Hobby Hall

poikottiin.........

Kyseisessä firmassa ei ole minkäänlaista asiakaspalvelua. Varastossa olevan tavaran toimitus kestää viikkotolkulla, vaikka lupaavat toimitta noin viikossa.

Kun yrittää tiedustella toimitusaikaa sähköpostilla siihen ei vastata. Puhelimitse kun yrittää asiakaspalveluun roikotetaan langoilla musiikkia kuuntelemassa ja aina sopivin väliajoin tiputetaan langoilta. Kaiken huippu on että nämä puhelut maksaa 30 centtiä operaattori maksu....siis haloo, täähän on sikamaista rahastusta.

261

54181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petetty

      kun maksaa kotiinkuljetuksesta niin saa hakea itse postista pakettinsa vaikka siitä on maksanu 45euroo kotiinkannettuna! kiva ettii jotai peräkärryy ja lähtee roudaan pesukonetta :(

      • ja.....

        meikäläinen maksoi kahteen kertaan vanhingossa yhden reilun 50 euron laskun. Rahojen takaisinsaaminen kesti melkein 3 kuukautta. Taistelua käytiin näiden "asiakaspalvelijoiden" kanssa jotka vastaavat sähköposteihin ja puhelimeen milloin "muistavat"...


      • Samaa..Pask...aa
        ja..... kirjoitti:

        meikäläinen maksoi kahteen kertaan vanhingossa yhden reilun 50 euron laskun. Rahojen takaisinsaaminen kesti melkein 3 kuukautta. Taistelua käytiin näiden "asiakaspalvelijoiden" kanssa jotka vastaavat sähköposteihin ja puhelimeen milloin "muistavat"...

        Saa vaihtaa liikettä miksi mennä kun kaikki tietäää millaista se touhu on HOBBARISSA...


      • bfbvbvb

        tiedän että tää on vanha viesti mutta ajatellen niitä jotka lukee edelleen tätä ketjua, niin kertoisin pikku jutun. jos oot maksanu sen kotiinkuljetuksen ja tulee kotio se lappu millä voipi postista paketin hakea, niin se voi olla yhtä hyvin postin moka, eikä hobbarin. ite kerran tilasin lasten sängyn anttilasta kotiinkuljetuksella ja oottelin että koska sieltä soitellaan että olen kotona. eipä soitettu, tuli lappu että voipi noutaa paketin postista. minä soitin postiin ja selvitin asiaa, ja selvisi että se oli postin mokasta mennyt väärälle puolelle toi mun tilaushomma ja hoitavat asian ja parin pvän sisällä tuovat paketin.

        en sen enempää puolustele hobbaria, ei omia kokemuksia kyseisestä puljusta ole, mutta tää kotiinkuljetushomma voi olla myös postin moka


      • 5-
        bfbvbvb kirjoitti:

        tiedän että tää on vanha viesti mutta ajatellen niitä jotka lukee edelleen tätä ketjua, niin kertoisin pikku jutun. jos oot maksanu sen kotiinkuljetuksen ja tulee kotio se lappu millä voipi postista paketin hakea, niin se voi olla yhtä hyvin postin moka, eikä hobbarin. ite kerran tilasin lasten sängyn anttilasta kotiinkuljetuksella ja oottelin että koska sieltä soitellaan että olen kotona. eipä soitettu, tuli lappu että voipi noutaa paketin postista. minä soitin postiin ja selvitin asiaa, ja selvisi että se oli postin mokasta mennyt väärälle puolelle toi mun tilaushomma ja hoitavat asian ja parin pvän sisällä tuovat paketin.

        en sen enempää puolustele hobbaria, ei omia kokemuksia kyseisestä puljusta ole, mutta tää kotiinkuljetushomma voi olla myös postin moka

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.


      • riitti minulle
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        En antaisin niin hyvää arvosanaa , 4- olisi sopivampi koska oikeasti siellä ei mikään enää nykyisin kuin ennen.joka asiasta saa soittaa sinne , jonottaa noin tunnin aina ja mikään ei onnistu kerralla.
        Ainoa mikä toimii automaattisesti ja oikein on luettelojen postitus , niitä kyllä tulee mutta siihen se jää.

        En aio tilata enää koskaan mitään sieltä.


      • No-NO-no
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        En enää asioi siellä.


      • dösäkuski-Tre
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        Koko ajan useamman vuoden menty alamäkeä ja tosi reipasta tahtia.


      • vaihtoon
        riitti minulle kirjoitti:

        En antaisin niin hyvää arvosanaa , 4- olisi sopivampi koska oikeasti siellä ei mikään enää nykyisin kuin ennen.joka asiasta saa soittaa sinne , jonottaa noin tunnin aina ja mikään ei onnistu kerralla.
        Ainoa mikä toimii automaattisesti ja oikein on luettelojen postitus , niitä kyllä tulee mutta siihen se jää.

        En aio tilata enää koskaan mitään sieltä.

        Varmaan noin 20v asiakkaana mutta ei enää , kyllä on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan ja nykyään ei yksikään tilaus ole mennyt siten kuin pitäisi.


      • HUONOA
        riitti minulle kirjoitti:

        En antaisin niin hyvää arvosanaa , 4- olisi sopivampi koska oikeasti siellä ei mikään enää nykyisin kuin ennen.joka asiasta saa soittaa sinne , jonottaa noin tunnin aina ja mikään ei onnistu kerralla.
        Ainoa mikä toimii automaattisesti ja oikein on luettelojen postitus , niitä kyllä tulee mutta siihen se jää.

        En aio tilata enää koskaan mitään sieltä.

        PALVELU ON TODELLA HUONOA.EN SUOSITTELE OSTAMAAN SIELTÄ MITÄÄN.


      • PKP
        vaihtoon kirjoitti:

        Varmaan noin 20v asiakkaana mutta ei enää , kyllä on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan ja nykyään ei yksikään tilaus ole mennyt siten kuin pitäisi.

        Olen ollut asiakkaana noin 30 vuotta, saanut tyydyttävää tavaraa ja sentakia että saanut kotiin tuotuna. Ostin vajaa vuosi sitten HP kannettavan tietokoneen, koneen hinta 900 €. sitten särkyi
        näyttö. Hobby Hall sekä HP korjausfirma päättivät, ei kuulu takaukseen piiriin,vihjaillen
        että olen sen itse aiheuttanut. MUTTA KUN EN OLE. Kotivakuutus korvasi vahingon korvausarvion
        mukaisesti, tosin 150 € omavastuu pois. Kiitos TAPIOLALLE.
        30 vuoden kauppasuhde päättyi heti Hobby Halliin sekä HP tuotteisiin,ei koskaan enää.


      • HUONOA PALVELUA
        bfbvbvb kirjoitti:

        tiedän että tää on vanha viesti mutta ajatellen niitä jotka lukee edelleen tätä ketjua, niin kertoisin pikku jutun. jos oot maksanu sen kotiinkuljetuksen ja tulee kotio se lappu millä voipi postista paketin hakea, niin se voi olla yhtä hyvin postin moka, eikä hobbarin. ite kerran tilasin lasten sängyn anttilasta kotiinkuljetuksella ja oottelin että koska sieltä soitellaan että olen kotona. eipä soitettu, tuli lappu että voipi noutaa paketin postista. minä soitin postiin ja selvitin asiaa, ja selvisi että se oli postin mokasta mennyt väärälle puolelle toi mun tilaushomma ja hoitavat asian ja parin pvän sisällä tuovat paketin.

        en sen enempää puolustele hobbaria, ei omia kokemuksia kyseisestä puljusta ole, mutta tää kotiinkuljetushomma voi olla myös postin moka

        TODELLA HUONOA PALVELUA , KALLIS LIIKE ; EPÄVARMAT TOIMITUKSET


      • pitäkää tavaranne
        bfbvbvb kirjoitti:

        tiedän että tää on vanha viesti mutta ajatellen niitä jotka lukee edelleen tätä ketjua, niin kertoisin pikku jutun. jos oot maksanu sen kotiinkuljetuksen ja tulee kotio se lappu millä voipi postista paketin hakea, niin se voi olla yhtä hyvin postin moka, eikä hobbarin. ite kerran tilasin lasten sängyn anttilasta kotiinkuljetuksella ja oottelin että koska sieltä soitellaan että olen kotona. eipä soitettu, tuli lappu että voipi noutaa paketin postista. minä soitin postiin ja selvitin asiaa, ja selvisi että se oli postin mokasta mennyt väärälle puolelle toi mun tilaushomma ja hoitavat asian ja parin pvän sisällä tuovat paketin.

        en sen enempää puolustele hobbaria, ei omia kokemuksia kyseisestä puljusta ole, mutta tää kotiinkuljetushomma voi olla myös postin moka

        Kallis liike , palvelu todella huonoa.Noora vitriinikaappi hinta 89 , kotiinkuljetus maksaa 49,90 , kohtuuttomat kustannukset tuotteeseen nähden,tuotteen saa vain tilaamalla , ei voi noutaa myymälästä jolloin jää ostamatta.Huonoa palvelua jälleen kerran.


      • boikotoin 2010-2020
        pitäkää tavaranne kirjoitti:

        Kallis liike , palvelu todella huonoa.Noora vitriinikaappi hinta 89 , kotiinkuljetus maksaa 49,90 , kohtuuttomat kustannukset tuotteeseen nähden,tuotteen saa vain tilaamalla , ei voi noutaa myymälästä jolloin jää ostamatta.Huonoa palvelua jälleen kerran.

        sieltä ei saa mitään palvelua nykyisin


      • böööhööö
        riitti minulle kirjoitti:

        En antaisin niin hyvää arvosanaa , 4- olisi sopivampi koska oikeasti siellä ei mikään enää nykyisin kuin ennen.joka asiasta saa soittaa sinne , jonottaa noin tunnin aina ja mikään ei onnistu kerralla.
        Ainoa mikä toimii automaattisesti ja oikein on luettelojen postitus , niitä kyllä tulee mutta siihen se jää.

        En aio tilata enää koskaan mitään sieltä.

        Tilasin kaks patjaa hobbysta sekä maksoin tilauksen yhteydessä. Sitten aloin lueskella hobbyhalliin liittyviä juttuja (yleensä olen anttilaa suosinut, joka toimii aina moitteettomasti ja on nopea) ja alko kaamea paniikki, että montako viikkoa tai kuukautta joutuu odotteleen tavaraa kun tälläisiä komentteja luin. Joutuuks tässä vielä soittelee sun muuta jne.
        10.2 tein tilauksen ja 18.2 oli tavara kotona. Kolmisen vko luvattiin toimitusajaksi mut nähän tuli tosi nopsaan. Noh, onneksi näin.


      • entinen kantaasiakas
        böööhööö kirjoitti:

        Tilasin kaks patjaa hobbysta sekä maksoin tilauksen yhteydessä. Sitten aloin lueskella hobbyhalliin liittyviä juttuja (yleensä olen anttilaa suosinut, joka toimii aina moitteettomasti ja on nopea) ja alko kaamea paniikki, että montako viikkoa tai kuukautta joutuu odotteleen tavaraa kun tälläisiä komentteja luin. Joutuuks tässä vielä soittelee sun muuta jne.
        10.2 tein tilauksen ja 18.2 oli tavara kotona. Kolmisen vko luvattiin toimitusajaksi mut nähän tuli tosi nopsaan. Noh, onneksi näin.

        Todella syvältä , boikottiin moinen , huono palvelu , toimitukset tulee milloin tulee , väärää tavaraa , laskuissa epäselvyyksiä jne.


      • sailia
        PKP kirjoitti:

        Olen ollut asiakkaana noin 30 vuotta, saanut tyydyttävää tavaraa ja sentakia että saanut kotiin tuotuna. Ostin vajaa vuosi sitten HP kannettavan tietokoneen, koneen hinta 900 €. sitten särkyi
        näyttö. Hobby Hall sekä HP korjausfirma päättivät, ei kuulu takaukseen piiriin,vihjaillen
        että olen sen itse aiheuttanut. MUTTA KUN EN OLE. Kotivakuutus korvasi vahingon korvausarvion
        mukaisesti, tosin 150 € omavastuu pois. Kiitos TAPIOLALLE.
        30 vuoden kauppasuhde päättyi heti Hobby Halliin sekä HP tuotteisiin,ei koskaan enää.

        hp:n tuotteet tunnetusti huonoja ja vika aina kuluttajassa. Selviää kunhan olet itse tapellut jälleenmyyjän, maahantuojan ja valmistajan kanssa.


      • KAIKKI MUKAAN
        boikotoin 2010-2020 kirjoitti:

        sieltä ei saa mitään palvelua nykyisin

        Kaikki mukaan boikotoimaan , minäkin aloitin tänään!!!!.


      • palvelu tosi huonoa
        bfbvbvb kirjoitti:

        tiedän että tää on vanha viesti mutta ajatellen niitä jotka lukee edelleen tätä ketjua, niin kertoisin pikku jutun. jos oot maksanu sen kotiinkuljetuksen ja tulee kotio se lappu millä voipi postista paketin hakea, niin se voi olla yhtä hyvin postin moka, eikä hobbarin. ite kerran tilasin lasten sängyn anttilasta kotiinkuljetuksella ja oottelin että koska sieltä soitellaan että olen kotona. eipä soitettu, tuli lappu että voipi noutaa paketin postista. minä soitin postiin ja selvitin asiaa, ja selvisi että se oli postin mokasta mennyt väärälle puolelle toi mun tilaushomma ja hoitavat asian ja parin pvän sisällä tuovat paketin.

        en sen enempää puolustele hobbaria, ei omia kokemuksia kyseisestä puljusta ole, mutta tää kotiinkuljetushomma voi olla myös postin moka

        Ei näin monet voi olla väärässä ja omakohtaiset kokemukset ovat olleet negatiivisia joten boikottiin vaan


      • boikottiin -boikotti
        entinen kantaasiakas kirjoitti:

        Todella syvältä , boikottiin moinen , huono palvelu , toimitukset tulee milloin tulee , väärää tavaraa , laskuissa epäselvyyksiä jne.

        Se on just niin , huonoa palvelua , tuotteet ylihintaisia , toimitusajat pitkiä jne.
        BOIKOTTIIN !!!!! BOIKOTTIIN


      • Nyöri
        KAIKKI MUKAAN kirjoitti:

        Kaikki mukaan boikotoimaan , minäkin aloitin tänään!!!!.

        Tilasin kolme eri tuotetta 18.4 klo 20:30 ja sain ne eilen 21.4.10. Ei ongelmia, kaikki olivat oikeita ja toimitus tuli nopeasti


      • 16v

        tosi huonosti kaikki toimii , ylihintaiset tuoteet , pitkät toimitusajat , laskutuksessa aina virheitä , toimittavat väärää tavaraa , käytettyä tavaraa vaikka tilaat uuden.
        Ja asiakaspalvelu on olematonta , siis kerta kaikkiaan ala-arvoista.
        Boikotoin .


      • 4-
        riitti minulle kirjoitti:

        En antaisin niin hyvää arvosanaa , 4- olisi sopivampi koska oikeasti siellä ei mikään enää nykyisin kuin ennen.joka asiasta saa soittaa sinne , jonottaa noin tunnin aina ja mikään ei onnistu kerralla.
        Ainoa mikä toimii automaattisesti ja oikein on luettelojen postitus , niitä kyllä tulee mutta siihen se jää.

        En aio tilata enää koskaan mitään sieltä.

        Ei voi antaa arvosanaksi kuin 4- , sekin on liikaa.
        Asiakaspalvelu on niin hukassa , maksullisesta numerosta lähtien , kukaan ei vastaa , pitkä odotusaika kun joku vastaa niin hän ei tiedä mitään ja kun saat tilattua odotat tuotteita pitkään , tuotteet toimitetaan useampana pakettina , juokset useita kertoja postissa ja huomaat että joko tuote tai lasku on virheellinen ja taas sama alkaa alusta.
        Ja AINA on joku ihme selitys,virheitä virheiden perään.


      • Lisäksi kallis liike
        4- kirjoitti:

        Ei voi antaa arvosanaksi kuin 4- , sekin on liikaa.
        Asiakaspalvelu on niin hukassa , maksullisesta numerosta lähtien , kukaan ei vastaa , pitkä odotusaika kun joku vastaa niin hän ei tiedä mitään ja kun saat tilattua odotat tuotteita pitkään , tuotteet toimitetaan useampana pakettina , juokset useita kertoja postissa ja huomaat että joko tuote tai lasku on virheellinen ja taas sama alkaa alusta.
        Ja AINA on joku ihme selitys,virheitä virheiden perään.

        Samaa mieltä , nykyisin mikään , MIKÄÄN EI siellä toimi ja asiakaspalvelu on todella käsittämättömän huonoa.


      • LOPPUS NYT
        Lisäksi kallis liike kirjoitti:

        Samaa mieltä , nykyisin mikään , MIKÄÄN EI siellä toimi ja asiakaspalvelu on todella käsittämättömän huonoa.

        YLIHINTAINEN LIIKE-PALVELU AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN SURKEAA-LASKUTUKSESSA NYKYÄÄN AINA ONGELMIA-LÄHETTÄVÄT VÄÄRIÄ/KÄYTETTYJÄ TUOTTEITA-ASIAKKAAN YHTEYDENOTTOPYYNTÖIHIN EI VASTATA-ASIAKASPALVELUSSA YLIMIELISYYTTÄ-LASKUISSA ERÄPÄIVÄ ON ENNEN KUIN TUTUSTUMISAIKA ON MENNYT UMPEEN-EI KIITOS-EI ENÄÄ KO.LIIKKEEN ASIAKKAANA


      • ennen asiakkaana
        bfbvbvb kirjoitti:

        tiedän että tää on vanha viesti mutta ajatellen niitä jotka lukee edelleen tätä ketjua, niin kertoisin pikku jutun. jos oot maksanu sen kotiinkuljetuksen ja tulee kotio se lappu millä voipi postista paketin hakea, niin se voi olla yhtä hyvin postin moka, eikä hobbarin. ite kerran tilasin lasten sängyn anttilasta kotiinkuljetuksella ja oottelin että koska sieltä soitellaan että olen kotona. eipä soitettu, tuli lappu että voipi noutaa paketin postista. minä soitin postiin ja selvitin asiaa, ja selvisi että se oli postin mokasta mennyt väärälle puolelle toi mun tilaushomma ja hoitavat asian ja parin pvän sisällä tuovat paketin.

        en sen enempää puolustele hobbaria, ei omia kokemuksia kyseisestä puljusta ole, mutta tää kotiinkuljetushomma voi olla myös postin moka

        Hobby hall maksaa postille postin palveluksista ja jos tilaat hallista ja homma ei toimi niin vaikka olisin postin moka niin hobby hall siitäkin on vastuussa , heiltä tilaat tavarat niin vastuu toiminnan sujuvuudesta on heidän.
        Eikä muuten siellä mikään toimi


      • ÄLÄ OSTA SIELTÄ
        LOPPUS NYT kirjoitti:

        YLIHINTAINEN LIIKE-PALVELU AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN SURKEAA-LASKUTUKSESSA NYKYÄÄN AINA ONGELMIA-LÄHETTÄVÄT VÄÄRIÄ/KÄYTETTYJÄ TUOTTEITA-ASIAKKAAN YHTEYDENOTTOPYYNTÖIHIN EI VASTATA-ASIAKASPALVELUSSA YLIMIELISYYTTÄ-LASKUISSA ERÄPÄIVÄ ON ENNEN KUIN TUTUSTUMISAIKA ON MENNYT UMPEEN-EI KIITOS-EI ENÄÄ KO.LIIKKEEN ASIAKKAANA

        Myyvät biotakkaa ja kehtaavat mainostaa että runko on ympäristöystävällisesti maalattua terästä.
        Haloo , mitä ympäristöystävällistä on itse tuotteessa , täysin tarpeetonta krääsää turhaa ympäristön kuormitusta että hankkii jonkun täysin tarpeettoman biotakan ja polttaa siinä jotain etanolia,ei taida hobby hall miettiä lainkaan ympäristöä,luontoa jne.
        Myydään vain kaikkea ahneuksissaan


      • kaikki mukaan
        No-NO-no kirjoitti:

        En enää asioi siellä.

        juu poikottiin vaan , boikotoikaa kaikki


      • huonoa palvelua
        HUONOA kirjoitti:

        PALVELU ON TODELLA HUONOA.EN SUOSITTELE OSTAMAAN SIELTÄ MITÄÄN.

        Ei sieltä saa mitään palvelua , kaikki toimii huonosti tai ei toimi ollenkaan


      • 4-
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        se on oikea arvosana ,täysin sieltä koko pulju


      • ihan sieltä koko pul
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        Mainoksia sieltä tulee vaikka olen ilmoittanut että en halua niitä , enkä osta sieltä mitään koska siellä ei mikään toimi ja huijasivat epämääräisellä laskutuksella vähän yli 10 euroa.
        Saivat kympin ja menettivät useita asiakkaita.
        BOIKOTOIKAA , KAIKKI mukaan boikottiin


      • kokemusta on
        LOPPUS NYT kirjoitti:

        YLIHINTAINEN LIIKE-PALVELU AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN SURKEAA-LASKUTUKSESSA NYKYÄÄN AINA ONGELMIA-LÄHETTÄVÄT VÄÄRIÄ/KÄYTETTYJÄ TUOTTEITA-ASIAKKAAN YHTEYDENOTTOPYYNTÖIHIN EI VASTATA-ASIAKASPALVELUSSA YLIMIELISYYTTÄ-LASKUISSA ERÄPÄIVÄ ON ENNEN KUIN TUTUSTUMISAIKA ON MENNYT UMPEEN-EI KIITOS-EI ENÄÄ KO.LIIKKEEN ASIAKKAANA

        Kallis liike ja todella huonoa palvelua


      • 34v
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        huonoa asiakaspalvelua , todella huonoa,älä osta sieltä ylihintaista roskaa.


      • boikottiin
        bfbvbvb kirjoitti:

        tiedän että tää on vanha viesti mutta ajatellen niitä jotka lukee edelleen tätä ketjua, niin kertoisin pikku jutun. jos oot maksanu sen kotiinkuljetuksen ja tulee kotio se lappu millä voipi postista paketin hakea, niin se voi olla yhtä hyvin postin moka, eikä hobbarin. ite kerran tilasin lasten sängyn anttilasta kotiinkuljetuksella ja oottelin että koska sieltä soitellaan että olen kotona. eipä soitettu, tuli lappu että voipi noutaa paketin postista. minä soitin postiin ja selvitin asiaa, ja selvisi että se oli postin mokasta mennyt väärälle puolelle toi mun tilaushomma ja hoitavat asian ja parin pvän sisällä tuovat paketin.

        en sen enempää puolustele hobbaria, ei omia kokemuksia kyseisestä puljusta ole, mutta tää kotiinkuljetushomma voi olla myös postin moka

        hobby hall boikottiin , huono firma,kalliit tuotteet,huonoa palvelua etc.BOIKOTTIIN


      • älkää ostako
        vaihtoon kirjoitti:

        Varmaan noin 20v asiakkaana mutta ei enää , kyllä on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan ja nykyään ei yksikään tilaus ole mennyt siten kuin pitäisi.

        en osta,boikotoin


      • kallis ja huono
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        eihän siellä mikään toimi nykyään ja on vielä tosi kallis liike


      • en osta hobbarista
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        Elektroniikka,kodinkoneet ovat siellä kalliita , kannattaa ostaa erikoisliikkeistä esim.Gigantti tms tai vaikka Anttilasta,Prismasta , hinnat ovat edullisempia ja saa bonusta/plussaa.
        Autonrenkaat saa rengasliikkeistä edullisemmin ja sieltä saa myös palvelua , asennuksen saman tien.
        Työkalut bauhaus tms.parempia työkaluja edullisemmin.


      • 39
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        en osta enää koskaan sieltä , kaikki on kallista,palvelua ei ole ja mikään ei toimi niin kuin pitäisi


      • boikottiin vain heti
        älkää ostako kirjoitti:

        en osta,boikotoin

        Boikottiin moinen surkea yritys


      • 4
        dösäkuski-Tre kirjoitti:

        Koko ajan useamman vuoden menty alamäkeä ja tosi reipasta tahtia.

        Minäkin annan korkeintaan 4


      • Huonoa palvelua
        huonoa palvelua kirjoitti:

        Ei sieltä saa mitään palvelua , kaikki toimii huonosti tai ei toimi ollenkaan

        Näin on , itselläni aivan samanlaisia kokemuksia , palvelu on huonoa tai todella huonoa


      • osta muualta
        älkää ostako kirjoitti:

        en osta,boikotoin

        juu en osta sieltä


      • Älkää vain ostako
        No-NO-no kirjoitti:

        En enää asioi siellä.

        Hobby hall aliarvioi kuluttajia,taas lähettivät hobbalot mainoksen mainostaen kuinka edullisia heidän tuotteet on , nokia känny 149 tarjoushinta?.Kaikki muut yritykset myyvät samaa puhelinta 119 euron hintaan eli 30 euroa edullisemmin.
        Hobbarissa maksat kanta-asiakkaana enemmän ja koko mainos täynnä samaa roskaa vuodesta toiseen samat tavarat ylihintaisina.
        Jätepaperia keräykseen tulee aina vaan


      • boikotoikaa
        5- kirjoitti:

        Nykyään EI mikään siellä toimi,arvosana 5-.

        Ei toimi,ei mikään,ei toimi


      • Järvisuomi
        Älkää vain ostako kirjoitti:

        Hobby hall aliarvioi kuluttajia,taas lähettivät hobbalot mainoksen mainostaen kuinka edullisia heidän tuotteet on , nokia känny 149 tarjoushinta?.Kaikki muut yritykset myyvät samaa puhelinta 119 euron hintaan eli 30 euroa edullisemmin.
        Hobbarissa maksat kanta-asiakkaana enemmän ja koko mainos täynnä samaa roskaa vuodesta toiseen samat tavarat ylihintaisina.
        Jätepaperia keräykseen tulee aina vaan

        HHssa on huonot ja kalliit tavarat, toimimaton laskutus, toimitus miten sattuu ja asiakaspalvelijat eivät osaa kertoa tavaroista.


      • TYTYTVÄINE
        älkää ostako kirjoitti:

        en osta,boikotoin

        Todellakin ostan mee sää halpahalliin jos ei varaa ostaa todella korkeatasoisesta HOBBYHALLISTA


      • Annabella-
        TYTYTVÄINE kirjoitti:

        Todellakin ostan mee sää halpahalliin jos ei varaa ostaa todella korkeatasoisesta HOBBYHALLISTA

        Korkeatasoisesta hobbyhallista :D hahahhaaa.. stockkan tarjoustalo se on :D


      • Anonyymi

        No luule tilaa jostain muualta älykääpiö


    • yli 15-vuotta

      ei koskaan ongelmia...

      • minä...

        olen ollu yli kaksikymmentävuotta. Viimeaikoina ongelmia on ollut aika usein. Varsinkin se että puhelimella lähes mahdotonta saada asiakaspalvelua ja maksaa maltaita 30 centtiä minuutti operaattori maksu on ryöväystä, varsinkin kun pidetään jonossa musiikkia kuuntelemassa. Sähköpostiin saa vastauksen monenpäivän kuluttua jos silloinkaan....ja sitä rataa.

        Niin ja varastossa olevien tavaroiden tulo kestää montaviikkoa tällä hetkellä. On kuulemma jotain ongelmia uudessa tietojärjestelmässä...juu

        Noh, sellaista sattuu. Puhelimien ja sähköpostin pitäisi kyllä joka tapauksessa toimia...mutta kun ei. Lisää henkilökuntaa että asiat tulee hoidettua. Kallit mainoskamppanjat menee hukkaan kun ei ole tekijöitä talossa. Noh, siellä nyt taablatan tohon malliin...just alkaa Hobby Hallin "tarjooma "salkkarit...mitähän maksaa...huoh


      • omistajaa
        minä... kirjoitti:

        olen ollu yli kaksikymmentävuotta. Viimeaikoina ongelmia on ollut aika usein. Varsinkin se että puhelimella lähes mahdotonta saada asiakaspalvelua ja maksaa maltaita 30 centtiä minuutti operaattori maksu on ryöväystä, varsinkin kun pidetään jonossa musiikkia kuuntelemassa. Sähköpostiin saa vastauksen monenpäivän kuluttua jos silloinkaan....ja sitä rataa.

        Niin ja varastossa olevien tavaroiden tulo kestää montaviikkoa tällä hetkellä. On kuulemma jotain ongelmia uudessa tietojärjestelmässä...juu

        Noh, sellaista sattuu. Puhelimien ja sähköpostin pitäisi kyllä joka tapauksessa toimia...mutta kun ei. Lisää henkilökuntaa että asiat tulee hoidettua. Kallit mainoskamppanjat menee hukkaan kun ei ole tekijöitä talossa. Noh, siellä nyt taablatan tohon malliin...just alkaa Hobby Hallin "tarjooma "salkkarit...mitähän maksaa...huoh

        Pari vuotta sitten jouduin jonottamaan langoilla kohtuuttoman kauan, mutta muuten en kyllä ole joutunut ongelmiin.


      • minäkin...
        omistajaa kirjoitti:

        Pari vuotta sitten jouduin jonottamaan langoilla kohtuuttoman kauan, mutta muuten en kyllä ole joutunut ongelmiin.

        ihmetellyt kun hienoja myyntilehtiä tippuu jatkuvasti postiluukusta ja kallit mainoskamppanjat pyörii tv:ssä, mutta tilaamiaan tavaroita ei viikkojen odottelun jälkeen näy ei kuulu.

        Ihmeellistä touhua, säästetäänkö siellä sitten henkilöstökuluissa että saadaan kalliit myynti ja mainos kulut hoidettua...eihän siinä ole mitään järkeä.


      • K.B.A

        Älä viitsi puhua paskaa, vai oletko kenties hobbyn kätyri????????????


      • vakiasiakas

        ei ikinä ollut mitään ongelmaa ja tykkään tilata osamaksulla


      • ex-asiakas
        minä... kirjoitti:

        olen ollu yli kaksikymmentävuotta. Viimeaikoina ongelmia on ollut aika usein. Varsinkin se että puhelimella lähes mahdotonta saada asiakaspalvelua ja maksaa maltaita 30 centtiä minuutti operaattori maksu on ryöväystä, varsinkin kun pidetään jonossa musiikkia kuuntelemassa. Sähköpostiin saa vastauksen monenpäivän kuluttua jos silloinkaan....ja sitä rataa.

        Niin ja varastossa olevien tavaroiden tulo kestää montaviikkoa tällä hetkellä. On kuulemma jotain ongelmia uudessa tietojärjestelmässä...juu

        Noh, sellaista sattuu. Puhelimien ja sähköpostin pitäisi kyllä joka tapauksessa toimia...mutta kun ei. Lisää henkilökuntaa että asiat tulee hoidettua. Kallit mainoskamppanjat menee hukkaan kun ei ole tekijöitä talossa. Noh, siellä nyt taablatan tohon malliin...just alkaa Hobby Hallin "tarjooma "salkkarit...mitähän maksaa...huoh

        Joo , olin asiakas yli 20 vuotta mutta nykyään MIKÄÄN EI TOIMI ENÄÄ siinä yrityksessä , suoraan sanottu kaikki päin peetä nykyään , tilaat tavaraa 6 eri tuotetta saat hakea paketin 6 kertaa postista jos yleensä edes pystyvät toimittamaan kaikkia tuotteita ja jos tilaat kotiinkuljetuksen maksat siitä ja jos haluat jotain palauttaa niin joudut itse viemään tavarat postiin!ja kun asiasta valitin vastattiin että kotiintoimituksesta joutuu maksamaan niin vähän lisämaksua,varsinaista selittelyä!


      • lotto
        vakiasiakas kirjoitti:

        ei ikinä ollut mitään ongelmaa ja tykkään tilata osamaksulla

        No sun kannattaa siinä tapauksessa lotota,kun lähes kaikilla muilla on ollut ongelmia ja paljon


      • sotilaspoliisi
        ex-asiakas kirjoitti:

        Joo , olin asiakas yli 20 vuotta mutta nykyään MIKÄÄN EI TOIMI ENÄÄ siinä yrityksessä , suoraan sanottu kaikki päin peetä nykyään , tilaat tavaraa 6 eri tuotetta saat hakea paketin 6 kertaa postista jos yleensä edes pystyvät toimittamaan kaikkia tuotteita ja jos tilaat kotiinkuljetuksen maksat siitä ja jos haluat jotain palauttaa niin joudut itse viemään tavarat postiin!ja kun asiasta valitin vastattiin että kotiintoimituksesta joutuu maksamaan niin vähän lisämaksua,varsinaista selittelyä!

        Niinpä,itse en enää käytä ikinä ko.kaupan palveluksia koska pidän sitä nykyisin todella surkeana kaikilta osin ja mistä tahansa saa samat tuotteet,edullisemmin,varmemmin.Ja muualta saa asiakaspalvelua se kun on täysin vieras käsite nykyisin ko.firmalle.
        KANTA-ASIAKKUUS SO WHAT? täysin merkityksetön asia


      • kaksi
        ex-asiakas kirjoitti:

        Joo , olin asiakas yli 20 vuotta mutta nykyään MIKÄÄN EI TOIMI ENÄÄ siinä yrityksessä , suoraan sanottu kaikki päin peetä nykyään , tilaat tavaraa 6 eri tuotetta saat hakea paketin 6 kertaa postista jos yleensä edes pystyvät toimittamaan kaikkia tuotteita ja jos tilaat kotiinkuljetuksen maksat siitä ja jos haluat jotain palauttaa niin joudut itse viemään tavarat postiin!ja kun asiasta valitin vastattiin että kotiintoimituksesta joutuu maksamaan niin vähän lisämaksua,varsinaista selittelyä!

        Se on kyllä väärin kun minäkin tilasin kotiinkuljetuksella useita tuotteita ja ne tuli kolmena eri päivänä ja yksi tuote ei ollut lainkaan kuvaston mukainen.Valitin kyseisestä tuotteesta ja minulle sanottiin että minun täytyy itse palauttaa tuote postiin.
        Se on mielestäni väärin jos kuvastossa tuote on tietyn mallinen ja värinen ja kun asiakas saa tuotteen niin se on aivan erilainen,silloin asiakkaalle on annettu väärää,harhaanjohtavaa tietoa joka on saanut asiakkaan tilaamaan tuotteen ja kun se ei ole mitä luvataan niin asiakkaan ei pitäisi joutua maksamaan postikuluja koska joutuu itse palauttaa tuotteen postiin.
        Ei puhettakaan mistään hyvityksestä,ei korvausta asian selvittelystä aiheutuneista puhelinkustannuksista,ei mitään , se oli viimeinen tilaus.


      • talvi tullut on
        kaksi kirjoitti:

        Se on kyllä väärin kun minäkin tilasin kotiinkuljetuksella useita tuotteita ja ne tuli kolmena eri päivänä ja yksi tuote ei ollut lainkaan kuvaston mukainen.Valitin kyseisestä tuotteesta ja minulle sanottiin että minun täytyy itse palauttaa tuote postiin.
        Se on mielestäni väärin jos kuvastossa tuote on tietyn mallinen ja värinen ja kun asiakas saa tuotteen niin se on aivan erilainen,silloin asiakkaalle on annettu väärää,harhaanjohtavaa tietoa joka on saanut asiakkaan tilaamaan tuotteen ja kun se ei ole mitä luvataan niin asiakkaan ei pitäisi joutua maksamaan postikuluja koska joutuu itse palauttaa tuotteen postiin.
        Ei puhettakaan mistään hyvityksestä,ei korvausta asian selvittelystä aiheutuneista puhelinkustannuksista,ei mitään , se oli viimeinen tilaus.

        Näin on meille käynyt monta kertaa,tilaat tuotteen ja toimitettu tuote ei vastaa kuvaston tuotetta lainkaan.Sellanen toiminta on epäluotettavaa-ei kiitos enää sieltä mitään.


      • poikottiin
        talvi tullut on kirjoitti:

        Näin on meille käynyt monta kertaa,tilaat tuotteen ja toimitettu tuote ei vastaa kuvaston tuotetta lainkaan.Sellanen toiminta on epäluotettavaa-ei kiitos enää sieltä mitään.

        Poikottiin vaan


      • surkee palvelu
        kaksi kirjoitti:

        Se on kyllä väärin kun minäkin tilasin kotiinkuljetuksella useita tuotteita ja ne tuli kolmena eri päivänä ja yksi tuote ei ollut lainkaan kuvaston mukainen.Valitin kyseisestä tuotteesta ja minulle sanottiin että minun täytyy itse palauttaa tuote postiin.
        Se on mielestäni väärin jos kuvastossa tuote on tietyn mallinen ja värinen ja kun asiakas saa tuotteen niin se on aivan erilainen,silloin asiakkaalle on annettu väärää,harhaanjohtavaa tietoa joka on saanut asiakkaan tilaamaan tuotteen ja kun se ei ole mitä luvataan niin asiakkaan ei pitäisi joutua maksamaan postikuluja koska joutuu itse palauttaa tuotteen postiin.
        Ei puhettakaan mistään hyvityksestä,ei korvausta asian selvittelystä aiheutuneista puhelinkustannuksista,ei mitään , se oli viimeinen tilaus.

        surkeeta nykyisin palvelu


      • surkeeta
        kaksi kirjoitti:

        Se on kyllä väärin kun minäkin tilasin kotiinkuljetuksella useita tuotteita ja ne tuli kolmena eri päivänä ja yksi tuote ei ollut lainkaan kuvaston mukainen.Valitin kyseisestä tuotteesta ja minulle sanottiin että minun täytyy itse palauttaa tuote postiin.
        Se on mielestäni väärin jos kuvastossa tuote on tietyn mallinen ja värinen ja kun asiakas saa tuotteen niin se on aivan erilainen,silloin asiakkaalle on annettu väärää,harhaanjohtavaa tietoa joka on saanut asiakkaan tilaamaan tuotteen ja kun se ei ole mitä luvataan niin asiakkaan ei pitäisi joutua maksamaan postikuluja koska joutuu itse palauttaa tuotteen postiin.
        Ei puhettakaan mistään hyvityksestä,ei korvausta asian selvittelystä aiheutuneista puhelinkustannuksista,ei mitään , se oli viimeinen tilaus.

        Aivan samaa mieltä,törkeää antaa harhaanjohtavaa tietoa.


      • olen asiakas

        ollut asiakas 30 vuotta ja ollut kiitettävää palvelua josko kotiin kuljetus hieman jo yläkanttiin pitää laskea tuotteen hintaan josko kannattaa ostaa tuleko halvemmaksi paikkakunnan kaupasta myös valikoimat vähentyneet huomattavasti esm. adidas kengät ja ulkoilu {puvut vois parantaa


      • noin 25v
        olen asiakas kirjoitti:

        ollut asiakas 30 vuotta ja ollut kiitettävää palvelua josko kotiin kuljetus hieman jo yläkanttiin pitää laskea tuotteen hintaan josko kannattaa ostaa tuleko halvemmaksi paikkakunnan kaupasta myös valikoimat vähentyneet huomattavasti esm. adidas kengät ja ulkoilu {puvut vois parantaa

        Ollut asiakkaana noin 25v , mutta lopetin asioimisen kun kerta kaikkiaan mennyt niin paljon huonommaksi kaikilta osin.Ennen oli aivan toista,nykyisin paljon romua , rihkamaa ja merkkituotteet astiat , kodinkoneet , tekstiilit saa halvemmalla tavarataloista.Palvelua kyseisestä paikasta ei nykyisin saa.


    • vanha asiakas.. ..

      ollut hobbyn asiakas..kallista ylihintasta tavaraa..kävin liikeessä ja ostin lapselle kerran parit verkkarit..hummelin..liekkö ollut
      laatutarkastuksessa vikaantuneita tuotteita..sillä niitä myy alehallitkin tänä päivänä..

      • 6-

        luin näitä kommentteja ja panin merkille että näitä kirjoituksia on siis tullut vuosien ajan ja merkille pantava seikka on että näissä valitetaan hyvin paljon samoista asioista mutta siis eri vuosina.Tämähän tarkoittaa sitä ettei kyseisenä ajanjaksona ole tapahtunut mitään edistystä tai sitten tyytymättömiä asiakkaita on ollut esimerkiksi vuonna 2007 useita tuhansia.
        Muuten ei voisi olla edelleen näin paljon negatiivisia palautteita.
        Mietin itse omia kokemuksia ja kyllä täytyy todeta että on hyvin paljon samankaltaisia kun näillä muilla jotka ovat kirjoitelleet.
        Olen kyllä edelleen asiakkaana mutta en ole ostanut mitään pitkään aikaan koska viimeksi lähes kaikki mikä voi mennä pieleen myös meni.
        Ja kun asiakas tilaa tavaraa ja tapahtuu virheitä oli ne sitten toimitusaikoja,tuotteita,laskutusta,takuuasioita tai mitä tahansa koskevia niin kyllähän syy on yksinomaan kaupan.

        Se että joku kirjoitti että heillä resurssipula ei poista sitä tosiasiaa että se on kaupan vika.EI ASIAKKAAN.


      • kassavirta
        6- kirjoitti:

        luin näitä kommentteja ja panin merkille että näitä kirjoituksia on siis tullut vuosien ajan ja merkille pantava seikka on että näissä valitetaan hyvin paljon samoista asioista mutta siis eri vuosina.Tämähän tarkoittaa sitä ettei kyseisenä ajanjaksona ole tapahtunut mitään edistystä tai sitten tyytymättömiä asiakkaita on ollut esimerkiksi vuonna 2007 useita tuhansia.
        Muuten ei voisi olla edelleen näin paljon negatiivisia palautteita.
        Mietin itse omia kokemuksia ja kyllä täytyy todeta että on hyvin paljon samankaltaisia kun näillä muilla jotka ovat kirjoitelleet.
        Olen kyllä edelleen asiakkaana mutta en ole ostanut mitään pitkään aikaan koska viimeksi lähes kaikki mikä voi mennä pieleen myös meni.
        Ja kun asiakas tilaa tavaraa ja tapahtuu virheitä oli ne sitten toimitusaikoja,tuotteita,laskutusta,takuuasioita tai mitä tahansa koskevia niin kyllähän syy on yksinomaan kaupan.

        Se että joku kirjoitti että heillä resurssipula ei poista sitä tosiasiaa että se on kaupan vika.EI ASIAKKAAN.

        Tää on kyl faktahomma!eihä se asiakkaa vika ole jos ei asiat toimi.


    • Jasperi

      Vanhaan hyvään aikaan n.10 vuotta sitten Hobby Hallilla meni vielä hyvin. Asiakaspalvelu ja postimyynti pelasi ja myymälät Vantaalla ja Helsingissä tuottivat hyvin ja henkilökuntaa oli riittävästi. Myös onnistuneista suorituksista henkilökuntaa palkittiin. Sitten iski ahneus emoyritykseen eli Stockmann tuli ja entinen Hobby Hallin johto sai väistyä uusien tuulien tieltä. Alettiin laajentamaan mm. baltian maihin, perustettiin uusia myymälöitä, Tampereelle, Espooseen ja Helsingin Herttoniemeen (jotka nykyään on kannattamattomana lakkautettu) ja samoihin aikoihin myös asiakaspalvelua ulkoistettiin eli puhelinpalvelua alkoi osittain hoitamaan ulkopuolinen yritys (muistaakseni Elisa). Myös henkilökunnan etuja leikattiin roimasti. Siitä alkoi alamäki ja yt-neuvottelut. Työntekijöitä irtisanottiin ja osa-aikaistetiin roimalla kädellä. Palvelut heikkenivät ja asiakkaat kaikkosivat. Nyt alkavat taas kohottaa "imagoaan" uusilla mainoskampanjoillaan mutta jotenkin epäilen.... Ennen sai joskus "yllätyspaketin" tilauksen mukana, enää niitä ei jaella, asiakaspalveluun sai soittaa pelkällä paikallispuhelumaksulla ja vastattiin nopeasti, nykyään siitä veloitetaan ja saa jonottaa todella kauan. Tälläkin hetkellä Hobbarin sivuilla lukee: "HUOM! Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Sähköpostiviesteihin vastaaminen saattaa kestää normaalia pidempään". Eipä hyvään suuntaan ole Hobby Hall:in palvelut kehittymässä.

    • että näin

      Samaa mieltä Hobby Hallin toiminnasta,tilasin itse 2 tyynyä ja 2 peittoa,maksoin ne vielä heti. Lupasivat toimittaa n. viikossa,lopulta toimituksessa kesti 20 päivää ja kaiken huipuksi sain 4 tyynyä enkä yhtään peittoa ja sähköposteihin ei vastata. Ei pahemmin viitsi soittaakkaan sinne asiakaspalveluun koska se tosiaan maksaa. Ehdottomasti firma boikottiin ainakin siksi aikaa että saavat siellä päässä asiat taas rullaamaan niin kuin pitäisi!

      • ambru

        Ite just pistin sinne vähän palautetta kun tilasin ruohonleikkurin sieltä, sitä ei ollu varastosa kesäkuun alusa piti tulla seuraava toimituserä. No pistin eka sähköpostia sinne, mut ku niillä on joku häiriö niin vastaaminen kuulemma kestää!! Sitten soitin ja ootin 20 min et sai kysyttyä onko sitä tullu ja kaiken hyvän lisäksi sai kahtena päivänä yrittää soittaa ku sano vaan et valitsemaan numeroon ei saa yhteyttä... No seuraava toimituserä oli heinäkuun alku, nyt sitten tuli viestiä että ei tuu koko ruohonleikkuria... Täsä tulee vaan semmonen mieleen että mitä v....a ne myy sellasia tuotteita jota niillä ei etes oo!! Ja tämä ei oo etes ensimmäinen kerta!! Että kyl saavat oottaa koko loppu elämän et minä sieltä vielä tilaan!!!


    • hermot riekaleina

      Hobby Hallista. Ei voi olla totta ettei nykyaikainen tietotekniikka järjestelmä pelaa niin hyvin, että näkisivät kertavilkaisulla, mitä olen palauttanut ja mitä tuotteita pitänyt ja että tuotteet on maksettu. Posti suoltaa aiheettomia karhulaskuja ja puhelimella ei pääse aspaan selvittämään jo kerran selvitettyä asiaa. Aina olen asiani hyvin hoitanut, enkä aio aiheettomia karhulaskuja maksaa. Ottaa vaan päähän, että kohta menevät perintään ja samalla menee luottotiedot. Ei ihan viitsis oikeuteenkaan tästä asiasta lähteä, mut kai täs jotain pitää tehdä. Miettikäähän kaks kertaa ennen kuin sieltä tilaatte! Itse en tilaa enää koskaan, jos vaan eroon Hobby Hallista pääsen!

      • Toimintahäiriö

        Älkää maksako mitään ennakkoon tähän puljuun...ei taida saada kohta rahoja pois kun mikään ei pelaa


      • huonoa palvelua
        Toimintahäiriö kirjoitti:

        Älkää maksako mitään ennakkoon tähän puljuun...ei taida saada kohta rahoja pois kun mikään ei pelaa

        Niin laskutus toimii ? itse sain samat laskut neljään kertaan ,melkoista paperin tuhlausta mutta Itella kiittää kun on jotain jaettavaa?En tilaa enää mitään samat tuotteet saa mistä' tahansa kaupasta halvemmalla kun olemalla hobbyn kantaasiakas,kantaasiakkaana maksat kantaasiakas lisää , näin siellä tänä päivänä!


      • surkeinta
        huonoa palvelua kirjoitti:

        Niin laskutus toimii ? itse sain samat laskut neljään kertaan ,melkoista paperin tuhlausta mutta Itella kiittää kun on jotain jaettavaa?En tilaa enää mitään samat tuotteet saa mistä' tahansa kaupasta halvemmalla kun olemalla hobbyn kantaasiakas,kantaasiakkaana maksat kantaasiakas lisää , näin siellä tänä päivänä!

        on mennyt niin huonoksi tuo asiakaspalvelu ja kantaasiakaseduista voi aiheellisesti kysyä mitkä edut???
        ei ole mitään etua


      • silleen
        surkeinta kirjoitti:

        on mennyt niin huonoksi tuo asiakaspalvelu ja kantaasiakaseduista voi aiheellisesti kysyä mitkä edut???
        ei ole mitään etua

        Nykyään on joka kerta ollut jotain häiriöitä tilauksissa,toimitus kestää pitkään , vain osa tuotteista tulevat,laskut eivät ole kuvaston tietojen mukaan , vääriä laskuja etc.etc.Ja kun yrität asiaa puhelimitse selvittää niin ei vastata-jonottaa saa kyllä-sekin maksaa-laittaa sähköpostia niin siihenkään ei vastata.Että silleen nykyisin.


      • Horselover Fat
        Toimintahäiriö kirjoitti:

        Älkää maksako mitään ennakkoon tähän puljuun...ei taida saada kohta rahoja pois kun mikään ei pelaa

        Verkkopankin käyttäminen Hobby Hallin tuotteiden maksussa on todellakin arpomista, etenkin jos tilaa kampanjatuotteita tai tarjouseriä. Jos tuote on loppunut (ja tätä on sattunut) tulee postissa vain ilmoitus peruuntuneesta tilauksesta, mutta rahoja ei saa takaisin kuin erikseen niiden perään kyselemällä asiakaspalvelusta. Asiakaspalvelun notkeudestahan tässä ketjussa on ollut jo paljon, joten ei siitä sen enempää.

        Ne aspat, joiden kanssa itse olen asioinut ovat kyllä olleet ystävällisiä ja asiallisia. Moitteet menevätkin firman johtopalleille, joka pitää asiakaspalvelua alimiehityksellä.

        Jos siis tilaatte, niin älkää maksako ennen kuin olette saaneet tuotteen kotiin.


    • Hobbarin toimituksiin

      Edelleen "varastossa olevaa digiboxia" joutuu odottamaan tolkuttoman kauan , toista viikkoa jo kulunut. tilauksesta, Asiakaspalvelussa ei edelleenkään vastata, se reilu 30 senttiä minuutilta ei kyllä rohkaisekaan soittamaan. Tämä tilaukseni on ensimmäinen ja viimeiseni siitä puljusta. Jos löydän hyvän digiboxin muualta ennen paketin saapumista, ostan totta kai sen.

      • pettynyt

        Mulle on lähetetty sieltä aiheeton lasku. Soitin, jonotin tuntikausia. Viimein pääsin läpi. He sanoivat: Laskun voi repiä, on aiheeton...
        Sama lasku tuli kuukauden päästä uudelleen, karhu uhkailulla maustettuna..

        Yritin PÄIVÄN ajan soittaa sinne: Välil taukomusaa, välillä heitettiin pois langalta jonotuksen jälkeen.

        HYVÄ ASIAKASPALVELU!?
        MEILLÄ ON JUURI NYT RUUHKAA.. PIMPELIPOM


    • kohtuutonta palvelua

      Digipoksi reistaili , laitoin oli vaan päivitetty , kesti toista kuukautta , kuluttaja suojan mukaan max . kaksi viikkoa , nyt sama laite ollut kuukauden , vaadin rahoja ja välitöntä yhteyden ottoa ei mtään ole kuulunut , joka kuukausi maksan maksulliset kanavat.entinen asiakas.

      • Tyytyväinen.....

        Olen ollut kauan asiakas ja tosi tyytyväinen. Mikään minkä olen tilannut ei ole reistaillut ja kaikki kodinkoneet on Hobby hallista tilattuja. Viimeksi tilasin digiboksin joka tuli alle 2:ssa viikossa.Vastakin tilaan sieltä kun on niin vaivatonta, eikä itsellä ole autoa millä kuljetella.Asiakaspalvelu on ollut hyvää ja aina on annettu maksuaikaa jos on tarvinnut.


      • juu...
        Tyytyväinen..... kirjoitti:

        Olen ollut kauan asiakas ja tosi tyytyväinen. Mikään minkä olen tilannut ei ole reistaillut ja kaikki kodinkoneet on Hobby hallista tilattuja. Viimeksi tilasin digiboksin joka tuli alle 2:ssa viikossa.Vastakin tilaan sieltä kun on niin vaivatonta, eikä itsellä ole autoa millä kuljetella.Asiakaspalvelu on ollut hyvää ja aina on annettu maksuaikaa jos on tarvinnut.

        Tuollainen siellä oli palvellu siihen aikaan kun asiakas-tilauspalvelu VIELLÄ TOIMI.

        Toisin on nyt...hienoja kalliita luetteloja kyllä postitellaan mutta eipä uskalla tilata...viimeisin kokemus oli niin hermoja repivä...huh


      • entinen asiakas
        juu... kirjoitti:

        Tuollainen siellä oli palvellu siihen aikaan kun asiakas-tilauspalvelu VIELLÄ TOIMI.

        Toisin on nyt...hienoja kalliita luetteloja kyllä postitellaan mutta eipä uskalla tilata...viimeisin kokemus oli niin hermoja repivä...huh

        Olen ollut kauan Hobby hallin asiakas, mutta
        en enää tule tilaamaan sieltä mitään.
        Asiakaspalvelu on huonoa ja laskutus sekavaa.
        Jo maksettuja laskuja karhutaan uudelleen ja
        aina lisättynä maksumuistutuskulu 5 euroa.
        Asiakaspalvelu ei vastaa eikä vastausta saa
        sähköpostiin. Tällä menolla heidän asiakkaat kyllä
        katoavat. Kuluttajaviraston täytyisi puuttua heidän
        toimintaansa. Huonoja kokemuksia on minullakin
        Hobby Hallista nyt riittämiin.


      • hh ei toimi oikein!
        entinen asiakas kirjoitti:

        Olen ollut kauan Hobby hallin asiakas, mutta
        en enää tule tilaamaan sieltä mitään.
        Asiakaspalvelu on huonoa ja laskutus sekavaa.
        Jo maksettuja laskuja karhutaan uudelleen ja
        aina lisättynä maksumuistutuskulu 5 euroa.
        Asiakaspalvelu ei vastaa eikä vastausta saa
        sähköpostiin. Tällä menolla heidän asiakkaat kyllä
        katoavat. Kuluttajaviraston täytyisi puuttua heidän
        toimintaansa. Huonoja kokemuksia on minullakin
        Hobby Hallista nyt riittämiin.

        http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6480&lmf=16206&id=16214&mode=readdoc


      • Samppaaaaaah
        entinen asiakas kirjoitti:

        Olen ollut kauan Hobby hallin asiakas, mutta
        en enää tule tilaamaan sieltä mitään.
        Asiakaspalvelu on huonoa ja laskutus sekavaa.
        Jo maksettuja laskuja karhutaan uudelleen ja
        aina lisättynä maksumuistutuskulu 5 euroa.
        Asiakaspalvelu ei vastaa eikä vastausta saa
        sähköpostiin. Tällä menolla heidän asiakkaat kyllä
        katoavat. Kuluttajaviraston täytyisi puuttua heidän
        toimintaansa. Huonoja kokemuksia on minullakin
        Hobby Hallista nyt riittämiin.

        Oma tilaukseni toimitettiin päin persettä, tuotteita puuttui, oli vääriä, toimitus kestää eikä asiakaspalveluun ole mahdollista saada yhteyttä. Siis ihan kirjaimellisesti se on täysin mahdotonta.


      • MUISTUTUSLASKU
        hh ei toimi oikein! kirjoitti:

        http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6480&lmf=16206&id=16214&mode=readdoc

        Hobby Hallin laskutusuudistus sotkenut kaiken!
        Laskut tulevat todella miten sattuu, sitten kun tulevat on 5€:n maksu lisänä, vaikkei ko. laskua ole edes aiemmin tullutkaan?! Tavarat tulevat miten sattuu ja laskut samaten.
        Minä ainakin lopetan tällaisen pelleilyn ja ostan kaikki tarvitsemani tavarat sellaisesta kaupasta jossa saan tavaran käteen heti ja saan maksaa sen saman tien.


      • Tertsa75
        Samppaaaaaah kirjoitti:

        Oma tilaukseni toimitettiin päin persettä, tuotteita puuttui, oli vääriä, toimitus kestää eikä asiakaspalveluun ole mahdollista saada yhteyttä. Siis ihan kirjaimellisesti se on täysin mahdotonta.

        Olen ollut asiakas noin 15 vuotta. Nyt heidän laskutusuudistuksensa jälkeen olen saanut niin ihmeellisiä laskuja, esim eilen sain laskun jonka alkuperäinen eräpäivä on ollut 5.9.2006, muka olin maksanut kyseistä laskua 13.8. 2007 mutta se ei riittänyt, en ole oikeasti maksanut mitään koska aikaa sitten olen maksun hoitanut. Laskussa oli eräpäivä 4.7.2007 ja lasku oli päivätty 29.8. 2007. Mikään ei täsmää mihinkään, asiakaspalveluun ei anneta edes jonottaa vaan katkaistaan puhelu alkulöpinöiden jälkeen (8 senttiä). asiakaspalvelupuhelu maksaa yli 30senttiä minuutti, huhhuh mitä touhua. Olen kyllä niin täynnä, ei auta muuta kuin maksaa, ettei mene luottotiedot. Täytyy kai loppu tulla tuohon touhuun? Olen laittanut sähköpostia ja kerran jopa päässyt asiakaspalveluun läpi ja olen kyllä kertonut heille että kun maksuni olen maksanut, saa minun nimeni pyyhkiä heidän asiakastietojärjestelmästään lopullisesti pois.
        Olen niiiiiiiiiiin vihainen, tässäkö kiitos kaikista vuosista asiakkaana????


      • kiukkune
        Samppaaaaaah kirjoitti:

        Oma tilaukseni toimitettiin päin persettä, tuotteita puuttui, oli vääriä, toimitus kestää eikä asiakaspalveluun ole mahdollista saada yhteyttä. Siis ihan kirjaimellisesti se on täysin mahdotonta.

        Hoppy hall on ilmeisesti lähettänyt näitä perättömiä maksuhuomautuslaskuja tuhansille asiakkailleen,ainakin täällä Uudessakaupungissa posti jakoi niitä satoja varma tieto.Asiasta täytyisi tehdä nyt joukkokanne kuluttaja-asiamiehen kautta Hoppy hallille!!!


      • Janne__75
        Tertsa75 kirjoitti:

        Olen ollut asiakas noin 15 vuotta. Nyt heidän laskutusuudistuksensa jälkeen olen saanut niin ihmeellisiä laskuja, esim eilen sain laskun jonka alkuperäinen eräpäivä on ollut 5.9.2006, muka olin maksanut kyseistä laskua 13.8. 2007 mutta se ei riittänyt, en ole oikeasti maksanut mitään koska aikaa sitten olen maksun hoitanut. Laskussa oli eräpäivä 4.7.2007 ja lasku oli päivätty 29.8. 2007. Mikään ei täsmää mihinkään, asiakaspalveluun ei anneta edes jonottaa vaan katkaistaan puhelu alkulöpinöiden jälkeen (8 senttiä). asiakaspalvelupuhelu maksaa yli 30senttiä minuutti, huhhuh mitä touhua. Olen kyllä niin täynnä, ei auta muuta kuin maksaa, ettei mene luottotiedot. Täytyy kai loppu tulla tuohon touhuun? Olen laittanut sähköpostia ja kerran jopa päässyt asiakaspalveluun läpi ja olen kyllä kertonut heille että kun maksuni olen maksanut, saa minun nimeni pyyhkiä heidän asiakastietojärjestelmästään lopullisesti pois.
        Olen niiiiiiiiiiin vihainen, tässäkö kiitos kaikista vuosista asiakkaana????

        Itselleni tuli tänään kaksi eri huomautuslaskua ja olin ihan ällikällä, että mitä ihmettä. Puhelimessa olen olen jonottanut kauan ja monta kertaa, ensimmäisissä jonotuksissa ei edes kerrottu että JONOTUSKIN MAKSAA, hei haloo, maksat siitä että saat kuunnella plimputusta ja HETKI VIELÄ OLE HYVÄ... ja joka kerta puhelut katkee jossakin vaiheessa. Itse meinaan ottaa huomenna yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, laitoin myös HH:lle sähköpostia ja pyysin ottamaan yhteyttä heille soittamisesta aiheutuvista kuluista.... niin niitä laskuista. Toisen löysin ja sen olin maksanut eräpäivänä ja toisesta laskusta ei ole mitään tietoa että mitä he laskuttavat. Meni hermot ja päätin että en enää milloinkaan tilaa heiltä mitään. Hetki vielä ole hyvä


      • Pettynyt ja vihainen
        kiukkune kirjoitti:

        Hoppy hall on ilmeisesti lähettänyt näitä perättömiä maksuhuomautuslaskuja tuhansille asiakkailleen,ainakin täällä Uudessakaupungissa posti jakoi niitä satoja varma tieto.Asiasta täytyisi tehdä nyt joukkokanne kuluttaja-asiamiehen kautta Hoppy hallille!!!

        Tänään loppui asiointi Hobby Hallin kanssa. ONNEKSI! On niiiin sekavaa. Ei saa yhteyttä puhelimella mihinkään firman numeroon. Lopulta faksi meni valituksien kanssa perille valtavan kokoisilla fonteilla. Sain jopa puhua jonkun ihmisen kanssa. Kuuntelin monta päivää varattua piipitystä. VAI vielä maksoin joka piipityksestä 30 settiä .
        Maksoin kaikki laskut heti samantien tähän firmaan ja irtisanoin itseni postituslistalta. Katsotaan vieläkö tulee olemattomia karhuja. Jos tulee lähestyn heitä kuluttajasuojeluviraston kautta!!!


      • Janne__75
        kiukkune kirjoitti:

        Hoppy hall on ilmeisesti lähettänyt näitä perättömiä maksuhuomautuslaskuja tuhansille asiakkailleen,ainakin täällä Uudessakaupungissa posti jakoi niitä satoja varma tieto.Asiasta täytyisi tehdä nyt joukkokanne kuluttaja-asiamiehen kautta Hoppy hallille!!!

        HH lähetti tänään taas ihan samat huomautuslaskut kuin mitkä tulivat eilenkin.

        "asikaspalvelunnumero on edelleen ihan tukossa, hauskaa on myös se että myös faksin numero on tukossa. Eihän firmaan saa yhteyttä mitenkään...


      • Alkaa riittää
        Janne__75 kirjoitti:

        HH lähetti tänään taas ihan samat huomautuslaskut kuin mitkä tulivat eilenkin.

        "asikaspalvelunnumero on edelleen ihan tukossa, hauskaa on myös se että myös faksin numero on tukossa. Eihän firmaan saa yhteyttä mitenkään...

        Tuli yoissa päivänä lasku hobby hallista. Ja se oli muutenkin aivan sekava eräpäivä oli summan kohdalla ja tekstiä puuttui sieltä täältä. No eilen sitten kävin postilaatikolla niin mikäs se sillä sama lasku mutta tällä kertaa olivat eräpäivän saaneet oikeaan kohtaan. Eikä siinä vielä kaikki.. Tuli meinaa avopuolisolle samanlainen.. AARGH!! Minä en ainakaan maksa tuollaisia missä ei ole mitään perää.. Olisi kiva tietää kuinka moni on tuommoisen saanut..


      • täällä
        Alkaa riittää kirjoitti:

        Tuli yoissa päivänä lasku hobby hallista. Ja se oli muutenkin aivan sekava eräpäivä oli summan kohdalla ja tekstiä puuttui sieltä täältä. No eilen sitten kävin postilaatikolla niin mikäs se sillä sama lasku mutta tällä kertaa olivat eräpäivän saaneet oikeaan kohtaan. Eikä siinä vielä kaikki.. Tuli meinaa avopuolisolle samanlainen.. AARGH!! Minä en ainakaan maksa tuollaisia missä ei ole mitään perää.. Olisi kiva tietää kuinka moni on tuommoisen saanut..

        ihme lasku tuli vaikka mitään tilannut. viikon yrittänyt soittaa ja kaksi s-postia laittanut. mitään ei kuulu


      • nyyy
        täällä kirjoitti:

        ihme lasku tuli vaikka mitään tilannut. viikon yrittänyt soittaa ja kaksi s-postia laittanut. mitään ei kuulu

        joo minulle kans tuli huomautus lasku ja aina tilaan postiennakolla ja nyt perivät jotain mitä en tiedä edes ja eikä vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen kun on tukossa sekin!


      • Jee jee
        nyyy kirjoitti:

        joo minulle kans tuli huomautus lasku ja aina tilaan postiennakolla ja nyt perivät jotain mitä en tiedä edes ja eikä vastaa sähköpostiin eikä puhelimeen kun on tukossa sekin!

        Tämä on ilemeisesti se maaginen päivä jolloin kaikki meni sekaisin... Kaikilla jotka tiedän joille on noita hobbarin härölaskuja tullut, on päiväyksenä tuo samainen 29.8.


      • vihainen
        Jee jee kirjoitti:

        Tämä on ilemeisesti se maaginen päivä jolloin kaikki meni sekaisin... Kaikilla jotka tiedän joille on noita hobbarin härölaskuja tullut, on päiväyksenä tuo samainen 29.8.

        Minulle tuli kans 2 muitutus laskua hobby hallista.Olen viikon yrittänyt soittaa mut en ole läpi päässyt ja sähköpostiakin olen laittanut .Mullakin päiväys 29.8.onko kukaan pääsyt läpi asiakas palveluun.Pitäsköhän nämä laskut maksaa ettei mene luottotietoihin.En kyllä tiedä edes mitä laskuja nämä on kun olen kyllä maksanut kaikki laskut.Rupee pikku hiljaa hermot menee


      • Oikeuteen.
        vihainen kirjoitti:

        Minulle tuli kans 2 muitutus laskua hobby hallista.Olen viikon yrittänyt soittaa mut en ole läpi päässyt ja sähköpostiakin olen laittanut .Mullakin päiväys 29.8.onko kukaan pääsyt läpi asiakas palveluun.Pitäsköhän nämä laskut maksaa ettei mene luottotietoihin.En kyllä tiedä edes mitä laskuja nämä on kun olen kyllä maksanut kaikki laskut.Rupee pikku hiljaa hermot menee

        Hoppy Hall on syyllistynyt maksuliikenne petoksiin lähettämällä asiakkaileen perättömiä maksuhuomautuslaskuja. Laskuissa väitetään asiakkaan maksusuorituksen olleen vaillinnainen, tai lasku koskee kuviteltua tuotetta jota asiakas ei ole koskaan tilannutkaan. Kyse on siis asiakkaiden harhauttamisesta ja petoksesta.Herää vain kysymys onko Hoppy hallin tarkoitus kattaa näillä tuloilla Big Brotherin sponsoroinnista aiheutuvat kulut? Törkeää!


      • pielessä
        vihainen kirjoitti:

        Minulle tuli kans 2 muitutus laskua hobby hallista.Olen viikon yrittänyt soittaa mut en ole läpi päässyt ja sähköpostiakin olen laittanut .Mullakin päiväys 29.8.onko kukaan pääsyt läpi asiakas palveluun.Pitäsköhän nämä laskut maksaa ettei mene luottotietoihin.En kyllä tiedä edes mitä laskuja nämä on kun olen kyllä maksanut kaikki laskut.Rupee pikku hiljaa hermot menee

        Maaginen päivä Hobby hallin laskutuksessa.
        Sain myös kaksi kappaletta ihmeellisiä laskuja
        joissa tulostuspäivä 29.08.2007 ja laskun eräpäivä
        10.06.2007, aika kummallinen laskun eräpäivä.
        Puhelimitse sinne ei pääse ja sähköpostiin eivät vastaa. Laitoinkin tänään sähköpostia suoraan asiakaspalveluun Päivi Heinoselle ja pyysin selvitystä aiheettomista laskuista. Hobby hallin laskuissa ei kerrota mitä tuotetta lasku koskee tai
        yleensä mitä lasku on. Lasku on hyvin puutteellinen
        ja näin asiakas ei pysty jäljittämään laskua. Minulla ei ainakaan lue näissä 29.08.2007 laskuissa mitään tietoa mitä lasku koskee.
        Maksoin laskut ja nyt odotan Päivi Heinoselta
        selvitystä ja kirjallista todistetta mitä laskuja
        minulle vielä voi tulla. Hermot tässä menee ja jumalattomasti aikaa näiden asioiden hoitamiseen.
        Hobby hallin asiakaspalvelu on aivan ala-arvoista.
        Ikinä en tule mitään sieltä enää tilaamaan, kun nyt vain
        pääsis koko firmasta eroon....


      • asiakas vuodesta -80
        Oikeuteen. kirjoitti:

        Hoppy Hall on syyllistynyt maksuliikenne petoksiin lähettämällä asiakkaileen perättömiä maksuhuomautuslaskuja. Laskuissa väitetään asiakkaan maksusuorituksen olleen vaillinnainen, tai lasku koskee kuviteltua tuotetta jota asiakas ei ole koskaan tilannutkaan. Kyse on siis asiakkaiden harhauttamisesta ja petoksesta.Herää vain kysymys onko Hoppy hallin tarkoitus kattaa näillä tuloilla Big Brotherin sponsoroinnista aiheutuvat kulut? Törkeää!

        NYT MENI USKO..Hobby halliin
        Kylläpä ottaa pannuun..kun lukee näitä viestejä mutta uskottava se on että vanha uskollinen Hobby Hall ei ole todellakaan sama entinen luotettava kauppakumppani. Mulle kävi myös niin että tuli lasku että olen maksanut mukamas liian vähän yhtä erää..katsoin pankkini tilitiedoista ja yhtään vaillinaista maksua en ollut maksanut ja maaginen pvm. 29.8.07. Onkohan Hobby hallilla tarkoitus että mahdollisemman monelle tulis luottotietoihin merkintä?? Tällälailla asiakat kyllä kaikkoavat..enpä taida uskaltaa enää tilata sieltä mitään..mulla ei ole aikaisemmin ollut ongelmia. Tänään yritin soittaa ja riipuin luurissa 15 min..ja en sittenkään saanut palvelua. Sähköposteihin ei vastailla mainoskirjeitä kyllä lähetetään sähköpostiin tiheästi...


      • entinen asiakas
        Oikeuteen. kirjoitti:

        Hoppy Hall on syyllistynyt maksuliikenne petoksiin lähettämällä asiakkaileen perättömiä maksuhuomautuslaskuja. Laskuissa väitetään asiakkaan maksusuorituksen olleen vaillinnainen, tai lasku koskee kuviteltua tuotetta jota asiakas ei ole koskaan tilannutkaan. Kyse on siis asiakkaiden harhauttamisesta ja petoksesta.Herää vain kysymys onko Hoppy hallin tarkoitus kattaa näillä tuloilla Big Brotherin sponsoroinnista aiheutuvat kulut? Törkeää!

        Olen yrittänyt soittaa Hobby halliin ainaskin 4 kertaa tommosen 15 min kerta. Olisin kysynyt tuleeko sieltä tilaamani tuotteet vai tilaanko muualta ,mutta ei vastata . Musiikkia saa kuunnella vaan. Onko tämä tosiaan joku rahastus kikka nyt. Tekis mieli ilmoittaa tästä jonnekin viranomaiselle eihän tämä voi mennä näin.Kalliiksi käy eläkeläiselle. Viimeinen kerta kun tilaan. Olen tilannut paljon aikaisemmin ja aina on pelannut.


      • jossu.kla
        Jee jee kirjoitti:

        Tämä on ilemeisesti se maaginen päivä jolloin kaikki meni sekaisin... Kaikilla jotka tiedän joille on noita hobbarin härölaskuja tullut, on päiväyksenä tuo samainen 29.8.

        tuon eräpäivän laskua krävätään jo kolmatta kertaa en ole maksanu ku ei tiedä edes mist ostoista se muka on.ja asiakpalveluun olen pari kuukautta yrittäny turhaan päästä läpi sekä puhelimel & sähköpostil.. meneeköhän toi perintään?


      • mulle riitti
        entinen asiakas kirjoitti:

        Olen ollut kauan Hobby hallin asiakas, mutta
        en enää tule tilaamaan sieltä mitään.
        Asiakaspalvelu on huonoa ja laskutus sekavaa.
        Jo maksettuja laskuja karhutaan uudelleen ja
        aina lisättynä maksumuistutuskulu 5 euroa.
        Asiakaspalvelu ei vastaa eikä vastausta saa
        sähköpostiin. Tällä menolla heidän asiakkaat kyllä
        katoavat. Kuluttajaviraston täytyisi puuttua heidän
        toimintaansa. Huonoja kokemuksia on minullakin
        Hobby Hallista nyt riittämiin.

        Ennen olin tyytyväinen asiakas mutta eihän nykyään mikään toimi siis ei mikään maksullinen palvelunumero jonotat ainakin 30-45min joku vastaa ei osaa vastata mihinkään kysymykseen , sähköpostiin vastataan 2 viikon päästä aikaisintaan , tuotteen jos tilaat saat sen ehkä kuukauden kuluttua ja jos tilaat 10 tuotetta niin saat korkeintaan 6 niistä,ja jos maksat erissä niin korko on sikakallista , luottokorttiyhtiöt perivät vähemmän korkoa , esim,visa alle 10%vuotuinen korko,mutta onneksi on vaihtoehtoja,en käy enää siinä liikkeessä enkä tilaa postimyynnistä mitään siitä firmasta


      • syvältä
        asiakas vuodesta -80 kirjoitti:

        NYT MENI USKO..Hobby halliin
        Kylläpä ottaa pannuun..kun lukee näitä viestejä mutta uskottava se on että vanha uskollinen Hobby Hall ei ole todellakaan sama entinen luotettava kauppakumppani. Mulle kävi myös niin että tuli lasku että olen maksanut mukamas liian vähän yhtä erää..katsoin pankkini tilitiedoista ja yhtään vaillinaista maksua en ollut maksanut ja maaginen pvm. 29.8.07. Onkohan Hobby hallilla tarkoitus että mahdollisemman monelle tulis luottotietoihin merkintä?? Tällälailla asiakat kyllä kaikkoavat..enpä taida uskaltaa enää tilata sieltä mitään..mulla ei ole aikaisemmin ollut ongelmia. Tänään yritin soittaa ja riipuin luurissa 15 min..ja en sittenkään saanut palvelua. Sähköposteihin ei vastailla mainoskirjeitä kyllä lähetetään sähköpostiin tiheästi...

        Mikään ei ole sitten muuttunut koska tänä päivänä tilanne on aivan sama kun vuonna 2007.Sekavia , vääriä laskuja,maksumuistutuksia jne.eli sieltä koko touhu ja syvältä


      • taantuma
        syvältä kirjoitti:

        Mikään ei ole sitten muuttunut koska tänä päivänä tilanne on aivan sama kun vuonna 2007.Sekavia , vääriä laskuja,maksumuistutuksia jne.eli sieltä koko touhu ja syvältä

        Näin asia on , olen myös itse kokenut vastaavaa 2007,2008 ja 2009 joten ei ole ainakaan tapahtunut mitään edistystä.


      • ei enää koskaa
        entinen asiakas kirjoitti:

        Olen ollut kauan Hobby hallin asiakas, mutta
        en enää tule tilaamaan sieltä mitään.
        Asiakaspalvelu on huonoa ja laskutus sekavaa.
        Jo maksettuja laskuja karhutaan uudelleen ja
        aina lisättynä maksumuistutuskulu 5 euroa.
        Asiakaspalvelu ei vastaa eikä vastausta saa
        sähköpostiin. Tällä menolla heidän asiakkaat kyllä
        katoavat. Kuluttajaviraston täytyisi puuttua heidän
        toimintaansa. Huonoja kokemuksia on minullakin
        Hobby Hallista nyt riittämiin.

        juu sama juttu ennen oli ihan jees mut viime vuosina menny kyl rankasti alaspäin,on pudonnu ku lehmän häntä , palvelusta mitään käsitystä enää koko firmalla ja ollu pääosin vain huonoja kokemuksia viimeisen kahden vuoden aikana joten päätin etten enää tilaa sieltä mittään niin ei ainakaan tule lisää huonoja kokemuksia.Kokeilin toista firmaa mitä joku kehui täällä ja kyllä oli parempi,nopea toimitus,selkeää,ystävällistä palvelua.


      • kyllästynyt,joo
        taantuma kirjoitti:

        Näin asia on , olen myös itse kokenut vastaavaa 2007,2008 ja 2009 joten ei ole ainakaan tapahtunut mitään edistystä.

        Samoin , viime vuodet toiminut huonosti ja menny koko ajan huonompaan suuntaan-kohta lopetan asioimisen siis aivan kohta .


      • alas on menny
        syvältä kirjoitti:

        Mikään ei ole sitten muuttunut koska tänä päivänä tilanne on aivan sama kun vuonna 2007.Sekavia , vääriä laskuja,maksumuistutuksia jne.eli sieltä koko touhu ja syvältä

        Näin on,menny alaspäin reippahasti


      • ei kiitos
        ei enää koskaa kirjoitti:

        juu sama juttu ennen oli ihan jees mut viime vuosina menny kyl rankasti alaspäin,on pudonnu ku lehmän häntä , palvelusta mitään käsitystä enää koko firmalla ja ollu pääosin vain huonoja kokemuksia viimeisen kahden vuoden aikana joten päätin etten enää tilaa sieltä mittään niin ei ainakaan tule lisää huonoja kokemuksia.Kokeilin toista firmaa mitä joku kehui täällä ja kyllä oli parempi,nopea toimitus,selkeää,ystävällistä palvelua.

        Samoin . ei kiitos


      • juuri näin
        syvältä kirjoitti:

        Mikään ei ole sitten muuttunut koska tänä päivänä tilanne on aivan sama kun vuonna 2007.Sekavia , vääriä laskuja,maksumuistutuksia jne.eli sieltä koko touhu ja syvältä

        Juuri näin , mikään ei ole todellakaan muuttunut!!!!.


      • en tilaa
        asiakas vuodesta -80 kirjoitti:

        NYT MENI USKO..Hobby halliin
        Kylläpä ottaa pannuun..kun lukee näitä viestejä mutta uskottava se on että vanha uskollinen Hobby Hall ei ole todellakaan sama entinen luotettava kauppakumppani. Mulle kävi myös niin että tuli lasku että olen maksanut mukamas liian vähän yhtä erää..katsoin pankkini tilitiedoista ja yhtään vaillinaista maksua en ollut maksanut ja maaginen pvm. 29.8.07. Onkohan Hobby hallilla tarkoitus että mahdollisemman monelle tulis luottotietoihin merkintä?? Tällälailla asiakat kyllä kaikkoavat..enpä taida uskaltaa enää tilata sieltä mitään..mulla ei ole aikaisemmin ollut ongelmia. Tänään yritin soittaa ja riipuin luurissa 15 min..ja en sittenkään saanut palvelua. Sähköposteihin ei vastailla mainoskirjeitä kyllä lähetetään sähköpostiin tiheästi...

        tai ainakin jokin merkintä, etten saa enää ellokseltakaan.tarkistin sitten,kun he eivät olleet valmiita kertomaan tiedoistani.maksoin muistaakseni siitä,että tarkistin luottotietoni stressattuani sitä ensin muutaman päivän.huh, eivät olleet menneet!!!:DDD mutta se merkintä jäi...:( KIITTI VITUSTI HOBBY HALL!!!Kanta-asiakkuuteni kesti 20v.kuvasto tulee edelleen, selaan sen ja nauran-VITTU MITÄ PASKAA!!!:DDDDD
        Enkä piruuttanikaan peru tätä "kunniallista titteliäni"kanta-asiakkuudestani, maksakoot, kun ei-tilaavat haluavat takantäytettä postilaatikkoonsa:D
        Siitäs saatte ahneet paskat.
        Tilasin viimeiseksi pesukoneen, joka oli hajalla jo tuodessa, joten odotin korjausta 3viikkoa...ihan kiva, kun muuttohommat olivat siinä samalla:/
        soitin sinne ja halusin perua tilaukseni, ei kuulemma käynyt.nyt tiedän että toikin oli täyttäpaskaa.kone toimi hetkisen, kun taas hajosi,onneksi takuu oli voimassa.hajosi sitten uudestaan ja onneksi ehätin takuun piikkiin korjata, kun nauraen maksoin vikan erän:)
        nyt kone toiminut kuin unelma


    • tämän viesti ketjun..

      ..paljon on ollut immeisillä hampaankolossa..

    • PÄÄSIN HETI LÄPI

      HOBBY HALL
      (Hämeentie 157
      00560 HELSINKI)
      VAIHDE Puh. (09) 777 611
      (Faksi (09) 7776 1381)

      OLEN MYÖS YRITTÄNYT SAADA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN, NIMEN OMAAN LASKUTUKSEEN. EI OLE PÄÄSSYT LÄPI PUHELIMELLA EIKÄ SÄHKÖPOSTILLA, EIKÄ MULLA OLE VARAA MÄÄRÄTTÖMÄSTI ODOTTAA TUOLLAISELLA TÖRKYHINNALLA.
      SOITIN HOBBY HALLIN VAIHTEESEEN JA PYYSIN LASKUTUKSEEN. PUHELU YHDISTETTIIN HETI, PARI MIN. PIIPPASI VAPAATA LINJAA JA HETI YHDISTYI LASKUTUKSEN ASIAKASPALVELIJALLE! EIPÄ OLLUT YHTÄÄN JONOA!!! SAIN VIIMEIN ASIANI HOIDETTUA!!!!JES!!!

      MAHTAVATKO NE SIELLÄ ISTUA PYÖRITTELEMÄSSÄ PEUKALOITAAN JA PITÄÄ IHMISIÄ TURHAN TAKIA JONOISSA, JA SAMALLA TIENATA ILMAISTA RAHAA!???!!!

      • TULEVA ENTINEN ASIAKAS

        Sain AIHEETTOMAN maksukehoituksen.
        Lähetin asiakaspalveluun sähköpostia - ei vastausta.
        Lähetin toisen sähköpostin - ei vastausta.
        Lähetin kirjeen - ei vastausta.

        Yritin soittaa annettuihin numeroihin - ei vastausta.

        MUTTA tänään kyllä tuli 2. maksukehoitus vaikka se ensimmäinenkin oli aiheeton !!!!!!!!!!

        Taas soitto, tällä kertaa vaihteeseen. Piiiitkän odotuksen jälkeen joku vastasi ja laittoi asiakaspalveluun - ei vastausta, jätti vaan roikkumaan sinne linjoille. Prkle !

        Soitin uudestaan, RAIVONA ja jätin soittopyynnön minulle päin.

        EI VOI OLLA TOTTA MILLAISTA ASIAKAS"PALVELUA".
        OLEN NIIN RAIVONA ETTÄ HÖYRYÄ NOUSEE PÄÄSTÄ.

        Paljon on tullut ostettua vuosien varrella Hobby Hallista, tuhansilla euroilla mutta NYT RIITTI !


      • Vittanaperk

        miten se asia hoitui? näkivätkö omalta päätteeltään että maksu on suoritettu??


      • vaahterapeppu

        Laskuttivat kaksi kertaa toimitusmaksua 6,50 ,jota en tietenkään maksanut,ja laitoin sähköpostia Hobby Halliin, johon ei tietenkään vastausta tullut, tuli muistutuslasku ja yritin soittaa, roikuin linjoilla tosi kauan, kunnes sitten vaihteen kautta pääsin heti laskutukseen ja sain asian hoidettua. Heillä ei tietenkään näkynyt edes tämä kahteen kertaan laskutettu toimitusmaksu koneella, kumma että lasku kuitenkin tulee. Kyllä alkaa vähän ihmetyttämään tää touhu.Siis soittakaa vaihteeseen!


    • Vittanaperk

      mulla tipahti tänään postilaatikkoon toinen huomautuslasku. Olen kuulema jättänyt maksamatta laskut joden eräpäivät on 19.5 ja 19.6.07. tarkistin verkkopankista ja molemmat olen maksanut. ihmetyttää miten maksumuistutus tulee tällaisella viiveellä??
      olen jättänyt lukuisien soittoyritysten jälkeen yhteydenottopyynnön sähköpostitse, mutta mitään ei ole kuulunut.
      olen myös soittanyt kuluttajaasiamiehelle. hän neuvoi olemaan maksamatta laskuja. hänellä on myös minun tiedot asiasta jos jotain pahempaa tästä seuraa. luottotietoja en halua menettää mut periaatteesta en maksa toisen virheistä.

      Kaikki te jotka olette saaneet näitä katteettomia laskuja,ottakaa yhteys paikalliseen kuluttaja neuvojaan!!!!!

      • prkl !

        Juu, näin aion tehdä. Samoin lähetän ne kaikki sähköpostit joihin kukaan HH:n asiakaspalvelusta ei ole vaivautunut vastaamaan suoraan HH:n ylemmälle johdolla. Ja mukaa "pari" valittua sanaa heidän asiakas"palvelustaan" ...

        Kumma juttu miten kukaan ei ehdi vastaamaan näihin lasku ym. kyselyihin mutta AIHEETTOMIA maksukehoituksia kyllä keritään lähettämään asiakkaille.

        Taas tänään roikuin linjoilla - mutta turhaan. Asiakaspalveluun pääsin kerran jonotukseen asti mutta muuten vaan ilmoitti että "verkko varattu" eli edes jonottamaan ei päässyt. Ja se pirun jonotuskin maksaa 30 snt / min.

        Odottakaas Hobby Hallilla kun vielä tässä kerään kiukkua yön yli niin HUOMENNA RÄJÄHTÄÄ !
        ARGGH !!!!!!!!!!!!!!!!


      • arggh !
        prkl ! kirjoitti:

        Juu, näin aion tehdä. Samoin lähetän ne kaikki sähköpostit joihin kukaan HH:n asiakaspalvelusta ei ole vaivautunut vastaamaan suoraan HH:n ylemmälle johdolla. Ja mukaa "pari" valittua sanaa heidän asiakas"palvelustaan" ...

        Kumma juttu miten kukaan ei ehdi vastaamaan näihin lasku ym. kyselyihin mutta AIHEETTOMIA maksukehoituksia kyllä keritään lähettämään asiakkaille.

        Taas tänään roikuin linjoilla - mutta turhaan. Asiakaspalveluun pääsin kerran jonotukseen asti mutta muuten vaan ilmoitti että "verkko varattu" eli edes jonottamaan ei päässyt. Ja se pirun jonotuskin maksaa 30 snt / min.

        Odottakaas Hobby Hallilla kun vielä tässä kerään kiukkua yön yli niin HUOMENNA RÄJÄHTÄÄ !
        ARGGH !!!!!!!!!!!!!!!!

        Tänään sitten lähti sähköpostia Hobbyn Hallin ylemmälle taholle. Laitoin vielä samat jutut faksilla.

        Lisäksi tuli vähän "kettuiltua" HH:n vaihteelle vaikka eihän se sen vaihteenhoitajan vika ole että HH:ssä nyt kaikki tökkii tällä hetkellä.

        Tähän mennessä olen lähettänyt 3 sähköpostia, kirjeen, faksin. Soittanut kymmeniä kertoja - enkä ole saanut minkaanlaista vastausta.

        Soitin myös kuluttajaneuvojalle ja sieltä pyydettiin säilyttämään kaikki lähettämäni sähköpostit ja laittamaan kaikki tiedot ylös koskien tätä epätoivoista aiheettoman maksukehoituksen oikomisyritystä. Jos yrittävät vielä periä jotain aiheettomasti, kaikki "dokumentit" kannattaa säilyttää... Sanoi vielä että valituksia HH:n toiminnasta on tullut paljon ..

        Kun saan joskus (toivottavasti) tämän laskusotkun selvitettyä en tule ostamaan enää mitään koskaan ko. puljusta. NYT RIITTI !!!!


    • v.laine

      Laskutukseen et pääse millään keinolla. Tyyttää vain varattua,eikä pääse asiakapalveluunkaan.Jonotusaika käsittämätön ja linjoilta tiputetaan pois.Miten hoidat asioita päiväsaikaan työpaikalta?Yrität illalla, tilanne aivan sama.Sähköpostista puhumattakaan, koskaan en ole vastausta saanut.Nyt kannattaa HobbyHall:n ottaa asia vakavasti!Itse työskentelen asiakapalvelussa ja puhelinjärjestelmiämme on muutettu, mutta parempaan suuntaan, asikaat saavat virkailijan kiinni. Missä mättää. Toivottavasti nämä viestit menevät "ylemmälle taholle",missä päätöksiä tehdään.

      • olen

        minäkin koko puljun toimintaa.
        Siellä ei pelaa mikään...
        Olemattomia laskuja laitelaan ja asiakas palvelua ei ole olenkaan.
        Olen laittanut sähköpostia ja yrittänyt soittaa tuloksetta.
        Huvittavaa niiden mainos "asiantuntevaa palvelua jokaisena arkipäivänä" Huh!
        Helkkari multa loppu ainakin "kantaasiakas" suhteeni kyseisen lafkan kanssa.
        Paljon oon sinne upottanu minäkin rahojani, mutta se on loppu nyt.... toivottavasti muutkin viisastuu ja lopettaa ton asiakas kunnastaan näin huonosti palvelevan yrityksen kannatuksen.
        LOPETETAA vaa kaikki se tilaaminen ni jospa niille jäis aikaa vastailee meille puhelimee ja sähköpostiin.


      • MMMMMMMMMMMMM
        olen kirjoitti:

        minäkin koko puljun toimintaa.
        Siellä ei pelaa mikään...
        Olemattomia laskuja laitelaan ja asiakas palvelua ei ole olenkaan.
        Olen laittanut sähköpostia ja yrittänyt soittaa tuloksetta.
        Huvittavaa niiden mainos "asiantuntevaa palvelua jokaisena arkipäivänä" Huh!
        Helkkari multa loppu ainakin "kantaasiakas" suhteeni kyseisen lafkan kanssa.
        Paljon oon sinne upottanu minäkin rahojani, mutta se on loppu nyt.... toivottavasti muutkin viisastuu ja lopettaa ton asiakas kunnastaan näin huonosti palvelevan yrityksen kannatuksen.
        LOPETETAA vaa kaikki se tilaaminen ni jospa niille jäis aikaa vastailee meille puhelimee ja sähköpostiin.

        Ihan älytöntä touhua, herjoja jo maksetuista laskuista, "asiakaspalvelun" puhelin varattu, tai verkko varattu tai sitten puolen tunnin jonotuksen jälkeen tippuu langoilta - maksoi 9 euroa!!!

        Sähköpostiin ei vastata...

        Kiitos Hobby Hall, en tilaa teiltä enää koskaan mitään - toivottavasti eivät muutkaan!!!!!


      • Uskomatonta menoa
        MMMMMMMMMMMMM kirjoitti:

        Ihan älytöntä touhua, herjoja jo maksetuista laskuista, "asiakaspalvelun" puhelin varattu, tai verkko varattu tai sitten puolen tunnin jonotuksen jälkeen tippuu langoilta - maksoi 9 euroa!!!

        Sähköpostiin ei vastata...

        Kiitos Hobby Hall, en tilaa teiltä enää koskaan mitään - toivottavasti eivät muutkaan!!!!!

        Tästä on mennyt nyt 1,5 kuukautta varastossa olleen tavaran tilauksesta ja kumpaakaan ei ole tullut - ei tavaraa eikä maksunpalautusta. Asiakaspalveluun on aivan toivotonta saada puhelua läpi.


      • kannattaisi valittaa
        Uskomatonta menoa kirjoitti:

        Tästä on mennyt nyt 1,5 kuukautta varastossa olleen tavaran tilauksesta ja kumpaakaan ei ole tullut - ei tavaraa eikä maksunpalautusta. Asiakaspalveluun on aivan toivotonta saada puhelua läpi.

        Ehkä sieltä kautta jotain selkoa tulisi teidän kaikkien tilanteeseen. Yleensä firmat kyllä aika nopeasti yrittävät selvittää tilannetta kun kuluttaja-asiamies tulee kuvaan mukaan. Se on kuitenkin pieni pelko että joutuu jonnekin raastupaan.


      • on paljon..
        Uskomatonta menoa kirjoitti:

        Tästä on mennyt nyt 1,5 kuukautta varastossa olleen tavaran tilauksesta ja kumpaakaan ei ole tullut - ei tavaraa eikä maksunpalautusta. Asiakaspalveluun on aivan toivotonta saada puhelua läpi.

        Itse tulin tälle palstalle katsomaan viestiketjuja, jos vaikka löytäisin vastauksia tilausongelmiini. Yllätys oli suuri, kun huomasin, että kuinka paljon pettyneitä asiakkaita Hobby Hallilla on. Itse odotan kanssa VARASTOSSA olevia tuotteita kolmatta viikkoa, osa tuli nyt, mutta mitään tietoa ei tullut mahdollisesta jälkitoimituksesta.

        PS. Itse maksoin kanssa alkusyksystä jonkin ihmeellisen vanhan karhulaskun, jonka olin jo mielestäni maksanut aikaisemmin ihan ajallani. Summa oli tosi pieni, joten en jaksanut alkaa rettelöimään.


      • parempaa kaatikselta
        on paljon.. kirjoitti:

        Itse tulin tälle palstalle katsomaan viestiketjuja, jos vaikka löytäisin vastauksia tilausongelmiini. Yllätys oli suuri, kun huomasin, että kuinka paljon pettyneitä asiakkaita Hobby Hallilla on. Itse odotan kanssa VARASTOSSA olevia tuotteita kolmatta viikkoa, osa tuli nyt, mutta mitään tietoa ei tullut mahdollisesta jälkitoimituksesta.

        PS. Itse maksoin kanssa alkusyksystä jonkin ihmeellisen vanhan karhulaskun, jonka olin jo mielestäni maksanut aikaisemmin ihan ajallani. Summa oli tosi pieni, joten en jaksanut alkaa rettelöimään.

        tilasimpa kerran hyllyn sieltä...kun ei tullut, soitin ja ihmehtelin.
        sieltä vastattiin, että tuote loppunut siis loppuunmyyty.
        soitin jostakin muusta asiasta ja kysyin samalla kjosko tuotetta olisi tullut lisää?
        Vastattiin, että se oli niin huono, että vedettiin pois myynnistä!!!:DD hauskoja noi.


    • valittaa

      Olkaa onnellisia että saatte edes jostain osamaksulla, kun ei oo käteistä köyhillä,

      • sorry baby

        Nämä tällaiset wanna be-porhot ovat oma lukunsa. Satun tuntemaan kenttää sen verran, että tiedän aika monen elelevän luottokorttien yms. varassa - ja sehän on samaa kuin osamaksut. Ei ole häpeä suunnitella talouttaa ja maksaa osissa, jos se tuntuu viisaalta!

        Itse en hanki osamaksulla mitään jo siksi, että edullisemmat kaupat tekee käteisellä. En myöskään hanki Hobby Hallista mitään, koska firma toimii ala-arvoisesti suhteessa asiakkaisiinsa. Tuotteet ovat kyllä useimmiten suht laadukkaita, mutta kaikki muu mättää sen verran rankasti, että turha on itseään vaivata sillä. Ostin viimeisen hankintani viime keväänä, maksoin verkkomaksuna samantien ja olen sen jälkeen taistellut laskusotkujen kanssa, kun sattumoisin HH:n laskutuksessa on jokin pieni ongelma! Maksavana asiakkaana valitsen hankintapaikkani ja edellytän että asiat hoidetaan oikein. Vaihtoehtoja löytyy verkkokaupoissakin!


    • asiakas_palvelija

      Olipa hauskaa luettavaa tämä ketju, oikein pistää sapettamaan että miten tyhmiä te ihmiset oikein olette. Pureudutaanpa tähän nyt yksi asia kerrallaan, joska saataisiin teidät ymmärtämään edes jotain jostakin.

      Taustatietona kerrottakoon, itse olen toiminut asiakaspalvelijana jonkin aikaa, en kuitenkaan kyseisessä yrityksessä, mutta samantapaisessa. Tämäntapaiset ongelmat / harhaluulot ovat siis tuttuja.

      ASIAKASPALVELUUN JONOTTAMINEN JA SEN TOIMIMATTOMUUS.

      Tämä onkin sitten yksi aihe jossa olen samaa mieltä teidän kanssanne. HH:n asiakaspalvelussa on hyvin luultavasti liian vähän väkeä töissä suhteessa asiakasmäärään jne. Tähän olisi saatava pikaista lisäystä, joka varmastikkin parantaisi palvelun toimivuutta.
      Yksi vaihtoehto olisi ulkoistaa palvelu kokonaan johonkin "Call Center"-yritykseen. Vaikka tämä teistä jotka yksinkertaisesti ajattelette, kuulostaa ehkä idioottimaiselta, niin palvelu toimisi paljon paremmmin sillon. Aspaa hoitaisi ammattitaitoinen ja juuri tähän tehtävään erikoistunut yritys, jolla on resurssit ja työntekijät tätä varten.
      Näitä viestejä lukiessa kuitenkin huomaa selvästi sen että oikein kotona suunnitellaan että mitäs seuraavaksi huudetaan/ valitetaan asiakaspalvelijalle. Teidän olisi ymmärrettävä se, että lähettämällä kymmeniä turhia valitussähköposteja, kaivatte omaa kuoppaanne, postit joudutaan lukemaan ja aiheutatte "lajitovereidenne" kanssa uskomattomat ruuhkat sähköpostiin.
      Luuletteko oikeasti että henkilöä joka on töissä siellä puhelimen päässä kiinnostaa palvella teitä kun huudatte vittua ja saatanaa, voin kertoa että EI kiinnosta. Tilausten peruuttamisella uhkailu on myöskin aivan turhaa, tai esimiehen nimen kyseleminen. Mitä tällä voitatte? ei asiakaspalvelijan esimies tule maksamaan teidän maksamattomia laskujanne.

      Lopputulos :
      HH:n asiakaspalvelu kärsii ilmeisesti pahasta reusurssien puutteesta. Ottakaa kuitenkin järki käteen kun soitatte sinne, kun pääsee läpi 30min jonottamisen jälkeen, ei auta mitään huutaa ja valittaa että voi kun maksoi taas paljon, se vain vähentää asiakaspalvelijan kiinnostusta asiaanne kohtaan, sekä LISÄÄ SITÄ JONOA! HALOO!
      Sähköpostiviestit joita lähetätte, jäsennelkää ne selvästi, ilmoittakaa tarvittavat tiedot, älkää kirjoittako niitä vittuperkeleitä ja uhkauksia johdon kontaktoimisesta sinne, EI AUTA MITÄÄN!

      LASKUTUSONGELMAT jne.

      Asiakaspalvelussa toimineena tiedän sen että laskutusongelmia sattuu jokaisessa yrityksessä, ja ongelmia on tietenkin vain vähemmistöllä asiakkaista. Tässäkin keskustelussa valittaa ehkä 50 asiakasta, joka on varmasti alle prosentin hobby hallin asiakkaista. Ymmärtkää se että tyytyväisiä asiakkaita on myös, heillä ei vaan ole tarvetta kirjoitella tänne.
      Kuitenkin monesti nämä teidän mainitsemanne "turhat karhut" ovat aivan aiheellisia karhuja. Monesti ihmiset luulevat että se että esim on kipeänä oikeuttaa olemaan maksamatta laskut, vähintä mitä voi pyytää on että edes ilmoitatte jos ette pysty maksamaan. Huomautuskuluja tulee jos ei maksa, sehän on aivan selvää, ei kukaan soittele ja kysele että miksi sinä et nyt Pekka maksanut sitä laskuasi. Tai voitaisiinhan sellanenkin käytäntö ottaa mutta se vaatisi 100 asiakaspalvelijaa lisää, joten olisitteko valmiita maksamaan 30e minuutin jonotuksesta asiakaspalveluun?
      Tietokonejärjestelmät sekoavat välillä ja lähettävät turhia laskuja, se ei kuitenkaan ole laskutuksessa työskentelevien asiakaspalvelijoiden aiheuttama asia, kirjeet luultavasti tulostuvat suoraan tietokoneelta ja sujahtavat kuoreen kenenkään edes näkemättä niitä, eli turha valittaa että laskutukseen ei pääse koska niillä on niin kiire lähettäessään niitä turhia laskuja. Eikö kuulostakkin naurettavalta kun asian muotoilee noin? hyvä, ymmärsitte varmasti.

      Lopputulos:
      Ennenkuin otatte yhteyttä "turhia" laskuja koskien, VARMISTAKAA että, laskut todellakin ovat turhia. Itseään saa syyttää sitten kun jonottaa 30min ja repii (perseensä), lopulta ymmärtääkseen että hups, jäihän se lasku maksamatta sillon kerran.

      MUUT TURHAT VALITUKSET

      Noniin, otetaanko ensiksi käsittelyyn tämä peruskysymys koko hommassa; Hobby Hallilla ei ole TILAUSPAKKOA!
      Tarkoitan tällä sitä että, kyseisestä yrityksestä ei ole PAKKO tilata mitään. Kai ymmärrätte että tämä yritys on teille - jotka haluatte elää yli varojenne - taivaan lahja. Voitte maksaa osamaksulla vaikka kuinka paljon tuotteita todella pienellä korolla, tuotteet tuodaan kotiin asti maaseudulla jne.
      Toimitusvaikeuksista on turha valittaa, tuotteet toimittaa posti, ja jos jokin katoaa/ menee rikki matkalla, se ei ole Hobby Hallin vika, ottakaa yhteys postin "korkeampaan johtoon" jos tällainen tarve siellä kupolissa kehittyy.

      Sitten tämä on pakko ottaa käsittelyyn ihan erikseen, kun näemmä te keskivertoa yksinkertaisemmat tilaajat, ette tätä ymmärrä. Eli tuotteiden löytyminen varastosta ja toimitusvaikeudet.
      Otetaanpa nyt esimerkiksi että Pekka tilaa Kesäkuussa HH:lta puskasakset, kerrotaan että seuraava erä tulee heinäkuussa ja sakset saapuvat silloin. HH:lle on siis luvattu että heinäkuussa tulee uusi erä saksia ja niitä on silloin, ehkä jo ennen Pekan tilausta tilattu tarpeen mukaan. Heinäkuun erä saapuu HH:lle, erässä onkin vain 20kpl saksia, vaikka 100 ihmistä on tilannut ne, HUPS! Pekka ei saakkaan saksiaan eli joutuu odottamaan seuraavaa erää. Seuraava erä onkin sitten enää 20kpl joka on loput koko saksien tuotannosta, ja toimitukset lopetetaan. Pekka ei saanutkaan saksiaan, loogista. Turhaa siis polttaa päreet jos ei saa tuotetta sillon kun alunperin on sanonttu, toimituksille HH ei periaatteessa voi mitään. Tämä on sellainen asia mikä pitäisi ymmärtää tilatessa postimyynnistä, että kyse on varastotilanteista jne. Jos jollakin asialla on todella kiire, sen voi käydä ostamassa kaupasta, jolloin sen saa heti käteensä. Ei sen vaikeampaa, paitsi tietenkin jos ei ole sitä rahaa.





      Lopputulos koko asiasta:

      Laittakaa ne valot päälle siellä AIVOKOPASSANNE!

      Pakko ei ole tilata!
      Tilaatte luultavasti siksi että voitte maksaa osamaksulla, ja ehkä joittenkin hyvien tarjousten takia. Jotkut myös kotiinkuljetuksen ja postimyynnin "vaivattomuuden" takia.
      Jokaisessa postimyynnissä on kuitenkin samat ongelmat, juuri toimitusmäärien ja laskutuksen osalta.
      HH:n olisi parasta hoitaa asiakaspalvelunsa kuntoon jotta saataisiin ihmisiä kertomaan nämä asiat joita olen tässä kertonut, suoraan teille. Jos vaikka ymmärtäsisitte jotakin.

      Suosittelen että vertailette mielessänne kaupasta ostamisen ja postimyynnin ongelmia/ hyviä puolia ja sisäistätte ne. Sitten teette päätöksen että kumpi paremmin vastaa tarpeitanne ja PYSYTTE PÄÄTÖKSESSÄNNE!

      Muistakaa valtti, ei tosiaan erinäiset uhkaukset kuten tilausten peruminen ja kuluttaja-asiamies kiinnosta asiakaspalvelijaa puhelimessa, se vain viestii hänelle että olette harvinaisen typerä ihminen, ja siten vähentää hänen asiakaspalvelualttiutta.


      Koittakaa nyt ymmärtää joskus jotakin!

      • AAniinkuinasiakas

        Pitkä viesti, jossa paljon asiaa, mutta.....

        Onko se asiakkaan vika, jos se tilaa vaikka käteisellä Hobby Hallista tuotteen ja toimitus kestää ja kestää eli paljon yli luvatun ja joulu lähenee... Normaali tapa on ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, mutta.... jos sieltä ei vastata tai jos jonotus ja puhelu maksaa euron/minuutti. Mitä vaihtoehtoja. Saat tuotteen ja palautat sen, koska olet jo ostanut muualta vastaavan tuotteen. Saat kuitenkin laskun, jota ruvetaan aiheettomasti perimään. Ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä, ei sitten millään. Mitä sitten teet ?
        Kirjoitat toimitusjohtajalle, ( kuten ernwall teki ) ja saat liirumlaarum vastauksen ihan tyhjänpäiväsine selityksineen. Onpa ylimielinen asenne johdolla asiakkaita kohtaan!!
        Mutta mitään ei tapahdu, paitsi tulee perintäkirje tilauksesta, jonka olet palauttanut 14 vrk:n sisällä.
        Ei siinä paljon vaihtoehtoja jää kuin joko kuluttajavirasto tai sitten vaan huutaa ihan simona. Ja kirjoittaa tänne nettiin, ettei vaan muut sortuisi näin surkean firman uhriksi.

        Ennen Hobby Hall oli toimiva firma kaikin puolin, mutta nyt se näyttäisi olevan suurissa vaikeuksissa. Ihmettelen vaan, kauanko se mahtaa vielä toimia ylipäätänsä....

        Ostakaa vaan Hobby Hallista, jos haluatte ongelmia, mulle riitti !!!

        t kokemusta omaava exasiakas


      • joulupukki

        Tosiaan, ei ole pakko tilata, eikä kenenkään kannatakaan tilata sieltä enää yhtään mitään!!!!!
        Ainoa, mikä HH:lla toimii, on laskutus. Sain netin kautta 7.12.2007 tilaamastani tuotteesta laskun 11.12.2007. Tilaamaani tuotetta ei kuitenkaan ole kuulunut tähän päivään 22.12.2007 mennessä, vaikkakin net-kauppa ilmoitti sitä olevan varastossa? Mutta onneks on käteistä niin ostin saman tavaran tänään pukinkonttiin.
        Kai se vika on nytkin tilaajassa.............

        Hyvää Joulua vaan sinne asiakaspalveluunkin, mikäli siellä joku vielä jaksaa työskennellä eikä ole joutunut sairauslomalle.......?
        Sen sanon, että nyt RIITTI!!!!!


      • asiakaspalvelun kääkkä

        otsikko siksi noin, koska minusta he asiakaspalvelussa työskentelevät, jotka nuolevat työnantajan takamusta ja ei ota asiakkaita tosissaan ovat LIEVÄSTI sanottuna kääkköjä:D!

        Se jos hobbyhall kärsii resurssipulasta, ei varmaankaan kuulu asiakkaan ongelmaksi! Mutta koska näin on päässyt käymään, niin siitä kuuluu asiakkaalle. Esim. jos lasku maksetaan hieman myöhässä esim. 2pv. niin kunnollinen firma ei siitä laita laskua perään. Eri asia jos firma on itse hoitanut kaikki asiat luotettavasti ja ajallaan.

        Minä olen myös hobby hallin asiakas ja olen todella pettynyt koko hemmetin hobby halliin. Sekaannuksia sekaannuksien perään ja epäselvät laskutukset. Nyt taitaa tulla kaikenlisäksi kuluttajasuoja-asiamies juttu, sillä en saa rahojani takaisin kahteen kertaan maksetusta laskusta.


      • consult

        Et Tajua asiakaspalvelusta yhtään mitään


      • ********

        Lue uudelleen viestisi, mutta tällä kerralla objektiivisesti. Yrität sanoa, että asiakkaan tulee osallistua yrityksen business-prosessiin tai sietää puutteellista palvelua. Ei se näin mene. Mikäli yritys ei pysty toimittamaan tuotteitaan sopimuksen mukaisesti, ei ole hitonkaan väliä johtuuko viive toimittajan konkurssista tai myyntierän loppumisesta. Tätä kutsutaan logistiikan toimivuudeksi ja asiakas voi myös odottaa tältäkin osin riittävää pätevyyttä. Muut firmat pystyvät siihen.

        Mikäli tavaroita ei pystytä toimittamaan lupausten mukaisesti, kysymyksessä on sopimusrikko (joka mahdollisesti oikeuttaa vahingonkorvauksiin). Sama pätee muuten puheluihin. Mikäli maksat jonottamisesta (asikaspalvelusta) sinulle syntyy oikeus odottaa tiettyjä asioita. Kuinka luojan lykky yritys asiakkailleen saattaa olla, ei tietysti vaikuta asiaan mitenkään.

        Ajattelepa, että lähtisit hammaslääkäriin, mutta palvelu ei toimisikaan. Varmasti edellyttäisit korvauksia vaikka hammaslääkäri periaatteen tasolla on kuinka hyvä firma tahansa.


      • myyntipäällikkö

        Sinä et tajua myynnistä mitään etkä asiakaspalvelusta


      • customer

        Kuluttaja eli asiakas on firman tärkein osa-ei asiakkaita-ei myyntiä-eikä tulosta-asiakas maksaa henkilöstön palkat jne.Hyvä asiakaspalvelu=lisää myyntiä=pitkäaikaisia asiakas-suhteita


      • no more

        Tämän pitkän viestin kirjoitti firman työntekijä jolle sana:asiakaspalvelu on vieras.


      • just niin

        Taidat olla siellä töissä kun niin puolustelet selviä virheitä ja huonoa asiakaspalvelua.


      • sotkuja
        just niin kirjoitti:

        Taidat olla siellä töissä kun niin puolustelet selviä virheitä ja huonoa asiakaspalvelua.

        Niin taitaa , ihme puolustelua , virheitä tehdään , asiakaspalvelun pitää selvittää sotkut.


      • chililissu

        Kerrankin joku järkevä ihminen tälläkin valituspalstalla....
        Joo aina valitetaan että olen maksanut ja olen maksanut sitten soittavat laskutukseen jossa todetaan että olet maksanut mutta edellisen kuukauden tai muuuten päin persettä....Ei niitä maksuhuomautuksia lähde jos on laskut eräpäivään mennessä maksanut.Ja nykyään eletään tietokone aikaa joka toimii automaattisesti ja virheitä sillekkin joskus tulee...vai onko kaikki "aasiakkaat" niin täydellisiä että ikinä ei voi virheitä tehdä...kyllä niitä virheitä teidänkin pääkopan kovalevyllä sattuu.Ja jos asuu pääkaupunki seudulla niin menkää Tammiston myymälään niin saatte tavaran heti mukaan ja muistakaa maksaa ajoissa ettei tule karhulaskuja !! Ja sekin kun maksaa 30 SENTTIÄ minuutilta niin heti ollaan valittamassa, kun kaverille soitellaan 66 senttiä minuutti ja esim. puolen tunnin bussimatkan ajan niin kaikki on ok...hei haloo te "täydelliset"ihmiset miettikää vähän mitä valitatte...jostain tavarasta,no joopa joo.Ja muistakaa että jos laskua ei tule tai tulee myöhässä niin laskut lähettää Itella


      • ÄLÄ PUOLUSTELE
        chililissu kirjoitti:

        Kerrankin joku järkevä ihminen tälläkin valituspalstalla....
        Joo aina valitetaan että olen maksanut ja olen maksanut sitten soittavat laskutukseen jossa todetaan että olet maksanut mutta edellisen kuukauden tai muuuten päin persettä....Ei niitä maksuhuomautuksia lähde jos on laskut eräpäivään mennessä maksanut.Ja nykyään eletään tietokone aikaa joka toimii automaattisesti ja virheitä sillekkin joskus tulee...vai onko kaikki "aasiakkaat" niin täydellisiä että ikinä ei voi virheitä tehdä...kyllä niitä virheitä teidänkin pääkopan kovalevyllä sattuu.Ja jos asuu pääkaupunki seudulla niin menkää Tammiston myymälään niin saatte tavaran heti mukaan ja muistakaa maksaa ajoissa ettei tule karhulaskuja !! Ja sekin kun maksaa 30 SENTTIÄ minuutilta niin heti ollaan valittamassa, kun kaverille soitellaan 66 senttiä minuutti ja esim. puolen tunnin bussimatkan ajan niin kaikki on ok...hei haloo te "täydelliset"ihmiset miettikää vähän mitä valitatte...jostain tavarasta,no joopa joo.Ja muistakaa että jos laskua ei tule tai tulee myöhässä niin laskut lähettää Itella

        Taidat olla siellä itse töissä kun puolustelet heikosti toimivaa firmaa , ei tietokone virheitä tee , joku sen on ohjelmoinut jne.
        Ja menkää Tammiston myymälään , siellä ei välttämättä ole sitä tavaraa mitä haet , kun niitä ei ole koko firmassa vaikka mainostavat.
        Ja maksullinen palvelunumero on sieltä ja syvältä.
        Koko firma on nykysin sieltä ja hyvin syvältä ja laskut lähettää itella , joopa joo mitä väliä sekin on kuitenkin hobby hallin moka jos lasku on virheellinen , EI kuluttajan vika.
        Ja jos ko.firmaa on täällä arvosteltu vuosien ajan , satoja tyytymättömiä asiakkaita niin kyllä firmassa on silloin vikaa , EI kuluttajassa.


    • Jan

      Nonniin.

      Tilasin Hobby Hallista aikoinani hieman tavaraa. Toimitus saapui kyllä perille, tosin muutaman viikon odottelun ja kolmen vihaisen puhelun jälkeen.

      No tilaamani tuote ei kuitenkaan vastannut kuvausta ja palautin välittömästi tuotteen.

      Nyt viisi viikkoa tuotteen palauttamisen jälkeen odottelen yhä rahojani.

      Asiakaspalvelu ilmoitti palauttaneensa rahat tililleni, kertoivat oikein päivänkin. Ihme vain ettei niitä siellä näy.

      Lupasivat neljään eri otteeseen selvittää asian ja soittaa perään. Ei vain kuulu.

      Asiakaspalvelusta ei oteta kantaa yksinkertaisesti mihinkään, vaan aina luvataan soittaa takaisin. Ja tottakait tätä kahden minuutin keskustelua varten jonotat, kuunnellen kaiken lisäksi ärsyttävää hissimusiikkia, noin vartin verran.

      Käsittämätöntä ettei tuon kokoinen pulju saa asioitaan toimimaan.

    • HobHoo

      Toissa viikolla tilasin tuotteen kotiin kuljetuksella jonka olisin tarvinnut äkkiä. Koko viime viikon se oli Hobby hallin paketoinnissa ja tämän viikon maanantaista ollu kuulemma postin mukana ja huomenna on jo perjantai.
      Olen soitellut hobbarille alusta asti varmistaakseni että tuote tulee nopeasti niin kuin muutkin yleensä ennenkin.
      Postin seurantakoodia eivät tiedä Hobby Hallissa ja posti ei taas voi ilman kyseistä koodia kertoa missä mennään.

      Kumma kun meiltä on hobbariin matkaa n.100km motaria pitkin ja se taittuu n.tunnissa. Ja noilla menee muka viikkotolkulla matkaan.
      Tilasin muistakin paikoista samana päivänä tuotteita ja ne olivat perillä jo kolmessa arkipäivässä eli viime viikon alussa(yksi tuote tuli pohjois-suomesta asti)niihin sain seurantakooditkin .

      Miten HH voi ylipäätään paketoida ensin viikon ajan tavaraa ja laittaa sen matkaan ilman että saavat mitään koodia lähetykselle, sit viel lyhyt matka kestää päivä tolkulla.

      Nyt joudun huomenna sijoittaa rahaa vastaavaan tuotteeseen mikäli siitä ei huomenna päivällä viimeistään kuulu.

    • muistutuslaskut toivottomia

      ON AIVAN MAHDOTONTA PÄÄSTÄ MUISTUTUSLASKUISTA EROON.OLEN MAKSANUT KAHTA TUOTETTA PÄIVÄMÄÄRIEN MUKAAN,MUTTA OVAT ERI LASKULLA.EREHDYKSESSÄ OLEN MAKSANUT VÄÄRÄLLE LASKULLE TOISEN TUOTTEEN.TUOTE ON MAKSETTU AJOISSA.OLEN PYYTÄNYT KORJAAMAAN ASIAN,ETTEI TULISI HUOMAUTUSLASKUJ JATKUVASTI TIPPUU UUSIA HUOMAUTUSLASKUJA 5EUROA JA TAAS 5EUROA.RAHA ON KUITENKIN HOBBY HALLIIN MENNYT,MIKSI LÄHETTÄVÄT MUISTUTUKSIA YHTENÄÄN.SAMA RAHAMÄÄRÄ,JOKA ON PITÄNYT MAKSAA ON HEILLÄ,ILMEISESTI TÄYSIN MAHDOTON ASIA POISTAA MUISTUTUSLASKUT.

    • HYVIN PETTYNYT VAKIOASIAKAS...

      Olen hyin pettynyt HOBBY HALLIIN.kyllä aikaisempina vuosina otettiin asiakas huomioon,jos maksoi esimerkiksi väärällä viitteellä ja siitä tuli huomautuslaskut ja ilmoitti,että on maksu mennyt väärällä viiteellä huomatuslaskut poisettiin,Rahat menivät kuitenkin heille.Nykyään ei oteta´huomioon lukuisista yhtedenotoista huolmatta,Vaan siirrytään perinnän puolelle kylmästi vaan.Nykyaika on nykyaikaa ja maksetaan netissä pitäisi postimyynnin ottaa enemmän virhemahdollisuudet myös huomioon.Miten vanhemat ihmiset uskaltavat ollenkaan tlata heiltä,kun tominta on näin yksisilmäistä.Liiketoiminnan kannattavuudenkinkautta pitäisi asiakas huomioida Yhtäkaikki työpaikan yhteisössä keskusteltaessa asia herätti runsaasti keskustelua ja hämmästystä ja joillakin oli myös negatiivinen käsitys kyseisestä postiyynstä Ei edistä myyntiä kyseinen toiminta.

      • Loistoputiikki

        Hyvä putiikki ei ole minulla koskaan ollut mitään valittamista.Ja asiakaspalvelu kohteliasta.Taitaa suurin vika olla valittajissa.monet ihmiset,kun on sellaisia,että kun asiat ei heti mene niinkuin he haluaa niin alkaa se hirveä valituksen ja paasaamisen virta.Oppikaa vähän kärsivällisyyttä ja muita elämän hyveitä,niin ei tarvi olla heti suuna päänä huutamassa!


      • Pitäkää kioskinne
        Loistoputiikki kirjoitti:

        Hyvä putiikki ei ole minulla koskaan ollut mitään valittamista.Ja asiakaspalvelu kohteliasta.Taitaa suurin vika olla valittajissa.monet ihmiset,kun on sellaisia,että kun asiat ei heti mene niinkuin he haluaa niin alkaa se hirveä valituksen ja paasaamisen virta.Oppikaa vähän kärsivällisyyttä ja muita elämän hyveitä,niin ei tarvi olla heti suuna päänä huutamassa!

        90-luvulla tosiaan oli HH ihan kelpo paikka,
        mutta viime aikoina olen ollut TODELLA pettynyt
        kyseiseen puljuun.

        Tuotteita ei ole tullut lainkaan ja/tai laskutettu useaan kertaan eikä asiakaspalveluun pääse läpi kirveelläkään,ja mitkä postikulut!?
        Toim.maksu Toim.maksulisä siitä hyvästä että käyn itse postista noutamassa?

        Ei siinä mitään kärsivällisyyttä tarvita,
        helpompaa vaihtaa kauppapaikkaan jossa homma toimii.


      • EXasiakas
        Pitäkää kioskinne kirjoitti:

        90-luvulla tosiaan oli HH ihan kelpo paikka,
        mutta viime aikoina olen ollut TODELLA pettynyt
        kyseiseen puljuun.

        Tuotteita ei ole tullut lainkaan ja/tai laskutettu useaan kertaan eikä asiakaspalveluun pääse läpi kirveelläkään,ja mitkä postikulut!?
        Toim.maksu Toim.maksulisä siitä hyvästä että käyn itse postista noutamassa?

        Ei siinä mitään kärsivällisyyttä tarvita,
        helpompaa vaihtaa kauppapaikkaan jossa homma toimii.

        Juuri irtisanoin HH:n asiakkuuden nykyisen asiakaspalvelun/laskutuksen naurettavuuden takia. Vikaa on tietenkin itsessänikin, koska ainahan laskut tulisi maksaa ajallaan :), mutta käytännössä se on tässä nykyaikuisen elämässä lähes utopistinen ajatus [hän, joka maksaa kaikki laskut ennen eräpäivää lienee muutenkin parhaat päivänsä nähnyt ja saa itseään taputtaa päähän! Minä en ainakaan k.o henkilöitä tunne!]! Ja itse ainakin maksan pääsääntöisesti koko kuukauden laskut kerralla, palkkapäivän jälkeen.
        Maksoin HH:n laskun pari päivää eräpäivän jälkeen, muiden laskujen mukana. Kyse oli TOSI isosta summasta 21.60€. Parin päivän päästä tuli muistutusmaksu: 5€. No, olin maksanut laskun jo ennen muistutusta, en pitänyt muistutusmaksua aiheellisena. Sitten tulikin 10€. Joo. Okei, maksoin kiltisti. Mutta, ei aikuisen oikeesti, voi olla kenenkään etu kohdella asiakkaita noin! Parempi siis keskittää ostokset yrityksiin, joista ei lähetellä NAURETTAVIA 5€:n maksumuistutuksia (Joka oli tässä tapauksessa melkein 25% koko laskusta!).. Ei jaksa huvittaa tuollainen pilkunnussiminen, kun arkimenojaan katsoo. Parempi siis lähteä vaikka expertille, jos jotain tarvitsee, niin säilyy mielenrauha!
        Tiedän kyllä useamman kystävänikin päätyneen samaan ratkaisuun hobbyhallin suhteen, että onnea vaan heille valitsemallaan tiellä! Alasajoa odotellessa.. :)


      • rahakas
        EXasiakas kirjoitti:

        Juuri irtisanoin HH:n asiakkuuden nykyisen asiakaspalvelun/laskutuksen naurettavuuden takia. Vikaa on tietenkin itsessänikin, koska ainahan laskut tulisi maksaa ajallaan :), mutta käytännössä se on tässä nykyaikuisen elämässä lähes utopistinen ajatus [hän, joka maksaa kaikki laskut ennen eräpäivää lienee muutenkin parhaat päivänsä nähnyt ja saa itseään taputtaa päähän! Minä en ainakaan k.o henkilöitä tunne!]! Ja itse ainakin maksan pääsääntöisesti koko kuukauden laskut kerralla, palkkapäivän jälkeen.
        Maksoin HH:n laskun pari päivää eräpäivän jälkeen, muiden laskujen mukana. Kyse oli TOSI isosta summasta 21.60€. Parin päivän päästä tuli muistutusmaksu: 5€. No, olin maksanut laskun jo ennen muistutusta, en pitänyt muistutusmaksua aiheellisena. Sitten tulikin 10€. Joo. Okei, maksoin kiltisti. Mutta, ei aikuisen oikeesti, voi olla kenenkään etu kohdella asiakkaita noin! Parempi siis keskittää ostokset yrityksiin, joista ei lähetellä NAURETTAVIA 5€:n maksumuistutuksia (Joka oli tässä tapauksessa melkein 25% koko laskusta!).. Ei jaksa huvittaa tuollainen pilkunnussiminen, kun arkimenojaan katsoo. Parempi siis lähteä vaikka expertille, jos jotain tarvitsee, niin säilyy mielenrauha!
        Tiedän kyllä useamman kystävänikin päätyneen samaan ratkaisuun hobbyhallin suhteen, että onnea vaan heille valitsemallaan tiellä! Alasajoa odotellessa.. :)

        Minä maksan laskut yleensä sitä mukaa kun niitä tulee, siis usein ennen eräpäivää. Eipä tarvitse ihmetellä mitään muistutusmaksuja.


      • laskuja maksellut
        EXasiakas kirjoitti:

        Juuri irtisanoin HH:n asiakkuuden nykyisen asiakaspalvelun/laskutuksen naurettavuuden takia. Vikaa on tietenkin itsessänikin, koska ainahan laskut tulisi maksaa ajallaan :), mutta käytännössä se on tässä nykyaikuisen elämässä lähes utopistinen ajatus [hän, joka maksaa kaikki laskut ennen eräpäivää lienee muutenkin parhaat päivänsä nähnyt ja saa itseään taputtaa päähän! Minä en ainakaan k.o henkilöitä tunne!]! Ja itse ainakin maksan pääsääntöisesti koko kuukauden laskut kerralla, palkkapäivän jälkeen.
        Maksoin HH:n laskun pari päivää eräpäivän jälkeen, muiden laskujen mukana. Kyse oli TOSI isosta summasta 21.60€. Parin päivän päästä tuli muistutusmaksu: 5€. No, olin maksanut laskun jo ennen muistutusta, en pitänyt muistutusmaksua aiheellisena. Sitten tulikin 10€. Joo. Okei, maksoin kiltisti. Mutta, ei aikuisen oikeesti, voi olla kenenkään etu kohdella asiakkaita noin! Parempi siis keskittää ostokset yrityksiin, joista ei lähetellä NAURETTAVIA 5€:n maksumuistutuksia (Joka oli tässä tapauksessa melkein 25% koko laskusta!).. Ei jaksa huvittaa tuollainen pilkunnussiminen, kun arkimenojaan katsoo. Parempi siis lähteä vaikka expertille, jos jotain tarvitsee, niin säilyy mielenrauha!
        Tiedän kyllä useamman kystävänikin päätyneen samaan ratkaisuun hobbyhallin suhteen, että onnea vaan heille valitsemallaan tiellä! Alasajoa odotellessa.. :)

        Ei ole mikään mahdottomuus makssa laskuja ennen eräpäivää, ja olet väärässä, jos luulet, että niin ei pysty tekemään. Yksikään lasku ei myöhästy, jos on toimiva järjestelmä. Kun lasku tulee se avataan heti, katsotaan eräpäivä, ja sijoitetaan laskupinoon. Kahdesti kuussa sitten (meillä 15 ja viimeinen päivä) istun koneelle näin illasta, ja maksan pois. Näin ei käytännössä koskaan yksikään eräpäivä pääse lipsahtamaan ohi. Jos joskus tulee lasku myöhässä laskuttajan mokasta, niin sen voi maksaa vaikka hetikin. Yleensä olen kuitenkin laittanut suoraan sähköpostia, että laskunne se ja se tuli vasta tänään, ja eräpäivä on huomenna. Ihan että tietäisivät jonkin ongelman olevan laskutuksessa. Tosin joskus vika on myös postin toiminnassa. Sekin on meillä tehty, että minä itse käsittelen koko perheen laskupostin, eli mieheni ei siihen juuri osallistu. Näin tämä homma toimii parhaiten. Puolisollani ei ole oikeastaan koskaan tietoa, onko meillä rahaa, ja paljonko on säästöjä tms. Jos tulee isompia hankintoja, niin sitten kysyy, että hankitaanko nyt vai myöhemmin. Itse tiedän ennakoidusti tulevat maksut, vakuutus ym. jutut, jolloin voin sanoa, että ei nyt, mutta kuukauden päästä voisi olla hyvä tilanne hankkia. Säästöihin ei kosketa koskaan. Puskurirahasto 6 kuukauden nettotulot on aina, ja vain ylimeneviä käytetään. Esimerkiksi auto ostetaan meille aina käteisellä, ei millään rahoituksella tai pankkilainalla. Ja koskaan ei ostetan ihan uutta, mutta muutaman vuoden ikäisiä ostetaan, ja ajetaan niitä loppuun. Kaksi autoa kun on meillä ihan välttämättömyys.

        Laskut vaativat tilille saman rahan jokatapauksessa, eli ei ole mitään ongelmaa maksaa niitä kahdesti kuussa. Päinvastoin, on erittäin typerä keräillä niitä 5 euron myöhästymiskuluja. Eri asia on tietysti, jos ei hallitse omaa rahankäyttöään tai elää ylivarojensa. Useinhan nämä kaksi asiaa kulkevat käsikädessä. Pitää saada tavaraa hankittua, vaikka ei ole rahaa, niin päädytään osamaksuun, jolloin talous ei ainakaan kohene.

        Ja voin kertoa, että luottokorttia ei läheskään kaikki käytä. Meidän taloudessamme on yksi, ja se on ainoastaa puolison työmatkojen vuoksi, eli hän maksaa omalla henkilökohtaisella luottokortillaan hotellit ja muut, ja tekee sitten matkalaskun työnantajalle. Ja joskus verkkokaupoista tilatessa käytämme luottokorttia, ihan turvallisuussyistä. On paljon paremmassa asemassa, jos tavaraa ei saakaan, kun on luottokunta välissä. Hyväksi ja luotettavaksi havaituissa verkkokaupoissa tosin emme sitten enää luottokorttia käytä.

        Itse en tunne ketään, joka elää luottokortin varassa. Aikanaan tunsin erään henkilön, joka maksoi luotolla ja osamaksulla kaiken, ja onkin nykyään erittäin suurissa vaikeuksissa. Kun ostaminen on helppoa, mutta maksaminen ei enää olekaan.

        Itse opettelin talouden pidon nuorena luottotietojen menetyksen kautta, joka oli oikein erinomainen asia. Silloin tosin oli tilanne huono, ja muutaman pienen viiveen vuoksi luottotiedot lopulta menivät. Nyt kun puhun "oikean rahan" ja välittömän maksamisen eduista, saan yleensä aika kalsean vastaanoton. Minusta nämä asiat kertovat kuitenkin ihmisestä yleensä aika paljon.


      • profitmaker
        Loistoputiikki kirjoitti:

        Hyvä putiikki ei ole minulla koskaan ollut mitään valittamista.Ja asiakaspalvelu kohteliasta.Taitaa suurin vika olla valittajissa.monet ihmiset,kun on sellaisia,että kun asiat ei heti mene niinkuin he haluaa niin alkaa se hirveä valituksen ja paasaamisen virta.Oppikaa vähän kärsivällisyyttä ja muita elämän hyveitä,niin ei tarvi olla heti suuna päänä huutamassa!

        Hyvin kaukana loistoputiikista


      • my way

        Paljon on pettyneitä asiakkaita,itse kuulun myös pettyneiden joukkoon.
        Kyllä pitäisi olla joustoa,ja mitä merkitystä jos väärä viite,rahat kuitenkin tullut,sehän on saivartelua eikä varmasti mitenkään edistä kaupankäyntiä päin vastoin tällainen byrokratia,joustamattomuus saa asiakkaat ostamaan muualta.


      • skeidaa
        my way kirjoitti:

        Paljon on pettyneitä asiakkaita,itse kuulun myös pettyneiden joukkoon.
        Kyllä pitäisi olla joustoa,ja mitä merkitystä jos väärä viite,rahat kuitenkin tullut,sehän on saivartelua eikä varmasti mitenkään edistä kaupankäyntiä päin vastoin tällainen byrokratia,joustamattomuus saa asiakkaat ostamaan muualta.

        Ihan p:stä nykyisin koko putiikki


      • hoppalo1
        Loistoputiikki kirjoitti:

        Hyvä putiikki ei ole minulla koskaan ollut mitään valittamista.Ja asiakaspalvelu kohteliasta.Taitaa suurin vika olla valittajissa.monet ihmiset,kun on sellaisia,että kun asiat ei heti mene niinkuin he haluaa niin alkaa se hirveä valituksen ja paasaamisen virta.Oppikaa vähän kärsivällisyyttä ja muita elämän hyveitä,niin ei tarvi olla heti suuna päänä huutamassa!

        olen asioinnut siella kolme kertaa; ensimmaisen viimeisen ja ainoan kerran


    • *vihainen*

      Olen samaa mieltä kanssasi. Tilasin Hobby Hallista Helkama sc2 skootterin, jos se ei tule luvattuun aikaan mennessä menen suoraan lähimpään liikeeseen ja haukun kaikki pystyyn ja puran kaupan.

      • kokemusta on..

        en ole enään kohta 2teen vuoteen tilannut mitään Hobby Hallista. Korkeat osamaksuhinnat, asiakaspalvelu ei toimi, tuotteita saa odotella, ym.

        NetAnttilassa edullisemmat osamaksuhinnat, asiakaspalvelu toimii ja sähköpostiin vastataan jopa samana päivänä. Maksuajoissa on joustoa yli 1 kk eräpäivästä. Enimmäisen laskun voi maksaa tuotteen saapumispäivästä 1 kk kuluttua. Tuote tulee useimmiten viikon sisällä kotiin tai postiin.


      • Kiilos
        kokemusta on.. kirjoitti:

        en ole enään kohta 2teen vuoteen tilannut mitään Hobby Hallista. Korkeat osamaksuhinnat, asiakaspalvelu ei toimi, tuotteita saa odotella, ym.

        NetAnttilassa edullisemmat osamaksuhinnat, asiakaspalvelu toimii ja sähköpostiin vastataan jopa samana päivänä. Maksuajoissa on joustoa yli 1 kk eräpäivästä. Enimmäisen laskun voi maksaa tuotteen saapumispäivästä 1 kk kuluttua. Tuote tulee useimmiten viikon sisällä kotiin tai postiin.

        Olen tilannut tuotteita hobbarista reilu 10 vuotta, koskaan en saanut maksumuikkareita vaikka maksoin tuotteet hieman myöhässä. Nyt meni perintätoimistolle koko lasku kun en ollut maksanut 5,18 euron huomatusmaksua. Hobbari irtisanoi osamaksusopparin tuon vitosen takia. Eipä tämä tantta mene enää ko puljuun ostamaan edes käteisellä mitään!!


    • Ei tilaaja

      Tilaatte kaiken maailman tavaroita näistä nettikaupoista kun samat tuotteet löytyvät kaupoista ja jää postikulut pois ja tarvittaessa voi mennä kauppaan suoraan valittamaan.
      Siksi toiseksi miksi soittaa ja valittaa, laittakaa kaikki kirjallisena menemään on "mustaa valkoisella" mitä on luvattu ja mikä ei ole toiminut.

      Siellä asiakaspalvelussa on varmaan näitä hoono soomi palvelijoita, joille valitukset nopealla suomenkielellä menevät yli hilseen.

      Sähköpostit kuittauspyynnöillä.

      • ostajana

        Tarvittiin tässä kerrattain hommata firman uuteen toimipisteeseen kahvion kodinkoneita ja astiastoja, ei tehnyt mieli lähteä kaupungilta kippoja ja lusikoita keräämään joten tilausta hobbyhalliin. Laitoin tilaajaksi firman nimen. Kului 6 viikkoa (!!!) eikä kuulunut tavaraa. Soitin yhden aamupäivän asiakaspalveluun niin sieltä sanottiin ettei firman tilausta saa laskulle. Summa oli aika suuri eikä omistaankaan viitsinyt maksaa vaikka kuittia vastaan saankin firmalta rahat aina takaisin. Koska vaihtoehtoja ei jäänyt, otin tilauksen omiin nimiin. Tavara tuli osatoimituksina seuraavan 7 viikon aikana ja makselin laskuja sitä mukaa. Kumminkin sieltä alettiin kärttämään jotain postinkantajalle maksettua osuutta, ehkä 12e tjsp jota en enää millään muistanut 10 viikon takaa (käy se postimies firmassa muissakin asioissa) joten het karhusivat ja uhkailivat joten maksoin varmaan toiseen kertaan sen. Kun myöhemmin ynnäsin yhteen tilauksen summat niin paljon enemmän maksoin kuin puhe oli. Asiakasapalvelijat soitteli että voisitko nyt mennä sinne postiin ja käydä kysymässä sitä maksua. minä lopulta poltin päreeni ja kerroin ettei heillä ollut mitään kiirettä tavaraa toimittaa mutta asiakasta käsketään jonnekin postiin selvittämään jolloin käskin työntää asiakastietoni sinne jonne ei päivä paista. Boikottiin meni Hobby Hall ja pysyy.


      • good luck
        ostajana kirjoitti:

        Tarvittiin tässä kerrattain hommata firman uuteen toimipisteeseen kahvion kodinkoneita ja astiastoja, ei tehnyt mieli lähteä kaupungilta kippoja ja lusikoita keräämään joten tilausta hobbyhalliin. Laitoin tilaajaksi firman nimen. Kului 6 viikkoa (!!!) eikä kuulunut tavaraa. Soitin yhden aamupäivän asiakaspalveluun niin sieltä sanottiin ettei firman tilausta saa laskulle. Summa oli aika suuri eikä omistaankaan viitsinyt maksaa vaikka kuittia vastaan saankin firmalta rahat aina takaisin. Koska vaihtoehtoja ei jäänyt, otin tilauksen omiin nimiin. Tavara tuli osatoimituksina seuraavan 7 viikon aikana ja makselin laskuja sitä mukaa. Kumminkin sieltä alettiin kärttämään jotain postinkantajalle maksettua osuutta, ehkä 12e tjsp jota en enää millään muistanut 10 viikon takaa (käy se postimies firmassa muissakin asioissa) joten het karhusivat ja uhkailivat joten maksoin varmaan toiseen kertaan sen. Kun myöhemmin ynnäsin yhteen tilauksen summat niin paljon enemmän maksoin kuin puhe oli. Asiakasapalvelijat soitteli että voisitko nyt mennä sinne postiin ja käydä kysymässä sitä maksua. minä lopulta poltin päreeni ja kerroin ettei heillä ollut mitään kiirettä tavaraa toimittaa mutta asiakasta käsketään jonnekin postiin selvittämään jolloin käskin työntää asiakastietoni sinne jonne ei päivä paista. Boikottiin meni Hobby Hall ja pysyy.

        Juuri näin , oikein teit


      • joulua
        good luck kirjoitti:

        Juuri näin , oikein teit

        Kyllä kannattaa vaihtaa firmaa jos ja kun asiat ei todellakaan toimi siinä firmassa nykysin , niin minäkin tein-net-anttilassa homma toimii.


    • Kuluttaja Hesasta

      Miksi maksaa kallein hinta tuotteista(erityisesti elektroniikka) kun muualta saa halvemmalla.

      Olin ostamassa telkkaria keväällä Hobbarista. Eräs toisen osaston myyjä kysyi että olenko ostamassa käteisellä vai osamaksulla. Kun sanoin että käteisellä, niin hän sanoi näin: Ihmettelen miksi ihmiset ostaa tuotteita käteisellä hobbarista kun ne ovat kaikkein kovimmin hinnoteltuja juuri täällä.
      Kiitin vinkistä ja siirryin Giganttiin ostoksille. Säästin 169€

      Kiitokset tälle myyjälle!

      • hobbyjoo

        se oli varmaan sama muujä, kun sano, että mitä imuria ei kuuna herran päivnä ostasi, vaikka Hobbari sitä just mainosti.. =)

        Suositteli muuta, edullisempaa, ja olen tyytyväinen=)


        Tällä kaverilla on todella ASIAKASpalvelu henkeä =)


    • entinen asiakas

      Hobby Hallin asiakaspalvelu on Suomen surkein, maksullinen palvelunumero myymälöitä koskevia tiedusteluja varten , jonotat 40 min ,joku vastaa ja saat toisen numeron????hei haloo boikotoin ja ihmettelen että emoyhtiö ei puutu näihin asioihin , harhaanjohtava numero ja maksullinen.muutenkin hinnat on noussu kanta-asiakasetuja mainostetaan siis mitä etuja?ei ole mitään etuja!!!!

      • Zerou

        Eilen laitoin asiallisen,mutta tiukan, palautteen sähköpostilla. Pyysin ottamaan yhteyttä puhelimitse; tänään soittivat ja sovimme asian. Että näin tälläkertaa.


    • Jooh... Olen itsekin pettynyt Hobby Hall:n asiakaspalveluun jo siksi, että olen saanut tapella joistakin laskuista useaakin otteeseen. Luvataan ja luvataan, mutta kun ne eivät toteudu.

      Mutta lopullisesti se palvelu muuttu täysin surkeaksi kun he uusivat järjestelmänsä tuossa n. 2 vuotta sitten. Sen jälkeen en ole sinne soitellut kun muuttivat jonotuksen maksulliseksi (mokomat) joka on täysin järjetöntä... Maksaa nyt sellasiesta, mikä ei aiheuta kuluja. HMPH!!!

      Mutta kuitenkin en enään tilaa sieltä mitään IKINÄ!!!

      Niin ja itkijoille, jotka kitisee, että tukimme sähköpostit jne. HOITAISIVAT ASIAKASPALVELUN NIIN KUIN KUULUKIN NIIN EI TARVITSE NIITÄ SÄHKÖPOSTEJA LÄHETELLÄ!!!. (Perkeleen itkijät)

      • net-a

        Mielestäni nykyisin sieltä ei saa minkäänlaista palvelua,toiminta on epäluotettavaa,kuvastossa on jokin tuote,tilaat sen,toimitus kestää ja kun tuote tulee se on aivan eri kun kuvastossa,väri on eri,malli on eri ja kun valitat asiasta niin taas kestää ja kauan.Laskut tulee niissä virheitä ja kun valitat luvataab lähettää uudet laskut , ei tule tai sitten tulee taas virheelliset laskut,maksumuistutuskin saattaa tulla vaikka et ole edes saanut vielä laskua siis laskua jossa summat ovat oikein.puhelimessa jonotusaika aina ollut noin 30-45min.myös odottaminen maksaa,että näin!.
        Tällaista toiminta nykyisin.Täytyypi vaihtaa firmaa,miksi tyytyä surkeaan asiakaspalveluun kun on olemassa paremmin asiakaspalvelun hoitavia yrityksiä.


    • Eienää

      En osta Hbbarista enää mitään. Tavara siellä on kalliinpaa kuin muualla. Ja palvelu on täysin alaarvoista.
      Siellä ei enään välitetä asiakkaista.
      Olkoon koko liike.

      • arvosana 4-

        Palvelu nykyisin niin surkeaa kaikilta osin , toimitusaika:PITKÄ,toimitusvarmuus:Huono,osa tilatuista tuotteista tulee,yleensä jää aina jotain puuttumaan.Laskutus:Epäselvää,sekavaa.Asiakaspalvelu:Tosi huonoa,sähköpostiin vastataan EHKÄ viikon,kahden kuluttua,Puhelimeen EI vastata,kestää ainakin 20min.Väärät laskut,luvataan lähettää uudet,tulee samat laskut uudelleen siis virheelliset.Laskujen eräpäivä on ennen kuin 14 päivän tutustumisaika on kulunut.Viallisesta tuotteesta kun valittaa niin ketään ei kiinnosta,ei vastata.


    • KK.
      • ei kiitos

        Sinne on aivan turha laittaa mitään palautetta,MIKÄÄN EI MUUTU , johan sen näkee näistä viesteistä vuosia sitten ollut samat ongelmat mistä ihmiset vieläkin valittaa,silloinhan mikään EI OLE muuttunut.


      • Alponen
        ei kiitos kirjoitti:

        Sinne on aivan turha laittaa mitään palautetta,MIKÄÄN EI MUUTU , johan sen näkee näistä viesteistä vuosia sitten ollut samat ongelmat mistä ihmiset vieläkin valittaa,silloinhan mikään EI OLE muuttunut.

        Itellä on nyt viikko kestänyt tilauksesta, ei mitään oo kuulunu niin päätin soittaa aspaan. Alle minuutti meni kun pääsin esittämään asiani, sain kuulla että tarkkaa toimitusaikaa ei heilläkään siellä lue, paketti ei ilmeisesti ole kuinkaan päätynyt vielä edes postiin. Lupaili kovasti että jouluksi kerkiää, no Hobby Hallilla on reilu viikko lunastaa lupauksena. Saas nähdä koijataanko apinaa taas.


      • rupunen
        Alponen kirjoitti:

        Itellä on nyt viikko kestänyt tilauksesta, ei mitään oo kuulunu niin päätin soittaa aspaan. Alle minuutti meni kun pääsin esittämään asiani, sain kuulla että tarkkaa toimitusaikaa ei heilläkään siellä lue, paketti ei ilmeisesti ole kuinkaan päätynyt vielä edes postiin. Lupaili kovasti että jouluksi kerkiää, no Hobby Hallilla on reilu viikko lunastaa lupauksena. Saas nähdä koijataanko apinaa taas.

        mäkin tilasin jo kolmeviikkoo sitten paketin, ei kuulu eikä näy. mutta aikasemmin tilasin takin, se tuli viikossa... ja lasku myöhemmin...

        Mitä ihmettä siellä oikeen puuhataan.. Stockmann konsernihan omistanee Hobby hallin??!!


      • tosi tahmeaa
        rupunen kirjoitti:

        mäkin tilasin jo kolmeviikkoo sitten paketin, ei kuulu eikä näy. mutta aikasemmin tilasin takin, se tuli viikossa... ja lasku myöhemmin...

        Mitä ihmettä siellä oikeen puuhataan.. Stockmann konsernihan omistanee Hobby hallin??!!

        Tilasin minäkin , toimitusaika yli 3 viikkoa, tuli vain osa tavaroista ja niistäkin yksi oli väärä tuote,ei tietoa milloin tulee loput tavarat,yritin soittaa , jonotin 15min.ei vastausta.Taidan palauttaa kaikki,tämähän on niin huonosti toimivaa nykyään,tosi tahmeaa siis.


      • pipari pirkko

        hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana


      • turhaa hommaa

        hh:n oma palautelomake, heh mikä vitsi. Luuletkos että niitä siellä luetaan?
        Tulee valmiit vastaukset ja pahoittelut, valituksesi ei etene minnekään. Joku mamma siellä niihin työkseen vastaa, että sulle tulis hyvä mieli. Et kai kuvitellu että
        asioille tehdään jotain?


      • Ostanut
        pipari pirkko kirjoitti:

        hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana

        HÄPEÄ HOBBARIS EI MITÄÄN VIKAA MENE KIERRÄTYSKESKUKSEEN siellä halpaa myös ostaa mutta myydäkkin


    • motoguzzi

      sama homma edelleen 2009

      • samaa p

        Aivan,siis mikään ei ole vuosien aikana muuttunut


    • no more

      meillekin tulee postista maksumuistutuksia, joissa sanotaan, että toinen huomaus, peritään 10€, vaikka lasku maksettu, eikä ensimmäistäkään huomautusta tullut...kun yrittää soittaa laskutukseen, ei pääse läpi....enpä taida enää jatkossa olla kanta-aasiakas :D

      • tympääntynyt

        Varokaa todellakin. Laskut olin jo maksanut monta kk etukäteen. Nyt rupes niistä tippumaan huomautuslaskuja. Soitin asiasta ja sanoivat että maksa vaan... Maksoin laskun mutta sain samasta laskusta uuden laskun. Viisi euroa edellisen laskun huomautuslaskuja. Maksoin taas kiltistä ja mikä tänään tulikaan. Taas lasku. Tässä laskussa uhataan jo periä koko saatava kerralla jne... MIKÄ HITON SAATAVA? Laskut ollut maksettu jo puoli vuotta. Pitäsisi siis maksaa huomautuslaskun maksut kun en ikinä ole saanut huomautustakaan... En enä ikinä tilää kyseisestä paska paikasta yhtään mitään. Että pitikin ikinä edes sekaantua kyseiseen paikkaan.


      • pettynyt myös

        tutulta kuullostaa... meille tipahtelee lisäksi myös 5 euron muikkareita ja ihan kummilla päiväyksillä, puolenvuoden takaisista laskuista joita ei oo maksettu eräpäivään mennessä....? Mikäli ei maksa, niin sitten seuraavassa laskussa summa on jo yli 10.

        Pari kertaa oon jaksanu jonottaa ja kysyä mitä huomautus koskee. Ekalla kertaa oli joku kesällä paripvää myöhästyneen laskun muistutus ja toinen oli pakettirallin tilaus palautus yms. tohinassa maksamatta jäänyt postikulun summa tietenki se 5 euroa.

        Asutaan kaukana kauppakeskuksista ja isolle perheelle pakolliset hankinnat on jaksotettu osa-maksuilla Hobbarista. Enää en jaksa setviä sen puljun kanssa. Laskuja ja asiakaspalvelua ei ole tehty asiakkaita palveleviksi.

        Onneksi meille haja-asutusalueen ihmisille on vielä muita postimyyntifirmoja joista tilaaminen, palauttaminen, laskutus ja asiakaspalvelu toimii.

        Hobby Hallista en enää tilaa.


      • noname-ks
        pettynyt myös kirjoitti:

        tutulta kuullostaa... meille tipahtelee lisäksi myös 5 euron muikkareita ja ihan kummilla päiväyksillä, puolenvuoden takaisista laskuista joita ei oo maksettu eräpäivään mennessä....? Mikäli ei maksa, niin sitten seuraavassa laskussa summa on jo yli 10.

        Pari kertaa oon jaksanu jonottaa ja kysyä mitä huomautus koskee. Ekalla kertaa oli joku kesällä paripvää myöhästyneen laskun muistutus ja toinen oli pakettirallin tilaus palautus yms. tohinassa maksamatta jäänyt postikulun summa tietenki se 5 euroa.

        Asutaan kaukana kauppakeskuksista ja isolle perheelle pakolliset hankinnat on jaksotettu osa-maksuilla Hobbarista. Enää en jaksa setviä sen puljun kanssa. Laskuja ja asiakaspalvelua ei ole tehty asiakkaita palveleviksi.

        Onneksi meille haja-asutusalueen ihmisille on vielä muita postimyyntifirmoja joista tilaaminen, palauttaminen, laskutus ja asiakaspalvelu toimii.

        Hobby Hallista en enää tilaa.

        tilata mitään hobbyhallista, käyttäkää NETANTTILA se on paras, palvelu on hyvää ja toimitukset on erittäin nopeita olen saanut paketin jopa 3 vuorokaudessa. suosittelen kaikille NETANTTILAA!!!!!


      • Haloj
        noname-ks kirjoitti:

        tilata mitään hobbyhallista, käyttäkää NETANTTILA se on paras, palvelu on hyvää ja toimitukset on erittäin nopeita olen saanut paketin jopa 3 vuorokaudessa. suosittelen kaikille NETANTTILAA!!!!!

        Itse tilasin kameran 10 päivää sitten ja nyt olen erittäin hyvän kameran onnellinen omistaja. Menihän siinä jopa 3 päivää yli kun viikossa piti tulla mutta mitä sitten? Pääasia että tulee. Laskunki jo maksoin ja kaikki on niinkuin pitääkin. Varmasti tilaan jatkossa vielä hobby hallista.


      • eo koskaan enää
        Haloj kirjoitti:

        Itse tilasin kameran 10 päivää sitten ja nyt olen erittäin hyvän kameran onnellinen omistaja. Menihän siinä jopa 3 päivää yli kun viikossa piti tulla mutta mitä sitten? Pääasia että tulee. Laskunki jo maksoin ja kaikki on niinkuin pitääkin. Varmasti tilaan jatkossa vielä hobby hallista.

        Minä EN tilaa enää koskaan mitään siitä firmasta , toimitusajat pitkiä , toimitetaan väärää tavaraa , laskut virheellisiä ja kun asiasta valittaa saa epämääräisiä selityksiä sekä uudet virheelliset laskut , puhelimeen ei vastata , sähköpostiin ei vastata , kaiken kaikkiaan asiointi tosi hankalaa ja mikään homma ei tunnu onnistuvan kerralla niin kuin pitäisi.


      • ...
        eo koskaan enää kirjoitti:

        Minä EN tilaa enää koskaan mitään siitä firmasta , toimitusajat pitkiä , toimitetaan väärää tavaraa , laskut virheellisiä ja kun asiasta valittaa saa epämääräisiä selityksiä sekä uudet virheelliset laskut , puhelimeen ei vastata , sähköpostiin ei vastata , kaiken kaikkiaan asiointi tosi hankalaa ja mikään homma ei tunnu onnistuvan kerralla niin kuin pitäisi.

        Saa odottaa kyllä suksia kauan!Tilasin ne varmaa 3 viikkoa sitten eikä niitä näy!Tyttärelläni alkaa huomenna liikunnassa hiihtoa!En kyllä enää ikinä osta sieltä mitään kun saa näin kauan odotella!


      • ehtommastiei
        ... kirjoitti:

        Saa odottaa kyllä suksia kauan!Tilasin ne varmaa 3 viikkoa sitten eikä niitä näy!Tyttärelläni alkaa huomenna liikunnassa hiihtoa!En kyllä enää ikinä osta sieltä mitään kun saa näin kauan odotella!

        Minulla taas on todella positiivisia kokemuksia HobbyHallin mokista ;)
        mutta enpä ole tuon jälkeen kuitenkaan ollut ko. puljun asiakas, mutta monesti on naurattanut, että toisaalta kaikkien kannattaisi tilata Hobbarista, mikäli palvelu on tuota tasoa, kuin mitä minulle sattui heiltä olemaan!


      • ½+1=?
        eo koskaan enää kirjoitti:

        Minä EN tilaa enää koskaan mitään siitä firmasta , toimitusajat pitkiä , toimitetaan väärää tavaraa , laskut virheellisiä ja kun asiasta valittaa saa epämääräisiä selityksiä sekä uudet virheelliset laskut , puhelimeen ei vastata , sähköpostiin ei vastata , kaiken kaikkiaan asiointi tosi hankalaa ja mikään homma ei tunnu onnistuvan kerralla niin kuin pitäisi.

        Vaimo tilasi nelitahtisen "raivaustrimmerin" alkukesästä. No tulihan sieltä luvatun viikon sijasta noin 2 vk kuluttua puoli konetta! Siis vaan pelkkä moottori eikä ollenkaan varsiosaa.
        Kun soitin ja selvitin asian, niin luvattiin lähettää puuttuvat tavarat. Muutaman päivän kuluttua tulikin uusi lähetys jossa oli tällä kertaa koko saha systeemi. Palautin ylimääräiset takaisin.
        Myös laskutus meni tässä kaupassa täysin pieleen. Alkoi tulla maksumuistutuksia palautetuiden osalta.
        Soitella sai muutaman kerran ennenkuin asia saatiin mallilleen.
        Hieman meinasi "käämi" jo lämmetä.

        Kannattaa ostaa jostain muualta!


      • savolainen ihmetteli
        Haloj kirjoitti:

        Itse tilasin kameran 10 päivää sitten ja nyt olen erittäin hyvän kameran onnellinen omistaja. Menihän siinä jopa 3 päivää yli kun viikossa piti tulla mutta mitä sitten? Pääasia että tulee. Laskunki jo maksoin ja kaikki on niinkuin pitääkin. Varmasti tilaan jatkossa vielä hobby hallista.

        Vau, tuote 10ssä päivässä tuo on kyllä jo harvinaista.


    • POIKOTTIIN

      Poikottiin , totta totisesti poikottiin

    • Ryöväävä h.h

      rahastaminen on kylläkin tosi törkeetä. Hei haloo PAHVIT HOBBY HALLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • HH

        Mulla on ainaki vain ja pelkästään hyvää sanottavaa Hobby Hallista! Tavarat tulee viikon sisällä. Laskujen/maksamisen kans ei mitään ongelmia. Itse olin kerran maksanut liikaa yhden erän ja en edes itse hoksinut sitä mutta sieltä tuli rahat aika nopeesti tilille takaisin.


      • RS
        HH kirjoitti:

        Mulla on ainaki vain ja pelkästään hyvää sanottavaa Hobby Hallista! Tavarat tulee viikon sisällä. Laskujen/maksamisen kans ei mitään ongelmia. Itse olin kerran maksanut liikaa yhden erän ja en edes itse hoksinut sitä mutta sieltä tuli rahat aika nopeesti tilille takaisin.

        sama vika..
        Ollut asiakkaana n.15v ei valittamista, paljon on tavaraa tullut tilattua.. joitain sai kyllä odotella mutta lopulta tuli, ei muistu laskutus ongelmia kyllä mieleen..


      • sirpa saha
        RS kirjoitti:

        sama vika..
        Ollut asiakkaana n.15v ei valittamista, paljon on tavaraa tullut tilattua.. joitain sai kyllä odotella mutta lopulta tuli, ei muistu laskutus ongelmia kyllä mieleen..

        hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana


      • Sängyt marketista
        sirpa saha kirjoitti:

        hobby hall huijaa, Hobby hall kusettaa, Hobby hall laskuttaa tuplana

        Olin tuossa katselemassa HobbyHall:n nettisivuja ja melkein jo tilasin, mutta onneksi huomasin tämän ketjun. Pistää vihaksi että ihmisiä huijataan lasku ym. jutuissa. Todella huonoa mainetta Hobbyhallille, taidanpa käydä kirjoittamassa ulko-oveen EI HOBBYHALLIN MAINOKSIA. :D


      • Fiksu ja älykäs
        Sängyt marketista kirjoitti:

        Olin tuossa katselemassa HobbyHall:n nettisivuja ja melkein jo tilasin, mutta onneksi huomasin tämän ketjun. Pistää vihaksi että ihmisiä huijataan lasku ym. jutuissa. Todella huonoa mainetta Hobbyhallille, taidanpa käydä kirjoittamassa ulko-oveen EI HOBBYHALLIN MAINOKSIA. :D

        koko ketju?

        Vähän aikaa sitten tilasin ison led-tv:n. Kahden päivän kuluttua tilauksesta tv oli toimitettu meille kotia keskisuomeen.
        Vuosien varrella muutkin toimitukset ovat olleet täysin ok. Eikä laskutuksessakaan ole ollut nokan koputtamista.

        Näyttää siltä, että porukat itse sotkevat tilauksensa kun eivät osaa ja sitten haukutaan firmaa.
        Katsokaa peiliin niin siellä se suurin ongelma häämöttää.
        Yksi tapa saada hommat sekaisin on jättää tilaus hakematta ajoissa postista ja sitten soitella HobbyHalliin, että "missä pirussa se tilaus kuppaa?" Persaukinaiste touhua!


      • Tilaaja_1
        Fiksu ja älykäs kirjoitti:

        koko ketju?

        Vähän aikaa sitten tilasin ison led-tv:n. Kahden päivän kuluttua tilauksesta tv oli toimitettu meille kotia keskisuomeen.
        Vuosien varrella muutkin toimitukset ovat olleet täysin ok. Eikä laskutuksessakaan ole ollut nokan koputtamista.

        Näyttää siltä, että porukat itse sotkevat tilauksensa kun eivät osaa ja sitten haukutaan firmaa.
        Katsokaa peiliin niin siellä se suurin ongelma häämöttää.
        Yksi tapa saada hommat sekaisin on jättää tilaus hakematta ajoissa postista ja sitten soitella HobbyHalliin, että "missä pirussa se tilaus kuppaa?" Persaukinaiste touhua!

        VAI EI MUKA HIDASTA?? Paketin tila muuttui kun lähetin sinne tiedustelun kolmannella viikolla, mutta ei edistynyt oikesti:

        TILAUSTEN SEURANTA

        Voimassa olevat tilaukset

        TILAUSNUMERO ******

        Tilaus on tehty: 4.5.2010

        PAKETTI 1

        Toimitustapa: Posti
        Paketin tila muuttunut viimeksi - 19.5.2010
        Toimitetaan aina omassa paketissa
        Postin seurantakoodi - JJFI0**********0
        (Seurantakoodi toimii vasta kun lähetys on siirtynyt Postin kuljetettavaksi)

        Tuotteet Lähetenumero Status
        Elixair 0 Pakattavana, 19.5.2010
        Tuotteen PITI OLLA varastossa JA toimitus noin VIIKOSSA???
        KOHTA KUUKAUSI MENNYT JA TUOTETTA EI KUULU.. Voiko hyvintystä hakea jostain?


      • Tilaaja_1
        Tilaaja_1 kirjoitti:

        VAI EI MUKA HIDASTA?? Paketin tila muuttui kun lähetin sinne tiedustelun kolmannella viikolla, mutta ei edistynyt oikesti:

        TILAUSTEN SEURANTA

        Voimassa olevat tilaukset

        TILAUSNUMERO ******

        Tilaus on tehty: 4.5.2010

        PAKETTI 1

        Toimitustapa: Posti
        Paketin tila muuttunut viimeksi - 19.5.2010
        Toimitetaan aina omassa paketissa
        Postin seurantakoodi - JJFI0**********0
        (Seurantakoodi toimii vasta kun lähetys on siirtynyt Postin kuljetettavaksi)

        Tuotteet Lähetenumero Status
        Elixair 0 Pakattavana, 19.5.2010
        Tuotteen PITI OLLA varastossa JA toimitus noin VIIKOSSA???
        KOHTA KUUKAUSI MENNYT JA TUOTETTA EI KUULU.. Voiko hyvintystä hakea jostain?

        OHO!
        Edellisen viestin kirjoittaja tässä!
        Nyt on pistetty vihdoin postiin ja lajiteltu Itellan logistiikkakeskuksella.. Eli herran hallussa ollaan!
        20 päivää tilauksesta postiin, aika huono saavutus!


      • meilläkin
        Fiksu ja älykäs kirjoitti:

        koko ketju?

        Vähän aikaa sitten tilasin ison led-tv:n. Kahden päivän kuluttua tilauksesta tv oli toimitettu meille kotia keskisuomeen.
        Vuosien varrella muutkin toimitukset ovat olleet täysin ok. Eikä laskutuksessakaan ole ollut nokan koputtamista.

        Näyttää siltä, että porukat itse sotkevat tilauksensa kun eivät osaa ja sitten haukutaan firmaa.
        Katsokaa peiliin niin siellä se suurin ongelma häämöttää.
        Yksi tapa saada hommat sekaisin on jättää tilaus hakematta ajoissa postista ja sitten soitella HobbyHalliin, että "missä pirussa se tilaus kuppaa?" Persaukinaiste touhua!

        tullu hobbarista ajallaan kaikki, alle viikossa. Ei mitään ongelmia... laskutuksessa tai muutenkaan. Parin muun postimyyntifirman kanssa ollut laskutusongelmia, pahimmat Elloksen kanssa. Lähettävät muistutuksia ennenkuin alkuperäisen laskun eräpäiväkään on mennyt... Asiakastilini on suljettu nyt näiden aiheettomien muistutusten takia.. sanoivat että saadaan uudelleen avattua mutta sanoin ettei tarvi nähdä vaivaa koska en heidän kauppaan enää asiakkaaksi palaa.

        Hobbarissa ei oo koskaan tullut aiheettomia muistutuksia... ja tilaukset tullut tosiaan aina ajoissa. Varastosta loppuneista tuotteista on ilmoitettu asianmukaisesti, ja on ilmoitettu aina mahdollinen uuden erän saapumispäivä, jos tuotteita on enää ollut tulossa. Ei mitään ongelmaa siis.


      • Ongelmia on paljon
        meilläkin kirjoitti:

        tullu hobbarista ajallaan kaikki, alle viikossa. Ei mitään ongelmia... laskutuksessa tai muutenkaan. Parin muun postimyyntifirman kanssa ollut laskutusongelmia, pahimmat Elloksen kanssa. Lähettävät muistutuksia ennenkuin alkuperäisen laskun eräpäiväkään on mennyt... Asiakastilini on suljettu nyt näiden aiheettomien muistutusten takia.. sanoivat että saadaan uudelleen avattua mutta sanoin ettei tarvi nähdä vaivaa koska en heidän kauppaan enää asiakkaaksi palaa.

        Hobbarissa ei oo koskaan tullut aiheettomia muistutuksia... ja tilaukset tullut tosiaan aina ajoissa. Varastosta loppuneista tuotteista on ilmoitettu asianmukaisesti, ja on ilmoitettu aina mahdollinen uuden erän saapumispäivä, jos tuotteita on enää ollut tulossa. Ei mitään ongelmaa siis.

        Nykyään on joka tilauksen kanssa ollut ongelmia , ennen ei ollut koskaan.


      • varakas
        Ongelmia on paljon kirjoitti:

        Nykyään on joka tilauksen kanssa ollut ongelmia , ennen ei ollut koskaan.

        ensinnäkin jos kaikki on niin kallista,menkää köyhät robinhoodiin!ja minkä takia köyhälle osari ostajalle pitäis toimittaa mitään nopeasti,köyhä perkele maksaa "ylihintaista"tavaraa jopa vuosien ajan.HAJOTKAA!!!


      • Surkea yritys
        varakas kirjoitti:

        ensinnäkin jos kaikki on niin kallista,menkää köyhät robinhoodiin!ja minkä takia köyhälle osari ostajalle pitäis toimittaa mitään nopeasti,köyhä perkele maksaa "ylihintaista"tavaraa jopa vuosien ajan.HAJOTKAA!!!

        Kallis , siis jos olet niin tyhmä että kuvittelet ettei ihmisillä ole varaa ostaa tuotteita niin olet TYHMÄ , ja persaukinen koska kehuskelet olevasi varakas.
        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa jos samat tuotteet saa muualta kuten Anttilasta halvemmalla.
        Kännykät,stereot,televisiot jne saa erikoisliikkeistä halvemmalla.


      • Jk-78
        Surkea yritys kirjoitti:

        Kallis , siis jos olet niin tyhmä että kuvittelet ettei ihmisillä ole varaa ostaa tuotteita niin olet TYHMÄ , ja persaukinen koska kehuskelet olevasi varakas.
        Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa jos samat tuotteet saa muualta kuten Anttilasta halvemmalla.
        Kännykät,stereot,televisiot jne saa erikoisliikkeistä halvemmalla.

        Tuli tilattua telkkari,joka näytti olavan heillä varastossa.Sitten soiteltiin viikon päästä perään,että millon olisi tulossa,et osattas olla kotona...vastauksena tuli että seuraavalla viikolla.Tänään tuli taas soitettua,et mikäs kestää?Vastaukseksi tuli ettei maahantuojalla ole varastossa,ja ettei mitään tietoa toimitus ajasta.Peruin kaupan,ja haen vaikka sitten jostain...muualta....Opin tästä sen etten ikinä kyseisestä puljusta koskaan mitään sen verran huonoa asiakaspalvelu oli että,jokainen soitto kyseiseen puljuun,ja sain uuden liirum laarum vastauksen...koskaan en tilaa mitään kyseistä puljusta.


      • tavarataivas

        Joku ihmetteli miksi luvattu tavara jota oli varastossa ei tulekaan. Entisenä HH:n myyjänä voin kertoa, että tavara luvataan asiakkaalle vaikka sitä ei vielä olekaan. Ja jos tuotetta ei sitten saadakaan, sanotaan että se on loppu. Emme myöskään koskaan nähneet tuotteita, eikä meillä ollut juurikaan mitään lisätietoja tuotteista - se tieto oli kyllä ihan myyjän oman mielikuvituksen varassa.


    • nyk. kanta-asiakas

      Tilasin hiljattain hobbyhallista 3000 euroa maksavan tietokoneen ja se tuli kotiovelle pikavauhtia. Ainoa vain että samalla tuli myös toinen samanlainen tietokone jossa ei ollut mitään laskua mukana eikä mitään ilmoitusta hinnasta joka pitäisi maksaa. No, pidin molemmat tietokoneet yhden hinnalla ja viikon päästä tuli vielä kolmas kone jossa ei myöskään ollut mitään maksuvelvoitetta. Möin kaksi konetta venäläisille ja pidin rahat itsellä. Sain siis kalliin tietokoneen ilmaiseksi ja vielä kolme tonnia rahaa päälle. Kyllä kannatti.

      • petetty asiakas

        ( Täällä olikin jo valmis ketju Hobby Hallista, en huomannut ja laitoin uuden, no aihetta näkyy olevan uuteenkin ketjuun ;) )

        Tilasin ko verkkokaupasta 1.7.2010 Canon PowerShot SX20 IS kameran ja myyntisivulla luki toimituspäivän olevan heinäk puolivälissä.
        Maksoin jo tilauksen yhteydessä luottokortilla hinnan (305,90€ ) ja jäin odottelemaan kameraa.
        No tässä nyt meni jo heinäk puoliväli eikä kameraa kuulunut ja nettisivuillekkin oli toimituspäiväksi muutettu "toimitusaikaa ei vahvistettu".
        Soittelin sitten asiakaspalveluun pariinkin kertaan ja sanottiin ettei nyt ole tavaran tulosta tietoakaan kun Canon ei ole vahvistanut toimitusaikojaan.

        Miksi sitten aiemmin ilmoittivat toimitusajaksi heinäk puolivälin????
        Nyt sitten peruin koko tilauksen 16.07. kun eivät pysty toimittamaan kameraa.
        Rahat luvattiin palauttaa tilille; saa nähdä kuinka kauan kestää palautus nyk tietokoneiden aikana!!!!
        Alan epäillä koko HObbyHallin toimintaa. Erikoista !!!

        ps. Asiakaspalvelijat puhelimessa olivat ystävällisiä ja pahoillaan tilanteesta, vikahan ei ole heidän.


      • petetty asiakas,,,
        petetty asiakas kirjoitti:

        ( Täällä olikin jo valmis ketju Hobby Hallista, en huomannut ja laitoin uuden, no aihetta näkyy olevan uuteenkin ketjuun ;) )

        Tilasin ko verkkokaupasta 1.7.2010 Canon PowerShot SX20 IS kameran ja myyntisivulla luki toimituspäivän olevan heinäk puolivälissä.
        Maksoin jo tilauksen yhteydessä luottokortilla hinnan (305,90€ ) ja jäin odottelemaan kameraa.
        No tässä nyt meni jo heinäk puoliväli eikä kameraa kuulunut ja nettisivuillekkin oli toimituspäiväksi muutettu "toimitusaikaa ei vahvistettu".
        Soittelin sitten asiakaspalveluun pariinkin kertaan ja sanottiin ettei nyt ole tavaran tulosta tietoakaan kun Canon ei ole vahvistanut toimitusaikojaan.

        Miksi sitten aiemmin ilmoittivat toimitusajaksi heinäk puolivälin????
        Nyt sitten peruin koko tilauksen 16.07. kun eivät pysty toimittamaan kameraa.
        Rahat luvattiin palauttaa tilille; saa nähdä kuinka kauan kestää palautus nyk tietokoneiden aikana!!!!
        Alan epäillä koko HObbyHallin toimintaa. Erikoista !!!

        ps. Asiakaspalvelijat puhelimessa olivat ystävällisiä ja pahoillaan tilanteesta, vikahan ei ole heidän.

        Rahat palautettiinkin yllättävän nopeasti; se on tässä myönteinen asia. Siis yhdellä puh soitolla asia hoitui kuntoon.

        Tilasin Net Anttilasta vastaavan kameran; on 50 € kalliimpi mutta heillä on varastossa tavara jota he myyvät toisin kuin HobbyHallissa myydään olematonta tavaraa.


      • äöpsldg

        Voin kyllä helposti uskoa tuon. Koko firman toiminta on yhtä sohlausta.


    • köyhä yh.äiti....

      On nimittäin ainut kauppa netissä josta saan osamaksulla tilattua. Anttilastakin saa osamaksulla ostettua vain rikkaat ja suomalaista syntyperää olevat. Muita syrjitään.

      Tilaukset hobbyhallista on tulleet nopeasti perille. Eikä muutakaan ongelmaa ole koskaan ollut.

      Joten pysyn vakiasiakkaana. Ja boikotoin net anttilaa ennemmin.

      • ..........

        Kuinka niin Anttilasta saa osamaksulla ostettua vain rikkaat?? Anttilalla homma toimii.


    • minä boikotoin

      Surkea palvelu , kalliit tuotteet , ylihintaista tavaraa,en osta

    • hobbyhall boikottiin

      Joo, viikkojen päästä tilauksesta tulee kirje että tuotetta ei saakaan. Asiakaspalvelu/laskutus alkeellista ja ankeeta.

    • Kyrsii!!

      Olen ollut Hobarin asiakas parikymmentä vuotta, mutta nyt loppui! Olen odottanut esim. televisiota monta viikkoa (edelleen heillä myynnissä) toimitusaika vahvistamatta. Olen muutamaan kertaan laittanut sähköpostia ja vastaus kestää useita päiviä ( Anttilasta vastataan välittömästi s-postiin) Nyt vastauksessa luki että jos televisiota ei enään saada, tulee sinulle kirje kotiin. PITÄKÄÄ TUNKKINNE! On niitä muitakin liikkeitä, nämä myyvät ei oota!! Samoin laskutuksessa ollut häikkää koko ajan, puhelimella ihan turha kuvitella pääsevänsä läpi (onpa kumma) ja periaatteessa en maksa puhelusta! Törkeetä!

      • pijhadvb aoi

        Itsellä aiemmin ollut vain hyviä kokemuksia Hobby Hallista. Tuotteet tulleet nopeasti ja laskutus toiminut juuri niinkuin pitääkin, mutta nyt... Olen tilannut tuotteen 5.4. ja soitin 11.4. Hobby Halliin kysyäkseni lähetystunnusta, jossa sanoivat tuotteen lähtevän tänään postiin ja olevan minulla huomenna. Nyt on 13. päivä, lähetystunnus ei näytä postilla mitään, joten tuotetta ei ole vieläkään laitettu postiin. Sähköpostiin eivät vastaa ja asiakaspalvelussa lupailevat koko ajan, että tänään lähtee. Toimitusaika on viikko, mutta nyt on viikko mennyt ja tuote edelleen Hobby Hallilla.


    • rost

      vetäkää kätee

    • kokemusta on

      tilasin hobby hallista arkkupakastimen tuote tuotiin kotiovelle asti viikon kuluttua tilauksesta kuljettaja läksi pois avasin paketin tein havainnon että toisessa päädyssä ulkopuolella on koko leveydeltä hirvittävä painauma ilmeisesti kuljetusvaurio soitin hobbyhalliin sovittiin että hakevat viallisen pois ja tuovat uuden tilalle no näin kävikin viikon odottelun jälkeen
      kuljettajan läsnäollessa tarkastin ulkokuoret ja hyväksyin ne no sitten kun kuljetusfiman tyyppi läksi pois katsoin arkkuun sisälle niin huomasin sisäseinän ja pohjan yhtymäkohdassa 3 eri kohdassa noin 10-15 cm pitkät repeymät
      no nyt siitä on sovittu että hakevat tuon pois mutta eivät tuo mitään tullessan tilalle koska tein reklamaation hobbyhalliin
      katsotaan miten käy tuossa asiassa

    • ostan jatkossakin

      Tyytyväinen asiakas täällä, paljon tilannut sieltä. Vaihtaminen / palutus tarvittaessa sekä toimitus vaivatonta.

      • karu totuus=surkea

        Todella surkea ja kallis liike,en osta enää koskaan sieltä mitään.
        Boikottiin , boikottiin vain.
        Verkkokauppa-arvostelut 51 kertaa 1 tähti , ja täällä todella paljon negatiivista palautetta kertoo kyllä karua kieltä sen liikkeen toiminnasta.


    • äpinä

      hobby hall on PERSEESTÄ JA SYVÄLTÄ!!!!!!!!!!!!!!

      • laskutus rulettaa

        muutama vuosi sitten meille tuli rahan palautus hobby hall:lta!? eikä oltu ostettu yhtään mitään!! viimeinen ostos joskus milloin lie.. eikä tänäkään päivänä ole palautettu niitä rahoja eikä ole pyydetty. satasista kysymys.


    • joku

      tilasin hobby hallilta jouluaattona Apple ipod touch-soittimen ja nyt ollan jo helmikuussa eikä mitään ole kulunut. ihme säätöä!

      • joku

        eipä taida tulla ollenkaan.


    • hihi

      Ostin läppärin kun se nyt hobbyhallissa sattui olemaan samanhintainen kuin muissa verkkokaupoissa. Ja hinta/teho specksejen mukaan kohillaan. Netanttilasta koitin kyllä ensin mutta hompit eivät anna tilata osamaksulla, siispä pitää riskeerata ja kokeilla hobbyhallia.

      Toimitusta kuitenkin luvassa siitä miten kaupan käy.

    • Yks tilaaja vaan

      Hei, tuo ei ainakaan minun kohdallani ole noin. Olen aina saanut tilaamani tavarat samalla viikolla kun olen ne tilannutkin ja tieto tavaran loppumisesta on ollut ihan asiallista. Yks tilaaja vaan!

      • tyhmä mutta ei enää

        toinen tilaaja vaan, minä olen tilannut muutaman kerran ja tuskin tilaan enää. yhtään virheetöntä lähetystä ei ole ollut. hirveästi vain vaivaa kun joutuu setvimään jälkeen päin.
        hinnatkin aika korkeat.


      • Never again
        tyhmä mutta ei enää kirjoitti:

        toinen tilaaja vaan, minä olen tilannut muutaman kerran ja tuskin tilaan enää. yhtään virheetöntä lähetystä ei ole ollut. hirveästi vain vaivaa kun joutuu setvimään jälkeen päin.
        hinnatkin aika korkeat.

        Aivan samaa mieltä "tyhmä mutta ei enää" kanssa. Ostin pari nahkasohvaa sieltä ja toimitusta sai ensin odottaa liian kauan. Parin viikon käytön jälkeen toinen sohva repesi saumasta. Tein reklamaation ja vastineeksi sain postissa liimatuubin ja nahkapalan. Tämä menee asia menee nyt kuluttaja-asiamiehelle.


    • kimpula123

      Ostakaa muualta....jos ei oo rahaa ostaa hobbarista pätkällä. :)

      Köyhät! itekin ostin laskulle. :)

    • Risti

      Aivan , ei ole kuin negativiisia kokemuksia , ennen sai palvelua ja tuotteita kohtuu hintaan , nykyään palvelua ei ole ja hinnat eivät ole lainkaan kilpailukykyisiä,myös laatu on surkeaa kuten nahkasohvien esimerkki osoitti.

    • Tyytyväinen asiakas

      Olen itse ostanut Hobb hallista kaiken tarvitsemani yli 35vuotta eikä mitään häiriöitä ole tilauksissa ollut nää boikotoijat taitavat olla niitä MAKSUKYVYTTÖMIÄ
      joiden pitäs saada kaikki ilmaiseksi.Kyll hobbarissa osataan olla ystävällisiä
      Pitäkää mölyt mahassa ja menkää ale torille ,tai kierrätykseen
      VALETTA MOITTEET

      • TYYLI1

        tyytyväinen asiakas sinulle vastaan,Että itsekkin olen ollut jo kauan yli 25v asiakas
        ENKÄ VOI MOITTIA HOBBARIA MISTÄÄN.
        ONNEA VAAN HOBBARIIN


    • Suomi nousuun

      Tiedätkö että Hob hall on korkeatasoista tuotteita myyvä yritys.Asiakaspalvelussa Suomalainen hyvin koulutettu henkilökunta.Joka paikassa esim sonera,ellos soitetaan musiikkia kun jonottaa.
      Ole hyvilläs et saat erissä ostaa ei saa joka liikkeestä ja LOPETA NÄÄ POIKOTIT HYVÄNSÄÄN AIKANA.

      • maggaravoileipä

        Ei ole tuotteet kummosia ja asiakaspalvelussakin sanovat jotakin sinne päin, kun eivät oikein tiedä. Kun soittaapi uudelleen saa usein eri vastauksen. Ja kovat on korot osamaksu kaupassa. Vedetään kuin pässiä narusta..nooh asiakas päättää itse miten älyttömiä ostoja tekee näkemättä tavaraa.


    • en tilaisi uudestaan

      Aivan järkyttävä lafka lupaavat toimitus ajaksi 7 päivää maks tilasin viikko sitten ei ole edes viety postiin onneksi tilasin postiennakolla niin eipähän tarvitse noutaa

    • Niin_noI

      Juuri niin, Stockmann on rasismia...




      Kun tätä on taas niin toivottu, etten sanoisi ja sanonkin ihan itku kurkussa polvillaan aneltu täälläkin vielä nähtävän. Nämä paikalliset ruotsalaiset koettavat saada siitä selkoa vähän puutteellisella suomella, kun eivät ole vielä osanneet kotoutua paikalliseen kieleen ja muuhun kulttuuriin...

      Tämä ruotsalainen rasisti ja raakalainen määritti SFPn hyvin rasistisen linjan. Hänen kunniakseen SFP on jakanut Freudenthal-mitaleja, jotka ruotsalaiset ottavat vastaan ilolla ja ylpeydellä. Onpa pari suomalaistakin erehtynyt sen vastaanottamaan, mm. Paavo Lipponen, svenskanun isä ja kai äitikin...

      SFP jatkaa ilolla, ylpeästi ja silmin nähden röyhkeästi sitä järkyttävää vahvaa ruotsalaista linjaa mitä isukki opetti; suomalaisten halveksimista, alistamista ja ankaraa nöyryyttämistä!

      Hauta on tuossa ja paasi on raskas,
      maalaako fenno vai sittenkin rastas?
      Jos näkis Freukka ja olisi vielä elossa,
      roikkuisko lintu, jo kaulastaan kelossa?

      Rastas ja fenno, ovat luojan luomia,
      rasismi ja pelko, ruotsalaisen tuomia.
      Ei tunne lintu, ees yhtäkään lukua,
      fenno on ollut, jopa tyhmempää sukua.

      Suomalaiset ovat, vain yksi paskasakki,
      istuvat savupirtissä, juovat kuin ratti!
      Eivätkä osaa, edes sivistystään nostaa,
      yrittävät kyllä, mutta tulos on roskaa.

      Meillä on Närpeksessä, uljaampaa rotua,
      sen näkee tietenkin, jopa ilman sotua.
      Kasvonsa loistaa, on piirteensä jaloin,
      eikä tartte tarpoa, enää paljain jaloin.

      Ajatteli noin, tuo herra ulkolainen,
      nimensä Axel, kuin Adolf samanlainen.
      Kunniaksi urhon, joku mitaleja jakaa,
      jatkuuko kyykytys, vielä samaa rataa?

      On poikansa uljas ja kädessään soihtu,
      eikä tämä jengi, nyt paikaltansa poistu.
      Musta on paita, tunnelma niin harras,
      kaimansa katsoo, jonka ylähuuli parras.

      Jos jatkuu kyykytys, ja meno hävytön,
      maalissa ovat silmät, siksi näkökyvytön!
      Patsas siis näkee, kuin herra näki elossa,
      silloin oli fenno, kunnolla herran pelossa.

      Tällä menolla häviää, kasikolmen hautarauha,
      voi tulla aika, jopa etsiskellä oma surunauha.
      Vieläkin nimitellään, fenno-lasta ihan sureksi,
      kuten teki Höblä, kuorruttaen sanan mereksi.


      Joko YLE on SVT?
      HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
      Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
      Olen allerginen Närpiön tomaateille.
      Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa

    • pilikun paikka

      Hassu juttu, luin tätä ketjua ja huomasin, että kauhean "moni" pettynyt asiakas kirjoittaa pilkun siis , noin. Eli sanojen väliin mutta keskelle. Onko tämä jotenkin Hobby Hallin asiakkuuteen pettyneisyydestä johtuvaa??

      Olen jonkun verran tilannut tavaraa itsekin, mutta muistaakseni ainoa pettymys oli kaappiin tullut pieni kolhu, josta valitin ja sanoin, etten halua palauttaa (= liian suuri vaiva), mutta haluan hyvitystä. Se järjestyi heti.

    • Hopparin romut

      Kiitos sinulle hopparin asiakaspalvelija!! Olin ostamassa imuria ja kerroit rehellisesti, että myymänne imuri on täysi fiasko. Niitä oli palautettukin todella paljon. En siis suotta ostanut mitään romua ja säästyi aikaa ja rahaa. Sainkin hyvän imurin samana päivänä Prismasta ja hyvin toimii.

    • Lapitar92

      Tuli tilattua Hobby Hallista 1400€ pelikone, josta tuotteesta itsestään tietää kyllä, että on viimosen päälle priimakamaa. Että kyllä tuotteista laatuakin löytyy, mutta taustatyö kannattaa minkä tahansa tuotteen kohdalla tehdä, koska kauppojen valikoimat VAIHTELEVAT. Aina ei pelkästään putiikin perusteella voi olettaa, että tuote on hyvä/huono. Valikoimaa on siis kaiken hintaista ja kaiken tasoista.

      Itsellä on Hobby Hallista tullut kerran aikaisemmin tilattua, silloin kaikki oli paketissa, mitä pitikin, mitään ihmeellisiä laskuja ei ole tullut (ostin meikkejä, lasku about 40€ pintaan postikuluineen, maksoin kerralla pois). Asiakaspalveluun ei ole tarvinnut olla yhteydessä.

      Näin vuonna 2014 tilauksien seuranta onnistuu suoraan omien sivujen tilauksien seurannasta ja JJFI tunnukset postin kautta seurantaankin löytyy.

      Itellä tilaus lähti vasta eilettäin illalla, joten ei ole varmasti vielä käsittelyssä, vaikka vahvistus sähköpostiin tulikin. Tuotetta sanotaan olevan varastossa.

      Mielenkiinnolla jään odottelemaan, kuika nopeasti tuote tulee perille, Perjantaina ilmeisesti aikaisintaan kun toimitusajaksi lupaillaan 3-7 arkipäivää varastossa oleville tuotteille (paitsi sohvat yms. isot sisustustavarat / kodinkoneet). Aikaisemmin muistelisin paketin tulleen viikon sisään, vaikka pakattavana oli useampi tuote, joita kaikkia kylläkin löytyi varastosta.

      Vuonna 2013 oli ilmeisesti vielä jollakin yllä mainittujen postauksien kaltaisia negatiivisia kokemuksia HH'sta, joten päivittelempä tähän sitten miten oman tilaukseni kanssa käy.

      Voisin myös samalla kertoa, että Äitini on ollut kanta-asiakkaana n. 20 vuotta, koko pienen ikäni olen availlut paketteja yhdessä äitini kanssa. En muista, että koskaan olisi mitään puuttunut. Äitini kanssa viimeeksi tänään ennen tilauksen tekemistä keskusteltiin HH:n olevan luotettava firma.

      Toivottavasti ei oltu väärässä.

      • valopylväs

        Kiitä vasta sitten kun olet saanut tuotteen! itselläni kuukausi maksusta,syyttävät postia kun en ole saanut tilaustani! posti sanoo: ei ole vielä saapunut ,odotathan. Hobbis lupasi viikon toimitusajalla. minkäänlaista asiakaspalvelua ei kyseisessä firmassa enää ole. tämä on ehdottomasti viimeinen asiointi tässä kaupassa.


    • Hobby Hall

      Hei,

      Kiitos kommenteista, olemme pahoillamme teille aiheutuneista ongelmista.

      Jättäkää palautetta verkkosivuillemme uusista havainnoista, sillä emme käytä
      tätä asiointikanavana.

      - Hobby Hall

    • giguli samaan jonoon

      Laadutonta krääsää myyvät samaa tavaraa automarketista puoleen hintaan ja bonukset päälle!

    • testi4

      Tilauspäivämäärä: 08.12.2014 (55" tv)

    • Kusetusfirma

      Eikä kunnon johtajaa..

    • sero

      Tosi huonoa palvelua tai sitä palvelua ei ole. Kaikki puhelin vastaajat ei hoida hommiaan. Ite tilasin 2 kuukautta sitten tuotteita ja niitä ei vaan kuulunut. Kukaan ei siellä vaivautunut asiasta ilmoittaa ja oli useamman satasen ostos kyseessä. Aloin ite sit kysellä ja se olikin tosi vaikeeta, kukaan ei ottannut asiakseen hoitaa asiaa, sai soitella monet kerrat. Sähköpostiin ei vastata. Minusta tämä menee jo petoksen puolelle. Sitten sain kuulla että tavarat oli loppu, vaikka kyseisellä sivulla oli tuotteet myynnissä ja rahan palautuksesta ei mainittu mitään. TAAS soitin sinne ja en tiedä onko asian eteen mitään tehty. TOSI MULKERO MEININKI ASIAKKAITA KOHTAAN, KUN EI SAA ASIALLISTA PALVELUA. Eiköhän silläkin firmalla loppu ole tulossa

    • Anonyymi

      Toimiiko tämä firma vielä - ostin ulkomaton ja maksoin "maltaita". Tuote piti tulla 19.04.2019 varastolle, Olen soittanut ja saanut mitä erikoisimpia vastauksia...ja matto ei ole tullut. Sähköpostiini ei vastata tai soiteta.
      Menetikö rahani - tavaran pitäisi tulla 2-3 päivässä. eipä ole näkynyt tai kuulunut. Vappu ilman terassimattoa, tulossa 95v, synttärit, onko silloin matto???
      Keneen pitää ottaa tälläisissä tapauksissa yhteyttä? Kertokaa - kiitos.

    • Anonyymi

      Hobby Hall on todella mennyt alas.Lopetin sieltä tilaamisen muutama vuosi sitten,edel main syiden takia.

    • Anonyymi

      Jos ostat jotakin HobbyHallista, maksa ostokset Visalla. Saat tarpeen tullen rahat takaisin.
      Hobbari keikkuu kokoa ajan konkurssin partaalla.

    • Anonyymi

      Ostin imurin. Muutaman kk jälkeen huomasin että ei toimi niin kuin pitäisi. Olen 7 viikkoa ottanut yhteyttä as.palveluun lomakkeella ja tehnyt reklamaation. Huoltokin oli varattu, se ei koskaan toteutunut. Ei ole kukaan vieläkään vastannut. Tosi huono palvelua. Viimeinen ostokseni😣

    • Anonyymi

      Palb å ve ollut olenatona jo muutaman vuoden.

      En ole enäämissään tekemisissä ko lafjkan kanssa.

    • Anonyymi

      Tilasin marraskuussa 2019 muutamia tuotteita, mm. Bossin suihkugeeliä, korttikotelon ja pari Versacen aletuotetta (miesten lahjapakkauksia). Toinen viimeksimainituista puuttui ja olen valittanut asiasta. Ovat muka lähettäneet puuttuvan tuotteen joskus jouluun 20. päivä. Sain jonkin virolaisen lähetysseurantakoodin, joka on varmaan keksitty koko juttu. Mitään ei ole kuulunut tuotteesta. Rahallisesti ei ole iso ostos, mutta sain hirveän huonon kuvan ton lafkan asioiden hoidosta. Lähetyslistan tekijä ei osannut laskea kahteen. Rahat kyllä kelpasivat etukäteen, kuin ilotytölle.
      Varokaa!!!!!

    • Anonyymi

      Hobby Hall jäi 80-90-luvulle.
      Ei pysty vastaamaan tämän päivän haasteisiin.

    • Anonyymi

      Hobby Hall ei ole enää kuin pelkkä kuori aikaisemmasta mainestaan.

      Tilasin heiltä pari hunttia maksavan laitteen - johon netissä luvattiin viikon toimitusaika. Parin viikkoa tuli ilmoituksia viivästymisestä, kunnes tuli viestivät että tuote on loppuumyyty ja rahat palautetaan. Rahojen palautumisesta oli mennyt viikko, kun loppuunmyyty tuote ilmestyi kympin kalliimmalla taas heidän verkkokaupan hyllyyn. Mitä vittua?

      Jäi vikaksi ostokokeiluksi tässä kaupassa. Tilasin saman tuotteen verkkiksestä ilman ongelmia.

    • Anonyymi

      Olisko mahdollista saada yhtiön johtoa langan päähän jotta saisi asioita eteenpäin.Yleensä arvovalta yhtiön asioissa auttaa kun asiat menossa julkiseen jakeluun.Kaikki yht.henkilöidet yhteys tiedost Hobby Hallin yhteystietoihin

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En ostais edes osamaksulla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ostais edes osamaksulla :D

        Jaksan odottaa kyllä seuraavia Playstation 5 eriä ja maksan sen halvemman hinnan :)


      • Anonyymi

        Bisnes is bisnes :DD


    • Anonyymi

      testi

    • Anonyymi

      Meidän piti tilata vierasmökki..oli olevinaan halpa ja hyvä!? Menin tilauksen loppuun,rahti 595euroa🙈,tilattiin sit toisesta paikkaa,rahti o€...

    • Anonyymi

      Olin ostamassa valaisimia, koska olivat edullisempia kuin muualla mm. hintavertailupalveluiden mukaan.

      HH:n sivuilla hakutuloksissa hinnat näkyivät HUOMATTAVASTI halvempina kuin lopulta tuotteen tiedoissa ja ostoskorissa (loppusumma hakutulosten perusteella n. 200€, mutta ostoskorissa 300€).

      Asiakaspalvelun mukaan "harmillinen viive", joka näyttää olevan ihan järjestelmällinen toimintatapa. KKV:n mukaan asialle ei oikein voi mitään koska ennen maksutapahtumaa oikea loppusumma näkyy, mutta toki sielläkin olivat sitä mieltä että hyvin asiatonta toimintaa.

    • Anonyymi

      Paketti tuli täysin luvattuna päivänä, tosin toimitusaika oli varastossa olevalle tuotteella kaksi viikkoa joten ei ole kiireisen ihmisen ostospaikka.

      Miinusta että tilaamani reititin oli avatussa paketissa, vaikkakin siististi muoveissaan ja UK-plugilla, mukaan olivat tosin laittaneet EU-plugin. Enpä jaksa stressata kun laite toimii ja oli edullinen, mutta en taida tilata kyseisestä firmasta tulevaisuudessa.

    • Anonyymi

      En osta enää koskaan mitään Hobbyhallista. Nopea toimitus, HA HA HA. Tilasin tavarat ja he nai aivojani puolitoista kuukautta ja lopulta palauttivat rahat. Kyse oli vedenlämmittimistä ja niiden takia projekti hidastui puolitoistaksi kuukaudeksi. Miksi tarvitsen heidän anteeksipyyntönsä, he voisivat jotenkin kompensoida.

    • Anonyymi

      Hobbyhall ja Posti kytköksissä ja yhdessä huijaavat.

      • Anonyymi

        Stockmann myi aikoinaan Hobby-Hallin Virolaiselle postimyyntifirmalle. Sen jälkeenkin on ollut omistajavaihdoksia. Huhtikuussa 2021 Hobby Hallin ilmoitti ostavansa Keski- ja Itä-Eurooppaan keskittynyt pääomasijoitusyhtiö Mid Europa Partners, ja kauppaan kuuluvat myös virolaiset Hansapost ja Kaup24, latvialaiset 220.lv ja xnet.lv sekä liettualainen pigu.lt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe