän kuin tummat? Blondi tukka naisella on minusta aivan mahtava.

En keksi mitään syytä mistä tämä johtuisi.

Olisiko jotai teorioita tätä selittämään?

61

11032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikset

      kuten sloborotuisille.

    • Oon miettiny

      tota ihan samaa... :D naisia ei tosin miellytä blondit miehet niin usein kuin toisinpäin.

      • blondityttö93

        Mä pidän blondeita miehistä. Vaaleat blondit miehet on jotenkin seksikkäitä. Ja niillä on vaaleat kulmakarvatkin, mikä on hyvä, koska tummista ja silmäänpistävistä kulmakarvoista en tykkää.


    • syntax.error88

      ...blondeilla on enemmän estrogeeniä, ja sehän vetää miehiä puoleensa...tosin sitä en sit tajuu, miksi feikkiblonditkin on muka niin ihania...

      • tietäjhä45

        "tosin sitä en sit tajuu, miksi feikkiblonditkin on muka niin ihania..."

        -siksi että feikkiblondeilla on paremmat ripset ja kulmakarvat ja he ruskettuvat paremmin kesällä=nätin näköistä.


      • bioterror

        Tuossa ei ole sitten mitään perää, jos nyt kukaan uskoikaan. Mustissa Afrikan naisissa se estrogeeni jyllää. ;-D


      • syntax.error88
        tietäjhä45 kirjoitti:

        "tosin sitä en sit tajuu, miksi feikkiblonditkin on muka niin ihania..."

        -siksi että feikkiblondeilla on paremmat ripset ja kulmakarvat ja he ruskettuvat paremmin kesällä=nätin näköistä.

        se on muka niin kaunista (jos on feikkiblondi)? Tietenkin kauneusihanteita on monia, mutta mustakin tuntuu, että blondius on yleisemmin suosiossa...vai johtuukohan se vaan siitä, että en ole blondi, joten kiinnitän huomiota huomioon, joka jää multa saamatta...

        Tuosta estrogeenijutusta en ole sataprosenttisen varma, mutta luin jostain blondiudesta tehdystä tiedeartikkelista asiasta, kun siinä pohdittiin miksi (häviävä) blondius on ylipäänsä säilynyt niin hyvin tähän päivään asti, vaikka tummuus on dominoiva suhteessa vaaleuteen. Siinä puhuttiin miesten blondien suosimisesta ja valintaa olisi muka syynä tuo estrogeeni...mutta tietohan vanhenee ja uutta tietoa tulee, joten en mene vannomaan mitään.


      • blondityttö^^
        syntax.error88 kirjoitti:

        se on muka niin kaunista (jos on feikkiblondi)? Tietenkin kauneusihanteita on monia, mutta mustakin tuntuu, että blondius on yleisemmin suosiossa...vai johtuukohan se vaan siitä, että en ole blondi, joten kiinnitän huomiota huomioon, joka jää multa saamatta...

        Tuosta estrogeenijutusta en ole sataprosenttisen varma, mutta luin jostain blondiudesta tehdystä tiedeartikkelista asiasta, kun siinä pohdittiin miksi (häviävä) blondius on ylipäänsä säilynyt niin hyvin tähän päivään asti, vaikka tummuus on dominoiva suhteessa vaaleuteen. Siinä puhuttiin miesten blondien suosimisesta ja valintaa olisi muka syynä tuo estrogeeni...mutta tietohan vanhenee ja uutta tietoa tulee, joten en mene vannomaan mitään.

        Olen juuri miettiny, oon aina ollu blondi ja vaihtamassa nyt bruneteks.
        Että onks tosta blondeudesta tullu joku muotivillitys?
        Aina miehet (makuasia) mutta ainakin tuntemani niin vetoaa että kuinka vaaleat naiset ovat niin kauniita yms.
        Mun mielestä blondi että brunette voi olla kaunis.


      • Vivette
        bioterror kirjoitti:

        Tuossa ei ole sitten mitään perää, jos nyt kukaan uskoikaan. Mustissa Afrikan naisissa se estrogeeni jyllää. ;-D

        Ja miten paljon Intiassa syntyy ihmisiä.


    • ............................

      on iloisuuden väri.

      Luultavasti tuosta syystä?

    • ei-urheilumies40

      En pidä blondeista naisista. Amerikkalaista saippuasarjapropagandaa jossa naiset esitetään blondeina ja miehet tummahiuksisina Ridge-tyyppeinä.

      Katso vähemmän saippuasarjoja.

      • Tummi9s

        Kyllä tummat naiset vetää miehiä puoleensa...Ite ole vm.88 brunette ja voin sanoa,että ympärilläni pörrää miehiä jonkun verran...Enkä kadehdi blondeja yhtään...Se riippuu ihmisestä...Jotkut tykkää tummista,jotkut pulleista,jotkut blondeista...Mutta jos tykkää,niin järkevistä....Tuskin kukaan jätkä haluaa blondia,joka pettää,jonka äo on 20 ja joka on
        miehille paskamainen...Olen brunette ja ylpeä siitä...Ja fiksukin...Mutta täytyy myöntää,että blondit ovat kauniita ja jos vielä fiksuutta löytyy,niin kyllä varmasti miehiä riittää....Loppupeleissä pään sisäpuolella on isompi merkitys suhteen onnistumisenkin kannalta kuin ulkonäöllä ja hiusten värillä...ulkonäkö on vaa ensitekijä...Onnee vaan blondien etsintään..;)


      • fd
        Tummi9s kirjoitti:

        Kyllä tummat naiset vetää miehiä puoleensa...Ite ole vm.88 brunette ja voin sanoa,että ympärilläni pörrää miehiä jonkun verran...Enkä kadehdi blondeja yhtään...Se riippuu ihmisestä...Jotkut tykkää tummista,jotkut pulleista,jotkut blondeista...Mutta jos tykkää,niin järkevistä....Tuskin kukaan jätkä haluaa blondia,joka pettää,jonka äo on 20 ja joka on
        miehille paskamainen...Olen brunette ja ylpeä siitä...Ja fiksukin...Mutta täytyy myöntää,että blondit ovat kauniita ja jos vielä fiksuutta löytyy,niin kyllä varmasti miehiä riittää....Loppupeleissä pään sisäpuolella on isompi merkitys suhteen onnistumisenkin kannalta kuin ulkonäöllä ja hiusten värillä...ulkonäkö on vaa ensitekijä...Onnee vaan blondien etsintään..;)

        en ymmärrä..itse olen OIKEA BLONDI, en teko/feikkiblondi..miehiä kyllä pörrää ympärillä, en vain näe siihen syytä.. ja miksi blondit on leimattu tyhmiksi?


      • Synnynnäinen blondi
        Tummi9s kirjoitti:

        Kyllä tummat naiset vetää miehiä puoleensa...Ite ole vm.88 brunette ja voin sanoa,että ympärilläni pörrää miehiä jonkun verran...Enkä kadehdi blondeja yhtään...Se riippuu ihmisestä...Jotkut tykkää tummista,jotkut pulleista,jotkut blondeista...Mutta jos tykkää,niin järkevistä....Tuskin kukaan jätkä haluaa blondia,joka pettää,jonka äo on 20 ja joka on
        miehille paskamainen...Olen brunette ja ylpeä siitä...Ja fiksukin...Mutta täytyy myöntää,että blondit ovat kauniita ja jos vielä fiksuutta löytyy,niin kyllä varmasti miehiä riittää....Loppupeleissä pään sisäpuolella on isompi merkitys suhteen onnistumisenkin kannalta kuin ulkonäöllä ja hiusten värillä...ulkonäkö on vaa ensitekijä...Onnee vaan blondien etsintään..;)

        Pakko kommentoida tuota sinun väitettä että blondit muka olisivat jotenkin tyhmenpiä. Se ei ole totta. Olen sekä blondi että sinisilmäinen ja välillä naurattaa miten tyhmiä jotkut ihmiset ovatkaan ja joukkoon kuuluu paaaljon bruneteitakin. Ei hiusväri vaikuta älyyn eikä niin silmienkään väri sillä niiden mukaan minun pitäisi olla erityisen tyhmä. Kasvatus ja elinalue vaikuttavat varmasti paljon siihen kuinka älykäs on. Jos on lapsuudessaan päässyt helpolla ja on lellitty piloille tai muuten kaikki on tuotu valmiina on usein saanut osakseen vähemmän sen aidon elämän viisautta. En tiedä mutta itse pärjään niin koulussa kun kotitaloudessakin aivan hyvin ja maalaisjärki pelaa paremmin kun suurimmalla osalla nykynuorista ovat he sitten blondeja tai bruneteita.


    • Wellingtoni

      Tummia tai ruskeita on maailma pullollaan (miljardeja varmaan...ehkä siksi?. Mutta vain satoja tuhansia aitoja blondeja. Toivotaan, että vaaleat geenit pääsisivät kuitenkin lisääntymään.

    • Brunette (ex-blondi)

      Minä olen huomannut että homma toimisi ihan toisinpäin. Olin (feikki)blondina useamman vuoden, värjäsin tummaksi hiukset viime syksynä, ja saan nykyään miehiltä enemmän katseita/huomiota kuin blondina! En tiedä sitten johtuuko siitä että tummat hiukset näyttävät minulla jotenkin luonnollisemmalta, mutta kuitenkin: kaikki miehet eivät todellakaan ole blondien perään!

      Tähän lisäys, että luin lehdestä tutkimuksesta, jonka mukaan miehet pitävät blondeja hauskana seurana, mutta tyttöystäväksi he haluavat mielummin bruneten...

      • luonnollisuus A ja O

        Feikkiblondi on pahinta mitä miehet tietää. Ja muukin raskas pakkelointi. Ja rakennekyńnet. Ja jos vielä haisee tuoksuttimilta kuin ketunsyötti... YÖK.

        Ja brunette parempi tyttöystävänä ??? Mitähän Kösmöpöölitääniä lienet lukenut ???

        Luonnollinen kauneus on parasta. Tukanvärillä taas ei ole väliä. Ei se auta jos naama on kuin kanan perse, vaikka värjäät itsesi vihreäksi.


      • ÄLÄ PILKKAA KANAAA
        luonnollisuus A ja O kirjoitti:

        Feikkiblondi on pahinta mitä miehet tietää. Ja muukin raskas pakkelointi. Ja rakennekyńnet. Ja jos vielä haisee tuoksuttimilta kuin ketunsyötti... YÖK.

        Ja brunette parempi tyttöystävänä ??? Mitähän Kösmöpöölitääniä lienet lukenut ???

        Luonnollinen kauneus on parasta. Tukanvärillä taas ei ole väliä. Ei se auta jos naama on kuin kanan perse, vaikka värjäät itsesi vihreäksi.

        Äläs kuule kanaa rupee pilkkaan kanahan on kaunis mieluummin apinan naama sellatteen gorillan kauhee mustanaama jonka nenä on kauhee


    • tervekuinpukki

      Minua kiehtoo blondeissa huoramaisuus. Tosin en ikinä sellainen kanssa suhdetta rakentaisi. Huoramaisuudella tarkoitan helppoa seksiä...

      • syntax.error88

        tässäkin keskustelussa on monet kerrat tullut ilmi kuvitelma blondeista huorina ja idiootteina. Eihän hiustenväri ketään tyhmennä tai tee huoramaiseksi. Siksikö blondit on suosittuja, kun miehet alitajuisesti ainakin yhdistävät tyhmyyden ja (sen seurauksena?) "antamisen" blondeihin?


      • Blondi ja sinisilmäinen

        En tiedä olenko jotenkin erikoinen blondi vai onko miesten käsitys aivan väärä. Minä olen fiksu sivistynyt ja inhoan lutka ja huora touhuja. Jos mies ei halua pysyvää parisuhdetta kanssani niin ei sitten kyllä saakkaan. Tällä hetkellä olen seurustellut yli 3 vuotta saman miehen kanssa ja hän vieläpä on ensimmäinen rakkauteni ja ensimmäinen mieheni. Hänen kanssaan olen kokenut kaiken ensikertaa. Minä en todellakaan ole huoramainen ja helppoa seksiä antava vaan ehkä jopa vaativa sen suhteen. Jos mies ei kohtele hyvin vaikka sitten suhteessakin olisi ei hän saa vaikka viimekerrasta olisi kuinka pitkä aika. Huonoa käytöstä ei ikimaailmassa palkitse. En myöskään halua olla vain tissit ja perse seksi. Jos mies kehuu vain eroottisia osiani aina ei reaktioni olekaan positiivinen vaikka miehet niin luulisivat. Ja baarissa jos joku muu kuin poikayatäväni koskeekin perseeseeni hän saa kuulla kunniansa temperamenttisen luonteeni tavoin.


    • katsovat, mitä on

      tukan alla, hiusten väriä he eivät edes muista.
      He katsovat silmiä ja henkistä puolta tukan alla.

      Ihailetko barbi-nukkejakin?? Ne on usein vaaleita, päänsisus voi olla mitävaan....

    • blondeusviehätyskysymykseesi

      Psykiatrin antama selitys blondien viehättävänä pitämiseen on se, että se on yksi nuoruuden merkki. Yleensähän vaaleat naiset ovat juuri nuorena luonnostaan blondeja ja iän karttuessa vaaleus saadaan aikaiseksi keinotekoisesti. Erittäin harva olisi luonnollisesti enää vaaleahiuksinen, vaikka tietysti väittääkin usein, että oma värikin on lähes näin vaalea. Paskapuhetta yleensä.

      Ja nuoruus taas linkkaa korkeaan hedelmällisyyspotentiaalisuuteen naisella. Muita samaan kategoriaan meneviä ominaisuuksia naisessa ovat esim. hoikkuus ja rypyttömyys.
      Myös ne viehättävät useimmiten miestä, koska viestivät useimmiten nuoruudesta ja sitä kautta hedelmällisyyspotentiaalista.

      Eri asia on sitten mikä on tärkeintä.
      Onko parempi läski blondi vai hoikka brunette?

      Kuka blondi keksi tuon estrogeenijutun?
      Se oli kyllä seinästä revitty. Herätkää.

      Nainen taas saatta pitää elämänkokemusta omaavista miehistä ja sen takia vaaleus ei niin usein ole haluja herättävää.

      • mikäliäsikäliäsel

        Mulla on vastaus tuohon blondeusmikäolikaan tyypin kysymykseen 60gk joka on kaunis on parempi kuin 30kg brunette VAAN KAKS KERTAA BRUNETEN PAINO EI OO PAHA!


    • vastaus...

      "Kanadalaisen genetiikkaan perehtyneen antropologin Peter Frostin esittämän teorian mukaan vaaleahiuksisuus yleistyi pohjoisessa jääkauden jälkeisenä aikana noin 10 000—11 000 vuotta sitten. Euroopassa miesten metsästämä suurriista oli tärkein ravinnon lähde, mikä johti siihen että miehiä kuoli pitkillä metsästysretkillä suuret määrät. Näin ollen kaikille naisille ei riittänyt miehiä. Eniten miehiä viehättivät vaaleahiuksiset naiset, joilla on enemmän estrogeeniä kuin tummempihiuksisilla, minkä johdosta vaaleahiuksisuuden aiheuttava eräs seitsemästä hiusvärigeenistä (MC1R) pääsi yleistymään. Etelämmässä, missä ravinnonsaannista suurempi osa oli hedelmien yms. keräiltävän ravinnon varassa, jota naisetkin kykenivät hankkimaan, ei vastaavanlaista puutetta miehistä esiintynyt, ja eteläisten maiden väestö onkin huomattavasti tummahiuksisempaa.[1]"

      Lähde:http://fi.wikipedia.org/wiki/Vaaleahiuksisuus

    • Antiikin ajoista pois

      Tumma väri on dominoiva geeni. Siksi yleistyy koko ajan. Jos miehet niin kovin haluavat blondeja vain, niin miksiköhän blondien määrä vähenisi vähenemistään. Evoluution valinta ei toimisikaan enää.

      Eivätköhän maailman kauneimmat naiset olekin Väli-Amerikasta. Geenien risteymäkohdassa, jossa lisääntymään ovat isosta joukosta päätyneet ne parhaimmat ja haluttavimmat geenit.

      Heidän oliivinvärinen ihonsa, paksut laineilevat hiukset ja lantion ja vyötärön välinen suhde, pitkät ja tummat ripset. Se on jotakin, jota venäläisten metsästäjien valintajoukon tuotokset voivat ohuine haituvine ja olemattomine pigmentteineen kadehtien katsella.

      • Captain Kid

        Osuit oikeaan Väli-Amerikan suhteen. Erityisesti Karibian saarilla löytyy kyllä kuolattavaa.Blondeja ei näy, mutta kaikenlaista rotuyhdistelmää laidasta laitaan: pikimustaa, valkoista,intiaania, intialaista, latinoa ja kaikkea muuta mahdollista enemmän tai vähemmän puhtaana, usein herkkusekoituksena., kuka mistäkin on geeninsä on kerännyt.


    • Mies-21w

      Mun mielestä blondissa on tietynlainen luonollisuus, olisi värjätyt tai ei. Valkosista hiuksista nyt ei niinkään erotu luonnollisuus mutta sellaset luonnolliset blondit, tai suht vaaleat värjätyt blondit. :)
      Yleensä kaikki blondit on vaan tosi ihania ja söpöjä tyttöjä ;-) tykkään!!
      Toisaalta ei niinkään hiusväri ole kaiken A ja O, koska kyllä pitää muutakin löytyä.
      Ja kun yleensä on sanottu että brunetet on viisaampia kuin blondit, niin ainakin mun tuntemat blondit on kaikki viisampia kuin tuntemani brunetet tytöt. :P

      • lolooooollololoololl

        Blondit on useimmiten tosi kauniita kuten muut koska oon nähnyt miljoonia ihmisiä ja blondit on ollut aina ne joita oon pitänyt kauniina


    • no can do

      blondit on kauniimpii

    • Voi neandertaalit!

      Kyllä tästäkin ketjusta huomaa, että kyse on miesten neandertalismista. Toisia naisiakin se koskettaa.

      Lähteinä käytetään ties mitä tutkimuksia (jotka ovat ulkomaiden vastaavilta henkilöiltä kuin Suomessa Tatu Vanhanen) ja WIkipediaa, kaiken hömppäepätiedon lähdettä.

      Blondeista pitävä, kysy itseltäsi: Miksi pidän blondeista? MIkä heissä viehättää? Omasta vastauksestasi saat tietää asian. Sillä, mitä muut ajattelevat tai luulevat tietävänsä tästä asiasta, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä sinä itse ajattelet asiasta.

      Joku tykkää bunetista, toinen blondista, kolmas kaljusta jne. Sitten se tykkääminenkin voi vaihdella ajoittain. Joskus voi käydä niinkin, ettei kerta kaikkiaan tykkää mistään. Ugh.

    • taitaa olla

      vsin typerä klisee koko vouhotus. Joskus valkoiset naiset ovat puuteroineet ihoa vitivalkoisiksi ja maalanneet verisuonia näkyviin. Hyi helvetti.

    • emt

      voi onko sillä nii väliä mikä hiusten väri on -.-

      • mmmmmhhhhhhhhhhhdddd

        heh osaan ajatella tän kommentin tosi tyhmänä ja sitten toisaalta tosi viisaana :) niimpäniin, ei sillä loppujen lopuksi merkitystä ole, riippuu missä mielessä ajattelee ihmisiä.


    • e.s............

      mielipiteitä...
      kaikillahan on omat lempivärinsä, right?
      varmaan tukan värin kanssa on sama juttu.
      itse liitän tumman värin älykkyyteen ja vaalean pinnallisuuteen, väreillä vaan on omat merkityksensä. sitä en osaa analysoida miksi ja miten ne syntyvät kun en tiedettä ole lukenut.
      kuten tuolla joku olikin hoksannut, vaalea on ilon väri, kyllä jollakulla se voi siksi miellyttää että on positiivinen ihminen ja vaalea vetoaa häneen.
      jup enempää en jaksa miettiä . :>

    • NameNimiStopMerkki

      blondit on vaan kasvon piirteiltään jotain kauniimpia ja muutenkin mustalaiset on tollasii rumia mustatukkasia joitten sormen päät on vaaleita ja niitten nenäkin on varmaa 6cm levee hyi mutta blondit usein heikko nenäisiä tai pitkänenäisiä ja niitten silmä on sinisii ja tuo on kauneutta sitten muutenkin normaali kauniit (tai no ne ruskee tukkaset joita kaikki pitää kauniina)musta ne ei oo kauheen kauniita ja blondiit voitta ne oon myös huomannut että blondit käyttävät useammin rillejä kuin muut

    • Blondien puolustus!

      Oon itse aito blondi ja haluisin nyt vähän puolustaa itteeni ja kaikkii muitaki blondeja täs keskustelussa! On tullu selväks et kaikki väittää blondien olevan tyhmempii,huoramaisii,idioottei, joita ei ikinä oteta tosissaa!! Se ärsyttää ihan kamalasti, vaikka en oo ite saanu mitään haukkuja tai sellassii. oon itekki saanu huonon itsetunnon näistä asioista ja oon monta kertaa ajatellu värjääväni bruneteks iha vaa blondien huonon maineen takii! Ja siis jos ajatellaa ni ei hiusten värillä oo mitää tekemistä sen kaa kuinka ihana se ihminen on luonteeltaan. Tuntuu vaa et jotkut blondit esittää tyhmii koska ne tietää itekki et voi leikkii blondeudellaa! Oon kumminki viel nii nuori tyttö et en haluu sellasta mainetta! Se oikeesti sattuu! Ps. Ainaski mun mielestä brunetet on kans kauniita!

      • Blondi.pojat<3

        Blondien puolustus: Minä en ole koskaan ajatellut noin
        blondeja kohtaan. Ja 2mielestäni on tosi ärsyttävää,
        kun jotkut brunetet haukkuu blondeja ja jotkut blondit brunetteja!!

        2 koulussani olevaa blondia on päin naamaa tullut minulle sanomaan "Te brunetet ootte paskapäitä, me blondit ollaan enkeleitä". Siihen vastasin "haistakaa te vaan paska ja pitäkää huoli vaan omista asioistanne!!". Sille jutulle nauretaan meidän koulussa vieläkin, siis sille, että mulla oli pokkaa.


    • Blondi.pojat<3

      Mun mielestä veljeni on tosi söpö,
      (vaikka en oo "sillä tavalla" rakastunut siihen)
      sillä on tuuhea, blondi tukka.
      Ja poikaystäväni on kans blondi,
      itselläni tumman ruskeet pitkät hiukset,
      joissa on vaaleita raitoja (aurinko värittänyt raidat).
      Olen 13v tyttö.

    • we3c3c5

      vaikea kysymys: jokin puhtaus ja kauneus siinä on. Tai voi olla tämä pohjaismaalaisuuskin, harvaa meistä täällä viehättää karvainen ja tumma itäeurooppalainen nainen :D.

      Toisaalta taas etelänmaissa ei vaaleista niin perusteta vaan suositaan latinotyyppisiä enemmän.

      • blöööööaaäaaäsä

        Kaikki kommentissas meni päin persettä.


    • blondgirl12

      olen aito blondi ja voi kyllä rehellisesti sanoa, että olen huomannut saavani miehiltä katseita (kaikenlaisia :D). Että kyllä tossa on joku totuus aloittajan puhees. Ja toi on niin kliseistä että blondit on tyhmiä. Ymmärrän kyl sanonnan "sisäisesti blondi". Niin ei hiusten väri määrittele älykkyyttä yhtää :) Mut kaikilla on oma makunsa, jotkut tykkää tummista "tumma ja tulinen " U know. Ja toiset blondeista.

      täs mun mielipide (:

    • aito asia oltava

      Keinoblondit ei ole mistään kotoisin. Vähä kuin väärä raha.

    • Aman

      Blondit saa AAA luokituksen multa, oli sitten aito tai feikki jos on kunnolla fiksattu!

    • TEENAGEBROBLEM

      Blondeissa ihmisissä ei ole mitään ihanteita jota he voivat täyttää. Meidänkin elämän ovat pilanneet 2 blondia ja ovat vieneet monet pojat meiltä pois. (yrittäneet viedä) He tulevat aina eteemme ja tiellemme ja suunnittelimme tappavame heidät. Terveisin 3 angsti teiniä.

    • _Blondie

      Itse olen ollut blondi, brunette, punapää ja siltä väliltä. Blondina huomiota tulee kyllä enemmän kuin tummahiuksisina, punaisista hiuksista myös monet pitivät,osa ei yhtään. Eniten kehuja on saanut sellainen luonnollisen vaalea sävy, ei siis mikään platinablondi vaan hieman tummempi tuhkanvaalea. Luonnostani olen siis blondi, mutta ripset ovat melko tummat ja erittäin pitkät, ja kulmatkin on melko tummat. Eli ei kaikki blondit ole "värittömiä" :D Hiustenvärillä ei ole mitään väliä, kunhan se sopii itselle. Tiedän monia oikeasti tummatukkaisia blondeja, jotka olisivat paljon kauniimpia tummina. Ja taas niitä, joita en voisi kuvitellakaan ilman blondia tukkaa. Tunnen myös aivan kamalia, homssuisia ns. tuksu-blondeja, jotka on kaukana siitä raikkaasta elovena-tytöstä, josta itse pidän. Fakta on, että useimpia pukee parhaiten luonnollista väriään lähellä oleva sävy, ja kokonaisuus ratkaisee!

    • .................

      Veikkaan että tällä on paljonkin tekemistä yleisen kauneuskäsitteen kanssa, ja yleinen kauneuskäsite taas on hyvin pitkälti median luoma.

      Itse en oikein miehenä diggaa tästä hollywoodin antamasta kauneusihanteesta. Mielestäni alipainoinen blondi jolla on isot rinnat on jotenkin epäluonnollisen ja teennäisen näköinen(mitä julkisuudessa esiintyvät, kauneusleikkauksissa käyneet naiset usein ovatkin)

      Pidän enemmän ehkä hieman pyöreistä, ja muodokkaista naisista. Sellaisista jotka ovat luonnollisesti kauniita ja näyttävät terveiltä. Mielestäni överin kokoiset silikonitissit, kylkiluiden selkeä näkyminen, ja liiallinen meikki ovat jotain mikä näyttää epäluonnolliselta ja sairaalta.

      Hiusten värillä ei ole juurikaan väliä minulle, vaikka yleisestiottaen eniten ehkä viehättää blondit, ja mustahiuksiset.

      Asiaan saattaa myös liittyä se, että tummahiuksisia on niin suuri enemmistö blondeihin nähden. Myös punahiuksiset tuntuvat viehättävän monia miehiä.

      Se miksi pidän luonnollisen näköisistä, muodokkaista, ja hieman pyöreistä naisista liittynee taas suurilta osin evoluutioon. Eli alitajuisesti katselen naisia luultavastikin sen pohjalta, kuinka hyvät ulkoiset puitteet heillä näyttäisi olevan lasten saamiseen. Usein puhutaan esim. synnyttäjän lantiosta jne.
      Vaikka en itse haluakaan lapsia, mutta uskoisin, että nämä ovat jotain primitiivisiä seikkoja joita mies arvioi alitajuisesti.

      Tässä tulee myös kulttuurierot hyvin ilmi. Länsimaisessa kulttuurissa arvostetaan sitä Hollywood-kauneusihannetta, taas useissa muissa kulttuureissa ajatellaan yleisesti samalla tavalla kuin minä ajattelen, ja arvostetaan luonnollisempaa kauneutta, ja sitä että nainen näyttää terveeltä

    • Haiduhaiduliini

      Olen aika vaalea nainen ja mielestäni suomalainen sinisilmäinen vaaleahko mies on maailman komein tai voi olla ulkomaalainenkin, mutta tämä "tummat miehet" juttu ei seksuaalisesti innosta vaikka monet tummat miehet ovat "nättejä". Parhaat miehet kaikella tavalla ovat olleet viikinkejä:=) Tämä tyhmä juttu on vain omasta elämästäni, kokemus...

    • Platina

      Blondit näyttävät nuoremmilta, ja kun jossain historiassa kun kylmässä jäätiköllä miesten oli hankala saada ruokaa ja miehiä että naisia alkoi kuolla, tuli blondit. Blondit näyttävät nuoremmilta, ja miehet kiinnostuivat enemmän nuorista ja hedelmällisistä naisista joten blondit olivat suosiossa ja blondius levisi pohjoismaihin. Nyt brunetet, punapäät ja musta hiuksisista osa haluaa olla blondeja koska miehiä yhä viehättää blondius. Ikävä kyllä blondaaminen vahingoittaa hiusta niin paljon että siitä tulee todennäköisesti hamppua, ja hiusten alta näkyy juurikasvua, ja juurikasvu pistää silmään ikävästi jolloinka kaikki tietää ettei ole blondi. Ja aina täytyy käydä poistattamassa väriä hiuksista joka tappaa hiukset heti päälaella.

      Siinä teille syy miksi me blondit ollaan parhaita. ;)

      T: platinablondi syntyessään

    • Tavallinen tallaaja

      Ihtellä on jäänyt kuva blondeista että:

      a) antavat helposti
      b) eivät järin fiksuja -> helppo liehitellä -> marisevat yhdenillan jutuista ja kuinka ääliöitä miehet on
      c) erottuvat "massasta" helpommin, ehkä sekin on osasyynä "ympärillä pyöriviin miehiin"

      Eikait siinä, kukin taaplaa tyylillään

      • ksa

        Itselläni kuva on hieman toinen.

        A) Eivät anna helposti, ainoastaan emotionaalisista tai rakkaudellisista syistä.
        B) Koko planeetan älykkäin ihmisrotu.
        C) Erottuvat "kurasta",koska suurin enemmistö on ihon,silmien,hiusten väriltään tummaa.


    • ...

      voi vittu kiitos ihmiset :) nyt ainakin opin että kukaan poika ei helvetti ikinä tuu tykkää musta koska oon brune ja vittu ihmiset on tyhmiä ja AARG mun elämä on vaan paskaa. Ja miks mä nyt tääl valitin?? .__.

    • ei ikinä blondia

      Koko planeetan älykkäin ihmisrotu blondit? hahah salli mun nauraa sun jutuille.

      Ps. Suurinosa blondeista joita tunnen on kyllä jotenkin vähä-älyisiä verrattuna brunetteihin.

      • Enkelin silmät

        Totuus satuttaa. Blondi on yhtä kuin looginenäly, tunneäly, kauneus ja uuden luominen. Sinä ruskea, et vain ymmärrä sitä ; -)
        Blondit tulevat hallitsemaan maailmaa, jos vain ovat sekoittumatta ruskeaan alkuihmiseen. Jos blondit tuhoutuvat, silloin koko ihmiskunta vajoaa rappioon, maagiseen ajatteluun, taikauskoon, ja ylikorostuneeseen seksuaalisuuteen. Blondien tuhoutuminen muuttaa ihmiskunnan takaisin eläinkunnaksi.


      • Blo Ndi
        Enkelin silmät kirjoitti:

        Totuus satuttaa. Blondi on yhtä kuin looginenäly, tunneäly, kauneus ja uuden luominen. Sinä ruskea, et vain ymmärrä sitä ; -)
        Blondit tulevat hallitsemaan maailmaa, jos vain ovat sekoittumatta ruskeaan alkuihmiseen. Jos blondit tuhoutuvat, silloin koko ihmiskunta vajoaa rappioon, maagiseen ajatteluun, taikauskoon, ja ylikorostuneeseen seksuaalisuuteen. Blondien tuhoutuminen muuttaa ihmiskunnan takaisin eläinkunnaksi.

        Jos haukkuu mustia, on rasisti. Jos haukkuu juutalaisia, on natsi. Jos haukkuu blondeja, on vitsikäs.


      • natural_
        Blo Ndi kirjoitti:

        Jos haukkuu mustia, on rasisti. Jos haukkuu juutalaisia, on natsi. Jos haukkuu blondeja, on vitsikäs.

        Veit sanat suusta ;) Ketkähän niitä rasisteja oikeen ovatkaan. Blondit saavat rasismia osakseen myös! Vaikea varmaan uskoa mutta totta se on.


    • kaunista

      Blondit on aina ollut kauniimpia!! Varsinkin sinisilmäiset ja joilla on luonnostaan vaaleat hiukset.

      Ruskeat silmät ja blondit hiukset on hyihyi.

    • ioek

      Mulla on kaksi blondia tyttöä ja nyt jo mietin että millainen tulevaisuus heitä odottaa. Jo nyt pistävät silmään kaikkialla, heillä on pitkät todella vaaleat hiukset, turkoosinvaaleankirkkaat silmät, ja ovat vielä muutenkin todella kauniita. Hoikkia ja keijukaismaisia.

      Ihmiset kaupungilla tuijottavat, ja vastaantulijat sanovat kommentteja. Nyt ovat pikkulapsia, mutta mitä kun ovat teinityttöjä? Kaapuunko heidät pitää pukea?

    • Anonyymi

      Ei kyllä ole väristä kiinni, yhtä lailla todella näyttäviä ja kauniita ovat mustahiuksiset naiset, kaikki ei halua että nainen näyttää viattomalta enkeliltä, vaan toiset haluavat säväyttävän upean muodokkaan, sielukkaan ja kesyttömän kaunottaren.. Olen myös pannut merkille miten monet miehet ovat aivan hulluina punatukkaisiin naisiin. Mutta ihmiset aina kuvittelevat että jos he itse pitävät jostakin, että kaikki muutkin ajattelisivat samalla tavalla. Älkää ihmiset kuvitelko että kaikki muutkin jakavat omat mieltymyksenne. Maailmassa on niin paljon erilaisia ihmisiä ja makuja, ettei ole mitään yhtä tiettyä mikä kaikkia miellyttäisi. Vaikka kaikki kaverisi olisivat kanssasi samaa mieltä, ei sekään vielä tarkoita yhtään mitään. Joissakin tietyissä piireissä ihmiset tuppaavat ajattelemaan enemmän tietyllä tavalla ja jopa naismaku saattaa olla jossain määrin samanlainen jonkun tietyn sosiaalisen piirin sisällä. Esim. raksamiehet saattavat tykätä enemmän vaaleista naisista kuin vaikkapa lääkärimiehet, joten älkää tehkö johtopäätöksiä minkään kaveripiirin perusteella.

    • Anonyymi

      koska blondit ovat vain kauniinpia

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe